1. Μετά το άρθρο 228 του Κώδικα Ατομικού Εργατικού Δικαίου (π.δ. 80/2022, Α΄ 222), περί της ειδικής άδειας προστασίας της μητρότητας, προστίθεται νέο άρθρο 228Α ως εξής:
«Άρθρο 228Α
Επέκταση παροχών και προνομίων σε ομόφυλους συζύγους και γονείς
Σε περίπτωση απόκτησης κοινού παιδιού από ομόφυλους συζύγους, ο δικαιούχος της άδειας του άρθρου 228 γονέας καθορίζεται με κοινή δήλωση των συζύγων προς τον εργοδότη ή τους εργοδότες. Στην περίπτωση αυτή, ο δικαιούχος γονέας δικαιούται να μεταβιβάσει έως επτά (7) μήνες από την άδεια προς τον άλλο γονέα, αν αυτός εργάζεται με σχέση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου ή αορίστου χρόνου σε επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις με πλήρη ή μερική απασχόληση. Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης ρυθμίζονται οι προϋποθέσεις και η διαδικασία για τη μεταβίβαση της άδειας, καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος.».
2. Στο άρθρο 151 του ν. 5078/2023 (Α΄ 211), περί της ειδικής παροχής προστασίας της μητρότητας, προστίθεται παρ. 3Α ως εξής:
«3Α. Σε περίπτωση απόκτησης κοινού παιδιού από ομόφυλους συζύγους, ο δικαιούχος της ειδικής παροχής του παρόντος γονέας καθορίζεται με κοινή δήλωση των συζύγων προς τον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης. Στην περίπτωση αυτή, ο δικαιούχος γονέας δικαιούται να μεταβιβάσει έως επτά (7) μήνες από την ειδική παροχή προς τον άλλον γονέα, ανεξαρτήτως αν αυτός εργάζεται με σχέση εξαρτημένης εργασίας ιδιωτικού δικαίου ή είναι ελεύθερος επαγγελματίας ή αυτοαπασχολούμενος ή αγρότης.».
3. Στο άρθρο 220 του Κώδικα Ατομικού Εργατικού Δικαίου προστίθεται παρ. 4 ως εξής:
«4. Σε περίπτωση απόκτησης κοινού παιδιού από συζύγους του ίδιου φύλου, η άδεια του παρόντος χορηγείται έπειτα από σχετική δήλωση προς τον εργοδότη ή τους εργοδότες για το ποιος γονέας θα κάνει χρήση της άδειας. Οι εργοδότες υποχρεούνται να παρέχουν στους εργαζόμενους, σχετικές βεβαιώσεις.».
4. Στο άρθρο 226 του Κώδικα Ατομικού Εργατικού Δικαίου προστίθεται παρ. 3 ως εξής:
«3. Σε περίπτωση απόκτησης κοινού παιδιού από συζύγους του ίδιου φύλου, η άδεια του παρόντος χορηγείται έπειτα από σχετική δήλωση προς τον εργοδότη ή τους εργοδότες για το ποιος γονέας θα κάνει χρήση της άδειας. Οι εργοδότες υποχρεούνται να παρέχουν στους εργαζόμενους, σχετικές βεβαιώσεις.».
5. Σε περίπτωση απόκτησης κοινού παιδιού από συζύγους του ίδιου φύλου, που είναι υπάλληλοι κατά την έννοια του άρθρου 2 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007, Α’ 26), καθορίζεται με δήλωση προς την υπηρεσία ποιος γονέας θα κάνει χρήση καθεμιάς εκ των διευκολύνσεων του τετάρτου εδαφίου της παρ. 1 του άρθρου 50 και του πρώτου και του δεύτερου εδαφίου της παρ. 9 του άρθρου 53 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ..
Διαφωνώ!!!
ΝΤΡΟΠΗ. ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ. ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΦΥΣΗ.
ΔΙΑΦΩΝΩ
Να αναθέσουμε σε ομόφυλα ζευγάρια; Για να μεγαλώσουμε ανώμαλα παιδιά δηλαδή…Τι επιχειρούμε; Το έχετε καταλάβει; Να διαγράψουμε από ένα παιδάκι και το όνομα και τη λέξη και το πρόσωπο της μάνας…θέλετε κύριοι υπεύθυνοι και βουλευτές να το κάνετε; ναι..Πρώτα όμως καταστρέψτε ό,τι φιλολογία υπάρχει γύρω από τη μάνα! Τι θα πείτε αύριο σε αυτό το παιδί; Ποια μάνα θα έχει να υμνήσει; Αυτήν που δεν του δώσατε την ευκαιρία να τη ζήσει; Και προς τι η μανία σας να μη μιλάει η Εκκλησία; Μήπως επειδή γνωρίζετε ότι η Εκκλησία λέει την Αλήθεια; Αυτή, όμως, μένει εις τους αιώνας.
