ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός

 

Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 22:39 | Γρηγοριάδης Αθανάσιος

    Ως Χριστανός Ορθόδοξος και Έλληνας πολίτης ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ με το ως άνω Σχέδιο Νόμου. Να ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΕΙ και να ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ !!.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 22:24 | ΜΑΡΘΑ

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 22:22 | Ασημακοπούλου Ευγενία

    Συμφωνώ απολύτως με το νομοσχέδιο αυτό. Είναι κάτι που εκατοντάδες οικογένειες το περιμένουν χρόνια και που βάζει την Ελλάδα στη λίστα χωρών που σέβονται τα ανθρώπινα δικαιώματα.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 22:33 | ΓΑΠ

    Διαφωνώ πλήρως επί της αρχής και επί της ουσίας του προτεινόμενου και προς διαβούλευση Νομοσχεδίου και ζητώ να αποσυρθεί ή να καταψηφιστεί, διότι εδράζεται επί σαθρής νομικής, ηθικής και βιολογικής βάσεις και θα προκαλέσει βαρύτατα πλήγματα στην ψυχή των παιδιών, που, χωρίς την θέλησή τους, θα υποστούν τις συνέπειές του.
    ΓΑΠ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 22:14 | Xristos

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο αυτό

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 22:45 | Νικόλαος

    Διαφωνώ κατηγορηματικά

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 22:30 | ΚΑΤΣΑΒΟΥ ΚΑΙΤΗ

    Η Κυβέρνηση και τα πολιτικά κόμματα θέλουν να περάσουν ένα νομοσχέδιο εναντίον των παιδιών. Τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια έχουν κατοχυρωμένα δικαιώματα ως προς τη μεταξύ τους σχέση με το σύμφωνο συμβίωσης. Τώρα με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο θέλουν να προχωρήσουν στην αλλοίωση της οικογένειας και της κοινωνίας. Δεν τους ενδιαφέρει αν καταστρέψουν αθώες παιδικές ψυχές. Σκοπίμως ξεχνάνε ότι τα παιδιά έχουν ανάγκη και την μητέρα και τον πατέρα τους και όσα παιδιά στερούνται κάποιον από τους δύο αναπτύσσουν ψυχολογικά προβλήματα. Επιπλέον ανοίγει ο δρόμος για τους παιδοβιαστές και τους κτηνοβάτες.
    Δεν τους ενδιαφέρει ο νόμος του Θεού. Τον Θεό τον έχουν απορρίψει πουλώντας την ψυχή τους στο διάβολο. Υπάρχουν οι δηλώσεις πολλών πολιτικών που τονίζουν ότι για το «καλό» της Ελλάδος θα συνεργαστούν με τον διάβολο και αυτό εφαρμόζουν. Αγνοούν ότι έχουν μια αθάνατη ψυχή και ότι θα δώσουν λόγο στο Θεό, όπως όλοι μας, για τις πράξεις τους. Ξεχνάνε ότι η ζωή δεν τελειώνει στον τάφο, ίσα-ίσα από κει ξεκινάει η αληθινή αιώνια ζωή, μια ζωή χωρίς τέλος. Όσο κι αν αρνηθεί κάποιος την ύπαρξη του Θεού, ο Θεός είναι εδώ και περιμένει τη ΜΕΤΑΝΟΙΑ όλων μας μέχρι την τελευταία στιγμή.
    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΘΩΩΝ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΨΥΧΩΝ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:45 | ΣΤΑΘΗΣ

    Διαφωνώ απόλυτα. Είναι απαράδεκτο να ασχολούμαστε τόσο πολύ. Ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει αλλά όχι να νομοθετούμε το παράλογο και το αφύσικο…. σαν λογικό και φυσικό

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:45 | ΧΡΥΣΟΥΛΑ

    ΟΧΙ στο νομοσχέδιο! Τα παιδιά χρειάζονται ανδρικό και γυναικείο πρότυπο για μια ισορροπημένη ανάπτυξη. Ρώτησε κανείς τα παιδιά αν θέλουμε να τα στερήσουμε από τον πατέρα ή την μητέρα, ιδιαίτερα από ένα ορφανό;

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:12 | Ελευθερία

    Διαφωνώ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:35 | ΕΥΑ

    ΌΧΙ στο συγκεκριμένο νομοσχέδιο, προσβάλει την ηθική και τις αξίες της ορθόδοξης ελληνικής οικογένειας και στοχεύει στη διάλυσή της!!!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:00 | Κρυσταλλία

