ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός

 

Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 10:31 | Ναταλία

    Δεν θεωρώ ότι αυτό το νομοσχέδιο δείχνει πρόοδο ούτε ότι μάχεται υπέρ της αγάπης χωρίς διακρίσεις. Αγάπη υπάρχει μόνο εκεί που υπάρχει ο Χριστός μας, ας στραφούμε σ Αυτόν να μας δείξει το δρόμο, να μετανοήσουμε και να μας ελεήσει.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 09:14 | Μαρία Π

    ΟΧΙ στην επισημοποίηση της ανωμαλίας!!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 09:14 | Αγλαΐα Νάκα

    Αυτονόητα ΝΑΙ στο νομοσχέδιο. Ίσα δικαιώματα για ΟΛΟΥΣ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 09:52 | Κώστας Κόκος

    Ξεκάθαρα όχι στο νομοσχέδιο. Λυπάμαι πολύ που φτάνουμε εδώ. Δε χρειάζεται η Ελλάδα να λέει ναι σε όλα. Γιατί τόσο μεγάλη ευαισθησία στα θέματα δικαιωμάτων, έτσι ξαφνικά;

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 09:03 | Σοφία

    Όχι: ο καθένας είναι ελεύθερος στη ζωή που επιλέγει, αλλά η ελευθερία της πλειοψηφίας που θέλει να σέβονται τις αξίες της οικογένειας, πού πάει;

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 09:23 | Αντώνης

    Η Ελλάδα πάνω από Δυτική χώρα οφείλει να μην ξεχνάμε ότι είναι και Ορθόδοξη χώρα.Καμια άλλη Ορθόδοξη χώρα στον κόσμο δεν νομοθετησε τέτοιο νομοσχέδιο που προσβάλει ξεκάθαρα τις αρχές της επικρατούσας θρησκείας (μην ξεχνάμε ότι το Σύνταγμα ξεκινά με επίκληση στον Τριαδικό Θεό, όχι τυχαία).Ούτε καμία άλλη Ορθόδοξη χώρα σε Βαλκανια και Ανατολική Ευρώπη/Καύκασο νομοθέτησε ποτέ υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλους και σύμφωνο συμβίωσης.Ζουμε σε σκοτεινές εποχές που ευερισκουμε συνεχώς νέα δικαιωμάτων δήθεν.Η Ελλάδα σβήνει δημογραφικά και το μόνο που νοιάζει κάποιους είναι αυτό.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 09:06 | Μαρία

    Διαφωνούμε!! Ας σοβαρευτούμε. Δεν είναι αυτό το μείζον πρόβλημα της κοινωνίας μας. Ας λύσουμε πρώτα το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα «συντηρητικά» ετερόφυλα ζευγάρια να πραγματοποιήσουν γάμο και να κάνουν παιδιά εξαιτίας της οικονομικής ανέχειας που χαρακτηρίζει την εποχή μας, και μετά να λύσουμε και το επιτηδευμένο πρόβλημα που μας πλασάρεται, καθώς δεν νομίζω να συμπορεύεται με το πνεύμα και την ιδιοσυγκρασία των εκ φύσεως αντισυμβατικών ετερόφυλων. Ο αναχρονιστικός θεσμός του γάμου δεν αποτέλεσε ποτέ το ζητούμενο των ομόφυλων. Άκρως αποπροσανατολιστικό νομοσχέδιο και καθόλου επίκαιρο…

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 09:16 | Πελαγία

    Η συνείδησή μου ,τα έως τώρα κείμενα μελέτης γύρω από τη φυσιολογία – βιολογία, υγιή ψυχοσυναισθηματική κατάσταση του ανθρώπου,οι πάγιες θέσεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας με κεφαλή τον ίδιο τον Χριστό υπέρ της σωτηρίας του ανθρώπου καθώς και η διαπίστωση για προσπάθειες κατάλυσης των θεσμών του γάμου ,της οικογένειας και πολλών παραδοσιακών ουσιαστικών αξιών μας με οδηγούν στο να διαφωνήσω στην ψήφιση αυτού του νόμου. Δε θα πρέπει να υιοθετήσω ότι έρχεται ως νόμος από άλλες χώρες γιατί υπάρχουν πολλά βάσιμα επιχειρήματα και κυρίως στοιχεία από την ανθρώπινη ιστορία που με κάνουν να μη κλονίζεται η πίστη ότι ο γάμος αφορά συμπληρωματική ένωση θηλυκού και αρσενικού και ότι τα παιδιά έχουν ανάγκη από μητέρα και πατέρα ενώ όλα τα μέλη αγάπη με την αληθινή της σημασία !Έχουν ακουστεί και γραφτεί πολλά .Όποιος νιώθει την ευθύνη και δε θέλει να ικανοποιήσει απλά ισχυρές ομάδες που προσπαθούν να επιβάλουν κάτι ας ασχοληθεί!Ναι στα ανθρώπινα δικαιώματα ,όχι στην παραποίηση!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 09:58 | Ιθάκη

