Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.
Αν και θεώρω λυπηρό που ο καθένας μπορει να κρίνει το αυτονόητο δικαίωμα των ανθρώπων για αγάπη και ελευθερία..δηλωνω πώς είμαι υπέρ στο δικαίωμα των ομοφυλοφιλών στον γάμο και στην τεκνοθεσία. Η ομοφυλοφιλια δεν αποτέλει ψυχιατρίκη διαταράχη σύμφωνα με την ελληνική ψυχιάτρική εταίρεια. Ας ακούσουμε για μία φορά την επιστήμη. Η αγαπή σε ένα παίδι δεν κρίνεται απο το φύλο του γόνεα αλλά απο την δεξιότητα του να αναγνώριζεί και να επικυρώνει τις ανάγκες του και φυσικά να δείχνει άνευ όρων αποδόχη στην μοναδικότητα του.
Όχι
ΟΧΙ με μεγάλα γράμματα, η μάνα είναι μια κ ο πατέρας ένας, όχι όχι όχι όχι όχι
Νομοσχέδιο έκτρωμα, αποκύημα μίας μεσαιωνικής κοινωνίας.
Θα θερίσετε ότι σπέρνετε.
Καληνύχτα Σας
Αίσχος!
Το νομοσχέδιο αυτό είναι αντίθετο με την Αγία Γραφή και την ιερή παράδοση της αγίας Εκκλησίας μας, είναι ενάντιο και στην ανθρώπινη φύση.
«καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς. καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε». (Γένεσις α’ 27-28).
“πρὸ τοῦ κοιμηθῆναι δέ, οἱ ἄνδρες τῆς πόλεως οἱ Σοδομῖται περικύκλωσαν τὴν οἰκίαν ἀπὸ νεανίσκου ἕως πρεσβυτέρου, ἅπας ὁ λαὸς ἅμα. καὶ ἐξεκαλοῦντο τὸν Λὼτ καὶ ἔλεγον πρὸς αὐτόν· ποῦ εἰσιν οἱ ἄνδρες οἱ εἰσελθόντες πρὸς σὲ τὴν νύκτα; ἐξάγαγε αὐτοὺς πρὸς ἡμᾶς, ἵνα συγγενώμεθα αὐτοῖς.(…) ἡμεῖς ἀπόλλυμεν τὸν τόπον τοῦτον, ὅτι ὑψώθη ἡ κραυγὴ αὐτῶν ἔναντι Κυρίου, καὶ ἀπέστειλεν ἡμᾶς Κύριος ἐκτρίψαι αὐτήν. (…) καὶ Κύριος ἔβρεξεν ἐπὶ Σόδομα καὶ Γόμορρα θεῖον, καὶ πῦρ παρὰ Κυρίου ἐξ οὐρανοῦ καὶ κατέστρεψε τὰς πόλεις ταύτας καὶ πᾶσαν τὴν περίχωρον καὶ πάντας τοὺς κατοικοῦντας ἐν ταῖς πόλεσι καὶ τὰ ἀνατέλλοντα ἐκ τῆς γῆς. (Γένεσις ιθ’ 4-5, 13, 24-25)
«αἵ τε γὰρ θήλειαι αὐτῶν μετήλλαξαν τὴν φυσικὴν χρῆσιν εἰς τὴν παρὰ φύσιν, ὁμοίως δὲ καὶ οἱ ἄρσενεςἀφέντες τὴν φυσικὴν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς
ἀλλήλους, ἄρσενες ἐν ἄρσεσι τὴν ἀσχημοσύνην κατεργαζόμενοι καὶ τὴν ἀντιμισθίαν
ἣν ἔδει τῆς πλάνης αὐτῶν ἐν ἑαυτοῖς ἀπολαμβάνοντες». Ρωμ. α’ 26-27
«ἢ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; μὴ πλανᾶσθε·
οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται
οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν
Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι» Α’ Κορ. ς’ 9-10
«Οὐκ ἀνέγνωτε, ὅτι ὁ ποιήσας ἀπ᾽ ἀρχῆς ἄρσεν καί θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς καί εἶπεν, ἕνεκεν τούτου καταλείψει ἄνθρωπος τόν πατέρα αὐτοῦ καί τήν μητέρα καί κολληθήσεται τῇ γυναικί αὐτοῦ καί ἔσονται οἱ δύο εἰς σάρκα μίαν; Ὥστε οὐκέτι εἰσί δύο, ἀλλά σάρξ μία. Ὅ οὖν ὁ Θεός συνέζευξεν, ἄνθρωπος μή χωριζέτω» Ματθ. 19, 4-6
“…Διά τοῦτο καί ἤκουσα ὅτι πολλοί παραξενεύονται, πῶς ἀκόμη καί σήμερον δέν ἔβρεξε ἄλλην πυρίνην βροχήν, πῶς δέν ἐπαθεν ἡ πόλις μας αὐτά, ποὺ ἔπαθον τά Σόδομα ἐνῶ εἶναι ἀξία διά πολύ σκληροτέραν τιμωρίαν, καθόσον δέν ἐσωφρονίσθη οὔτε μέ τά κακά ἐκείνων; Ἀλλά μολονότι λοιπόν ἡ χώρα ἐκείνη ἐπί δύο χιλιάδες ἔτη βοᾶ διά τῆς ὄψεώς της λαμπρότερον καί ἀπό φωνήν, πρός ὅλην τήν οἰκουμένην, διά νά μή ἀποτολμήση παρόμοιον ἁμάρτημα, ὄχι μόνον δέ ἐμειώθη ἡ τάσις των διά τήν ἁμαρτίαν αὐτήν, ἀλλά καί περισσότερον αὐθάδεις ἔγιναν, ὡσάν νά φιλονεικοῦν καί μάχωνται μέ τόν Θεόν καί προσπαθοῦν νά ἀποδείξουν ἐμπράκτως ὅτι τόσον περισσότερον θά εἶναι προσκεκολλημένοι εἰς τά κακά αὐτά, ὅσον περισσότερον τοὺς ἀπειλεῖ. Πῶς λοιπόν δέν ἔγινε τίποτε τέτοιο, ἐνῶ τά μέν Σοδομιτικά ἁμαρτήματα διαπράττονται, ὅμως, δέν ἐπιβάλλονται αἱ τιμωρίαι τῶν Σοδόμων; Ἐπειδή τούς ἀναμένει ἄλλο πῦρ καυστικώτερον καί τιμωρία ἀτελεύτητος. Ἄλλωστε καί ἐκεῖνοι, ἐνῶ διέπραξαν πολύ βαρύτερα ἁμαρτήματα ἀπό τούς καταστραφέντας διά τοῦ κατακλυσμοῦ, ἐννοῶ τούς μετέπειτα, καμμία τέτοια ραγδαία βροχή, δέν ἔγινε μετά ἀπό ἐκεῖνον…” Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, Λόγος για την ομοφυλοφιλία
Ο δε πολιτικός γάμος εν γένει είναι άκυρος ενώπιον του Θεού, αφού η αγία Εκκλησία μας αναγνωρίζει μόνο το ιερό Μυστήριο του Γάμου, το οποίο τελείται κατά το ορθόδοξο τυπικό σε ορθόδοξο Ναό από ορθόδοξο Ιερέα.