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ! Εφόσον με βάση την βιολογία, μόνο άντρας και γυναίκα μπορούν να κάνουν παιδιά, το νομοσχέδιο είναι ενάντια σε κάθε φυσική, κοινωνική και νομική λογική…

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:51 | Σπυρος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο για λόγους πίστεως.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:48 | Σάντυ

    Για γυναίκες που έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης πριν γεννηθούν τα παιδιά (ως απόδειξη ότι έχουν γεννηθεί μέσα στα πλαίσια της οικογένειας οπότε είχαν δυο γονείς από την πρώτη στιγμή) ΠΡΕΠΕΙ να μπορεί να γίνει εκούσια αναγνώριση τέκνου/τέκνων της μιας (και με δική της συναίνεση προφανώς) και από την άλλη. Είναι ήδη παιδιά και των δυο εξ’αρχής αφού μαζί τα μεγαλώνουν. Εκούσια αναγνώριση πρέπει να γίνει και όχι να χρειάζεται υιοθεσία.

    Είναι πολύ σημαντική η ίδρυση συγγένειας.

    Επίσης για γυναίκες που θα συνάψουν γάμο να μπορούν να προχωρούν μετά σε ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, και εφόσον συναινούν και οι δυο τους, το παιδί που θα γεννιέται να αναγνωρίζεται αυτομάτως ως δικό τους.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:49 | Δημητρης

    Κύριοι βουλευτές,

    Εφόσον ενημερώνεστε απευθείας απο την εκλογική βάση που σας έκλεξε κ όχι απο τα κομματικά φροντιστήρια πίσω απο κλειστές πόρτες, τότε ξέρετε πολύ καλά ότι οι ψηφοφόροι σας που είναι οι άνθρωποι του κοινωνικού σας κύκλου , περιμένουν ξεκάθαρα απο εσάς να καταψηφίσετε αυτό το νομοσχέδιο κ κάθε παρόμοια προσπάθεια παραχάραξης της πραγματικότητας.

    Οι «ψεύτο-ετεροφυλοι» θέλουν τώρα όχι μόνο να προσποιηθούν το ακριβώς αντίθετο φύλλο απο αυτό που βιολογικά ειναι αλλα επιθετικά πλέον προσπαθούν να επιβάλλουν με αντισυνταγματικές μηχανορραφίες δήθεν αστικά προνόμια που οι ίδιοι επέλεξαν να αποταχθούν απο την φύση τους!!!

    Μην παρασύρεστε απο όρους δήθεν φοβίας ή πιέσεις με αμφιλεγόμενα συμφέροντα απο κύκλους ξένους προς την Ελληνική κοινωνία. Η πλειοψηφία είναι εναντίον τέτοιων μορφωμάτων κ παράλογων νομικών απαιτήσεων μιας κ αντίκεινται στην ανθρώπινη φύση που βιολογικά ορίζει πατρότητα κ μητρότητα χωρις τις ανθρώπινες διαρκως αμφιταλαντομενες ψευδό-επιθυμίες. Δεν πρόκειται για δήθεν ανθρώπινο δικαίωμα αλλά για ανηθικη κατάχρηση της επιστήμης μετά απο εκούσια άρνηση της φύσης τους!

    Ξεκάθαρα καταψηφίζει ο Ελληνικός λαός με ευρεία πλειοψηφία τέτοιες κ παρόμοιες νομοτεχνικές παραχαράξεις της φύσης!

    Σταθείτε στο ύψος των ευθυνών σας!

    Τα παιδιά σας κ τα εγγόνια σας, σας βλέπουν στα μάτια!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:00 | Αθανάσιος

    Διαφωνώ κάθετα. Ένας και μόνο γάμος υπάρχει από την δημιουργία του κόσμου. Αυτός που ευλογείται από τον Χριστό μας μέσα στην εκκλησία.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:46 | ΒΟΓΙΑΤΖΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ

    Είμαι κάθετα αντίθετος στο νομοσχέδιο περί γάμου και υιοθεσίας των ομοφυλοφίλων. Ο κάθε άνθρωπος στα δημοκρατικά κράτη μαθαίνει να ζει με τις επιλογές που έχει κάνει. Στην Ελλάδα υπάρχουν 150 παιδιά στα ιδρύματα προς υιοθεσία και πολλαπλάσιες αιτήσεις από ετερόφυλα ζευγάρια για υιοθεσία αυτών των παιδιών. Επομένως δεν λύνουν κανένα πρόβλημα με το νομοσχέδιο αυτό.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:36 | ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΠΑΝΙΚΟΣ

    Διαφωνώ!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:51 | ΕΣ

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:21 | Φώτης Αστερίου

    Οι απειλές περί «ξεσηκωμού» των «ενάρετων» εναντίον των ΛΟΑΤΚΙ+ θα ήταν αστείες, αν δεν ήταν επικίνδυνες!

