Στην παρ. 1 του άρθρου 1350 του Αστικού Κώδικα, περί των όρων σύναψης γάμου, προστίθεται νέο, πρώτο, εδάφιο, και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:
«Άρθρο 1350
Όροι για τη σύναψη γάμου
Ο γάμος συνάπτεται μεταξύ δύο προσώπων διαφορετικού ή ίδιου φύλου. Για τη σύναψη γάμου απαιτείται συμφωνία των μελλονύμφων. Οι σχετικές δηλώσεις γίνονται αυτοπροσώπως και χωρίς αίρεση ή προθεσμία.».
Διαφωνώ με την ψήφιση του νομοσχεδίου περί γάμου και υιοθεσίας ομοφυλοφίλων γιατί αυτό υπαγορεύει η λογική , η συνείδηση μου οτι ειναι τεραστια αστοχια! Ότι κριτήριο έχω μέσα μου εναντιώνεται σε αυτήν την πάρα φύση πρόταση
Γιατί να καταδικάζουμε δύο ανθρώπους σε αμετανοησια;
ΟΧΙ στον παραλογισμό.
ΟΧΙ στη λογοδοσία των πολιτικών μας στο φόρουμ του Νταβός.
ΟΧΙ στην επέμβαση των ΗΠΑ στην ηθική και τις αξίες μας.
ΦΤΑΝΕΙ.
Από τη στιγμή που τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια δεν μπορούν να αποκτήσουν παιδιά, δεν δικαιούνται να έχουν. Το ότι υπάρχουν γονείς ακατάλληλοι, δε σημαίνει ότι πρέπει να νομοθετήσουμε να έχουν παιδιά οι ΛΟΑΤΚΙ, όπως το ότι υπάρχουν αρτιμελείς άνθρωποι απαράδεκτοι δεν σημαίνει ότι πρέπει να επιδιώκουμε μια κοινωνία ατόμων χωρίς χέρια ή πόδια. Είναι άλλο να κατανοούμε και να αγκαλιάζουμε τα πάθη, τις ιδιαιτερότητες και τις αδυναμίες του καθενός κι άλλο να στρεβλώσουμε τη φύση και τις φυσιολογικές λειτουργίες. Δεν υπάρχουν καν επαρκείς μελέτες που να συνιστούν ότι είναι OK ένα παιδί να μεγαλώνει χωρίς το ένα πρότυπο γονέα και με το άλλο πρότυπο εις διπλούν. Τι είναι τα παιδιά, πειραματόζωα; Κατοικίδια; Τρόπαια; Χρειάζονται πατέρα και μητέρα. Δεν μπορεί το εγωιστικό καπρίτσιο των ΛΟΑΤΚΙ να είναι πάνω από τα δικαιώματα των παιδιών. 
9 η ουκ οιδατε οτι αδικοι βασιλειαν θεου ου κληρονομησουσιν μη πλανασθε ουτε πορνοι ουτε ειδωλολατραι ουτε μοιχοι ουτε μαλακοι ουτε αρσενοκοιται
10 ουτε κλεπται ουτε πλεονεκται ουτε μεθυσοι ου λοιδοροι ουχ αρπαγες βασιλειαν θεου ου κληρονομησουσιν
11 και ταυτα τινες ητε αλλα απελουσασθε αλλα ηγιασθητε αλλ εδικαιωθητε εν τω ονοματι του κυριου ιησου και εν τω πνευματι του θεου ημων
12 παντα μοι εξεστιν αλλ ου παντα συμφερει παντα μοι εξεστιν αλλ ουκ εγω εξουσιασθησομαι υπο τινος
ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ Α’…
ΟΧΙ!Δεν σκέφτεστε τα παιδιά που θα μεγαλώσουν χωρίς το πρότυπο της μητέρας ή του πατέρα,με όλες τις ψυχολογικές επιπτώσεις που θα έχει αυτό στην ανάπτυξη τους;Για ποια δικαιώματα μιλούν τα ομόφυλα ζευγάρια όταν διεκδικούν εγωιστικά κάτι καταπατωντας το δικαίωμα του παιδιού να έχει ΜΑΝΑ κ ΠΑΤΕΡΑ;Τα αθώα παιδιά ποιος απ’ τη κυβέρνηση θα τα υπερασπιστεί;Αν θελουν οι κυβερνώντες να λυθεί συμβολαιογραφικά το θέμα των ομοφυλων ζευγαριών για οικονομικούς λόγους,κληρονομιάς κτλ,ας το διεκπαιραιωσουν μεσω νομοθετικων ρυθμίσεων με τροποποιήσεις στο σύμφωνο συμβίωσης κτλ κι όχι να νομοθετουν γάμο!Ο γάμος αφορά την ένωση δύο ανθρώπων διαφορετικού φύλου κ είναι ιερός γι’αυτό κ ο Χριστός μας τον ευλόγησε λέγοντας αυξάνεσθε και πλυθηνεδθε!Αντίθετα ο σοδομισμός ήταν ανέκαθεν τρομερό πάθος εδώ κ αιώνες,ανατρέχοντας στην ιστορία ξέρουμε τι επιπτώσεις έχει επιφερει!Αντί να προοδεύουμε λοιπόν πάμε πίσω;Αδέλφια είμαστε όλοι,όμως μην απαιτουμε να γίνουν νόμοι τα πάθη μας για να νιώσουμε καλύτερα!Αποδεχόμαστε όλους τους ανθρώπους,όχι όμως όλες τις πράξεις,υπάρχει ένα όριο για όλα.
Το εν λόγω νομοσχέδιο καταλύει στην πράξη τον θεσμό της οικογένειας. Σύμφωνα, με τον Κίσινγκερ, η Ελλάδα για να διαλυθεί θα πρέπει να χτυπηθεί στη θρησκεία, στην ιστορία και στην οικογένεια. Όπως είναι γνωστό, μέχρι τώρα έχει χτυπηθεί στα δύο πρώτα και πλέον μας δίνεται η χαριστική βολή.
Λυπάμαι για τους βουλευτές μας που αποφασίζουν ερήμην του Ελληνικού λαού. Όμως είναι σίγουρο ότι το κυβερνών κόμμα θα το πληρώσει στις επικείμενες εκλογές!
ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑ ΦΥΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΦΥΣΗ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΣΤΕ ΒΛΑΣΦΗΜΟΙ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΙ.ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΕΟ ΣΑΣ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΣΑΣ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΣΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΟ ΚΟΛΑΣΗ.ΣΚΟΤΟΣ ΚΑΙ ΘΛΙΨΗ ΚΥΡΙΟΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ.
Ἕνα μεγάλο ΟΧΙ σέ αὐτό τό νομοσχέδιο, διότι ἀγαπᾶμε καί σεβόμαστε τόν ἄνθρωπο, τόν κάθε ἄνθρωπο ἀδιακρίτως, ἀγαπᾶμε καί τόν Θεό.
Αὐτός πού ἀγαπᾶ ἀποδεδειγμένα περισσότερο τούς ἀνθρώπους, ὁ Θεός δηλαδή, πού μέχρι καί τόν μονογενῆ Υἱό Του θυσίασε γι’αὐτούς, μισεῖ τήν ἁμαρτία γενικότερα καί εἰδικότερα τήν ἁμαρτία τῆς ὁμοφυλοφιλίας. Στήν Ἁγία Γραφή μᾶς τό γνωστοποιεῖ σέ πολλά σημεῖα, καί στήν Παλαιά καί στήν Καινή Διαθήκη.
