ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός

 

Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 12:03 | Μαρία

    Διαφωνώ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 12:39 | Μαρία

    Διαφωνώ κάθετα με ολόκληρο το νομοσχέδιο

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 12:57 | Αγνή Μάνου

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο αυτό,καθώς αποδεδειγμένα από την αρχή του κόσμου τα φυλα είναι 2: άντρας και γυναίκα. Συνεπώς, αποτελεί πλήρως αφύσικο, παράλογο και παράνομο ηθικά να παντρεύονται και να μεγαλώνουν παιδιά άτομα του ίδιου φύλου, όσο και καλά στοιχεία χαρακτήρα μπορεί αυτά να έχουν. Ειδάλλως, θα υπάρχει μεγάλη σύγχυση στην ψυχή του παιδιού, αναφορικα με την έννοια οικογένεια και γονείς!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 12:20 | Γεωργία Αμανατίδου

    Παράνομος θεωρείται ο γάμος ομοφυλοφίλων από το Εφετείο και τον Άρειο Πάγο σύμφωνα με την απόφαση του 2017.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 12:05 | Katerina

    Το νομοσχεδιο αυτο ερχεται επιτελους για να εξισωσει καποια δικαιωματα για τα παιδια πουμ ζουν στη χωρα.
    Επιτελους.

    Το θεμα ειναι οτι προβλεπει υιοθεσια και οχι εκουσια αναγνωριση.

    Αρα μιλαμε για ευθεια διακριση λογω φυλου και σεξ. προσανατολισμου.

    Για τις γυναίκες που εχουν ηδη συμφωνο απο τα προηγουμςενα χρονια και ΗΔΗ μεγαλωνουν τα παιδια τους απο κοινου , ερχεται τωρα το λειψο αυτο νομοσχεδιο και προβλεπει υιοθεσια απο τη μη βιολογικη μαμα.

    Δηλαδη να μπουν οι κοιν. υπηρεσιες στο σπιτι τους (οπου ΗΔΗ μεγαλωνουν τα παιδια με 2 γονεις), να ρωτησουν τους γειτονες, να τους κοινοποιηθπουν ιατρικα δεδομενα, να σπαταληθουν περι τα 2000 ευρω απο την οικογενεια και να μεινουν τα παιδια αυτα ΑΚΑΛΥΠΤΑ για ακομη 6,μηνες-1χρονο μεχρι ενα δικαστηριο, αν πανε ολα καλα, να δωσει το δικαιωμα υιοθεσιας στο 2ο γονιο που ΗΔΗ εχει μεγαλωσει τα παιδια.

    Οπως καταλαβαινουμε, επειγει να προστεθει η εκούσια αναγνώριση τέκνου της βιολ. μητερας (και με δική της συναίνεση προφανώς) και από την άλλη μητερα και να μη μεινουμε στη λυση της υιοθεσιας, που χωριζει τις οικογενειες (αρα και τα παιδια) σε κατηγοριες.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 12:38 | Μ.Μ.

    Επειδή οι όροι «φυσιολογικός» και «ομαλός» τείνουν να ξεφτίσουν, ας σκεφτούμε την απλή ανάλυση της λέξης, εννοώντας ως «φυσιολογικό» τον τρόπο που λειτουργεί η φύση. Εφ’ όσον λοιπόν, απο πλευράς φυσιολογίας, ανατομικά είναι αδύνατον να τεκνοποιήσει το ανδρικό αναπαραγωγικό σύστημα ή το γυναικείο χωρίς την σύναψη με το συμπληρωματικό του, η τεκνοποιία για τα άτομα του ιδίου φύλου είναι ΦΥΣΙΚΩΣ αδύνατη.
    Συνεπώς, εάν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς με τον εαυτό μας, το ίδιο αδύνατη και αντίθετη στους φυσικούς νόμους στην περίπτωση αυτή καθίσταται και η δημιουργία οικογένειας, η τεκνογονία και προφανώς και η τεκνοθεσία απο τέτοια άτομα. Δεν μπορεί η » ελευθερία ενός ατόμου στην απόκτηση απογόνου» να εμπλέκει άλλο άτομο(το παιδί) σε μια εξ’ ορισμού διεστραμμένη συνθήκη, γιατί τότε, καταπατάται η ελευθερία του δευτέρου.

    Ακόμα, στην ιατρική, στις λίστες της παθολογίας, μόνο προστίθενται νοσήματα/παθολογικές καταστάσεις και ποτέ δεν αφαιρούνται. Δεν θα σταματήσει η σχιζοφρένεια, η σκλήρυνση κατα πλάκας, ο τύφος κ.α. να είναι παθολογικές καταστάσεις ούτε εαν πλέον δεν εμφανίζονται(νόσοι του παρελθόντος) ούτε βέβαια και αν ξαφνικά η πλειοψηφία των ανθρώπων νοσεί απο αυτές. Δεν μας παραξενεύει η πρόσφατη κατάργηση της εν λόγω κατάστασης απο την λίστα ψυχιατρικών διαταραχών(15-12-1973);

    Είναι απολύτως σεβαστό, πως κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος στην ιδιωτική του ζωή, εως εκεί που δεν πλήττει την ελευθερία άλλων και την δημόσια αιδώ, να εκφράζεται και να πράττει κατά βούληση και συνείδηση(να δοκιμάζει τις δυνάμεις του κόντρα στην φύση, να επιλέγει τα άτομα που συναναστρέφεται, την ποιότητα και το είδος των σχέσεών του, να νοιώθει υποκειμενικά υγιής ή άρρωστος, λάθος ή σωστός, αφύσικος ή φυσιολογικός).