Αν μπορούσαν να τεκνοποιήσουν τα ομόφυλα ζευγάρια τότε θα τους δινόταν η δυνατότητα ανατροφής των παιδιών τους.
Από την στιγμή που είναι αφύσικο για ποιό λόγο να υιοθετήσουν;
είναι κατάλληλοι για ανατροφή παιδιών.
ΔΕΝ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ Η ΦΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥΣ.
ΑΣ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
Αν μπορούσαν να τεκνοποιήσουν τα ομόφυλα ζευγάρια τότε θα τους δινόταν η δυνατότητα ανατροφής των παιδιών τους.
Από την στιγμή που είναι αφύσικο για ποιό λόγο να υιοθετήσουν;
είναι κατάλληλοι για ανατροφή παιδιών.
ΔΕΝ ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ Η ΦΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥΣ.
ΑΣ ΥΠΟΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
Δυστυχώς αυτό που αδυνατούν κάποιοι να καταλάβουν, είναι ότι δεν πρόκειται για θέμα ισότητας. Δεν λέει κάνεις ότι οι ομοφυλόφιλοι είναι άνθρωποι β´ κατηγορίας. Είναι συνάνθρωποι μας. Ούτε μπορούμε να εξισώσουμε ένα ανδρόγυνο που δεν μπορεί να κάνει παιδιά όχι λόγω ίδιων γενετικών οργάνων αλλά λόγω ασθένειας κλπ, με ένα ομοφυλόφιλο ζευγάρι που βιολογικά δεν μπορεί να κάνει. Τα παιδιά δεν τα κάνουμε επειδή νιώθουμε να χτυπάμε βιολογικά ρολόγια, ή επειδή νιώθουμε μοναξιά, ή για αξεσουάρ ή για να αποδείξουμε ότι στην κοινωνία ότι κάτι κάναμε. Αφήσαμε τα σκυλιά και πιάσαμε τα παιδιά! Τι είναι το παιδί για να το πάρεις;! Όχι στην υιοθεσία από ομοφυλόφιλους.
Απαραδεκτο διαφωνω
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.
Ο γάμος είναι μυστήριο, όχι έθιμο. Διαφωνούμε με τον γάμο ομοφυλοφίλων, πολλώ δε μάλλον με την τεκνοθεσια παιδιών εξ αυτών. Οι ηγέτες πρέπει να σταθούν στο ύψος των ηθικών αξιών της πατρίδας μας. Στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ; ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ
ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ
Διαφωνώ! Απαράδεκτο!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΦΟΡΑ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!
Δε συμφωνώ!
Τι εννοείται με τον όρο «κοινό παιδί»;Πρεπει πρώτα να το ορίσετε και μετά να νομοθετήσετε για δικαιώματα – υποχρεώσεις σε σχέση με αυτό.
Είναι λάθος να εξισώνονται τα ζευγάρια γυναικών με τα ζευγάρια ανδρών.
Δεν πρέπει να λαμβάνει ούτε ένας εκ των δυο ανδρών την οικονομική αυτή στήριξη του κράτους διότι ουδείς βιώνει τα στάδια της μητρότητας και της συνέπειες (ορμονικές, σωματικές, βιολογικές, ψυχολογικές διαταραχές, λοχεία κλπ)
Δεν έχουν άνδρες, την αξίωση της μητρότητας. Ζητώ να καταργηθεί η εξίσωση αυτή.
Και οι δυο άνδρες γονείς λοιπόν μπορούν να εργάζονται, μετά την γέννα (προφανώς κάποιας γυναίκας, τρίτης προς την σχέση τους).
Η μητρότητα προστατεύεται από το Σύνταγμα. Η πατρότητα δεν χρήζει προστασίας διότι ο πατέρας (άνδρας) δεν βιώνει τις προαναφερθείσες αλλαγές.
Δεν συμφωνώ με την τεκνοθεσία ομόφυλων ζευγαριών καθώς είναι κόντρα στη φύση, πολλά ετερόφυλα άτομα είναι ήδη ακατάλληλα για να γίνουν γονείς (και δυστυχώς γίνονται, με συνέπειες όλα αυτά που βλέπουμε στην ελληνική κοινωνία), οπότε εάν επιτραπεί και στα ομόφυλα ζευγάρια να έχουν παιδιά η ψαλίδα «ακατάλληλων ατόμων» θα ανοίξει πολύ. Επίσης πολλά ομόφυλα άτομα λόγω κόμπλεξ και αισθημάτων κατωτερότητας που έχουν λόγω των προτιμήσεων τους θα τα μεταφέρουν στο παιδί (όλοι έχουμε κόμπλεξ απλά μιλάω συγκεκριμένα για αυτά τα άτομα αφού περι αυτών διαβουλευόμαστε, πολλοί ομόφυλοι συνάνθρωποι μας κουβαλάνε μία πληγωμένη προσωπικότητα- προτεραιότητα πιστεύω θα έπρεπε να δοθεί εκεί).Τέλος η ελληνική κοινωνία δεν είναι καθόλου έτοιμη να δεχθεί ένα παιδί από τέτοια οικογένεια κάτι που θα έχει καταστροφικές συνέπειες για αυτό.