    Συμφωνώ με την ισότητα στον γάμο. Οι πολλοί εδώ έχουν μπερδέψει το θέμα με το θέμα παρένθετη μητρότητας. Δεν περιλαμβάνει τέτοια. Αντίθετα, σύμφωνα με τον νόμο προς το παρόν είναι μόνο ετερόφυλα ζευγάρια και γυναίκες που επιτρέπονται να χρησιμοποιούν παρένθετη μητέρα.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 09:12 | Τζένη Κάππα

    Έχω μεγάλο σεβασμό για όλες τις απόψεις. Απλά είμαι υπέρ του νόμου επειδή είναι θέμα ισότητας.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 08:24 | Παύλος

    Είμαι υπέρ του νομοσχεδίου. Αυτοί που είναι κατά λόγω παιδιών αγνοούν ότι ήδη υπάρχουν παιδιά με ομόφυλους γονείς και πάνε μια χαρά. Στερούν και δικαιώματα από τα παιδιά αυτά που δεν φταίνε τίποτα. Υποκρισία μεγάλη.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 08:26 | Ελένη

    Συμφωνώ! Το δεν μου αρέσει δεν είναι λόγος να περιορίσουμε τα δικαιώματα των άλλων.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 08:40 | Μαρία Κ

    Είμαι ΥΠΕΡ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 08:03 | Ηλίας

    Ναι, ναι και πάλι ΝΑΙ! Μπράβο Κύριε Υπουργέ για την γενναιότητα, θάρρος και ηγετική ικανότητα να κάνετε το σωστό!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 08:59 | Νεκτάριος

    Με λίγα λόγια, είμαι σφόδρα αντίθετος με το όλο θέμα. Τα Σόδομα και τα Γόμορρα ανεκτότερον έσται….
    Αυτοί που θα το ψηφίσουν, ας κανονίσουν με το λαό που τους εμπιστεύθηκε και τους ψήφισε ως εκπρόσωπο τους….

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 08:14 | Μαρία Χρυσανθοπούλου

    ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα με το νομοσχέδιο. Είναι αντίθετο με τη φύση και εκτός λογικής η σκέψη να θεωρείται οικογένεια ένα ζεύγος από ανθρώπους του ίδιου φύλου. Είναι απαράδεκτο να καταπατούμε το δικαίωμα των παιδιών να έχουν πατέρα και μητέρα.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 08:44 | Αναστασιος

    Διαφωνώ ο Έλληνας δεν είναι Ολλανδός τα παραφυση άλλου ντροπή

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 08:03 | Γιωργος Χ

    Ντρέπεται και η ντροπή.
    Έμεινε στην ιστορια η κυβερνηση της προδοσίας και τωρα θα θυμόμαστε την κυβερνηση της ομοφυλοφιλίας!
    Μετανοήτε ηγγικε γαρ η βασιλεία των ουρανων.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 08:49 | Σοφία Αχτσή, δασκάλα

    ΔΙΑΦΩΝΩ κάθετα με το νομοσχέδιο.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 08:14 | NOULI Roufou

    Διαφωνω. Ερχεται αντιθετο με τη φύση. Απο ποιους θα υιοθετουν; απο κανονικα ζευγαρια. Αρα ειναι παρα φυση.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 07:11 | Ελπίδα

    Είμαι υπέρ του νομοσχεδίου και ευελπιστώ σε περεταίρω άμεσες επεμβάσεις για την ισότητα και συμπερίληψη.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 07:12 | NOULI Roufou

    Δεν συμφωνώ φυσικα. Οικογενεια ειναι ο αντρας και η γυναικα. Μπορουν να κανουν οτι διαφορετικο θελουν αλλα οχι νομιμοποιοντας το. Το επομενο βημα νομιμοποιει τους παιδοφιλους;

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 07:50 | Βίκυ

    Στη διαβούλευση τα Ανθρώπινα Δικαιώματα; Γιατί να δωθεί βήμα να τραυματίζει ο κάθε «άριστος προνομιούχος από γέννηση» τη διαφορετικότητα; Και σε κοινή θέα μάλιστα τα σχόλια… είναι λες και αναβιώνουμε το Κολοσσαίο!!! (Με θύτες την αμέριστη αγάπη των χριστιανών!).
    Η ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα έχει υποστεί άπειρες διακρίσεις λόγω του σεξουαλικού προσανατολισμού της.
    ΜΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΤΕ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΩΣΤΕ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ- ΛΟΑΤΚΙ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΤΕΡΟΦΥΛΟΦΙΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ.
    Και περιμένουμε τη διαβούλευση να σχολιάσουμε ως ελεύθεροι πολίτες Δημοκρατικής χώρας για τις θέσεις της εκκλησίας.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 07:48 | Ιωάννα Πέτρου

    ΝΑΙ! Συμφωνώ απόλυτα. Τα «κατά» όλο μιλάνε για την προσωπική γνώμη τους και τη θρησκεία τους. Καμία από τις δυο δεν αρκεί ως λόγος να στερούμε δικαιώματα από τους ΛΟΑΤ. Υποφέρουν και τα παιδιά τους που δεν αναγνωρίζονται.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 07:17 | Στυλιανή

    Ενα τεράστιο ΟΧΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΣΑΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ! ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗΤΕΡΕΣ! Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ; ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΙΑ ΑΚΑΡΠΕΣ ΣΥΚΙΕΣ; ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΙΟΙ!!!! ΜΟΝΟ ΑΡΡΕΝ ΚΑΙ ΘΗΛΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ!!! ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥΣ!!! ΚΙ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ!!! ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ, ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ, ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΥΣ! ΜΙΣΟΓΥΝΗΔΕΣ! Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΕΝ ΑΡΓΕΙ!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 07:28 | kasto

    Διαφωνώ επειδή η ανάγκη των ΛΟΑΤΚΙ για pets μπορεί να καλυφθεί με ζωάκια.
    Η ανάγκη των παιδιών για γονεϊκά πρότυπα πατέρα και μητέρας δεν καλύπτεται από τους ΛΟΑΤΚΙ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 07:26 | ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

    Η δημιουργία της ανθρώπινης ύπαρξης ως άρσεν και θήλυ αποδεικνύει την ύπαρξη θεόσδοτης φυσικής ετερότητας, την οποία ο νομοθέτης δια του παρόντος επιδιώκει να καταργήσει.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 07:58 | Μιχάλης

    Τεράστιο ΝΑΙ στο νομοσχέδιο και στην ισότητα στον γάμο. Ήρθε επιτέλους η ώρα να υποστηρίξουμε ίσια δικαιώματα στους γκει μας συμπολίτες και τις οικογένειές τους.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 06:33 | Σταμάτης Άνθης

    Ναι στο νομοσχέδιο που λύνει πρακτικά προβλήματα των παιδιών που μεγαλώνουν με ομόφυλους γονείς. Ναι σε μια κοινωνία ανοιχτή, ανεκτική και συμπεριληπτική. Υποστηρίζουμε το νομοσχέδιο που άρει διακρίσεις που αντιμετωπίζουν παιδιά.
    Σας παρακαλώ να αναλύσετε το θέμα της πρόσβασης των γυναικών στην Ιατρικώς Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή. Έως και σήμερα αυτό που ισχύει είναι οτι 2 γυναίκες πρέπει να χωρίσουν, ώστε να μείνει μία από τις 2 έγκυες και να ξανα-παντρευτούν – κάτι το οποίο είναι παράλογο. Θα πρέπει να διευθετηθεί αυτή η παράλογη διαδικασία.
    Υποστηρίζουμε το νομοσχέδιο!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 06:00 | Γιάννης

    Αλαζωνία της εξουσίας

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 05:00 | Φώτης Αστερίου

    Παρακαλώ τους Administrators / Moderators να επιβάλουν τον Όρο Συμμετοχής 6 που αναφέρεται σε κάθε σελίδα του OpenGov και αφορά τα υβριστικά / χυδαία σχόλια.

    Εδώ έχουμε μεγάλο αριθμό από σχόλια που ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΥΝ αυτόν τον όρο.

    Παρακαλώ για τη διαγραφή αυτών των σχολίων!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 04:23 | Φιλιώ

    Οι δημοκρατικές πολιτείες φροντιζαν για ισα δικαιώματα. Νομοσχέδιο στην σωστή κατεύθυνση που ελπίζω να συμπεριλάβει και τις οικογένειές τρανς ατομων

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 04:04 | Σοφία

    Έχει αργήσει παρά πολύ αυτό το νομοσχέδιο. Όσο αργεί, επηρεάζει αρνητικά τις ζωές χιλιάδων συμπολιτών μας. Ευχόμαστε να φωτίσει το σύμπαν και ο Θεός και να υπερψηφιστεί.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 02:15 | Σταυρος Γαβριλιαδης

    Συμφωνώ με το νομοσχέδιο!
    Είναι πράγματα που στην Ευρώπη ισχύουν εδώ και 20 χρόνια.
    Τα παιδιά των ομόφυλων οικογενειών υπάρχουν στην Ελλάδα και είναι πολλά.
    Είναι ζήτημα αξιοπρέπειας, ισονομίας, Δικαιοσύνης

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 01:57 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

    ΣΎΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ:

    TMHMA Β’
    Σχέσεις Eκκλησίας και Πoλιτείας
    Άρθρo 3
    1. Eπικρατoύσα θρησκεία στην Eλλάδα είναι η
    θρησκεία της Aνατoλικής Oρθόδoξης Eκκλησίας
    τoυ Xριστoύ. H Oρθόδoξη Eκκλησία της Eλλάδας,
    πoυ γνωρίζει κεφαλή της τoν Kύριo ημών Iησoύ
    Xριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δoγματικά
    με τη Mεγάλη Eκκλησία της Kωνσταντινoύπoλης
    και με κάθε άλλη oμόδoξη Eκκλησία τoυ Xριστoύ·
    τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τoυς ιερoύς
    απoστoλικoύς και συνoδικoύς κανόνες και τις ιερές
    παραδόσεις. Eίναι αυτoκέφαλη, διoικείται από
    την Iερά Σύνoδo των εν ενεργεία Aρχιερέων και
    από τη Διαρκή Iερά Σύνoδo πoυ πρoέρχεται από
    αυτή και συγκρoτείται όπως oρίζει o Kαταστατικός
    Xάρτης της Eκκλησίας, με τήρηση των διατάξεων
    τoυ Πατριαρχικoύ Tόμoυ της κθ΄ (29) Ioυνίoυ 1850
    και της Συνoδικής Πράξης της 4ης Σεπτεμβρίoυ
    1928.
    2. To εκκλησιαστικό καθεστώς πoυ υπάρχει σε
    oρισμένες περιoχές τoυ Kράτoυς δεν αντίκειται
    στις διατάξεις της πρoηγoύμενης παραγράφoυ.
    3. To κείμενo της Aγίας Γραφής τηρείται αναλλoίωτo. H επίσημη μετάφρασή τoυ σε άλλo γλωσσικό τύπo απαγoρεύεται χωρίς την έγκριση της
    Aυτoκέφαλης Eκκλησίας της Eλλάδας και της
    Mεγάλης τoυ Xριστoύ Eκκλησίας στην Kωνσταντινoύπoλη.

    Η χριστιανική οπτική στο ζήτημα της ομοφυλοφιλίας αντίκειται στο δημιουργικό σχέδιο του Θεού για τη ενότητα του ανθρωπίνου γένους, η οποία έγκειται στην ύπαρξη δύο φύλων, του αρσενικού και του θηλυκού.
    Η ενότητα δεν έχει να κάνει μόνο με την συμπληρωματικότητα των ρόλων και την σαρκική ένωση.
    «…. καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα και προσκολληθήσεται προς την γυναίκα αυτού και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν».
    Έχει να κάνει και με την συνύπαρξη των προσώπων η οποία φέρνει στην ζωή τα παιδιά, ως σημεία νέας δημιουργίας και συνέχειας του αρχικού έργου του Θεού σύμφωνα με την προτροπή Του «..αὐξάνεσθε καί πληθύνεσθε».

    Ο Απόστολος Παύλος και οι Πατέρες της Εκκλησίας έχουν εκφραστεί αυστηρά κατά της ομοφυλοφιλίας και θεωρούν ότι δεν πρόκειται περί συντροφικότητας, αλλά περί διαστροφικής φιληδονίας ορισμένων προσώπων, που δεν είναι από τη φύση τους τέτοια, αλλά γίνονται εξαιτίας της ακολασίας και του έκφυλου τρόπου ζωής τους.

    Άρα η θεολογία μας δεν αφήνει περιθώρια να δικαιολογηθεί η ομοφυλόφιλη πράξη και κατάσταση, πολλώ δε μάλλον να γίνει αποδεκτή ως φυσική αδυναμία και να μη θεωρείται αμάρτημα, αστοχία δηλαδή από τον αρχικό προορισμό του ανθρώπου που είναι το «καθ’ ομοίωσιν».

    Σε κοινωνικό επίσης επίπεδο η επίσημη Εκκλησία και ο πιστός λαός δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση να συναινέσει ούτε στη σύναψη «γάμου» μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών, ούτε βεβαίως στην υιοθεσία παιδιών από αυτά, ούτε και στον πρόσφατο νόμο διόρθωσης του καταχωρισμένου φύλου, διότι προφανώς είναι αντίθετα στη διδασκαλία της και στην ορθή πίστη, καθώς και διότι πρόκειται για νομικές αποφάσεις αλλαγής πολιτισμικού παραδείγματος στην κοινωνία και όχι απλώς για πρακτική δικαιωμάτων μιας «καταπιεσμένης» δήθεν μειονότητας.

    Ο Χριστός, μας προσκαλεί διακριτικά, ταπεινά, όλος αγάπη να τον αφήσουμε να μας θεραπεύσει ψυχοσωματικά και να μας ενώσει στο Σώμα Του την Εκκλησία. Αν εμείς παραμένουμε στους δαιμονικούς λογισμούς, ότι δήθεν δεν μπορεί να μας θεραπεύσει ο Χριστός ή ότι δεν μας διαφθείρει η αμαρτία, τότε κάθε ψυχοσωματική αμαρτωλότητα (φυσική ή παρά φύση) μας κάνει αιωνίως αμετανόητους, απομακρυσμένους από τον Θεό, παραμένοντες δηλαδή στην πτώση μας.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 01:42 | Αναστάσιος

    Τα παιδιά χρειάζονται ανδρικό και γυναικείο πρότυπο. Δεν έχουμε δικαίωμα να στερήσουμε από κανένα παιδί τον πατέρα ή την μητέρα, ιδιαίτερα από ένα ορφανό. Η Βιολογία επίσης δείχνει ότι μόνο άνδρας και γυναίκα γεννούν παιδιά. Δύο άνδρες ή δύο γυναίκες δεν δημιουργούν, συνεπώς δεν αποτελούν οικογένεια. Είναι ενάντια σε κάθε φυσική, κοινωνική και νομική λογική.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 01:09 | ΛΜ

    ΝΑΙ στο νομοσχέδιο! Επιτέλους ισότητα γιά όλ@. Το αυτονόητο, το δίκαιο, το μόνο λογικό για να ζούμε σε μία κοινωνία ίση και αλληλέγγυη, που στηρίζει κάθε άνθρωπο και τα στοιχειώδη δικαιώματα του. Μια οικογένεια βασίζεται στην αγάπη, τον σεβασμό και την επικοινωνία, ανεξαρτήτως σεξουαλικών προτιμήσεων – τέλος στις αντιδημοκρατικές διακρίσεις πολιτών για λόγους σεξουαλικών προτιμήσεων. ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ & ΙΣΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΛΟΑΤΚΙ+ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 01:11 | Φαιδρα

    Ναι στο νομοσχεδιο! Ας σταματησει πια ο σκοταδισμος και οι διακρισεις. Κανενας Θεος δεν διδαξε στους ανθρωπους το μισος για τον συνανθρωπο, κανενας Θεος δεν θελει ανθρωπους διχασμενους με ταμπελες. Αφηστε πισω τον Μεσαιωνα και ξυπνηστε επιτελους στην Ευρωπη του 2023. Μια αγαπημενη ομοφυλη οικογενεια δεν στερει σε τιποτα απο μια αγαπημενη ετεροφυλη οικογενεια. Επιτελους ας αφησουμε τους ανθρωπους να ζουν ευτυχισμενοι οπως αυτοι επιθυμουν. Και ας παψουν τα σχολια της λογικης «ειναι αφυσικο», διοτι ποιος ειναι αυτος που οριζει το φυσιολογικο; και με ποια κριτηρια; Αν ειναι δυνατον να εχουμε φτασει στον 21ο αιωνα και ακομα να πιστευουμε οτι εχουμε οποιοδηποτε λογο και δουλεια να κρινουμε το τι θα κανει ο καθενας με τον γαμο του. Αγαπατε αλληλ@.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 01:28 | Ιωάννης Μ.

    Διαφωνώ κάθετα με το υπόψη νομοσχέδιο το οποίο θεωρώ πως είναι ένα μεγάλο λάθος. Πρέπει να ληφθεί υπόψη η εισήγηση της εκκλησίας μας, πριν η οργή του Θεού πέσει πάνω μας. Τρομάζω για την κοινωνία που θα παραδόσουμε στα παιδιά μας

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 00:20 | Φώτης Αστερίου

    Πρόσφατα ένας εισηγητής Ανώτατου Δικαστηρίου (του Αρείου Πάγου νομίζω) επισήμανε ότι μπορεί να υπάρξει θέσπιση με ρητή νομοθετική διάταξη του γάμου μεταξύ ομοφύλων.

    Μάλιστα προτείνει και τον τρόπο για να επιτραπεί, να οριστεί σαφώς στο νόμο, όπως και γίνεται με το παρόν ν/σ.

    Ο Αστικός Κώδικας είναι ΑΠΛΟΣ νόμος κι αλλάζει στη Βουλή, ΔΕΝ χρειάζεται αυξημένη πλειοψηφία όπως μια συνταγματική αναθεώρηση.

    Τέλος, ΔΕΝ υπάρχει στην Ελλάδα συνταγματική απαγόρευση του γάμου μεταξύ ομοφύλων!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 00:22 | Αθανάσιος Βασιλείου

    Δεν πιστεύω στα μάτια μου αυτά που διαβάζω. Πως μπορεί να γίνει « σύναψη γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου»; Αφύσικα πράγματα νομοθετούμε. Εφευρίσκουμε νέα φύση. Ποια φύση θα διδάξουμε στα παιδιά μας; Κρίμα για την Ελλάδα μας.
    Οι συνάνθρωποί μας ομοφυλόφιλοι ειναι ασθενείς. Δεν τους βοηθάμε έτσι. Τους ρίχνουμε ακόμα πιο πολύ στο βούρκο.
    Διαφωνώ βεβαίως με το σχέδιο νόμου. Αλλά ξέρω ότι είναι μάταιο. Δυστυχώς σε αυτά τα θέματα δεν υπάρχει διάλογος. Μόνο τιμωρία και περιθωριοποίηση της αντίθετης άποψης. Κρίμα και πάλι κρίμα.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 00:46 | Eleanna

    Ναι στο νομοσχεδιο που δεν στερει το δικαίωμα από έναν άνθρωπο να δημιουργήσει οικογένεια με έναν άλλο. Εν έτη 2024 είναι απαράδεκτο να στερούνται πολίτες τα στοιχειώδη δικαιώματα τους. Τέλος στις αντιδημοκρατικές διακρίσεις πολιτών για λόγους σεξουαλικών προτιμήσεων.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 23:12 | Νίκος

    Διαφωνούμε κάθετα με την οριοθέτηση του όρου «γάμος» στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Και αυτό γιατί το Σύνταγμα είναι ξεκάθαρο όπως και η Ευρωπαϊκή Σύμβαση των δικαιωμάτων του ανθρώπου (ΕΣΔΑ, άρθρο 12). «Γάμος είναι η ένωση ενός αντρός και μία γυναικός για τη δημιουργία οικογένειας». Ένας θεσμός αιώνων δεν μπορεί να ξεχειλώνει για να μπορεί να ταιριάζει σε ευκαιριακές συγκυρίες και συμφέροντα. Γάμος και οικογένεια είναι λέξεις με συγκεκριμένο σημασιολογικό, θεολογικό αλλά και νομικό περιεχόμενο. Είναι λέξεις ιερές. Δεν έχουμε το δικαίωμα λόγω μιας ισχνής μειοψηφίας, ενός πανίσχυρου λόμπι με μεγάλα συμφέροντα, να πιεστεί η Βουλή να ψηφίσει και να απεμπολήσουμε ως έθνος αρχές και αξίες αιώνων πηγαίνοντας κόντρα σε ολόκληρη την κοινωνία. Πηγαίνουν να νομοθετήσουν εντελώς αντιδημοκρατικά και ενάντια στην βούληση του κυρίαρχου λαού που αναφέρεται και στο Σύνταγμα.

    Για την νομοθεσία δε που συμπληρώνει το νόμο – έκτρωμα περί τεκνοθεσίας- υιοθεσίας να συμπληρώσω το εξής: Τα παιδιά δεν είναι προϊόντα κανενός για διακίνηση και νομιμοποίηση ενός σεξουαλικού προσανατολισμού που έχει διακαή πόθο και ανάγκη την προβολή του,την νομιμοποίηση του και την πολιτική κυριαρχία εις βάρος της κοινωνίας. Χρειάζονται τα παιδιά να ζήσουν με το υγιές πρότυπο του πατέρα και της μητέρας της πυρηνικής οικογένειας. Ναι με τα οποία προβλήματα που αυτή έχει. Ας διορθώσουμε αυτά πρώτα και μετά ας σκεφτούμε οτιδήποτε άλλο. Δεν βλέπουμε κανένα μέτρο για την προστασία της πυρηνικής οικογένειας. Μόνο ευχολόγια και χρήματα σε επιδόματα γέννας. Κανένα πλαίσιο ανασυγκρότησης της πυρηνικής οικογένειας. Αυτό λοιπόν το διαχρονικό δικαίωμα των παιδιών δεν μπορούμε να το στερήσουμε. Όχι λοιπόν και στην τεκνοθεσία-υιοθεσία!

    Με δημοψήφισμα λύθηκε το θέμα σε άλλα κράτη όπως Ελβετία, Ιρλανδία, Κροατία και Σλοβενία. Γιατί όχι και στην Ελλάδα;

    Να σημειώσουμε ακόμα πως πουθενά η Νέα Δημοκρατία στο προεκλογικό της πρόγραμμα δεν αναφέρθηκε σε γάμο ομοφυλοφίλων, παρά παρέπεμψε στο πόρισμα Σισιλιανου με μια απλή αναφορά στα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ γενικά. Άρα, ας αφήσουν στην άκρη τις υποκρισίες οι κυβερνώντες γιατί φοβικό ήταν το σύνδρομο της Νέας Δημοκρατίας που δεν τόλμησε να παρουσιάσει τα σχέδια που είχε για το παρών θέμα προεκλογικά για να μη χάσει ψήφους. Οι ευρωεκλογές είναι κοντά όμως…

    Απαράδεκτο επίσης και το γεγονός ότι η διαβούλευση θα κρατήσει λιγότερο από το προβλεπόμενο όριο των δύο εβδομάδων. Η εφαρμογή του νόμου κατά «το συμφέρον» σε όλο της το μεγαλείο!

    Όχι λοιπόν! Δεν θα καταντήσουμε την Ελλάδα ένα έθνος που καταστρέφει τα παιδιά της. Έχουμε χρέος απέναντι σε αυτούς που περάσαν και σε αυτούς που θα έρθουν! Θα δώσουμε λόγο στα παιδιά μας για τον ξεπεσμό στις αξίες και στα ιδανικά μας αλλά και για τους νόμους που ψηφίζουμε και σε λίγα χρόνια θα δείξουν τα άθλια παραγόμενα αποτελέσματά τους…

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 23:29 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ ΚΑΝΑΤΑ

    Σε μία εποχή που η Ελλάδα μαστίζεται από και το μεγάλο πρόβλημα της υπογεννητικότητας και της αύξησης των διαζυγίων αντί να παρθούν μέτρα για να ενισχυθεί ο θεσμός της οικογένειας απο 2 αντίθετα φύλα προκειμένου να αντιμετωπιστεί και το πρόβλημα της υπογεννητικότητας (έτσι μας έπλασε ο δημιουργός και έτσι λειτουργούν και τα ζώα μέσα στη φύση) πρόκειται να ψηφιστεί ένα νομοσχέδιο που είναι ενάντια στο θεσμό της οικογένειας. Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο, γιατί έτσι ανοίγει το δρόμο για αναγνώριση του δικαιώματος (σύμφωνα με μερικούς) της πολυγαμίας. Ας μην ξεχνάμε ότι είμαστε μια ορθόδοξη χώρα για την οποία οι πρόγονοι μας έχυσαν το αίμα τους για την θρησκεία, την οικογένεια και την πατρίδα. Πως μπορούν να το ξεχνούν αυτό οι κυβερνώντες αυτού του τόπου;

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 23:07 | Ξενακης Γεωργιος

    Νομικά γάμος=τεκνοθεσια είτε απευθείας ,είτε δια της δικαστικής οδού. Το σύμφωνο καλύπτει όλα τα νομικά δικαιώματα. Όπως αυτόνοητα κατάλαβε έτσι εκ της φυσιολογίας του αναπαραγωγικού συστήματος ούτε δύο άνδρες ούτε δύο γυναίκες μπορούν να τεκνοποιήσουν ( αν μπορούν ας τεκνοποιήσουν με φυσικό τρόπο δια της μεταξύ τους συνευρέσεων αν μπορούν ) . Από την άλλη είναι απαραίτητο για την σωστή και ισορροπημένη ψυχοσωματικη αναπτυξη του το παιδιου να έχει πατέρα και μητερα.Το μόνο που λυπάμαι είναι τα καημένα τα παιδάκια που επειδή έμειναν ορφανά θα υποχρεωθούν ( αν ψηφιστεί) να μεγαλώσουν με δύο μπαμπάδες η δύο μαμάδες άραγε αυτά δεν έχουν δικαίωματα ( και
    γράφω με πόνο ψυχής γι’αυτό αγαπώ πολύ τα παιδάκια ,έχω 8 ). Ας μην εθελοτυφλουν αυτοί που θα υπερψηφίσουν η θα απέχουν , ας το ξανασκεφτούν τώρα που υπάρχει περιθώριο αλλαγής , αλλιώς το κρίμα στο λαιμό τους και θα γευθούν τις συνέπειες των πράξεών τους όχι μόνο σε επίπεδο ψήφων αλλά και όπως το αισθάνθηκε ο Δήμος Βερύκιος. Καταψηφιστε κι αφήστε τους άλλους να λένε τα παιδιά εν έτει 2024 έχουν δικαίωματα. Στην τελική αν τόσο καίγονται και τώρα μπορούν να κάνουν παιδιά αρκεί να συνεργαστούν ενα ζευγάρι ανδρών και ένα ζευγάρι γυναικών και να ρυθμίσουν τις επιμέλειες και αν πάθει κάτι ο φυσικός γονέας του να πάει το παιδί με τον άλλο φυσικό του γονέα που θα είναι και συνάδελφος- λοατκι. Οπότε άχρηστο το νομοσχέδιο.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 23:00 | κυρία Μαρία Αν

    Όχι, δεν συμφωνώ.
    Ο Θεός έπλασε τον άντρα και τη γυναίκα. Μαζί κάνουν παιδιά και είναι οικογένεια. Οτιδήποτε διαφορετικό είναι πάθος που μόνο με μετάνοια διορθώνεται.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 23:02 | Χαρίκλεια

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 23:58 | Αγγελικη

    ΟΧΙ. Όποιος δεν πιστεύει στον Χριστό δεν θα καταλάβει γιατί αυτά δεν πρεσβεύουν αγάπη, ούτε ίσα δικαιώματα, ούτε πρόοδο, αλλά μια καλοστημένη υποκριτική παγίδα με στόχο τον εκφυλισμό της οικογένειας και του ανθρώπου. Είναι αντίθετα με Θεό, φύση, επιστήμη, κοινωνία, είναι όμως σύμφωνα με τα συμφέροντα κάποιων….

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 23:55 | Ευάγγελος Φώτιος

    Στωμεν καλώς, Στωμεν μετά φοβου Θεού είπε ο Αρχάγγελος Μιχαήλ σε μυριάδες αγγέλους που έπεφταν μαζί με τον αρχηγό τους Εωσφόρο και μετέπειτα Διάβολο για έρθουν εις αυτόν και σταματήσει το κακό που έτρεχε!!! Αδελφοί μου ομοφυλόφιλοι και μη όλα αυτά δεν έχουν να κάνουν με θέματα αγάπης και ισότητας προς θεού! Έχουν να κάνουν με αντίθετους δρόμους από εκείνους που μας οδηγούν στην αλήθεια και την αιωνιότητα στον γλυκι μας Ιησού Χριστό όπου ως κατασκευαστής του ανθρώπου και δημιουργός του σύμπαντος κόσμου άφησε κάποιους κατασευαστικους κανόνες για το αγαπημένο του πλάσμα τον άνθρωπο καθώς και την ίδια του την ζωή και το τέλειο παράδειγμα του επί της γης επάνω στον Σταυρό για να ξεπληρώσει και να νικήσει τον θάνατο τον διάβολο και την αμαρτία. Αδελφοί μου λέμε όχι σε νόμους αντίθετους με το Ευαγγέλιο του κυρίου μας Ιησού Χριστού άρα και στο επάνω νομοσχέδιο όχι για κάποιο δικό μας κόλλημα και πιστεύω αλλά διότι δεν θέλουμε να πάμε κόντρα στον τέλειο και άγιο Θεό μας που μόνο εκείνος ξέρει τι σημαίνει αγάπη δικαιοσύνη ισότητα και όχι οι άνθρωποι. Όταν ένας άνθρωπος πράξη μια αμαρτία είναι υπεύθυνος για ότι πράττει όταν όμως το κράτος πάει να βγάλει νόμο μιαν τόσο άσχημη βρώμικη βλαβερή αμαρτία τότε να περιμένει ταρακούνημα όλο το Έθνος η χώρα μας και αντίστοιχη παιδαγωγια από τον άγιο Θεό μας. Ας σταματήσουμε και εμείς αδελφοί μου όπως τους αγίους αγγέλους Στωμεν καλώς στωμεν μετά φοβου Θεού λοιπόν. Ακόμη και οι αρχαίοι ημών πρόγονοί μας ουδέποτε είχαν τέτοια νομοσχέδια τάχα για την ελευθερία και την ισότητα…. Λέτε να είμαστε καλύτεροι από τους τότε σοφούς άνδρες;;; Ή από τους αγίους πατέρες της πίστεως μας που όχι μόνο με τον άγιο βίο τους μας έδειξαν αλλά και με τους λόγους που μας άφησαν ως παρακαταθήκη;;;;

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 23:37 | Πάνος

    Ναι στο νομοσχέδιο! Ναι σε μία φιλοσοφία ζωής που κοιτάει τα πράγματα όχι με ταμπέλες αλλά με την πραγματική υπόσταση τους. Όπου υπάρχει αγάπη και σεβασμός, υπάρχει και το περιβάλλον για μια οικογένεια να αναπτυχθεί και να ακμάσει.