ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 13 Έναρξη ισχύος

 

Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν άλλως ορίζεται σε επιμέρους διατάξεις.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 21:58 | Ροδούλα Τσίμα

    Ο Θεός έφτιαξε δύο φύλα και τα ένωσε με τα ιερά δεσμά του γάμου σε σάρκα μία . Το μόνο σύστημα στον ανθρώπινο οργανισμό το οποίο διαφέρει μεταξύ άνδρα και γυναίκα είναι το αναπαραγωγικό . Η ίδια η φύση του ανθρώπου όρισε να ενώνονται άνθρωποι διαφορετικού φύλου. Οπότε οι άνθρωποι παραβίαζαν την φυσική νομοτέλεια ερχόντουσαν αντιμέτωποι με ολέθριες συνέπειες .

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 20:09 | Ζωη

    Αν ήταν φυσιολογικό αυτό το νομοσχέδιο τότε θα το είχαν θεσπίσει εδώ και χρόνια πρώτοι οι άνθρωποι της εκκλησίας! Ντροπή κ μόνο που το συζητάμε! Να μην περάσει αυτό το νομοσχεδιο δεν συμφωνούμε!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 20:25 | Ραφαηλία Μπατζή

    ΟΧΙ τα παιδιά θέλουν την αγκαλιά και τα φιλιά της μάνας, την στοργή και την αίσθηση προστασίας του πατέρα, δεν μπορεί κανείς να το στερήσει από ένα παιδί αυτό. Ο θεός δημιούργησε άνδρα και γυναίκα, ο θεός δεν κάνει λάθη. Δεν θα επιτρέψουμε την ανωμαλία να γίνει φύση ( φυσιολογικό)
    θα σηκώσουμε το ορθόδοξο ανάστημα μας . ΟΧΙ στην ΝΤΠ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 20:41 | Χρυσάνθη Κ.

    Διαφωνω απολυτα με το νομοσχεδιο
    Ζητω να καταψηφιστει
    Στηριξτε την φυσιολογικη οικογενεια με μπαμπα μαμα παιδια και μην καταστρεφετε την κοινωνια

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 20:50 | Στέλιος

    Διαφωνώ απόλυτα μην καταστρέφεται την ελληνική οικογένεια με αυτές τις ανωμαλίες

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 20:32 | airman

    Με ποιο δικαίωμα επιβάλλεται σε ένα παιδί η διαφορετικότητα, να έχει δύο γονείς του ιδίου φύλου;
    Σεβαστή η επιθυμία δύο ατόμων του ιδίου φύλου να είναι ζευγάρι. Ο σεβασμός και η προστασία του παιδιού όμως δεν συνάδει με οποιαδήποτε είδους επιβολή σε αυτό.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 20:22 | Γιωργος

    Διαφωνω απολυτα με το νομοσχεδιο
    Ζητω να καταψηφιστει
    Στηριξτε την φυσιολογικη οικογενεια με μπαμπα μαμα παιδια και μην καταστρεφετε την κοινωνια

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 20:15 | Κωνσταντίνος

    Το πραγματικό ζήτημα είναι η στρέβλωση που χρόνια προωθείται στο όνομα μιας ελευθερίας επιλογής και δικαιωματισμού, όπου υπάρχουν δύο μέτρα και σταθμά. Δικαίωμα γάμου ομοφυλοφίλων και τεκνοθεσίας ας υπάρχει. Δεν είναι εκεί το ζήτημα.

    Είναι στην προώθηση της εξαίρεσης που επιβάλλεται στην πλειοψηφία και μάλιστα με τρόπο άτοπο. Δεν υπάρχει ανάγκη να προσδιορίζεται η πλειοψηφία και το μαζικό
    έναντι της διαφορετικότητας αλλά το αντίθετο. Με λίγα λόγια δεν υπάρχει γονέας Α και Β αλλά πατέρας και μητέρα. Αν υπάρχουν δύο γονείς του ίδιου φύλου ας το δηλώσουν τότε και όχι να επιβάλλεται η εξαίρεση στην πλειοψηφία.