Εγώ αν ήμουν ομοφυλόφιλος θα ένιωθα προσβεβλημένος εάν μία δεξιά κυβέρνηση που σηκώνει τόσες ευθύνες για «τραγικά λάθη» και ενόψει ευρωεκλογών, ξαφνικά νοιαζόταν για εμένα…
Ενισχυμένο σύμφωνο συμβίωσης.
Αντιστροφή των παραδοσιακών συντηρητικών αξιακών σταθερών.Αντί-πατρίδα, αντί-θρησκεία, αντί-οικογένεια. Στο νομοσχέδιο για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών υπάρχει μια κοινωνική προϋπόθεση. Και είναι θέμα που αφορά και τα ετερόφυλα ζεύγη. Η παρένθετη μητρότητα κινδυνεύει να ανοίξει μια βιομηχανία χρήσης του γεννητικού μηχανισμού του γυναικείου σώματος, ως κάτι που αποσπάται από την προσωπικότητα της γυναίκας και χρησιμοποιείται ως μέσο παραγωγής.
Δεν κατανοούμε ότι η “πρόοδος” που ισοπεδώνει, καταλύει δεσμούς εμπεδωμένους επί αιώνες και υποτάσσει τα πάντα στο εγωιστικό άτομο-επιχειρηματία του εαυτού του είναι η πεμπτουσία του φεουδαρχικού συστήματος και όχι η αμφισβήτησή του. Η τάση της συγκέντρωσης χρήματος και υλικών αξιών καταλύει κάθε κοινότητα – συλλογικότητα και έχει επισημανθεί ήδη από τον Μαρξ στα Grundrisse, όπου τονίζει πως «το χρήμα τείνει να γίνει η μόνη κοινότητα και να καταλύσει κάθε άλλη». Οπως το έθεσε νεοφιλελεύθερα ο ΛΟΑΤΚΙ: «ποιος θα απαγορεύσει σε έναν άνθρωπο φορέα μήτρας να βγάλει 14.000€;». Ο άλλος προβληματισμός πιθανότατα είναι ότι στη χώρα μας φιλοξενούμε πολίτες χωρών που στη χώρα τους επιτρέπεται η πολυγαμία. Και αν απαιτηθεί να τους αναγνωριστεί και εδώ αυτό το δικαίωμα τι θα γίνει; Αυτός είναι ο προβληματισμός.
Πρόεδρος ΛΟΑΤΚΙ: Ναι, αυτό το δικαίωμα εδώ για αυτούς τους ανθρώπους που στην κουλτούρα τους είναι μέσα δεν ξέρω γιατί θα έπρεπε να απαγορευτεί. Πως το λέω… Πως το εννοώ…
Κανείς δεν μπορεί να παίζει με το Σύνταγμα! Γιατί το Σύνταγμα είναι για τον Ελληνικό Λαό και το Έθνος.Μην επεμβαινετε στο Αστικό Δίκαιο.
Δεν υπάρχουν ομοφυλοι σύζυγοι, υπάρχουν ομοφυλόφιλοι σύζυγοι καθώς αυτοί έχουν σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ τους. Ομόφυλες μπορεί να είναι οι παρέες που αποτελούνται μόνο από άντρες ή μόνο από γυναίκες. Όταν υπάρχουν σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου τότε ο σωστός όρος είναι ομο-φυλο-φιλοι. Δημιουργείται λέξεις και έννοιες που δεν υπάρχουν. Διαλύεται κάθε ιερό και όσιο. Είμαι κάθετα αντίθετος, να αποσυρθεί άμεσα.
Διαφωνώ κάθετα.
Απολύτως λογικό και σωστό.