    Πέραν αυτού όμως, μια περίπτωση που απαιτεί την συμπάθεια και την συνοχή μας, δεν μπορεί ξαφνικά να αποτελεί κανόνα και αντικείμενο διαφήμισης. Το να φθάνουμε στο σημείο να νομοθετούμε την παρέκκλιση από το φυσιολογικό εκχωρώντας τα φυσικά νομικά δικαιώματα στο αφύσικο, αποτελεί γενικευμένη διαστροφή. Η νομική θέσπιση της αμαρτίας, είναι ύβρις.

    Συνοψίζοντας, η τρέχουσα θέση που εκφράζεται από την κυβέρνηση του κράτους μου με βρίσκει πλήρως αντίθετη και εξαιρετικά ανήσυχη για την αλλοίωση της πολιτισμικής ταυτότητας, της συνείδησης και των κριτηρίων των Ελλήνων. Η αντιγραφή της Δύσης, δεν είναι πάντα πρόοδος. Ως νεαρή Ελληνίδα, λυπάμαι και ντρέπομαι για το κατάντημα αυτό της Πατρίδας μου και για την διεστραμμένη κοινωνία στην οποία θα κληθούμε να ζήσουμε. Τέλος, κρατώ την ελπίδα, ότι η κυβέρνηση θα λάβει υπ’ όψιν τόσο την διαμαρτυρία αυτή όσο και τις κατά τόπους διαμαρτυρίες των πολιτών σχετικά με το νομοσχέδιο αυτό και δεν θα αδιαφορήσει για την γνώμη του λαού όπως ηχηρά έπραξε η τρέχουσα αντιπολίτευση(5-7-2015).

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 12:57 | EMMANOYHL

    Διαφωνώ κάθετα!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 12:17 | Σταύρος

    Το παρόν σχέδιο νόμου κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση.

    Επιτέλους επιτυγχάνεται η ισότητα στο γάμο του συνόλου των πολιτών της χώρας μας. Κάθε βήμα προς την ουσιαστική ισότητα όλων των πολιτών θα πρέπει να χειροκροτείται.

    Εξάλλου μιλάμε για πολιτικό γάμο και όχι θρησκευτικό και επομένως οι απόψεις που φέρνουν στη συζήτηση αποσπάσματα από θρησκευτικά κείμενα, είναι εκτός του πεδίου νομοθέτησης του παρόντος σχεδίου.

    Αναφορικά με την υιοθεσία των παιδιών, εκατοντάδες μελέτες που διεξήχθησαν τις τελευταίες δεκαετίες, συνηγορούν ότι δεν είναι η σεξουαλικότητα των γονέων που οδηγεί σε υγιή προσαρμογή των παιδιών και των εφήβων στη ζωή, αλλά η ποιότητα των σχέσεων γονέα-παιδιού, η ποιότητα των σχέσεων των σημαντικών ενηλίκων στη ζωή του παιδιού ή του εφήβου και φυσικά οι οικονομικοί και άλλοι πόροι που είναι στη διάθεση του παιδιού ή του εφήβου.

    Ελπίζω να υπερψηφιστεί το παρόν σχέδιο νόμου από το σύνολο των βουλευτών μας.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 12:30 | Βασιλική

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:21 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΓΑΛΑΝΑΚΗΣ

    Το νομοσχέδιο είναι επαίσχυντο. Αποτελεί συνέχεια της προσπάθειας αποδόμησης της οντολογίας του ανθρώπινου προσώπου. Αυτοί που θα το ψηφίσουν ή/και θα το υποστηρίξουν αναλαμβάνουν φρικτή ευθύνη απέναντι στο Θεό, στο Έθνος και στην Ιστορία. Τα «δικαιώματα» δεν υφίστανται απροϋπόθετα. Η παρέκλιση από τη φυσιολογία συνιστά παθολογία και όχι δικαίωμα. Πολύ περισσότερο, η παθολογία δεν κατοχυρώνεται νομικά ως «δικαίωμα».

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:40 | Κοσμοπουλου Χαρίκλεια

    Όχι στο νομό γάμου κ υιοθεσίας.
    όχι στην νομιμοποίηση παρά φύσιν σχέσεων.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:34 | Βασίλης

    Η Κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να πάει την χώρα μπροστά μακριά από αγκυλώσεις δεξιάς και αριστερής προέλευσης.
    Ένα εξαιρετικά θετικό βήμα αλλά πρέπει να έχει συνέχεια.
    Μεταρρυθμίσεις παντού.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:29 | IΙρις

    Διαφωνώ κάθετα!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:14 | Μελίνα Σ.

    Στηρίζουμε το νομοσχέδιο για μια συμπεριληπτικη κοινωνία.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:59 | ΙΟΡΔΑΝΑ

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΝ.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:50 | ;Άννα Κ. Α.

