• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΜΠΑΔΟΥ ΜΕΛΙΤΙΝΗ' | 31 Ιανουαρίου 2024, 14:35

    Σέβομαι απόλυτα την επιθυμία δύο ενηλίκων του ίδιου φύλου να αποφασίζουν ελεύθερα να συμβιώνουν και η πολιτεία να οφείλει προστατεύει και να ρυθμίζει νομοθετώντας ζητήματα του κοινού τους βίου. Επίσης θεωρώ αυτονόητο τόσο οι ομοφυλόφιλοι όσο και τα ομόφυλα ζευγάρια να χαίρουν σεβασμού της κοινωνίας και να μην υπάρχει σε βάρος τους καμία διάκριση εργασιακών ή άλλων ατομικών δικαιωμάτων. Όμως κάθε επιλογή μας έχει δυνατότητες και περιορισμούς. Έτσι και η σχέση ομοφύλων αποτελεί ιδιαίτερη συνθήκη και ένας βασικός περιορισμός της είναι η τεκνοποιία και κατ΄επέκταση η δημιουργία οικογένειας με παιδιά, που συνδέεται με το γάμο των ετερόφυλων. Το να απαιτούν δια νόμου, με την τεκνοθεσία, να βιώσουν δύο γυναίκες την πατρότητα ή δύο άντρες την μητρότητα, αποτελεί κατά τη γνώμη μου ένα παιχνίδι μίμησης ρόλων με αντικείμενο τα παιδιά που προήλθαν από ωστόσο από ετερόφυλες σχέσεις. Θεωρώ χρέος της πολιτείας να προστατεύσει τα παιδιά και να φροντίσει ώστε να γεννιούνται και ανατρέφονται από ζευγάρια με πατέρα άντρα και μητέρα γυναίκα εντός γάμου, απολαμβάνοντας την γονεϊκότητα στον απόλυτο βαθμό. Τα προβλήματα της ελληνικής οικογένειάς και του θεσμού του γάμου δεν θα λυθούν με το γάμο των ομοφύλων. Τα ζητήματα που αφορούν στα 'τέκνα των ομοφύλων" (ΣΧΉΜΑ ΟΞΎΜΟΡΟ) ας ρυθμιστούν στο πλαίσιο του Συμφώνου Συμβίωσης. Στο δίλημμα :"Αν ένα παιδί είναι καλύτερο να μεγαλώνει σε μια προβληματική οικογένεια που το κακοποιούν ή σε ένα ίδρυμα ή να υιοθετηθεί από ένα ζευγάρι ομοφύλων" απαντώ: πρώτα να θεραπευθεί και να στηριχθεί η οικογένεια με ευθύνη της πολιτείας και αν φθάσουμε στην ανάγκη της υιοθεσίας να γίνει από ένα κατάλληλο ετερόφυλο ζευγάρι από την τεράστια λίστα αυτών που περιμένουν χρόνια να υιοθετήσουν Αν όλες οι επιθυμίες ατόμων ή ομάδων μετατρέπονται σε δικαιώματα ετοιμαστείτε για το απόλυτο κοινωνικό χάος. Είμαι λοιπόν αντίθετη με το περιεχόμενο του νομοσχεδίου ,το σκεπτικό ,και τις λύσεις που προτείνει