Η παρ. 3 του άρθρου 3 του ν. 4491/2017 (Α΄ 152), περί της προϋπόθεσης αγαμίας για τη διόρθωση του καταχωρισμένου φύλου, καταργείται.
Η παρ. 3 του άρθρου 3 του ν. 4491/2017 (Α΄ 152), περί της προϋπόθεσης αγαμίας για τη διόρθωση του καταχωρισμένου φύλου, καταργείται.
Υπουργός Επικρατείας Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα τρανς ατομα που θα προβούν ή έχουν προβεί σε επαναπροσδιορισμό φύλου και αλλαγή των νομικών τους εγγράφων να μπορούν να κρατησουν τα γονεικά τους δικαιώματα και να εγγράφονται στα έγγραφα των παιδιών τους με το νέο τους όνομα.
Διαφωνώ πλήρως με αυτό το νομοσχέδιο.
Μπραβο για το νομοσχεδιο!Είναι ομως σημαντικό να αποσαφηνίσει το τι θα γίνεται στις περιπτώσεις έγγαμων γυναικών που κάνουν παιδί (εντός γάμου). Το παιδί θα αναγνωρίζεται αυτόματα και στις δυο ή θα χρειάζεται υιοθεσία από τη μη βιολογική μητέρα, το οποίο είναι και κοστοβόρο αλλά κυρίως ψυχοφθόρο?
Nα αλλάζει το όνομα των τρανς προσώπων στα έγγραφα των παιδιών τους, τουλάχιστον των ανήλικων.
Ιδιαίτερα χρήσιμο και πραγματικά προς την κατεύθυνση της πλήρους ισότητας θα ήταν, να αλλάζει το όνομα των τρανς προσώπων στα έγγραφα των παιδιών τους, τουλάχιστον των ανήλικων.
Συγχαρητήρια! Θα πρέπει να επιλυθεί όμως το εξής πολύ σημαντικό ζήτημα: Θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στα διεμφυλικά άτομα να μπορούν να αλλάξουν το όνομά τους, στα έγγραφα των παιδιών τους, τουλάχιστον των ενηλίκων!
Είμαστε ζεύγος του νέου άρθρου 1350 του ΑΚ.
Το πρόσωπο Α Άρρεν υγιές ως προς το αναπαραγωγικό του σύστημα και το πρόσωπο Β Θήλυ που δεν διαθέτει αναπαραγωγικό σύστημα.
Μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στο νόμο περί παρένθετης μητρότητας;
Διαφωνώ πλήρως με όλο το νομοσχέδιο. Μεγάλη σύγχυση…
Ο σκοταδισμός σ’ όλο του το μεγαλείο.
Απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) υπέρ της συνταγματικότητας του νόμου 4356/2015 (Σύμφωνο συμβίωσης), δημοσιευθέντος στο ΦΕΚ την 24/12/2015.
Προσφυγή κατά του εν λόγω νόμου κατατέθηκε τον Μάρτιο 2016 από τις Μητροπόλεις Πειραιώς, Κυθήρων και Γόρτυνος, τη μη κερδοσκοπική οργάνωση «Εστία Πατερικών Μελετών» καθώς και 160 μοναχούς και δικηγόρους.
Με αυξημένη σύνθεση το Συμβούλιο της Επικρατείας (Γ’ Τμήμα, σύνθεση με 7 ανώτατους δικαστές), έκρινε νόμιμη και ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ τη δυνατότητα για σύναψη συμφώνου συμβίωσης και από ομόφυλα ζευγάρια, βασιζόμενο στη νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτωn, του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και στις προβλέψεις του ελληνικού Συντάγματος.
Το ΣτΕ αποφάσισε ότι «ο νομοθέτης ΔΕΝ κωλύεται από τις συνταγματικές επιταγές να τροποποιεί τις ρυθμίσεις περί των τρόπων σύστασης της οικογένειας ή να αναγνωρίζει στα πλαίσια των συνταγματικώς κατοχυρωμένων αρχών της
ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητας, της ισότητας και της προστασίας της ιδιωτικής ζωής, άλλες εναλλακτικές προς το γάμο μορφές συμβίωσης και την ΔΙΑ ΑΥΤΩΝ ΙΔΡΥΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ΔΕΣΜΩΝ, δεδομένου ότι η συνταγματική προστασία της οικογένειας ΔΕΝ αφορά αποκλειστικά στην δια γάμου ιδρυόμενη και από τη φύση της υφίσταται κατ΄ ανάγκη τις επιδράσεις από τις ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΕΙΣ κατά την διαδρομή του χρόνου, υποκείμενες σε ΕΞΕΛΙΞΗ και ANAπροσδιορισμούς».
