ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός

 

Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:36 | Ιωάννης

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:47 | ΜιχαήλΆγγελος

    Κύριοι βουλευτές,

    Εφόσον ενημερώνεστε απευθείας απο την εκλογική βάση που σας έκλεξε κ όχι απο τα κομματικά φροντιστήρια πίσω απο κλειστές πόρτες, τότε ξέρετε πολύ καλά ότι οι ψηφοφόροι σας που είναι οι άνθρωποι του κοινωνικού σας κύκλου , περιμένουν ξεκάθαρα απο εσάς να καταψηφίσετε αυτό το νομοσχέδιο κ κάθε παρόμοια προσπάθεια παραχάραξης της πραγματικότητας.

    Οι «ψεύτο-ετεροφυλοι» θέλουν τώρα όχι μόνο να προσποιηθούν το ακριβώς αντίθετο φύλλο απο αυτό που βιολογικά ειναι αλλα επιθετικά πλέον προσπαθούν να επιβάλλουν με αντισυνταγματικές μηχανορραφίες δήθεν αστικά προνόμια που οι ίδιοι επέλεξαν να αποταχθούν απο την φύση τους!!!

    Μην παρασύρεστε απο όρους δήθεν φοβίας ή πιέσεις με αμφιλεγόμενα συμφέροντα απο κύκλους ξένους προς την Ελληνική κοινωνία. Η πλειοψηφία είναι εναντίον τέτοιων μορφωμάτων κ παράλογων νομικών απαιτήσεων μιας κ αντίκεινται στην ανθρώπινη φύση που βιολογικά ορίζει πατρότητα κ μητρότητα χωρις τις ανθρώπινες διαρκως αμφιταλαντομενες ψευδό-επιθυμίες. Δεν πρόκειται για δήθεν ανθρώπινο δικαίωμα αλλά για ανηθικη κατάχρηση της επιστήμης μετά απο εκούσια άρνηση της φύσης τους!

    Ξεκάθαρα καταψηφίζει ο Ελληνικός λαός με ευρεία πλειοψηφία τέτοιες κ παρόμοιες νομοτεχνικές παραχαράξεις της φύσης!

    Σταθείτε στο ύψος των ευθυνών σας!

    Τα παιδιά σας κ τα εγγόνια σας, σας βλέπουν στα μάτια!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:26 | Γιάννης Παπαδάκης

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο!
    Είναι ντροπή για κάθε βουλευτή που το τελικά το ψηφίσει και θα πρέπει να λογοδοτήσει στην δικαιοσύνη καθώς είναι όλα τα γεγονότα μεθοδευμένα.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:41 | Γεωργία

    Διαφωνώ κάθετα!!! Οκ ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του αλλά μην το πλασάρετε για φυσιολογικό γιατί απλά δεν είναι… Όπως επίσης και ένα παιδί να ζει σε μια τέτοια οικογένεια.. οπότε απλά ΟΧΙ

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:56 | Γεώργιος

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο. Παρακαλώ ως μέλος του κράτους και του δικαιώματος που έχω να εκφράζω την γνώμη μου ελεύθερα να αποσυρθεί.
    Η κυβέρνηση (εκάστοτε) να έρθει σε τάξη με κάθε αλλαγή των νόμων.
    Πρώτα πρέπει να συμφωνεί ο λαός και έπειτα να πράττουν οι ψηφισμένες κυβερνήσεις…
    αφού ερωτηθεί ο λαός πρώτα.
    Μην ξεχνάμε ότι εμάς εκπροσωπούν!!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:29 | Δημήτρης Κ.

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Το παρά φύσιν δεν καθίσταται κατά φύσιν με νομικές διατάξεις…

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:12 | Δαμιανίδου Δέσποινα

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:05 | Ευτυχία

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο .

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:34 | Μ.Α.