Όχι και πάλι όχι στο αντίθεο νομοσχέδιό σας!
Το Νομοσχέδιο θα θεωρείται ως ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΟ, νομίζω πως αυτή η λέξη τα λέει όλα. Και όποιος/α το ψηφίσει αυτό το νομοσχέδιο γίνεται τον εαυτό του ως ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΟΣ και είναι γεγονός.
.
Το θέμα είναι πως τα σχόλια που διαβάζω κατά μεγαλύτερο ποσοστό είναι ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ, γι’ αυτό πρέπει να τηρήσετε την πλειοψηφία του Ελληνικού Λαού όπως αρμόζει το Σύνταγμα της Ελλάδος βάσει του Άρθρου Άρθρο1 παρ. 3, το οποίο αναφέρει: «Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα.»
.
Όχι το Νομοσχέδιο λοιπόν, διότι θεωρείται οπισθοδρομικό καθαρά.
Είναι απλά θέμα ίσων δικαιωμάτων, είναι δικαιοσύνη, είναι ανθρωπιά. Ένα δίκαιο κράτος οφείλει να αντιμετωπίζει όλους τους πολίτες ισάξια.
Ως πολίτης, θα ήθελα να εκφράσω την υποστήριξή μου για το νομοσχέδιο για την «Ισότητα στον πολιτικό γάμο και την σχετική τροποποίηση του Αστικού Κώδικα». Θεωρώ ότι αποτελεί ένα ουσιαστικό βήμα προς τη δημιουργία μιας πιο δίκαιης και ισότιμης κοινωνίας, όπου κάθε άνθρωπος θα έχει το δικαίωμα να ζήσει με ίσα δικαιώματα, ανεξαρτήτως φύλου ή σεξουαλικού προσανατολισμού. Η αναγνώριση του δικαιώματος του γάμου για όλα τα άτομα, ανεξαρτήτως του φύλου τους, είναι ένδειξη προόδου και σεβασμού στις θεμελιώδεις αρχές της ισότητας και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Παράλληλα, ενεργοποιείται με αυτό τον τρόπο η προστασία των οικογενειών που έχουν ήδη συσταθεί θέτοντας με αυτό τον τρόπο την ισότητα στα δικαιώματα και στην ίδια την ζωή των παιδιών που ανατρέφονται από ομόφυλα ζευγάρια. Στηρίζω λοιπόν την κατεύθυνση αυτή και πιστεύω ότι η Ελλάδα κάνει ένα σημαντικό βήμα, εναρμονιζόμενη με τις ευρωπαϊκές και παγκόσμιες τάσεις προς μια πιο ανοιχτή και ανθρώπινη κοινωνία.
Διαφωνώ απολύτως με το σχέδιο νόμου. Είναι διαστροφή και απαράδεκτο.
Οι επιλογές στάσης και τρόπου ζωής του καθενός, γίνονται απόλυτα σεβαστές κι αποδέκτες όταν δεν προκαλούν,δεν προσβάλλουν και τις δέχομαι. Όταν τα θέλω μου, γίνονται δικαιώματα αρχίζω και το σκέφτομαι.. όταν μάλιστα τα θέλω μου έρχονται να γίνουν τρόπος ζωής και καθημερινότητας κάποιου άλλου( χωρίς επιλογή του, υιοθεσία)αρχίζω και το σκέφτομαι περισσότερο… Δικαίωμα είναι στην ιδιωτική του ζωή ο καθένας να κάνει ότι θέλει, όπως θέλει και με όποιον θέλει. Δικαίωμα είναι να επισημοποιήσει και το γουστάρω του… Δικαίωμα στην επιβολή τρόπο ζωής, περιβάλλοντος, συνηθειών, προτύπων κάποιου που δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί το παρά φύση όμως δεν νοείται. Η φύση η ίδια έχει ορίσει σε όλα τα πλάσματα ρόλους και ιδιότητες για τη συνέχεια της ζωής. Δεν έχω δικαίωμα να αλλάζω κανόνες, ρόλους και ιδιότητες της γέννησης της ζωής. Χωρίς μάνα δεν υπάρχει συνέχεια. Αυτή η λέξη είναι ιερή και δεν αντικαταστειται για ένα θέλω και ενα…»δικαίωμα». Όχι στην υιοθεσία και επειδή κερδίζοντας κάθε τί ανοίγουν ορέξεις για νέα «δικαιώματα» οχι επί του συνόλου. Σεβασμός στο διαφορετικό δεν σημαίνει επισημοποίηση του, ούτε στην εξίσωση του με το ορισμένο εκ της φύσης!
Ίσα δικαιώματα για όλους τους γονείς, για όλα τα παιδιά. Ξεκάθαρα ΝΑΙ στο νομοσχέδιο.