    1. Η διαφορά φύλου είναι θεμελιώδης προϋπόθεση τέλεσης γάμου στο Δίκαιό μας. Η έλλειψη διαφοράς φύλου καθιστά τον γάμο ανυπόστατο και αντισυνταγματικό.
    2. Είναι παραπλανητικός και ψευδής ο δήθεν διαχωρισμός «ναι στον γάμο – όχι στις υιοθεσίες» που επιχειρήθηκε επικοινωνιακά. Η τυχόν επέκταση του θεσμού του γάμου σε ομοφυλοφίλους, τους αναγνωρίζει ταυτόχρονα και το δικαίωμα υιοθεσίας, όπως πλέον έκδηλα αναφέρει και το νομοσχέδιο προς διαβούλευση.
    3. Είναι ψευδής η παραβίαση δήθεν της αρχής της ισότητας, επειδή δεν αναγνωρίζεται γάμος ομοφυλοφίλων. Η αρχή της ισότητας εφαρμόζεται σε πρόσωπα υπό τις ίδιες συνθήκες, δηλαδή άνδρας και γυναίκα. Εν προκειμένω πρόκειται για πρόσωπα που βρίσκονται κάτω από διαφορετικές συνθήκες, δηλαδή άτομα του ιδίου φύλου.
    4. Δεν μας υποχρεώνει το δίκαιο της ΕΕ να ενσωματώσουμε τις αλλοδαπές έννομες τάξεις, οι οποίες αναγνωρίζουν το γάμο μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών. Αποτελεί καθαρά νομοθετική επιλογή της χώρας μας.
    5. Το υγιές πρότυπο των ρόλων πατέρα και μητέρας και σχέσεων άνδρα και γυναίκας είναι απαραίτητο για την ομαλή ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών.
    6. Το δίκαιό μας διαθέτει εναλλακτικούς μηχανισμούς προστασίας του τέκνου σε περίπτωση που αποβιώσει ο φυσικός γονέας. Δεν υπάρχει κενό στη νομοθεσία όπως ψευδώς ισχυρίζεται η κυβέρνηση.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:24 | ΚΡΙΤΣΙΛΙΔΟΥ Β.

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο. Ο ρόλος του πατέρα και της μητέρας είναι αναπόσπαστο κομμάτι της φυσιολογικής εξέλιξης τους

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:09 | Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού

    «Γάμος ομόφυλων ζευγαριών και δικαιώματα του παιδιού: Η θέση του Δικτύου για τα Δικαιώματα του Παιδιού»

    Σχετικά με το ζήτημα του πολιτικού γάμου και της τεκνοθεσίας παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια που έχει προκύψει με αφορμή το σχέδιο νόμου με τίτλο : «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις», που τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση, το Δίκτυο για τα Δικαιώματα του Παιδιού (Δίκτυο) επιφυλάσσεται να τοποθετηθεί αναλυτικά.

    Σε κάθε περίπτωση όμως, και επί της αρχής, το Δίκτυο, με γνώμονα πρωτίστως την προάσπιση των δικαιωμάτων και του βέλτιστου συμφέροντος των παιδιών, αλλά και τις αρχές της ισότητας (που πηγάζει από το ελληνικό Σύνταγμα), της μη διάκρισης, της ίσης μεταχείρισης και της ίσης ελευθερίας, τάσσεται υπέρ της θεσμοθέτησης του γάμου ομόφυλων ζευγαριών, καθώς και της απόκτησης τέκνων από αυτά μέσω τεκνοθεσίας ή/και παρένθετης μητρότητας.

    Η δυνατότητα τέλεσης πολιτικού γάμου μεταξύ των ομόφυλων ζευγαριών στην πράξη θα άρει τη διάκριση που υπάρχει τη στιγμή αυτή λόγω φύλου και θα παρέχει ίδια πρόσβαση, ίση μεταχείριση και ελευθερία σε όλους τους Έλληνες πολίτες στο γάμο. Με τον τρόπο αυτό δηλαδή θα δοθεί η δυνατότητα στο ομόφυλο ζεύγος σε από κοινού τεκνοθεσία ενός παιδιού ή τεκνοθεσία από τον ένα σύζυγο του παιδιού που ήδη έχει ο σύζυγός του ή η σύζυγός της.

    Περαιτέρω, θα πρέπει να σημειωθεί ότι στα άρθρα 7 και 8 της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού προβλέπεται το δικαίωμα του παιδιού στην ιθαγένεια και την ταυτότητά του, το δικαίωμα να γνωρίζει τους γονείς του και να ανατρέφεται από αυτούς. Ένα παιδί που έχει τεκνοθετηθεί ή αποκτηθεί μέσω παρένθετης μητρότητας, δεν απολαμβάνει τα δικαιώματα του αυτά στην Ελλάδα, καθώς δεν αναγνωρίζεται ο γάμος των γονέων του. Με τη νομοθέτηση του γάμου στα ομόφυλα ζευγάρια, η Ελληνική Πολιτεία θα σταματήσει να στερεί νομικά από ένα παιδί που ζει μέσα σε μια οικογένεια με δύο μητέρες ή δύο πατέρες τον ένα του γονέα.

    Τόσο η Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, όσο και η νομολογία του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, αλλά και το Ελληνικό Σύνταγμα επιβάλλουν την νομική προστασία της οικογένειας, η οποία αποτελεί ένα εμπειρικό γεγονός και εξαρτάται πρωτίστως από την αγάπη, την κοινωνικό-συναισθηματική σύνδεση των μελών που την αποτελούν, καθώς και την παροχή φροντίδας και ασφαλούς περιβάλλοντος και όχι απαραίτητα από βιολογικούς ή γενετικούς παράγοντες, όπως για παράδειγμα παιδιά που έχουν τεκνοθετηθεί και τα οποία συνδέονται με τους θετούς γονείς και έχουν αποκοπεί νομικά από τους βιολογικούς γονείς. Τη βιωμένη αυτή εμπειρία των παιδιών πρέπει να προστατεύει ο νόμος στο πλαίσιο του θεμελιώδους δικαιώματος στην προστασία του βέλτιστου συμφέροντός και της οικογενειακής τους ζωής με την απόλαυση της φροντίδας από τους δύο πραγματικούς τους γονείς, χωρίς τον οποιοδήποτε νομικό αποκλεισμό.

    Όσον αφορά ειδικότερα την τεκνοθεσία, στο προοίμιο της Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού αναφέρεται: «το παιδί για την πληρέστερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του, πρέπει να μεγαλώνει μέσα στο οικογενειακό περιβάλλον, σ’ ένα κλίμα ευτυχίας, αγάπης και κατανόησης». Στο πλαίσιο αυτό το βέλτιστο συμφέρον του παιδιού είναι η ανατροφή και η ανάπτυξη της προσωπικότητας του σε μια οικογένεια που θα του παρέχει αγάπη, φροντίδα και προστασία, δηλαδή σημασία έχει η ουσία της σχέσης και των δεσμών που θα αναπτυχθούν μέσα στην οικογένεια και όχι ο τύπος και η μορφή της οικογένειας.

    Άλλωστε, λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη αποϊδρυματοποίησης και αποκοπής χιλιάδων παιδιών από τον παρωχημένο θεσμό των ιδρυμάτων, η τοποθέτησή τους σε οικογένειες που θα τους παράσχουν την απαιτούμενη αγάπη και φροντίδα καθίσταται ακόμη πιο επιτακτική.

    Οι οικογένειες αυτές προφανώς χρειάζεται να πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις και κριτήρια που θα διασφαλίζουν το συμφέρον και την ευημερία του παιδιού και την υγιή του ανάπτυξη σε ένα κατάλληλο οικογενειακό περιβάλλον, μπορούν όμως να αποτελούνται από ετερόφυλα ή και ομόφυλα ζευγάρια καθώς τα επιστημονικά δεδομένα αποδεικνύουν πως τα παιδιά που διαβιούν με ομόφυλα ζευγάρια, διαβιούν το ίδιο καλά όπως και τα παιδιά με ετερόφυλα ζευγάρια, καταρρίπτοντας τις όποιες αντίθετες θεωρίες που επιχειρούν να δαιμονοποιήσουν και να στιγματίσουν τα ομόφυλα ζευγάρια.

    Τέλος, αναφορικά με το θεσμό της παρένθετης μητρότητας είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι σύμφωνα με τους νόμους Ν. 3089/2002 και Ν. 3305/2005, δικαίωμα χρήσης της παρένθετης μητρότητας έχουν μόνο τα ετερόφυλα ζεύγη και οι μόνες, άγαμες γυναίκες που εμφανίζουν σχετική αδυναμία κυοφορίας. Ωστόσο, για λόγους ισότητας των δύο φύλων, βάσει και του άρθρου 4 § 2 του Συντάγματος, θεωρούμε ότι το δικαίωμα θα πρέπει να παρέχεται και σε μονούς άντρες, καθώς και σε ομόφυλα ζευγάρια επομένως να καταστεί δικαίωμα όλων των πολιτών (φυσικά όμως κάτω από τις ίδιες προϋποθέσεις και κριτήρια που αναφέρονται παραπάνω σχετικά με την τεκνοθεσία).

    Προκειμένου όμως ο θεσμός της παρένθετης μητρότητας να λειτουργήσει ορθά και να αποφευχθεί οποιαδήποτε εκμετάλλευση ή προσπόριση παράνομου οφέλους είναι απαραίτητη προϋπόθεση να δίνεται προτεραιότητα στην ελευθερία και το δικαίωμα αυτοδιάθεσης του σώματος της κάθε γυναίκας, ενώ η κάθε απόφασή της υποψήφιας κυοφόρου να κυοφορήσει, θα πρέπει να είναι ελεύθερη, απαλλαγμένη από οποιαδήποτε άσκηση πίεσης ή εκμετάλλευση ευάλωτης θέσης.

    Ενόψει των ανωτέρω, προτείνεται να προστεθεί στον νόμο διάταξη που να προβλέπει τη δυνατότητα πρόσβασης στο θεσμό της παρένθετης μητρότητας σε όλους τους πολίτες της Ελληνικής Δημοκρατίας, χωρίς οποιαδήποτε διάκριση με βάση το φύλο και την αδυναμία κυοφορίας.

    Κλείνοντας, συμπληρωματικά στα παραπάνω, είναι πολύ σημαντικό να ενταχθεί στο πλαίσιο του σχολείου, εκπαιδευτικό υλικό που να εξηγεί τα δικαιώματα και μορφές της οικογένειας με φιλικό προς το παιδί τρόπο, όπως για παράδειγμα το βιβλίο του Δικτύου με τίτλο : Έχω δικαίωμα; Έχω δικαίωμα! (https://mikriselini.gr/product/ex-dikaioma-vivlio-gia-ta-dikaiomata-tou-paidioufi/) μπορεί να αποτελέσει ένα πολύτιμο εργαλείο για τους εκπαιδευτικούς (σελ.10-11).

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:16 | Γιώτα

    Διαφωνώ!
    Τέτοιου είδους νομοσχέδια δεν αποτελούν πρόοδο, αλλά ανοίγουν τους ασκούς του Αιόλου σε πολλά επίπεδα…

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:31 | Nikolas

    Που ακούστηκε ομάδα που αδικείται να στηρίζεται από το Εγχώριο και παγκόσμιο σύστημα ; .Οι κομμουνιστές που υπέστησαν διώξεις είχαν κάποτε ολόκληρο το σύστημα εναντίον τους.Αυτοί ναι αγωνίστηκαν κατά του τότε κατεστημένου,ενάντια στο κλίμα της εποχής και πέτυχαν πράγματα.Άκου,λέει αδικούνται οι ΛΟΑΤΚΙ και όλο το σύστημα είναι υπέρ τους,τηλεοράσεις,ίντερνετ,Facebook,κυβέρνηση,αντιπολίτευση… μόνο ο περισσότερος κόσμος κατά 70% είναι κατά,ωστόσο θα υποστεί τις τραγικές συνέπειες των επιλογών του στις προηγούμενες εκλογές..

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:48 | Νικολία

    ΔΙΑΦΩΝΏ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑ ΦΎΣΙΝ ΓΆΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΊΛΩΝ!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:28 | Χαρούλα Λουκίδου

    Τίθεται σε νομοθετική διαδικασία ένα θέμα το οποίο άπτεται βασικών ανθρώπινων φυσικών και βιολογικών παραμέτρων καθώς και του σεβασμού της ανθρώπινης φύσης και του ανθρώπινου προσώπου βιαστικά και χωρίς καμία ουσιαστική επιστημονική και κοινωνική μελέτη.Στην ελληνική κοινωνία στην οποία δεν υπάρχει ουσιαστική και αληθινή μέριμνα και προστασία για τη φυσική οικογένεια, δυστυχώς θεωρείται εξέλιξη η θέσπιση του γάμου των ομόφυλων απλά και μόνο γιατί γίνεται και σε άλλα κράτη του δυτικού κόσμου. Στο όνομα του σεβασμού του ανθρώπου και των προτιμήσεών του χάνεται η ιερότητα και ο αληθινός σεβασμός στην οικογένεια η οποία είναι ο φυσικός θεσμός της δημιουργίας του ανθρώπου. Διαφωνώ με το παρόν νομοσχέδιο καθώς γιατί αντίκειται στους φυσικούς νόμους, στο ήθος του ελληνορθόδοξου πολιτισμού της πατρίδας μας καθώς και στο νομικό δίκαιο καθώς προτεινεται χωρίς να έχει προηγηθεί εμπεριστατωμένη μελέτη όλων των νομικών παραμέτρων και όλων των σοβαρών προβλημάτων τα οποία θα προκύψουν από τη θέσπισή του.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:51 | Λυδία Α.

    Πάντα η Εκκλησία θα ανοίγει την αγκαλιά της για να μας θεραπεύσει όλους μας. Είναι όμως δείγμα πνευματικής παράλυσης να μην ακούμε το λόγο της πάνω στον οποίο έχουμε χτίσει ο,τι καλό έχουμε σαν λαός. Σαν να πριονιζουμε το κλαδί που καθομαστε. Τον εαυτό μας αδικούμε. Η ιστορία επίσης μας έχει διδάξει τόσα για το σεβασμό που απαιτεί η φύση. Τουλάχιστον ας λυπηθούμε τα παιδιά που θα βιωσουν μια πάρα φύσει πραγματικότητα από τόσο κοντά.
    Εύχομαι να μην χρειαστεί να πάθουν αυτα για να μάθουμε εμείς.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:03 | Χριστίνα

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Ας καλύπτονται οι άνθρωποι αυτοί από το σύμφωνο συμβίωσης και σχετικές ρυθμίσεις. Ως προς τα παιδιά που θα μεγαλώνουν με γονείς ιδιου φυλου, κάνεις σας δεν εγγυάται με επιστημονικά δεδομένα την ψυχοσωματικη τους ασφάλεια και υγεία.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:02 | Δήμητρα

    Όχι στο νομοσχέδιο.Δε μπορούμε στο όνομα της αγάπης να αποδεχόμαστε τα πάντα. Το να είσαι προοδευτικός, δε σημαίνει πως πρέπει να αποδέχεσαι το αφύσικο, ως φυσιολογικό και υγιές. Τα φύλλα, είναι δύο. Άνδρας και γυναίκα. Δε μπορείς να κάνεις νόμο του κράτους κάθε τι που στο κεφάλι σου έρχεται.Σε λίγα χρόνια δηλαδή, αν μας πουν να ψηφίσουμε ναι στην παιδοφιλία πχ ή την κτηνοβασία, επειδή ο καθένας κάνει ό, τι θέλει, θα το δεχτούμε;

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:07 | Χρήστος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Που σταματάνε τα όρια της «αγάπης»; Αν είναι έτσι όλα ανοιχτά προς συζήτηση Γιατί όχι οικογένειες 3 ή 4 ατόμων; Εκεί δεν μπορεί να υπάρχει αγάπη; Οι πιθανότητες είναι άπειρες και οι συσχετισμοί αλλά στην πραγματικότητα οι έννοιες πρέπει να ορίζονται ξεκάθαρα. Αυτό που ξεχωρίζει την ανθρώπινη φύση από τη ζωική είναι η οριοθέτηση των παρορμήσεων.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:52 | Νίκος Κ.

    Όλοι μας κάνουμε λάθη κι έχουμε διάφορα πάθη. Το υγιές είναι να τα παλεύουμε όσο μπορούμε. Όχι να τα καθιερώσουμε και νομοθετικά σαν φυσιολογικά. Είναι πέρα από κάθε λογική. Δεν μιλάμε καν για υψηλές αξίες. Με αυτό το νομοσχεδιο πάμε να βιάσουμε τη φύση με τον πλέον επίσημο τρόπο. Κι αν αυτό δεν μας νοιάζει ας λυπηθούμε τουλάχιστον τα παιδιά που θα βρεθούν σε χέρια ανθρώπων (αγαπητών βεβαίως) που θελουν να βαπτίσουν το αφύσικο ως φυσικό. Δεν χρειάζεται καμία επιτροπή να αποφασίσει για την καταλληλότητα τους. Και μόνο αυτό αρκεί. Διεστραμενος εγωισμός. Καλή φώτιση στους κυβερνώντες και σε όλους μας. Ελπίζω ότι είναι αρκετές οι φορές που τα αποτελέσματα των παρά φύσει επιλογών των ανθρώπων μας δίδαξαν με σκληρό τρόπο.Εύχομαι να μην χρειαστεί να πάθουμε κι άλλο για να μάθουμε.

    Όπως και να έχει η Εκκλησία ανοίγει την αγκαλιά της για να θεραπεύσει τους πάντες. Είναι όμως δείγμα απόλυτης πνευματικης παράλυσης να μην ακούμε το λόγο της πάνω στον οποίο έχουμε χτίσει ο,τι καλό έχουμε σαν λαός. Σαν να πριονιζουμε το κλαδί που καθομαστε. Σαν να μουτζωνουμε όλο το παρελθόν μας. Δεν χάνει η Εκκλησία, ποτέ δεν θα χάσει. Εμείς αδικούμε τον εαυτό μας και θα γευτούμε τους καρπούς των επιλογών μας. Το παρηγορο είναι ότι ο καλός Θεός, μεσα από την Εκκλησία Του, μας ανέχεται και μας περίμενει μέχρι να κλείσουμε τα μάτια. Ίσως πρέπει να πάθουμε για να μάθουμε. Εύχομαι όχι.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:20 | Σύρμω

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.Τα θέματά τους λύνονται με το σύμφωνο συμβίωσης. Θεωρώ ότι ο πατέρας κι η μητέρα είναι απαραίτητες παρουσίες στην ψυχολογική ωρίμανση του παιδιού. Ανοίγουμε τον ασκό του Αιόλου. Προσοχή!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:04 | Λεωνίδας

    Διαφωνώ απολύτως με το σύνολο του νομοσχεδίου.
    Απαράδεκτο!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:03 | Ελευθερία

    ΟΧΙ στο νομοσχέδιο. Οτιδήποτε ανήθικο το κάνουμε ηθικό . Δεν γίνετε το ανώμαλο να το περνάμε ως φυσικό. Ναι κάνε ότι θες στην ζωή σου αλλά μην το κάνεις και νόμο του κράτους.!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:38 | ΑΝΝΑ ΤΣΑΚΩΝΑ

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ !

    Αδελφοί εν ταίς εσχάταις ημέραις ενστήσονται καιροί χαλεποί. Έσονται γαρ οι άνθρωποι φίλαυτοι, φιλάργυροι, αλαζόνες, υπερήφανοι, βλάσφημοι, γονεύσιν απειθείς, αχάριστοι, ανόσιοι, άστοργοι, άσπονδοι, διάβολοι, ακρατείς, ανήμεροι, αφιλάγαθοι, προδόται, προπετείς, τετυφλωμένοι, φιλήδονοι μάλλον η φιλόθεοι, έχοντες μόρφωσιν ευσεβείας, την δε δύναμιν αυτής ηρνησάμενοι· και τούτους αποτρέπου· εκ τούτων γαρ εισιν οι ενύνοντες εις τας οικίας και αιχμαλωτίζοντες γυναικάρια συσσωρευμένα αμαρτίαις, αγόμενα επιθυμίαις ποικίλαις, πάντοτε μανθάνοντα και μηδέποτε εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν δυνάμενα.

    (Προς Τιμόθεον Β´ επιστολή, κεφ. γ´, στίχοι 1-7).

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:57 | Nikolas

    Απαράδεκτο νομοσχέδιο που επιχειρεί να εξίσωση το δικαίωμα των σεξουαλικών επιλογών και προτιμήσεων του καθενός με το θεσμό της οικογένειας.
    Κάθετα αντίθετος

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:00 | ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:16 | Γεωργία Κ.

    Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία, που έπρεπε να είχε γίνει ΧΘΕΣ! Παιδιά που μεγαλώνουν σε οικογένειες με ομόφυλους γονείς υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν. Ας φτιάξουμε μία κοινωνία που τα αγκαλιάζει και τα προστατεύει, όπως θε έπρεπε να γίνεται με όλα τα παιδιά!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:27 | Αργυρώ

    Ναι ναι ναι!! Επιτέλους!!
    Δεν χρειάζεται να συζητάμε τα αυτονόητα αλλά να γίνονται πράξη.
    Δεν υπάρχει λόγος να έχει ο καθένας γνώμη. Να κοιτάει το σπίτι ο καθένας κ όχι τι κάνεις ο άλλος.

