Αρχική Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξειςΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Μ.Μ. | 29 Ιανουαρίου 2024, 12:38
Επειδή οι όροι "φυσιολογικός" και "ομαλός" τείνουν να ξεφτίσουν, ας σκεφτούμε την απλή ανάλυση της λέξης, εννοώντας ως "φυσιολογικό" τον τρόπο που λειτουργεί η φύση. Εφ' όσον λοιπόν, απο πλευράς φυσιολογίας, ανατομικά είναι αδύνατον να τεκνοποιήσει το ανδρικό αναπαραγωγικό σύστημα ή το γυναικείο χωρίς την σύναψη με το συμπληρωματικό του, η τεκνοποιία για τα άτομα του ιδίου φύλου είναι ΦΥΣΙΚΩΣ αδύνατη. Συνεπώς, εάν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας, το ίδιο αδύνατη και αντίθετη στους φυσικούς νόμους στην περίπτωση αυτή καθίσταται και η δημιουργία οικογένειας, η τεκνογονία και προφανώς και η τεκνοθεσία απο τέτοια άτομα. Δεν μπορεί η " ελευθερία ενός ατόμου στην απόκτηση απογόνου" να εμπλέκει άλλο άτομο(το παιδί) σε μια εξ' ορισμού διεστραμμένη συνθήκη, γιατί τότε, καταπατάται η ελευθερία του δευτέρου. Ακόμα, στην ιατρική, στις λίστες της παθολογίας, μόνο προστίθενται νοσήματα/παθολογικές καταστάσεις και ποτέ δεν αφαιρούνται. Δεν θα σταματήσει η σχιζοφρένεια, η σκλήρυνση κατα πλάκας, ο τύφος κ.α. να είναι παθολογικές καταστάσεις ούτε εαν πλέον δεν εμφανίζονται(νόσοι του παρελθόντος) ούτε βέβαια και αν ξαφνικά η πλειοψηφία των ανθρώπων νοσεί απο αυτές. Δεν μας παραξενεύει η πρόσφατη κατάργηση της εν λόγω κατάστασης απο την λίστα ψυχιατρικών διαταραχών(15-12-1973); Είναι απολύτως σεβαστό, πως κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος στην ιδιωτική του ζωή, εως εκεί που δεν πλήττει την ελευθερία άλλων και την δημόσια αιδώ, να εκφράζεται και να πράττει κατά βούληση και συνείδηση(να δοκιμάζει τις δυνάμεις του κόντρα στην φύση, να επιλέγει τα άτομα που συναναστρέφεται, την ποιότητα και το είδος των σχέσεών του, να νοιώθει υποκειμενικά υγιής ή άρρωστος, λάθος ή σωστός, αφύσικος ή φυσιολογικός). Πέραν αυτού όμως, μια περίπτωση που απαιτεί την συμπάθεια και την συνοχή μας, δεν μπορεί ξαφνικά να αποτελεί κανόνα και αντικείμενο διαφήμισης. Το να φθάνουμε στο σημείο να νομοθετούμε την παρέκκλιση από το φυσιολογικό εκχωρώντας τα φυσικά νομικά δικαιώματα στο αφύσικο, αποτελεί γενικευμένη διαστροφή. Η νομική θέσπιση της αμαρτίας, είναι ύβρις. Συνοψίζοντας, η τρέχουσα θέση που εκφράζεται από την κυβέρνηση του κράτους μου με βρίσκει πλήρως αντίθετη και εξαιρετικά ανήσυχη για την αλλοίωση της πολιτισμικής ταυτότητας, της συνείδησης και των κριτηρίων των Ελλήνων. Η αντιγραφή της Δύσης, δεν είναι πάντα πρόοδος. Ως νεαρή Ελληνίδα, λυπάμαι και ντρέπομαι για το κατάντημα αυτό της Πατρίδας μου και για την διεστραμμένη κοινωνία στην οποία θα κληθούμε να ζήσουμε. Τέλος, κρατώ την ελπίδα, ότι η κυβέρνηση θα λάβει υπ’ όψιν τόσο την διαμαρτυρία αυτή όσο και τις κατά τόπους διαμαρτυρίες των πολιτών σχετικά με το νομοσχέδιο αυτό και δεν θα αδιαφορήσει για την γνώμη του λαού όπως ηχηρά έπραξε η τρέχουσα αντιπολίτευση(5-7-2015).