Το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε επίσης ότι «από τις ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ συνάγεται η κατοχύρωση του απαραβίαστου της ιδιωτικής ζωής των πολιτών, στον ΠΥΡΗΝΑ της οποίας ανήκει η ερωτική ζωή ΚΑΙ ο σεξουαλικός προσανατολισμός, ο οποίος ως ΒΑΣΙΚΟ στοιχείο της προσωπικότητας ΚΑΙ της ελευθερίας αυτοπροσδιορισμού του ατόμου ΠΡΕΠΕΙ σε μια σύγχρονη δημοκρατική κοινωνία να είναι απολύτως σεβαστός και να ΜΗΝ αποτελεί αιτία διακρίσεων από την πλευρά της κρατικής εξουσίας».
Ορμώμενοι λοιπόν από τις ανίκητες σεξουαλικά διαστροφικές ορέξεις τους , οι κακόμοιροι οι τράνς έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια τα παιδιά τους και πήγαν και άλλαξαν φύλλο. Αφού το έκαναν αυτό και προκάλεσαν εκτός από ψυχικά αλλά και νομικά προβλήματα στα παιδιά τους, εκ των υστέρων και υποκριτικά τα θυμούνται και ζητάνε…δικαίωση ((εδώ γελάμε) και ανθρώπινα δικαιώματα και ότιδήποτε μπούρδα τους έρθει στο ψυχανώμαλο κεφάλι τους. Φυλακή πρέπει να πάνε για κακομεταχείρηση των παιδιών τους και να σβηστεί δικαστικά το επώνυμο του πρώην πάτέρα όπως γίνεται στην προστασία παιδιών εγκληματιών.
Επιτέλους! Να αλλάζει όμως και το όνομα στα πιστοποιητικά γέννησης των παιδιών, εφόσον υπάρχουν.
Πάμε να κατεδαφίσουμε τη βάση της κοινωνίας από αρχαιοτάτων χρόνων; Σε ποιες επιστημονικές βάσεις στηρίζεται ο λεγόμενος «γάμος» ανεξάρτητα φύλου; Δεν υπάρχει απάντηση. Εκτός του ότι πρόκειται για νόμο αντισυνταγματικό.
Διαφωνώ σε κάθε άρθρο. Απαράδεκτο
Διαφωνώ πλήρως. Η νομοθετική αυτή πρωτοβουλία καταδικάζει μελλοντικά παιδιά να μεγαλώσουν χωρίς πατέρα ή μητέρα σε ένα περιβάλλον σύγχυσης των γονεϊκών ρόλων.
Έτσι πρέπει να γίνεται. Τα ζευγάρια που θέλουν να παραμείνουν παντρεμένα δεν πρέπει να εξαναγκάζονται από το νόμο σε διαζύγιο. Δεν προστατεύουμε την οικογένεια όταν αναγκάζουμε άτομα να πάρουν διαζύγιο!
Πολύ καλή κίνηση! Πρέπει να αλλάξει όμως και ο σχετικός κανόνας που απαγορεύει τα χαρτιά του παιδιού ενός τρανς ατόμων να αλλάξουν μετά τη φυλομετάβαση του γονιού. Είναι πολύ σημαντικό αυτό για την προστασία παιδιών που ήδη υπάρχουν και για τα δικαιώματα τους. Σκεφτείτε ότι υπάρχουν παιδιά που γράφουν τα χαρτιά τους όνομα πατέρα ή όνομα μητέρας ένα άτομο που νομικά δεν υπάρχει!! Ένα όνομα που έχει σβηστει και αντικατασταθεί σε όλα τα χαρτιά του γονέα, συμπεριλαμβανομένης της ληξιαρχικής πράξης γέννησης! Κι έρχεται πχ δήλωση από το σχολείο που αναγκάζει τον γονέα να υπογράψει με το προηγούμενο όνομα (dead name) το οποίο πλέον δεν αναγράφεται στην ταυτότητα του!