Αὐτή εἶναι ἡ ἀλήθεια τοῦ Θεοῦ. Ὅλα τά ἄλλα, περί μίσους κλπ, εἶναι προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις, καί ἐκ τοῦ πονηροῦ. Ὁ Θεός μᾶς λέει μάλιστα, διά τῶν χειλέων τοῦ ἀπ. Παύλου, καί τήν αἰτία τῆς ὁμοφυλοφιλίας, στήν ἐπιστολή πρός Ρωμαίους (1 κεφ.):
«…διότι γνόντες τὸν Θεὸν οὐχ ὡς Θεὸν δόξασαν ἢ εὐχαρίστησαν, ἀλλ᾿ ἐματαιώθησαν ἐν τοῖς διαλογισμοῖς αὐτῶν, καὶ ἐσκοτίσθη ἡ σύνετος αὐτῶν καρδία· φάσκοντες εἶναι σοφοὶ ἐμωράνθησαν, καὶ ἤλλαξαν τὴν δόξαν τοῦ ἀφθάρτου Θεοῦ ἐν ὁμοιώματι εἰκόνος φθαρτοῦ ἀνθρώπου καὶ πετεινῶν καὶ τετραπόδων καὶ ἑρπετῶν. Διὸ καὶ παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς ἐν ταῖς ἐπιθυμίαις τῶν καρδιῶν αὐτῶν εἰς ἀκαθαρσίαν τοῦ ἀτιμάζεσθαι τὰ σώματα αὐτῶν ἐν αὐτοῖς,οἵτινες μετήλλαξαν τὴν ἀλήθειαν τοῦ Θεοῦ ἐν τῷ ψεύδει, καὶ ἐσεβάσθησαν καὶ ἐλάτρευσαν τῇ κτίσει παρὰ τὸν κτίσαντα, ὅς ἐστιν εὐλογητὸς εἰς τοὺς αἰῶνας· ἀμήν. Διὰ τοῦτο παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς πάθη ἀτιμίας. αἵ τε γὰρ θήλειαι αὐτῶν μετήλλαξαν τὴν φυσικὴν χρῆσιν εἰς τὴν παρὰ φύσιν, ὁμοίως δὲ καὶ οἱ ἄρσενες ἀφέντες τὴν φυσικὴν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους, ἄρσενες ἐν ἄρσεσι τὴν ἀσχημοσύνην κατεργαζόμενοι καὶ τὴν ἀντιμισθίαν ἣν ἔδει τῆς πλάνης αὐτῶν ἐν ἑαυτοῖς ἀπολαμβάνοντες…»
Το παρά φύσιν δεν γίνεται κατά φύσιν με νομικές διατάξεις.
Ο κατήφορος δεν είναι πρόοδος.
Αναστάσιος, Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας.
Με δυο προτάσεις τα είπε όλα.
Είμαι αντίθετος με αυτό το νομοσχέδιο. Είναι βλάσφημο και ανατρέπει την ανθρώπινη φύση. Η ομοφυλοφιλία είναι εκτροπή και αμαρτία. Οι ομοφυλόφιλοι χρειάζονται θεραπεία θεραπεία η οποία συντελείται μέσα στην Εκκλησία. Η Εκκλησία θεραπεύει-μεταμορφώνει τα πάθη των ανθρώπων σε αρετές.
«Το παρά φύσιν δεν καθίσταται κατά φύσιν με νομικές διατάξεις»
Σχετικά με τη δια νόμου ανύψωση της συμβιώσεως των ομοφυλοφίλων εις γάμο
Είναι πασίγνωστο ότι η διαιώνιση της ανθρωπότητας έχει στηριχθεί στην ύπαρξη δύο φύλων και στην ένωσή τους.
Κανείς πολιτισμός, θρησκεία ή σύστημα νόμων (Σόλων, Πλάτων κ.λπ.) δεν θεσμοθέτησε τη συμβιωση των ομοφυλοφίλων ως γάμο.
Το παρά φύσιν δεν καθίσταται κατά φύσιν με νομικές διατάξεις.
Αντίθετα, ένας τέτοιος νόμος προσβάλλει τη δημιουργία.
Δεν αποτελεί κοινωνική πρόοδο αλλά σύγκρουση με τη φυσική τάξη, μόνιμο κατήφορο.
Η Ελληνική κοινωνία είναι υποχρεωμένη να διατυπώνει με σαφήνεια την έννοια και την αξία του γάμου, τη σημασία της οικογένειας και της τεκνογονίας σύμφωνα με τα ιερά κείμενά και την κατά τους αιώνας παράδοσή της
ΟΧΙ λοιπόν στο νομοσχέδιο
ίμαι υπέρ του γάμου των ομοφυλόφιλων ζευγαριών. Ναι στην υιοθεσία από ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Έχω πολλούς φίλους ομοφυλόφιλους, που είναι εξαιρετικά άτομα. Nαι στα αυτονόητα.
Το νομοσχέδιο αυτό δεν συμπορεύεται με το θέλημα του Θεού (1,2) επιδρά διαλυτικά στην οικογένεια και θα δημιουργήσει δυσεπίλυτα προβλήματα στο σχολείο, στην κοινωνία, στην εκκλησία (8) .Το σύμφωνο συμβίωσης νομίζω πως είναι αρκετό με μια τροποποίηση-επέκταση.
Ποτέ σε κανένα πολιτισμό ή θρησκεία παγκοσμίως δεν ορίστηκε ο γάμος σαν ένωση δυο ομοφύλων, αλλά μόνο σαν ένωση άνδρα και γυναίκας στο πρότυπο της Γένεσης(4)
Η εφαρμογή αυτών των διατάξεων θα οδηγήσει σε απομείωση της ελευθερίας του προσώπου των παιδιών, σχεσιοδυναμικά(3), ψυχοπαιδαγωγικά, βιωματικά, οντολογικά (5). σημειολογικά (6) , ενώ ο συντάκτης του φαίνεται να αγνοεί κομβικές έννοιες της ανθρώπινης ύπαρξης όπως «πρόσωπο» (3), «προσωπικὀτητα»(7) ,«ελευθερία προσώπου» (5), «οντολογική προσωπική σχέση και μετοχή» (4).
1.Γένεσις 1, 27-28 και 5, 1-2
2.Ἰωάννου Χρυσοστόμου, Ὁμιλία Ε΄, Ρωμ. 1, 18-25, ΕΠΕ 16Β, 406, σσ. 406-408
3.Κοσμόπουλος, Αλέξανδρος, Σχεσιοδυναμική Παιδαγωγική του Προσώπου, Γρηγόρη, Αθήνα, 2010.
4.Κωστόπουλος, Κύριλλος, Αρχιμ., Είσοδος στην οντολογική αλήθεια, Πάτρα, 2002.
5. Νέλλας, Παναγιώτης, Zώον Θεούμενον, Προοπτικές για μια ορθόδοξη κατανόηση του ανθρώπου, Αρμός, Αθήνα, 2000.
6. Umberto, Eco, Σημειολογία, Μαλλιάρης Παιδεία, Αθήνα.
7. Καλαϊτζίδης, Παντελής, Ορθοδοξία και Νεωτερικότητα, Ίνδικτος, Αθήνα, 2007.
8. Εφεσίους 5,28
Δὲν βλέπω καμμιά πρόοδο !
Πισογύρισμα στὰ Σόδομα καὶ τὰ Γόμορα βλέπω !
Δρ. Αναστάσιος Κων. Βαβούσκος
Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω
Άρχων Ασηκρήτης της Μ.τ.Χ.Ε.
Προ δύο ημερών συνεδρίασε εκτάκτως η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος με θέμα την επικείμενη ψήφιση από την ελληνική Βουλή του προτεινομένου από την Κυβέρνηση νομοσχεδίου για τον γάμο μεταξύ ομοφύλων.
Όπως ήταν αναμενόμενο και ήδη εκ των προτέρων πανθομολογούμενο, η Ιερά Σύνοδος, αφού άκουσε την εμπεριστατωμένη εισήγηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτική κ. Νικολάου, κατέληξε μετά από συζήτηση στην απόφαση της, να εκφράσει την διαφωνία της με την πρωτοβουλία της Κυβερνήσεως.
Ομοφώνως, νομίζω, όσοι αγαπούν και σέβονται την Εκκλησία, επεκρότησαν την απόφαση αυτή. Ίσως είμαι ο μόνος, που έχω κάποιες ενστάσεις και θα εξηγήσω αμέσως γιατί.