Ο νόμος αδιαμφισβήτητα είναι προς την σωστή κατεύθυνση και παρέχει πλαίσιο προστασίας για τα παιδιά που ήδη μεγαλώνουν σε ΛΟΑΤΚΙ+ οικογένειες. Επίσης φαίνεται πως ανοίγει την πόρτα της τεκνοθεσίας σε ομόφυλα ζευγάρια μέσω του καθεστώτος του γάμου. Παρ’ όλα αυτά, η χρήση του όρου «κοινού παιδιού» αφήνει ανοιχτό παράθυρο σε μελλοντικές διακρίσεις αν δε συνοδευτεί με αλλαγές στο Ν. 3089/2002 (ΦΕΚ Α’ 3270) περί τεκμηρίου καταγωγής από γάμο το οποίο ορίζει μητρότητα και πατρότητα εντός γάμου και εντός συγκεκριμένου διαστήματος από τη λύση του. Με βάση τις ισχύουσες διατάξεις καταγωγής από γάμο και το νόμο που προτείνετε, σε περίπτωση που ένας άντρας ή γυναίκα αποκτήσει βιολογικό παιδί, ο/η ομόφυλος/η σύζυγός τους δεν θα αναγνωρίζεται αυτόματα ως γονέας. Άρα προκειμένου το παιδί να θεωρηθεί κοινό, θα πρέπει να υπάρχει πράξη υιοθεσίας από τον/την ομόφυλο/η σύζυγο. Αυτό συνιστά διάκριση τόσο ανάμεσα σε ομόφυλα και ετερόφυλα ζευγάρια, όσο και ανάμεσα σε ομόφυλα ζευγάρια Ελλήνων που αποκτούν παιδιά στο εξωτερικό και σε εκείνα που αποκτούν παιδιά στην Ελλάδα. Δεδομένου ότι έχετε πάρει την απόφαση να ακολουθήσετε τον Ευρωπαϊκό δρόμο και να ενισχύσετε την ισονομία όσον αφορά αυτό το ζήτημα, χρειάζεται να το κάνετε ολοκληρωτικά και χωρίς να καταργείτε κάποιες διακρίσεις και να εγκαινιάζετε άλλες. Θα είναι ένα καλό που θα κάνετε στη χώρα και στους πολίτες της.
Είμαι κατά του «γάμου»των ομοφυλοφίλων και λέω Όχι και στην τεκνοθεσια ανυπεράσπιστών παιδιών.
Ο γάμος εννοείται καὶ ορίζεται ως σαρκικὴ ένωση ανδρὸς καὶ γυναικός, απὸ τὴν οποία μὲ τὴν γέννηση τέκνων εξασφαλίζεται η διαιώνιση του ανθρωπίνου γένους, η συνέχιση της ανθρώπινης υπαρξης, τὸ ειναι του ανθρώπου. Αυτὸ ειναι τόσο αυτονόητο καὶ αναμφίβολο.
Ο Θεός έκανε άνδρα και γυναίκα (Γενν.) και ευλόγησε τον γάμο ως Μέγα Μυστήριο δεν ευλόγησε ομοφυλόφιλους αλλά τους έκαψε με πυρ και θειάφι τα Σόδομα και Γόμορρα τη σημερινή νεκρά θάλασσα.
Αυτό το επαίσχυντο νομοσχέδιο δεν αποσκοπεί σε τίποτε καλό/αγαθό αλλά σε διαστροφή του ανθρώπινου γένους,σε διάλυση της φυσιολογικής οικογένειας ,σε παρακμή, σε όλεθρο του ανθρώπου ως οντότητα, σε δολοφονία παιδικών ψυχών προβάλλοντας το πάρα φύσιν, την ανωμαλία, την τρέλα,την διαστροφή ως κάτι φυσιολογικό ενώ δεν είναι.
Πόσο φυσιολογικό είναι να βλέπεις ένα άντρα με μούσια να είναι βαμενος και να φοράει φούστα δηλαδή να έχει μετατρέψει τον εαυτό του σε ενα απαίσιο εξευτελιστικό θέαμα επειδή δεν έχει βρεί τον εαυτό του, οπότε είναι ένας προβληματικός άνθρωπος ο οποίος χρήζει βοήθεια πνευματικού ειδικού για να θεραπευτεί. Είναι δυνατόν τέτοιου είδους άνθρωποι να προβάλλονται και να έχουν προνόμια στη κοινωνία ως κάτι το διαφορετικό ενώ είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ και επικίνδυνο για την κοινωνία!
Αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να βοηθηθούν πνευματικά και να μην δικαιώνει ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ουτε κατα διάνοια το Κράτος να κάνεις νομους που είναι ΚΑΤΑ του ανθρώπινου γένους.
Ένας άνθρωπος προέρχεται από πατέρα και μητέρα και σε αυτούς μπορούν να δίνονται τα παιδιά όχι σε διαταραγμένη προσωπικότητες που δεν έχουν αποφασίσει τι είναι οι ίδιοι η δεν αποδέχονται το φύλλο τους .
Ανήκουστο και αλλοίμονο σε όποιον το υποστηρίζει και το ψηφίσει
Θα μας βρείτε αντιμέτωπους σε όλα αυτά τα δολοφονικά νομοσχέδια που υποστηρίζεται!