Παρ’ ότι ορθώς καταργείται στο Άρθρο 12 του παρόντος σχεδίου νόμου η προϋπόθεση της αγαμίας για τα τρανς πρόσωπα που παραλόγως θεσπίστηκε υπό τον Ν. 4491/2017 (Νομική Αναγνώριση Ταυτότητας Φύλου), θεωρούμε παραπάνω από απαραίτητο, επιτακτικό, να τροποποιηθεί η παράγραφος 5.2 του νόμου που, ναι μεν ορίζει ότι όταν οικογένειες με τρανς γονείς έχουν τέκνα οι γονεϊκές σχέσεις δεν διαταράσσονται όταν επέρχεται νομική αναγνώριση ταυτότητας φύλου γονέα, μολαταύτα δεν μεταβάλλονται οι ληξιαρχικές πράξεις των τέκνων ώστε να συνάδουν ως προς το φύλο των γονέων τους. Αυτό δημιουργεί ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα τόσο στους γονείς, όσο και κυρίως στα παιδιά τους.
Θεωρούμε επομένως απαραίτητη τη προσθήκη Άρθρου (Άρθρο 13) ως ακολούθως:
Άρθρο 13. Μεταβολή ληξιαρχικών πράξεων τέκνων διεμφυλικών γονέων.
Τροποποιείται η παράγραφος 2 του Άρθρου 5 του Ν. 4491/2017 ως ακολούθως:
«2. Αν το πρόσωπο που διόρθωσε το καταχωρισμένο φύλο του έχει παιδιά, είτε γεννημένα σε γάμο, είτε γεννημένα σε σύμφωνο, είτε γεννημένα χωρίς γάμο των γονέων τους, είτε υιοθετημένα, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις του από τη γονική μέριμνα δεν επηρεάζονται. Στη ληξιαρχική πράξη γέννησης των παιδιών μεταβάλλονται η καταχώριση του φύλου καθώς και του μικρού ονόματος και του προσαρμοσμένου επίθετου της/του γονέα».
Επιπλέον, παρ’ ότι ο Ν.4491/2017, που αφορά τη νομική αναγνώριση της ταυτότητας φύλου, απετέλεσε ένα πρώτο θετικό βήμα, αποτυγχάνει να ανταποκριθεί στις ανάγκες της κοινότητάς μας, καθώς δεν ανταποκρίνεται στις διεθνείς και ευρωπαϊκές υποχρεώσεις της χώρας μας για τα δικαιώματα των διεμφυλικών/τρανς και φυλοδιαφορετικών προσώπων.
Η διαδικασία παραμένει να είναι δικαστική και τούτο πέραν όλων των προβλημάτων παραβίασης της ιδιωτικής ζωής που έχουν καταγραφεί από την έως τώρα εφαρμογή του νόμου , δεν ανταποκρίνεται στην Απόφαση 2048/2015 της Κοινοβουλευτικής Ολομέλειας του Συμβουλίου της Ευρώπης, σύμφωνα με την οποία η διαδικασία οφείλει να είναι γρήγορη, διαφανής, βασισμένη αποκλειστικά στον αυτοπροσδιορισμό του προσώπου, και χωρίς διακρίσεις. Αντιθέτως, η δικαστική διαδικασία είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα και γραφειοκρατική, δεν βασίζεται στον αυτοπροσδιορισμό καθώς η μεταβολή των εγγράφων αποφασίζεται από δικαστήριο, ενώ ενέχει διάκριση με βάση την οικονομική κατάσταση του προσώπου καθώς κοστίζει πολλά χρήματα και τούτο είναι ιδιαίτερα προβληματικό καθώς η κοινότητά μας αντιμετωπίζει διακρίσεις και αποκλεισμούς από τον χώρο της εργασίας. Μάλιστα σε αυτήν την κατεύθυνση κινούνται όλο και περισσότερες χώρες και σε αυτήν είναι απαραίτητο να κινηθεί και η χώρα μας. Για τους λόγους αυτούς, προτείνουμε την τροποποίηση και της παρ.1 του Άρθρου 4 του Ν.4491/2017 ως εξής:
Άρθρο 4. – Διαδικασία.
1. Όλα τα πρόσωπα που έχουν ξεπεράσει την ηλικία των δεκαοκτώ (18) ετών, επικαλούμενα τον παρόντα νόμο για τη την διόρθωση του καταγεγραμμένου τους φύλου και του κυρίου ονόματος, δηλώνουν εγγράφως, αυτοπροσώπως ή δια εξουσιοδοτημένου δικηγόρου, στο οικείο Ληξιαρχείο: το επιθυμητό φύλο, το κύριο όνομα που επιλέγεται και το προσαρμοσμένο σχετικά επώνυμο. Στην αίτηση επισυνάπτεται αντίγραφο της ληξιαρχικής πράξης γέννησης του προσώπου.
