Αρχική Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξειςΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣΤΗΣ ΣΥΝΑΨΗΣ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ – ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Σύναψη γάμου από πρόσωπα του ιδίου φύλου – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 1350 Αστικού ΚώδικαΣχόλιο του χρήστη ΝΣ | 31 Ιανουαρίου 2024, 15:41
Παραθέτω ένα γράμμα απάντηση του Freud προς μια μητέρα που του είχε γράψει αν μπορεί να ‘γιατρέψει τον γιο της που όπως πίστευε η ίδια υπέφερε από την «νόσο» της ομοφυλοφιλίας: PROF. DR Freud WIEN IX., BERGGASSE 19 Dear Mrs. [Erased] I gather from your letter that your son is a homosexual. I am most impressed by the fact, that you do not mention this term yourself in your information about him. May I question you why you avoid it? Homosexuality is assuredly no advantage, but it is nothing to be ashamed of, no vice, no degradation, it cannot be classified as an illness; we consider it to be a variation of the sexual function produced by a certain arrest of sexual development. Many highly respectable individuals of ancient and modern times have been homosexuals, several of the greatest men among them (Plato, Michelangelo, Leonardo da Vinci, etc.) It is a great injustice to persecute homosexuality as a crime and cruelty too. If you do not believe me, read the books of Havelock Ellis. By asking me if I can help, you mean, I suppose, if I can abolish homosexuality and make normal heterosexuality take its place. The answer is, in a general way, we cannot promise to achieve this. In a certain number of cases we succeed in developing the blighted germs of heterosexual tendencies, which are present in every homosexual; in the majority of cases it is no more possible. It is a question of the quality and the age of the individual. The result of treatment cannot be predicted. What analysis can do for your son runs in a different line. If he is unhappy, neurotic, torn by conflicts, inhibited in his social life, analysis may bring him harmony, peace of mind, full efficiency, whether he remains a homosexual or gets changed. If you make up your mind he should have analysis with me—I don’t expect you will—, he has to come over to Vienna. I have no intention of leaving here. However, don’t neglect to give me your answer. Sincerely yours with best wishes, Freud P.S. I did not find it difficult to read your handwriting. Hope you will not find my writing and my English a harder task. "it is no vice, no degradation". Mε άλλα λόγια θέτει τις βάσεις για το σημερινό επιχείρημα υπέρ του γάμου των ομόφυλων, καθώς είναι και αυτοί πολίτες όπως και οι ετερόφυλοι, και οφείλει να ισχύει η αρχή της ισονομίας, δηλαδή η ισότητα ενώπιον του νόμου, μια από τις Θεμελιώδεις συνταγματικές αρχές, περιεχόμενη σε όλα τα ελληνικά συντάγματα. Αφορά την «ισότητα των πολιτών ως προς τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους. Κατ' επέκταση το δικαίωμα στο γάμο οφείλει η πολιτεία να το παρέχει σε όλους τους πολίτες ανεξαρτήτως της σεξουαλικής τους ταυτότητας. Υπάρχει μεγάλη 'ποικιλομορφία' ως προς το τι είδη σχέσεις υπάρχουν και δεν μπορούμε εκ των προτέρων να καταδικάζουμε καμία εφόσον δεν συνεπάγεται κακοποίηση οποιασδήποτε μορφής των ενήλικων ανθρώπων που εμπλέκονται σε αυτή. Ωστόσο θεωρώ ότι η 'λύση' της παρένθετης μητέρας δεν είναι θεμιτή/ σωστή τόσο για τα ετερόφυλα ζευγάρια όσο και για τα ομόφυλα. Αντίθετα το να υιοθετήσει κανείς παιδί είναι δυνάμει μια ανθρωπιστική πράξη (αν το παιδί είναι ορφανό, προσφυγάκι, σε μεγαλη οικονομική ένδεια, κλπ), εφόσον βέβαια γίνει με νόμιμο τρόπο και οι γονείς είναι ικανοί ως άνθρωποι να αναθρέψουν ένα παιδί. άρα είναι αντισυνταγματικό το να μην μπορούν δυο Έλληνες πολίτες να παντρευτούν και να μεγαλώσουν παιδιά επειδή είναι δυο άντρες/γυναίκες. Όλα τα άλλα είναι περιττά λόγια.