ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός

 

Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:28 | SIMOS

    Συμφωνούμε και συμφωνεί η πλειοψηφία γενικά! Αυτά τα σχόλια δεν μιλάνε για τη πλειοψηφία που ξεκάθαρα σε κάθε έρευνα υποστηρίζει την ισότητα στον γάμο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:04 | Αντώνης

    Ένα σχέδιο νόμου προς την σωστή κατεύθυνση με σκοπό να κατοχυρώσει στοιχειώδη και θεμελιώδη δικαιώματα των ομόφυλων ζεθγαριών που έχουν θεσμοθετηθεί ήδη στο σύνολο των κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και όχι μόνο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:55 | Πολυτιμη Ο.

    Τεράστιο ΝΑΙ στην ισότητα στον γάμο επιτέλους!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:29 | Αντώνης

    Ένα σχέδιο νόμου προς την σωστή κατεύθυνση με σκοπό να κατοχυρώσει στοιχειώδη και θεμελιώδη δικαιώματα των ομόφυλων ζεθγαριών που έχουν θεσμοθετηθεί ήδη στο σύνολο των κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωησς και όχι μόνο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:36 | Κώστας Ελεύθερος

    Πέρα από τα αυτονόητα θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων (που επιφανειακά όλοι τα «δεχόμαστε» αλλά λίγοι τα έχουμε πραγματικά «ενδοβάλλει»), η αναγκαιότητα του νομοσχεδίου συνδέεται με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου περιβάλλοντος μεγαλύτερης και ουσιαστικής ισονομίας και ελευθερίας μέσα στην ελληνική κοινωνία. Αδιάψευστη απόδειξη της άμεσης αναγκαιότητας, είναι η εμφάνιση όλων αυτών των αναχρονιστικών αντιδράσεων από «οικογενειάρχες», «ορθόδοξους» και «υπερασπιστές της πατρίδας μας», που με περίσσεια μικρότητας εμφανίστηκαν στο δημόσιο διάλογο, ώστε να επιβάλλουν ως «ηθική υποχρέωση της ελληνικής πολιτείας» την στέρηση του δικαιώματος του άλλου, όταν μάλιστα αυτό δεν αφαιρείται από τους ιδίους. Κάτι υπαρκτό από την δημιουργία της ανθρώπινης φύσης (όπως είναι η ομοφυλοφιλία), ήρθε εξαιτίας αυτής της νομοθετικής πρωτοβουλίας περισσότερο στο φως και φάνηκε να ενοχλεί πολλούς τελικά συμπολίτες μας και σήμερα, που επιφανειακά ισχυρίζονται ότι το «αποδέχονται», χωρίς ωστόσο να το επιτρέπουν να φωτιστεί και αυτό δίπλα τους ισότιμα, γιατί προκαλεί – μεταξύ άλλων – τα δικά τους «σκοτεινά και αδούλευτα κομμάτια». Η ολοκλήρωση αυτής της πρωτοβουλίας ΚΑΙ με την πρόσβαση στην παρένθετη μητρότητα, φαίνεται δυστυχώς ότι σκάλωσε σε μικροκομματικές σκοπιμότητες, αλλά η ίδια η ευρωπαϊκή πραγματικότητα αναμένεται να την επιβάλλει (ευτυχώς) το επόμενο διάστημα. Οι επικοινωνιακές δε ταμπέλες περί άρνησης του μοντέλου «Γονέα 1 και 2» ήταν περιττές Αξιότιμε κε Πρωθυπουργέ, αφού η ίδια η σύγχρονη πραγματικότητα τις διαψεύδει. Συμπερασματικά, είναι ένα πρώτο και τολμηρό βήμα από μια μάλιστα συντηρητική παράταξη που βρίσκεται στην ευτυχή συγκυρία – αργά αλλά σταθερά – να προοδεύει και να γίνεται περισσότερο συμπεριληπτική.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:53 | Τζατζου Ευτέρπη

    Διαφωνώ στο νομοσχέδιο για γάμο ιδίου φυλου

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:25 | Σωτήριος Σωτηριάδης

    Υπάρχει ήδη ισότητα στον πολιτικό γάμο. Όλοι οι άνθρωποι, είτε είναι ετεροφυλόφιλοι είτε ομοφυλόφιλοι, δικαιούνται να παντρευτούν ένα άτομο του αντίθετου φύλου. Αυτός είναι ο ορισμός του γάμου. Αυτό που συζητιέται δεν είναι το να αποκατασταθεί η ισότητα. Η ισότητα είναι ήδη αποκατεστημένη. Αυτό που συζητιέται είναι να αλλάξει ο ορισμός του γάμου, ώστε να συμπεριλαμβάνει την ένωση δύο ενηλίκων γενικά, ενώ στην πραγματικότητα ο γάμος είναι η ένωση δύο ενηλίκων του αντίθετου φύλου. Αυτό που ζητάνε οι ακτιβιστές λοιπόν είναι να αλλάξει ο ορισμός ενός μακραίωνου θεσμού που χάνεται στα βάθη των αιώνων για χάρη μίας μικρής μειονότητας. Δεν ζητάνε περισσότερα δικαιώματα ή ισότητα. Αυτά τα έχουν ήδη. Ζητάνε επιπλέον ειδικά προνόμια για μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων. Για ποιο λόγο; Αυτοί είναι ανώτεροι από τους υπόλοιπους; Γιατί να αλλάξει ο ορισμός ενός μακραίωνου θεσμού για χάρη τους; Κανείς δεν μπορεί να μας απαντήσει. Και αν αποφασίσουμε να αλλάξουμε τον ορισμό του γάμου, γιατί να είναι η ένωση δύο ενήλικων; Γιατί να μην είναι «η ένωση δύο ή περισσότερων ενηλίκων»; Με την δική τους λογική, δεν μπορούν να αγαπιούνται τρεις ή τέσσερις ενήλικες μεταξύ τους; Η ομάδα των ΛΟΑΤΚΙ είναι υπερβολικά προνομιούχα και απολαμβάνει της στήριξης όλων των ισχυρών της Γης. Είναι η πιο προβεβλημένη και δοξασμένη μειονότητα της εποχής μας. Έχουν ήδη αρκετά προνόμια που δεν έχουμε εμείς οι υπόλοιποι. Φτάνει. Δεν υπάρχει κανένας καλός λόγος να τους δώσουμε κι άλλα ειδικά προνόμια.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:25 | Βασίλης

    Διαφωνώ με τον συγκεκριμένο νόμο

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:50 | Παύλος

    διαφωνω

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:47 | Δήμητρα

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο γιατί έρχεται σε αντίθεση με το νόμο του Θεού. Η νομιμοποίηση της αμαρτίας, δηλαδή της ομοφυλοφιλίας, θα αποτελέσει μια ακόμη πνευματική πτώση για την πατρίδα μας και θα μας φέρει αντιμέτωπους με τη δίκαιη κρίση του Κυρίου μας. Επομένως το νομοσχέδιο αποτελεί μια ξεκάθαρη προσβολή για την Ορθόδοξη πίστη μας αλλά και κοροϊδία για όλους τους πολίτες, καθώς οι εισηγητές του και οι υποστηρικτές του επιχειρούν να μας πείσουν και να μας εκπαιδεύσουν να αποδεχτούμε ως φυσιολογική μια κατάσταση που έρχεται σε αντίθεση με την κοινή λογική. Ίσως το χειρότερο κομμάτι του νομοσχεδίου να είναι η δυνατότητα τεκνοθεσίας για τα ομόφυλα ζευγάρια γιατί έτσι κάποια παιδιά θα καταδικάζονται να μεγαλώνουν σε μη φυσιολογικές οικογένειες με λανθασμένα πρότυπα και αυτό θα έχει αρνητικές συνέπειες στην ψυχική και πνευματική τους ανάπτυξη.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:46 | ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο. Είναι αντίθετο με τους νόμους της φύσης.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:21 | Δαμιανίδου Δέσποινα

    Διαφωνω απόλυτα.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:35 | Νανσυ

    Εγώ και η οικογένεια μου διαφωνούμε με το νομοσχέδιο

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:18 | Αντωνία

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο. Για την Ορθόδοξη πίστη μας η ομοφυλοφιλία είναι βαρύτατο αμάρτημα και για αυτό η προσπάθεια νομιμοποίησης της από την πλευρά της κυβέρνησης είναι πράξη απαράδεκτη αλλά και επικίνδυνη για την πατρίδα μας, καθώς θα επιφέρει τη δίκαιη οργή του Κυρίου μας.
    Και όχι μόνο νομιμοποιείται η αμαρτία αλλά επιβραβεύεται κιόλας, εφόσον το παρόν νομοσχέδιο δίνει τη δυνατότητα τεκνοθεσίας σε αυτά τα ζευγάρια. Προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο αλλά και τους ίδιους τους ομοφυλόφιλους ότι η στάση ζωής τους είναι φυσιολογική και τους παραχωρούν δικαιώματα που εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να έχουν εφόσον επέλεξαν να ζουν έτσι. Επομένως τους απομακρύνουν ακόμη περισσότερο από τη μετάνοια και καταδικάζουν τα παιδιά να μεγαλώνουν σε μη φυσιολογικές οικογένειες. Η ανατροφή των παιδιών σε ένα περιβάλλον που αντιτίθεται στη φύση και στο νόμο του Θεού θα έχει πολύ δυσμενείς επιπτώσεις, ειδικά στην ψυχική και πνευματική τους υγεία.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:24 | Δημήτρης

    Είναι αντίθετος πέρα για πέρα με το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου.

    Ο Γάμος για την Ορθόδοξη Εκκλησία μας είναι το ιερό μυστήριο με το οποίο αγιάζεται μέσα από τις ευχές των ιερέων η συζυγία ανδρός και γυναικός και ευλογείται η ένωσή τους ενώπιον του Ιερού Ευαγγελίου, δηλ. του ιδίου του Χριστού.

    Η σύναψη σύμφωνου συμβίωσης μεταξύ ανθρώπων του ιδίου φύλλου είναι ενάντια στο νόμο του Θεού και επιπλέον αντίθετη με ίδια την φύση.

    Ας αναλογιστούν λοιπόν όλοι οι βουλευτές την ευθύνη τους απέναντι στο θεό πριν την τελική τους ψήφο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:21 | Λια

    Σόδομα και Γόμορρα !!!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:42 | Κατερίνα

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο!!!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:35 | Κ.Σ.

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.
    Ο άνθρωπος είναι ή άντρας ή γυναίκα.
    Το παιδί χρειάζεται μπαμπά και μαμά.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:15 | Ελεύθερος Κώστας

    Πέρα από τα αυτονόητα θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων (που επιφανειακά όλοι τα «δεχόμαστε» αλλά λίγοι τα έχουμε πραγματικά «ενδοβάλλει»), η αναγκαιότητα του νομοσχεδίου συνδέεται με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου περιβάλλοντος μεγαλύτερης και ουσιαστικής ισονομίας και ελευθερίας μέσα στην ελληνική κοινωνία. Αδιάψευστη απόδειξη της άμεσης αναγκαιότητας, είναι η εμφάνιση όλων αυτών των αναχρονιστικών αντιδράσεων από «οικογενειάρχες», «ορθόδοξους» και «υπερασπιστές της πατρίδας μας», που με περίσσεια μικρότητας εμφανίστηκαν στο δημόσιο διάλογο, ώστε να επιβάλλουν ως «ηθική υποχρέωση της ελληνικής πολιτείας» την στέρηση του δικαιώματος του άλλου, όταν μάλιστα αυτό δεν αφαιρείται από τους ιδίους. Κάτι υπαρκτό από την δημιουργία της ανθρώπινης φύσης (όπως είναι η ομοφυλοφιλία), ήρθε εξαιτίας αυτής της νομοθετικής πρωτοβουλίας περισσότερο στο φως και φάνηκε να ενοχλεί πολλούς τελικά συμπολίτες μας και σήμερα, που επιφανειακά ισχυρίζονται ότι το «αποδέχονται», χωρίς ωστόσο να το επιτρέπουν να φωτιστεί και αυτό δίπλα τους ισότιμα, γιατί προκαλεί – μεταξύ άλλων – τα δικά τους «σκοτεινά και αδούλευτα κομμάτια». Η ολοκλήρωση αυτής της πρωτοβουλίας ΚΑΙ με την πρόσβαση στην παρένθετη μητρότητα, φαίνεται δυστυχώς ότι σκάλωσέ σε μικροκομματικές σκοπιμότητες, αλλά η ίδια η ευρωπαϊκή πραγματικότητα αναμένεται να την επιβάλλει (ευτυχώς) το επόμενο διάστημα. Οι επικοινωνιακές δε ταμπέλες περί άρνησης του μοντέλου «Γονέα 1 και 2» ήταν περιττές Αξιότιμε κε Πρωθυπουργέ, αφού η ίδια η σύγχρονη πραγματικότητα τις διαψεύδει. Συμπερασματικά, είναι ένα πρώτο και τολμηρό βήμα από μια μάλιστα συντηρητική παράταξη που βρίσκεται στην ευτυχή συγκυρία – αργά αλλά σταθερά – να προοδεύει και να γίνεται περισσότερο συμπεριληπτική.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:38 | Θεόδωρος Αν.

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο για τους εξής λόγους:
    1)είναι αντισυνταγματικό
    2)είναι αντιεθνικό. Αντί να στηρίζουμε τις πολύτεκνες οικογένειες, μεγαλώνουμε το δημογραφικό πρόβλημα και με αυτόν τον τρόπο.
    3)το κυριότερο όμως, και θα αρκούσε μόνο αυτός ο λόγος, είναι ότι το παρόν νομοσχέδιο είναι αντίθεο. Αντιβαίνει στον νόμο του Θεού και αυτό μπορεί να έχει μόνο αρνητικές συνέπειες για εμάς αλλά και τις επερχόμενες γενιές, αφού επισύρει την οργή του Θεού στην άλλοτε ευλογημένη ορθόδοξη πατρίδα μας. Και το χειρότερο είναι ότι μας απομακρύνει και από την οδό που οδηγεί στην ουράνια πατρίδα μας, τη Βασιλεία του Θεού! Κινδυνεύουμε να χάσουμε τον σκοπό της ζωής μας που είναι η θέωση!
    Ας αναρωτηθούμε όλοι μας. Αν ρωτούσαμε τον Χριστό για το παρόν νομοσχέδιο, θα συμφωνούσε; Αν ρωτούσαμε έναν άγιο, θα συμφωνούσε; Πώς θα υποστηρίξουμε επομένως εμείς κάτι διαφορετικό;

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:11 | ΑΠ

    Η συγκεκριμένη νομοθετική πρωτοβουλία έρχεται να αντιμετωπίσει, πέρα από το θέμα της ισότητας, ένα κοινωνικό ζήτημα που είναι αυτό της αναγνώρισης των δικαιώματων και της προστασίας όλων των παιδιών και των γονιών τους. Υπάρχει μία πραγματικότητα για κάποια παιδιά σήμερα για τα οποία δεν αναγωρίζεται επισήμα από το κράτος η γονεϊκή/οικογενειακή σχέση τους με έναν από τους γονείς τους. Αυτό θα πρέπει να αντιμετωπιστεί με νομοθετική παρέμβαση και για τον λόγο αυτόν το συγκεκριμένο σχέδιο κινείται προς τη θετική κατεύθυνση.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:33 | Λουκάς Κ.

    Ένα νομοσχέδιο που είναι αντισυνταγματικό όπως το είπε και ενας βουλευτής σας, προσβολής στο οικογενειακό δίκαιο και στους νόμους της φύσης. Πάτε να το ψηφίσετε για να ικανοποιήσετε τον εγωισμό της Λοατκι κοινότητας; ή είναι πολλά τα λεφτά που θα πάρετε; Αλλά πέρα απο τα λεφτά υπάρχει και μια φύση που θα εκδικηθεί σε όλα αυτά και να δω που θα κρυφτείτε….

    Διαφωνούμε και λυπούμαστε για την κατάντια αυτής της χώρας.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:55 | Καλλιόπη Ράγιου

    Ο γάμος ορίστηκε από τον Δημιουργό μας από την αρχή της ύπαρξης του άντρα και της γυναίκας. Αν αυτό φαίνεται σε κάποιον παραμύθι αρκεί να ανατρέξει στις ρίζες της Ορθοδοξίας μας, της πατρίδας μας, του είναι μας. Τα Μ.Μ.Ε. εδώ και χρόνια προωθούν άλλα πρότυπα. Η έννοια της ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ βάλλεται από παντού. Θεωρώ λανθασμένο τον προσανατολισμό αυτό της κυβέρνησής μας. Αρκεί να μετρήσουμε τις αμέτρητες πληγές σε χώρες και ανθρώπους που δέχτηκαν αντίστοιχες νομοθεσίες και νοοτροπίες. Όσον αφορά το μεγάλωμα ενός παιδιού, αυτό χρειάζεται έναν άντρα μπαμπά και μία γυναίκα μαμά, αυτούς που χρειάστηκε και για να ξεκινήσει τη ζωή του (ως έμβρυο που έχει συγκεκριμένο γονιδίωμα ΧΧ ή ΧΥ και σχηματίστηκε από τη γονιμοποίηση ενός ωαρίου από ένα σπερματοζωάριο).

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:52 | Γιώργος Καψοκεφαλος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο,, σε λίγο θα ψηφίσουν και νομοσχέδιο για το γάμο ανθρώπου με ζώο!!!!
    Περί δικαιωμάτων και ισότητας….γιατί όχι;;;!!!!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:33 | Μαρία

    Διαφωνώ.Να μην παραβιάσουμε την φύση που από καταβολής κόσμου οικογένεια συντελείται με την ένωση δύο ατόμων ανδρός κ γυναικός.Ο Κύριος ευλόγησε τον γάμο άνδρα με γυναίκα.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:17 | Γιώργος Καψοκεφαλος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο,, σε λίγο θα ψηφίσουν και νομοσχέδιο για το γάμο ανθρώπου με ζώο!!!!
    Περί δικαιωμάτων και ισότητας….γιατί όχι;;;!!!!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:12 | Δημήτριος Τσόκας

    Διαφωνώ κάθετα.
    Στην Αμερική, παιδιά που μεγαλώσανε υιοθετημένα από δύο gay κηδεμόνες τώρα συνασπίζονται και διαβουλεύονται και διαμαρτύρονται ώστε να σταματήσουν τα gay ζευγάρια να υιοθετούν. Ας μην αγκαλιάζουμε αυτά που τώρα αποστρέφονται αυτοί που τα δοκίμασανε.
    Τα αυριανά παιδιά που θα μεγαλώσουν με τέτοιες συνθήκες θα μας κυνηγήσουν γιατί επιτρέψαμε να γίνει αυτό. Ποιος πολιτικός έχει δικαίωμα να αποφασίζει αν ένα παιδί θα μεγαλώσει πειραματικά(σε ένα όπως είδαμε αποτυχημένο πείραμα) με δύο μπαμπάδες ή δύο μαμάδες, αποστερόντας του τη μάνα ή τον πατέρα επειδή κάποιοι πιστεύουν ότι είναι οικογένεια; Αφού δεν μπορούν να κάνουν παιδιά γιατί σώνει και καλά να υιοθετήσουνε; Ποιος έχει το δικαίωμα να υποβιβάζει την γυναίκα σε παιδομηχανή(παρένθετη μητρότητα η οποία θα ακολουθήσει μέσω ευρωπαικών δικαστηρίων);
    Μακάρι να μην περάσει αυτός ο νόμος στην χώρα μας! Έχουμε ευθύνη ενώπιον ανθρώπων, απογόνων, προγόνων και Θεού.
    Ας δούμε και λίγο την ιστορία και τι συνέβη όταν είχε κυριαρχήσει το παραφύσιν βλεπε σόδομα και την κατάληξή τους, βλέπε Νέρωνα κ.α…
    Οι αχιερείς να αφορίσουν αυτούς που θα το ψηφίσουν. Εφόσον θέλουν να επιβάλουν την αμαρτία με νόμο να μην θέλουν να λέγονται Χριστιανοί και να πηγαίνουν και στις εκκλησίες.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:13 | Α. Κ.

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.
    Προσβάλλει όλο το ανθρώπινο γένος και όλη τη φύση.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 17:52 | Αναστασία

    Στο νομοσχέδιο αυτό αποφάσισα να πάρω θέση ως μητέρα δύο παιδιών. Ίσα δικαιώματα τα ομόφυλα ζευγάρια στην κοινωνία μας έχουν με το σύμφωνο συμβίωσης. Οπότε η τόσο έντονη, βιαστική και δίχως επιστημονικούς δείκτες, πρόθεση της κυβέρνησης για ίσα δικαιώματα των ομόφυλων ζευγαριών μέσω της τέλεσης πολιτικού γάμου σκοπό έχει την τεκνοθεσία και αυτό είναι το πρόβλημα που θέλει να λύσει. Ως μητέρα λοιπόν διαφωνώ με την τεκνοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια καθώς έτσι καταπατάται το δικαίωμα του παιδιού να βιώσει όλα όσα σηματοδοτεί η λέξη μάνα. Το δικαίωμα του να γνωρίσει το μητρικό φίλτρο, την φυσική έκφραση της αγάπης της μάνας και όσα αυτή συνεπάγεται. Το μητρικό ένστικτο, το οποίο δεν μπορεί να διοχετευθεί στη σχέση παιδιού-μητέρας με κανένα άλλο τρόπο γιατί ανήκει στους κανόνες της συμπαντικής νομοτέλειας.
    Ας διευκολυνθεί η διαδικασία υιοθεσίας παιδιών από υγιή ανδρόγυνα και ας αφήσουμε την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια στην άκρη, γιατί αντίκειται στη φυσική τάξη των πραγμάτων. Δυστυχώς ή ευτυχώς η ζωή μας διέπεται από νόμους που είναι πάνω από το αστικό δίκαιο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:40 | Άννα Ορφανού

    Διαφωνώ με το σκεπτικό αυτού του νομοσχεδίου. Ο γάμος είναι ιερός, συναπτεται μεταξύ ατόμων διαφορετικού φύλου και προϊόν της αγάπης των συζύγων είναι η φυσική απόκτηση παιδιών και η καλλιέργεια του χαρακτήρα τους.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:03 | Κλεοπάτρα Κουλικίδου

    Διαφωνώ απόλυτα με το εν λόγω νομοσχέδιο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:26 | Αθηνά

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Προσβάλλει όλο το ανθρώπινο γένος και όλη τη φύση.

    Πριν λίγες μέρες πήγαμε εκδρομή με τα παιδιά του σχολείου, λίγο πριν αναχωρήσουμε για την επιστροφή μας στο σχολείο είπαμε στα παιδιά ότι πριν φύγουμε πρέπει να μαζέψουμε και να πετάξουμε τα σκουπίδια μας.
    Ένα σημαντικό κομμάτι της παιδείας είναι ο σεβασμός, η προστασία και η αγάπη του φυσικού περιβάλλοντος. Συμμετέχουμε και δραστηριοποιούμαστε σε ομάδες, σε προγράμματα κτλ με σκοπό την διατήρηση της ομορφιάς της φύσης, της ισορροπίας της αλλά και την αποκατάσταση μέρους της που έχει υποστεί καταστροφή κάνοντας ανάλογες ενέργειες.
    Μέσα στο φυσικό περιβάλλον είμαστε και εμείς.
    Όμως αν πάμε σε εμάς τους ανθρώπους και δούμε τις συμπεριφορές μας μεταξύ μας, θα διαπιστώσουμε ότι δεν κινούμαστε αναλόγως, θέλουμε ταυτόχρονα και την ομορφιά και την ασχήμια, την ισορροπία και την ανισορροπία, την ευτυχία και την καταστροφή, το φυσικό και το αφύσικο κ.ο.κ.
    Κατ’ επέκταση διαιωνίζουμε ανισορροπίες μέσω των ενεργειών μας και είμαστε συνυπεύθυνοι για την συνολική κατάσταση του φυσικού κόσμου.
    Άρα είμαστε υποκριτές όταν ‘παίζουμε σε διπλό ταμπλό’, ενεργούμε άδικα. Αδικώντας εμάς, τα παιδιά μας, όλους τους συνανθρώπους μας και όλη τη φύση.
    Οφείλουμε να δούμε και να αποδεχτούμε την διαστροφή μέσα μας και να προσπαθήσουμε να την μετατρέψουμε σε ομορφιά αν θέλουμε να είμαστε άνθρωποι.
    Σε όλα τα νομοσχέδια που αφορούν την παιδεία αλλά και όχι μόνο οι συνδικαλιστικές οργανώσεις, τα σωματεία και οι σύλλογοι εκπαίδευσης βγάζουν κάθε φορά ψηφίσματα.
    Τώρα δεν είδα τίποτα, αισθάνομαι σαν να μην έγινε καν νύξη να διατυπωθεί ένα ψήφισμα.
    Ντρέπομαι που ως εκπαιδευτικός δεν έκανα κάτι.
    Ας κάνουμε μια αρχή να αλλάξουμε προς το καλύτερο!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:18 | Nikos kali

    Διαφωνώ! Η φύση ξέρει τι κάνει!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:06 | μο

    ΙΣΟΤΗΤΑ ΣΕ ΓΑΜΟ & ΓΟΝΕΪΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΩΡΑ!!!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:01 | μο

    Το νομοσχεδιο αυτο ερχεται επιτελους για να εξισωσει καποια δικαιωματα για τα παιδια πουμ ζουν στη χωρα.
    Επιτελους.

    Το θεμα ειναι οτι προβλεπει υιοθεσια και οχι εκουσια αναγνωριση.

    Αρα μιλαμε για ευθεια διακριση λογω φυλου και σεξ. προσανατολισμου.

    Για τις γυναίκες που εχουν ηδη συμφωνο απο τα προηγουμςενα χρονια και ΗΔΗ μεγαλωνουν τα παιδια τους απο κοινου , ερχεται τωρα το λειψο αυτο νομοσχεδιο και προβλεπει υιοθεσια απο τη μη βιολογικη μαμα.

    Δηλαδη να μπουν οι κοιν. υπηρεσιες στο σπιτι τους (οπου ΗΔΗ μεγαλωνουν τα παιδια με 2 γονεις), να ρωτησουν τους γειτονες, να τους κοινοποιηθπουν ιατρικα δεδομενα, να σπαταληθουν περι τα 2000 ευρω απο την οικογενεια και να μεινουν τα παιδια αυτα ΑΚΑΛΥΠΤΑ για ακομη 6,μηνες-1χρονο μεχρι ενα δικαστηριο, αν πανε ολα καλα, να δωσει το δικαιωμα υιοθεσιας στο 2ο γονιο που ΗΔΗ εχει μεγαλωσει τα παιδια.

    Οπως καταλαβαινουμε, επειγει να προστεθει η εκούσια αναγνώριση τέκνου της βιολ. μητερας (και με δική της συναίνεση προφανώς) και από την άλλη μητερα και να μη μεινουμε στη λυση της υιοθεσιας, που χωριζει τις οικογενειες (αρα και τα παιδια) σε κατηγοριες A, Β κτλ…

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:25 | Αθηνά

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Προσβάλλει όλο το ανθρώπινο γένος και τη φύση.

    Πριν λίγες μέρες πήγαμε εκδρομή με τα παιδιά του σχολείου, λίγο πριν αναχωρήσουμε για την επιστροφή μας στο σχολείο είπαμε στα παιδιά ότι πριν φύγουμε πρέπει να μαζέψουμε και να πετάξουμε τα σκουπίδια μας.
    Ένα σημαντικό κομμάτι της παιδείας είναι ο σεβασμός, η προστασία και η αγάπη του φυσικού περιβάλλοντος. Συμμετέχουμε και δραστηριοποιούμαστε σε ομάδες, σε προγράμματα κτλ με σκοπό την διατήρηση της ομορφιάς της φύσης, της ισορροπίας της αλλά και την αποκατάσταση μέρους της που έχει υποστεί καταστροφή κάνοντας ανάλογες ενέργειες.
    Μέσα στο φυσικό περιβάλλον είμαστε και εμείς.
    Όμως αν πάμε σε εμάς τους ανθρώπους και δούμε τις συμπεριφορές μας μεταξύ μας, θα διαπιστώσουμε ότι δεν κινούμαστε αναλόγως, θέλουμε ταυτόχρονα και την ομορφιά και την ασχήμια, την ισορροπία και την ανισορροπία, την ευτυχία και την καταστροφή, το φυσικό και το αφύσικο κ.ο.κ.
    Κατ’ επέκταση διαιωνίζουμε ανισορροπίες μέσω των ενεργειών μας και είμαστε συνυπεύθυνοι για την συνολική κατάσταση του φυσικού κόσμου.
    Άρα είμαστε υποκριτές όταν ‘παίζουμε σε διπλό ταμπλό’, ενεργούμε άδικα. Αδικώντας εμάς, τα παιδιά μας, όλους τους συνανθρώπους μας και όλη τη φύση.
    Οφείλουμε να δούμε και να αποδεχτούμε την διαστροφή μέσα μας και να προσπαθήσουμε να την μετατρέψουμε σε ομορφιά αν θέλουμε να είμαστε άνθρωποι.
    Σε όλα τα νομοσχέδια που αφορούν την παιδεία αλλά και όχι μόνο οι συνδικαλιστικές οργανώσεις, τα σωματεία και οι σύλλογοι εκπαίδευσης βγάζουν κάθε φορά ψηφίσματα.
    Τώρα δεν είδα τίποτα, αισθάνομαι σαν να μην έγινε καν νύξη να διατυπωθεί ένα ψήφισμα.
    Ντρέπομαι που ως εκπαιδευτικός δεν έκανα κάτι.
    Ας κάνουμε μια αρχή να αλλάξουμε προς το καλύτερο!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:56 | ΜΑΡΙΑ

    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ !!!!

    Οι γονείς ΧΡΗΣΙΜΕΎΟΥΝ στα παιδιά για την ψυχο-σωματική τους ανάπτυξη κ επιβίωση
    -κ ΌΧΙ τα παιδιά στους γονείς
    σαν αξεσουάρ στάτους
    ή Φετίχ εγωκεντρικών εμμονών
    ή ως πανάκεια υπαρξιακών συμπλεγμάτων
    ή σαν «όπιο» των χ/ψ συνδρομών κατωτερότητας
    που φέρουν οι ενήλικες

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:18 | Eleni

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:09 | Κοντοπός Αντώνιος

    Διαφωνώ

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:24 | ΤΑΡΑΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    Από την στιγμή που υπάρχει το σύμφωνο συμβίωσης, το οποίο μπορεί να επεκταθεί και ακόμη περισσότερο με τις κατάλληλες νομοθετικές παρεμβάσεις για την παροχή όποιων επιπρόσθετων δικαιωμάτων επιθυμούν τα ομόφυλα ζευγάρια, θεωρώ απαράδεκτο το γεγονός να σπιλωθεί ο θεσμός του γάμου που αποτελεί πέρα των υπολοίπων και ορθόδοξος εκκλησιαστικός όρος και εκφράζει και την παραδοσιακή πλευρά της πατρίδας μας. To συγκεκριμένο νομοσχέδιο θεωρώ ότι είναι όχι μόνο αντισυνταγματικό άλλα επίσης και προσβλητικό για κάθε ελληνική παραδοσιακή οικογένεια. Εν τέλει, αυτό που ζητείται να ψηφιστεί ας ονομαστεί οτιδήποτε άλλο εκτός από «γάμος».

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:49 | Παναγιώτης Π

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:23 | ΕΙΡΗΝΗ Α.

    Η οικογένεια, από καταβολής κόσμου, έχει άνδρα και γυναίκα, που αποφασίζουν συνειδητά, να φροντίσουν τα παιδιά  τους, να τα βοηθήσουν να γίνουν ισορροπημενοι ενήλικες. Τα παιδιά ανήκουν στον εαυτό τους. Απαιτούν σεβασμό και ασφάλεια.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:46 | Δημήτρης

    Γιατί αυτή η πίεση να εφαρμοστεί ένας νόμος που βρίσκει τη συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας αντίθετη αλλά και πολλούς βουλευτές του ίδιου του κυβερνώντος κόμματος; Γιατί να το διακινδυνεύσουν έτσι τα κόμματα που το στηρίζουν; Θέλουν να πιστέψουμε ότι γίνεται γιατί είναι ανθρώπινο δικαίωμα ο γάμος και η υιοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια; Από πού κι ως πού το δικαίωμα εξετάζεται με βάση άλλη μονάδα από το άτομο; Από πότε τα ζευγάρια αποκτούν δικαιώματα; Γιατί όχι και άλλες μονάδες όπως δυο ή τρεις φίλοι; Αν δεν εξυπηρετούνται άλλα συμφέροντα δεν εξηγείται αλλιώς.
    Δε χρειάζεται να παραθέσω μελέτες που αποδεικνύουν πόσο σημαντικός και αναντικατάστατος είναι ο ρόλος της μητέρας και του πατέρα. Τι θα πουν δυο γυναίκες στο παιδί τους χωρίς να του προκαλέσουν τραύμα; Ότι «σε γέννησα με σπερματέγχυση»; Οι άντρες τι θα πουν; Ότι πληρώσαμε μια φτωχούλα που σε γέννησε και σε αγοράσαμε; Όταν χρόνια λέμε ότι η έλλειψη ή απομάκρυνση του ενός ή και των δύο γονέων προκαλεί τραύμα στο παιδί, τώρα γιατί το αναιρούμε για χάρη των (λίγων) ομοφυλόφιλων;
    Ποιο θα είναι άραγε το επόμενο «δικαίωμα» που θα εφεύρει το ΛΟΑΤΚΙ λόμπι; Η τραγική κατάσταση στις ΗΠΑ και άλλες δυτικές χώρες μάς δείχνει τι θα ακολουθήσει.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:05 | Γιώργος

    Διαφωνώ με το γάμο του ίδιου φύλου….

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:54 | Απόστολος Τριανταφύλλου

    Δε συμφωνώ για κανέναν λόγο με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:39 | Τάσος Τσικ

    Η διαφορά φύλου είναι θεμελιώδης προϋπόθεση τέλεσης γάμου στο Δίκαιό μας. Η έλλειψη διαφοράς φύλου καθιστά τον γάμο ανυπόστατο και αντισυνταγματικό.
    Είναι παραπλανητικός και ψευδής ο δήθεν διαχωρισμός «ναι στον γάμο – όχι στις υιοθεσίες» που επιχειρήθηκε επικοινωνιακά. Η τυχόν επέκταση του θεσμού του γάμου σε ομοφυλοφίλους, τους αναγνωρίζει ταυτόχρονα και το δικαίωμα υιοθεσίας, όπως πλέον έκδηλα αναφέρει και το νομοσχέδιο προς διαβούλευση.
    Είναι ψευδής η παραβίαση δήθεν της αρχής της ισότητας, επειδή δεν αναγνωρίζεται γάμος ομοφυλοφίλων. Η αρχή της ισότητας εφαρμόζεται σε πρόσωπα υπό τις ίδιες συνθήκες, δηλαδή άνδρας και γυναίκα. Εν προκειμένω πρόκειται για πρόσωπα που βρίσκονται κάτω από διαφορετικές συνθήκες, δηλαδή άτομα του ιδίου φύλου.
    Δεν μας υποχρεώνει το δίκαιο της ΕΕ να ενσωματώσουμε τις αλλοδαπές έννομες τάξεις, οι οποίες αναγνωρίζουν το γάμο μεταξύ ομoφυλοφίλων ζευγαριών. Αποτελεί καθαρά νομοθετική επιλογή της χώρας μας.
    Το υγιές πρότυπο των ρόλων πατέρα και μητέρας και σχέσεων άνδρα και γυναίκας είναι απαραίτητο για την ομαλή ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών.
    Το δίκαιό μας διαθέτει εναλλακτικούς μηχανισμούς προστασίας του τέκνου σε περίπτωση που αποβιώσει ο φυσικός γονέας. Δεν υπάρχει κενό στη νομοθεσία όπως ψευδώς ισχυρίζεται η κυβέρνηση.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:36 | Άννα

    Κύριοι κ κυρίες εκπρόσωποι του λαού,

    Εφόσον ενημερώνεστε απευθείας απο την εκλογική βάση που σας έκλεξε κ όχι απο τα κομματικά φροντιστήρια πίσω απο κλειστές πόρτες, τότε ξέρετε πολύ καλά ότι οι ψηφοφόροι σας που είναι οι άνθρωποι του κοινωνικού σας κύκλου , περιμένουν ξεκάθαρα απο εσάς να καταψηφίσετε αυτό το νομοσχέδιο κ κάθε παρόμοια προσπάθεια παραχάραξης της πραγματικότητας.

    Οι «ψεύτο-ετεροφυλοι» θέλουν τώρα όχι μόνο να προσποιηθούν το ακριβώς αντίθετο φύλλο απο αυτό που βιολογικά ειναι αλλα επιθετικά πλέον προσπαθούν να επιβάλλουν με αντισυνταγματικές μηχανορραφίες δήθεν αστικά προνόμια που οι ίδιοι επέλεξαν να αποταχθούν απο την φύση τους!!!

    Μην παρασύρεστε απο όρους δήθεν φοβίας ή πιέσεις με αμφιλεγόμενα συμφέροντα απο κύκλους ξένους προς την Ελληνική κοινωνία. Η πλειοψηφία είναι εναντίον τέτοιων μορφωμάτων κ παράλογων νομικών απαιτήσεων μιας κ αντίκεινται στην ανθρώπινη φύση που βιολογικά ορίζει πατρότητα κ μητρότητα χωρις τις ανθρώπινες διαρκως αμφιταλαντομενες ψευδό-επιθυμίες. Δεν πρόκειται για δήθεν ανθρώπινο δικαίωμα αλλά για ανηθικη κατάχρηση της επιστήμης μετά απο εκούσια άρνηση της φύσης τους!

    Ξεκάθαρα καταψηφίζει ο Ελληνικός λαός με ευρεία πλειοψηφία τέτοιες κ παρόμοιες νομοτεχνικές παραχαράξεις της φύσης!

    Σταθείτε στο ύψος των ευθυνών σας!

    Τα παιδιά σας κ τα εγγόνια σας, σας βλέπουν στα μάτια!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:27 | ΛΑΖΑΡΟΣ

    Λύσατε όλα μας τα προβλήματα και έμενε μόνο αυτό;;; Διαφωνώ. Καταστρέφετε την παιδική ψυχή και το μέλλον της χώρας. Ευχαριστώ.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:37 | Άγγελος

    Συμπολίτες κ πολιτικοί,

    Εφόσον ενημερώνεστε απευθείας απο την εκλογική βάση που σας έκλεξε κ όχι απο τα κομματικά φροντιστήρια πίσω απο κλειστές πόρτες, τότε ξέρετε πολύ καλά ότι οι ψηφοφόροι σας που είναι οι άνθρωποι του κοινωνικού σας κύκλου , περιμένουν ξεκάθαρα απο εσάς να καταψηφίσετε αυτό το νομοσχέδιο κ κάθε παρόμοια προσπάθεια παραχάραξης της πραγματικότητας.

    Οι «ψεύτο-ετεροφυλοι» θέλουν τώρα όχι μόνο να προσποιηθούν το ακριβώς αντίθετο φύλλο απο αυτό που βιολογικά ειναι αλλα επιθετικά πλέον προσπαθούν να επιβάλλουν με αντισυνταγματικές μηχανορραφίες δήθεν αστικά προνόμια που οι ίδιοι επέλεξαν να αποταχθούν απο την φύση τους!!!

    Μην παρασύρεστε απο όρους δήθεν φοβίας ή πιέσεις με αμφιλεγόμενα συμφέροντα απο κύκλους ξένους προς την Ελληνική κοινωνία. Η πλειοψηφία είναι εναντίον τέτοιων μορφωμάτων κ παράλογων νομικών απαιτήσεων μιας κ αντίκεινται στην ανθρώπινη φύση που βιολογικά ορίζει πατρότητα κ μητρότητα χωρις τις ανθρώπινες διαρκως αμφιταλαντομενες ψευδό-επιθυμίες. Δεν πρόκειται για δήθεν ανθρώπινο δικαίωμα αλλά για ανηθικη κατάχρηση της επιστήμης μετά απο εκούσια άρνηση της φύσης τους!

    Ξεκάθαρα καταψηφίζει ο Ελληνικός λαός με ευρεία πλειοψηφία τέτοιες κ παρόμοιες νομοτεχνικές παραχαράξεις της φύσης!

    Σταθείτε στο ύψος των ευθυνών σας!

    Τα παιδιά σας κ τα εγγόνια σας, σας βλέπουν στα μάτια!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 16:33 | Δημήτρης Αλέστας

    Διαφωνώ απόλυτα με αυτό το προσχέδιο. Είμαστε μία χώρα που ακόμη κρατάμε τις παραδόσεις μας, τα ήθη μας.Ευτυχως η θρησκεία βρίσκεται ψηλά στις αξίες των Ελλήνων. Δεν έχω πρόβλημα με το τι νιώθει ο καθένας και ποιον θέλει να έχει ως σύντροφο. Αλλά έχω μεγαλώσει σε οικογένεια όπου υπάρχει πατέρας και μητέρα και όχι πατέρας και παΤέρας ή μητέρα και μηΤέρα. Ντρέπομαι και μόνο που προσπαθούν να μας το επιβάλλουν Έλληνες πολιτικοί. Λυπάμαι! Ελπίζω να μην ψηφιστεί! Αλλιώς να αναλάβουν τις ευθύνες των πράξεών τους!Θα είναι άξιοι της μοίρας τους και υπεύθυνοι για ο,τι επακολουθήσει στη χώρα μας.