    Λέω πλειοψηφία και όχι κανονικότητα σκόπιμα. Κι αυτό επειδή το ζήτημα είναι ο στιγματισμός του μέχρι τώρα υπάρχοντος τρόπου ως παρωχημένος και αναχρονιστικός. Είναι δυνατόν; Πάνε ενα βήμα παραπέρα και μιλούν για αυοπροσδιορισμό. Άτοπο 100%. Μπορεί κανείς να λέγεται όπως θέλει. Αυτό είναι δικαίωμα. Όμως δε μπορεί να στρεβλώνει τη βιολογική αλήθεια για να χωρέσει στη δική του λογική και μάλιστα με δημιουργία ενοχών σε όποιο κάνει το αυτονόητο. Και με τη λέξη αυτονόητο εννοείται η βιολογική εξέλιξη του ανθρώπου. Όπως και να αυτοπροσδιορίζεται κάποιος αν πάρουμε δείγμα DNA θα ειναι καθαρό σε ποιο φύλο ανήκει. Και είναι δύο. Αρσενικό και θηλυκό.

    Επομένως το νομοσχέδιο ανοίγει την κερκοπορτα άμβλωσης συνειδήσεων και προωθεί μια πιο νεοταξίτικη ιδεολογία σύγχυσης με σκοπό τον έλεγχο της λιμπιντικής ορμής και της ενέργειας της σεξουαλικότητας. Και αυτό φαίνεται από την πρεμούρα της προώθησης του θέματος αυτού σε πλήρη αντιδιαστολή με πιο άμεσα θέματα, όπως η καταπάτηση ελευθεριών σε εμπόλεμες χώρες, ο στιγματισμός όσων έχουν αντίθετη άποψη στο κυρίαρχο αφήγημα της καθεστηκυίας τάξης, η ισότιμη μεταχείριση ΑΜΕΑ, η θέση της γυναίκας, της μητέρας, η υπογεννητικότητα και η βία της φτώχειας.

    Από τη Eurovision ακόμη προωθήθηκε το μοντέλο αυτό, όπου διαφαίνεται πως ενώ η πλειοψηφία δεν είναι υπερ και δεν είναι μείζον ζήτημα ξαφνικά έγινε το θέμσνπου μονοπωλεί τα δελτία ειδήσεων και μάλιστα με σαφή θέση ενοχοποίησης όσων διαφωνούν ως αναχρονιστικούς και παλιών αντιληψεων. Όλο αυτό ανήκει στο ίδιο οικοδόμημα με τη θηλυκοποίηση του αρσενικού τα τελευταία χρόνια και τη βία που ασκείται πλέον σε όσους κάνουν το προφανές. Δε θα μπορούσαν πια να γίνουν σειρές όπως οι απαράδεκτοι όπου θα γίνεται πλάκα εις βάρος του ομοφυλόφιλου, δε θα μπορούσε πια να γίνει ταινία με τη Βασειλιάδου ή να παιχτεί το χονδρός λιγνός ως σειρά. Εκει φτάσαμε.

    Οπότε συνοπτικά αν όλο αυτό ιδωθεί από αυτή τη σκοπιά φαίνεται μη καθαρή πρόθεση στην προώθηση ενός νομοσχεδίου και αυτό στηλιτεύω στο παρόν κείμενο. Σε άλλη περίπτωση θα ήμουν σύμφωνος σε κάτι τέτοιο καθώς και αγάπη μπορεί να υπάρξει μεταξύ ομοφυλόφιλων και φροντίδα στο παιδί ακόνη κι αν το πρότυπο δεν είναι το ιδεώδες.

    Μόνο στοχεύοντας στη διάκριση τηε πρόθεσης και της τοποθέτησης του παρόντος νομοσχεδίου σε σχέση με τη συνολική εικόνα θα έχουμε πιο καθαρή εικόνα του τι πραγματικά διακυβεύεται. Και ο καιρός γαρ εγγύς. Ας δούμε στις χώρες προώθησηςβτέτοιων λογικών αν ενισχύθηκε ο θεσμός της οικογένειας ως ένωση ανθρώπων με κοινό σκοπό εξέλιξης και ανάπτυξης υγιών σχέσεων και παιδιών με συγκρότηση και εσωτερική συνοχή ψυχισμού ως παρακαταθήκη στις γενιές που έπονται.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 19:08 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ

    ΟΧΙ

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 19:35 | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΣ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ. ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΦΥΣΗ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΛΕΘΡΙΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 19:27 | Γεώργιος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο

    Τα παιδιά χρειάζονται ανδρικό και γυναικείο πρότυπο. Δεν έχουμε δικαίωμα να στερήσουμε από κανένα παιδί τον πατέρα ή την μητέρα, ιδιαίτερα από ένα ορφανό. Η Βιολογία επίσης δείχνει ότι μόνο άνδρας και γυναίκα γεννούν παιδιά. Δύο άνδρες ή δύο γυναίκες δεν δημιουργούν, συνεπώς δεν αποτελούν οικογένεια. Είναι ενάντια σε κάθε φυσική, κοινωνική και νομική λογική.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 18:04 | Σεν Μεταξά

    Τα παιδιά χρειάζονται ανδρικό και γυναικείο πρότυπο. Δεν έχουμε δικαίωμα να στερήσουμε από κανένα παιδί τον πατέρα ή την μητέρα, ιδιαίτερα από ένα ορφανό. Η Βιολογία επίσης δείχνει ότι μόνο άνδρας και γυναίκα γεννούν παιδιά. Δύο άνδρες ή δύο γυναίκες δεν δημιουργούν, συνεπώς δεν αποτελούν οικογένεια. Είναι ενάντια σε κάθε φυσική, κοινωνική και νομική λογική.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 18:17 | Ευγενία

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο περί ομοφυλόφιλης οικογένειας και τεκνοθεσίας.Τα παιδιά χρειάζονται ανδρικό και γυναικείο πρότυπο. Δεν έχουμε δικαίωμα να στερήσουμε από κανένα παιδί τον πατέρα ή την μητέρα. Η Βιολογία μας το αποδεικνύει ότι μόνο με άνδρα και με γυναίκα γεννιούνται παιδιά. Μόνο αρσενικό με θηλυκό.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 17:08 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.

    ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 17:26 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    ΔΙΑΦΩΝΩ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 17:11 | Ιωάννης

    Διαφωνώ με τον γάμο ομόφυλων ανθρώπων και την υιοθεσία παιδιών από αυτούς ως γονείς, διότι αλλοιώνει – καταργεί την διαιώνιση του ανθρώπου, επίσης στερεί – καταργεί την φυσική παρουσία της Μητέρας η του Πατέρα του αποτελέσματος της αγάπης από όπου προέρχεται η ζωή – παιδί.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 17:07 | Χριστίνα Γούδα

    Διαφωνώ πλήρως με το νομοσχέδιο αυτό.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 16:58 | Γεώργιος

    Ντροπή για την Ελλάδα την κυβέρνηση τον Πρωθυπουργό ( τον οποίον μέχρι πρότινος είχα μέσα στην καρδιά μου)
    Όλοι θα το πληρώσουμε

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 16:46 | Σεβαστή Δ.

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 15:59 | ΕΙΡΗΝΗ

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 15:19 | Αναστασία

    Απαράδεκτο! Διαφωνώ απόλυτα.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 14:32 | Χρήστος Ν.

    Απαράδεκτο, αντισυνταγματικό, αντιδημογραφικο, αντικοινωνικό και αντιπαιδαγωγικό.
    Πώς ένα παιδί θα μάθει το ανδρικό και γυναικείο πρότυπο; Πώς τα ίδια θα γίνουν ισορροπημένοι γονείς;
    Μας απογοητεύει η κυβέρνηση και το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας.
    Έχουμε τόσα προβλήματα και προσπαθούμε την ψυχασθένεια να την κάνουμε κανονικότητα;
    Ντροπή. Δεν θέλουμε ούτε εμείς ούτε τα παιδιά μας ανήθικη διακυβέρνηση.
    Θα το πληρώσετε πολύ ακριβά και οι ίδιοι και οι οικογένειές σας. Γιατί υπάρχουν και άγραφοι πνευματικοί νόμοι.
    Να φοβηθειτε το Θεό έστω και τώρα στο τέλος.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 13:01 | Φώτης Αστερίου

    Η δημόσια διαβούλευση γίνεται προφανώς όχι για να αποσυρθεί το νομοσχέδιο, επειδή κάποιοι διαφωνούν ή θα διαφωνούν στο διηνεκές (όπως έκαναν π.χ. παλιότερα και για το σύμφωνο συμβίωσης).

    Αλλά γίνεται κυρίως για να υπάρξουν σοβαρές προτάσεις (από άτομα, συλλόγους κτλ) για προσθήκες (ή τροποποιήσεις) στο νομοσχέδιο, που ίσως χρειάζονται.

    Μερικές από τις (νομικές και μη) επισημάνσεις είναι εξαιρετικές, ειδικά στα επιμέρους άρθρα.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 13:36 | Αντώνης Κ.

    Τα παιδιά χρειάζονται ανδρικό και γυναικείο πρότυπο. Δεν έχουμε δικαίωμα να στερήσουμε από κανένα παιδί τον πατέρα ή την μητέρα, ιδιαίτερα από ένα ορφανό. Η Βιολογία επίσης δείχνει ότι μόνο άνδρας και γυναίκα γεννούν παιδιά. Δύο άνδρες ή δύο γυναίκες δεν δημιουργούν, συνεπώς δεν αποτελούν οικογένεια. Είναι ενάντια σε κάθε φυσική, κοινωνική και νομική λογική.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:29 | ΧΡΥΣΗ

    ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ! ΔΙΑΦΩΝΩ! ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:40 | Μαρία Σπ

    Διαφωνώ με αυτό το νομοσχέδιο και δεν πρέπει να προχωρήσει στην Ελλάδα. Ακούστε τους πολίτες, αφουγκραστειτε τις πραγματικές ανάγκες των παιδιών, μπείτε στην ψυχολογία τους γιατί με αυτό το νομοσχέδιο δεν το κάνετε. Ρωτήστε αμερόληπτους ειδικούς! Απαράδεκτο!!!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:25 | Βασιλική Σκουλούδη

    ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΦΤΑΣΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ!!!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:27 | Αθανασία

    Απαράδεκτο!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 10:21 | Νίκος Κοτοπούλης

    Παιδική απορία : https://gr.pinterest.com/pin/759701030921342685

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 10:27 | Μαρία Ορφανού

    Είναι αφύσικο. Δεν συμφωνώ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 09:33 | Κασσάνδρα Αλεξάνδρου

    Δε συμφωνώ με την τάση να νομιμοποιουμε όλο και περισσότερο μη φυσιολογικές συμπεριφορές. Ο πολιτισμός πρέπει να εξελίσσεται στο καλύτερο από όλες τις απόψεις, νοητικά, σωματικά, πνευματικά, ηθικά και όχι να κατρακυλάει προς το χειρότερο. Η κυβέρνηση θα πρέπει να δίνει βάση σε άλλα ζητήματα, την υγεία, την παιδεία, την επιστήμη, την καταπολέμηση της εγκληματικοτητας και της διαφθοράς και όχι να ασχολείται όλη την ώρα με τους Λοατκι και να ενθαρρύνει μη φυσιολογικές μορφές οικογένειας που δίνουν λάθος πρότυπα στις τρυφερές ψυχές των παιδιών.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 08:08 | Ελένη Α. Α.

    Δεν συμφωνώ με το παρόν νομοσχέδιο!
    Καταργεί την επιστήμη της βιολογίας, της ψυχολογίας και της κοινωνιολογιας. Είναι αντίθετο με την Ελληνορθοδοξη παράδοση μας. Καταργώντας τον θεσμό της οικογένειας δίνεται το τελειωτικό χτύπημα στην βασική μονάδα της κοινωνίας μας που θα έπρεπε να είναι φορέας αξιών και αρχών. Σε μια κοινωνία που ήδη νοσεί και καταρρέει κάτι τέτοιο θα φέρει ακόμη περισσότερα προβλήματα σε όλους και κυρίως στα παιδιά.
    Θα δημιουργήσει μια νέα βιολογική Βαβέλ με πολλά βιοηθικα διλήμματα.
    Στερείται το δικαίωμα στα παιδιά να γνωρίζουν τις ρίζες τους και τους 2 ανθρώπους των οποίων είναι δημιούργημα, στερείται το δικαίωμα τους στην πατρότητα και τη μητρότητα. (γιατί χρειάζεται ένας γαμετης από κάθε φύλο ανδρικό και γυναικείο για να προκύψει ένα παιδί.)
    Σαν επαγγελματίας υγείας και σαν ενεργό μέλος της κοινωνίας διαφωνώ και λυπάμαι βαθύτατα που μια χώρα που κάποτε μεταλαμπαδευε πολιτισμό τώρα απλώς ακολουθεί τον συρμό.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 08:04 | Βιτεβής Ιωάννης

    κάθε μορφὴ γάμου κ τεκνοθεσίας,η οποία αντίκειται εις τὴν ευαγγελικὴν διδασκαλίαν, αλλὰ καὶ εις τὴν μακραίωνην παράδοσιν του ευσεβους εθνους καὶ γένους ημών, οσον αφορα εις τὸν ιερὸν θεσμὸν της οικογένειας, ευρίσκει εμας απολύτως αντιθέτους.

    Απευθύνομεν θερμὴν εκκλησιν οπως η Ελληνικὴ Κυβέρνησις μὴ προχωρήση εἰς τὴν αναγγελθεισα αντιευαγγελικὴν νομοθεσία.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 07:20 | Έφη Κ.

    Τα παιδιά χρειάζονται ανδρικό και γυναικείο πρότυπο. Δεν έχουμε δικαίωμα να στερήσουμε από κανένα παιδί τον πατέρα ή την μητέρα. Η Βιολογία επίσης δείχνει ότι μόνο άνδρας και γυναίκα γεννούν παιδιά. Δύο άνδρες ή δύο γυναίκες δεν δημιουργούν, συνεπώς δεν αποτελούν οικογένεια. Είναι ενάντια σε κάθε φυσική, κοινωνική και νομική λογική.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 05:27 | Φώτης Αστερίου

    Θα ήθελα να επισημάνω στους διαχειριστές τα ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ σχόλια, που δυσχεραίνουν την δημόσια διαβούλευση του νομοσχεδίου με συνεχείς άναρθρες κραυγές περί «ανηθικότητας».
    (Αυτονόητο ότι ΠΟΛΛΑ από αυτά παραβιάζουν και τους όρους συμμετοχής κι απορώ πως επιτρέπονται τέτοιες συνεχείς παραβιάσεις και χυδαίες εκφράσεις σε κρατικό site.)

    Εδώ συζητούμε την νομοθέτηση από το ΚΡΑΤΟΣ με ανθρώπινους νόμους κι όχι με τυχόν «θείους» νόμους, κάτι που γίνεται μόνο σε θεοκρατικά καθεστώτα!!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 01:35 | Μαρία

    Τα παιδιά χρειάζονται ανδρικό και γυναικείο πρότυπο. Δεν έχουμε δικαίωμα να στερήσουμε από κανένα παιδί τον πατέρα ή την μητέρα, ιδιαίτερα από ένα ορφανό. Η Βιολογία επίσης δείχνει ότι μόνο άνδρας και γυναίκα γεννούν παιδιά. Δύο άνδρες ή δύο γυναίκες δεν δημιουργούν, συνεπώς δεν αποτελούν οικογένεια. Είναι ενάντια σε κάθε φυσική, κοινωνική και νομική λογική.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 01:54 | Λαμπρινή

    Τα παιδιά χρειάζονται ανδρικό και γυναικείο πρότυπο. Δεν έχουμε δικαίωμα να στερήσουμε από κανένα παιδί τον πατέρα ή την μητέρα, ιδιαίτερα από ένα ορφανό. Η Βιολογία επίσης δείχνει ότι μόνο άνδρας και γυναίκα γεννούν παιδιά. Δύο άνδρες ή δύο γυναίκες δεν δημιουργούν, συνεπώς δεν αποτελούν οικογένεια. Είναι ενάντια σε κάθε φυσική, κοινωνική και νομική λογική.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 01:45 | Αθανάσιος Βασιλειου

    Ας ελπίσουμε να μην προχωρήσει το αφύσικο νομοσχέδιο.
    Το ξέρω, ματαιοπονώ γράφοντας την άποψη μου εδω. Το κάνω για λόγους συνείδησης. Στον ανάποδο κόσμο που ζούμε, το μαύρο νομοθετείσαι ως άσπρο, το αφύσικο ως φυσικό. Αντί να βοηθήσουμε πραγματικά τους συνανθρώπους μας τους σπρωχνουμε προς το γκρεμό. Αλλά τυφλός τυφλό οδηγεί και τελικά πέφτουν στο γκρεμό. Ας ελπίσουμε κάποιος τουλάχιστον μονόφθαλμος να μας βγάλει απο αυτό το βούρκο. Αλλά δυστυχώς επτωχεύσαμεν… ελπίδα μόνο στο Θεο…

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 00:52 | Μαρία Α.

    Αναλυτικά οι χώρες όπου γίνονται γάμοι ομοφυλοφίλων (και από πότε):

    – Ολλανδία, ψηφίστηκε στη ΒΟΥΛΗ (2000)
    – Βέλγιο, στη ΒΟΥΛΗ (2003)
    – Καναδάς, στη ΒΟΥΛΗ (2005)
    – Ισπανία, στη ΒΟΥΛΗ (2005)
    – Νότια Αφρική, στη ΒΟΥΛΗ (2006)
    – Νορβηγία, στη ΒΟΥΛΗ (2009)
    – Σουηδία, στη ΒΟΥΛΗ (2009)
    – Αργεντινή, στη ΒΟΥΛΗ (2010)
    – Ισλανδία, στη ΒΟΥΛΗ (2010)
    – Πορτογαλία, στη ΒΟΥΛΗ (2010)
    – Δανία, στη ΒΟΥΛΗ (2012)
    – Βραζιλία, στη ΒΟΥΛΗ (2013)
    – Αγγλία και Ουαλία, στη ΒΟΥΛΗ (2013)
    – Γαλλία, στη ΒΟΥΛΗ (2013)
    – Νέα Ζηλανδία, στη ΒΟΥΛΗ (2014)
    – Ουρουγουάη, στη ΒΟΥΛΗ (2013)
    – Λουξεμβούργο, στη ΒΟΥΛΗ (2014)
    – Σκωτία, στη ΒΟΥΛΗ (2014)
    – ΗΠΑ, στο ΑΝΩΤΑΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ (2015)
    – Φινλανδία (στη ΒΟΥΛΗ της το 2015, τέθηκε σε ισχύ το 2017)
    – Ιρλανδία, με λαϊκό ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΙ 63% ΘΕΤΙΚΕΣ ΨΗΦΟΥΣ (2015)
    – Kολομβία, στο ΑΝΩΤΑΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ (2017)
    – Taiwan (η πρώτη χώρα στην Ασία), στο ΑΝΩΤΑΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ (2017, αλλά με εφαρμογή από το 2018)
    – Γερμανία (30/06/2017 – στη ΒΟΥΛΗ)
    – Μάλτα (Ιούλιος 2017 – στη ΒΟΥΛΗ με σχεδόν απόλυτη πλειοψηφία, ψήφους 66/67)

    Πολλές από αυτές τις χώρες έχουν επίσης ΣΤΑΥΡΟ επάνω στη σημαία του, οπότε τι μας λέτε μερικοί εδώ μέσα; Ότι π.χ. η Ισπανία με τον πανίσχυρο καθολικισμό, που ψήφισε ΛΟΑΤΚΙ+ γάμο ήδη από το 2005 είναι «ανήθικη»;;

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 00:21 | Φώτης Αστερίου

    Πρόσφατα ένας εισηγητής Ανώτατου Δικαστηρίου (του Αρείου Πάγου νομίζω) επισήμανε ότι μπορεί να υπάρξει θέσπιση με ρητή νομοθετική διάταξη του γάμου μεταξύ ομοφύλων.

    Μάλιστα προτείνει και τον τρόπο για να επιτραπεί, να οριστεί σαφώς στο νόμο, όπως γίνεται με το παρόν ν/σ.

    Ο Αστικός Κώδικας είναι ΑΠΛΟΣ νόμος κι αλλάζει στη Βουλή, ΔΕΝ χρειάζεται αυξημένη πλειοψηφία όπως μια συνταγματική αναθεώρηση.

    Τέλος, είναι σαφέστατο ότι ΔΕΝ υπάρχει στην Ελλάδα συνταγματική απαγόρευση του γάμου μεταξύ ομοφύλων!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 00:44 | απλά γυναίκα

    Αν και η διαβούλευση αυτή μάλλον δε ληφθεί ιδιαίτερα υπόψη γιατί οι αποφάσεις έχουν ήδη ληφθεί, καταθέτω κι εγώ το σκεπτικό μου.

    Δε νομίζω πως όλο αυτό γίνεται για την ευδαιμονία ούτε παιδιών ούτε μητέρων. Υπάρχει οδός για να γίνει κανείς συζυγος και γονέας ήδη – η ‘ετεροκανονική’. Αν είναι πολύ σημαντικός ο έγγαμος βίος και η γονεϊκότητα, μπορούμε να είμαστε ετεροφυλόφιλοι. Πολύ απλά. Ο γενετήσιος προσανατολισμός είναι απόρροια του γενικού προσανατολισμού ζωής. Δεν παίζουμε σε σινεφίλ ταινίες χωρίς επιπτώσεις, ζούμε τη ζωή με ευθύνες απένατι στον εαυτό μας και τους άλλους.

    Πως είναι δυνατόν να μπορούμε να γίνουμε συ-ζυγοι και γονείς αν δε μπορούμε να θυσιάσουμε τον εγωϊσμό μας, την ώρα που θα χρειαστεί στον έγγαμο βίο και με ένα παιδί να προβαίνουμε καθημερινά σε άπειρες θυσίες; Ξέρετε, γάμος δεν είναι μόνο υπογραφές, ούτε νυφικά και φράκα. Ούτε η γονεϊκότητα κουδουνήστρες και παιδικά δωματιάκια με αρκουδάκια. Αν δε μπορείτε εσείς να χωρέσετε σε ένα σχήμα, γιατί εμείς να δεχθούμε να αφομοιωθούμε από τον δικαιωματισμό σας; Πως γίνεται να φτάσαμε εδώ για να ικανοποίησουμε άπατους εγωϊσμούς; Τα παιδιά τα ρωτήσατε;

    Είναι θλιβερό για ακόμη μια φορά να μας φοριέται μια απόφαση που ενισχύει την πατριαρχία – ειδικά με τη μορφή εργαλειοποίησης-εμπορευματοποίησης της γυναικείας αναπαραγωγικότητας. Την ώρα που μια μητέρα μόνη ζει με συμβολικό επίδομα τέκνου ή μια νεαρή δε μπορεί να κάνει καν οικογένεια ενώ θέλει και μπορεί γιατί δεν έχει δουλειά ή είναι ως συνήθως χαμηλόμισθη – για να μη μιλήσουμε για τους πολύτεκνους που μάλλον θεωρείτε εξωγήινους.

    Η ιστορία κάνει κύκλους και η γυναίκα πάλι την πληρώνει, την τιμωρείτε όχι μόνο που κατέκτησε την ισότητα, την τιμωρείτε που γίνεται με τρόπο φυσικό μητέρα.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 00:40 | Θ. Πεχ.

    Διαφωνούμε με το νομοσχέδιο περί ομοφυλόφιλης οικογένειας και τεκνοθεσίας.Τα παιδιά χρειάζονται ανδρικό και γυναικείο πρότυπο. Δεν έχουμε δικαίωμα να στερήσουμε από κανένα παιδί τον πατέρα ή την μητέρα, ιδιαίτερα από ένα ορφανό. Η Βιολογία επίσης δείχνει ότι μόνο άνδρας και γυναίκα γεννούν παιδιά. Δύο άνδρες ή δύο γυναίκες δεν δημιουργούν, συνεπώς δεν αποτελούν οικογένεια. Είναι ενάντια σε κάθε φυσική, κοινωνική και νομική λογική.Μην καταδικάζεται αθώα πλάσματα!Ας σταματήσει αυτός ο παραλογισμός, ας σταματήσει η κατρακύλα!!!¹

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 23:51 | Φύλλις

    Το προτεινόμενο Νομοσχέδιο δεν συνάδει με τις Πατροπαράδοτες αρχές και αξίες μας!
    Μόνο θλίψη προξενεί αυτή η δόλια υπερίσχυση της νέας τάξης πραγμάτων, που προσπαθεί να επιβάλει το «έτσι θέλω», «εδώ και τώρα», καταλύοντας αβρόχοις ποσί το κριτήριο των Θέσφατων και πανανθρώπινων αληθειών.
    Η οικογένεια είναι ιερός θεσμός και κάθε αντιδημοκρατική κίνηση και απόφαση που μάχεται να την γκρεμίσει συθέμελα, μόνο «φιλάνθρωπη» και «αγαπητική» δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.
    Εάν δίνεται έτσι απλά και απερίσκεπτα το δικαίωμα σε κάθε «διαφορετικό» να λαμβάνει αυτό που θέλει, τότε πρόκειται για ασυδοσία. Και όταν αυτό που θέλει το «διαφορετικό» είναι η αναγνώρισή του ως «γονέας», τότε έχουμε μπροστά μας μία απάνθρωπη και εγκληματική εκχώρηση δικαιώματος.
    Με ΑΘΩΑ θύματα στο βωμό του δικαιωματισμού…τα ίδια τα ΠΑΙΔΙΑ.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 23:13 | Ανδρέας

    Είναι τόσο κρίμα η Ελλάδα που έχει σημαία με σταυρό να κάνει όσα ξεκάθαρα καταδικάζει ο λόγος του Θεού, η Παλαιά και η Καινή διαθήκη. Είναι τόσο κρίμα να μιλάμε δήθεν για δικαιώματα όταν τόσοι συνάνθρωποί μας αγωνιούν να ζήσουν με ελάχιστα χρήματα που τους εγγυάται το κράτος. Δικαίωμα να ζήσουν αξιοπρεπώς αυτοί δεν μας νοιάζει αν έχουν, αλλά χρόνο,πόρους και χρήματα απλόχερα θα δώσουμε ως χώρα για να υποστηρίζουμε τις ‘επιλογές’ κάποιων.
    Είναι τόσο κρίμα να παριστάνουμε τους προοδευτικούς, όταν το ψέμα, η επιπολαιότητα και η επιφανειακότητα μας συνοδεύουν παντού και σε κανένα δεν κάνουν εντύπωση. Ωραία εφόδια για πρόοδο…
    Είναι τόσο κρίμα να αντιγράφουμε άκριτα, και να πετάμε στα σκουπίδια πείρα αιώνων. Ανταλλάζουμε το πατρικό μας σπίτι, τη παράδοσή μας, με ακάλυπτες επιταγές.

    Είμαι κάθετα αντίθετος σε αυτό το νομοσχέδιο.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 23:09 | Δέσποινα

    ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ. Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 22:20 | Γιώργος Π.

    Εξαιρετικό.Μετρήμενο αλλά ουσιαστικό.Μία απολύτως αναγκαία μεταρρύθμιση.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 21:08 | Λεωνίδας Θ.

    Ας ελπίσουμε πως τα ανθρώπινα δικαιώματα, η λογική, η επιστήμη. & η αγάπη για τον πλησίον που δίδαξε ο Χριστός, θα υπερισχύσουν, του μίσους, της διαίρεσης και κακίας που διαδίδει πολλά χρόνια τώρα η εκκλησία της Ελλάδος. Οι τεκνοθεσίες ήδη γίνονται. Τα ζευγάρια ιδίου φύλου που θέλουν να μεγαλώσουν παιδιά, ήδη τα έχουν ή βρίσκονται σε διαδικασία απόκτησης ανεξαρτήτως αυτού του νομοσχεδίου. Η αλλαγή που έρχεται είναι μόνο η αναγνώριση αυτών των παιδιών και από τα 2 μέλη του ζευγαριού. Προσθέτει δηλαδή επίσημα νομικές ευθύνες και υποχρεώσεις και στο 2ο μέλος που μέχρι τώρα δεν είχε και θέλει να τις έχει.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 21:12 | Νεκταρίος και Χριστίνα Ορθοδοξία

    Είμαστε αντίθετοι με το επαίσχυντο νομοσχέδιο που προκαλεί μολισμό στη ψυχή μόνο που θα το διαβάσεις.
    Ανήκουστα! Να θέλουν να επιβάλλουν με νομο ότι διεστραμμένο και παρά φύσιν για μια μερίδα ανθρώπων οι οποίοι είναι ελάχιστοι στη πραγματικότητα που δεν έχουν κανένα πρόβλημα στη κοινωνία ίσα ίσα προβάλλουν προβλήματα αυτοί οι ίδιοι επιβάλλοντας και προβάλλοντας την διαστροφή τους ως κάτι το διαφορετικό ενώ δεν θέλουν να παραδεχτούν ότι πάσχουν. Η αλήθεια πρέπει να λέγεται είναι θανάσιμο αμάρτημα η ομοφυλοφιλία που θεραπεύεται ΜΟΝΟ με την μετάνοια και μέσα στην Ορθόδοξη εκκλησία.

    Μη γένοιτο να περάσει αυτό το αίσχος!

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 20:23 | Μαρία Α.

    Δεν συμφωνούμε με το νομοσχέδιο.
    Το κράτος πρέπει να νομοθετήσει σύμφωνα με την άποψη του λαού και της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
    Συμφωνούμε με την Ορθόδοξη Εκκλησία.
    Δεν μπορεί να υπάρξει οικογένεια μεταξύ συζύγων ίδιου φύλου. Η τεκνοθεσία καταπατά τα δικαιώματα της γυναίκας και των παιδιών και οδηγεί στην οικονομική εκμετάλλευσή γεγονός που συνιστά εγκληματική ενέργεια!Πώς επιτρέπεται το κράτος να νομοθετεί εις βάρος των κατοχυρωμένων πανανθρώπινων δικαιωμάτων των παιδιών και της γυναίκας;
    Η νομοθεσία κατά της φύσης μόνο αρνητικές συνέπειες μπορεί να έχει.
    Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση θα είχαν ληφθεί υπ’όψιν οι πασιφανείς αντιδεοντολογικές ηθικές και βιολογικές προοπτικές.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 20:23 | Διαμαντής Κ.

    Είμαστε αντίθετοι με το νομοσχέδιο περί ομοφυλόφιλης οικογένειας και τεκνοθεσίας.
    Διαταράσσονται οι νόμοι της φύσης, καταπατώνται τα πανανρθώπινα δικαιώματα της γυναίκας και των παιδιών και δημιουργούνται ηθικά και βιολογικά προβλήματα.
    Η νομιμοποίηση του νομοσχεδίου είναι νομιμοποίηση εγκλήματος κατά της ανθρώπινης φύσης και λειτουργίας.
    Συμφωνούμε με την Ορθόδοξη Εκκλησία!