Μια εντελώς πατριαρχική και απορριπτέα άποψη που γράφεται εδώ μέσα είναι ότι τα παιδιά ομόφυλων ζευγαριών δεν θα έχουν μητέρα.
Η συγκεκριμένη γνώμη απλά ΑΓΝΟΕΙ (ή επιλέγει ηθελημένα να παρακάμψει) την κοινωνική ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ των παιδιών με 2 (λεσβίες) μαμάδες!
Το δικαίωμα του παιδιού να επιλέξει να έχει μαμά και μπαμπά ποιος το διασφαλίζει; Τελικά αυτό το κακόμοιρο παιδί που κάθε ασυνείδητη μάνα μπορεί να το πετάξει από το σώμα της ως ανεπιθύμητο και κάθε ομόφυλο ζευγάρι μπορεί να του στερήσει τη φυσιολογική οικογένεια πότε επιτέλους θα το λάβουμε υπόψη μας; ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ. Εκφράζω κάθετα την αντίρρησή μου για το επικείμενο νομοσχέδιο και παρακαλώ την καταψήφιση αυτού.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.
ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΟ ΤΕΛΟΣ!!
Διαφωνώ κάθετα με το Νομοσχέδιο αυτό. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που διαλύει το θεμέλιο της κοινωνίας μας, την οικογένεια, και εκθεμελιώνει αξίες και αρχές διαχρονικές. Πρέπει να αποσυρθεί. Αν πρέπει να διευθετηθούν κάποια θέματα, ας γίνει με τροποποίηση του υπάρχοντος Συμφώνου Συμβίωσης.
Διαφωνώ με το γάμο των ομοφυλοφίλων, είναι ενάντια στη φύση.
Λάθος νομος.
Η διάλυση της οικογένειας προ των πυλών.
Ο εκσυγχρονισμος δεν έρχεται πάντα ειρηνικά.
Έρευνες δείχνουν ότι τα παιδιά ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΩΝ και ΟΧΙ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ζευγαριών κατά 82% καταλήγουν σε κυκλώματα παιδεραστών.
Παντού κοιτάτε στατιστικά κ αριθμούς…Τώρα δεν σας λένε κάτι τα επίσημα στοιχεία.
Η κατρακύλα του δυτικού κόσμου συνεχίζεται.
Προσωπικά θέλω να εκφράσω κατ’ αρχήν την αντίθεσή μου στο νομοσχέδιο, στο γαμο ομόφυλων ζευγαριών γενικά και σίγουρα και στην τεκνοθεσία. Κάτι τέτοιο αντιτίθεται στο Νόμο του Θεού.
Ακόμα κι αν κάποιος δεν πιστεύει στον Θεό, τα πειστήρια για το λανθασμένο του νόμου είναι μπροστά στα μάτια μας:
https://www.prri.org/research/generation-zs-views-on-generational-change-and-the-challenges-and-opportunities-ahead-a-political-and-cultural-glimpse-into-americas-future/
«Gen Z adults are significantly more likely than older generations to identify as gay, lesbian, bisexual, or something else, with 28% identifying as LGBTQ, compared with 16% of millennials, 7% of Generation X, 4% of baby boomers, and 4% of the Silent Generation.»
Τι σημαίνει αυτό; Η ομοφυλοφιλία είναι επιλογή και είναι φυσικά και μεταδοτική υπό την έννοια ότι αν την διαφημίζεις και την επιβραβεύεις, ο κόσμος μπορεί και διαλέγει αυτή την κατεύθυνση. Ακόμα λοιπόν και τον Δημιουργό να μην θέλεις να ακούσεις, ένας σκεπτόμενος άνθρωπος βλέπει ότι η κατεύθυνση της κανονικοποίησης της ανώμαλης σεξουαλικής συμπεριφοράς οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην υπογεννητικότητα.
Φυσικά το ίδιο ισχύει και για την διάλυση του θεσμού της οικογένειας, ή της σεξουαλικής επανάστασης των ετερόφυλων ζευγαριών όπου ο γάμος και η τεκνοποίηση σπάνια έως και ποτέ δεν γίνεται στόχος των ζευγαριών. Αλλά αυτό δεν αφορά το συγκεκριμένο νομοσχέδιο.
Αν θέλετε φιλελεύθερη αντιμετώπιση της ομοφυλοφιλίας, αλλά παράλληλα έξυμπη διαχείρηση του κράτους, δείτε προς Ρωσία μεριά. Δεν διώκονται τα ομόφυλα ζευγάρια, αλλά απαγορεύεται οτιδήποτε προωθεί αυτή τους την επιλογή.
Από την στιγμή που στατιστικά αποδεικνύεται ότι είναι επιλογή, όλα αυτά περί ισότητας είναι άτοπα. Επιλογή είναι ο σεξουαλικός προσανατολισμός τους και είναι λάθος.
ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ στον πολιτικό γάμο των ομοφυλοφίλων.
Τα παιδιά δεν παραγγέλνονται. Η φυσιολογική ερωτική πράξη είναι μόνο μεταξύ ενός ανδρός και μιας γυναικός. Οποιοσδήποτε άλλος συνδυασμός δύο ή περισσοτέρων ατόμων αποτελεί αποτέλεσμα παραφυσικών διαστροφών και ψυχιατρικών παθών. Η επιθυμία δεν είναι δικαίωμα. Ούτε είναι δικαίωμα της κυβέρνησης να θεσμοθετεί και να κανονικοποιεί μια «οικογένεια», η οποία δεν είναι οικογένεια, εφόσον μπορεί να υπάρχει ο οίκος, αλλά δεν υπάρχει το γένος.
Η πλειοψηφία των Ελλήνων διαφωνεί με το συγκεκριμένο αντισυνταγματικό και επικίνδυνα εθνικά επιβλαβές νομοσχέδιο. Κάθε παιδί έχει το δικαίωμα να μεγαλώσει με έναν πατέρα και μία μητέρα. Ίσα δικαιώματα για όλα τα παιδιά.
ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΕΛΩΡΙΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ο επιχειρούμενος γάμος ομοφυλοφίλων ατόμων.
ΜΑΣ ΓΥΡΙΖΕΤΕ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΝΕΡΩΝΑ κ.Μητσ. !
ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΝΟΣΙΟΥΡΓΗΜΑ !
Οι ενήλικες ας κάνουν ό,τι θέλουν αφού νομίζουν πως αυτό είναι «δικαίωμά» τους. Σε ζωές τρίτων προσώπων και μάλιστα ΑΝΗΛΙΚΩΝ, δεν έχουν κανένα δικαίωμα. Προηγείται το δικαίωμα του παιδιού.
Όλα τα παιδιά πρέπει να μεγαλώνουν σε ένα περιβάλλον αγάπης, αποδοχής, ενσυναίσθησης και χωρίς καταπάτηση της προσωπικότητας τους και των επιθυμιών τους! Κανένα ρόλο σε αυτό δεν παίζουν τα φύλα των γονιών-φροντιστών-κηδεμόνων τους, πόσο μάλλον οι σεξουαλικές τους προτιμήσεις!!
Ισότητα για όλα τα άτομα!! Ναι στο Νομοσχέδιο!
(Τώρα αν αυτά τα άτομα δεν τα δέχεται η εκκλησία και αυτά θέλουν να έχουν δικαίωμα να παντρευτούν στην έκκλησια τότε το πρόβλημα το έχουν τα άτομα…!)
Επειδή όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι,πρέπει και να έχουν πρόσβαση στον γάμο και στην οικογένεια ανεξαρτήτως φύλου, σεξουαλικού προσανατολισμού ή ταυτότητας. Στην βάση αυτή, το νομοσχέδιο ανοίγει τον δρόμο σε κάθε άτομο να έχει πρόσβαση σε οποιαδήποτε σύμβαση επιλέξει με βάση την ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας και της προστασίας της οικογενειακής ζωής.
Για μία φορά στη ζωή σας ακούστε την γνώμη του ελληνικού Λαού. Αυτόν που, υποτίθεται, πως πρέπει να υπηρετείτε. Όχι στο γάμο ομοφυλοφίλων και ΟΧΙ στην τεκνοθεσία/υιοθεσία.
Θα ρωτήσω το εξής απλό εαν δυο ομοφυλόφιλοι έχουν δικαίωμα το ανθρώπινο δικαίωμα έστω να νιώσουν ΄΄σαν΄΄ οικογένεια αποκτώντας ένα παιδί, το παιδί εχει το ανθρώπινο δικαίωμα να εχει μια ΜΑΜΑ ; οποιος μου απαντήσει σ, αυτό θα υποστηρίξω και εγω τους ανθρώπους αυτούς σ, αυτο που ζητούν , απαντήσεις όπως ΄΄΄θα το αγαπούν κτλ…. ειναι σκουπίδια ανάξιές καθε κουβέντας η ερώτηση ειναι απλη ..εχει δικαίωμα το παιδί να εχει μητέρα ;
Όλα τα παιδιά είναι ίσα σε μια κοινωνία που σέβεται τους πολίτες της
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.
Συντάσσομαι με την απόφαση της Εκκλησίας μας και λέω όχι στο απαράδεκτο εν λόγω νομοσχέδιο!!
ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ
Ίσα δικαιώματα για όλους. ΝΑΙ!
Ξεκάθαρα υπέρ του δίκαιου κοινωνικά νόμου για τους συνανθρώπους μας, μακριά από θεολογικές (!) αντιλήψεις και αναφορές σε φανταστικά παραμύθια ως αντεπιχειρήματα
Ίσα δικαιώματα για όλους ανεξαρτήτως σεξουαλικών προτιμήσεων
ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ
Δεν είναι ζήτημα αν θέλει, αλλά εάν το δύναται η Κυβέρνηση.
Αντιδρούν τα λεξικά. Και οι εγκυκλοπαίδειες.
Ομονοούν άπαντες πως γάμος είναι ένωσις ανδρός και γυναικός.
Κατά φύση, ήδη από χρόνων προϊστορικών: ο άνδρας είναι ευεπίφορος προς το δραν. Η γυναίκα, δε, προς το υφίστασθαι.
Σήμερα γενική είναι η ερωτική ελευθερία. Όμως, ο άνδρας που κακοποιούμενος αντλεί ηδονή, ουδέποτε θα γίνει γυναίκα. Θα είναι, πάντα, άνδρας κακοποιημένος.
Συμπέρασμα: δεν υπάρχει στάδιο νομοθέτησης. Υπάρχει – αποκλειστικά – στάδιο θεραπείας, για τους επιθυμούντες και ανοχής, για τους υπολοίπους.
Αμφότερα η κοινωνία τα παρέχει.
Equality, freedom of choice and ability to live our authentic lives are key for a prosperous and quality society
Επιτέλους κάτι τόσο αυτονόητο γίνεται επιτέλους πράξη.
Ισονομία και ισοπολιτεία για όλους. Όλοι οι άνθρωποι ανεξάρτητα από τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό να έχουν τα ίδια δικαιώματα στη ζωή και τη δημιουργία οικογένειας. Καμία διάκριση για κανένα, μόνο έτσι προχωράνε οι Δημοκρατίες.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΠΑΡΑΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!
Παραβαίνει τους νόμους της φύσης! Ό,τι μας διδάσκει η Βιολογία εσείς το καταργείται με έναν νόμο;;; Ασύλληπτο!
Το σύμφωνο συμβίωσης είναι υπεραρκετό για τα δικαιώματα αυτών που λειτουργούν παρά φύσιν και το έχουν ταμπέλα!
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Θρηνώ για την Ελλάδα μας.
Συντάσσομαι με τη θέση της Ιεράς Συνόδου.
Συντασσόμενος με την απόφαση της Ιεράς Συνόδου,
λέω όχι στο νομοσχέδιο αυτό.»
Ό,τι και να σχολιάσουμε και όσα επιχειρήματα κι αν έχουμε να μην περαστεί το νομοσχέδιο, και ακόμα και δημοψήφισμα να γινόταν.. έχουμε όλοι δει πως όταν κάτι προορίζεται να ψηφιστεί και να εφαρμοστεί δεν καίγεται κανένα καρφάκι στην εκάστοτε κυβέρνηση για τις θυελλώδεις αντιδράσεις του κόσμου.
Δημόσια διαβούλευση και κάτι τρέχει στα γύφτικα… Όχι στο νομοσχέδιο πάντως!
Στηρίζουμε τα δικαιώματα των ομόφυλων ζευγαριών. Ισονομία, ισότητα και αποδοχή της «διαφορετικότητας». Αγάπη και σεβασμός στους ανθρώπους. Προχωράμε με δύναμη.
Διαφωνώ! Αν ψηφιστεί αυτό, τότε θα πρέπει να αλλάξετε και τα βιβλία της βιολογίας! Ο γάμος συνεπάγεται ένωση και ένωση ομώνυμων δεν υφίσταται σύμφωνα με τους νόμους της φύσης! Τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων καλύπτονται από το σύμφωνο συμβίωσης. Τα δικαιώματα των παιδιών παραβιάζονται με βίαιο τρόπο. Φροντίστε να επιταχύνετε τις διαδικασίες υιοθεσίας τους από φυσιολογικά ζευγάρια και αφήστε τα παρά φύσιν. Τα έχετε ισοπεδώσει όλα!
Έχουν θαυμάσια διατυπωθεί, οι εύλογες αντιρρήσεις περί του επικείμενου Νομοσχεδίου, από πολλούς. Τι άλλο να προσθέσουμε; Η δε Ιεραρχία, όπως τονίζει ο Δρ. Νομικός παρ’ Αρείω πάγω, κ. Αναστ. Βαβούσκος, επέλεξε όχι να αντιπαρατεθεί στα ανήκουστα επιχειρήματα των κυβερνώντων, αλλά τον εύκολο δρόμο, απλά της παράθεσης των δικών μας επιχειρημάτων, επί των δικών μας θέσεων (Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει).
Όχι στον πολιτικό γάμο των ομοφιλόφιλων. Ειδικά στην τεκνοθεσία η οποία ακολουθεί. Αυτοί που κόπτονται για τα ανθρώπινα δικαιώματα των παιδιών, αναρωτήθηκαν ποτέ εάν τα παιδιά αυτά θέλουν να έχουν δυο μαμάδες η δυο μπαμπάδες; Να περιμένουν επομένως πρώτα να μεγαλώσουν τα παιδιά, να ενηλικιωθούν και μετά να ερωτηθούν για τα σχετικά…Η συμβίωσις των ομοφυλόφιλων είναι παρά φύση ασέλγεια και τεράστια διαστροφή, παρόλα αυτά δεν παύει να είναι ένα δικαίωμα τους. Από εκεί και πέρα όμως είναι άκρως αντίθετη προς την Αγία Γραφή και τα χρηστά ήθη της μεγαλύτερης πλειοψηφίας του ελληνικού λαού.
Το νομοσχέδιο είναι άλλο ένα παράδειγμα νεοελληνικής προχειρότητας και συμπλεγμάτων κατωτερότητας που κάνουν την κυβέρνηση να νομοθετεί για κάτι εξαιρετικά κρίσιμο για το μέλλον του έθνους και καταστροφικό για την ανατροφή και ψυχική υγεία των παιδιών, βασισμένη μόνο στο συρμό και στο ‘’ανήκομεν εις την Δύσιν’’. Η κυβέρνηση άγεται και φέρεται από τον συρμό του δικαιωματισμού, εφευρίσκοντας δικαιώματα εκεί που δεν υφίστανται και συνθλίβοντας τα δικαιώματα των ασθενεστέρων, δηλαδή των παιδιών.
Θα ήταν πολύ πιο φρόνιμο να περιμέναμε 1-2 δεκαετίες και να βλέπαμε τα αποτελέσματα και τις μελέτες εκείνων των χωρών που αποφάσισαν να κάνουν τα παιδιά τους πειραματόζωα, πριν αρχίσουμε καν να σκεφτόμαστε κάτι ανάλογο. Επίσης θα περίμενε κανείς να γίνουν πρώτα σοβαρές επιστημονικές μελέτες σχετικά με την επάρκεια των ομόφυλων ζευγαριών στην ανατροφή παιδιών. Δηλαδή ποια η επίδραση του συγκεκριμένου τρόπου ζωής στον ψυχισμό των παιδιών (απουσία προτύπου του αντίθετου φύλου και ειδικά μητέρας σε περίπτωση ζευγαριών ανδρών), ποια είναι τα ποσοστά ψυχικών ασθενειών στον πληθυσμό των ομοφυλοφίλων, αφροδισίων νοσημάτων, εθισμού σε ψυχότροπες ουσίες, παραβατικότητας σχετική με τα παιδιά (παιδεραστία), όλα αυτά σε σχέση με τον ετεροφυλόφιλο πληθυσμό. Επίσης θα περίμενε κανείς και μία τεκμηριωμένη τοποθέτηση εκ μέρους του Ιατρικού Συλλόγου αναφορικά με το πόσο φυσιολογικό είναι να μεγαλώνουν παιδιά σε τέτοιο περιβάλλον. Εξ όσων γνωρίζω, δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής πουθενά πραγματικά επιστημονικά δεδομένα που να αιτιολογούν στο παραμικρό αυτούς τους εκτρωματικούς πειραματισμούς.
