Αρχική Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξειςΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Ιωάννης Ηλιόπουλος | 30 Ιανουαρίου 2024, 20:02
Διαφωνώ με την καταστατική κατάργηση της πατρότητας και της μητρότητας. Δεν είναι ορθό να νομιμοποιεί η Πολιτεία οποιαδήποτε απαίτηση. Δεν είναι δικαίωμα η οποιαδήποτε επιθυμία. Για να ικανοποιηθεί ο ναρκισσισμός μιας ομάδας, εργαλειοποιούνται παιδιά, τα οποία δεν ερωτώνται κατά πόσον επι-θυμούν ή όχι να αποτελέσουν αντικείμενα. Κακώς ίσχυε ο νόμος περί υιοθε-σίας απ' το 1946,αλλά ένα λάθος δεν διορθώνεται με ένα δεύτερο και πολύ χειρότερο. Δεν είναι επιχείρημα ότι προστίθεται δεύτερος γονέας στον ένα, όταν και οι δύο θα είναι του ιδίου φύλου. Με την επίκληση ενός τεχνητού δικαιώματος δεν είναι σωστό να παραθεωρείται ένα φυσικό δικαίωμα. Η Πο-λιτεία οφείλει να προσφέρει οικογένεια στο παιδί και όχι το αντίστροφο. Δη-λαδή δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί το παιδί για να λάβει τον χαρακτηρισμό της οικογένειας η ομοφυλοφιλική σχέση. Η ανθρωπότητα από αρχαιοτάτων χρόνων και σε όλες τις θρησκευτικές (και όχι μόνο) παραδόσεις απέφυγε ένα τέτοιο πείραμα ομόφυλης γονεϊκότητας.΄Οπως και στις ημέρες μας παρομοίως αρνείται να δοκιμάσει το πείραμα κλωνοποιημένων ανθρώπων. Δεν είναι ορθό το επιχείρημα ότι δίνονται δικαιώματα σε ελαχίστους και δεν αφαιρούνται δικαιώματα απ' τους πολλούς. Αλλάζει ο ορισμός της οικογένειας και επηρεάζεται ολόκληρος ο πολιτισμός. Είναι εντελώς παραπλανητική η απαγόρευση της υιοθεσίας μέσω παρένθετης μητέρας. Απ' την στιγμή που χαρακτηρίζεται ως γάμος η ομοφυλοφιλική σχέση, με μία προσφυγή στο ΕΔΑΔ θα είναι πολύ εύκολο να αρθεί η απαγόρευση αυτή.