    Κύριοι βουλευτές,

    Εφόσον ενημερώνεστε απευθείας απο την εκλογική βάση που σας έκλεξε κ όχι απο τα κομματικά φροντιστήρια πίσω απο κλειστές πόρτες, τότε ξέρετε πολύ καλά ότι οι ψηφοφόροι σας που είναι οι άνθρωποι του κοινωνικού σας κύκλου , περιμένουν ξεκάθαρα απο εσάς να καταψηφίσετε αυτό το νομοσχέδιο κ κάθε παρόμοια προσπάθεια παραχάραξης της πραγματικότητας.

    Οι «ψεύτο-ετεροφυλοι» θέλουν τώρα όχι μόνο να προσποιηθούν το ακριβώς αντίθετο φύλλο απο αυτό που βιολογικά ειναι αλλα επιθετικά πλέον προσπαθούν να επιβάλλουν με αντισυνταγματικές μηχανορραφίες δήθεν αστικά προνόμια που οι ίδιοι επέλεξαν να αποταχθούν απο την φύση τους!!!

    Μην παρασύρεστε απο όρους δήθεν φοβίας ή πιέσεις με αμφιλεγόμενα συμφέροντα απο κύκλους ξένους προς την Ελληνική κοινωνία. Η πλειοψηφία είναι εναντίον τέτοιων μορφωμάτων κ παράλογων νομικών απαιτήσεων μιας κ αντίκεινται στην ανθρώπινη φύση που βιολογικά ορίζει πατρότητα κ μητρότητα χωρις τις ανθρώπινες διαρκως αμφιταλαντομενες ψευδό-επιθυμίες. Δεν πρόκειται για δήθεν ανθρώπινο δικαίωμα αλλά για ανηθικη κατάχρηση της επιστήμης μετά απο εκούσια άρνηση της φύσης τους!

    Ξεκάθαρα καταψηφίζει ο Ελληνικός λαός με ευρεία πλειοψηφία τέτοιες κ παρόμοιες νομοτεχνικές παραχαράξεις της φύσης!

    Σταθείτε στο ύψος των ευθυνών σας!

    Τα παιδιά σας κ τα εγγόνια σας, σας βλέπουν στα μάτια!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:44 | Εμμανουήλ Μπουζίνος

    Όχι! Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο! Γιατί:
    α) Το σύμφωνο συμβίωσης καλύπτει όλα όσα χρειάζονται τα εν λόγω ζευγάρια.
    β) Με το νομοσχέδιο αυτό εξισώνεται η μόνη έννοια του γάμου ενός άνδρα και μιας γυναίκας, με ένα νέο μόρφωμα που συμπεριλαμβάνει δύο άτομα του ίδιου φύλου. Με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσε να επεκταθεί η έννοια του γάμου και μεταξύ ενός ανθρώπου και ενός ζώου, ή δύο ανδρών και μιας γυναίκας ή δύο γυναικών και μιας γυναίκας και πάει λέγοντας. Ανοίγει δηλαδή ο ασκός του Αιόλου και πάμε κατά διαόλου!
    γ) Με το νομοσχέδιο αυτό φυσιολογικοποιείται στα μάτια κυρίως των παιδιών και των νέων, τόσο η ομοφυλοφιλία, όσο και το μόρφωμα αυτό που θέλει να λέγεται «γάμος ομόφυλων ζευγαριών».
    δ) Είναι ηλίου φαεινότερο, ότι σκοπός του νομοσχεδίου είναι να δημιουργηθεί ένα πλαίσιο, μέσα στο οποίο θα μπορεί να γίνει η τεκνοθεσία, είτε με παιδί που αποκτήθηκε με παραγγελία – αγορά εντός της Ελλάδας, είτε εκτός Ελλάδας. Στην περίπτωση αυτή βάλλεται κατάφορα ο θεσμός της οικογένειας, με ολέθριες συνέπειες για την ελληνική κοινωνία και καταπατούνται κατάφορα τα δικαιώματα των παιδιών!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:44 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    Συμφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο γιατί αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την ισότητα και την εξάλειψη των διακρίσεων στην ελληνική κοινωνία.

    Χαίρομαι που η χώρα μου θα μετατραπεί με την ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου σε μία σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα που σέβεται τα ατομικά και ανθρώπινα δικαιώματα ΟΛΩΝ των Ελλήνων πολιτών.