ΙΣΟΤΗΤΑ στο γάμο και την τεκνοθεσία για όλ@!! Μπράβο για αυτή τη ρύθμιση αναφορικά με τα τρανς άτομα!
Διαφωνώ
Επιτέλους δικαιοσύνη και για τα τρανς άτομα!
Μπράβο! Ηταν δίκαιο και τωρα γίνεται πράξη!
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ!
ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ. ΔΙΑΦΩΝΩ.
Ανισόρροπο
Απαράδεκτο νομοσχέδιο. Ενάντια σε κάθε λογικό.Το παράλογο θέλουμε να το κάνουμε λογικό.
Απαράδεκτη ρύθμιση. Διαφωνώ απόλυτα.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ!
Διαφωνώ. Σε καμία περίπτωση!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
Απαράδεκτο!
Δλδ ένας παντρεμένος θα μπορεί να αλλάξει το φύλο του;
Ανήκουστα πράγματα.
Κρίμα στους νομοθέτες.
Ότι χειρότερο και εμετικό θα το διαβάσουμε σε αυτό το άθλιο διεστραμμένο νομοσχέδιο!
Είμαστε ΚΑΤΑ στη διαστροφή στην οποία ανωμαλία για την ώρα ομοφυλοφιλία!
Είμαστε ΚΑΤΑ στη αλλαγή φύλου!
Είμαστε ΚΑΤΑ η κοινότητα ΛΟΑΤΚΙ να έχει δικαίωμα στο «γάμο»,στην υιοθεσία ανυπεράσπιστών παιδιών,να έχουν στη κατοχή τους παιδιά, να εμφανίζονται προκλητικά σκανδαλίζοντας μεγάλους και μικρούς σε δημόσια μέροι δημιουργώντας σύγχυση, ντροπή και ασέβεια προς τους συμπολίτες τους !
Ο καθένας έχει δικαίωμα να ζει όπως θέλει όχι όμως να επιβάλει προβάλλοντας τις διεστραμμένες όρεξης του δημόσια και να γίνεται ένα απαίσιο και θλιβερό θέαμα ειδικά στα παιδιά.
Αυτή η μερίδα ανθρώπων ειδικά μετά από αλλαγή φύλου παθαίνουν περισσότερο κατάθλιψη και αυτοκτονούν!
Είμαστε εναντίον στο να προβάλλετε το αφύσικο ως φυσικό και το παράλογο ως λογικό και η πολιτεία να το νομιμοποιήσει Θεός φυλάξει η πραγματικότητα δεν μπορεί να αντικατασταθεί.
Είμαστε εναντίον στη ΚΑθΕ διαστροφη ομοφυλοφιλία για την ώρα δεν αποσκοπεί σε τίποτε καλό πάρα στη κατάπτωση του ανθρώπου , στη αυτοκαταστροφή, στη σύγχυση εκτός και εντός, στη κατάργηση του Ιερού Θεσμού της Οικογένειας, στην υπογεννητικότητα, στη δημιουργία κατεστραμμένων ανθρώπων που θα φτάσουν στην τρέλα και στην αυτοκτονία .
Δεν είναι πρόοδος αλλά οπισθοδρόμηση στα χρόνια των Σοδομων και Γομορων που ο Θεός τα έκαψε απόδειξη η σημερινή νεκρά θάλασσα.
Οι άνθρωποι αυτοί χρήζουν βοήθεια πνευματικού για να αναγνωρίσουν ότι αυτό που έχουν είναι πάθος/ αμαρτία που θεραπεύεται ΜΟΝΟ με τη βοήθεια του Τριαδικού Θεού όπως ο Μπίλι Μπό.
Επίσης ένα άρθρο που βοηθά να αποκατασταθούν άνθρωποι.
Τί τραγική η θέση του παιδιού που χάνει την μητέρα του που τώρα θα «γίνει» άντρας ή χάνει το πατέρα του που θα δηλώνει γυναίκα…Γιατί αυτό είναι απώλεια και ανατροπή συντριπτικότερη από το θάνατο.
Μπείτε και στη θέση του/της ήδη συζύγου, τώρα που η αγαμία δεν θα είναι πια προϋπόθεση για δήλωση ή πραγματοποίηση της «αλλαγής» φύλου.
