Αρχική Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξειςΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Αργυρώ | 31 Ιανουαρίου 2024, 17:21
Όποιος αποφασίζει να συζήσει με κάποιον άλλον, είτε ετεροφυλόφιλος είτε ομοφυλόφιλος, μπορεί να κάνει χρήση του θεσμοθετημένου σύμφωνου συμβίωσης ή και να το επεκτείνει με μια ακόμα νομική/συμβολαιογραφική πράξη, όπως επιθυμεί. Ο γάμος δεν του προσφέρει τίποτα περισσότερο, απλά ευτελίζει τον θεμελιακό για την κοινωνία θεσμό του γάμου, ο οποίος αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο στην ένωση ανδρός και γυναικός. Η πρόσβαση των ομοφυλόφιλων στην υιοθεσία/τεκνοθεσία βάζει σε κίνδυνο το συμφέρον του παιδιού, παραβιάζοντας το δικαίωμα του να μεγαλώσει δίπλα σε μία μητέρα και έναν πατέρα. Οι περιπτώσεις των παιδιών που μεγαλώνουν διαφορετικά σήμερα, λόγω απουσίας ενός από τους 2 γονείς, δεν είναι περιπτώσεις προς μίμηση, αλλά αποτελούν δυσχερείς καταστάσεις για την ανατροφή του παιδιού. Το επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι προσπαθούν να εξομοιώσουν τα δικαιώματα των παιδιών των ομοφυλόφιλων με τα υπόλοιπα παιδιά είναι επίσης παραπλανητικό, αφού οι περιπτώσεις παιδιών που μεγαλώνουν με ομοφυλόφιλους γονείς είναι ελάχιστες. Τα παιδιά αυτά πρέπει να αντιμετωπίζονται, όπως και τα παιδιά των μονογονεϊκών οικογενειών ή τα παιδιά που μεγαλώνουν από ανάδοχους γονείς, οι οποίοι δεν είναι οι βιολογικοί τους. Φυσιολογικά δηλαδή και με αγάπη, περισσότερη ακόμα και από τα υπόλοιπα παιδιά, αφού γνωρίζουμε ότι η κατάσταση στην οποία βρέθηκαν δεν είναι αυτό που θα ήθελαν. Αυτό που πραγματικά θα ήθελαν είναι να μεγαλώσουν μέσα στην αγκαλιά της βιολογικής τους μητέρας και του βιολογικού τους πατέρα. Στην περίπτωση της παρένθετης τεκνογονίας εγκυμονείται ο κίνδυνος να δημιουργηθεί μία "βιομηχανία" δημιουργίας παιδιών, πράγμα εντελώς απαράδεκτο. Ούτε οι άνθρωποι είναι εμπορεύματα προς διακίνηση, ούτε οι γυναίκες είναι μηχανές παραγωγής παιδιών. Η πιθανή εκμετάλλευση τους από επιτήδειους και η εμπορευματοποίηση του σώματος τους και των παιδιών τους, οδηγεί στα σκοτεινά χρόνια των σκλαβοπάζαρων και στην οπισθοδρομική αντικειμενοποίηση των ανθρώπων.