Άρθρο 10 Γονεϊκή σχέση που έχει δημιουργηθεί στο εξωτερικό

 

1. Σχέση γονέα ή γονέων και τέκνου που έχει καταχωριστεί σε δημόσια έγγραφα ή δικαστική απόφαση τρίτης χώρας αναγνωρίζεται στην Ελλάδα, τηρουμένων και των διατάξεων για την αναγνώριση δικαστικών αποφάσεων όπου αυτή είναι απαραίτητη, ανεξαρτήτως του φύλου του ενός ή των δύο γονέων και της πρόβλεψης ή μη του τρόπου δημιουργίας της ως άνω σχέσης στο εσωτερικό δίκαιο. Δημόσια αρχή, δικαστήριο ή τρίτος δεν δύναται να αντιταχθεί στην αναγνώριση της γονεΐκής σχέσης του πρώτου εδαφίου που έχει δημιουργηθεί στο εξωτερικό ή στις συνέπειες από την αναγνώριση αυτή. Με την επιφύλαξη της παρ. 2, οι προξενικές αρχές και το Ειδικό Ληξιαρχείο υποχρεούνται σε καταχώριση πράξης αλλοδαπής δημόσιας αρχής που αποτυπώνει γονεϊκή σχέση που έχει ιδρυθεί σύμφωνα με τους κανόνες της οικείας έννομης τάξης και με τήρηση των εκεί προβλεπομένων διατυπώσεων.
2. Ειδικώς στην περίπτωση υιοθεσίας από συζύγους του ίδιου φύλου ή υιοθεσίας του παιδιού του ενός συζύγου από τον άλλο σύζυγο του ίδιου φύλου που έχει τελεστεί στο εξωτερικό κατά το δίκαιο του τόπου τέλεσής της, η υιοθεσία αναγνωρίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, από τον χρόνο που έγινε, με την επιφύλαξη του άρθρου 23 του Αστικού Κώδικα.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 18:47 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    Διαφωνώ κάθετα. Ένα μεγάλο όχι. Δεν μπορεί να θεσμοθετηθεί ως νόμος κάτι που είναι παρά φύσιν. Δεν μπορεί να θεσμοθετείται γάμος μεταξύ ανθρώπων του ιδίου φύλου. Γάμος υφίσταται μεταξύ άνδρα και γυναίκας. Ψηφίζοντας κύριοι βουλευτές υπέρ το γάμου των ομοφυλόφιλων, ανοίγετε αυτόματα και την πόρτα για την υιοθέτηση παιδιών από αυτούς τους ανθρώπους. Γιατί αν δεν το θεσμοθετήσετε εσείς , αυτά τα άτομα θα προστρέξουν στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων και εκεί φυσικά θα κερδίσουν. Θα ανοίξετε την κερκόπορτα , γιατί εσείς θα ισχυριστείτε ότι δεν ψηφίσατε κάτι τέτοιο παρά μόνο τον γάμο των ομοφυλόφιλων. Αν είναι να θεσμοθετήσετε και την κτηνοβασία ή την πολυγαμία ή ο,τιδήποτε ανώμαλο και διαστροφικό. Και πώς εγγυάστε ότι τα παιδιά θα είναι ασφαλή και υγιή και σωματικά και ψυχικά σε μια τέτοια οικογένεια; Σκεφτήκατε ότι μπορεί να ανοίγετε διάπλατα την πόρτα για τους παιδόφιλους; Όχι και πάλι όχι. Αλλά ούτε δημοψήφισμα δέχεστε να διαξαχθεί. Ο ελληνικός λαός όμως κύριοι βουλευτές δεν θα το δεχτεί ποτέ. Έχετε θεσμοθετήσει το σύμφωνο συμβίωσης που καθορίζει τα νομικά πλαίσια που μπορούν να κινηθούν. Δε μου λέτε. Η πλειοψηφία θα προσαρμόζεται και θα κάνει ό,τι θέλει η μειοψηφία; Σε ποιο δημοκρατικό πολίτευμα γίνεται αυτό; Σε κανένα. Και όπως και να το κάνουμε πρέπει αυτοί οι άνθρωποι να καταλάβουν ότι εφόσον κάνανε αυτή την επιλογή για τη ζωή τους, θα υποστούν και τις συνέπειες των επιλογών τους. Δηλαδή δε θα έχουν παιδιά αφού ένας άντρας δεν μπορεί να τεκνοποιήσει με άνδρα, ούτε μια γυναίκα με μια άλλη. Είναι ενάντια στο νόμο της φύσης. Όσοι έχουν κάνει κάτι στο εξωτερικό , ας παραμείνουν εκεί. Οι Έλληνες πολίτες δεν συμφωνούμε

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 16:23 | Αθηνά Α.

