• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Πουλάκης' | 29 Ιανουαρίου 2024, 16:18

    Για να το θέσουμε ψύχραιμα, χωρίς κραυγές και προκαταλήψεις: 1. Η ισότητα στο γάμο, σε ό,τι αφορά τα δικαιώματα που προκύπτουν από αυτόν ΑΥΣΤΗΡΑ για το ζευγάρι, είναι αναγκαία για την εναρμόνιση με το δίκαιο της ΕΕ και την ΕΣΔΑ που προβλέπει την άρση διακρίσεων και με βάση τον ερωτικό προσανατολισμό. Καλώς να γίνει, αρκεί αυτή να αφορά να μην υποχρεώσει καμία θρησκευτική κοινότητα να εναρμονιστεί με αυτή. Διατηρούν το δικαίωμα να κρατούν την κοσμοθεωρία τους και να αποφασίζουν οι ίδιες τι θεωρούν καλό και κακό. 2. Το θέμα της τεκνοθεσίας έχει τεθεί εντελώς λάθος από τους υποστηρικτές της επέκτασής του και στους ομόφυλους: δεν είναι δικαίωμα η τεκνοθεσία εκείνου που τεκνοθετεί, αλλά οικειοθελές βάρος που συνεπάγεται δικαιώματα για το παιδί και σειρά υποχρεώσεων για τους γονείς. Είναι ήδη πρόβλημα που πολλοί ετεροφυλόφιλοι γονείς στην Ελλάδα θεωρούν την παιδοθεσία δικαίωμα ελέω Θεού, θα πρέπει να επικεντρώσουμε στην εξάλειψη αυτής της λογικής που προκαλεί τόσα προβλήματα στους ετεροφυλοφιλους και όχι να την επεκτείνουμε και στα ομόφυλα ζευγάρια. Τώρα, με βάση το συμφέρον του ΠΑΙΔΙΟΥ: α. Σαφώς και θα πρέπει να υφίσταται ο θεσμός του συγκηδεμόνα για τον ομόφυλο νέο σύντροφο του φυσικού παιδιού κάποιου, αφού έτσι κι αλλιώς συνδέεται το παιδί μαζί του. Ήδη καλύπτεται ο θεσμός από το νόμο για το σύμφωνο συμβίωσης, αν δεν κάνω λάθος. β. Αν μιλάμε για παιδοθεσία από ζεύγος μη φυσικών γονέων, όταν ένα ομόφυλο ζεύγος έχει δεθεί στενά με ένα παιδί του οποίου οι γονείς ''φεύγουν'' ξαφνικά, στενοί συγγενείς ή φίλοι, ναι, θα ήταν μάλλον καλύτερο για το παιδί να τεθεί υπό την επιμέλειά τους παρά να υιοθετηθεί από ένα άγνωστο ετερόφυλο ζευγάρι. Οπότε, να προβλέπεται στο νόμο αυτή η δυνατότητα, πάντα λαμβάνοντας υπόψη και τη γνώμη του ίδιου του παιδιού. Αν πάλι μιλάμε για υιοθεσία από εντελώς άγνωστο ζευγάρι, τότε μάλλον το συμφέρον του παιδιού επιτάσσει να γνωρίζει και το αρσενικό και το θηλυκό πρότυπο. Ας υπάρχει στο νόμο η δυνατότητα υιοθεσίας από άγνωστο ομόφυλο ζευγάρι, όμως η διοίκηση κατά την άσκηση της διακριτική της ευχέρεια ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ θα πρέπει να λαμβάνει αυτό υπόψη. 3. Είμαι εντελώς αντίθετος στο θεσμός της παρένθετης μητρότητας γιατί μετατρέπει τις γυναίκες σε μηχανές κύησης και τους άντρες σε αντλίες σπέρματος. Υπάρχει ο κίνδυνος για πολλές αρνητικές συνέπειες στην σωματική και ψυχική υγεία γυναικών που θα θελήσουν να κυοφορήσουν τέτοια παιδιά και φυσικά, να πεφτουν φτωχές γυναίκες θύματα εκμετάλλευσης. το ΄ίδιο ισχύει και για τους δότες άνδρες και τα παιδιά που θα γεννηθούν με αυτόν τον τρόπο. Και να ισχύει για κάποιες ομάδες από το '05, κακώς ισχύει. Η ευνομούμενη Νορβηγία απαγορεύει αυτή τη δυνατότητα για αυτούς ακριβώς τους λόγους.