Πράγματι, η εισήγηση του Σεβασμιωτάτου Μεσογαίας και Λαυρεωτικής ήταν αναλυτική και εκτενής και πλήρης επιχειρημάτων. Μόνον που η εισήγηση συνετάγη επί βάσεως θεολογικής και βιοηθικής. Το επίμαχο και φλέγον ζήτημα είναι καθαρώς νομικό και μάλιστα για την ακρίβεια νομοκανονικό. Και αυτό το καίριο και θεμελιώδες σημείο διέλαθε της προσοχής όλων. Το αποτέλεσμα ήταν η Ιερά Σύνοδος να οδηγηθεί σε μία σωστή μεν απόφαση αλλά επί λάθος βάσεως. Γεγονός, που συμβαίνει συχνάκις, όπως στην περίπτωση του ορισμού Τοποτηρητή για την Μητρόπολη Θεσσαλονίκης, όπου ορθώς βεβαίως ορίστηκε Τοποτηρητής αλλά με λάθος διαδικασία, αφού αντί να γίνει ο ορισμός με απόφαση του Μακαριωτάτου, έγινε παρανόμως με συνοδική απόφαση και αντί να ορισθεί όμορος Μητροπολίτης ορίσθηκε παρανόμως ο Μακαριώτατος, ο οποίος στη συνέχεια παρανόμως όρισε αντ’ αυτού Τοποτηρητή, δηλαδή Μετατοποτηρητή, τον Μητροπολίτη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως. Για να επανέλθω, λοιπόν, η Ιερά Σύνοδος, ουσιαστικώς, εγκρίνοντας την εισήγηση του Σεβασμιωτάτου Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, ενέκρινε αυτά που η ίδια πιστεύει και διδάσκει από αιώνων, οδηγούμενη σε αυτοεπιβεβαίωση και αυτοεπιβράβευση.
Ήταν όμως αυτό το ζητούμενο; Να αποφανθεί η Εκκλησία μας, ότι αυτά που η ίδια πιστεύει και διδάσκει, είναι ορθά και έχουν όπως ακριβώς τα εκθέτει η εγκριθείσα Εισήγηση;
Ρητώς και κατηγορηματικώς σας απαντώ αρνητικώς. Όχι. Ο Σεβασμιώτατος Μεσογαίας και Λαυρεωτικής ορθώς ομίλησε και ορθώς εισηγήθηκε, ακουσίως όμως «παραπλάνησε» την Ιερά Σύνοδο, οδηγώντας την διά της εισηγήσεως του σε ατραπούς ήδη πεπατημένες, γνώριμες και μη αμφισβητούμενες από όλους μας.
Εκείνο, λοιπόν, που δεν έγινε δυστυχώς κατανοητό, είναι – όπως ανέφερα ήδη παραπάνω – ότι το ζήτημα του γάμου μεταξύ ομοφύλων είναι ζήτημα ΝΟΜΟΚΑΝΟΝΙΚΟ, όχι θεολογικό ή ζήτημα βιοηθικής. Το θέμα μας δεν είναι η φύση ή ο χαρακτηρισμός της ομοφυλοφυλίας ή οποιουδήποτε άλλου σεξουαλικού προσανατολισμού ούτε η φύση του γάμου ως μυστηρίου. Το ερώτημα είναι: είναι από νομικής πλευράς αποδεκτός ο γάμος μεταξύ ομοφύλων;
Και θα μου πείτε, γιατί το ζήτημα είναι νομοκανονικό; Και θα σας απαντήσω ως εξής:
Διότι ο γάμος ως θεσμός και ως συνάφεια ανδρός και γυναικός προβλέπεται ρητώς στους ιερούς κανόνες, των οποίων η κατοχύρωση εδράζεται στο άρθρο 3 του Συντάγματος, προστατεύεται δε και από το άρθρο 21 του Συντάγματος.
Αν στα παραπάνω προστεθεί και το αδιαμφισβήτητο γεγονός, ότι ο γάμος ως μυστήριο τελούμενος με την ιερολογία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας ήταν ο μοναδικός από την ελληνική Πολιτεία αναγνωρισμένος γάμος μέχρι το 1982, έκτοτε δε συνυπάρχει ως ισόκυρος με τον πολιτικό γάμο (άρθρο 1367 Αστικού Κώδικα), νομίζω σε κανέναν μας δεν καταλείπεται έστω και η παραμικρή αμφιβολία, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος έπρεπε να έχει ενεργό ρόλο στο όλο ζήτημα.
Ποιος θα ήταν ο ρόλος αυτός; Αν λάβουμε υπόψιν, ότι οι τρόποι να αποδείξεις το εσφαλμένο της αντίθετης απόψεως είναι δύο: α) είτε αποδεικνύεις, ότι είναι ορθή η δική σου άποψη, χρησιμοποιώντας τα δικά σου επιχειρήματα, πράγμα εύκολο, γιατί «Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει» και β) είτε αποδεικνύεις, ότι δεν είναι ορθή η αντίθετη άποψη, χρησιμοποιώντας τα επιχειρήματα της αντίθετης απόψεως, πράγμα όχι τόσο εύκολο αλλά πιο στέρεο και πιο αποτελεσματικό, καταλήγουμε στο συμπέρασμα, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος επέλεξε τον πρώτο τρόπο. Απέδειξε με τα δικά της επιχειρήματα, ότι έχει δίκιο, παίζοντας μπάλα στο δικό της γήπεδο και όχι στο γήπεδο της Κυβερνήσεως. Με αυτόν τον τρόπο έδωσε και στην Κυβέρνηση το δικαίωμα, να επικαλεστεί το διακριτό των ρόλων αλλά και τον σεβασμό της προς την Εκκλησία (δύο στοιχεία που είναι δεδομένα και όχι το ζητούμενο) και στον Πρωθυπουργό να δηλώνει, ότι: «Έτσι αντιμετωπίζω τις θέσεις της Εκκλησίας την οποία σέβομαι απόλυτα. Αναφερόμαστε σε επιλογές της πολιτείας, όχι σε θεολογικές πεποιθήσεις». Δηλώσεις, οι οποίες επιβεβαιώνουν πλήρως τα όσα εξέθεσα παραπάνω.
Ενώ θα έπρεπε να προβάλλει την νομοκανονική αντίθεση του θεσμού του γάμου, όπως προβλέπεται μέχρι σήμερα, τόσο σε σχέση με το άρθρο 3 όσο και με το άρθρο 21 του Συντάγματος, προτείνοντας ταυτοχρόνως και λύσεις με βάση τις ισχύουσες διατάξεις του Αστικού Κώδικα. Και επιμένω στον ενεργό ρόλο, διότι κατά τον Αστικό Κώδικα ο θρησκευτικός και ο πολιτικός γάμος είναι ισόκυροι. Αυτό σημαίνει, ότι όποια νομοθετική πρόβλεψη επισυμβεί για το ένα είδος γάμου, επηρεάζει αυτομάτως λόγω του «ισόκυρου» και τον άλλο. Και αυτό, διότι η οποιαδήποτε νομική διαφοροποίηση μεταξύ των δύο ισόκυρων μορφών γάμου συνεπάγεται προσφυγή στην ελληνική και διεθνή Δικαιοσύνη για παραβίαση της αρχής της ισότητας. Και μακάρι να αποδειχθώ κακός μάντης, αλλά είναι πιθανόν μετά την – μάλλον – ψήφιση του νομοσχεδίου να δούμε ομόφυλα ζευγάρια να ζητούν να τελέσουν θρησκευτικό γάμο και μετά την άρνηση της Εκκλησίας να προσφύγουν προς δικαίωση τους στην Δικαιοσύνη, επικαλούμενοι την παραβίαση της αρχής της ισότητας και της ίσης μεταχειρίσεως. Και αυτό είναι ένα από τα πολλά ζητήματα, που θα προκύψουν. Και σίγουρα, στα παραπάνω πλαίσια θα τεθεί αναγκαστικώς και ζήτημα προδικαστικό ενώπιον του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου περί της φύσεως του Κανονικού Δικαίου ως διεθνούς ή όχι δικαιοταξίας, αν δηλαδή και κατά πόσο το Κανονικό Δίκαιο είναι διεθνές Δίκαιο παράλληλο με το Ευρωπαϊκό ή αυτοτελής διεθνής δικαιοταξία, άποψη την οποία ενστερνίζομαι και έχω διατυπώσει και τα σχετικά επιχειρήματα. Αυτά είναι τα θέματα, που θα έπρεπε να προβάλλει η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, ούτως ώστε να έχει εκ των προτέρων την βάση, για την υποστήριξη μελλοντικώς των θέσεων της.