    Το νομοσχέδιο βελτιώνει σημαντικά την ζωή λίγων συμπολιτών μας που αποτελούν μειοψηφία, ενώ δεν αλλάζει τίποτα όσον αφορά στα δικαιώματα ή στην καθημερινότητα της πλειοψηφίας.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:05 | ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΡΑΠΑΤΑΚΗ

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο αυτό, το οποίο αποτελεί τορπίλη για την Ελληνική Οικογένεια.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:38 | Αλεξανδρή Γεωργία

    Συντασσόμενη με την Αγία μας Εκκλησία ,
    λέω όχι στο νομοσχέδιο αυτό .

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:48 | ΚΑΙΤΗ

    ΔΙΑΦΩΝΏ ΚΆΘΕΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΓΛΗΜΑΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:54 | Ζέτα

    ΟΧΙ στο νομοσχέδιο!!!
    Τα παιδιά χρειάζονται ανδρικό και γυναικείο πρότυπο. Δεν έχουμε δικαίωμα να στερήσουμε από κανένα παιδί τον πατέρα ή την μητέρα, ιδιαίτερα από ένα ορφανό. Η Βιολογία επίσης δείχνει ότι μόνο άνδρας και γυναίκα γεννούν παιδιά. Δύο άνδρες ή δύο γυναίκες δεν δημιουργούν, συνεπώς δεν αποτελούν οικογένεια. Είναι ενάντια σε κάθε φυσική, κοινωνική και νομική λογική.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:25 | Ουρανία

    Είμαι κατά του νομοσχεδίου. Δεν θα νομοθετήσουμε μια ανθρώπινη αδυναμία. Μία είναι η φυσιολογική σχέση από τότε που μας δημιούργησε ο Θεός, αυτή του ανδρός και της γυναικός. Τώρα ξαφνικά θα το αλλάξουμε εμείς οι άνθρωποι; Αλλοίμονο!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:03 | Νικη

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο !Ο ανθρωπος με τους νόμους του δεν μπορεί να αλλάξει αυτά που ο Θεός έχει ορίσει ως φυσιολογικά!! Δεν συμφωνώ στην υιοθέτηση παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια!Γιατί να στερήσεις από ένα παιδί τη μητέρα ή τον πατέρα;

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:59 | Ιωάννης Βλάχος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.
    Ο νομοθέτης είναι λάθος να νομοθετεί με βάση το «θέλω» μιας ομάδας πολιτών. Τα «θέλω» δεν έχουν φραγμό δεν υπάρχει όριο, θα δούμε καταστάσεις παραφροσύνης να εκτυλίσσονται μπροστά μας. Δεν γίνεται να νομιμοποιούμε την επιλογή της αποκοπής ενός παιδιού από την μητέρα του. Οι αιτήσεις αναδοχής – τεκνοθεσίας από ετεροφυλόφιλους γονείς είναι πολύ περισσότερες από τα διαθέσιμα παιδιά. Δεν γίνεται να νομοθετήσουμε ενάντια στην φύση δεν είμαστε εμείς πιο έξυπνοι από όλους τους ανθρώπους που πέρασαν από την ανθρωπότητα μέχρι σήμερα. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε τη φυσιολογία, την τάξη της φύσης με ένα νομοθέτημα. Είναι χειρότερο από το «θα διαγράψουμε το χρέος με ένα άρθρο και ένα νόμο» με το οποίο κάθε νοήμων άνθρωπος γελούσε!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:23 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΡΩΜΑ.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:53 | Ουρανία

    Απαράδεκτο!Δεν θα νομοθετήσουμε την ανθρώπινη αδυναμία. Μία είναι η φυσιολογική σχέση, ανδρός και γυναικός από τότε που μας δημιούργησε ο Θεός. Τώρα ξαφνικά το αλλάζουμε εμείς οι άνθρωποι;
    Αλοίμονο!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:16 | Ασπα