Ως ορθόδοξος χριστιανός τάσσομαι κατά της τεκνοθεσίας και γενικά κατά της απόκτησης παιδιών από ζευγάρια του ίδιου φύλου. Όχι γιατί έτσι θέλω εγώ, αλλά γιατί αυτό είναι το θέλημα Του Θεού.
Συντάσσομαι με την Αγία του Χριστού Εκκλησία και λέω όχι στο νομοσχέδιο
Συμφωνώ.
Ίσα δικαιώματα σε όλους!
Ναι στα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.
Ισότητα στο γάμο και στην τεκνοθεσία για όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτως φύλου. Μπραβο στους πολιτικούς που θα στηρίξουν αυτή την αυτονόητη και απόλυτα ανθρώπινη νομική ρύθμιση. Η Ελλάδα μέσα στον προοδευτικό κόσμο!
ναι στην ισότητα! Επιτέλους ένα βήμα προς ένα μέλλον χωρίς αποκλεισμούς, χωρίς ρητορικές μίσους και ρατσιστικές νοοτροπίες.
ναι στην ισότητα ! ίσα διακαιώματα προς όλους !
ΙΣΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Ισότητα για όλους τους ανθρώπους!
Συμφωνώ με το νομοσχέδιο .Ισότητα για όλους τους ανθρώπους.
ισότητα για όλους τους ανθρώπους!! πρέπει να έχουμε ίσα δικαιώματα όπως έχουμε και υποχρεώσεις !
Συντάσσομαι με τίς απόψεις του κ. Panos Muchteros: «Η τεκνοθεσία, η υιοθεσία, η αναδοχή τέκνου ουδεμία σχέση έχει με τη γονεϊκότητα και την αναπαραγωγή. Το αν ένας άνθρωπος επιθυμεί κι είναι ικανός για να θεωρηθεί γονέας κατάλληλος ή όχι για ένα παιδί είναι ένα ζήτημα δυναμικό που κρίνεται σε κάθε ξεχωριστή περίπτωση τόσο για τον γονέα όσο και για το παιδί. Για να το πάμε ανάποδα: το ότι ένα παιδί μεγαλώνει μέσα σε μια οικογένεια ετερόφυλων ή ομόφυλων, μονογονεϊκών ή άλλων οικογενειών δεν εξασφαλίζει εκ των προτέρων το ότι ένα παιδί θα μεγαλώσει σε περιβάλλον αγάπης κι ομαλής ψυχοσωματικής ανάπτυξης μόνο και μόνο με κριτήριο το φύλο του γονέα. Πολυάριθμα δυστυχώς τα παραδείγματα παιδιών που κατέληξαν στα ιδρύματα, τις φυλακές (ή και στον ταφο) μεγαλωμένα σε φαινομενικά άψογες ετερόφυλες οικογένειες που τα είχαν «όλα» για μια ανατροφή που όμως πηγε εντελώς λάθος. Ούτε βέβαια τα ομόφυλα ζευγάρια είναι από μόνα τους εγγύηση ανατροφής! Το θέμα εδώ όμως δεν είναι ούτε η «φυση» ούτε τα αρσενικά και τα θηλυκά ούτε σε κάνει υπέροχο μπαμπά το αν προτιμάς σεξουαλικα άνδρες, γυναίκες ή και τα δυο μαζί. Η γονεικότητα, δηλαδή το σύνολο εκείνων των ιδιοτήτων που θα έχει ένα πρόσωπο για να αναθρέψει ένα παιδί χωρίς να το τραυματίσει ουδεμία σχέση έχει με όλα αυτά και το κρεβάτι δεν αποτελεί κανένα κριτήριο. Γνωστές επίσης οι περιπτώσεις ειδικά στη νεοΕλλαδα κατά τις οποίες καταπιεσμένοι ομοφυλόφιλοι ζουν μέσα σε μια ψυχοσωματική φυλακή ενός γάμου με ετεροφυλόφιλο σύζυγο για τα ματια του κόσμου ή απλά επειδή δεν κατάλαβαν τι τους συμβαίνει σωματικά και ψυχικά εξ αρχής. Ουδείς επιλέγει άλλωστε τι θα του αρέσει σεξουαλικα, το βιώνει κι ανάλογα πράττει και προσαρμόζει τη ζωή του στα θέλω του. Το αν αγαπάω το παιδί μου δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το τι με ερεθίζει σεξουαλικα και με το ποιον συντροφο θέλω να έχω στη ζωή μου για να μοιραστούμε το υπέροχο αυτό ταξίδι της γονεϊκότητας. Ούτε ικανό με κάνει ούτε ακατάλληλο για γονέα! Κατάλληλο για γονέα με κάνει να έχω ψυχική υγεία, να μην υποκρίνομαι, να νοιάζομαι για το παιδί μου έμπρακτα, να το ακούω, να του μεταδίδω πρότυπα συμπεριφοράς, να μην ασκώ ενδοοικογενειακή βία, να μην το εκθέτω σε κίνδυνο, να στηριζω όσο μπορώ τα θέλω και τα όνειρά του. Αυτό οφείλει να προστατεύει και να εγγυάται δικαιωματικά η πολιτεία κι όχι το αν θα είναι τα παιδιά εντός ετερόφυλων ή ομόφυλων γονέων. Τα όσα παρακολουθούμε να συμβαίνουν σε τούτη τη χωρα είναι απλά ο κλονισμός του ψυχαναγκαστικού στερεότυπου της πατρίδας, θρησκείας, οικογένειας. Και ποιος άραγε θα στερήσει το πηγαίο αυτό δικαίωμα ανατροφής ενός παιδιού σε έναν γονέα με βάση τι κάνει στο κρεβάτι του; Με βάση τι θα πει ο κόσμος κι η γειτονιά; Η ανωμαλία δεν είναι στη ζωή και πως θέλει να τη ζήσει κάποιος ή κάποια. Η ανωμαλία βρίσκεται στην υποκρισία, την καταπίεση, τον διαχωρισμό ανθρώπων σε κατάλληλους κι ακατάλληλους, σε μερικούς που έχουν πιο πολλά δικαιώματα από άλλους που έχουν λιγότερα για ακριβώς όμοιες περιπτώσεις. Αυτό έπρεπε να απασχολεί τη συζήτηση τώρα κι όχι να μπλέκουμε τα μπούτια μας ποικιλοτρόπως. Χαίρετε.»
Τα παιδιά χρειάζονται μόνο αγάπη Αγάπη και προστασία και όχι ρατσισμό,ομοφοβία και φασισμό.Ειδαμε και τις κ»κανονικές» οικογένειες έως τώρα τι μεγαλώνουν.Ολα αυτά τα παραβατικά παιδιά που ακούμε καθημερινά έχουν μεγαλώσει στις οικογένειες που στηρίζετε και προβάλετε…..
Ισότητα για όλους τους ανθρώπους! Όχι στο διαχωρισμο!
Πολύ σωστά, οι άδεια προστασίας μητρότητας θα πρέπει να δίνεται εξίσου δίκαια.
Συμφωνώ απολύτως με τις αλλαγές και τις ρυθμίσεις. Εύγε!
Με το καλό να ψηφιστεί επιτέλους και να υλοποιηθεί ένα νομοσχέδιο που θα βελτιώσει την ισότητα και την θέση όλων των πολιτών. Αποτελεί σοβαρή καινοτομία για τη χώρα, και αξιέπαινη πρωτοβουλία.
Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΦΥΣΙΚΟ. ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΜΙΑΡΟ ΚΑΙ ΕΠΩΝΕΙΔΙΣΤΟ. ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΦΩΝΟ ΣΗΜΒΙΩΣΗΣ ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ. ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ, ΟΧΙ ΣΕ ΤΕΚΝ8ΘΕΔΙΑ ΜΕ ΠΑΡΕΝΥΕΤΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ. Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ. ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 21 ΧΡΟΝΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΟΧΙ ΑΒΟΥΛΑ ΒΡΕΦΗ.
Κάτω τα χέρια από τα παιδιά! Αν είναι δυνατόν να παίρνουν παιδιά αυτοί οι άνθρωποι οι οποίοι κακά τα ψέματα είναι στο πεδίο της ανωμαλίας και της μη φυσιολογικότητας. Αν θέλουν να παντρεύονται ας το κάνουν! Δικό τους θέμα. Από κει και πέρα δεν θα πάρουν και προίκα παιδιά! Έλεος!
Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία!
Ακούω δεξιά και αριστερά την ίδια μαλ#@ια.
«Το παιδί χρειάζεται το πρότυπο του πατέρα και της μητέρας. Χρειάζεται και τα δύο φύλα για να «μεγαλώσει σωστά».
Το ισχυρίστηκε ο Γαβαλάς, η Μιμή Ντενίση, ο Νίκος – έκπτωτος άγγελος – Οικονόπουλος. Όλοι οι γίγαντες της επιστήμης.
Πάμε λίγο την ΑΒ του επιστημονικού εγγραμματισμού.
Η θεωρία του δεσμού αναφέρει ότι ένα παιδί κατά τους πρώτους κρίσιμους μήνες τής ζωής του χρειάζεται μία μητέρα Ή μία μητρική φιγούρα, η οποία μπορεί να είναι ο μπαμπάς, η γιαγιά, η θεία , η κουβερνάντα, ο τρίτος ξάδελφος, η Φιλιππινέζα κ.ο.κ.
Αυτό που μετράει κυρίως σε αυτό το διάστημα αλλά και μετέπειτα είναι: α) η επαναλαμβανόμενη αλληλεπίδραση και ο συντονισμός με τον σημαντικό άλλο, έτσι ώστε το βρέφος να αποκτήσει τη συνοχή του εαυτού, β) η συνεχής απόκριση στα θέλω του βρέφους και γ) η σχέση εμπιστοσύνης που θα χτιστεί μεταξύ των δύο και θα διαμορφώσει μετέπειτα τον τύπο δεσμού του.
Οπότε, από τη φύση (που επικαλούνται πολλοί), δε χρειάζονται δύο άτομα για να μεγαλώσει ένα παιδί. Φτάνει ΕΝΑ. Επίσης, το φύλο του ενός δεν παίζει κανέναν ρόλο. Άλλα ποιοτικά χαρακτηριστικά παίζουν ρόλο, όπως η εμπιστοσύνη, η αγάπη, η ψυχική ανθεκτικότητα, η υποστηρικτική γονική μέριμνα κ.α. Το φύλο δεν αποτελεί παράγοντα επίδρασης στην ψυχοκοινωνική του ανάπτυξη του παιδιού. Υπάρχουν πλέον μετά-αναλύσεις (έρευνα σε πολλές έρευνες δηλαδή στην ίδια θεματική) που το αποδεικνύουν περίτρανα.
Επομένως, η συναισθηματική ανάπτυξη ενός παιδιού μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με ένα είτε με δύο άτομα. Ανεξαρτήτως φύλου.
Πάμε τώρα στη δεύτερη μαλ@#ια.
«Δεν είναι φυσιολογικό. Δηλαδή δεν υπάρχει στη φύση».
Εφόσον επικαλούμαστε το φυσικό έχουμε μία, όπως και να το πεις, σιγουριά.
Παρένθεση: Είναι τουλάχιστον οξύμωρο ιερείς και θεολόγοι να επικαλούνται το φυσικό όταν διακηρύττουν για την παρθενογένεση, τον κρίνο, την κιβωτό τού Νώε και τις εικόνες που χύνουν δάκρυα.
Σε αυτό το σημείο θα αποκαλύψω ένα μυστικό:
οτιδήποτε υπάρχει, είναι φυσιολογικό.
Ο καρκίνος είναι φυσιολογικός. Υπάρχει στη φύση.
Ένα παραπάνω χρωμόσωμα στον άνθρωπο είναι φυσιολογικό. Υπάρχει στη φύση.
Η επίθεση του ανοσοποιητικού στον ίδιο τον οργανισμό είναι φυσιολογικό. Υπάρχει στη φύση.
Το σεξ μεταξύ ανθρώπων του ίδιου φύλου είναι φυσιολογικό. Υπάρχει στη φύση.
Εξ ορισμού, ό,τι συμβαίνει είναι φυσιολογικό. Μπορεί να μην είναι συνηθισμένο αλλά είναι φυσιολογικό. Για παράδειγμα, ο Ολυμπιακός να παίρνει πρωτάθλημα στο μπάσκετ από τον Παναθηναϊκό δεν είναι συνηθισμένο αλλά είναι φυσιολογικό. Υπάρχει στη φύση.
Οπότε, δεν υφίσταται επιχείρημα περί φυσιολογικότας ή περί *ορθής* ψυχοσυναισθηματικης ανάπτυξης με γονείς από διαφορετικό φύλο.
Εξάλλου, τόσοι μαλακές έχουν γεννηθεί από γονείς με διαφορετικό φύλο. Από το κλασσικό πατροπαράδοτο πυρηνικό πρότυπο. Άρα, το φύλο δεν παίζει ρόλο στην ισορροπημένη ανάπτυξη του παιδιού.
Η αιτία που πολλοί αντιδρούν δεν είναι η προφανής. Δε νοιάζονται για να μη διαλυθεί η *αλάνθαστη* αγία ελληνική οικογένεια. Όχι δεν τους ενδιαφέρει αυτό.
Η αιτία είναι πολύ πιο βαθιά και κυρίως άλυτη σε αυτούς. Είναι κατά κανόνα άγνωστη στο υποκείμενο που ενίσταται. Έχει ασυνείδητο υπόβαθρο και σχετίζεται με τα δικά του βιώματα και τη δική του σχέση με τον σημαντικό άλλο κατά την παιδική του ηλικία. Επιπλέον, η συναισθηματική ασυμφωνία που τούς διακατέχει έγκειται κατά τη γνώμη μου στον σεξουαλικό παράγοντα. Σε κάτι πιο ενδόμυχο. Στην απόλαυση που μπορεί να απολαμβάνουν τα άτομα τού ίδιου φύλου. «Τριγγαρει» μέσα τους ένα ταμπού απαγορευμένο. Στην Αγία ελληνική οικογένεια δεν άγγιζες δύο ταμπού: τον θάνατο και το σεξ. Ακόμα και εκείνο το σεξ που αφορά άλλους και όχι εσένα.
Γιατί όταν σκέφτεσαι και *ανησυχείς* για τα ζητήματα του άλλου το κάνεις για να μην αντιμετωπίσεις τα δικά σου.
Γιατί είναι πολύ καλές οι ευχές για καλή χρονιά, για αγάπη, για ευτυχία, για ψυχική υγεία κλπ. Όταν όμως έρχεται η ώρα να περάσουμε από την ευχή στην πράξη, ζοριζουν τα πράγματα.
Όχι λοιπόν.
Οι διαπροσωπικές και οι οικογενειακές σχέσεις δε ρυθμίζονται σύμφωνα με τα θρησκευτικά δόγματα και τις φοβικές ψευδοεπιστημονικές ιδεοληψίες. Και ούτε υπόκεινται στην κρίση της πλειοψηφίας. Επειδή ακριβώς αυτό επιτάσσει η δημοκρατία. Να προστατεύει τα δικαιώματα της μειοψηφίας.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΤΥΠΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗΣ. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΕΊ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ. ΣΤΗΝ ΥΙΟΘΕΣΊΑ Ή ΤΗΝ ΤΕΚΝΟΠΟΊΗΣΗ ΑΠΟ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΙΔΙΟΥ ΦΥΛΟΥ.
Οι ομόφυλοι συμπολίτες μας καλύπτονται νομικά με το σύμφωνο συμβίωσης. Το μόνο επιπλέον ‘δικαίωμα’που τους δίδει το σχέδιο νόμου είναι η τεκνοθεσία. Με αυτό το νομοσχέδιο η γυναίκα υποβαθμίζεται και εξευτελίζεται αφού θα μπορόυν να κάνουν παιδιά στο εξωτερικό με παρένθετη μάνα. Το παιδί που θα πάρουν θα ανατραφεί σε ένα περιβάλλον το οποίο ψυχικά δεν είναι σωστό(βλέπε μελέτη παν/μιου στις ΗπΑ που λέει ότι τα παιδιά ομοφιλοφιλων γίνονται ομοφυλόφιλοι και όχι ετεροφυλοφιλοι). Δηλαδή το νομοσχέδιο δεν είναι για τον πολιτικό γάμο ας μην κοροϊδευόμαστε, είναι για να περάσει κακώς κατ εμέ η τεκνοθεσία. Και ορθά η Εκκλησία Αντιστέκεται! Τα παιδιά μας πρέπει να ζουν σε ετεροφιλόφυλες Φυσιολογικές Παραδοσιακές οικογένειες (Μάνα+Πατέρας), να έχουν μητρική κ πατρική φιγούρα και να αισθάνονται την μητρική στοργή κ την πατρική αγάπη. Πώς οι 2 μάνες θα πουν στο αγόρι τους για την εφηβεία και τις αλλαγές που φέρνει(πχ στο αναπαραγωγικό σύστημα) ή πώς οι 2 μπαμπάδες θα εξηγήσουν σε ένα κορίτσι(κορτσόπον που λέμε εμείς οι Πόντιοι) για την περίοδο? Πώς θα αντιδράσουνε οι 2 μαμάδες ή οι 2 μπαμπάδες αν το παιδί τους βγει ετεροφυλόφιλο; Είναι λάθος αυτό το νομοσχέδιο αν ψηφιστεί κατά την γνώμη μου. Και έχει δίκαιο ο Λάκης Γαβαλάς που είναι ξεκάθαρα ΚΑΤΑ! Όχι στον διαχωρισμό Εκκλησίας-Κράτους που είπε κάποια σχολιάστρια
Αλ.Ν.
Ειλικρινά πιστεύω ότι ο Νόμος αυτός θα είναι καύχημα για τη χώρα μας. Ενισχύει το δημοκρατικό και προοδευτικό χαρακτήρα της κοινωνίας μας, ο οποίος τα τελευταία χρόνια είχε αρχίσει να αμφισβητείται από πολλούς. Θα συμβάλει στη διαμόρφωση μιας δημοκρατικής παιδείας και κοινωνίας, χωρίς αποκλεισμούς, χωρίς ρητορικές μίσους, χωρίς υποκρισίες. Νιώθω υπερήφανη για τη γενναία απόφαση της Κυβέρνησης να φέρει αυτόν τον Νόμο στην κοινωνία μας. Το επόμενο βήμα ελπίζω να είναι ο Διαχωρισμός Εκκλησίας-Κράτους επιτέλους.
Dr Μαρία Σπυροπούλου