Αρχική Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξειςΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ. | 30 Ιανουαρίου 2024, 20:50
Ο γάμος δεν είναι μόνο μια νομική πράξη. Πρωτίστως και κύρια στην Ορθόδοξη Εκκλησία είναι ένα Μυστήριο, που με την τέλεση και την ιερολογία του εξαγιάζεται η συζυγική ένωση ενός άνδρα και μιας γυναίκας με σκοπό την ηθική και πνευματική τελείωση (τελειότητα) των συζύγων και την ευλογημένη τεκνογονία. Από την αρχή της δημιουργίας του ανθρώπου ο γάμος ήταν η ένωση ανδρός και γυναικός. Αυτά τα δύο φύλα μόνο υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν: Άρσεν και θήλυ, άνδρας ή γυναίκα και στο βασίλειο της φύσης αρσενικό ή θηλυκό. Όλα τα άλλα είναι διαστρέβλωση της φύσης, αφύσικες καταστάσεις, σύντριμμα και ταλαιπωρία, φθορά του σώματος, λανθασμένες επιλογές με δυσμενείς συνέπειες στον ψυχικό και στον συναισθηματικό κόσμο όσων επιλέγουν αυτό τον οδυνηρό δρόμο. Ο αφύσικος σεξουαλικός προσανατολισμός σε καμιά περίπτωση δεν δικαιολογεί δικαίωμα γάμου. Σεξουαλικός προσανατολισμός κατ’ άλλους μπορεί να είναι και η κτηνοβασία, αλλά και η παιδεραστία. Ή μήπως αυτά θεωρούνται αφύσικα πάθη ενώ ο αφύσικος σεξουαλικός προσανατολισμός βαπτίζεται φυσικότητα; Και γιατί θα πρέπει να ενδυθεί με το ένδυμα του γάμου; Δεν δικαιολογείται η βιασύνη να ψηφιστεί στα γρήγορα το παρόν νομοσχέδιο. Η προσπάθεια ωραιοποίησης του νομοσχεδίου με εκφράσεις όπως ισότητα, ίση μεταχείριση, απάλειψη διακρίσεων κλπ. είναι άστοχες. Εφόσον το θέμα προβάλλεται ως νομικό, αφού απαιτείται τροποποίηση της κείμενης νομοθεσίας, του Αστικού Κώδικα κοκ. θα έπρεπε να συσταθούν επιτροπές με συμμετοχή σοβαρών επιστημόνων, έγκριτων νομικών και δικαστικών, εκπροσώπων της Πολιτείας και της Εκκλησίας, συλλόγων που έχουν αντικείμενο τους την στήριξη της οικογένειας για να εξεταστούν εναλλακτικές λύσεις όπως για παράδειγμα η επέκταση του Συμφώνου Συμβίωσης ή άλλων τρόπων εκτός γάμου. Το νομοσχέδιο απαξιώνει τον θεσμό του γάμου. Αν ψηφιστεί το επίμαχο νομοσχέδιο, θα ακολουθήσουν νέα ψηφίσματα που δικαιωματικά πλέον θα απαιτούν οι υπέρμαχοι της πολυγαμίας και άλλων μορφών παρά φύσιν συμβίωσης. Επίσης δικαιωματικά θα απαιτηθεί να ψηφιστεί οτιδήποτε αφορά γέννηση παιδιών από παρένθετες μητέρες, αφού θα προβάλλεται το επιχείρημα της δήθεν ελεύθερης επιλογής χρήσης του σώματος για τη δημιουργία ζωής κλπ. Πέραν των ανωτέρω, επειδή η ερωτική σχέση ατόμων και οργανισμών του ιδίου φύλου είναι αφύσικη, τα παιδιά που θα υιοθετούνται από τους ομόφυλους συμβιούντες θα μεγαλώνουν σε αφύσικο περιβάλλον, με συνέπεια στην καλύτερη περίπτωση τον ανίατο ψυχικό τραυματισμό τους, με ότι αυτό συνεπάγεται. Την χειρότερη περίπτωση μπορούμε να την φανταστούμε. Διακεκριμένοι επιστήμονες έχουν τοποθετηθεί με ατράνταχτα επιστημονικά επιχειρήματα, αλλά όμως η Κυβέρνηση ακούει μόνο αυτούς που συμφωνούν με αυτήν. Γιατί δεν έγινε δημόσια συζήτηση με υποστηρικτές και αντίθετους προς το νομοσχέδιο επιστήμονες; Γιατί δεν γίνεται δημοψήφισμα; Ότι και να ψηφιστεί, δεν αναπληρώνεται ούτε αντικαθίσταται η «μητέρα» και ο «πατέρας». Η χρήση λέξεων τώρα ή μελλοντικά «γονέας 1» και «γονέας 2» είναι υποκριτική. Οι αφύσικοι γονείς δεν θα είναι ποτέ μαμά, μάνα, μπαμπάς. Είναι φανερό ότι με την ψήφιση του νομοσχεδίου «χτυπιέται» η οικογένεια και πληγώνονται τα παιδάκια που αντί να υιοθετηθούν από ένα φυσιολογικό έγγαμο ζευγάρι θα υιοθετηθούν από ένα αφύσικο ζευγάρι και θα δυστυχήσουν. Από νομικής απόψεως, το αφύσικο δεν νομοθετείται, νομοθετείται μόνο το φυσικό. Νομοθετείται μόνο το «κατά φύσιν» και ποτέ το «παρά φύσιν». Όσοι θα ψηφίσουν συνειδητά ή παρά τη θέλησή τους το νομοσχέδιο ή και όσοι ως Πόντιοι Πιλάτοι Βουλευτές διαφωνούν με το νομοσχέδιο αλλά για λόγους προσωπικού συμφέροντος θα απέχουν από την ψηφοφορία και όσοι Ιεράρχες και ιερωμένοι σιωπήσουν είμαι σίγουρος ότι θα ζήσουν τα επίχειρα της αδικίας τους, της άδικης ψήφου τους στον οίκο τους και στη ζωή τους και άλλοι στα παιδιά και στα εγγόνια τους. «Η αδικία γυρίζει πίσω και σ’ αυτή τη ζωή» (ρητό από τον Πόντο). Και όσον αφορά την ψήφο των Βουλευτών με βάση την κομματική πειθαρχία, επισημαίνω ότι ανώτερη από την κομματική πειθαρχία είναι η πειθαρχία στους νόμους και στους κανόνες της φύσης που έθεσε ο Δημιουργός όλων κατά το αγιογραφικό: «Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις» (Πράξεις των Αποστόλων, Κεφ. 5, 29). Στην προκειμένη περίπτωση, καθήκον μας είναι να πειθαρχούμε στον Θεό και στους φυσικούς και ηθικούς νόμους Του και όχι σε ανθρώπους που πορεύονται αντίθετα από το θέλημα Του.