Τέλος θα ήταν φρόνιμο να ληφθεί υπόψη ότι οι καιροί αλλάζουν και όπως τώρα κατακλυζόμαστε από την επιθετική ΛΟΑΤΚΙ ατζέντα, έτσι και μετά από κάποια χρόνια μπορεί οι όροι να αντιστραφούν και να υπάρξει κύμα διώξεων σε όσους επέτρεψαν τη θυματοποίηση ανυπεράσπιστων παιδιών στο βωμό πολιτικών επιδιώξεων και σεξουαλικών εθισμών. Θα είναι άδικο για τους σοβαρούς και νουνεχείς ομοφυλόφιλους που έχοντας επίγνωση του πραγματικού συμφέροντος των παιδιών, δεν προέβησαν σε δημιουργία τέτοιων ‘’οικογενειών’’ να βιώσουν πάλι τον στιγματισμό και διακρίσεις επειδή η επίσημη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα και η μοιραία κυβέρνηση που πήρε αυτές τις αποφάσεις, δεν κατανοούν ότι τα πραγματικά και όχι φαντασιακά δικαιώματα τους, προστατεύονται ήδη πλήρως και δεν χρειάζεται να κατρακυλήσουμε σε αυτό το αίσχος και στην καταστροφή μιας τουλάχιστον γενιάς.
Υπέρ του γάμου, υπέρ της τεκνοθεσιας. Ίσα δικαιώματα για όλους
Many so called believers in here have a TOTALLY hypocritical conservative agenda, which LOUDLY demands that everyone should adhere to its moral standards, demeaning anyone who don’t live up to its ethical RUBBISH!
Ελπίζω να ψηφιστεί το νομοσχέδιο και να ρυθμιστούν κάποιες από τις αδικίες που βιώνουν οι συνάνθρωποι συμπολίτες της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ. Η οικογένεια είναι ιερή πραγματικά. Την οικογένεια δεν την ορίζουν τα φυλά αλλά η συνεχής προσπάθεια για φροντίδα των μελών της με στόχο την εξέλιξή τους σε πολίτες που θα συνεισφέρουν με θετικό πρόσημο στην κοινωνία. Πράγμα που είναι ανεξάρτητο από τη σεξουαλική κατεύθυνση του καθενός. Καιρός είναι λοιπόν να στηριχθεί κάθε είδους οικογένεια. Ας συμπορευτούμε μια φορά στην ώρα μας με τη λογική και την επιστήμη.
«ΓΕΝ. 1 ,26 ΚΑΙ ΕΙΠΕΝ Ο ΘΕΟΣ· ΠΟΙΗΣΩΜΕΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΚΑΤ’ ΕΙΚΟΝΑ ΗΜΕΤΕΡΑΝ ΚΑΙ ΚΑΘ’ ΟΜΟΙΩΣΙΝ». «ΓΕΝ. 1,27 ΚΑΙ ΕΠΟΙΗΣΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ, ΚΑΤ’ ΕΙΚΟΝΑ ΘΕΟΥ ΕΠΟΙΗΣΕΝ ΑΥΤΟΝ, ΑΡΣΕΝ ΚΑΙ ΘΗΛΥ ΕΠΟΙΗΣΕΝ ΑΥΤΟΥΣ»… Καινή Διαθήκη, Α΄ Πέτρου, 1:16 «ἅγιοι γίνεσθε, ὅτι ἐγὼ ἅγιός εἰμι». «ΙΩ. 14,6 ΛΕΓΕΙ ΑΥΤΩ Ο ΙΗΣΟΥΣ· ΕΓΩ ΕΙΜΙ Η ΟΔΟΣ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΖΩΗ· ΟΥΔΕΙΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΕΙ ΜΗ ΔΙ’ ΕΜΟΥ».
ΓΕΝ. 19,24 ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΕΒΡΕΞΕΝ ΕΠΙ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΡΑ ΘΕΙΟΝ, ΚΑΙ ΠΥΡ ΠΑΡΑ ΚΥΡΙΟΥ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ
ΓΕΝ. 19,25 ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΑΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΑΥΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΧΩΡΟΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΑΣ ΕΝ ΤΑΙΣ ΠΟΛΕΣΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΤΕΛΛΟΝΤΑ ΕΚ ΤΗΣ ΓΗΣ.
Η εν Χριστώ Ελευθερία της αθάνατης ψυχής μας (Αληθινή Αιώνια Ελεύθερη Βούληση) είναι αναφαίρετο δώρο του Αγίου Τριαδική Θεού στον Άνθρωπο το οποίο διατηρούμε με την Χάρη Του, την σταυροαναστάσιμη Αγάπη του αναστημένου Θεανθρώπου Χριστού και της διαχρονικής και μόνης αληθινής Μιας Αγίας ορθόδοξης Εκκλησίας του, η οποία μας απελευθερώνει από τα πάθη και τις αμαρτίες μας Μυστηριακά εφόσον μετανοούμε συνεχώς με ταπεινό φρόνημα και Τον ομολογούμε ορθόδοξα άχρι θανάτου
ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ, ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5, ΣΤΙΧΟΣ 29: «Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις».
Υβρις, Νεμεσις, Τισις…
Λυπαμαι τα παιδια που θα μεγαλωσουν με τα επικαιροποιημενα βιβλια που θα τυπωσετε εχοντας αλλαξει τους ορισμους προαιωνιων αξιων. Που θα μαθαινουν στο σχολειο οτι η ανωμαλία ειναι φυσιολογικότητα.
Ντροπη στην κυβερνηση που νομοθετεί χωρις την εγκριση των ψηφοφορων της
Αποσυρετε το οσο ειναι καιρος
Η Διεθνής Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (βάση του Ν.2101/92) δίνει έμφαση στην ευθύνη κάθε κράτους να προάγει πολιτικές και πρακτικές για ίσα και αναφαίρετα δικαιώματα όλων των οικογενειών και των μελών τους, ανεξαρτήτως της δομής και σύστασης τους. Η προαγωγή αυτών των δικαιωμάτων προς όλες τις οικογένειες, χωρίς διακρίσεις, είναι θεμέλιο ελευθερίας, δικαιοσύνης και ειρήνης σε κάθε κοινωνία. Το Άρθρο 2 στην Διεθνή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού δηλώνει πως κάθε κράτος-μέλος θα πρέπει να σέβεται αυτά τα δικαιώματα χωρίς διακρίσεις ταυτοτήτων αυτών (των παιδιών) ή των οικογενειών τους. Η κύρια ευθύνη έγκειται στο συμφέρον του παιδιού (Άρθρο 3) και την υγεία του οικογενειακού περιβάλλοντος στο οποίο μεγαλώνουν.