Απορώ στα αλήθεια για τους πανηγυρισμούς…Μάλλον θα έπρεπε να πενθούν και να κάνουν αυτοκριτική για τη ψυχολογική κακοποίηση των παιδιών που τάχα θα σώσει το νομοσχέδιο
Κρίμα για την προσωπική και κοινωνική μας κατάντια…Κρίμα και ντροπή μας
Ως ορθόδοξος χριστιανός τάσσομαι κατά της έκφρασης φύλου διαφορετικής από εκείνη που υπαγορεύει η γενετική ταυτότητα του ανθρώπου.
Επιτέλους ας γίνουμε η 37η χώρα του κόσμου, που θα θεσμοθετήσει τα αυτονόητα, αυτά που πάντα ίσχυαν στην πραγματική ζωή και οι διάφορες μορφές εξουσίας, πολιτικής και θρησκευτικής, έκανε απεγνωσμένες προσπάθειες να τα εξαλείψει μέσω αυταρχικών νόμων (για ίδιο όφελος βέβαια….). Η φύση όμως δεν δευσμευεται από τις ανθρώπινες διατάξεις και πλέον έγινε αυτό κατανοητό. Όσο για την τεκνοθεσία, μετά τα όσα βλέπουν τα μάτια μας να συμβαίνουν με τα παιδιά των «κανονικών» θεωρουμενων οικογενειων, οι άνθρωποι που θα περάσουν ένα γολγοθά για να αποκτήσουν παιδί, θα είναι σίγουρα πολύ πιο συνειδιτοποιημενοι και αφοσιωμένοι γονείς. Τελος , για τον σεξουαλικο προσανατολισμό των παιδιών, η Επιστήμη το έχει ξεκαθαρίσει ότι κανένα ρόλο δεν παίζει ο τύπος της οικογένειας που τα μεγαλώνει, τρανή απόδειξη ο αριθμός των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων, που στην συντριπτική πλειοψηφία τους προέρχονται από ετερόφιλους γονείς.
ΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΑΙΕΣ ΔΟΞΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΚΑΙ ΦΛΕΓΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑΛΑΝΙΖΟΥΝ
Επιτέλους μια θετική εξέλιξη
Μακάρι να ολοκληρωθεί σύντομα
Σωστή η ρύθμιση
Ισότητα στο γάμο και στην τεκνοθεσία για όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτως φύλου. Μπραβο στους πολιτικούς που θα στηρίξουν αυτή την αυτονόητη και απόλυτα ανθρώπινη νομική ρύθμιση. Η Ελλάδα μέσα στον προοδευτικό κόσμο!
Ισότητα για όλους τους ανθρώπους. Όχι στον διαχωρισμό.
Ισότητα για όλους τους ανθρώπους! Όχι στο διαχωρισμο!
Πολύ σωστά, να υπολογιστεί και αυτή η παράμετρος.
Επιτέλους, γίνονται ρυθμίσεις προς την σωστή κατεύθυνση προς την ισότητα όλων των πολιτών. Καινοτομία και πρόοδος για την Ελλάδα!
Εξαίρετη εξέλιξη και απαραίτητη για την πρόοδο της κοινωνίας μας.
Πολύ σημαντική ρύθμιση, συγχαρητήρια!
Μέχρι τώρα, στα χρόνια που έχει νομιμοποιηθεί το «σύμφωνο συμβίωσης» για τα ομόφυλα ζευγάρια έχουν υπογραφεί 500 περίπου τέτοια «σύμφωνα»!
Αυτός ο ελάχιστος αριθμός είναι το «σύνολο» των ατόμων που επέλεξαν αυτή τη ρύθμιση. Από αυτές τις ελάχιστες περιπτώσεις, ένα ποσοστό θα θελήσει να προχωρήσει και σε «γάμο».
ΜΗΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΕ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ‘η σε Ισλαμικό
Η πρόεδρος του συλλόγου οἰκογενειών «Οὐράνιο Τόξο» ἀπό τήν ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα Στέλλα Μπελιά ὁμιλεί γιά… πολυγαμία καί προοπτική θεσμοθετήσεώς της στήν Ἑλλάδα.
Παιᾶν Σαλαμινομάχων (Αἰσχύλου, Πέρσαι)Ὦ παῖδες Ἑλλήνων, ἴτε, ἐλευθεροῦτε πατρίδ᾿ ἐλευθεροῦτε δέ παῖδας, γυναἰκας, θεῶν τε πατρώων ἔδη, θῆκας τε προγόνων· νῦν ὑπὲρ πάντων ἀγών.