    Διαφωνώ κάθετα

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 15:11 | Sophia

    Νομιμοποίηση του trafficking παιδιών απο το Ελληνικό δημοσιο. Ντροπή

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 14:32 | Σουλτάνα Λευκοπούλου

    Διαφωνώ πλήρως. Το δικαίωμα των παιδιών, όπως προκύπτει από τη φύση, είναι δικαίωμα σε μητρικό και πατρικό πρότυπο.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 13:07 | Teo

    Δηλαδη εαν σε μια τριτοκοσμικη χωρα παει ενας Ελληνας πωλητης και με ορους ευγονικης αγορασεις ενα μωρο μεσω παρενθετης μητερας ή μεσω κλωνοποιησης το Ελληνικό κρατος θα αποδεχτει αυτον τον τροπο αναπαραγωγης απο Ελληνα πολίτη? Ο νομιμος τροπς αναπαραγωγης Ελλήνων παιδιών πρεπει να ειναι ο μόνος αποδεκτός στους Ελληνες πολιτες.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 01:28 | Δημητρης

    Η προσπάθεια που κάνει ένα κανονικό ζευγάρι για να υιοθέτηση παιδί είναι τεράστια. Υπερβολικά στοιχεία ειδικά οικονομικά για εξασφάλιση του παιδιού ξαφνικά ως δια…. μαγειας όλα αυτά λύνονται,. παρακάπτονται πολύ εύκολα με σκοπό να μπορούν να υιοθετούν παιδιά ομοφυλόφιλοι.
    ΤΟ παιδί το ρωτάει κανένας όταν μεγαλώσει και θα αρχίσει να καταλαβαίνει πώς δημιουργείται η οικογένεια πώς γίνεται τεκνοποίηση αν σύμφωνει με την επιλογή που έκανε κάποιος τρίτος γι αυτό? τι μέλλει γενέσθαι?
    Μήπως πιστεύετε ότι ένα ζευγάρι από gay δεν θα το ωθούν να γίνει και αυτό gay?
    Mήπως πιστεύεται οτι 2 άντρες ενήλικοι όταν θα πλένουν στο ντους ένα παιδί 2.3.4.5.6.7.8 χρόνων θα το βλέπουν Αθωα?

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 00:22 | Ευαγγελία

    Συμφωνώ,είμαι υπέρ, πρέπει να αναγνωριστούν όλα τα εν λόγω παιδιά και στη χώρα μας και να καταστούν ισότιμα με τα παιδιά των ετερόφυλων ζευγαριών, απολαμβάνοντας τα ίδια (ανθρώπινα) δικαιώματα με αυτά. Εν ολίγοις, να έχουν πρόσωπο και υπόσταση στην κοινωνία μας, να είναι ορατά. Ο γνώμονας πάντα να είναι πάντα το βέλτιστο συμφέρον του παιδιού όπως ορίζεται και προσδιορίζεται στις διεθνείς κι ευρωπαϊκές συνθήκες.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 21:03 | Γεωργια

    Πρέπει να αναγνωρίζουν όλα τα παιδιά! Συμφωνώ!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 19:41 | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΣ

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ. ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 19:34 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

    ΔΙΑΦΩΝΩ

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 18:29 | Αλέπης Παύλου Κωνσταντίνος

    Με ποιο δικαίωμα πολίτες ομοφοβικοί καλούνται να κατακρίνουν δημόσια σε κυβερνητικό ιστοχώρο έναν Νόμο , που καταργεί τις υπάρχουσες διακρίσεις εις βάρος των ομοφυλόφιλων πολιτών? Δεν είναι δημοκρατικό δικαίωμα η παράχρηση και καταδολίευση της δημοκρατικής διαβουλεύσεως του εν λόγω νομοσχεδίου από φορείς του ομοφοβικού ρατσισμού…Δικαίωμα στον ρατσισμό δεν υφίσταται βάσει και του ισχύοντος αντιρατσιστικού Νόμου !
    Μήπως κάνετε κάποιο είδος δημοσκοπήσεως ή μήπως φοβάστε μην σάς ψέξουν οι ακροδεξιοί και οι εκκλησιαστικοί κύκλοι ? Οι ίδιοι κύκλοι που στους χώρους τους και στα έντυπά τους απαγορεύουν αυστηρά και φασιστικά κάθε αντίθετη άποψη φιλική προς τους ομοφυλόφιλους και το Νομοσχέδιό σας? Φανταστείτε ως Κυβέρνηση να καταργείτε τη δουλεία των Μαύρων και να ζητείτε τη γνώμη των κατόχων σκλάβων και να δημοσιεύετε τα μειωτικά για τους Μαύρους σχόλιά τους!…
    Ως Δημοκρατική Πολιτεία τον μαύρο φασισμό και τον θρησκευτικό σκοταδισμό δεν τους θωπεύεις ούτε τούς δίνεις βήμα στη δημόσια διαβούλευση …τούς δίνεις μία <> πριν σε καταπιεί το σκοτάδι τους…

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 16:10 | Μαρια

    Είναι σίγουρο ότι ο νόμος αυτός προσανατολιζεται προς την αποκατάσταση της ισότητας παρολ’αυτα θα ήταν πιο ολοκληρωμένος εάν συμπεριλαμβανε την τεχνητή γονιμοποίηση.
    Όχι μόνο σαν δικαίωμα, αλλά και με κρατική χρηματοδότηση μια και τα ομοφυλα ζευγάρια δεν έχουν άλλη επιλογή και ειδικά αυτα στα οποια δεν ταιριάζει η περίπτωση της υιοθεσίας. Εκεί δεν έπρεπε να υπάρχει διάκριση ανάλογα με τις οικονομικές δυνατότητες του καθενός.

    Κατά τα άλλα δεν είναι ένα θέμα στο οποίο μετράνε οι διαφορές γνώμες, ο νομοθέτης πρέπει απλά να αποκαταστησει την ισότητα και να επανορθώσει στην ηθική και κοινωνικη ζημιά που έχει υποστεί αυτή η τεράστια μειοψηφία ανθρώπων εδώ και δεκαετίες.
    Είναι μείζον να τιμωρούνται με άμεσα αντανακλαστικα όλοι όσοι εκφράζουν ρητορικές μισους .

    Με άλλα λόγια αν αντιγραφατε απλά το αγγλικό νομικό πλαίσιο θα ήταν τέλειο.

    Και εκτός από το νόμο, η πολιτεία χρωστάει και μια συγνώμη που είναι σωστό να ειπωθεί την μεγάλη αυτή μέρα που όλοι περιμένουμε

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 15:39 | Γουναρη ευθαλία

    Διαφωνω αποτελει καταφορη περιφρονηση του νομου του Θεου καί της αξιοπρεπειας του ανθρωπου.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 15:46 | Αναστασία

    Διαφωνώ απόλυτα. Απαράδεκτο!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:52 | ΧΡΥΣΗ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:34 | Μαρία

    Διαφωνώ. Αν θέλουν ας πάνε στο εξωτερικό να ζήσουν.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:40 | Βασιλική Σκουλούδη

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΦΟΡΑ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:23 | Αθανασία

    Απαράδεκτο!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:04 | Αναστασοπουλου Ευαγγελία

    Από την στιγμή πού υπάρχει το σύμφωνο συμβίωσης ποιός είναι πραγματικά ο λόγος πού πρέπει να κάνουν γάμο? Έχουν την ανάγκη να τους ευλογήσει ο δήμαρχος? Για την υιοθέτηση παιδιών ούτε λόγος, μήπως ήρθε η ώρα να εκπληρωθούν οι προφητείες? ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:20 | gthomakos

    Εισαστε σίγουροι πως η αναφορά «.. τηρουμένων και των διατάξεων για την αναγνώριση δικαστικών αποφάσεων όπου αυτή είναι απαραίτητη» επαρκει ως δικλειδα ασφαλειας για την αναγνώριση της σχέσης γονέα παιδιού απο τρίτη χώρα; Γιατί δεν φαίνεται να θέτετε κανέναν άλλο περιορισμό για τη χώρα και ούτε βέβαια γνωρίζετε το νομικό καθεστώς αναγνώρισης σχέσης γονέα τέκνου σε όλες τις χώρες του κόσμου.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 06:29 | Θεόφιλος

    Άρα άκριτα εάν σε μια Τρίτη χώρα πχ Αφγανιστάν αρπάζουν οι Ταλιμπάν παιδάκια από φτωχές οικογένειες και τα χαρίζουν με δημόσια έγγραφα της κυβέρνησης των Ταλιμπάν, αυτό στην Ελλάδα αναγνωρίζεται…..