    Διαφωνω και αντιτιθεμαιστο νομοσχέδιο που είναι και αντισυνταγματικό.
    » Ένεκα αυτού εγκαταλείψει άνθρωπος τον ΠΑΤΕΡΑ αυτού και την ΜΗΤΕΡΑ αυτού και προσκολληθησεται προς την ΓΥΝΑΙΚΑ αυτού» ( Κατά Λουκά Ι 2-12)
    Από Θεού άρξασθε! Καταστρέφετε ο τι πιο ιερό υπάρχει στη ζωή!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:35 | ΕΛΕΝΗ

    ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΦΥΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:38 | Ε

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Υπάρχει το σύμφωνο συμβίωσης, δεν χρειάζεται να το πούμε γάμος, αφού η λέξη παραπέμπει στην ένωση του άνδρα και της γυναίκας.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:56 | Κωνσταντίνος Καρρό

    Διαφωνώ κάθετα με το νέο νομοσχέδιο. Ο Γάμος είναι ένας ανάμεσα σε άνδρα και γυναίκα και αυτό δεν αλλάζει με ένα νομοσχέδιο. Οτιδήποτε άλλο είναι διαστροφή και παραφύσιν. Επίσης τα μικρά παιδιά θα πρέπει να μεγαλώνουν με έναν πατέρα και μια μητέρα διαφορετικά τα προβλήματα που θα προκύπτουν μέσα από αυτή την άρρωστη συμβίωση θα είναι μακροπρόθεσμα ίσως και ανεπανόρθωτα.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:13 | Ε.Π.

    Διαφωνώ!
    Το νομοσχέδιο αλλοιώνει την έννοια της οικογένειας και αποτελεί καταδίκη για όλα τα παιδιά!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:55 | Γιώργος Κ.

    Δε συμφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:34 | Βαγια

    Διαφωνώ κάθετα , για την τεκνοποίηση ομόφυλων ζευγαριών !!! Το φυσιολογικό σε όλο το ζωικό βασίλειο για τεκνοποίηση χρειάζεται ένα αρσενικό και ένα θηλυκό!!! Ότι δηποτε άλλο θέλετε να μας περάσετε είναι εναντίον στα πιστεύω μου και τις αρχές μου!!!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:14 | Α.Σ.

    Διαφωνώ κάθετα.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:32 | Αλέξης

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο! Είναι επιθυμίες και όχι δικαιώματα.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:24 | Στέλλα Τετράδη

    Ας μην πάμε κόντρα στην φύση, έτσι λειτουργεί, όπου την έχουμε παρακάμψει το βρίσκουμε μπροστά μας.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:54 | Μιχελακακης Γ

    ΔΙΑΦΩΝΩ με το νομοσχέδιο. Οι όποιες αδικίες ή διαφορές στα δικαιώματα που ίσως υπάρχουν , (δεν το ξέρω) μπορούν να επιλυθούν μέσα από τροποποιήσεις του νόμου που αφορά το σύμφωνο συμβίωσης. Γιατί πρέπει να το πούμε γάμο. Ο γάμος είναι συνυφασμένος με το θεσμό της οικογενείας , θεσμός που δέχεται συνεχώς πλήγματα μέσα από την αμφισβήτηση των παραδοσιακών σχέσεων μέσα στην οικογένεια (κυρίως από τους υπέρμαχους της ψήφισης του νομοσχεδίου ) .Στο όνομα του δικαιωματισμού , δίνετε νομική υπόσταση σ ένα τερατούργημα με επόμενο πιθανό βήμα την υιοθέτηση των όρων γονέας 1 και γονέας 2 για να μην πω ότι ίσως έπειτα να ζητηθεί η αναγνώριση δικαιώματος γάμου στους πιο απίθανους συνδυασμούς (μεταξύ στενών συγγενών, σε παραπάνω από δυο μέλη και πολλών άλλων νοσηρών συνδυασμών ….. φαντασία να χει κάποιος ) .

