• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης' | 31 Ιανουαρίου 2024, 03:17

    Αξιότιμοι κυρίες/κύριοι, Η παρούσα αλλαγή του αστικού κώδικα έχει προφανώς επίπτωση και στην τεκνοθεσία, την οποία θεωρώ πιο κρίσιμη από οτιδήποτε άλλο. Πριν λοιπόν προτείνω συμπληρωματική ρύθμιση, να παραθέσω την προσωπική μου άποψη που δε συνιστά επιχείρημα: Τα παιδιά δεν είναι κατοικίδια και όποιος τους φέρεται ως τέτοια είναι ανεύθυνος γονέας (ομοφιλόφιλος ή μη, βιολογικός η μη). Η συνεισφορά μου στη συζήτηση έχει ως κέντρο το παιδί, για το οποίο θεωρώ πως πρέπει να διασφαλίζονται οι βέλτιστες συνθήκες ανατροφής. Και εδώ παραθέτω το επιχείρημα που δεν συνιστά προσωπική μου άποψη (γνωρίζω, παράδοξο): Η διαφορετικότητα των ανθρώπων είναι ένα στοιχείο, που αναδεινύει εναλλακτικές οπτικές πάνω σε όλα τα θέματα, τα οποία έτσι καλύπτονται πολύπλευρα. Αυτή ακριβώς η σκέψη βρίσκει εφαρμογή κατά τη διάρκεια σύνθεσης ομάδων εργασίας, που επιδιώκουν να πετύχουν το βέλτιστο αποτέλεσμα, λαμβάνοντας υπόψιν όλες τις πτυχές του αντικειμένου εργασίας. Επειδή ακριβώς εισφέρουν σε αυτό διαφορετικοί άνθρωποι, με διαφορετικές εμπειρίες και βιώματα. Στη βάση αυτή και δεχόμενοι πως το αντικείμενο εργασίας της οικογένειας είναι η ανατροφή του παιδιού, το παιδί ωφελείται περισσότερο από ετερόφυλους γονείς. Έναν άντρα και μια γυναίκα. Αφού οι προσλαμβάνουσες του παιδιού θα είναι πολύπλευρες και θα προέρχονται από διαφορετικούς χώρους. Επαναλαμβάνω πως το κέντρο του ενδιαφέροντος είναι το μέγιστο όφελος του παιδιού. Καθώς δεν υφίσταται βάσιμο επιχείρημα για τον αποκλεισμό ομόφυλων ζευγαριών από την τεκνοθεσία, προτείνω να λαμβάνουν προτεραιότητα τα ετερόφυλα ζευγάρια στην τεκνοθεσία και εφόσον δεν υπάρχουν ενδιαφερόμενα ετερόφυλα ζευγάρια, να παίρνουν τη θέση τους τα ενδιαφερόμενα ομόφυλα ζευγάρια. Οι όποιες ενστάσεις περί άνισης μεταχείρησης καταρρίπτονται, μιας και το κρίσιμο, όπως έχω προαναφέρει, είναι οι βέλτιστες συνθήκες ανατροφής του παιδιού. Τα δικαιώματα του οποιουδήποτε σταματούν εκεί που ξεκινούν του άλλου. Και τα παιδιά έχουν δικαίωμα να μεγαλώνουν με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Εκτός και αν το επιχείρημα περί διαφορετικότητας κρίνεται ορθό, μόνο όταν λειτουργεί προς όφελος συγκεκριμένων κοινωνικών ομάδων. Ελπίζω να αναγνωσθεί η προτασή μου, αν και διατηρώ τις αμφιβολίες μου. Ευχαριστώ.