Τα παιδιά με ΛΟΑΤΚΙ+ γονείς δέχονται διακρίσεις όχι για κάτι που είναι τα ίδια, αλλά λόγω της σεξουαλικότητας ή ταυτότητας φύλου των γονέων τους. Αυτό απαιτεί κοινωνικο-πολιτικές παρεμβάσεις, κατόπιν ενημέρωσης από τον επιστημονικό κόσμο, ώστε τα παιδιά αυτά να απολαμβάνουν ίσα δικαιώματα με τα υπόλοιπα παιδιάiv. Είναι αδιανόητο πως σε μία παιδοκεντρική κοινωνία ο νομικός και κρατικός πολιτισμός επιτρέπουν να υπάρχουν παιδιά «δύο ταχυτήτων». Είναι αδιανόητο πως σε μία ελεύθερη κοινωνία τα μέλη της δεν απολαμβάνουν ισονομία και προστασία της ιδιωτικής και οικογενειακής τους ζωής. Είναι αδιανόητο πως σε μια κοινωνία με γνώμονα τη συμπερίληψη υπάρχει ανομία σχετικά με την άσκηση γονικής μέριμνας και επιμέλειας σε οικογένειες με ΛΟΑΤΚΙ+ γονείς.
Οι επιπτώσεις στα παιδιά οικογενειών με ΛΟΑΤΚΙ+ γονείς είναι συχνά αφάνταστες για την ευρύτερη κοινωνίαv, και πιθανά από εδώ πηγάζει και ένα μέρος της απόρροιας σε χυδαιολογίες και ανυπόστατες υβριολογίες και θέσεις στο δημόσιο λόγο. Οι πολυδιάστατες συνέπειες της έλλειψης αναγνώρισης των δικαιωμάτων των παιδιά με ΛΟΑΤΚΙ+ γονείς, και των οικογενειών τους, σε μεγάλο βαθμό αφορούν στην συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.
Η ειρωνική πραγματικότητα στην οποία αυτή η κατάσταση διαδραματίζεται, βέβαια, είναι η εξής: η καταδικαστική απόρριψη των οικογενειών με ΛΟΑΤΚΙ+ γονείς και των παιδιών σε αυτές τις οικογένειες πηγάζει κυρίως από προσωπικές και/ή θρησκευτικές απόψεις που δεν έχουν επιστημονική ή εμπειρική υπόσταση. Σε αντίθεση, η εμπειρική μας γνώση και πολύχρονη έρευνα επί των θεμάτων έχει δείξει ακράδαντα πως η ανάπτυξη των παιδιών στην ενήλικη ζωή τους δεν επηρεάζεται από την ταυτότητα φύλου ή τη σεξουαλικότητα των γονέων τους. Επιπλέον, η ταυτότητα φύλου και η σεξουαλικότητα των γονέων δεν φέρει καμία επιρροή σε αυτά των παιδιών τους.
Ερευνητικά δεδομένα μάλιστα δείχνουν πως παιδιά που μεγαλώνουν με ΛΟΑΤΚΙ+ γονείς έχουν μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας στην εκπαίδευσή τους σε σύγκριση με τα αποτελέσματα παιδιών που μεγαλώνουν με μη ΛΟΑΤΚΙ+ γονείς. Περαιτέρω, παιδιά που υιοθετούνται από ΛΟΑΤΚΙ+ γονείς, ως ενήλικες, δείχνουν υψηλά ποσοστά συμπεριληπτικής συμπεριφοράς και σεβασμού προς οποιαδήποτε διαφορετικότητα, μεγαλύτερη κατανόηση προς άλλους ανθρώπους και των εμπειριών τους, και μεγαλύτερα ποσοστά ενσυναίσθησης, καθώς και απόρριψη στερεοτύπων.
Πιο πρόσφατη έρευνα, με την υποστήριξη των Οικογενειών Ουράνιο Τόξο και του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, με οικογένειες με ΛΟΑΤΚΙ+ γονείς στην Ελλάδα παρουσιάζει αρχικά δεδομένα που καταγράφουν τις δυσκολίες που οι οικογένειες αυτές βιώνουν και τις συνέπειες που έχουν. Αρχικές αναλύσεις δείχνουν πως οι επιπτώσεις της άνομης σχέσης γονέων και παιδιών έχει σοβαρό αντίκτυπο εκπαιδευτικό, κοινωνικό, οικογενειακό και ψυχο-συναισθηματικό.
Το ζήτημα αυτό όμως αφορά όλους μας. Αφορά τις οικογένειες με ΛΟΑΤΚΙ+ γονείς – τα παιδιά και τους γονείς αυτών των οικογενειών – οι οποίες υπάρχουν και δεν πρόκειται για ένα θεωρητική μελλοντική εξέλιξη, αλλά και τις υπόλοιπες οικογένειες που ανατρέφουν τα δικά τους παιδιά να ενταχθούν σε μία κοινωνία συμπεριληπτική, με σεβασμό και δεκτικότητα προς όλα της τα μέλη.
Το θέμα αφορά σε Ανθρώπινα Δικαιώματα όπου δεν θα έπρεπε να τίθεται ζήτημα ψήφισης αλλά αυτόματης αναγνώρισης. Το παρών νομοσχέδιο έρχεται να αναγνωρίσει το χρόνιο λάθος του κρατικού μηχανισμού στη Ελλάδα και να αναγνωρίσει τα δικαιώματα των παιδιών και των οικογενειών τους, όπως και τα δικαιώματα ΛΟΑΤΚΙ+ ατόων όσον αφορά στο γάμο, και για αυτό είναι καλοδεχούμενο.