    Καλώ τους moderators να στείλουν ΟΛΑ αυτά τα απειλητικά σχόλια στη ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:53 | ΕΛΠΙΝΙΚΗ

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο γιατί έρχεται σε αντίθεση με την ελληνοορθόδοξη παραδόση του έθνους μας.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:33 | Κυριακή

    Θα έπρεπε να απασχολεί την Ελλάδα μας η υπογεννητικότητα και η ενίσχυση της οικογένειας που μπορεί να τεκνοποιήσει! Όχι στο νομοσχέδιο που θέλει να νομιμοποιήσει κάτι που είναι παρά φύσιν!
    Δεν κρίνουμε τις αδυναμίες και τα πάθη των συνανθρώπων μας, αλλά η οικογένεια που ευλογεί ο Θεός μας αποτελείται από άνδρα και γυναίκα!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:51 | Panagiota Zoi

    Στην περίπτωση γυναικών που συμβιώνουν με σύμφωνο συμβίωσης πριν γεννηθούν τα παιδιά τους – που σημαίνει ότι τα παιδιά γεννιούνται με δυο γονείς που έχουν ήδη δεσμευτεί και νομικά – επιβάλλεται να θεσμοθετηθεί η εκούσια αναγνώριση των παιδιών της μιας μητέρας και από την άλλη,με την αμοιβαία τους συναίνεση. Πρόκειται για παιδιά και των δυο.
    Οι γυναίκες που προχωρούν σε γάμο και κατόπιν σε υποβοηθούμενη αναπαραγωγή θα πρέπει να έχουν τα ίδια ακριβώς δικαιώματα στο παιδί που θα γεννηθεί και να αναγνωρίζονται και οι δυο εξαρχής ως γονείς του.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:57 | Μαριαννα

    Διαφωνώ ριζικά με το νομοσχέδιο. Η ελληνική κοινωνία με το σύνθημα «πατρίς, θρησκεία, οικογένεια» έφτασε να γίνεται έρμαιο αλλοπρόσαλλων νεωτερισμών. Ας δημιουργηθεί νόμος για την ενίσχυση και βελτιστοποίηση της ήδη υπάρχουσας ελληνικής οικογένειας που αιμορραγεί και ας αφήσουμε στην άκρη τα αμερικάνικα παιχνίδια. Σεβόμαστε τους ομοφυλόφιλους ως ανθρώπους αλλά ας σεβαστούν και εκείνοι τα βασικά χριστιανικά θεμέλια της χώρας μας. Σεβασμός στην ευαγγελική ρήση «άρσεν και θήλυ»

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:02 | Ορσαλία

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:29 | ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΒΑΖΑΡΑΚΗ

    Στην Ελλάδα δεν πρέπει να υπάρχει νόμος που να επιτρέπει τον γάμο μεταξύ ομοφυλόφιλων επειδή δεν μπορεί να υπάρξει γάμος παρά μόνο μεταξύ ενός άντρα και μίας γυναίκας. Ελευθερία ναι, αλλά με όρια. Επειδή ο ορισμός της ελευθερίας είναι να σταματήσει εκεί που ξεκινάει η ελευθερία του άλλου ανθρώπου. Εμένα δεν με ενοχλεί τι μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε στο κρεβάτι του, μέσα στο σπίτι του, στον ιδιωτικό του χώρο. Όμως σίγουρα αυτό διαφέρει όταν θέλουν οι ομοφυλόφιλοι να παρουσιάσουν τον γάμο μεταξύ τους σαν κάτι απόλυτα φυσιολογικό ενώ δεν είναι. Και σε αυτό το σημείο, ως νομικός, και ως Χριστιανή ορθόδοξη, με πάρα πολλές γνώσεις και εμπειρίες από πρωτεύουσες στο εξωτερικό όπου έχω ζήσει, μπορώ να σας αναφέρω ότι δεν υπάρχει πουθενά στην Ελλάδα τουλάχιστον η τήρηση της πλήρης ελευθερίας επειδή κάτι τέτοιο θα σήμαινε και την ταυτόχρονη αναχρονιστική άποψη της ασυδοσίας και του αναρχισμού. Δηλαδή δεν μπορώ να κατανοήσω πως οι ίδιοι οι ομοφυλόφιλοι θέλουν να επιβάλουν στους μη ομοφυλόφιλους ότι εκείνοι είναι φυσιολογικοί και όλοι εμείς οι υπόλοιποι που δεν είμαστε ομοφυλόφιλοι είμαστε μη φυσιολογικοί. Άρα οι ίδιοι οι ομοφυλόφιλοι δεν τηρούν την έννοια της ελευθερίας που τόσο πολύ δήθεν επικαλούνται. Αντίθετα μάλιστα, προσπαθούν να γυρίσουν την Ελληνική κοινωνία πίσω στην εποχή προ Χριστού, στην Βαβυλωνία, όπου κυριαρχούσαν τα σόδωμα και τα γόμωρα, χωρίς καθόλου ηθικούς φραγμούς. Επιπλέον, εάν τώρα επιτρέψουμε τον γάμο ομοφυλόφιλων, πολύ φοβάμαι ότι, μετά από λίγο καιρό, θα θέλουν να υιοθετήσουν και παιδιά. Δηλαδή αυτά τα παιδιά θα έχουν 2 μπαμπάδες ή 2 μαμάδες. Αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Δεν θέλω τα παιδιά μου να μεγαλώσουν σε μία ελληνική κοινωνία όπου θα υπάρχουν παιδιά με 2 μπαμπάδες και 2 μαμάδες διότι αυτό θα δημιουργήσει ψυχολογικά προβλήματα στα δικά μου παιδιά.
    Επιπλέον θέλω να αναφέρω ότι είμαι θύμα μπούλιγκ (λεκτική και σωματική βία) από «γυναίκα» ανώμαλη που συγκατοικεί στην πολυκατοικία όπου διαμένω και γνωρίζω τι ακριβώς είναι ικανοί αυτοί η δήθεν καταπιεσμένοι «άνθρωποι» που πιστεύουν στον Βούδα (κατόπιν δήλωσής τους) να κάνουν σε άλλους συνανθρώπους απλά και μόνο επειδή δεν θέλουμε να τους μοιάσουμε στην βία και στην ασυδοσία που τους διακατέχει. Δεν τους ενοχλούμε, αλλά πρέπει και εκείνοι να μην μας ενοχλούν ασκώντας λεκτική και σωματική βία εναντίον μας. Δηλαδή δεν έχουν σεβασμό καθόλου προς τον συνάνθρωπο και έχουν ένα δήθεν ψεύτικο προσωπείο ενώ μισούν ακόμα και το περιβάλλον (επειδή δεν θέλουν να ποτίζονται τα φυτά σε κοινόχρηστο χώρο) και μισούν τα αδέσποτα ζώα (επειδή πετάνε την ξηρά τροφή που τα ταίζω εκτός πολυκατοικίας και έχουν άγρια σκυλιά που επιτίθενται στα καημένα τα αδέσποτα και σε ανθρώπους) κι επειδή δεν θέλουν να ακούνε την εκκλησιαστική μουσική στο ραδιόφωνο που βάζω εγώ όχι πολύ δυνατά, επειδή γενικά οι ομοφυλόφιλοι θέλουν πάντα να έχουν τον τελευταίο λόγο ασκώντας πίεση και βία σε αθώους ανθρώπους. Λοιπόν θέλω να εκφράσω ελεύθερα και πολιτισμένα ένα βροντερό ΟΧΙ στην νομιμοποίηση της ανωμαλίας στην Ελλάδα. Δηλαδή ΟΧΙ στον δήθεν «γάμο» των ομοφυλόφυλων.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:29 | Γεωργια

    Διαφωνω με το νομοσχεδιο.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:16 | ΜΑΡΙΑ ΣΙΜΟΥ

    Διαφωνώ!!!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:02 | ΜΑΡΙΑ ΣΙΜΟΥ

    Διαφωνώ κάθετα!!! Είστε απαράδεκτοι!!!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:17 | Σύρμω

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο. Όταν ένα πάθος γίνεται επιλογή τρόπου ζωής, έχει και τις ανάλογες συνέπειες. Είναι, επομένως, εγωιστικό να διεκδικείς από την Πολιτεία αναγνώριση «δικαιωμάτων». Εύχομαι ο Θεός να φωτίσει τους βουλευτές μας να ψηφίσουν αυτό που πραγματικά πιστεύουν και όχι ό,τι τους επιβάλλεται. Ας αναλογιστούν τις ευθύνες τους…

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:47 | Αντώνης

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.Το θέμα συμβίωσης μεταξύ δύο ατόμων του ιδίου φύλου, καλύπτεται επαρκώς μεσώ του νομοσχεδίου περί του συμφώνου συμβίωσης,το οποίο καλύπτει και την έννοια της ισότητας μεταξύ όλων. Ο γάμος, ως πολιτική πράξη/ εκκλησιαστικό μυστήριο (όπως το βλέπει κανείς) αποσκοπεί στη δημιουργία οικογένεια, άρα η ψήφιση του σχετικού νομοσχεδίου, δεν εξυπηρετεί τίποτα άλλο εκτός από τα συμπλέγματα μερικών.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:43 | ΕΙΡΗΝΗ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ!
    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΑΣ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:48 | Αχιλλέας

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο είμαι κάθετα αντίθετος. Αλίμονο μας αν με ένα νόμο κάνουμε τα ανώμαλα φυσιολογικά, τα ζώα στη φύση φέρονται λογικά από τους ανθρώπους.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:17 | Ελισαβετ Ιωαννιδη

    Για γυναίκες που έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης πριν γεννηθούν τα παιδιά (ως απόδειξη ότι έχουν γεννηθεί μέσα στα πλαίσια της οικογένειας οπότε είχαν δυο γονείς από την πρώτη στιγμή) ΠΡΕΠΕΙ να μπορεί να γίνει εκούσια αναγνώριση τέκνου/τέκνων της μιας (και με δική της συναίνεση προφανώς) και από την άλλη. Είναι ήδη παιδιά και των δυο εξ’αρχής αφού μαζί τα μεγαλώνουν. Εκούσια αναγνώριση πρέπει να γίνει και όχι να χρειάζεται υιοθεσία.

    Είναι πολύ σημαντική η ίδρυση συγγένειας.

    Επίσης για γυναίκες που θα συνάψουν γάμο να μπορούν να προχωρούν μετά σε ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, και εφόσον συναινούν και οι δυο τους, το παιδί που θα γεννιέται να αναγνωρίζεται αυτομάτως ως δικό τους.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:48 | Χριστινα

    Για γυναίκες που έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης πριν γεννηθούν τα παιδιά (ως απόδειξη ότι έχουν γεννηθεί μέσα στα πλαίσια της οικογένειας οπότε είχαν δυο γονείς από την πρώτη στιγμή) ΠΡΕΠΕΙ να μπορεί να γίνει εκούσια αναγνώριση τέκνου/τέκνων της μιας (και με δική της συναίνεση προφανώς) και από την άλλη. Είναι ήδη παιδιά και των δυο εξ’αρχής αφού μαζί τα μεγαλώνουν. Εκούσια αναγνώριση πρέπει να γίνει και όχι να χρειάζεται υιοθεσία.

    Είναι πολύ σημαντική η ίδρυση συγγένειας.

    Επίσης για γυναίκες που θα συνάψουν γάμο να μπορούν να προχωρούν μετά σε ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, και εφόσον συναινούν και οι δυο τους, το παιδί που θα γεννιέται να αναγνωρίζεται αυτομάτως ως δικό τους.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:20 | Σταυρούλα

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο.Η ελληνική ορθόδοξη οικογένεια αποτελείται από μητέρα και πατέρα από δύο ξεχωριστά φίλα.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:09 | ΓΡΗΓΟΡΗΣ

    Για γυναίκες που έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης πριν γεννηθούν τα παιδιά (ως απόδειξη ότι έχουν γεννηθεί μέσα στα πλαίσια της οικογένειας οπότε είχαν δυο γονείς από την πρώτη στιγμή) ΠΡΕΠΕΙ να μπορεί να γίνει εκούσια αναγνώριση τέκνου/τέκνων της μιας (και με δική της συναίνεση προφανώς) και από την άλλη. Είναι ήδη παιδιά και των δυο εξ’αρχής αφού μαζί τα μεγαλώνουν. Εκούσια αναγνώριση πρέπει να γίνει και όχι να χρειάζεται υιοθεσία.

    Είναι πολύ σημαντική η ίδρυση συγγένειας.

    Επίσης για γυναίκες που θα συνάψουν γάμο να μπορούν να προχωρούν μετά σε ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, και εφόσον συναινούν και οι δυο τους, το παιδί που θα γεννιέται να αναγνωρίζεται αυτομάτως ως δικό τους.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:45 | Κώστας Μ.

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:33 | Στελλα

    Διαφωνώ καθέτως με το νομοσχέδιο – έκτρωμα που θέλει να αλλάξει ριζικά τα θεμέλια της ελληνικής χριστιανικής οικογένειας. Πάρτε πίσω το νομοσχέδιο αυτό που υποστηρίζεται από μειονότητα.. οι περισσότεροι δεν θελουμε να περάσει.. έχουν οι ομοφυλόφιλοι το σύμφωνο συμβίωσης.. μέχρι εκεί .. αρκετά!! Δεν χρειάζεται να κάνουν δυστυχισμένα παιδιά.. από υιοθεσία! Δεν τους φταίνε τα κακόμοιρα! Αίσχος!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:04 | ΑΝΔΡΕΑΣ

    Το ψηφισμένο σύμφωνο συμβίωσης των ομόφυλων ζευγαριών που βρίσκεται σε πλήρη ισχύ στην Ελληνική Επικράτεια ,πληροί όλες τις προϋποθέσεις για την εφαρμογή του αστικού και οικογενειακού δικαίου και συνεπώς εξασφαλίζονται απολύτως όλα τα διακαιώματα των ομόφυλων ζευγών! Άρα είναι αρκετές οι δικλείδες ασφαλείας για τα ομόφυλα ζευγάρια . Ο πολιτικός γάμος που επιθυμεί η Κυβέρνηση να θεσπισθεί οδηγεί με βεβαιότητα στην τεκνοθεσία πράγμα που αν και εφαρμόζεται σε κάποιες χώρες της Ε.Ε. δεν σημαίνει ότι πρέπει να εφαρμοσθεί και στην Πατρίδα μας καθώς θα δημιουργήσει προβλήματα στον θεσμό της οικογένειας που αποτελεί το κύτταρο της Κοινωνίας μας! Εξάλλου οι κοινωνίες της ΔΥΣΕΩΣ βρίσκονται σε παροιμιώδη παρακμή και δεν αποτελούν το πρότυπο του ανθρώπινου πολιτισμού ! Μη ξεχνάτε οτι οι μουσουλμάνοι που βρίσκονται στις χώρες της Δύσης κι έχουν εντυπωσιακά πολλαπλασιασθεί( τα τζαμιά είναι περισσότερα των Εκκλησιών ) δεν αποδέχονται την ομοφυλοφιλία και άρα δεν αντιλαμβάνονται οι Ευρωπαίοι ότι σε μερικά χρόνια οι ομοφυλόφιλοι θα βρίσκονται σε απηνή διωγμό ;

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:08 | ΕΙΡΗΝΗ

    ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΙΚΤΡΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΙΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΔΥΝΑΜΟΥ, ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΒΙΑΖΕΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ!
    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΛΕΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:35 | Βασίλης

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο

    Διαφωνώ να Υιοθετούν παιδιά οι ομοφυλοι

    Διαφωνώ να γίνετε γάμος ενώ υπάρχει το σύμφωνο συμβίωσης.. τι τον θέλετε το Γαμο;

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:07 | kiki C.

    Για γυναίκες που έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης πριν γεννηθούν τα παιδιά ΠΡΕΠΕΙ να μπορεί να γίνει εκούσια αναγνώριση τέκνου/τέκνων της μιας και από την άλλη και όχι να χρειάζεται υιοθεσία. Είναι ήδη παιδιά και των δυο εξ’αρχής αφού μαζί τα μεγαλώνουν.
    Είναι ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:16 | Κωνσταντινα

    Εσεις στερείται το δικαίωμα σε κάθε παιδί να φωνάξει τη λέξη Μαμά! τι θα φωνάξει γονεα 1 κ γονεα 2? Κ μιλάτε για δικαιώματα? Η φύση νομοθέτησε πριν απο εσάς κ τη φύση τη δημιούργησε ο Τριαδικός Θεός που εναν γάμο ευλογησε αυτον μεταξύ άνδρα κ γυναίκας.Διαφωνώ κάθετα!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:05 | Γεωργία

    Διαφωνώ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:25 | Γιώργος

    Διαφωνώ με το εν λόγω νομοσχέδιο από την στιγμή που υπάρχει το σύμφωνο συμβίωσης. Δεν καταλαβαίνω αυτή την επιμονή για νομοθέτηση του αφύσικου ως φυσικό.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:12 | Ελισσαβετ

    Για γυναίκες που έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης πριν γεννηθούν τα παιδιά (ως απόδειξη ότι έχουν γεννηθεί μέσα στα πλαίσια της οικογένειας οπότε είχαν δυο γονείς από την πρώτη στιγμή) ΠΡΕΠΕΙ να μπορεί να γίνει εκούσια αναγνώριση τέκνου/τέκνων της μιας (και με δική της συναίνεση προφανώς) και από την άλλη. Είναι ήδη παιδιά και των δυο εξ’αρχής αφού μαζί τα μεγαλώνουν. Εκούσια αναγνώριση πρέπει να γίνει και όχι να χρειάζεται υιοθεσία. Είναι πολύ σημαντική η ίδρυση συγγένειας. Επίσης για γυναίκες που θα συνάψουν γάμο να μπορούν να προχωρούν μετά σε ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, και εφόσον συναινούν και οι δυο τους, το παιδί που θα γεννιέται να αναγνωρίζεται αυτομάτως ως δικό τους.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:31 | Georgia

    Για γυναίκες που έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης πριν γεννηθούν τα παιδιά (ως απόδειξη ότι έχουν γεννηθεί μέσα στα πλαίσια της οικογένειας οπότε είχαν δυο γονείς από την πρώτη στιγμή) ΠΡΕΠΕΙ να μπορεί να γίνει εκούσια αναγνώριση τέκνου/τέκνων της μιας (και με δική της συναίνεση προφανώς) και από την άλλη. Είναι ήδη παιδιά και των δυο εξ’αρχής αφού μαζί τα μεγαλώνουν. Εκούσια αναγνώριση πρέπει να γίνει και όχι να χρειάζεται υιοθεσία.

    Είναι πολύ σημαντική η ίδρυση συγγένειας.

    Επίσης για γυναίκες που θα συνάψουν γάμο να μπορούν να προχωρούν μετά σε ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, και εφόσον συναινούν και οι δυο τους, το παιδί που θα γεννιέται να αναγνωρίζεται αυτομάτως ως δικό τους.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:21 | Πάνος

    Διαφωνώ με το ανορθόδοξο νομοσχέδιο!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:55 | Lilly

    Τέκνο γεννημένο από γυναίκα ομοφυλόφιλη. Με δότη σπέρματος. Βιολογικό της τέκνο.
    Η γυναίκα σε σύμφωνο συμβίωσης με άλλη γυναίκα. Όλα καλά μέχρι εδώ…
    Η ή γυναίκα, η οποία δεν συνδέεται βιολογικά με το τέκνο, το μεγαλώνει από την πρώτη μέρα της ζωής του, μαζί με τη βιολογική μητέρα, αγωνιά, πονάει για αυτό, το αναθρέφει, το αγαπά.
    Γίνεται ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα. Η βιολογική μητέρα αποβιωνει. Το ανήλικο παιδί σε κρίσιμη κατάσταση, στο νοσοκομείο. Λοιποί «βιολογικοί» συγγενείς δεν υπάρχουν.
    Η β´ γυναίκα, η οποία δεν εχει δικαίωμα ούτε καν να δει το παιδί στο νοσοκομείο. Δεν έχει δικαίωμα να το παρηγορήσει, να του προσφέρει θαλπωρή και αγάπη… δεν έχει δικαίωμα να του πάει το αγαπημένο του παιχνίδι, να του εξηγήσει ότι η μαμά «έφυγε» αλλά αυτή είναι ΕΚΕΙ… δίπλα του… το παιδάκι, καταλήγει σε ορφανοτροφείο γιατί δεν έχει πλησιέστερους «συγγενεις» εν ζωή.
    Πηγαίνετε και κάντε έναν μεγάλο σταυρό τώρα κ ανάψτε ένα κεράκι για όλα τα ορφανά αυτού του κόσμου…