Σωκράτης (Πλάτωνος Κρίτων, 51α, 51β) Μητρός τε καὶ πατρὸς καὶ τῶν ἄλλων προγόνων ἀπάντων τιμιώτερόν ἐστιν ἡ Πατρὶς καὶ σεμνότερον καὶ ἁγιώτερον καὶ ἐν μείζονι μοίρᾳ καὶ παρὰ θεοῖς καὶ παρ᾿ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι.
Ο Αριστοφάνης διακωμωδούσε τους κίναιδους απερίφραστα, εμφανίζοντάς τους να ντύνονται με γυναικεία ρούχα και να περιφέρονται με περούκες και στηθόδεσμους.
Στην αρχαία Ελλάδα υπήρχαν ρητοί νόμοι, από τον Σόλωνα στην Αθήνα ως και τον Λυκούργο στη Σπάρτη, που προστάτευαν τα νεαρά αγόρια (παίδες) από τις όποιες σεξουαλικές ορέξεις των ενηλίκων. Και στις περισσότερες περιπτώσεις οι κυρώσεις του νομοθέτη ήταν βαρύτατες.
Στην αρχαία Ελλάδα το να είσαι ομοφυλόφιλος είχε τις εξής επιπτώσεις: Δεν μπορούσε να γίνει ένας απο τους 9 άρχοντες:
• Ούτε ιερέας
• Ούτε δικηγόρος δημοσίων δικών να καταλάβει οποιαδήποτε εξουσία, είτε εντός της πόλεως είτε έξω απο τα όριά της,είτε με κλήρο είτε με εκλογή
• Ούτε να μυηθεί στα ιερά μυστήρια
• Ούτε να στέλνεται ώς κύρηκας
• Ούτε να λέει τη γνώμη του(η γνώμη του σε δίκες είχε μηδενική αξία)
• Ούτε να μετέχει σε δημόσιες θρησκευτικές τελετές
• Ούτε να φοράει στεφάνι στις δημόσιες στεφανοφορίες
• Ούτε να περιφέρεται στην δημόσια αγορά (αυτό ισχύει για αυτόν που ήταν «δηλωμένος» ομοφυλόφιλος).
• Ο παραβάτης των παραπάνω τιμωρείτο με την ποινή του θανάτου. Ο ομοφυλόφιλος στην αρχαία Ελλάδα δεν είχε πολιτικά και ιερατικά δικαιώματα.
Homosexual Parenting: A Scientific Analysis
American College of Pediatricians – May 2019
ABSTRACT: Are children reared by two individuals of the same gender as well adjusted as children reared in families with a mother and a father? Until recently the unequivocal answer to this question was «no.» Within the last decade, however, professional health organizations,1 academics, social policymakers and the media have begun asserting that prohibitions on parenting by same-sex couples should be lifted. In making such far-reaching, generation-changing assertions, any responsible advocate would rely upon supporting evidence that is comprehensive and conclusive. Not only is this not the situation, but also there is sound evidence that children exposed to the homosexual lifestyle may be at increased risk for emotional, mental, and even physical harm.
Biology matters
Over thirty years of research confirms that children fare best when reared by their two biological parents in a loving low conflict marriage. Children navigate developmental stages more easily, are more solid in their gender identity, perform better academically, have fewer emotional disorders, and become better functioning adults when reared within their natural family.2,3,4,5,6,7,8 This is, in part, because biology contributes to parent-child bonding.9
While single parenthood, adoption, and remarriage are each loving responses to failure of the natural family, children reared in these settings face unique challenges.9,10 Single parents face greater financial challenges and time constraints. Consequently, children of single mothers often spend significantly less time with both biological parents. Children within step families can experience difficulties forging a relationship with the stepparent, and be faced with a sense of divided loyalties. Every adopted child must come to terms with a sense of rejection from her biologic parents and a longing to know her roots. While not insurmountable, these challenges can have a negative impact on a child’s development. Clearly, apart from rare situations, depriving a child of one or both biologic parents, as same-sex parenting requires in every case, is unhealthy.