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 23:44 | Theo

    Το άρθρο θα πρέπει να καταργηθεί. Είναι γενικό και αφήνει περιθώρια για εγκληματικές καταστάσεις. Δηλαδή εάν σε μία χώρα η γονεική σχέση γίνεται με κατά παραγγελία γεννήσης και όρους ευγονικής που εφάρμοζαν οι Ναζί αυτό θα γίνεται τόσο εύκολα αποδεκτό στη χωρα μας. Δεν θα πρέπει να ελέγχεται κάθε περίπτωση που δεν έχει γίνει σύμφωνα με την βιολογική αναπαραγωγή των οργανισμών (όπως είναι ο άνθρωπος) στη φύση?

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 21:01 | Λεωνίδας Θ.

    Ας ελπίσουμε πως τα ανθρώπινα δικαιώματα, η λογική, η επιστήμη. & η αγάπη για τον πλησίον που δίδαξε ο Χριστός, θα υπερισχύσουν, του μίσους, της διαίρεσης και κακίας που διαδίδει πολλά χρόνια τώρα η εκκλησία της Ελλάδος.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 18:36 | Νεκταρίος και Χριστίνα Ορθοδοξία

    ΌΧΙ δεν αναγνωριζουμε την υιοθεσία τέκνου απο ομοφυλοφιλία ζευγάρια που το έπραξαν στο εξωτερικό είτε και στο εσωτερικό .
    Είμαστε κατά και συνιστούμε να τους περνούν τα παιδιά εάν δεν μετανοησουν και αλλάξουν στάση ζωής και να έρθουν στο φυσιολογικό δηλαδή σε γάμο ανάμεσα σε άνδρα και γυναίκα είτε και ο ένας μόνος αλλά σε φυσιολογική κατάσταση. Είναι εγκληματικό να έχουν παιδιά άνθρωποι που εναντιώνονται στη φύση τους και είναι θέμα απλής λογικής!

    Ή ομοφυλοφιλία είναι πάθος,αμαρτία και είναι τραγικό να μην λέμε την αλήθεια αλλά να δίνουμε προνόμια σε άτομα που χρήζουν τη βοήθεια πνέυματικου οδηγού και να σταματήσουν αυτή τη απαίσια και σιχαμερη πράξη. Τι έχουν να διδάξουν στα παιδιά αυτοί που μια μέρα ξυπνάνε και λένε ειμαι γυναίκα και την άλλη άνδρας; Σε τι καλό μπορεί να οδηγήσει όλο αυτό το επαίσχυντο νομοσχέδιο;
    Απάντηση: Στον όλεθρο,στη καταστροφή της οικογένιας, στην υπογεννητικότητα, στην τέλεια κατάπτωση του ανθρώπου, στην διαστροφή, στη κακία, στη σύγχυση, στη σκλαβιά και ΟΧΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ από μια μανιώδης κατάσταση διεστραμμένων ανθρώπων και δυστιχισμενων .
    Καλούμε σε μετάνοια όποιον θέλει!
    Είμαστε ΚΑΤΑ ΣΕ ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟΊ ΣΤΟ ΚΑΤΑ ΦΥΣΙΝ ΠΟΥ ΈΦΤΙΑΞΕ Ο ΘΕΌΣ.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 17:33 | Θωμάς

    Επιτέλους τα αυτονόητα γίνονται πράξη!
    Προστασία όλων των παιδιών χωρίς εξαιρέσεις. Είναι απαράδεκτο να υπάρχουν παιδιά που δεν τους αναγνωρίζονται τα ίδια δικαιώματα με τα παιδιά των ετερόφυλων οικογενειών. Ισονομία και ισοπολιτεία για όλους και προς όλους.
    Ελπίζω να καλύπτονται όλες οι οικογένειες και όλα τα παιδιά που έχουν γεννηθεί χωρίς καμία απολύτως εξαίρεση.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 17:52 | ΓΑΒΡΙΕΛΛΑ ΑΣΠΡΑΚΗ

    Καιρός ήταν!

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 16:47 | Νίκος

    Δεν αλλάζουν βασικά σημεία σε σχέση με το σύμφωνο συμβίωσης . Το δικαίωμα στον γάμο συνδέεται

    άρρηκτα με την ισότιμη αναγνώριση

    των ΛΟΑΤΚΙ+ οικογενειών και των

    παιδιών που έχουν αποκτήσει είτε

    από προηγούμενη ετερόφυλη σχέση,

    είτε με τεχνητή ή υποβοηθούμενη

    αναπαραγωγή, είτε με παιδοθεσία. Η

    ελληνική νομοθεσία αναγνωρίζει το

    δικαίωμα παιδοθεσίας σε

    μεμονωμένα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα, αλλά

    όχι σε ομόφυλα ζευγάρια, τα οποία

    επίσης εξαιρεί από την

    υποβοηθούμενη αναπαραγωγή

    (παρένθετη μητέρα), ακόμα κι αν

    έχουν συνάψει το αναγνωρισμένο

    από την πολιτεία σύμφωνο

    συμβίωσης. Τα παιδιά των

    οικογενειών αυτών στερούνται έτσι

    όχι μόνο τα κληρονομικά τους

    δικαιώματα αλλά και την άσκηση

    γονικής μέριμνας και επιμέλειας από

    τον ένα γονέα, εφόσον είναι νομικά

    ανύπαρκτος.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 13:34 | Παναγιώτα

    Ίσα δικαιώματα σε όλους, ανεξάρτητα από τις επιλογές τους. Τα παιδιά αγάπη θέλουν και ασφάλεια

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 13:27 | Γεώργιος Στεφάνου

    Ως ορθόδοξος χριστιανός τάσσομαι κατά της απόκτησης παιδιών από ζευγάρια του ίδιου φύλου. Κατά συνέπεια διαφωνώ με τη συγκεκριμένη ρύθμιση.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 10:01 | DP

    Στη σωστή κατεύθυνση!

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 22:27 | Nikos

    ΠΟΛΥ ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΤΕΙ

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 21:50 | Δήμητρα

    ειναι εγκλημα να μη τους αναγνωριζονται αυτα που για εμας ειναι αυτονοητα!

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 21:12 | Πατριώτης

    Ισότητα στο γάμο και στην τεκνοθεσία για όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτως φύλου. Μπραβο στους πολιτικούς που θα στηρίξουν αυτή την αυτονόητη και απόλυτα ανθρώπινη νομική ρύθμιση. Η Ελλάδα μέσα στον προοδευτικό κόσμο!

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 19:01 | Ερμιόνη

    Ισότητα για όλα!

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 18:17 | Μαρία Αργυρίου

    Τα πράγματα είναι απλά. Τα άτομα ΛΟΑΤΚΙ+ είναι άνθρωποι και, όπως όλοι οι άνθρωποι έχουν δικαίωμα να είναι ευτυχισμένοι, έχουν και εκείνα. Πόσο μάλλον τα παιδιά τους!
    Θεωρώ έγκλημα, λοιπόν, να είναι σε μειονεκτική θέση στην κοινωνία και να παλεύουν για τα αυτονόητα νομικά και μη.

    Είναι δυσάρεστο να έχουμε μία μόνο ζωή και αντί να κοιτάμε πώς να την καλυτερέψουμε, έχουμε γεμίσει με μίσος και φόβο για ποιον; Για το συνάνθρωπό μας. Για τον άνθρωπο που και εκείνος παλεύει για να καλυτερέψει τη ζωή του.

    Ας βγούμε επιτέλους από τα «κλουβιά» μας και ας ανοίξουμε το μυαλό μας, όχι για κάποιον άλλο λόγο, αλλά για να είμαστε όλοι πιο ευτυχισμένοι. Ήρθε ίσως η στιγμή να καταλάβουμε ότι σε αυτή τη ζωή είμαστε όλοι το ίδιο και αυτό δεν το αλλάζει τίποτα, ούτε το φύλο, ούτε η ταυτότητα, ούτε το χρώμα κτλ.

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 16:27 | Haris Saslis

    Ισότητα για όλους τους ανθρώπους! Όχι στο διαχωρισμο!

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 16:57 | Μιχάλης Βελονάκης

    Πολύ σωστά, ότι ισχύει ήδη σε άλλες χώρες, να μπορεί να αναγνωρίζεται και εδώ. νόμιμα.

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 15:21 | Αριστέα Ρέλλου

    Πολύ θετική πρωτοβουλία! Μακάρι να ψηφιστεί και να εφαρμοστεί άμεσα.

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 15:30 | Ντομινίκ Λώρεν

    Με το καλό να ψηφιστεί επιτέλους και να υλοποιηθεί ένα νομοσχέδιο που θα βελτιώσει την ισότητα και την θέση όλων των πολιτών. Πολύ θετική εξέλιξη και καινοτομία για την χώρα.

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 13:06 | ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ

    Δυστυχως το εν λογο νομοσχεδιο φαινεται να επιβαλεται απο μια ξενοφερτη ελιτ πλουσιων ομοφυλοφυλων του εξωτερικου που ηδη εχουν δημιουργησει οικογενειεσ στο εξωτερικο και εχουν ηδη υιοθετησει παιδια και που θελουν να κατοχυρωσουν δικαιωματα και στην χωρα μας και να θεσουν τις βασεις και για αναλογεσ υιοθεσιες και εδω και ετσι να αποδυναμωσουν την ελληνικη οικογενεια που εδω κρατα ακομα .Βρισκονται ομως αντιμετωποι με την κουλτουρα της ελληνικης οικογενειας που προσπαθει με νυχια και με δοντια να κρατησει ακομα εξαιτιας ολων των ξενοφερτων προτυπων που μας επιβαλλουν .Δεν μπορουν να μας πεισουν πως τα παιδια αυτα θα ζησουν φυσιολογικα και με αγαπη μεσα σε τετοιες οικογενειες χωρις τη φροντιδα της βιολογικης μητερας και το προτυπο του βιολογικου πατερα με οσα λαθη και παραλειψεις εχει αυτη . Το φυσικο μπορει να μην ειναι παντα τελειο αλλα η φυση ξερει και την Ανθρωπινη ζωη την δεινει μονο η ενωση ανδρα και γυναικας .Ας λυσουν αλλου τα νομικιστικα τους ζητηματα αυτοι οι ανθρωποι και ας μην ζητανε απο εμας να δεχτουμε τις σεξουαλικες και αλλες προτιμισεις τους .Δεν μας αφορουν αλλωστε !;Οτι και να κανουν δεν μπορουν να φτιαξουν οικογενεια !Δεν εχουν ουτε βιολογικο ,ουτε συναισθηματικο υποβαθρο γιατι απλα απο τις δικες τους οικογενειες εχουν ελλειψεις και απωθημενα που δεν τα εχουν συνειδητοποιησει .Βγαζω απ εξω τα ατομα που εχουν γεννηθει με γεννετικες διαφορες προσδιορισμου φυλλου .Αυτο ειναι κατι διαφορετικο και αυτα τα ατομα η κοινωνια δεν τα εχει στιγματισει .Ας μην τα ισοπεδωνουμε λοιπον ολα !!Αφηστε τους μοντερνισμους λοιπον και κοιταξτε πως θα ενισχυσετε την ελληνικη οικογενεια και οικονομικα και με θεσμους και ψυχολογικη στηριξη την οποια ποτε το κρατος δεν εδωσε και αφηστε τα ξενοφερτα στην ακρη .Αυτο δεν ειναι προοδος αλλα κακα ξενοφερτα προτυπα που προσπαθουν να μας επιβαλλουν για να μας χειραγωγουν.

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 12:55 | Μαρία

    Επιτέλους αναγνωρίζονται και στην Ελλάδα οι δεσμοί παιδιών με τους γονείς τους που στο εξωτερικό ζουν, λειτουργούν, και αναγνωρίζονται ως οικογένεια.

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 12:36 | Γιώργος Π.

    Αγαπητοί το πρόβλημα το θα δημιουργήσετε είναι ότι δεν μπορεί κανείς να πάει ενάντια στην φύση (δηλ στο φυσιολογικό).
    Η φύση από όταν ισορρόπησε στην κατάσταση που υφίσταται σήμερα ισορροπεί με δεδομένο ότι για την γέννηση και την εξέλιξη ενός οργανισμού (όποιος κι αν είναι αυτός) απαιτείται το αρσενικό και το θηλυκό. Αυτό δεν μπορεί να αλλάξει με κανέναν νόμο και για κανένα λόγο. Όλα τα προβλήματα των ομόφυλλων ζευγαριών είχαν λυθεί με το σύμφωνο συμβίωσης, αν θέλετε να τους παντρεύεται παντρέψτε τους με γάμο.
    Παρακαλώ όμως μην τους δίνετε τι δυνατότητα να μεγαλώνουν παιδιά. Έχοντας 3 παιδιά σας διαβεβαιώ ότι η ανατροφή τους και η εξέλιξη τους δεν είναι παιχνίδι.

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 11:59 | Γεωργία

    Πολύ θετική πρωτοβουλία, συγχαρητήρια!

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 09:39 | Άννα Άνθη

    Επιτέλους οι δεσμοί γονέων – τέκνων που έχουν δημιουργηθεί στο εξωτερικό θα ισχύουν και στην Ελλάδα. Αυτό που συνέβαινε μέχρι και σήμερα ήταν τελείως τρελό. Εντός της ΕΕ, οι οικογενειακοί δεσμοί χάνονταν με το που πέρναγε μια οικογένεια τα ελληνικά σύνορα. Πολύ θετικό άρθρο, που λύνει πρακτικά προβλήματα των Ελλήνων που ζουν στο εξωτερικό! Ευχαριστούμε – το υποστηρίζουμε!

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 07:24 | Ευαγγελία Αρσενοπούλου

    Δεδομένου ότι θα υπάρξουν αρκετές περιπτώσεις παιδιών που έχουν υιοθετηθεί στο εξωτερικό από γονείς του ιδίου φύλου, να γίνουν οι εγγραφές τους στα Δημοτολόγια αφού προηγηθούν διαπιστωτικές πράξεις των Υπηρεσιών Ιθαγένειας του ΥΠ.ΕΣ. Είναι πολύ σημαντικό να ελεγχούν οι γάμοι που τελέστηκαν, αν πληρούν τις προϋποθέσεις των εφαρμοστέων διατάξεων του ελληνικού Αστικού Κώδικα, καθώς και οι αποφάσεις υιοθεσίας τους ή μέσω παρέθετης μητέρας. Και είναι σημαντικό γιατί θα εμπλακούν στην διαδικασία περισσότερα του ενός εφαρμοστέα δίκαια και χρήζει μια περισσότερη έρευνα πριν την εγγραφή τους.

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 07:02 | Κατερινα

    Αναγνωρίζετε ως γονείς ανθρώπους που πήγαν σε διάφορους «παραδείσους» της σωματεμπορίας και αγοράσανε το γεννητικό σύστημα απελπισμένων γυναικών και τους εμφυτεύσανε τα ωάρια και σπερματοζωάρια της επιλογής τους!!! τα οποία ωάρια και σπερματοζωάρια επίσης αγοράσανε από άλλους απελπισμένους ανθρώπους, προκειμένου να ΠΑΡΑΞΟΥΝΕ τον απόγονο του γούστου τους!!!! Στη ναζιστική Γερμανία, μια και πλησιάζει η επέτειος του ολοκαυτώματος, κάνανε πολύ λιγότερα, για τα οποία καταδικάστηκαν ως εγκληματίες στο Διεθνές Δικαστήριο της Νυρεμβέργης!

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 03:54 | αικατερινη

    Η “οικιακή εστία” είναι δεμένη άρρηκτα με «τη λατρεία των προγόνων και φανερώνει τον πυρήνα αυτής, το μόριο της κοινωνικής ζωής, την οικογένεια, που διαμορφώνει το “Γένος“ » (Μ. Κρουαζέ, “Ο Πολιτισμός της Αρχαίας Ελλάδας”, Γκοβόστης, σελ. 10 και J. Morgan (1877), “Η Αρχαία Κοινωνία”, New York, 1877). Αυτή την αναφορά κάνουν οι ήρωες του 1821 όταν διατύπωναν την αναγκαιότητα του αγώνα τους για την ανάσταση του γένους (Ο Όμηρος παραθέτει την εικόνα της φρατρίας στην Ιλιάδα όπου ο Νέστορας προτρέπει τον Αγαμέμνονα να κρίνει τους άνδρες κατά φατρίες).
    Η πρόεδρος του συλλόγου οἰκογενειών «Οὐράνιο Τόξο» ἀπό τήν ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα Στέλλα Μπελιά ὁμιλεί γιά… πολυγαμία καί προοπτική θεσμοθετήσεώς της στήν Ἑλλάδα.
    Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιοποίησε το National Longitudinal Lesbian Family Study στο NBC, τα αγόρια που θα μεγαλώσουν με 2 μπαμπάδες έχουν διπλάσια πιθανότητα από το προκαθορισμένο να γίνουν γκέι και τα κορίτσια που θα μεγαλώσουν με 2 μαμάδες έχουν τριπλάσια πιθανότητα από το προκαθορισμένο να γίνουν λεσβίες. Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και η έρευνα του School of Law Case Reserve University.
    ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΘΕΙ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ
    Κάθε άλλη μορφή που σχετίζεται με τη συμβίωση ανθρώπων είναι απλή Ένωση και κατά το Ελληνικό Δίκαιο δεν ταυτίζεται με το γάμο και το Σύνταγμα. Τέτοια μορφή Ένωσης ανθρώπων είναι το σύμφωνο συμβίωσης, το οποίο έχει θεσμοθετηθεί καθόλα (Βλ. Ν 4356/2015 (ΦΕΚ Α’181/24-12-2015, Σύμφωνο Συμβίωσης, Άρθρο 1 Σύσταση) μέ τη σύνταξη συμβολαιογραφικού ἐγγράφου.
    Μέχρι τώρα, στα χρόνια που έχει νομιμοποιηθεί το «σύμφωνο συμβίωσης» για τα ομόφυλα ζευγάρια έχουν υπογραφεί 420 περίπου τέτοια «σύμφωνα»! 300 μεταξύ ανδρών και 120 μεταξύ γυναικών.
    Αυτός ο ελάχιστος αριθμός είναι το «σύνολο» των ατόμων που επέλεξαν αυτή τη ρύθμιση. Από αυτές τις ελάχιστες περιπτώσεις, ένα ποσοστό θα θελήσει να προχωρήσει και σε «γάμο». Εχει γίνει κάτι περισσότερο από μια εικόνα γκροτέσκων δεύτερης διαλογής.
    ΜΗΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΕ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ.

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 02:50 | Αντώνης

    Έχουμε σε πολλά θέματα ακολουθήσει τις «τρέλες» του εξωτερικού με όχι και τόσο καλά αποτελέσματα, όπως αποδεικνύεται τις δύο τελευταίες δεκαετίες. Ίσως πρέπει κάποτε να κάνουμε κι εμείς κάτι μήπως και παραδειγματιστούν οι χώρες του εξωτερικού. Δεν είναι τόσο σοφές, ας μην γελιόμαστε. Εν προκειμένω, πρόκειται για ένα νόμο που σκοπό έχει να οδηγήσει στην τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια. Στο όνομα της αγάπης (στο οποίο γίνονται πολύ συχνά αδικήματα και εγκλήματα, γιατί μάλλον δεν είναι πάντα τόσο αγνή, ανυστερόβουλη και δίχως εγωισμό) ονομάζεται το καθετί «φυσιολογικό» και «natural». Όμως, δεν πρέπει να προστατευτεί και το δικαίωμα των παιδιών στο φυσιολογικό (πατέρας και μητέρα) ή στο ως έγγιστα φυσιολογικό (θετός πατέρας και θετή μητέρα, αλλά πάντα πατέρας και μητέρα); «Φυσιολογικός» και «natural» προέρχονται από τα ρήματα «φύω» και «nascor» αντίστοιχα, τα οποία εμπεριέχουν τις έννοιες της γέννησης, της ανάπτυξης και της δημιουργίας. Οι έννοιες λοιπόν αυτές, είτε το θέλουμε είτε όχι, όποιον σεξουαλικό προσανατολισμό και αν έχουμε, δεν έχουν καμία σχέση με το σχήμα «άνδρας + άνδρας + παιδί» ή το σχήμα «γυναίκα + γυναίκα + παιδί», όχι επειδή το λέει ο οποιοσδήποτε, αλλά επειδή το λέει εύγλωττα η ίδια η φύση αφού «άνδρας + άνδρας» και «γυναίκα + γυναίκα» ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να δημιουργήσουν ΖΩΗ. Όταν αρχίσουν (και στη χώρα μας) να υιοθετούνται παιδιά από ομόφυλα ζευγάρια, αργά ή γρήγορα, θέλοντας και μη, έχοντας ανατραφεί, γαλουχηθεί και διαπαιδαγωγηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, θα έρθουν, μεγαλώνοντας, σε βαθύτερη επαφή με αυτές τις έννοιες, με την ιστορία του ανθρώπινου γένους (αν δεν καταργηθούν και τα βιβλία), θα νιώσουν τότε εξαπατημένα και οι συνέπειες στην ψυχή τους θα είναι απρόβλεπτες. Είναι παράλογη και εγκληματική η θέσπιση τεχνητών δικαιωμάτων εις βάρος των φυσικών δικαιωμάτων των άλλων, και πολύ περισσότερο όταν αυτοί οι άλλοι είναι ανυπεράσπιστα και χωρίς διαμορφωμένη κρίση βρέφη και παιδιά. Ευχαριστώ όλους για την ανάγνωση.

  • 25 Ιανουαρίου 2024, 00:27 | Γιωργος

    ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ, ΔΙΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΩΝΕΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΠΡΩΤΑ ΣΩΣΤΑ ΚΑΟ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ.

  • 24 Ιανουαρίου 2024, 21:55 | Χαρικλεια

    Πολύ θετικο! Πρεπει ολοι οι πολιτες να εχουν τα ιδια δικαιωματα χωρις διαπραγματευση. Τα παιδια αυτων των οικογενειων οφείλει η πολιτεια να τα λαβει επι τελους υποψην, να τα δει και να τα προστατεψει απο κακως κειμενα, οπως να κινδυνευουν να πανε σε ιδρυμα αν ο επισημος γονιος πεθανει.
    Οι οικογενειες ουρανιο τοξο υπαρχουν και πρεπει να εχουν δικαιωματα και ορατοτητα.