Πηγές:
https://www.unicef.org.uk/what-we-do/un-convention-child-rights/
https://www.kodiko.gr/nomologia/download_fek?f=fek/1992/a/fek_a_192_1992.pdf&t=a8f93b6efd1fbd4be829fc4aea62f4d2
Blasius, M., Johnson, D. K., Kaoma, K. J., Korycki, K., Lind, A., Nasirzadeh, A., … & Zeidan, S. (2013). Global homophobia: States, movements, and the politics of oppression. University of Illinois Press.
Pentaris, P. (2019). A constructive analysis of the formation of LGBTQ families: Where Utopia and Reality meet. International Journal of Humanities and Social Sciences, 13(1), 60-65.
Costa, A. L. (2021). How living in a lesbian, gay, bisexual, transgender, queer, intersex or asexual (LGBTQIA+) family and disability can influence a child’s ability to thrive in society.
Gustavson, M., & Schmitt, I. (2011). Culturally queer, silenced in school? Children with LGBTQ parents, and the everyday politics of/in community and school. lambda nordica, 16(2-3), 159-187.
Goldberg, A. E., & Byard, E. (2020). LGBTQ-parent families and schools. LGBTQ-parent families: Innovations in research and implications for practice, 287-300.
Anderssen, N., Amlie, C., & Ytterøy, E. A. (2002). Outcomes for children with lesbian or gay parents. A review of studies from 1978 to 2000. Scandinavian journal of psychology, 43(4), 335-351.
Patterson, C. J. (1992). Children of lesbian and gay parents. Child development, 63(5), 1025-1042.
Tasker, F. (2005). Lesbian mothers, gay fathers, and their children: A review. Journal of Developmental & Behavioral Pediatrics, 26(3), 224-240.
Gottman, J. S. (1989). Children of gay and lesbian parents. Marriage & Family Review, 14(3-4), 177-196.
Miller, B. G., Kors, S., & Macfie, J. (2017). No differences? Meta-analytic comparisons of psychological adjustment in children of gay fathers and heterosexual parents. Psychology of Sexual Orientation and Gender Diversity, 4(1), 14.
ISTAR LEV, A. R. L. E. N. E. (2010). How queer!—The development of gender identity and sexual orientation in LGBTQ‐headed families. Family Process, 49(3), 268-290.
Tasker, F., & Golombok, S. (1995). Adults raised as children in lesbian families. American journal of orthopsychiatry, 65(2), 203-215.
Mazrekaj, D., De Witte, K., & Cabus, S. (2020). School outcomes of children raised by same-sex parents: Evidence from administrative panel data. American Sociological Review, 85(5), 830-856.
Cody, P. A., Farr, R. H., McRoy, R. G., Ayers-Lopez, S. J., & Ledesma, K. J. (2017). Youth perspectives on being adopted from foster care by lesbian and gay parents: Implications for families and adoption professionals. Adoption Quarterly, 20(1), 98-118.
Goldberg, A. E., & Garcia, R. L. (2016). Gender-typed behavior over time in children with lesbian, gay, and heterosexual parents. Journal of Family Psychology, 30(7), 854.
Tsekouras, D. & Anagnostaki, L. (2023) Lesbian-parent families in Greece: the experience of preschool and primary school teachers, Journal of LGBT Youth, DOI: 10.1080/19361653.2023.2166642
Περισσότερες πληροφορίες: Panagiotis.Pentaris@gold.ac.uk
Kuvalanka, K. A., & Munroe, C. (2020). The “second generation:” LGBTQ youth with LGBTQ parents. LGBTQ-parent families: Innovations in research and implications for practice, 241-256.
Τα τελευταία χρόνια επιτεύχθηκαν:
1) η ψήφιση του σύμφωνου συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια (Δεκέμβρης 2015 – ψηφίστηκε από 193 βουλευτές).
2) η ΠΛΗΡΗΣ κατάργηση του κ-α-τ-ά-π-τ-υ-σ-τ-ο-υ άρθρου 347 του Ποινικού Κώδικα (που ίσχυε από το 1951 ως το 2015).
3) η εισαγωγή νομοθεσίας για την ταυτότητα φύλου (ψηφίστηκε από 171 βουλευτές το 2017).
4) η ενίσχυση του αντιρατσιστικού νόμου και η σύσταση του Εθνικού Συμβουλίου κατά του Ρατσισμού και της Μισαλλοδοξίας (2016).
5) η ΠΛΗΡΗΣ εξίσωση των κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων όσων συνάπτουν σύμφωνο συμβίωσης με τα αντίστοιχα δικαιώματα των εγγάμων, καθόσον στο άρθρο 16 του νόμου 4387/2016 προβλέπεται ΡΗΤΑ:
«Με τους ΕΓΓΑΜΟΥΣ εξομοιώνονται ΠΛΗΡΩΣ οι αντισυμβαλλόμενοι στο σύμφωνο συμβίωσης».
6) η ενίσχυση της εφαρμογής της πρόνοιας για ίσες ευκαιρίες και ίση μεταχείριση σε θέματα εργασίας, απασχόλησης, πρόσβασης σε αγαθά και υπηρεσίες που είναι διαθέσιμα στο κοινό, ώστε να σταματήσουν επιτέλους να υπάρχουν διακρίσεις για τα τρανς και ιντερσεξ άτομα.
7) η πρόβλεψη για δημιουργία ενός ανεξάρτητου μηχανισμού για τη διερεύνηση περιστατικών αυθαιρεσίας από τα σώματα ασφαλείας και τους υπαλλήλους στις φυλακές, έτσι ώστε να σταματήσουν επιτέλους να υπάρχουν αστυνομικοί οι οποίοι δρουν, έχοντας γνώση ότι δεν θα υποστούν συνέπειες εάν κακοποιήσουν ή κακομεταχειριστούν συνανθρώπους μας (π.χ. αυθαίρετες προσαγωγές τρανς ατόμων).
To παρόν νομοσχέδιο είναι ΕΝΑ ακόμα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση!