Το άρθρο 21 του ν. 344/1976 (Α’ 143), περί των υπόχρεων προς δήλωση των γεννήσεων, αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 21
Υπόχρεοι προς δήλωση των γεννήσεων
1. Υπόχρεοι προς δήλωση των γεννήσεων είναι:
α) καθένας εκ των γονέων,
β) ο/η ιατρός,
γ) ο μαιευτής/η μαία και
δ) οποιοσδήποτε παρευρισκόταν κατά τη διάρκεια του τοκετού.
2. Οι υπόχρεοι υπέχουν τη συγκεκριμένη υποχρέωση κατά τη σειρά αναφοράς της παρ. 1, η δε υποχρέωση των επομένων γεννάται μόνον εφόσον ο προηγουμένως αναφερθείς υπόχρεος δεν υπάρχει ή κωλύεται να δηλώσει τη γέννηση.
3. Η δήλωση μπορεί να γίνει και από αντιπρόσωπο καθενός εκ των γονέων, εφόσον αυτός είναι εφοδιασμένος με ειδική εντολή δυνάμει συμβολαιογραφικού πληρεξουσίου.
Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών ρυθμίζονται όλα τα θέματα που αφορούν στην προσθήκη ή αντικατάσταση στοιχείων που απαιτούνται για τη σύνταξη ληξιαρχικών πράξεων κατά την καταχώριση αυτών στα ληξιαρχικά βιβλία, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον παρόντα νόμο, καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την εκτέλεση του παρόντος νόμου.».
Ο γάμος είναι μια ολοκληρωμένη ένωση δύο σεξουαλικά συμπληρωματικών ατόμων που σφραγίζουν τη σχέση τους με την γενετήσια πράξη – το είδος δραστηριότητας που από τη φύση της μπορεί να οδηγήσει στη σύλληψη ενός παιδιού.
Η ορμονική επιρροή και η σύνδεση του άνδρα και της γυναίκας ως συζύγους είναι σχεδιασμένες για να συμπληρώνουν και να ενισχύουν ο ένας τον άλλον.
Η παρά φύσην ένωση δύο ανθρώπων του ιδίου φύλου είναι εγγενώς στείρα και ξένη προς τη φυσιολογία του ανθρώπου. Η φυσική τάση μιας τέτοιας ένωσης δεν είναι να δημιουργήσει οικογένεια.
Επομένως, δεν μπορούμε να ονομάσουμε μια ένωση του ίδιου φύλου γάμο και να της δώσουμε τα οφέλη του πραγματικού γάμου.
«Ὁ γάμος δὲν εἶναι δικαίωμα. Εἶναι θεσμός. Τὸν προστατεύει τὸ Σύνταγμα ἐπειδὴ συντηρεῖ, ἀναπαράγει καὶ προάγει τὸ Ἔθνος. Ἀντίθετα, ἡ προπαγάνδα περὶ δικαιωμάτων καὶ ἰσότητος τῶν ὁμοφυλοφίλων στὸν γάμο καὶ ἡ τυχὸν ψήφιση τοῦ νομοσχεδίου ὑπονομεύει τὸ Ἔθνος καὶ ὑπὸ τὴν ἔννοια αὐτὴν λειτουργεῖ ἀντεθνικά.»
«Η ἐξίσωση τοῦ γάμου μεταξὺ ἀτόμων τοῦ ἰδίου φύλου μὲ τὸν ἱερὸ θεσμὸ τοῦ γάμου, ὅπως τὸν γνωρίζει ἡ ἀνθρώπινη φύση καὶ τὸν ἀναγνωρίζει ἡ Ἐκκλησία, θὰ μονιμοποιήσει τὴν παρὰ φύσιν ἐκτροπή, (…) μὲ καταστροφικὲς συνέπειες γιὰ τὴν ἀνθρώπινη ζωὴ καὶ τὴν κοινωνία», ιδιαιτέρως για τα παιδιά που θα μεγαλώσουν σε αυτό το περιβάλλον.
Διαφωνώ κάθετα, απαράδεκτο.
Μία είναι η φυσιολογική, με την σύζευξη ανδρός και γυναικός. Ας μην αστειευόμαστε με τέτοια σοβαρά θέματα… Διαφωνώ με τον νόμο.
Σε ποιά κυοφορία αναφέρεστε; Μία είναι η φυσιολογική, με την σύζευξη ανδρός και γυναικός. Ας μην αστειευόμαστε με τέτοια σοβαρά θέματα… Διαφωνώ με τον νόμο.
Διαφωνώ κάθετα.
Μπράβο για την πιο συμεπριληπτική γλώσσα, στη δημοτική πια, αντί για την καθαρεύουσα, όποτε συντάχθηκε ο νόμος.
Διαφωνώ πλήρως με το νομοσχέδιο
Εύχομαι ταχεία υπερψήφιση (ως τα μέσα Φλεβάρη) από μια ΙΣΧΥΡΗ πλειοψηφία στη βουλή!!
Διαφωνώ κάθετα!!!
Διαφωνώ κάθετα!!!
Συμφωνώ.
Διαφωνώ απόλυτα ως παιδαγωγός. Θέλω να διδάσκω παιδιά, όχι πληγές…
Συμφωνούμε στη συγκεκριμένη τροποποίηση, καθώς δίνεται η δυνατότητα δήλωσης των γεννήσεων και στους δύο γονείς, και όχι μόνο στον πατέρα, όπως ίσχυε μέχρι πρότινος.
Επιπλέον, θα έπρεπε το παρόν νομοσχέδιο να εισάγει την έννοια του “τεκμηριου γονεϊκότητας”, καθώς στην υπάρχουσα νομοθεσία το τεκμήριο γονεϊκότητας είναι διατυπωμένο έμφυλα (νόμος για το τεκμήριο πατρότητας στο άρθρο 1465 του Αστικού Κώδικα και το άρθρο 8 του Ν 3719/2008”). Για παράδειγμα, αν ένα παιδί γεννηθεί εντός γάμου δύο γυναικών, η δεύτερη γυναίκα δεν τεκμαίρεται ότι είναι μητέρα του, με αποτέλεσμα να πρέπει να περάσει από χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες, υιοθετώντας το παιδί της, ώστε να αναγνωρίζεται νομικά ως μητέρα του. Αντίστοιχη πρόβλεψη χρειάζεται για τις γεννήσεις εντός γάμου από τρανς άνδρες, οι οποίοι θα μπορούσαν να κυοφορήσουν.
Διαφωνώ με όλο το νομοσχέδιο!!!
ΔΙΑΦΩΝΩ
Διαφωνώ με όλο το νομοσχέδιο εκτός από αυτό το άρθρο (άρθρο 5). Όλο το υπόλοιπο νομοσχέδιο ντρέπεσαι να το διαβάσεις
Δύο σχόλια:
1) Παρότι η νομοπαρασκευαστική επιτροπή επισήμανε τις διακρίσεις που υφίστανται τα ομόφυλα ζευγάρια στην γονεϊκότητα, η Κυβέρνηση αποφάσισε να διατηρήσει τις διακρίσεις ως προς την πρόσβαση στην Ιατρικώς Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή (ΙΥΑ). H Κυβέρνηση υποστήριξε δημόσια ότι θα άρει τα εμπόδια που υπάρχουν στην πρόσβαση των ομόφυλων ζευγαριών στην γονεϊκότητα, με μοναδική εξαίρεση την πρόσβαση των ζευγαριών ανδρών στην παρένθετη κυοφορία. Ωστόσο, με απογοήτευση διαπιστώνουμε ότι, το ίδιο το σχέδιο νόμου δεν τροποποιεί καθόλου τους νόμους που διέπουν την ΙΥΑ. Η έμφυλη γλώσσα που χρησιμοποιείται σε αυτές τις διατάξεις επιτρέπει την πρόσβαση μόνο σε ετερόφυλα ζευγάρια και άγαμες γυναίκες και επομένως διατηρεί όλα τα εμπόδια που ήδη υπάρχουν στην πρόσβαση ομόφυλων ζευγαριών στην διαδικασία.
2) Θα σταθούμε ειδικά και ξεχωριστά στο τεκμήριο πατρότητας, όπως αυτό περιγράφεται στον Αστικό Κώδικα (άρθρο 1465), αλλά και στο νόμο του Συμφώνου Συμβίωσης (Άρθρο 9 του ν.4356/2015). Είναι κεντρική διεκδίκηση μας να υπάρξει τροποποίηση και αναγνώριση του Τεκμηρίου Γονεϊκότητας, ώστε τα παιδιά που γεννιούνται στα πλαίσια γάμου ομόφυλου ζευγαριού να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τα υπόλοιπα παιδιά.
Η φράση «καθένας από τους γονείς» έχει την έννοια ότι και οι δύο γονείς εξίσου (και εδώ δεν χωρεί καμία αντίθετη ερμηνεία ούτε έγραψα στο προηγούμενο σχόλιό μου ότι μπορεί να ερμηνευτεί ως «ένας από τους δύο γονείς») είναι ΥΠΟΧΡΕΑ πρόσωπα (το λέει και μια σειρά παραπάνω, «Υπόχρεοι προς δήλωση των γεννήσεων είναι: «).
Να μην συγχέεται, όμως, η έννοια του υπόχρεου προσώπου με την καθεαυτή διοικητική διαδικασία δήλωσης των γεννήσεων. Ένα πρόσωπο μπορεί μεν να είναι υπόχρεο να δηλώσει τη γέννηση, αλλά να μην το πράξει, καθώς θα τον έχει προλάβει ένα άλλο υπόχρεο πρόσωπο που θα έχει ήδη δηλώσει αυτό τη γέννηση και θα έχει ολοκληρώσει τη διοικητική διαδικασία, καθιστώντας έτσι άνευ αντικειμένου την υποχρέωση του προσώπου που δεν προέβη τελικά στη δήλωση της γέννησης (μιας και, στο τέλος, το ζητούμενο, δηλαδή η δήλωση της γέννησης, θα έχει ολοκληρωθεί). Δεν θα πει δηλαδή ο υπάλληλος που του προσκομίζονται τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα «ααα, κύριε δεν σας καταχωρίζω τη γέννηση γιατί ήρθατε μόνος σας και όχι με τη σύζυγο», αλλά θα προχωρήσει κανονικά στην καταχώριση και έτσι η υποχρέωση της συζύγου που δεν προσήλθε για να δηλώσει τη γέννηση θα αποσβεστεί, μιας και ο σύζυγος ανέλαβε να ολοκληρώσει τη διαδικασία. Άλλο είμαι υπόχρεος και άλλο προβαίνω όντως στην εκπλήρωση της υποχρέωσης, είναι δύο πράγματα διαφορετικά στα νομικά. Αλοίμονο αν αυξάναμε τη γραφειοκρατία βάζοντας περιττά βήματα σε νέους γονείς σε τέτοιο ζήτημα!
Επιπλέον, οι όροι «γονείς» και «γονέας» χρησιμοποιούνται εδώ και δεκαετίες στο ελληνικό οικογενειακό δίκαιο. Δεν θα αλλάξουν επειδή κυκλοφόρησε σαν παραπληροφόρηση το «γονέας 1 και 2», το οποίο δημιούργησε περιττή και άνευ αντικειμένου σύγχυση. Με δεδομένο μάλιστα ότι και για τα ομόφυλα ζευγάρια που τυχόν θα υιοθετήσουν θα χρησιμοποιούνται οι όροι «μητέρα» και «μητέρα» χωρίς 1 και 2 (για ζευγάρι γυναικών) ή «πατέρας» και «πατέρας» χωρίς 1 και 2 (για ζευγάρι ανδρών), και ο συμπεριληπτικός όρος θα είναι επίσης «γονείς» και για τις δύο περιπτώσεις. Ό,τι συμβαίνει και τώρα, δηλαδή, για τα ετερόφυλα ζευγάρια («μητέρα» για τη γυναίκα, «πατέρας» για τον άνδρα, «γονείς» ο όρος και για τους δύο μαζί).
Τέλος, είναι ορθή η παρατήρηση για την αντικατάσταση του υπό β) στοιχείου «ο/η ιατρός» από το «ο/η ιατρός Μαιευτήρας-Γυναικολόγος» και πρέπει να συμπεριληφθεί στην τελική μορφή του σχεδίου νόμου.
Από τη στιγμή που η Ελληνική Εκκλησία αποσχίστηκε από τη Δυτική, και αργότερα με την Άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Οθωμανούς, η Ανατολική Χριστιανική Εκκλησία απομακρύνθηκε από τον υπόλοιπο κόσμο και από τις κρίσιμες εξελίξεις του: από τον Διαφωτισμό, το κίνημα της εκκοσμίκευσης, την ελευθερία της συνείδησης, την απελευθέρωση του ατομικού εαυτού, την αυτοπραγμάτωση μέσα από την εργασία, την αξία της ατομικής ευθύνης, την ανοχή, τη συμπερίληψη, την αξία της ιδιωτικότητας και την κατάργηση της εξομολόγησης, θέματα τα οποία δεν επεξεργάστηκε ποτέ, δεν ζυμώθηκε με τον κόσμο, γύρισε τη ράχη της στον κόσμο.
Η στάση της σε θέματα όπως ο πολιτικός γάμος, η κατάργηση της μαθητικής ποδιάς, η απάλειψη του θρησκεύματος στα δελτία ταυτότητας, το δικαίωμα εξαίρεσης από μαθήματα θρησκευτικής κατήχησης, η αποτέφρωση των νεκρών, το σύμφωνο συμβίωσης, η ισότητα των δυο φύλων, η γυναικεία σεξουαλικότητα, η υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, η αναγνώριση ταυτότητας φύλου, ο γάμος των ομόφυλων, όλα αυτά την έκαναν να αθροίζει περισσότερες ομοιότητες με το Ισλάμ και ριζικότερες διαφορές από τις Δυτικές Χριστιανικές Εκκλησίες.
Διαφωνώ
Διαφωνώ
Απάντηση προς τον μαιευτήρα/ γυναικολόγο ΜΖ
1) Αυτό που είναι αδιαμφισβήτητο είναι ότι μόνον η μία από τις δύο γυναίκες μπορεί να κυοφορήσει το παιδί και συνεπώς το αμάχητο τεκμήριο είναι ότι το παιδί θα είναι βιολογικά τέκνο μόνο της μίας εκ των δύο γυναικών και όχι της άλλης.
–> Για μένα, θα πρέπει να εξετασθούν και παρελκόμενα στοιχεία που αφορούν στην υποβοηθούμενη αναπαραγωγή. Εγώ με την γυναικά μου κάναμε Reverse IVF. Κυοφόρησα και γέννησα με γενετικό υλικό δικό της (σαν να λέμε παρένθετη – μόνο που στα πλαίσια του ζευγαριού θήλασα και μεγαλώνω τον γιο μας μαζι με την «βιολογική» μητέρα) – Ή μήπως σύμφωνα με τα λεγόμενα σας είμαι εγώ η βιολογική μητέρα;
Κρίμα από επιστημονικό – θεωρητικά – μυαλό να κυριαρχούν αναχρονιστηκές αντιλήψεις
2) Στο πλαίσιο της Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής, ο ιατρός και το λοιπό υγειονομικό προσωπικό έχουν το δικαίωμα για λόγους συνείδησης να αρνηθούν να συμβάλλουν στο όλο εγχείρημα, που όχι μόνο δεν είναι απλό, αλλά και δεν στέφεται πάντοτε από επιτυχία.
–> Κανένα εγχείρημα στην διαδικασία τεκνοποίησης, όπως πιθανά γνωρίζετε ως μαιευτήρας δεν στέφεται πάντοτε από επιτυχία, είτε με φυσικό είτε με ιατρικό τρόπο. Φαντάζομαι δεν θα ξέρετε λίγες περιπτώσεις ετερόφυλων ζευγαριών που αποτυγχάνουν (ενίοτε και κατα συρροήν) να συλλάβουν με φυσικές μεθόδους.
3) Τα ζευγάρια άνδρα-γυναίκας που θα αποκτήσουν παιδί με μεθόδους Ιατρικώς Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής δεν είναι υποχρεωμένα να κοινοποιήσουν σε τρίτους ούτε το ότι η σύλληψη του παιδιού τους έγινε με ιατρική παρέμβαση ούτε και το τι είδους παρέμβαση έγινε και τα προσωπικά δεδομένα του ζεύγους και του ή των παιδιών του είναι προστατευμένα. Αντίθετα, στην περίπτωση ομόφυλου ζεύγους γυναικών τεκμαίρεται ότι το παιδί δεν είναι το βιολογικό τέκνο του ενός εκ των δύο γονέων και αυτό το προσωπικό δεδομένο του παιδιού παραβιάζεται όχι απλώς προτού γεννηθεί, αλλά και προτού να γίνει αυτή η ίδια η σύλληψη, χωρίς το ίδιο ποτέ να ερωτηθεί!
–> Δεν καταλαβαίνω το επιχείρημα εδώ – καθόλου όμως. Δηλαδή το προσωπικό δεδομένο ενός παιδιού στο οποίο πέθανε η βιολογική μητέρα στη γέννα και μεγαλώνει με τον πατέρα και την γιαγιά του ή τον πατέρα μόνο πως προστατεύεται; Κάπου χάσκει εδώ το επιχείρημα σας.
4) Το τεκμήριο της πατρότητας μόνο «αμάχητο» δεν είναι. Ο σύζυγος μίας γυναίκας μπορεί όχι μόνο να αμφισβητήσει την πατρότητα ενός παιδιού, αλλά με τις σύγχρονες μεθόδους μοριακής βιολογίας μπορεί και να αποδείξει ότι ένα παιδί δεν είναι δικό του. Κατά συνέπεια, είναι ποτέ δυνατόν ένα υπό προϋποθέσεις μαχητό τεκμήριο να επεκταθεί σε κάτι που εξ ορισμού αποτελεί τεκμήριο περί του αντιθέτου;
–> Το τεκμήριο γονεϊκότητας – ας αρχίσουμε να το λέμε έτσι για να μην μπερδευόμαστε – νομοθετείται ως «αμάχητο» από τη στιγμή που στα πλαίσια του οικογενειακού δικαίου οι δυο γονείς αναγνωρίζονται ως τέτοιοι πριν από τη γέννηση ενός παιδιού. Σε ένα ετέροφυλο ζευγάρι με πρόβλημα υπογονιμότητας, τους δίνεται το δικαίωμα αυτό – ή μήπως εννοείτε ότι μπορεί να έρθει ο δότης σπέρματος σε μια περίπτωση ετερόφυλου ζευγαριού και να διεκδικήσει δικαιώματα μόνο και μόνο επειδή έχει δώσει το σπέρμα του;
Επιτέλους το να προτάσει κάποιος το επιχείρημα της βιολογίας να το καταλάβω από την μάζα με ελληνική πρωτοβάθμια εκπαίδευση και προσλαμβάνουσα, αλλά είναι κρίμα να προέρχεται από – ξανά θεωρητικά – κάποιον που εκπροσωπεί μια επιστήμη – και δη μια επιστήμη η οποία αντιτίθεται ενίοτε στην καθαρά βιολογική ανεπάρκεια ενός ετέροφυλου ζευγαριού. Λίγο οξύμωρο, δεν βρίσκετε;
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Διαφωνώ πλήρως με όλο το νομοσχέδιο.
ΔΙΑΦΩΝΩ!
Είναι τελείως απαράδεκτο!
Διαφωνώ πλήρως με αυτό το νομοσχέδιο.
ΔΙΑΦΩΝΩ
Διαφωνώ με τη νομοθεσία
Διαφωνώ. Καταστρατηγούνται τα δικαιώματα των παιδιών με αυτό το άρθρο.
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΔΙΑΦΩΝΩ
Διαφωνώ
Δεν πρέπει να ψηφιστεί αυτό το νομοσχέδιο.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.
Η Εκκλησία, η φύση, οι νόμοι όλων των εποχών, ο κοινός νους,
είναι εναντίον κάθε «γάμου»ομοφυλοφίλων.
Γάμος ίσον άνδρας και γυναίκα.
Όσο για τα «δικαιώματα των παιδιών», το επιχείρημα είναι σε λάθος βάση.
Είναι προφανές ότι είναι απαράδεκτο να μεγαλώνουν παιδιά με ακατάλληλους κηδεμόνες. Και οι ομοφυλόφιλοι είναι άκρως ακατάλληλοι.
Το βασικό δικαίωμα του παιδιού είναι να έχει πατέρα και μητέρα.
Το νομοσχέδιο αυτό είναι σκανδαλωδώς ανήθικο και αντεθνικό.
Αυτά είναι απαράδεκτα.
Διαφωνώ με τη νομοθεσία
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.Σε όλα υπάρχουν κανόνες. Η ηθική έχει τους κανόνες της και ο νομοθέτης τους παραβιάζει.
Διαφωνώ
Ζητώ να λείψουν από τα επιμέρους άρθρα οι άναρθρες κραυγές του «όχι», ώστε να μείνουν μόνο τα σοβαρά σχόλια επί της ΟΥΣΙΑΣ των νέων ρυθμίσεων!
Δεν θέλω τα παιδιά να γίνουν υποχείριοι κανενός παράξενου.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο που θα εξελιχθεί σε δυναμίτιδα της ελληνικής, παραδοσιακής οικογένειας.
Διαφωνω
Διαφωνώ
Θα σχολιάσω με παροιμίες κ γνωμικά:
«Αναρτίες γονέων παιδεύουσι τέκνα»
«Όπως έστρωσαν, ας κοιμηθούν»
Φορτώνουν σε όλη την κοινωνία την υποχρέωση να δώσει διέξοδο στο αδιέξοδο στο οποίο εκουσίως κ εν επιγνώσει μπήκαν.
Ευτελισμός της ανθρώπινης οντότητας: άνθρωποι κατά παραγγελία κ επί πληρωμή. Ντροπή για το νομοθέτη! Ντροπή για την Ελλάδα να μας κυβερνούν τοιούτοι (…άνθρωποι)
Σε δύο σχόλια που αναρτήθηκαν για το παρόν άρθρο στις 29-01-2024, το ένα στις 11:29 και το άλλο στις 19:04 προτείνεται το εξής: «ζευγάρια γυναικών που θα συνάψουν γάμο και μετά θα προχωρήσουν σε Ιατρικώς Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή, θα πρέπει να μπορούν να υπογράψουν και οι δύο (συναίνεση από κοινού), και το παιδί που θα γεννηθεί θα πρέπει να είναι τέκνο και των δύο αυτόματα (δηλαδή να υπάρξει ρύθμιση ώστε το αμάχητο τεκμήριο πατρότητας να επεκταθεί σε αμάχητο τεκμήριο γονεϊκότητας». Εδώ υπάρχουν τα εξής προβλήματα: 1) Αυτό που είναι αδιαμφισβήτητο είναι ότι μόνον η μία από τις δύο γυναίκες μπορεί να κυοφορήσει το παιδί και συνεπώς το αμάχητο τεκμήριο είναι ότι το παιδί θα είναι βιολογικά τέκνο μόνο της μίας εκ των δύο γυναικών και όχι της άλλης. 2) Στο πλαίσιο της Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής, ο ιατρός και το λοιπό υγειονομικό προσωπικό έχουν το δικαίωμα για λόγους συνείδησης να αρνηθούν να συμβάλλουν στο όλο εγχείρημα, που όχι μόνο δεν είναι απλό, αλλά και δεν στέφεται πάντοτε από επιτυχία. 3) Τα ζευγάρια άνδρα-γυναίκας που θα αποκτήσουν παιδί με μεθόδους Ιατρικώς Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής δεν είναι υποχρεωμένα να κοινοποιήσουν σε τρίτους ούτε το ότι η σύλληψη του παιδιού τους έγινε με ιατρική παρέμβαση ούτε και το τι είδους παρέμβαση έγινε και τα προσωπικά δεδομένα του ζεύγους και του ή των παιδιών του είναι προστατευμένα. Αντίθετα, στην περίπτωση ομόφυλου ζεύγους γυναικών τεκμαίρεται ότι το παιδί δεν είναι το βιολογικό τέκνο του ενός εκ των δύο γονέων και αυτό το προσωπικό δεδομένο του παιδιού παραβιάζεται όχι απλώς προτού γεννηθεί, αλλά και προτού να γίνει αυτή η ίδια η σύλληψη, χωρίς το ίδιο ποτέ να ερωτηθεί! 4) Το τεκμήριο της πατρότητας μόνο «αμάχητο» δεν είναι. Ο σύζυγος μίας γυναίκας μπορεί όχι μόνο να αμφισβητήσει την πατρότητα ενός παιδιού, αλλά με τις σύγχρονες μεθόδους μοριακής βιολογίας μπορεί και να αποδείξει ότι ένα παιδί δεν είναι δικό του. Κατά συνέπεια, είναι ποτέ δυνατόν ένα υπό προϋποθέσεις μαχητό τεκμήριο να επεκταθεί σε κάτι που εξ ορισμού αποτελεί τεκμήριο περί του αντιθέτου;
Συμφωνούμε όλοι οι άνθρωποι με την επιστήμη και με τις ανεπτυγμένες χώρες που έχουν ήδη ενσωματώσει αυτό το θέμα στη νομοθεσία τους. Μπράβο που φέρνετε την Ελλάδα σε αυτήν την πλευρά.
Μπράβο για το νομοσχέδιο. Μια καλή αρχη για ίσα δικαιώματα για όλους! Συμφωνούμε!
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.
Επιχειρείται ολέθρια αλλαγή στις έννοιες της μητέρας και του πατέρα.
Φυσιολογική εγκυμοσύνη μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου δεν μπορεί να υπάρξει.
Όσο και να θέλετε να επιβάλλετε το αφύσικο ως φυσικό δεν μπορείτε να αλλάξετε τους φυσικούς και πνευματικούς νόμους. Από το βρέφος μέχρι και τον ηλικιωμένο όλοι ζητούν τη μάνα τους. Είναι παγκόσμιο γεγονός κάθε άνθρωπος στη δύσκολη στιγμή τη μάνα του φωνάζει , ακόμα κι αν έχει φύγει από τη ζωή. Μην παίζετε με τις ψυχές των παιδιών.