ν, που δεν έγινε δυστυχώς κατανοητό, είναι – όπως ανέφερα ήδη παραπάνω – ότι το ζήτημα του γάμου μεταξύ ομοφύλων είναι ζήτημα ΝΟΜΟΚΑΝΟΝΙΚΟ, όχι θεολογικό ή ζήτημα βιοηθικής. Το θέμα μας δεν είναι η φύση ή ο χαρακτηρισμός της ομοφυλοφυλίας ή οποιουδήποτε άλλου σεξουαλικού προσανατολισμού ούτε η φύση του γάμου ως μυστηρίου. Το ερώτημα είναι: είναι από νομικής πλευράς αποδεκτός ο γάμος μεταξύ ομοφύλων;
Και θα μου πείτε, γιατί το ζήτημα είναι νομοκανονικό; Και θα σας απαντήσω ως εξής:
Διότι ο γάμος ως θεσμός και ως συνάφεια ανδρός και γυναικός προβλέπεται ρητώς στους ιερούς κανόνες, των οποίων η κατοχύρωση εδράζεται στο άρθρο 3 του Συντάγματος, προστατεύεται δε και από το άρθρο 21 του Συντάγματος.
Αν στα παραπάνω προστεθεί και το αδιαμφισβήτητο γεγονός, ότι ο γάμος ως μυστήριο τελούμενος με την ιερολογία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας ήταν ο μοναδικός από την ελληνική Πολιτεία αναγνωρισμένος γάμος μέχρι το 1982, έκτοτε δε συνυπάρχει ως ισόκυρος με τον πολιτικό γάμο (άρθρο 1367 Αστικού Κώδικα), νομίζω σε κανέναν μας δεν καταλείπεται έστω και η παραμικρή αμφιβολία, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος έπρεπε να έχει ενεργό ρόλο στο όλο ζήτημα.
Ποιος θα ήταν ο ρόλος αυτός; Αν λάβουμε υπόψιν, ότι οι τρόποι να αποδείξεις το εσφαλμένο της αντίθετης απόψεως είναι δύο: α) είτε αποδεικνύεις, ότι είναι ορθή η δική σου άποψη, χρησιμοποιώντας τα δικά σου επιχειρήματα, πράγμα εύκολο, γιατί «Γιάννης κερνάει και Γιάννης πίνει» και β) είτε αποδεικνύεις, ότι δεν είναι ορθή η αντίθετη άποψη, χρησιμοποιώντας τα επιχειρήματα της αντίθετης απόψεως, πράγμα όχι τόσο εύκολο αλλά πιο στέρεο και πιο αποτελεσματικό, καταλήγουμε στο συμπέρασμα, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος επέλεξε τον πρώτο τρόπο. Απέδειξε με τα δικά της επιχειρήματα, ότι έχει δίκιο, παίζοντας μπάλα στο δικό της γήπεδο και όχι στο γήπεδο της Κυβερνήσεως. Με αυτόν τον τρόπο έδωσε και στην Κυβέρνηση το δικαίωμα, να επικαλεστεί το διακριτό των ρόλων αλλά και τον σεβασμό της προς την Εκκλησία (δύο στοιχεία που είναι δεδομένα και όχι το ζητούμενο) και στον Πρωθυπουργό να δηλώνει, ότι: «Έτσι αντιμετωπίζω τις θέσεις της Εκκλησίας την οποία σέβομαι απόλυτα. Αναφερόμαστε σε επιλογές της πολιτείας, όχι σε θεολογικές πεποιθήσεις». Δηλώσεις, οι οποίες επιβεβαιώνουν πλήρως τα όσα εξέθεσα παραπάνω
Αξιότιμοι κύριοι της συμπολίτευσης,
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
Εμείς οι εξαπατηθέντες ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ παραδοσιακοί ψηφοφόροι σας, που σας πιστέψαμε και σας ψηφίσαμε, σας λέμε ξεκάθαρα:
Μην κάνετε το μέγιστο έγκλημα να ψηφίσετε το γάμο των ομοφυλοφίλων και κατά συνέπεια την υιοθεσία αθώων παιδιών από ομοφυλόφιλους.
H πρόταση της κυβέρνησης αλλάζει τον ορισμό του γάμου και της οικογένειας, γεγονός που αγγίζει όλη την ελληνική κοινωνία, όλες τις οικογένειες, όλους τους πολίτες, όλους τους γονείς, όλα τα παιδιά, και εν γένει τα κοινωνικά ήθη. Στην προκειμένη περίπτωση αλλάζει την έννοια της γονικής ευθύνης. Αλλάζει την έννοια του πατέρα και της μητέρας και της ευθύνης τους στην ανατροφή των παιδιών τους. Αλλάζει τη συγκρότηση της οικογένειας και την συμβολή των δύο βιολογικών γονέων στην οικογενειακή ζωή. Η υπό συζήτηση νομοθετική πρόταση αρνείται στα παιδιά το δικαίωμα να ζουν με πατέρα και μητέρα, αρνείται το πρότυπο του πατέρα και της μητέρας, την ετερότητα που συγκροτεί τον ανθρώπινο ψυχισμό.
Τί θα απογίνουν αυτά τα αθώα παιδιά;;
Δεν σκέπτεστε τη θέση αυτών των άτυχων παιδιών;;
Όταν το άτυχο παιδί θελήσει να φωνάξει «μαμά», όπως τα άλλα παιδιά, σε ποιον θα απευθύνει την ωραιότερη λέξη του κόσμου; Σε έναν άνδρα; Όταν θέλει να φωνάξει «μπαμπά», σε ποιον θα απευθύνει τη λέξη αυτή; Σε μια γυναίκα; Και όταν ρωτήσει γιατί οι φίλοι του έχουν γυναίκα μαμά, ενώ αυτό έχει μαμά άνδρα, και έχουν άνδρα μπαμπά, ενώ αυτό έχει μπαμπά γυναίκα, τι θα του πουν; Θα το σπρώξουν στην ομοφυλοφιλία για να πάψουν οι δυσάρεστες ερωτήσεις; Άλλωστε μια τέτοια οικογένεια θα είναι ένα φυτώριο ομοφυλοφίλων.
Μην καταδικάσετε τα αθώα πλάσματα σε διαρκή ηθικό θάνατο.
ΕΑΝ ΓΙΝΕΤΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΤΟ ΓΑΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΑΠΟΡΡΟΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ΠΟΤΕ ΠΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.
Θέλω η χώρα μου να πληρεί όλα τα ευρωπαικά δημοκρατικά μοντέλα στη νομοθεσία και εν γένη στη κοινωνική μου ζωή. Ίσα δικαιώματα για όλους. Ίσες ευκαιρίες για όλους τους πολίτες να ζήσουν όπως ακριβώς επιλέγουν. Το προσωπικό είναι πολιτικό για όλους μας.κ.πρωθυπουργέ και κύριοι/ες βουλευτές (όσοι/ες είστε υπερ, για τους υπόλοιπους η θέση τους θα κλονιστεί) μη φοβηθείτε. Είμαστε μαζί σας σ’αυτό και είμαστε πολλοί/ες. Γράψτε επιτέλους μια εισαγωγή για τον εκσυγχρονισμό αυτής της χώρας.Κάντε μας μια φορά υπερήφανους πολίτες…
Δεν είμαι ομοφιλόφιλη
Είμαι απλώς άνθρωπος
Ποτέ σε κανένα πολιτισμό ή θρησκεία παγκοσμίως δεν ορίστηκε ο γάμος σαν ένωση δυο ομοφύλων, αλλά μόνο σαν ένωση άνδρα και γυναίκας (στο πρότυπο της Γένεσης: Aδάμ-Εύα).