    Όλοι έχουμε τα ίδια δικαιώματα.

    ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:44 | Σοφία Μαυρίδου

    Προσωπικά δεν μπορώ να καταλάβω τι πρόσθετο προσφέρει το εν λόγω νομοσχέδιο μιας και υπάρχει ήδη θερμοθετημένο το σύμφωνο συμβίωσης για όλα τα ζευγάρια. Οπότε αυτά είναι καλυμμένα απέναντι στο νόμο. Επίσης αν κάποιος θέλει να βοηθήσει οικονομικά -κληροδοτήσει την περιουσία του- σε ένα παιδί, μπορεί να το κάνει κάλιστα μέσω διαθήκης.
    Παράλληλα, η θρησκεία μας (Χριστιανισμός) δεν ευλογεί παρά φύσιν ενώσεις ανθρώπων και κατ επέκταση ούτε βαφτίσεις παιδιών που δεν προέρχονται από τέτοιες «οικογένειες». Επόμένως ο γάμος- με την παραδοσιακή του έννοια καταστρατηγείται και φυσικά επιτελείται γενοκτονία, καθώς τέτοιες ενώσεις ανθρώπων δεν οδηγεί στη διαιώνιση του ανθρωπίνου είδους.
    Αν ένα ομόφυλο ζευγάρι θελήσει παιδί τότε προφανώς για να το αποκτήσει θα προσφύγει είτε στην υιοθεσία, η οποία θα πρέπει να ενισχυθεί πρώτα για ετερόφυλα ζευγάρια, τα οποία δυσκολεύονται ήδη λόγω μακροχρόνιας γραφειοκρατίας, είτε μέσω παρένθετης μητέρας που σημαίνει εμποριο βρεφών και φυσικά τιμωρείται από το νόμο- εκτός αν με το εν λόγω νομοσχέδιο επιχειρείται να ανοίξει ο δρόμος προς την εμπορία των βρεφών από όλους προφανώς, παράνομο και ενάντια στο Σύνταγμά μας.
    Τα παιδιά έχουν δικαίωμα να έχουν μητέρα και πατέρα- όχι δύο μητέρες και όχι δύο πατεράδες- καθώς τόσο ο άντρας όσο και η γυναίκα έχουν μοναδικά χαρακτηριστικά που δεν μπορούν να καλυφθούν του ενός από του άλλου. Δυστυχώς η ελευθερία που ζητείται από τα ομόφυλα ζευγάρια θα απειλήσουν την ελευθερία των παιδιών τους.
    Οι βουλευτές που θα το ψηφίσουν καλό θα είναι να αναρωτηθούν αν θα προτιμούσαν να μεγαλώσουν με δύο μητέρες ή δύο πατεράδες… είμαι σίγουρη οτι η απάντησή τους θα είναι αρνητική.
    Τέλος πιστεύω οτι για ένα τόσο σημαντικό ζήτημα είναι απαραίτητο να γίνει δημοψήφισμα, η ψήφιση κάτι τέτοιου από μια μικρή μερίδα ανθρώπων (<300 ατόμων που είναι οι βουλευτές) σίγουρα δεν ενισχύει ούτε τιμάει τη Δημοκρατία που θέλουμε να έχουμε, μιας και το συγκεκριμένο θέμα έχει νομικές αλλά κυρίως ηθικές προεκτάσεις που καλύπτονται από το Σύνταγμά μας και πρέπει να διαφυλάτονται πάσει θυσία.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:01 | Νικόλαος Καρόπουλος

    Διαφωνώ πλήρως με όλο το νομοσχέδιο. Δεν συμφωνώ με την νομιμοποίηση της ανωμαλίας και την εγκατάλειψη αθώων παιδιών σε ψυχικά διαταραγμένα άτομα.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:24 | Αρετή

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΣΠΙΖΕΤΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ! ΤΑ ΦΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ. ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΕΝΑΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΑΦΥΣΙΚΟ. ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΟΗΤΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΕΦΗΒΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ! ΑΝ ΜΕ ΡΩΤΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ 10 ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΑΓΟΡΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΕΤΡΕΠΑΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ «ΑΓΟΡΙΣΤΙΚΑ» ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΝΑ ΕΚΑΝΑ ΑΛΛΑΓΗ ΦΥΛΟΥ ΣΕ ΜΙΑ «ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ» ΚΟΙΝΩΝΙΑ;; ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:54 | Σωτήρης

    ΟΧΙ στα παρά φύσιν αμαρτήματα

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:39 | ΡΙΑ

    Μητσοτάκη προχώρα !Μη φοβάσαι τίποτα! Είμαστε μαζί σου! Ελλάδα 2.0 !

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:13 | ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

    ΤΟ ΟΤΙ ΤΑ 2 ΦΥΛΑ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΘΥΛΗΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗΛΟΣΥΜΠΛΗΡΟΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟΝ ΜΟΝΟ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΙΩΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ…
    Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΣΚΕΥΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ..ΗΔΗ ΤΑ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΝΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ..
    Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ Κ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ «ΓΟΝΕΙΚΟΤΗΤΑΣ»!!!ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΩ…ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΟΝΟ ΝΟΗΜΑ…Η ΠΑΡΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΗΘΙΚΗ.. ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΣΥΓΧΥΣΗ ΖΩΗΣ..ΠΟΙΟΣ ΜΕ ΓΕΝΝΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 2 ΜΟΥ ΓΟΝΕΙΣ..ΠΛΗΓΕΣ ΒΑΘΙΕΣ
    ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΙΚΕΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ
    ΕΠΙΣΗΣ Η ΕΠΙΜΟΝΗ Κ Η ΒΙΑΣΥΝΗ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΘΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΕ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΑΠΟ ΑΠΕΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟ ΚΑΤΑΤΑΣΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ…

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:49 | Χρήστος

    Αρσενικό με θηλυκό=τεκνοποίηση.ολα τα άλλα είναι για να ξεφτιλιζεται το ανθρώπινο είδος

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:25 | Ασημίνα Γεωργούση

    Απαιτήσεις ομοφυλοφίλων οι οποίοι μέχρι προχτές αυτοχαρακτηρίζονταν ως αντισυμβατικοί, δεν ήθελαν καν να ακούν για αστικούς και θρησκευτικούς περιορισμούς και για κοινωνικές νόρμες και συμβατικότητες και σήμερα απαιτούν, ελέγχοντας, άγνωστο πώς,τα ΜΜΕ, διότι θέλουν, λέει, »παντρειές» όπως οι αυτές tiw opo;iew απεχθάνοντο και να αγοράζουν και παιδιά μέσω εκμετάλλευσης των γυναικών. Οι Βουλευτές, παρακαλούμε θερμά, να προσέξουν πριν εκτροχιάσουν την κοινωνία υλοποιώντας παρασκηνιακές οδηγίες.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:30 | Δημήτριος

    Απαράδεκτο! Είμαι κάθετα αντίθετος! Όσα προβλέπει ή είναι ήδη κατοχυρωμένα ή μπορούν να κατοχυρωθούν με άλλους νόμιμους τρόπους. Κρύβει μεθοδεύσεις!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 10:28 | Σοφία Τσιραμπίδου

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο που θέλετε να περάσετε. Να ρωτήσετε τους πολίτες με δημοψήφισμα!!! Για μια τόσο μικρή μειονότητα των ΛΟΑΤΚΙ είστε πρόθυμοι να υποκύψετε σε πιέσεις και να νομοθετήσετε αφύσικα πράγματα; Τα τελευταία χρόνια μιλάμε για την ισορροπία στο φυσικό περιβάλλον και για τον σεβασμό των νόμων της φύσης κι εσείς πάτε να νομοθετήσετε υπέρ ενός πράγματος αντίθετου στη φύση! Η σοφία της φύσης έδωσε να βγαίνουν παιδιά από ένα αρσενικό κι ένα θηλυκό. Τώρα ξαφνικά αυτή η σοφία της φύσης εξαφανίστηκε κι εσείς θέλετε να εισάγετε νέα πράγματα ενάντια στη φυσική τάξη πραγμάτων; Έχω φίλους ομοφυλόφιλους, αλλά είναι αξιοπρεπείς, έχουν τη δική τους ζωή χωρίς να προσπαθούν να κάνουν την εξαίρεση κανόνα. Η απαίτηση της δημιουργίας οικογένειας ομοφυλόφιλων με παιδιά μοιάζει με κατάληψη στην έννοια της παραδοσιακής οικογένειας με ομήρους αθώα παιδάκια. ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!!!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 10:31 | ΦΙΛΟΘΕΟΣ

    Με το νομοσχέδιο εισάγεται ένας άκρατος δικαιωματισμός που ανυψώνει σε ανθρώπινο δικαίωμα δικαιούμενο σεβασμού κάθε ατομική προσωπική επιλογή.
    Με τη λογική σας διαλύεται ο ορισμός του γάμου που ισχύει από το ρωμαικό δίκαιο και θεωρητικά θα μπορεί αύριο να περιλαμβάνει και περισσότερα των 2 άτομα ή και οτιδήποτε άλλο.
    Οι άλλες χώρες που το νομοθέτησαν δεν θεωρούνται και επιτυχημένα υποδείγματα οικογενειακής πολιτικής. Παράλληλα σε καμμία άλλη χώρα οι τοπικές θρησκευτικές κοινότητες δεν έχουν το ειδικό βάρος και τον ρόλο που έπαιξε η Ορθόδοξη Εκκλησία και το Ευαγγέλιο στη χώρα μας για την στήριξη της κοινωνίας και την διαφύλαξη της εθνικής ενότητας.
    Κανένα παιδί δεν πρέπει να στερηθεί την μητρική ή πατρική αντίστοιχα παρουσία στην ζωή του!
    Η θέση της Εκκλησίας και της πλειοψηφίας του λαού πρέπει να ακουστεί με σεβασμό !

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 10:34 | ΓΙΑΝΝΗΣ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 10:12 | Αναστασία Ζουπα

    Όχι στο νομοσχέδιο!!!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 10:16 | Πετρος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο και ειδικά με το ενδεχόμενο απόκτησης παιδιών από τα ομοφυλοφυλα άτομα. Είναι επίθεση προς την παραδοσιακή οικογένεια και μπερδεύει ακόμα περισσότερο τα παιδιά.Το τι κάνουν στο κρεββάτι τους-και μέχρι εκει- είναι προσωπικό τους θέμα.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 10:47 | Αναστασία Ζουπα

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο!!