Children need a mother and a father
There are significant innate differences between male and female that are mediated by genes and hormones and go well beyond basic anatomy. These biochemical differences are evident in the development of male and female brain anatomy, psyche, and even learning styles.11 Consequently, mothers and fathers parent differently and make unique contributions to the overall development of the child.11,12,13 Psychological theory of child development has always recognized the critical role that mothers play in the healthy development of children. More recent research reveals that when fathers are absent, children suffer as well. Girls without fathers perform more poorly in school, are more likely to be sexually active and become pregnant as teenagers. Boys without fathers have higher rates of delinquency, violence, and aggression.12,13
Gender-linked differences in child rearing styles between parents are complementary and protective for children. Erik Erikson was among the first to note that mother-love and father-love are qualitatively different. Mothers are nurturing, expressive, and more unconditional in their love for their children. Father-love, by contrast, often comes with certain expectations of achievement.13 Subsequent research has consistently revealed that parenting is most effective when it is both highly expressive and highly demanding. This approach to parenting «provides children with a kind of communion characterized by inclusiveness and connectedness, as well as the drive for independence and individuality [which is] virtually impossible for a man or woman alone to combine effectively.»13
Gender differences are also reflected in the way mothers and fathers use touch with their children. Mothers frequently soothe, calm, and comfort with touch. Fathers are more likely to use touch to stimulate or excite their children during play. Mothers tend to engage with children on their level providing opportunities for children to take charge and proceed at their own pace. As fathers engage in rough and tumble play, they take on a teaching role like that of a coach. Roughhousing between fathers and sons is associated with the development of greater self-control in adolescent boys.13
Gender-linked diversity is also observed in parental approaches to discipline. «The disciplinary approaches of fathers tend toward firmness, relying on rules and principles. The approach of mothers tends toward more responsiveness, involving more bargaining, more adjustment toward the child’s mood and context, and is more often based on an intuitive understanding of the child’s needs and emotions of the moment.»13 Consequently, being reared by a mother and a father helps sons and daughters moderate their own gender-linked inclinations. Boys generally embrace reason over emotion, rules over relationships, risk-taking over caution, and standards over compassion. Girls generally place greater emphasis on emotional ties, relationships, caution, and compassion. Over time opposite-sexed parents demonstrate to their children the value of opposing tendencies.
Research on same-sex parenting
Studies that appear to indicate neutral to favorable child outcomes from same-sex parenting have critical design flaws. These include non-longitudinal design, inadequate sample size, biased sample selection, lack of proper controls, failure to account for confounding variables, and perhaps most problematic – all claim to affirm the null hypothesis.14,15,16 Therefore, it is impossible for these studies to provide any support for the alleged safety or potential benefits to children from same-sex parenting.
Data on the long-term outcomes of children placed in same-sex households is sparse and gives reason for concern.17 This research has revealed that children reared in same-sex households are more likely to experience sexual confusion, engage in risky sexual experimentation, and later adopt a same-sex identity.18-22 This is concerning since adolescents and young adults who adopt the homosexual lifestyle are at increased risk for mental health problems, including major depression, anxiety disorders, conduct disorders, substance dependence, and especially suicidal ideation and suicide attempts.23 Recent studies confirm that children reared by same-sex couples fare worse in a multitude of outcome categories than those reared by heterosexual, married couples.24-27
Risks of the homosexual lifestyle to children
Finally, research has demonstrated considerable risks to children exposed to the homosexual lifestyle. Violence between same-sex partners is two to three times more common than among married heterosexual couples.28-32 Same-sex partnerships are significantly more prone to dissolution than heterosexual marriages with the average same-sex relationship lasting only two to three years.33-36 Homosexual men and women are reported to be promiscuous, with serial sex partners, even within what are loosely-termed «committed relationships.37-41 Individuals who practice a homosexual lifestyle are more likely than heterosexuals to experience mental illness,42-44 substance abuse,45 suicidal tendencies46,47 and shortened life spans.48 Although some would claim that these dysfunctions are a result of societal pressures in America, the same dysfunctions exist at inordinately high levels among homosexuals in cultures where the practice is more widely accepted.49
Conclusion
In summary, tradition and science agree that biological ties and dual gender parenting are protective for children. The family environment in which children are reared plays a critical role in forming a secure gender identity, positive emotional well-being, and optimal academic achievement. Decades of social science research documents that children develop optimally when reared by their two biological parents in a low conflict marriage. The limited research advocating childrearing by same-sex parents has severe methodological limitations.50 There is significant risk of harm inherent in exposing a child to the homosexual lifestyle. Given the current body of evidence, the American College of Pediatricians believes it is inappropriate, potentially hazardous to children, and dangerously irresponsible to change the age-old prohibition on same-sex parenting, whether by adoption, foster care, or reproductive manipulation. This position is rooted in the best available science.
A PDF copy of this statement can be printed here: Homosexual Parenting: A Scientific Analysis
Principal Authors: Michelle Cretella, MD, FCP, and Den Trumbull, MD, FCP
Originally posted January 22, 2004
Revised March 2013
Updated references May 2019
The American College of Pediatricians is a national medical association of licensed physicians and healthcare professionals who specialize in the care of infants, children, and adolescents. The mission of the College is to enable all children to reach their optimal physical and emotional health and well-being.
For more details on this topic, visit the web page: Same-sex Marriage: Not Best for Children
REFERENCES
1. American Academy of Pediatrics, «Co-parent or Second-Parent Adoption by Same-Sex Parents,» Pediatrics. 109(2002): 339-340.
2. Heuveline P., et.al. «Shifting Childrearing to Single Mothers: Results from 17 Western Countries,» Population and Development Review 29, no.1 (March 2003) p. 48.
3. Moore K., et.al. «Marriage from a Child’s Perspective: How Does Family Structure Affect Children and What Can We Do About It?» (Washington, D.C.: Child Trends, Research Brief, June 2002) pp.1-2.
4. McLanahan S. and Sandfeur G., Growing Up with a Single Parent: What Hurts, What Helps (Cambridge: Harvard University Press, 1994), p. 45.
5. Sarantakos S., «Children in Three Contexts: Family, Education, and Social Development,» Children Australia, vol. 21 (1996): 23-31.
6. Hilton J. and Devall E., «Comparison of Parenting and Children’s Behavior in Single-Mother, Single-Father, and Intact Families,» Journal of Divorce and Remarriage 29 (1998): 23-54.
7. Thomson E., et al., «Family Structure and Child Well-Being: Economic Resources vs. Parental Behaviors,» Social Forces 73 (1994): 221-42.
8. Popenoe D., Life Without Father (Cambridge: Harvard University Press, 1996), pp. 144, 146.
9. Stanton G., Why Marriage Matters (Colorado Springs: Pinon Press, 1997) p. 97-153.
10. Schneider B., Atteberry A., Owens A., Family Matters: Family Structure and Child Outcomes. Birmingham, AL: Alabama Policy Institute;2005:1-42.Available at http://www.alabamapolicyinstitute.org/PDFs/currentfamilystructure.pdf.
11. Sax, L., Why Gender Matters: What Parents and Teachers Need to Know About the Emerging Science of Sex Differences (New York: Doubleday, 2005).
12. Blankenhorn, D., Fatherless America. (New York: Basic books, 1995).
13. Byrd, D., «Gender Complementarity and Child-rearing: Where Tradition and Science Agree,» Journal of Law & Family Studies, University of Utah, Vol. 6 no. 2, p. 213, 2004.
14. Lerner, R., Althea Nagai, Ph.D. No Basis: What the Studies Don’t Tell Us About Same Sex Parenting, Washington DC;Marriage Law Project/Ethics and Public Policy Center, 2001.
15. Morgan P., Children as Trophies? Examining the Evidence on Same-Sex Parenting, Newcastle upon Tyne, UK; Christian Institute, 2002.
16. Guiliani J. and Duncan D., «Brief of Amici Curiae Massachusetts Family Institute and National Association for the Research and Therapy of Homosexuality,» Appeal to the Supreme Court of Vermont, Docket No. S1009-97CnC.
17. American Academy of Pediatrics, Perrin, EC, and the committee on psychosocial aspects of child and family health. «Technical report: Co parent or Second-Parent Adoption by Same-Sex Parents,» Pediatrics. 109(2002): 343. The Academy acknowledges that the «small, non-representative samples … and the relatively young age of the children suggest some reserve.»
18. Schumm W., “Children of Homosexuals More Apt to Be Homosexuals? A Reply to Morrison and to Cameron Based on an Examination of Multiple Sources of Data,” J. Biosoc. Sci (2010) 42, 721-742.
19. Marks Loren, “Same-sex parenting and children’s outcomes: A closer examination of the American psychological association’s brief of lesbian and gay parenting,” Social Science Research, v. 41, Iss. 4, July 2012, 735-751.
20. Regnerus M., “How different are the adult children of parents who have same-sex relationships? Findings from the New Family Structures Study,” Social Science Research 41 (2012)
Εξαιρετική διάταξη!
Πολυ σημαντική αυτή η κατάργηση της προϋπόθεσης, μπράβο για όλο το νομοσχέδιο