Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.
ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ
ΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΠΑΙΔΙΆ ΕΝΌΣ ΚΑΤΏΤΕΡΟΥ ΘΕΟΎ!!!
Το μωράκι αυτό φίλοι μου, γεννήθηκε καταδικασμένο να μην γνωρίσει ποτέ την μάνα που το γέννησε, ούτε βεβαίως και την μάνα που το υιοθέτησε.
Καταδικασμένο σε μία εκ προμελέτης και καλά σχεδιασμένης ορφάνια, που δεν προέκυψε ούτε από πόλεμο, ούτε από θεομηνία, ούτε από ατύχημα και αρρώστια. Καταδικασμένο να μην νιώσει ποτέ την αγάπη της, την στοργή της, την τρυφερότητα, την αγκαλιά, τα χάδια, τα φιλιά, την φροντίδα και την προστασία της.
Καταδικασμένο να μην ζήσει σε καμία φυσιολογική οικογένεια με ΜΆΝΑ και ΠΑΤΈΡΑ. Γεννήθηκε, ω! του θαύματος, από δύο πατεράδες! Γεννήθηκε καταδικασμένο να βλέπει τα υπόλοιπα παιδάκια με τις μανάδες τους και μονίμως να διερωτάται, κάθε μέρα, κάθε ώρα και κάθε λεπτό: «Πού είναι η δική μου μάνα…»;;;
Κι αυτό για μια ολόκληρη ζωή και μέχρι του τέλους της!!!
Θα σέρνει και θα κουβαλά μέσα του ένα ανυπόφορο, ατελείωτο και δυσαναπλήρωτο απίστευτο κενό. Από την παιδικότητα του, την αθωότητά του, μέχρι την εφηβεία και την ενηλικίωσή του. Κι από την ενηλικίωση του μέχρι τα βαθιά του γεράματα και τον τάφο.
Ένα κενό που ποτέ, με τίποτα και με κανέναν δεν θα μπορεί να καλυφθεί. Ένα αβάσταχτο κενό, που ποτέ δεν ήταν επιλογή του, που ποτέ δεν ήταν έστω η «τιμωρία» του για καμία, απολύτως καμία, πράξη του.
Κανένας νόμος των ανθρώπων δεν μπορεί να καταργήσει κανέναν νόμο της φύσης και του Θεού. Η φύση δεν καταργείται. Δεν διατάσσεται! Κι όταν η φύση παραβιάζεται και βιάζεται τότε τιμωρεί. Και δυστυχώς, τιμωρεί σκληρά κι αλύπητα!
Και η ερώτηση φίλοι μου, προς τους πάσης φύσεως, προελεύσεως και κοπής δικαιωματιστές είναι η εξής:
Ποιών τα ανθρώπινα δικαιώματα υπερτερούν; Των δύο ομοφυλοφίλων ή του αθώου παιδιού;
(Ανώνυμος εκπαιδευτικός)
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο διότι όπως είναι αμαρτία και δεν είναι φυσιολογική αυτή η κατάσταση.Η φύση λέει άνδρας και γυναίκα όπως λέει και η παλαιά διαθήκη αλλά και οι ευχές του γάμου που διαβάζονται στην εκκλησία.Επίσης είμαι κάθετος με την υιοθέτηση των παιδιών διότι υπάρχουν χιλιάδες οικογένειες στην Ελλάδα από ετερόφυλα ζευγάρια που θέλουν να υιοθετήσουν παιδιά και δεν τους επιτρέπεται.Επίσης ως ομοφυλόφιλοι δεν μπορούν να κάνουν παιδιά οπότε δεν χρειάζεται να έχουν.Έπειτα κιόλας είναι απαράδεκτο να μπαίνει στην κουβέντα η ιδέα της παρένθετης μητέρας που γίνεται ένα σκεύος.
Στα πλαίσια του επελαύνοντος δικαιωματισμού, αδιαφορούμε για την καταστρατήγηση των δικαιωμάτων νέων ανθρώπων που έχουν την ανάγκη της οικογενειακής θαλπωρής που προσφέρουν οι διακριτοί ρόλοι της μητρός-γυναικός και του πατρός-ανδρός. Οδηγούμαστε σε μια κοινωνία χωρίς σημεία αναφοράς, όπως είναι η παραδοσιακή οικογένεια. Ξεκάθαρο και απερίφραστο ΟΧΙ σε αυτό το νομοσχέδιο.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
Δεν συμφωνούμε με το προτεινόμενο νομοσχέδιο και συντασσόμαστε
με τις θέσεις της Ιεράς Συνόδου , όπως αυτές ανακοινώθηκαν επίσημα.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΠΛΗΡΩΣ. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΓΡΑΣΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΦΩΝΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟ.
Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΜΙΑ ΥΦΙΣΤΕΜΕΝΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ. ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΜΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΛΙΓΟΗΜΕΡΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ.
Διαφωνώ! Είναι πολύ σοβαρό ζήτημα. Το δικαίωμα του ενός δεν μπορεί να καταργεί το δικαίωμα των παιδιών σε μια φυσιολογική ζωή ούτε μπορούμε να αλλάξουμε το φυσιολογικό γιατί το θέλουν κάποια μερίδα ανθρώπων. Το δικαίωμα στην ισότητα το έχουν ήδη κατακτισει με νόμο το 2017. Ποιος ο λόγος που γίνεται όλο αυτό και παίζουν με τις παιδικές ψυχές;
Κανένας, κοινωνικός “εκσυγχρονισμός” και καμία πολιτική “ορθότητα”δεν μπορεί να ξεγελάσει τη φυσική ανάγκη των παιδιών για πατέρα και μητέρα με υποκαταστάτες λύσεις.Τα παιδιά δεν είναι ούτε κατοικίδια ζώα συντροφιάς για όποιον θέλει να νιώθει κηδεμόνας, ούτε αξεσουάρ που θα επισημοποιήσουν ή θα καταστήσουν κοινωνικά αποδεκτή μια ομόφυλη συμβίωση. Αυτοί που θα το ψηφίσουν αυτο το νομοσχέδιο θα έχουν Τύψεις και ενοχές κάθε βράδυ για τις ψυχές των παιδιών που θα πάρουν στο λαιμό τους…
Ως Ορθόδοξος Χριστιανός πιστεύω ότι ο Θεός εποίησε τον άνθρωπο άρσεν και θήλυ. Οι καμπαλιστές σύμβουλοι του Πρωθυπουργού (Klaus Schwab, George Soros) πιστεύουν ότι ο Keter έπλασε τον Adam Kadmon ερμαφρόδιτο (androgynous, rebis)
Ο νοών νοείτω…
Η διαιώνιση της ανθρωπότητας βασίζεται στην ένωση των δύο φύλων και την συνύπαρξή τους σύμφωνα με το θεσμό της οικογένειας. Κανένας πολιτισμός, θρησκεία ή σύστημα νόμων (Σόλων, Πλάτων κ.λπ.) δεν θεσμοθέτησε τη συμβίωση των ομοφυλοφίλων ως γάμο.
Η Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Παιδί με 2 Γονείς» έχει ως βασικό αντικείμενο σύστασης και δράσης την προστασία των δικαιωμάτων των παιδιών και των γονέων στην οικογενειακή ζωή, τη διαφύλαξη των παιδιών από τη γονική αποξένωση, την ανάδειξη των μακροπρόθεσμων επιπτώσεων που αυτή προκαλεί, καθώς και τη νομολογική και νομοθετική καθιέρωση της συνεπιμέλειας (της ισότιμης και ισόχρονης ανατροφής των ανήλικων τέκνων από τους γονείς αυτών δυνάμει του Ν. 4800/2021). Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τα παιδιά, η ΑΜΚΕ «Παιδί με 2 Γονείς» θεωρεί, ότι αυτά έχουν δικαίωμα να ανατρέφονται από δύο γονείς ανεξαρτήτως φύλου, σεξουαλικού προσανατολισμού και διαζυγίου ή διάσπαση της συμβίωσης των γονέων. Κατά συνέπεια δεν μπορεί παρά να τάσσεται ανεπιφύλακτα υπέρ του σχεδίου νόμου «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις».
Σε ορισμένα σημεία, ωστόσο, το σχέδιο νόμου χρήζει βελτιώσεων. Στο άρθρο 10 «Γονεϊκή σχέση που έχει δημιουργηθεί στο εξωτερικό» και στο εδάφιο 2. αναφέρεται: «Ειδικώς στην περίπτωση υιοθεσίας από συζύγους του ίδιου φύλου ή υιοθεσίας του παιδιού του ενός συζύγου από τον άλλο σύζυγο του ίδιου φύλου που έχει τελεστεί στο εξωτερικό κατά το δίκαιο του τόπου τέλεσής της, η υιοθεσία αναγνωρίζεται σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, από τον χρόνο που έγινε, με την επιφύλαξη του άρθρου 23 του Αστικού Κώδικα.» Θεωρούμε, ότι είναι απαραίτητη η αντικατάσταση του αναχρονιστικού όρου «υιοθεσία» από τον σύγχρονο και ευρέως χρησιμοποιούμενο όρο «τεκνοθεσία».
Επίσης, το σχέδιο νόμου, ενώ κάνει συγκεκριμένη και εκτενή αναφορά στην επέκταση των δικαιωμάτων που απορρέουν από την εργατική νομοθεσία στα ομόφυλα ζευγάρια, δεν κάνει καμία απολύτως αναφορά στην από κοινού και εξίσου ισότιμη ανατροφή των ανήλικων τέκνων από τους γονείς τους δυνάμει του Νόμου 4800/21, δηλαδή δεν επεκτείνει τα δικαιώματα που απορρέουν από το Νόμο 4800/21 και στα ομόφυλα ζευγάρια. Θεωρούμε, ότι είναι απαραίτητη η αναφορά του προαναφερθέντος νόμου στο υπό συζήτηση σχέδιο νόμου, έτσι ώστε να κατοχυρώνονται τα δικαιώματα των τέκνων των ομοφύλων ζευγαριών και σε περίπτωση διαζυγίου ή διάσπασης της συμβίωσης των γονέων.
Διαφωνώ κάθετα! Κύριοι και κυρίες βουλευτές, αρκετά με την προδοσία και τον κατήφορο. Σεβαστείτε τα ήθη και τις αρχές της κοινωνίας, που σας εμπιστεύτηκε τις θέσεις αυτές, για να την ΥΠΗΡΕΤΕΊΤΕ.
Διαφωνώ Διαφωνώ Διαφωνώ με το νομοσχέδιο Η φύση του κάθε ανθρώπου καθορίστηκε από το δημιουργό.Στωμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου.
Στον Αστικό Κώδικα στο βιβλίο του Οικογενειακού Δικαίου γάμος καλείται η σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ δύο ετερόφυλων ατόμων . Το σύμφωνο συμβίωσης παρέχει ήδη τη δυνατότητα για την επικύρωση της ένωσης από την Πολιτεία δύο ατόμων χωρίς αυτή να προϋποθέτει τη διαφορετικότητα του φύλου. Η διαδικασία της υιοθεσίας είναι μια χρονοβόρα διαδικασία και αυτό δεν θα αλλάξει επειδή θα υπάρχουν και ομόφυλα ζευγάρια. Οικογένειες με παιδιά και ζευγάρια ομόφυλα ήδη υπάρχουν στην Ελλάδα και κυρίως αλλά όχι απαραίτητα, είναι αποτέλεσμα διαζυγίου ετερόφυλων ατόμων που απέκτησαν εντός γάμου τέκνα και ο ένας γονιός ή μπορεί και οι δύο διαφοροποίησαν τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις στην πορεία της ζωής τους. Εικόνες ημίγυμνων ανδρών σε κρεβάτι νοσοκομείου που κρατούν στην αγκαλιά τους ένα νεογέννητο, κατά τη γνώμη μου, απαξιώνει τη σχέση μητέρας παιδιού όπου ένας άνθρωπος γεννά έναν άλλο άνθρωπο. Όσοι νόμοι και να το υποστηρίξουν η Φυσική Πορεία των πραγμάτων δεν ανατρέπεται, θα είναι απλά μια εικόνα για να πειστούν οι ίδιοι που φωτογραφίζονται ως γεννήτορες. Το επιχείρημα ότι οι άνθρωποι ερωτεύονται ψυχές και όχι σώματα που ειπώθηκε από έναν πατέρα στην κόρη του λόγω διαφοροποίησης της σεξουαλικής του συμπεριφοράς, τίποτε δεν αποκλείει να συμβεί το αντίστροφο και ένας ομοφυλόφιλος να γίνει ετεροφυλόφιλος με την ίδια ακριβώς λογική. Τα παιδιά σε κάθε περίπτωση έχουν την τάση να δικαιολογούν τη ζωή των γονιών τους όποια κι αν είναι αυτή, ακόμη και όταν μεγαλώνοντας διαφωνήσουν με τον τρόπο που τους ανέθρεψαν, βρίσκουν ελαφρυντικά. Με τις αλλαγές που ο νόμος θα επιφέρει στην κοινωνία θα μπερδέψει τα παιδιά των ετερόφυλων, τα οποία επίσης ανήκουν στην κατηγορία παιδιά που θέλει να προστατέψει. Θα εφαρμόσει κατά τη γνώμη μου πάντα την άποψη των λίγων στους πολλούς γιατί εάν είναι τόσοι πολλοί οι ψυχές αυτές, στο τέλος θα σταματήσει η αναπαραγωγή της ανθρώπινης κοινωνίας και δε θα χρειαστούν ούτε πόλεμοι ούτε πανδημίες. Ως πολίτης αυτής της χώρας που ακόμη ελεύθερα μου επιτρέπει να εκφράζω τη γνώμη μου, καταθέτω κι εγώ την πλήρη αντίθεση μου και εύχομαι ο ΘΕΟΣ στον οποίο κατά βάθος ΟΛΟΙ πιστεύουμε να κάνει το καλύτερο για τον άνθρωπο, γιατί :»τα αδύνατα παρά τοις ανθρώποις, δυνατά παρά τω ΘΕΩ.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ‘ΓΑΜΟ’ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΖΕΥΓΑΡΙΩΝ.Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΌΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΝΟ…ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΕΝΩΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ ΓΑΜΟΣ. ΤΑ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ..
ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ..ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΟΠΟΙΩΝΔΗΠΟΤΕ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΑΤΟΜΩΝ..ΤΕΛΟΣ
Διαφωνώ κάθετα.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο
ΟΧΙ
«Τα εν οίκω, μην εν δήμω» έλεγαν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι. Το τι κάνει ο καθένας στο σπίτι του είναι δικό του πρόβλημα και δεν σημαίνει πως πρέπει να το νομιμοποιήσουμε. Είναι απαράδεκτο να θέλουμε να κάνουμε νόμιμο κάτι το οποίο είναι ανώμαλο από την φύση του.
Καλημέρα. Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο και εξηγώ: Όλοι έχουν δικαιώματα αλλά και υποχρέωσεις. Υποχρέωση των ανθρώπων είναι να σέβονται τον συνάνθρωπο. Σεβόμαστε τους ανθρώπους και δεν πρέπει να επιτρέπουμε τα πάθη καποιων εξ αυτών ανθρώπων να καταστρέφουν άλλους ανθρώπους. Το νέο μοντέλο οικογένειας που συζητείται θα φέρει καταστροφικές καταστάσεις. Δώστε στήριξη στις οικογένειες ατόμων διαφορετικού φύλου αν θέλετε να προοδευσουμε. Στηρίξτε τις οικογένειες, τις γυναικες ώστε να μην αναγκάζονται να καταλήγουν παιδιά στα ορφανοτροφεία ούτε έμβρυα στα σκουπίδια. Έτσι θα δείξετε την αμερόληπτη αγάπη για τα παιδιά. Τα παιδιά δεν είναι αξεσουάρ ούτε τρόπαιο. Βοηθήστε την ορθώς εννοούμενη οικογένεια αποτελούμενη από άνδρα και γυναίκα. Αυτό είναι το χρέος σας. Με εκτίμηση.
ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΓΙΑΤΙ
ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ (ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΕΦ. ΓΕΝΕΣΙΣ α. στ. 27 » ΚΑΙ ΕΠΟΙΗΣΕΝ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΚΑΤ’ ΕΙΚΟΝΑ ΘΕΟΥ ΕΠΟΙΗΣΕΝ ΑΥΤΟΝ,ΑΡΣΕΝ ΚΑΙ ΘΗΛΥ ΕΠΟΙΗΣΕΝ ΑΥΤΟΥΣ» )
ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟΠΟΙΕΙ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ
Η ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΠΑΔΙΩΝ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ, ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΑΝΗΛΙΚΟΥ ΘΕΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΕ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑ.
Διαβάστε και λίγο Απόστολο Παύλο και ιερό Άγιο Ιωάννη το Χρυσόστομο τι λέει για την ομοφυλοφιλία!! Αιπαισχυντο αμάρτημα, ο κολοφωνας των αμαρτημάτων!! Και εμείς ως ορθόδοξοι θα το νομιμοποιησουμε??? Αν είναι δυνατόν! Ημαρτον!! Λυπάμαι τις συνέπειες και τα παιδάκια μη γένοιτω ποτέ να υιοθετηθούν!!
Είναι πασίγνωστο ότι η διαιώνιση της ανθρωπότητας έχει στηριχθεί στην ύπαρξη δύο φύλων και στην ένωσή τους. Κανείς πολιτισμός, θρησκεία ή σύστημα νόμων (Σόλων, Πλάτων κ.λπ.) δεν θεσμοθέτησε τη συμβίωση των ομοφυλοφίλων ως γάμο.
Διαφωνώ κάθετα. Σταματήστε τα εγκλήματα εις βάρος της Ελλάδος. Νομιμοποιήσατε το έγκλημα των αμβλώσεων και η Ελλάδα πεθαίνει και τώρα θέλετε να νομιμοποιήσετε τα παρά φύσιν πάθη διαλύοντας τον πατροπαράδοτο θεσμό της οικογένειας που επί αιώνες κράτησε τις κοινωνίες.
Ειμαι κατα της τεκνοθεσιας απο παραφυσιν ζευγαρια… Με την ζωη τους και το σωματους μπορει ο καθενας να κανει οτι θελει ομως με τον βιασμο μιας αθωας ψυχης ειμαι κατα… ΟΧΙ λοιπον.
Καλημέρα. Όλοι έχουν δικαιώματα αλλά και υποχρέωσεις. Υποχρέωση των ανθρώπων είναι να σέβονται τον συνάνθρωπο. Σεβόμαστε τους ανθρώπους και δεν πρέπει να επιτρέπουμε τα πάθη καποιων εξ αυτών ανθρώπων να καταστρέφουν άλλους ανθρώπους. Το νέο μοντέλο οικογένειας που συζητείται θα φέρει καταστροφικές καταστάσεις. Δώστε στήριξη στις οικογένειες ατόμων διαφορετικού φύλου αν θέλετε να προοδευσουμε. Στηρίξτε τις οικογένειες, τις γυναικες ώστε να μην αναγκάζονται να καταλήγουν παιδιά στα ορφανοτροφεία ούτε έμβρυα στα σκουπίδια. Έτσι θα δείξετε την αμερόληπτη αγάπη για τα παιδιά. Τα παιδιά δεν είναι αξεσουάρ ούτε τρόπαιο. Βοηθήστε την ορθώς εννοούμενη οικογένεια αποτελούμενη από άνδρα και γυναίκα. Αυτό είναι το χρέος σας. Με εκτίμηση.
Το παρά-φύση δεν γίνεται κατά φύση με νομοσχέδια…
Ό,τι και να πείτε, ό,τι μα ό,τι και να κάνετε η φύση από καταβολής κόσμου λειτουργεί με συγκεκριμένους νόμους. Το παιδί έρχεται στον κόσμο από αρσενικό και θηλυκό, άντρα και γυναίκα, ΜΑΝΑ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑ. Αυτός ήταν, είναι και θα είναι ο μοναδικός τρόπος δημιουργίας.
Αυτό είναι αδιαμφησβήτητο.
Οι άνθρωποι που επιλέγουν να συμπορευτούν στην ζωή με άτομα του ίδιου φύλου, ας ζήσουν και με τις συνέπειες των επιλογών τους σε όλα τα επίπεδα. Η επιλογή αυτή δεν δημιουργεί νέα ζωή. Τι να κάνουμε τώρα???
Θα κάνουμε το άσπρο –> μαύρο???
Εδώ τα παιδιά μας χάνονται μέσα στην βία και την παραβατικότητα. Αντί να αγωνιάτε για να βρείτε τρόπους να στηρίξετε και να ενισχύσετε τις πραγματικές οικογένειες, πάτε να διαλύσετε τα πάντα.
Είναι ΝΤΡΟΠΗ. Όσοι ψηφίσουν αυτό το νομοσχέδιο θα είναι συμμέτοχοι και συνυπεύθυνοι σε μία τραγωδία και θα υποστούν και αυτοί τις συνέπειες της επιλογής τους.
ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ.
Διαφωνώ κάθετα με την νομιμοποίηση της ομοφιλοφιλίας. Μη βάζετε εκρηκτικά στην κοινωνική δομή της Ελλάδας μας. Το γένος μας μεγαλούργησε και δεν αλλοιώθηκε στην σκλαβιά γιατί κράτησε την Ορθόδοξη Πίστη και Παράδοση. Κύριοι και κυρίες βουλευτές μην γίνεστε προδότες.
Διαφωνώ κάθετα. Η αναγνώρισή τους καλύπτεται από το σύμφωνο συμβίωσης.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Την ανωμαλία της φύσης προσπαθείτε να τη νομιμοποιήσετε. Ότι και να κάνετε ανωμαλία θα παραμείνει. Τα παιδάκια αυτά μανούλα δεν θα έχουν ποτέ. Μάνα, Μανούλα βρε παιδιά. Δημιουργείτε ένα καινούργιο επάγγελμα. Θα έρχονται κοπέλες από Βουλγαρία, Ρουμανία κλπ, θα κάνουν 2-3 παιδάκια, θα εισπράτουν μαύρο χρήμα και θα γυρίζουν στις χώρες τους. Ντροπή παιδιά. ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!
Είμαι κάθετα αντίθετη με το νομοσχέδιο.
Αν ο νόμος αυτος σκοπό έχει την προστασία των παιδιών και την ισότητα δικαιωμάτων στην οικογενειακή ζωή, γιατί δεν δίνετε προτεραιότητα στο δικαίωμα των παιδιών να μεγαλώνουν με δύο γονείς, καθως πάρα την νομοθετηση του Ν.4800, τα δικαστηρια συνεχίζουν, ενάντια στο πνεύμα του νόμου, να αναθέτουν κατά πλειοψηφία την επιμέλεια στον ενα γονιο. Επίσης δεν υπάρχει καμμια δομή η πολιτική ενάντια στη μάστιγα της γονικής αποξενωσης. Τα αποξενωμενα παιδιά είναι πολύ περισσότερα από τα παιδιά των ομοφυλων ζευγαριών, οπότε δώστε προτεραιότητα στη δική τους προστασία. Ισα δικαιώματα για ολους, όχι μόνο για ορισμένες κοινωνικές οναδες.
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΝΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΗς ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΝΟΜΟΤΕΛΙΑΚΑ ΟΡΙΣΕ ΤΟ ΓΑΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΙΩΝΓΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ, ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
ΚΑΤΑΠΡΥΣΤΟ ΔΙΟΤΙ ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΝΑΠΡΥΞΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑΣ. ΜΕ ΣΗΜΑΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΙΣΌΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ ΥΙΟΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑ ΦΥΣΗ,ΤΗΝ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΠΙΣΤΕΎΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΗΘΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΘΕΟ. ΑΛΊΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΣΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ, ΓΙΑΤΊ ΜΕΤΑ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΆ
Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο. Είναι ενάντιο στο Νόμο του Θεού. Δεν μπορεί η αμαρτία να γίνει νόμος τους κράτους.
Διαφωνώ κάθετα με το παρόν σχέδιο νόμου νομιμοποίησης της ομοφυλοφιλίας και καταπατάτησης του Ιερού Μυστηρίου του Γάμου. Το Ιερό αυτό Μυστήριο το έχουμε παραλάβει από τους Ιερούς Κανόνες της Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας μας.
Σημειώνεται ότι η Εκκλησία της Ελλάδος αναγνωρίζει μόνο το Ιερό Μυστήριο του Χριστιανικού Γάμου και απορρίπτει τον πολιτικό γάμο.
Υπενθυμίζεται ότι το Ελληνικό Σύνταγμα ξεκινά με την επίκληση στην Αγία και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος.
Υπενθυμίζεται ότι είναι μεγάλη αμαρτία να ψηφίζονται Νόμοι που έρχονται σε αντίθεση με την Αλήθεια όπως μας την φανέρωσε ο Κυρίος μας Ιησούς Χριστός.
Έυχομαι ο Τριαδικός Θεός να μας να φωτίσει, και ιδιαίτερα την καρδιά και την συνείδηση των αρμοδίων και να απορριφθεί το προτεινόμενο Αντιχριστιανικό σχέδιο νόμου.
Καλή Μετάνοια!
Ο καθένας στην προσωπική του ζωή μπορεί να κάνει ότι θεωρεί σωστό για τον εαυτό του χωρίς να επηρεάζει αρνητικά και άμεσα τους γύρω του. Θέλοντας λοιπόν να νομιμοποιήσουμε αυτό το ΄΄σωστό΄΄ φέραμε το σύμφωνο συμβίωσης, ώστε και νομικά πέρα από σαρκικά και ψυχικά , να μπορεί κάποιος να καλύπτεται. Από εκεί και πέρα όμως υπάρχουν κάποια πράγματα που καλό είναι να μένουν ως έχουν όσο ΄΄προοδευτική΄΄ και αν νομίζουμε ότι γινόμαστε. Ένα παιδί χρειάζεται δύο γονείς, δύο γονείς αντίθετου φύλλου όχι επειδή ο ‘’θεός το επέλεξε αυτό΄΄ αλλά επειδή κάθε φύλλο σου προσφέρει κάτι διαφορετικό. Μια μητέρα αντιλαμβάνεται τελείως διαφορετικά τα πράγματα από έναν πατέρα και το αντίθετο, ανάλογα πάντα για το θέμα που συζητάμε. Αυτό σημαίνει πως ακόμα και όταν 2 ετερόφυλα ζευγάρια χωρίζουν δημιουργούν πάντα με κάποιον τρόπο προβλήματα στο παιδί εκτός αν υπάρχουν και οι 2 γονείς στη ζωή τους ενεργά ακόμη και αν μένουν σε διαφορετικά σπίτια. Ο κανόνας και το μότο των περισσότερων ετερόφυλων ζευγαριών είναι ΄΄είμαι ελεύθερος να κάνω ότι θέλω’’ και αυτό έχει μία πολύ λεπτή γραμμή ώστε να την ξεπεράσεις και να πας στο σημείο της ανωμαλίας , και δεν μιλάω για ερωτική ανωμαλία. Δίνοντας ελευθερία σε ανθρώπους οι οποίοι θεωρούν ότι μπορούν να κάνουν ότι θέλουν χωρίς να τους ενοχλεί κανείς, φτάσαμε στο σημείο κάποιοι να πιστεύουν ότι είναι σκύλοι, να παντρεύονται με την σόμπα τους, με το δέντρο στον κήπο τους κ.α. Συγγνώμη αλλά εγώ αυτή την ελευθερία της τρέλας δεν την θέλω. Και όπως είπε και ο Αριστοτέλης, η χειρότερη μορφή ανισότητας είναι να προσπαθείς να κάνεις τα άνισα πράγματα ίσα.
Η μόνη πρόταση που έχω να κάνω επί του νομοσχεδίου είναι δημοψίφισμα αφού η εκλεγμένη Βουλή αυτή τη στιγμή δεν κατέχει ούτε το 50% των ψήφων των Ελλήνων και καλό είναι τέτοιες αποφάσεις να τις παίρνει ο λαός!
Δεν εχω να προτείνω, διορθώσω ή σχολιάσω κάτι άλλο διότι το μόνο που χρειάζεται το παρων νομοσχέδιο είναι διαγραφη.
ΟΧΙ στον θρησκευτικό γάμο ομοφυλοφίλων.
Μόνο πολιτικό γάμο και συμφωνο συμβίωσης.
Όχι στην τεκνοθεσια,ξεκάθαρα.
Everyone deserves to be happy and fulfilled in their lives. I am in favour of such a cause and I hope this law will be approved. Thanks
Διαφωνώ κάθετα με τον νόμο στην ισότητα γάμου με ομόφυλα ζευγάρια. Δεν θεωρείται οικογένεια. Το παιδί πρέπει να έχει ως πρότυπο άντρα πατέρα γυναίκα μητέρα. Αυτή είναι η φύση.
Ως εκπαιδευτικός και σκεπτόμενη πολίτης, διαφωνώ κάθετα με το εν λόγω προτεινόμενο νομοσχέδιο!!Πρωτίστως, επειδή ο Θεός έχει ευλογήσει τον γάμο μονάχα ανάμεσα στο ανδρόγυνο!Δευτερευόντως,παραθέτω τα λόγια του καθηγητή της Νομικής Σχολής Γεωργίου Γεωργιάδη τα οποία με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνη:
«[…]Η θεσμοθέτηση του γάμου για τα ομόφυλα ζευγάρια δεν ανταποκρίνεται σε κάποια ρυθμιστική ανάγκη, καθώς αυτή έχει καλυφθεί ήδη από το 2015 με το σύμφωνο συμβίωσης.
Η αλήθεια είναι ότι ο προβληματισμός περί ενδεχόμενης δυσμενούς διάκρισης των ανδρών και περιορισμού των ελευθεριών τους αναδεικνύει ανάγλυφα το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί με την εξαγγελθείσα παροχή πρόσβασης στον γάμο σε πρόσωπα του ιδίου φύλου.
Όπως προανέφερα,με βρίσκει αντίθετο η θεσμοθέτηση του γάμου για πρόσωπα ιδίου φύλου, καθώς δεν συμμερίζομαι την άποψη ότι τίθεται θέμα ισότητας για το ζήτημα αυτό. Ο νόμος για το σύμφωνο συμβίωσης ρυθμίζει επιτυχώς όλα τα ζητήματα που αφορούν την οργάνωση της συμβίωσης δύο προσώπων ιδίου φύλου, με τρόπο απολύτως ανάλογο με τα ισχύοντα στον γάμο. Και αν υφίσταται κάποιο κενό, το οποίο ο νομοθέτης οφείλει ή επιθυμεί να καλύψει, αυτό μπορεί κάλλιστα να γίνει με συμπλήρωση του νόμου για το σύμφωνο συμβίωσης ή με βελτίωση των θεσμών της επιτροπείας και της αναδοχής, ή ακόμη και του κληρονομικού ή φορολογικού δικαίου. Ο θεσμός του γάμου έχει συγκεκριμένο περιεχόμενο στην ελληνική έννομη τάξη και στην πεποίθηση της ελληνικής κοινωνίας· και θα είναι λάθος να επιχειρήσει κανείς να το μεταβάλει με τη βία, αν η ίδια η ελληνική κοινωνία δεν αντιλαμβάνεται τον γάμο ως κάτι διαφορετικό από την ένωση του άνδρα με τη γυναίκα. Παρά τη συστηματική προπαγάνδα που γίνεται τα τελευταία χρόνια, η αλήθεια είναι ότι η κοινωνία στη χώρα μας δεν έχει μετακινηθεί από την αντίληψη αυτή. Απλά σταδιακά γίνεται όλο και πιο ανεκτική σε φαινόμενα και καταστάσεις που μεθοδευμένα και μεθοδικά της προβάλλονται ως φυσιολογικά.
Η θεσμοθέτηση του γάμου για τα ομόφυλα ζευγάρια δεν ανταποκρίνεται λοιπόν σε κάποια ρυθμιστική ανάγκη, καθώς αυτή έχει καλυφθεί ήδη από το έτος 2015 με το σύμφωνο συμβίωσης. Απλώς πραγματώνει τη βούληση του σημερινού νομοθέτη να ονομάσει ως γάμο τη συμβίωση δύο προσώπων ιδίου φύλου επειδή έτσι το επιθυμούν. Ικανοποιεί λοιπόν την απαίτηση μιας πολύ μικρής μερίδας της ελληνικής κοινωνίας, στο πλαίσιο ενός ακτιβιστικού δικαιωματισμού, αντίθετα προς το κοινό περί δικαίου αίσθημα όλων των υπολοίπων.
Η Βουλή είναι βεβαίως κυρίαρχη και μπορεί να νομοθετήσει κατά το δοκούν. Όταν όμως ξεκινάς να νομοθετείς με μοναδικό κριτήριο τη θέληση μιας πολύ μικρής μερίδας των πολιτών σου, ο δρόμος μπορεί να αποδειχθεί ολισθηρός και η πορεία ανεξέλεγκτη. Γιατί τα ίδια πρόσωπα (ή άλλα) μπορεί στο πλαίσιο του άκρατου δικαιωματισμού τους να «απαιτήσουν» μετά και οτιδήποτε περαιτέρω, όπως να «παραγγέλνουν» παιδιά σε παρένθετες μητέρες, να επιλέγουν το φύλο ή τα χαρακτηριστικά των παιδιών που θα γεννηθούν και άλλα πολλά που από χρόνια απασχολούν την επιστήμη της βιοηθικής. Ποιο είναι λοιπόν το όριο στις επιθυμίες των πολιτών; Εάν υιοθετήσουμε το μοντέλο νομοθέτησης που προτείνεται, δεν υπάρχει όριο.
Συνεπώς, επανερχόμενοι στον προβληματισμό περί δυσμενούς διάκρισης σε βάρος του άνδρα που επιθυμεί να υποβοηθηθεί ιατρικά για να αποκτήσει παιδί, ασφαλώς και θα αξιώσουν τα ομόφυλα ζευγάρια να προσφεύγουν ελεύθερα σε όλες τις μεθόδους υποβοηθούμενης αναπαραγωγής. Έχουν δε σοβαρές πιθανότητες να το πετύχουν, εφόσον το «φυσιολογικό», όπως το να συνάπτουν γάμο ένας άνδρας και μία γυναίκα, ή να υποβοηθείται ιατρικά μια ασθενής γυναίκα για να αποκτήσει παιδί, μόνο όταν υφίσταται ιατρική αναγκαιότητα προς τούτο, απορρίπτεται ως ρυθμιστικό πρότυπο και η Πολιτεία νομοθετεί μόνο με βάση αυτά που θέλει μια μικρή μερίδα των πολιτών της, αγνοώντας τόσο τους κανόνες της φύσης όσο και τις αντιλήψεις της κοινωνίας.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Το τι κάνει ο καθένας σππιτιτου είναι πρόβλημα του, αλλά το να θέλεις να το περάσεις στην κοινωνία ως φσιολογικό αυτό πάει πολύ.
Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο.
Είναι απαράδεκτη η μεθόδευση της κυβέρνησης να φέρει ένα νομοσχέδιο που δεν εξυπηρετεί καμία κοινωνική ανάγκη, αντίθετα ανοίγει κερκόπορτες στην ισοπέδωση του θεσμού της οικογένειας, των ρόλων της μητέρας και του πατέρα και την εισαγωγή αλλότριων πραγμάτων. Τα παιδιά έχουν την ανάγκη να μεγαλώνουν σε ένα περιβάλλον με τα πρότυπα της μητέρας και του πατέρα και δεν είναι δυνατόν στο όνομα του δικαιωματισμού κάποιων ελάχιστων ανθρώπων αυτά τα δικαιώματα των ασθενεστέρων να καταπατούνται.
Καμία νομική υποχρέωση δεν έχει η ελληνική πολιτεία να θεσμοθετήσει γάμο ομοφυλοφίλων. Ντροπή και πάλι στην κυβέρνηση που σε ένα ακόμη θέμα νομοθετεί αγνοώντας το λαϊκό αίσθημα εξυπηρετώντας τα συμφέροντα ενός πολύ μικρού λόμπυ, της ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας.
Πραγματικά απράδεκτο. Αν είναι θέμα δικαιωμάτων και ισότητας τότε θα νομιμοποιείσετε και την παιδεραστία ανώμαλοι για ίσα διακιώματα;
Η χειροτερη μορφή ανισότητας είναι να προσπαθής να κάνεις τα άνισα πράγματα ίσα – Αριστοτέλης
Καμία κοινωνία στην ιστορία της ανθρωπότητας δεν τόλμησε να ονομάσει αυτή τη συμβίωση νόμιμη και φυσιολογική οικογένεια, γιατί άραγε; Δεν γνώριζαν ότι υπήρχαν αυτά τα άτομα; Φυσικά και το γνώριζαν, αλλά αντιλαμβάνονταν πως κάτι τέτοιο θα διέλυε την κοινωνία, την πόλη ή το έθνος.
Όλοι μιλούν για δικαιώματα, αλλά κανείς δεν αναφέρεται στο ιερότερο δικαίωμα, αυτό των παιδιών να έχουν μια μάνα και ένα πατέρα και να μεγαλώσουν σε μια φυσιολογική οικογένεια. Μας λένε ότι θα υιοθετήσουν τα ορφανά από τα ιδρύματα και θα προσφέρουν αγαθή υπηρεσία. Αυτή τη στιγμή τα παιδιά προς υιοθεσία στην Ελλάδα είναι λιγότερα από 80 και οι αιτήσεις για υιοθεσία περισσότερες από 800, άρα δεν υπάρχει πρόβλημα για εξεύρεση οικογενειών που θα αναδεχθούν τα παιδιά αυτά.
Θα μπορούσα να γράψω σελίδες με σκέψεις και επιχειρήματα, αλλά δεν έχει νόημα…
Μας λένε ότι Ελληνική κοινωνία είναι έτοιμη να το αποδεχθεί. Εάν είναι έτσι γιατί δεν κάνουν δημοψήφισμα;
Μας λένε ότι οι κοινοβουλευτικές ομάδες είναι έτοιμες να το αποδεχθούν. Τότε προς τι το μασάζ, bulling, κατήχηση, κομματική πειθαρχία στα δύο μεγάλα κόμματα;
Εφόσον περάσει αυτό το νομοσχέδιο, θα βιώσουμε τραγικές συνέπειες ως κοινωνία…
Πραγματικά απράδεκτο. Αν είναι θέμα δικαιωμάτων και ισότητας τότε θα νομιμοποιείσετε και την παιδεραστία ανώμαλοι για ίσα διακιώματα;
Η χειροτερη μορφή ανισότητας είναι να προσπαθής να κάνεις τα άνισα πράγματα ίσα – Αριστοτέλης
Διαφωνώ.ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.