• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργία' | 18 Μαΐου 2024, 13:44

    Χριστός Ανέστη. Θα αναφερθώ στο θέμα της εκπαίδευσης των ΑΜΕΑ μαθητών, καθότι εργάζομαι στην ειδική αγωγή για πάνω από 10 χρόνια. Η συμπερίληψη των μαθητών με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σε πολλά επίπεδα είναι κάτι που είναι πολύ δύσκολο να γίνει. Ένας σημαντικός αριθμός των εκπαιδευτικών της γενικής αγωγής δεν είναι πλήρως καταρτισμένοι ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις όποιες ανάγκες των μαθητών αυτών, οπότε πρέπει να επιμορφωθούν πριν αναλάβουν να διδάξουν σε συμπεριληπτικές τάξεις. Επιπλέον, τα τμήματα των γενικών σχολείων είναι πολυμελή με πάνω από 15 μαθητές στις περισσότερες περιπτώσεις, οπότε ο εκπαιδευτικός δεν μπορεί να αφιερώσει τον χρόνο που χρειάζεται ένας μαθητής π.χ. με μαθησιακές δυσκολίες με αποτέλεσμα να παραμένει στο περιθώριο. Ένα άλλο πολύ σοβαρό εμπόδιο που συναντούν κάποιοι ΑΜΕΑ μαθητές που μπορούν να εργαστούν μετά την ολοκλήρωση της Βθμιας εκπαίδευσής τους είναι ότι δεν υπάρχουν φορείς και σωστές υποδομές ώστε να μαθητεύσουν αρχικά και αργότερα να συνεχίσουν να εργάζονται σε αυτούς. Αυτή είναι μια πολύ σημαντική έννοια και εξέλιξη της συμπερίληψης σε βάθος χρόνου, διότι η ανάγκη αυτών των ατόμων είναι να αυτονομηθούν και να βιοπορίζονται χωρίς πενιχρά επιδόματα τα οποία δεν καλύπτουν τις βασικές τους ανάγκες. Τέλος, θεωρώ ότι πρέπει να δοθούν περισσότερα προνόμια και διευκολύνσεις στους γονείς των ΑΜΕΑ μαθητών ώστε να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά με τα παιδιά τους. Πριν ψηφίσετε το νομοσχέδιο μιλήστε με όλες τις ομάδες των ΑΜΕΑ και αφουγκραστείτε τα πραγματικά τους προβλήματα που είναι καθημερινά και δυστυχώς στις περισσότερες περιπτώσεις γίνονται "πασαλείμματα" και όχι ουσιαστική προσπάθεια για την επίλυσή τους. Ευχαριστώ