Ένα από εκείνα που θα φέρει σαν δυνατότητα για απροσδιόριστο αριθμό ομόφυλων ζευγαριών ο προτεινόμενος νόμος, περιέγραψε αδρά ένας «ωφελούμενος» από τις διατάξεις του
(Λέξεις κλειδιά: επέκταση οικογένειας, παρένθετη μητέρα, μεταφορά προσωπικότητας στα παιδιά, προφανής αγάπη, συνέχεια)
«Εγώ και ο ….ο…κι εγώ, θα θέλαμε να επεκτείνουμε την οικογένειά μας (σ.σ. δηλ. εγώ ο σύντροφός μου και ο σκύλος μας). Θα θέλαμε να αποκτήσουμε δύο αγόρια, τον … και τον …. Θα θέλαμε πάντως να έχουμε δύο αγόρια με παρένθετη μητέρα γιατί θα θέλαμε η προσωπικότητα του καθενός μας να μεταφερθεί στα παιδιά έτσι ώστε, προφανώς αγαπάμε ο ένας τον άλλον, να υπάρχει αυτή η συνέχεια».
Σχόλιο:
Δεν είναι «ομοφοβία» να κάνει κάποιος λογική κριτική σε τέτοιες αντιδημοκρατικές, αυταρχικές, μεσαιωνικού τύπου ευγονικές αντιλήψεις όπως «θα θέλαμε η προσωπικότητα του καθενός μας να μεταφερθεί στα παιδιά» (σ.σ. αλήθεια με στικάκι ή ασύρματα;) οι οποίες είναι μετα-λογικές, μετα-πολιτισμικές, ενώ αγνοούν κομβικές έννοιες της ανθρώπινης ύπαρξης όπως «πρόσωπο», «προσωπικὀτητα», «ελευθερία προσώπου», «οντολογική προσωπική σχέση και μετοχή», «συμπληρωματικότητα». Η εφαρμογή αυτών των καινοφανών (μάλλον «κενοφανών») απόψεων θα οδηγούσε σε βιασμό της ελευθερίας του προσώπου και της ύπαρξης των παιδιών, σχεσιοδυναμικά, ψυχοπαιδαγωγικά, βιωματικά, πραγματικά.
Το τελικό βήμα προς την καθολική ισότητα των πολιτών! ΥΠΕΡ.
Το ανθρώπινο δικαίωμα για γάμο και απόκτηση παιδιών με υιοθεσία ή παρένθετη μητέρα/πατέρα είναι καθολικό και δεν τίθεται στην άποψη του καθενός. Το ότι αποτυχαίνετε να καταλάβετε τι είναι διαστροφή και παιδεραστία δεν αφορά την εξασφάλιση ενός κράτους δικαίου. Δεν είναι άξιο απορίας πλέον το πώς είναι δυνατόν με τα μέχρι τώρα θεσπισμένα φυσιολογικά πρότυπα οικογένειας κατά εσάς να υπάρχουν (όπως και υπήρχαν παλιότερα χωρίς προβολή) τόσες γυναικοκτονιες, περιστατικά ενδοοικογενειακής βίας, κυκλώματα παιδεραστίας στην Ελλάδα της κανονικότητας όπως θέλετε.
” Όταν παραβαίνη ένας άνθρωπος μιά εντολή του Ευαγγελίου, ευθύνεται μόνον αυτός. Όταν όμως κάτι που αντίκειται στις εντολές του Ευαγγελίου γίνεται από το κράτος νόμος , τότε έρχεται η οργή του Θεού σε όλο το έθνος , για να παιδαγωγηθή. ”
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΩΤΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΣΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΜΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΕΚΤΡΩΜΑΤΩΝ…ΓΙΑ ΨΥΧΙΚΌ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΩΝ….Η εκκλησία αγαπάει τον αμαρτωλό και τον συμπόνια ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ…αγαπάει τον άρρωστο ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΙΑ…..Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΟ ΚΑΙ Ο ΕΧΩΝ ΩΤΑ ΑΚΟΥΕΙ ΑΚΟΥΕΤΟ!!!
Διαφωνώ με καθε αρθρο και κάθε λέξη του κατάπτυστου νομοσχεδίου. Ο θεός δημιούργησε άνδρα και γυναίκα. Και είναι οι μόνοι που μπορούν να δημιουργήσουν ζωή από τη φύση τους. Η ομοφυλοφιλία είναι ανωμαλία πρωτίστως του μυαλού και της ψυχής. Οι ομοφυλόφιλοι έχουν το σύμφωνο συμβίωσης. Ο γάμος είναι μυστήριο ιερό. Δεν βρωμίζεται.Η Ελλάδα έχει ιερά και όσια. Τα ανόσια, ανίερα, μιαρά, εμετικά, σκοταδιστικά και μασωνικά εκτρώματα δεν ανήκουν σε αυτή τη γη.
Όχι στον γάμο, ούτε την τεκνοθεσια ομόφυλων ζευγαριών. Η ομοφυλοφιλία είναι κάτι ανώμαλο και άρρωστο και δεν πρέπει να υποστηρίζεται με κανέναν τρόπο. Κακό στους ίδιους τους ομοφυλόφιλους κάνετε με το να τους υποστηρίζετε!!! Είναι άρρωστοι και δεν τους βοηθάτε να το καταλάβουν!!
ΟΧΙ στο νομοσχέδιο.
1. Δημιουργεί ανισότητες! Τι ισχύει τώρα: Εάν μείνει ορφανό παιδί από τον 1ο γάμο, πηγαίνει στον έτερο φυσικό του γονέα ή σε συγγενείς και όχι στον/στην σύζυγο του 2ου γάμου! Ενώ, η κυβέρνηση με το παρόν νομοσχέδιο θέλει να υιοθετείται το παιδί από τον/την «σύζυγο», δηλ. από έναν ξένο! Άρα, λοιπόν, ο Μητσοτάκης παραμυθιάζει τον κόσμο όταν αναφέρεται σε «ισότητα» στον γάμο!
2. Είναι αντισυνταγματικό το νομοσχέδιο! Ο γάμος ως θεσμός και ως συνάφεια ανδρός και γυναικός προβλέπεται ρητώς στους ιερούς κανόνες, των οποίων η κατοχύρωση εδράζεται στο άρθρο 3 του Συντάγματος, προστατεύεται δε και από το άρθρο 21 του Συντάγματος. Αν στα παραπάνω προστεθεί και το αδιαμφισβήτητο γεγονός, ότι ο γάμος ως μυστήριο τελούμενος με την ιερολογία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας ήταν ο μοναδικός από την ελληνική Πολιτεία αναγνωρισμένος γάμος μέχρι το 1982. Έκτοτε συνυπάρχει ως ισόκυρος με τον πολιτικό γάμο (άρθρο 1367 Αστικού Κώδικα), νομίζω σε κανέναν μας δεν καταλείπεται έστω και η παραμικρή αμφιβολία, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος έπρεπε να έχει ενεργό ρόλο στο όλο ζήτημα. https://www.exapsalmos.gr/mia-alli-optiki-tis-apofaseos-tis-ieras-synodou/
3. Πρόκειται να επηρεάσει και να αλλάξει την καθημερινότητα και τη ζωή της κοινωνίας και κυρίως των παιδιών, τα οποία εξαναγκασμένα θα διδασκονται (ήδη γίνεται σε ορισμένες περιπτώσεις) για 72 φύλα.
4. Το παρά φύσιν δεν καθίσταται κατά φύσιν με νομικές διατάξες. Αντίθετα, ένας τέτοιος νόμος προσβάλλει τη δημιουργία. Δεν αποτελεί κοινωνική πρόοδο αλλά σύγκρουση με τη φυσική τάξη, κατήφορο. (Αναστάσιος, Αρχιεπίσκοπος Τιράνων).
5. Το ν/σ είναι εθνικό έγκλημα, τη στιγμή που έχουμε αρνητικό ρεκόρ γεννήσεων. Οδηγεί την Πατρίδα και το Έθνος μας στην εξαφάνιση!
6. Θυμηθείτε:
– Γεν. 1:27-28
– Γεν. 19:1-25
– Α’ Κορ. 6:9-10.
Ναι στα ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.
Άγιος Τριαδικός Θεός Ο Μόνος Αληθινός Θεός και δημιουργός των πάντων δημιούργησε τον άνθρωπο σε δύο φύλα άνδρα και γυναίκα!
Ευλόγησε το γάμο των δύο φύλων για την αναπαραγωγή ανθρώπων !
Δεν υπάρχει κάτι άλλο παρά μόνο ότι έδωσε ο Άγιος Τριαδικός Θεός!
Άφησε ο Θεός ελεύθερο τον άνθρωπο! Ο άνθρωπος όταν ζει μακριά από το Θεό, ζει στο σκοτάδι και στη πλάνη και πηγαίνει κόντρα στο θέλημα του Θεού… Μετάνοια και επιστροφή στον Άγιο Τριαδικό Θεό,Στον Κύριο μας Ιησού Χριστό !
Σε λίγα χρόνια που ο δυτικός πολιτισμός θα ορθοποδήσει ξανά, ξεκινώντας πολύ σύντομα από τις ΗΠΑ, την Γαλλία και την Γερμανία, όλα αυτά τα νομοσχέδια της αντίστροφης εξέλιξης θα αποσυρθούν ως αφύσικα και βλαβερά για την ανθρώπινη φυσική υπόσταση και η ομοφυλοφιλία θα συμπεριληφθεί ξανά από την επιστήμη στα ψυχιατρικού ενδιαφέροντος φαινόμενα όπου αφαιρέθηκε για πολιτικούς λόγους. Είναι κρίμα για την Ελλάδα να διολισθαίνει σε αυτόν τον κατήφορο λίγο πριν την ανατροπή της πολιτισμικής παρακμής της Δύσης και να καταδικάζουμε έστω κι ένα παιδί να μεγαλώσει σε ένα άκρως προβληματικό περιβάλλον στερούμενο πατρικού και μητρικού προτύπου. Οι ψηφίσαντες το νομοσχέδιο θα καταγράφουν στην ιστορία ως πολιτικοί πολύ μικρού αναστήματος και θύματα της μόδας της εποχής τους.
Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο αυτό! Τα παιδιά είναι υποχρεωτικό να έχουν ΚΑΙ πατέρα ΚΑΙ μητέρα!!
Του Ανδρέα Δημητρόπουλου, ομ. Καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ
Υπέρτατο κριτήριο η κατ’ Αριστοτέλη φύση του πράγματος. Χαρακτηριστικό γνώρισμα του γάμου είναι η εξ αυτού απόκτηση τέκνων, δυνατότητα την οποία παρέχει η διαφορά του φύλου των δύο μερών που συνιστούν την ένωση του γάμου. Μόνον τα ετερόφυλα ζευγάρια μπορούν εκ του γάμου τους να αποκτήσουν τέκνα. Προφανώς η μη απόκτηση τελικά τέκνου εκ του γάμου ετερόφυλου ζεύγους για ιατρικούς κλπ λόγους δεν έχει επιπτώσεις στην φύση του γάμου ως ένωσης ετεροφύλων.
Από τα παραπάνω προκύπτει ότι ως εκ της φύσεως του πράγματος, δηλαδή κατά κυριολεξία γάμος, δεν μπορεί να υπάρχει μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου καθόσον και εκ της ελλείψεως της διαφοράς αυτής, λείπει a priori η δυνατότητα τεκνοποίησης. Μεταξύ ζευγών του ιδίου φίλου και του αντιθέτου φίλου υπάρχει επομένως έκ της φύσεως ιδιαίτερα σημαντική διαφορά αναγόμενη σε αυτήν την ίδια την υπόσταση του ανθρώπινου γένους.
Ο επονομαζόμενος «γάμος» ομοφυλοφίλων μη δυνάμενος εκ της φύσεως να τεκνοποιήσει, δεν είναι στην πραγματικότητα γάμος, έστω και αν ο νομοθέτης τον αναγνωρίζει, αλλά συμβίωση. Από την άποψη αυτή η παρέμβαση του νομοθέτη αλλοιώνει το νόημα των λέξεων και δεν μπορεί να εξισώσει τον “γάμο ομοφυλοφίλων” με τον κατά κυριολεξία γάμο δηλαδή ετεροφύλων καθόσον ο νόμος δεν μπορεί να επιβάλει τα εκτός φύσεως δεν μπορεί δηλαδή να προσδώσει στα ομόφυλα ζεύγη την ικανότητα να τεκνοποιούν.
Γάμος υπάρχει μόνο μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου. Και υπάρχουν δύο φύλα. Κάθε άλλο είναι παρά φύσιν, αποτέλεσμα νοσηρής φαντασίας. Αν ήταν κατά φύσιν θα ήταν κάτι δημιουργικό, θα μπορούσαν να κάνουν παιδιά. Αντιθέτως είναι μία κατάσταση που οδηγεί σε ασθένειες της ψυχής και του σώματος. Παρά φύσιν πράξεις έφεραν πχ το aids και πολλά άλλα αφροδίσια νοσήματα. Προφανώς είναι αντιχριστιανικό. Ο σοδομισμός ή αρσενοκοιτία καταδικάζεται ρητά σε πολλά σημεία της Αγίας Γραφής (παρά τις προσπάθειες κατά το δοκούν ερμηνείας). Με αυτό το εκτρωματικό «νομοσχέδιο» το οποίο βιαστικά προσπαθείτε να επιβάλλετε ουσιαστικά μεταβάλλει τη γυναίκα σε αντικείμενο κατά παραγγελίαν αναπαραγωγής παιδιών τα οποία ως λούτρινα αρκουδάκια θα δίνονται σε αυτούς τους ανθρώπους για να ικανοποιήσουν τον εγωισμό και την ματαιοδοξία τους. Και το επακόλουθο είναι κατά μέγα ποσοστό τα παιδιά να γίνουν όπως αυτοί. Αυτό θέλετε ; Ετσι φαίνεται. Πόσες φτωχές γυναίκες θα πληρώνονται αδρά για να γεννήσουν κατά παραγγελία ; Οσο για τους ομοφυλόφιλους όπως τους λέτε τώρα των οποίων χαϊδεύετε τα αυτιά, πυοδοτείτε τα πάθη και τους εκμεταλλεύεστε για την υλοποίηση σχεδίων αυτοί είναι για λύπηση. Χάνουν όλη τους τη ζωή, δε δημιουργούν μία σωστή οικογένεια, να δημιουργήσουν, να κάνουν παιδιά, να ζήσουν τον κατά φύσιν έρωτα. Πέρα από τα χαμόγελα που έχουν συνεχώς πρόκειται για άτομα με κατάθλιψη και μίσος. Φαίνεται από τη συμπεριφορά τους στις διαδηλώσεις τους, όπου κατά κανόνα χλεύάζουν και μάλιστα με ιδιαίτερα προσβλητικό τρόπο τον Χριστιανισμό προσβάλλοντας ιερά σύμβολα και εικόνες (που είναι ο εισαγγελέας εδώ ; δεν υπάρχει ρητορική μίσους ;). Αν μπορούσαν να καταλάβουν τι κακό κάνουν στις ψυχές τους πρώτα απ’ όλα και μετά στο σώμα τους. Και μεταξύ τους ας κάνουν ότι θέλουν. Τα παιδιά όμως δε φταίνε σε τίποτα. Απαράδεκτο.
Ο σοδομισμός δε μπορεί να γίνει νόμος, και αν γίνει επιφέρει ιστορικά πάντοτε την κατάρρευση γιατί ειναι ανωμαλία εναντίον του Θεού και της φύσης. Όχι στο νομοσχέδιο, αν είναι δυνατόν εν έτη 2024 να συζητάμε αυτά τα απαράδεκτα πράγματα.
Διαφωνώ με όλο το περιεχόμενο του νομοσχεδίου
Οχι στο γάμο ατόμων του ίδιου φύλου
Όχι στη τεκνοθεσία
Αυτό αποτελεί κάτι αδιανόητο για τα ελληνικά ήθη.
Όχι σε μία ιμιτασιόν οικογένεια.
Οικογένεια χωρίς το φυσικό πατέρα και τη φυσική μητέρα δεν μπορεί να υπάρξει.
Ο Θεός έπλασε τον άνδρα και τη γυναίκα και ευλόγησε την αναπαραγωγή μόνο από αυτό το συνδυασμό.
Οι ομοφυλόφιλοι καλύπτονται μια χαρά απο το συμφωνο συμβιωσηςΤο θέμα εδώ ειναι πως θα πέσουν τα παιδιά στα χερια των σοδομιτων.θα μας βρείτε μπροστά σας.
Λόγος π.Κων. Στρατηγοπούλου περί «γάμου όμοφυλοφίλων» : «χρειάζεται να ζητήσουμε αλλού την ιστορία· και μερικοί άλλοι ανόητοι εν ονόματι της δημοκρατικότητας το ψήφισαν κι αυτοί μαζί τους. Δηλαδή δεν με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή ο νόμος. Ο νόμος απλώς είναι προς χρήση, αν πρόκειται να κρατήσει τη νόμιμη τάξη και να μη διαστρέψει τον κόσμο. Αν πρόκειται να διαστρέψει είναι νόμος παράνομος, δεν μου λέει τίποτα αυτό το πράγμα. Κι επειδή είμαι σίγουρος ότι μετά από μερικά χρόνια η δεκαετίες, δεν ξέρω, το φαινόμενο θα εμφανιστεί κι εδώ -δεν μπορεί, είμαστε κι εμείς μιμητικά όντα και μεταδίδουμε τις νόσους αυτές, όπως τα αποδημητικά πτηνά μεταδίδουν τη γρίπη των πτηνών, μεταδίδουμε κι εμείς αυτή τη γρίπη της ανωμαλίας συνέχεια- θα ᾽ρθει κι αυτό εδώ πέρα και πρέπει να έχουμε λόγο θεολογικό και βασικά θεραπευτικό λόγο, για τη διαστροφή που γίνεται μέσα απ᾽ αυτό το γεγονός.
Να προσπαθήσω, λοιπόν, χρησιμοποιώντας Όρους κατ᾽ επιτομήν, όσο μπορώ να μπω σ᾽ αυτό το στοιχείο της ενότητας και να μιλήσουμε για άλλους Όρους, οι οποίοι δεν έχουν άμεση σχέση μ᾽ αυτό το γεγονός, αλλά εγώ βρίσκω σ᾽ αυτή τη θεραπευτική του Μεγάλου Βασιλείου, μέσα από τους Όρους κατ᾽ επιτομήν, αυτά τα κείμενα που προσαρμόζονται και σε τέτοια φαινόμενα και τέτοια κείμενα θα χρησιμοποιήσω πιθανώς για να δώσω πιο βαθιές και οργανωμένες θεολογικές απαντήσεις, σε τέτοιες διαστροφικές καταστάσεις.
Πριν αρχίσω την ανάλυση των κειμένων του Μεγάλου Βασιλείου, να πω και πάλι, ονομάζω αυτή την πράξη διαστροφή, μια διαστροφή, γι᾽ αυτό δεν θα πάψει ποτέ να είναι διαστροφή. Αλλά έναν που θα τον δω μπροστά μου, που ζει αυτή τη διαστροφή δεν θα τον πω διεστραμμένο, γιατί δεν είναι για πάντα διεστραμμένος, μπορεί να μετανιώσει. Ο διάβολος είναι διεστραμμένος, γιατί θα παραμείνει πάντα διάβολος. Άρα κάνω μία διαφοροποίηση: ζει μία διαστροφή, αλλά εύχομαι να μη ζει αυτή τη διαστροφή συνεχώς, να μη διαβολοποιηθεί, όπου η διαστροφή θα γίνει μόνιμη. Αλλά επειδή δεν ξέρω πόσο μόνιμα θα μείνει αυτή η διαστροφή πάνω του, εγώ δεν τον λέω διεστραμμένο, όχι απλώς να μην τον κατακρίνω, γιατί έτσι είναι το πράγμα. Διεστραμμένος οριστικά είναι ο διάβολος, ο οποίος έχει αμετανοησία και δεν ξέρω το πρόσωπο που έχω μπροστά μου κατά πόσο θα διατηρήσει αυτή την αμετανοησία του η όχι σ᾽ αυτό το γεγονός, αλλά οπωσδήποτε όμως πρέπει να πω -χωρίς να φοβάμαι τις λέξεις μου- ότι αυτό είναι διαστροφή.
Σηκώνονται σήμερα οι εκπρόσωποι αυτής της όχι συμπαθούς τάξεως, όπως λένε μερικοί -καθόλου συμπαθής τάξη, δεν είναι καν τάξη, είναι μια ομάδα εκφράσεως μιας διαστροφής- και λένε εντάξει τι να κάνουμε, αφού έτσι είναι τα πράγματα, πρέπει να το δεχτούμε, να το δούμε με συμπάθεια· καθόλου συμπάθεια. Ούτε η Εκκλησία μπορεί να δει με συμπάθεια. Τι θα πει με συμπάθεια να δει η Εκκλησία, τι να δει δηλαδή; Η Εκκλησία βλέπει τα παιδιά της που καταστρέφονται. Ποιά συμπάθεια να δείξει η Εκκλησία; Μπορεί η Εκκλησία να συγκαταβεί σε τέτοια τραγικά γεγονότα, να αποδεχτεί, δηλαδή, την αρρώστια ως αρρώστια; Η Εκκλησία θέλει να θεραπεύσει και να φωνάξει, υπάρχει αρρώστια, πρέπει να το γιατρέψουμε. Άρα καμία συμπαθητική διάθεση και καμία συγκατάβαση σ᾽ αυτή την αμαρτία.
Συγκατάβαση στον άνθρωπο για να οδηγηθεί στη μετάνοια ναι, να μιλήσω μαζί του ναι, δεν θα τον διώξω, αλλά δεν μπορεί να πει, ούτε τολμάει να πει αυτό που λένε σήμερα και διαφημίζουν: είμαστε κι εμείς πολύ καλοί Χριστιανοί, στο Χριστό πιστεύουμε. Εντάξει, αν πιστεύεις στο Χριστό, ο Χριστός δεν είναι κάτι αφηρημένο, ο Χριστός εκφράζεται μέσα από την Εκκλησία Του και μέσα από τη Γραφική Της και Πατερική Της Παράδοση. Αν, λοιπόν, το Χριστό πιστεύεις και λες ότι είσαι καλός Χριστιανός, δεν μπορείς να διαστρέφεις την Πατερική Παράδοση για τα βίτσια σου!»
Γάμος εννοείται μόνο Δύο ανθρώπων ενός αρσενικού φύλλου κ ενός θυλικού!Αιώνες από αρχής της δημιουργίας του κόσμου!Τώρα εφόσον έχουν καλυφθεί νομικά όσοι θέλουν να έχουν σεξουαλικές σχέσεις του ίδιου φύλλου δεν καταλαβαίνουμε γιατί να κάνουν πολιτικό γάμο;Δεν στέκει ούτε ιατρικά,ούτε κοινωνικά,ούτε φυσικά θεολογικά!Και το πρόβλημα είναι εάν γίνει νόμος του κράτους κάτι που είναι αντίθετο με τους νόμους Του Θεού θα δεχτούμε τις συνέπειες όλοι!Η Ελλάδα είναι Ορθόδοξη Χριστιανική από τη βάση της!Εχει αναθρέψει εκατομμύρια Αγίους!Ό,τι κ να κάνετε Δεν Αλλάζει Αυτό!Ελπίζουμε στον Τριαδικό Θεό να σας δώσει φώτιση κ σε όλους μας μετάνοια!
ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ.
ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ κ το πόσο κλειστόμυαλοι είστε. Ανοίξτε τα μάτια σας.
ΈΤΥΧΕ και γενηθήκατε στρέιτ.
Μην είστε τόσο μίζεροι, μια ζωή ζούμε όλοι,
Ναι στο γάμο των ομόφυλων ζευγαριών. Ισότητα σε όλα χωρίς καμία διάκριση
ΟΧΙ στον γάμο των ομοφυλόφιλων ζευγαριών όχι στην τεκνοθεσια. Να μην ψηφιστεί το νομοσχέδιο είναι λάθος που θα το πληρώσουν τα παιδιά γιατί έχουν ανάγκη από μια φυσιολογική οικογένεια με μητέρα και πατέρα διαφορετικών φύλων που θα τα έχουν γεννήσει οι ίδιοι οι γονείς και θα τα πονάνε γιατί θα είναι σάρκα από τη σάρκα τους είναι μεγάλο λάθος να ψηφιστεί αυτό το νομοσχέδιο
Διαφωνώ απόλυτα με γάμο/τεκνοθεσία, μπορεί οποιοσδήποτε να κάνει ότι θέλει στην προσωπική του ζωή, αλλά εδώ δεν υπολογίζετε Τον Νομο Του Θεού, Τον καταργήτε,κάτι που εσείς οι ίδιοι πιστεύετε και μάλιστα όρκιζεστε Στην Αγία Τριάδα. Λυπάμαι αλλά ως κυβέρνηση πέρνετε μια πολύ μεγάλη απόφαση η όποια δεν θα είναι αρεστή ουτε στον λαό των Ελλήνων και προπάντων Στον Ίδιο Τον Θεό. Ο Θεός μας γνωρίζετε πολύ καλά ότι είναι της Αγάπης, αλλά ουε και αλίμονο σε όποιον παρέμβει Στον Νόμο Του!!! Θέλω να πιστεύω ότι μέχρι να φτάσετε στην αίθουσα και να ψηφίσετε, θα το ξανά σκεφτήτε και θα κάνετε με φόβο Θεού αυτό που είναι το σωστό. Η Θεία Χάρη ας είναι πάνω σας αυτή την υστάτη στιγμή!!
Ισότητα στο γάμο και στην τεκνοθεσία για όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτως φύλου. Μπραβο στους πολιτικούς που θα στηρίξουν αυτή την αυτονόητη και απόλυτα ανθρώπινη νομική ρύθμιση. Η Ελλάδα μέσα στον προοδευτικό κόσμο!
ΝΑΙ
ΝΑΙ
ΝΑΙ
ΝΑΙ
ΝΑΙ
ναι ναι και παλι ναι ! επιτελους! αφήστε τους ανθρώπους να είναι ευτυχισμένοι ! αφήστε τους να κάνουν οικογένειες και να έχουν δικαιώματα !
είδαμε και εμάς τους ετερόφυλους πόσο «σωστά και καλά» μεγαλώνουμε τα παιδιά μας και τις συνθήκες μέσα στις οποίες τα μεγαλώνουμε.
Είμαι κάθετα αντίθετος. Ντροπή σας. Κρίμα που την οπισθοδρόμηση την πλασάρετε για πρόοδο. Δεν συμφωνούμε πουθενά. Απαράδεκτο
Τίποτα το δημοκρατικό και προοδευτικό δεν πρεσβεύει. Αφού δεν λύσατε κανένα πραγματικό πρόβλημα των Ελλήνων μας διχάζεται πάλι . Κρίμα για αυτόν τον ιστορικό λαό να έχει τέτοιους πολιτικούς.
ΝΑΙ στο γάμο ομοφυλόφυλων ζευγαριών
ΝΑΙ στην υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφυλα ζευγάρια.
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Ναι στον γάμο και την τεκνοθεσία ομόφυλων ζευγαριών!
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΩΝ
Η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΙΔΕΡΑΣΜΟΥ ΚΕΚΑΛΥΜΕΝΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΕΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΩΝ…
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ/ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΦΥΛΟΥΣ..
ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΚΥΡΙΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΡΟΗΛΘΑΤΕ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΑΓΙΟ, ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΩΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ!!! ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΣΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΣΤΕΚΕΣΤΕ, ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΧΩΡΟ ΣΤΑΘΗΚΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΣΕ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΠΙΣΑΝ ΚΡΑΤΟΣ ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΤΡΙΑΔΟΣ.
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ !!!
ΜΗΝ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΗ ΑΣΥΜΦΟΡΟ ΝΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΣ !!!
Τα παιδιά χρειάζονται πατέρα και μητέρα. Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Εννοείται ότι όλοι είμαστε ίσοι απέναντι στο νόμο αλλά δεν είμαστε ίδιοι. Υπάρχει η δυνατότητα να διορθωθούν οι οποίες αδικίες μέσα από το σύμφωνο συμβίωσης.
Σας λυπάμαι εσάς τους μίζερους ανθρώπους που μπαίνετε και σκορπίζετε το μίσος σας. Προς τί; Προς την αγάπη. Προς μια υπόσχεση ανάμεσα σε δύο άτομα για αιώνια αγάπη και συντροφιά. Πώς βρίσκετε το θράσος να γράφετε ότι ο Θεός δεν το επιτρέπει ή ότι το συμβόλαιο συμβίωσης «καλύπτει» αυτή την ανάγκη του γάμου;
Πρώτον, αν είστε εντάξει με τον εαυτό σας να λατρεύει έναν Θεό που μισεί την αγάπη, είστε άξιοι της μοίρας σας. Το γεγονός ότι τρέφει ο καθένας από εσάς τόσο μίσος για τα άτομα που απλά γεννήθηκαν έτσι(Ο ΘΕΟΣ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΎΡΓΗΣΕ, ΣΩΣΤΑ;) δείχνει πόσες ανωμαλίες είχατε στη ζωή σας, για να κρατάτε τέτοια μαύρη ψυχή. Δεύτερον, μου λέτε δηλαδή, ότι όλοι εσείς οι στρέιτ(αμφιβάλλω, αλλά τέλος πάντων), άμα η κυβέρνηση σας απέκλειε από το δικαίωμα του γάμου με τ@ αγαπημέν@ σας, και σας πετούσε απλά ένα συμβόλαιο συμβίωσης, θα κατεβάζατε το κεφάλι και θα λέγατε και ευχαριστώ!
Είναι θέμα «τύχης», αγαπητέ μου Έλληνα, αν γεννηθείς στρέιτ ή οτιδήποτε από την lgbtq+ κοινότητα. Χαίρομαι που υπήρξα τυχερή και γεννήθηκα μπαισέξουαλ. Χαίρομαι που έχω άτομα γύρω μου που με υποστηρίζουν και με αγαπάνε γι’αυτό που είμαι. Γιατί δεν έχω κάτι κακό. Δεν είναι εγκληματίας, ούτε άρρωστη στο μυαλό. Έχω το προνόμιο να λατρεύω τις γυναίκες. Μία δουλειά στην οποία όλοι εσείς υστερείτε.
Καλή τύχη με το Θεό σας, γιατί εμάς και οποιοδήποτε άλλο σύγχρονο και λογικό μυαλό, μας χάσατε.
Και ένα εκατομύριο αρνητικά σχόλια να γραφούν, δεν πρόκειτε να ενοχλήσουν τους κυβερνώντες. Δύο άτομα διαλέγουν μια ένωση από τη φύση της άγονη, σε όλους τους αιώνες και τους πολιτισμού καταδικασμένη και όμως, απαιτούν να τους δεχτούμε κι όχι μόνο, να βάλουμε και τις γυναίκες να τους κάνουν και παιδιά, γιατί έχουν αυτό το δικαίωμα! Να δεχτούμε πως η στρεβλή προοπτική τους ειναι σωστή και μάλιστα πρέπει να βάλουμε όλοι γυαλιά για να βλέπουμε με τον ίδιο τρόπο. Τελικά όλοι έχουν τα δικαιώματα που απαιτούν… Τα θέλω όμως του καθενός δεν μπορούν να ανατρέπουν τους θεσμούς και κανένας νόμος δεν μπορεί να προσβάλλει το Σύνταγμα, το οποίο αναγνωρίζει γάμο ανάμεσα σε διαφορετικά φύλα και στο άρθρο 21 προστατεύει τη μητρότητα.