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:16 | ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΛΙΚΑΣ

    Είναι ένα επαίσχυντο νομοσχέδιο έκτρωμα αντίθετο σε κάθε λογική και νόμο της φύσης και του Θεού.
    Θα καταστρέψετε όσες αθώες παιδικές ψυχές τύχουν σε τέτοια ζευγάρια και θα είστε υπόλογοι και υπεύθυνοι.
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ κανένας λόγος ουσιαστικός να προχωρήσει αυτό το νομοσχέδιο.
    Όσον αφορά τον γάμο το σύμφωνο συμβίωσης τους καλύπτει απόλυτα και αν χρειάζεται μπορεί να επικαιροποιηθεί.

    Μην αντιτίθεστε στον Θεό στους νόμους του και στην φύση μας.
    Έχουμε πέσει στο επίπεδο να νομοθετούμε τις προσωπικές ορέξεις του καθενός και να τους χαρίζουμε και παιδιά.
    Είναι το τέρμα χαμηλό…

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:25 | ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Οι νόμοι μας θα πρέπει να είναι σύμφωνοι με τον λόγο του Θεού.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:18 | ΘΕΟΔΩΡΟΣ

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΛΟΓΩ ΟΤΙ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟ ΑΦΥΣΙΚΟ.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:14 | Μπαρούτας Κωνσταντίνος

    Διαφωνώ κάθετα με το ανουσιούργημα που πάτε να περάσετε.Θέλετε να κάνετε το ανώμαλο φυσιολογικό, θέλετε τα παιδιά να μεγαλώνουν χωρίς συνείδηση, θέλετε να κάνετε τη γυναίκα κλώσσα, μηχανή παραγωγής παιδιών. Είστε απαράδεκτοι

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:05 | Χατζηχρήστου Χρήστος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 15:39 | Χατζηχρήστου Χρήστος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Η ομοφυλοφιλία είναι μια παρά φύση κατάσταση.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 14:31 | Σάββας Τιμ

    Ο γάμος και το δικαίωμα τεκνοθεσίας πρέπει να είναι προνόμιο του άνδρα και της γυναίκας, σύμφωνα με παραδοσιακές αξίες και ηθικές αρχές που έχουν βασιστεί στην παγκόσμια ιστορία και την κουλτούρα μας. Η έννοια του γάμου ως ένωσης μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας αποτελεί το θεμέλιο της κοινωνίας μας και η ανατροφή των παιδιών εντός αυτής της παραδοσιακής οικογενειακής δομής προσφέρει σταθερότητα και ασφάλεια. Η τεκνοθεσία εκ μέρους ομοφυλόφιλων ζευγαριών θέτει υπό αμφισβήτηση αυτές τις θεμελιώδεις αξίες, δημιουργώντας σύγχυση και ανασφάλεια στην επόμενη γενιά.
    Επιπλέον, πιστεύω ότι η απουσία ενός πατρικού ή μητρικού προτύπου μπορεί να δημιουργήσει σύγχυση στην ταυτότητα του παιδιού και να επηρεάσει αρνητικά την κοινωνικο-συναισθηματική του ανάπτυξη. Η έλλειψη βιολογικής σύνδεσης με το παιδί σε μια ομοφυλοφιλική τεκνοθεσία θα δημιουργήσει πολύπλοκα ζητήματα σχετικά με την ταυτότητα, τη γονεϊκότητα και τις οικογενειακές δομές.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 14:45 | Γεώργιος

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο, οκ αναγνωρίζω ως έναν βαθμό την ανάγκη αυτών (ομοίου φύλου να έχουν νόμιμο σύντροφό) αλλά κατηγορηματικά διαφωνώ με το δικαίωμα να έχουν πρόσβαση στην ανατροφή παιδιών τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια, αυτό καταργεί τα ήθη και τις αξίες της ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑΣ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΓΟΝΈΑΣ 1 κ ΓΟΝΈΑΣ 2.
    Φτάνει πλέων αυτή η κατρακύλα.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 14:53 | Νεκταρία

    Διαφωνώ με το επαίσχυντο νομοσχέδιο προς ψήφιση, διότι είμαι Ορθόδοξη Χριστιανή!Εσείς που θα ψηφίσετε αυτό το νομοσχέδιο σας έφερε στον κόσμο ένας πατέρας και μια μητέρα και αυτό αποτελεί ύβρις προς τους γονείς σας!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 14:45 | Ελισσάβετ

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Οι νόμοι της φύσης δεν αλλάζουν. Τα ομώνυμα αποθούνται. Οτιδήποτε άλλο δεν αποτελεί κοινωνική πρόοδο αλλά σύγκρουση με την φυσική τάξη.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 14:14 | Σαββας Tιμ

    Ο γάμος και το δικαίωμα τεκνοθεσίας πρέπει να είναι προνόμιο του άνδρα και της γυναίκας, σύμφωνα με παραδοσιακές αξίες και ηθικές αρχές που έχουν βασιστεί στην παγκόσμια ιστορία και την κουλτούρα μας. Η έννοια του γάμου ως ένωσης μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας αποτελεί το θεμέλιο της κοινωνίας μας και η ανατροφή των παιδιών εντός αυτής της παραδοσιακής οικογενειακής δομής προσφέρει σταθερότητα και ασφάλεια. Η τεκνοθεσία εκ μέρους ομοφυλόφιλων ζευγαριών θέτει υπό αμφισβήτηση αυτές τις θεμελιώδεις αξίες, δημιουργώντας σύγχυση και ανασφάλεια στην επόμενη γενιά.
    Επιπλέον, πιστεύω ότι η απουσία ενός πατρικού ή μητρικού προτύπου μπορεί να δημιουργήσει σύγχυση στην ταυτότητα του παιδιού και να επηρεάσει αρνητικά την κοινωνικο-συναισθηματική του ανάπτυξη. Η έλλειψη βιολογικής σύνδεσης με το παιδί σε μια ομοφυλοφιλική τεκνοθεσία θα δημιουργήσει πολύπλοκα ζητήματα σχετικά με την ταυτότητα, τη γονεϊκότητα και τις οικογενειακές δομές.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 14:42 | Γιώτα Στ.

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο!
    Κι όπως είπε ο Άγιος Παΐσιος»Όταν παραβαίνει ένας άνθρωπος μία εντολή του Ευαγγελίου ευθύνεται μόνον αυτός.
    Όταν όμως κάτι που αντίκειται στις εντολές του Ευαγγελίου γίνεται από το κράτος νόμος, τότε έρχεται η οργή του Θεού σε όλο το έθνος για να παιδαγωγηθεί» .

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 14:16 | Φώτης Αστερίου

    Γιατί επιτρέπονται διπλά και ΤΡΙΔΙΠΛΑ πανομοιότυπα σχόλια από τα ΙΔΙΑ άτομα, που απλά κάνουν copy & paste?

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 14:03 | Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 14:51 | Ασημίνα Λυμπέρη

    Με το παρόν νομοσχέδιο καταργείται ο νόμος του Θεού. Η φύση έχει ορίσει τον τρόπο που δημιουργούνται νέοι άνθρωποι. Κάθε παιδί έχει δικαίωμα να μεγαλώσει με μητέρα και πατέρα.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 14:21 | Ελενη

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 14:46 | ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ

    Διαφωνώ και εκφραζω τήν έντονη δυσαρέσκειά μου στο νομοσχέδιο πού επιθυμεί η κυβέρνηση να προωθήσει. Δεν μπορω να διανοηθώ ότι παιδια υιοθετημένα που η φύση τους ειναι ομαλή θα μεγαλώνουν σε οικογένεια μη φυσιολογική.Πως θα στερήσουμε σ΄ αυτά τα παιδιά να λένε την γλυκιά λέξη μάνα η πατέρα Άλλωστε ο νόμο του Ευαγγελίου είναι κατηγορηματικός και σαφής.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 14:25 | Kiessling Janina

    Είμαι υπέρ της ισότητας. Ναι στο νομοσχέδιο!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 14:19 | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ

    ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΏ ΜΕ ΑΥΤΉ ΤΗ ΝΤΡΟΠΉ Κ ΑΗΔΊΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΆΝΘΡΩΠΟ!!!