Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο, είναι απαράδεκτο. Η σχέση αυτή δεν είναι γάμος, να την ρυθμίσει η πολιτεία με άλλους τρόπους, τα παιδιά χρειάζονται μητέρα και πατέρα, δεν μπορούμε να τα καταδικάσουμε.
Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο γάμο μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΑΤΟΜΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ. ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΟ.
Αν διαφωνώ 7/10 στον γάμο
Διαφωνώ 20/10 στην τεκνοθεσια
Δεν γράφω τίποτα παραπάνω γιατί δεν πρόκειται να διαβαστούν από πολιτικούς.. για τα μάτια του κόσμου είναι αυτή η πλατφόρμα.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Νομίζω ότι το σύμφωνο συμβίωσης είναι αρκετό για να ρυθμίσουν τα κοινωνικά και οικονομικά τους θέματα τα ομοφιλόφυλα ζευγάρια. Ο γάμος ανοίγει τον δρόμο στην τεκνοθεσία και αυτό εγείρει σοβαρά βιοηθικά ζητήματα.
Διαφωνώ καθέτως με το απαράδεκτο νομοσχέδιο νομιμοποίησης του γάμου των ομοφυλοφίλων και της υιοθεσιας. Ο Θεός έπλασε τον άνδρα και τη γυναίκα για να είναι ζευγάρι, ο ένας συμπληρώνει τον άλλο!….από αυτή τη σχέση προέρχονται τα παιδιά! Κάθετι άλλο είναι πάρα φύση.
Το προτεινόμενο νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο και πρέπει να αποσυρθεί, επειδή:
Όποιος αποφασίζει να συζήσει με κάποιον άλλον, είτε ετεροφυλόφιλος είτε ομοφυλόφιλος, μπορεί να κάνει χρήση του θεσμοθετημένου σύμφωνου συμβίωσης ή και να το επεκτείνει με μια ακόμα νομική/συμβολαιογραφική πράξη, όπως επιθυμεί. Ο γάμος δεν του προσφέρει τίποτα περισσότερο, απλά ευτελίζει τον θεμελιακό για την κοινωνία θεσμό του γάμου, ο οποίος αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο στην ένωση ανδρός και γυναικός.
Η πρόσβαση των ομοφυλόφιλων στην υιοθεσία/τεκνοθεσία βάζει σε κίνδυνο το συμφέρον του παιδιού, παραβιάζοντας το δικαίωμα του να μεγαλώσει δίπλα σε μία μητέρα και έναν πατέρα. Οι περιπτώσεις των παιδιών που μεγαλώνουν διαφορετικά σήμερα, λόγω απουσίας ενός από τους 2 γονείς, δεν είναι περιπτώσεις προς μίμηση, αλλά αποτελούν δυσχερείς καταστάσεις για την ανατροφή του παιδιού.
Η υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλους γονείς, 2, 3 ή και περισσότερους παραβιάζει παράφορα το ανθρώπινο δικαίωμα του παιδιού να ζήσει κοντά σε μια μητέρα και ένα πατέρα, σε μια φυσιολογική δηλαδή οικογένεια. Η αντιμετώπιση δε που ενδέχεται να έχει από τα υπόλοιπα παιδιά και γενικά από την κοινωνία, είναι βέβαιο ότι θα το κάνει δυστυχισμένο.
Το επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι προσπαθούν να εξομοιώσουν τα δικαιώματα των παιδιών των ομοφυλόφιλων με τα υπόλοιπα παιδιά είναι επίσης παραπλανητικό, αφού οι περιπτώσεις παιδιών που μεγαλώνουν με ομοφυλόφιλους γονείς είναι ελάχιστες. Τα παιδιά αυτά πρέπει να αντιμετωπίζονται, όπως και τα παιδιά των μονογονεϊκών οικογενειών ή τα παιδιά που μεγαλώνουν από ανάδοχους γονείς, οι οποίοι δεν είναι οι βιολογικοί τους. Φυσιολογικά δηλαδή και με αγάπη, περισσότερη ακόμα και από τα υπόλοιπα παιδιά, αφού γνωρίζουμε ότι η κατάσταση στην οποία βρέθηκαν δεν είναι αυτό που θα ήθελαν. Αυτό που πραγματικά θα ήθελαν είναι να μεγαλώσουν μέσα στην αγκαλιά της βιολογικής τους μητέρας και του βιολογικού τους πατέρα.
Οι ισχυρισμοί περί κακής ανατροφής ορισμένων παιδιών από κάποιους ετεροφυλόφιλους γονείς δεν αποτελεί λόγο παραγκώνισης όλων των ετεροφυλόφιλων γονέων και αποδοχής των ομοφυλόφιλων. Οι περιπτώσεις παραβατικής γονεϊκής συμπεριφοράς πρέπει να απομονώνονται και να τιμωρούνται. Αποτελούν δε μια ελάχιστη μειονότητα στο σύνολο των οικογενειακών συμπεριφορών.
Στην περίπτωση της παρένθετης τεκνογονίας εγκυμονείται ο κίνδυνος να δημιουργηθεί μία «βιομηχανία» δημιουργίας παιδιών, πράγμα εντελώς απαράδεκτο. Ούτε οι άνθρωποι είναι εμπορεύματα προς διακίνηση, ούτε οι γυναίκες είναι μηχανές παραγωγής παιδιών. Η πιθανή εκμετάλλευση τους από επιτήδειους και η εμπορευματοποίηση του σώματος τους και των παιδιών τους, οδηγεί στα σκοτεινά χρόνια των σκλαβοπάζαρων και στην οπισθοδρομική αντικειμενοποίηση των ανθρώπων.
Η πρόφαση της εύρεσης οικογένειας για να μεγαλώσουν τα ορφανά παιδιά που βρίσκονται σε ιδρύματα, είναι ανίσχυρη, αφού τα προς υιοθεσία παιδιά στην Ελλάδα είναι μόλις 2-3 εκατοντάδες, ενώ οι υπάρχουσες αιτήσεις από ετεροφυλόφιλα ζευγάρια ξεπερνούν τις 6 χιλιάδες.
Η επιλογή των ομοφυλόφιλων να συμβιώνουν και να ζευγαρώνουν είναι μία πρακτική που δεν προσφέρει καμία δυνατότητα αναπαραγωγής. Έτσι, σε κάθε περίπτωση δεν θα υπάρχει ο βιολογικός δεσμός γονέα-παιδιού, τουλάχιστον για τον ένα ομοφυλόφιλο. Αυτό μελλοντικά μπορεί να αποδειχθεί πολύ αρνητικό για το παιδί, μια που ο ένας γονέας του δεν θα το βλέπει σαν βιολογικό παιδί του.
Ο ισχυρισμός ότι η χώρα μας υποχρεούται να νομοθετήσει τον παρόντα νόμο είναι ψευδής και εκφράζεται για να παραπλανήσει την κοινή γνώμη. Σε πολλές Ευρωπαίκες χώρες, όπως η Ιταλία, η Ουγγαρία, η Πολωνία και άλλες, η απόκτηση παιδιού από ομοφυλόφιλους γονείς απαγορεύεται ρητά.
Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι, οι οποίοι απορρίπτουν την ομοφυλοφιλία και την υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια, ως πράξεις που ζημιώνουν τόσο την ψυχή των ομοφυλόφιλων γονέων, όσο και των παιδιών που μεγαλώνουν σε ένα τέτοιο περιβάλλον.
Το Έθνος μας έχει ως βασικό κύτταρο του την Ελληνική παραδοσιακή οικογένεια η οποία αποδυναμώνεται και περιθωριοποιείται, με κίνδυνο την αλλοίωση του Εθνικού μας χαρακτήρα.
Ο γάμος είναι πανάρχαιος θεσμός και δεν θα αλλάξουμε τον ορισμό του επειδή κάποιοι το απαιτούν.
Αυτά είναι ανήθικα πράγματα που οδηγούν σε οικογένειες 3,4,5,6 και πάνω γονέων. Τα έχουμε ισοπεδώσει όλα, για χάρη λίγων δικαιωματιστών.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο!
Για γυναίκες που έχουν υπογράψει σύμφωνο συμβίωσης πριν γεννηθούν τα παιδιά (ως απόδειξη ότι έχουν γεννηθεί μέσα στα πλαίσια της οικογένειας οπότε είχαν δυο γονείς από την πρώτη στιγμή) ΠΡΕΠΕΙ να μπορεί να γίνει εκούσια αναγνώριση τέκνου/τέκνων της μιας (και με δική της συναίνεση προφανώς) και από την άλλη. Είναι ήδη παιδιά και των δυο εξ’αρχής αφού μαζί τα μεγαλώνουν. Εκούσια αναγνώριση πρέπει να γίνει και όχι να χρειάζεται υιοθεσία.
Είναι πολύ σημαντική η ίδρυση συγγένειας.
Επίσης για γυναίκες που θα συνάψουν γάμο να μπορούν να προχωρούν μετά σε ιατρικώς υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, και εφόσον συναινούν και οι δυο τους, το παιδί που θα γεννιέται να αναγνωρίζεται αυτομάτως ως δικό τους.
Το θέμα θα έπρεπε να έχει λυθεί από την δικαστική εξουσία.
• Από το 2015 το σύμφωνο συμβίωσης παρέχει σε ζευγάρια του ιδίου φύλου όλα τα δικαιώματα και τις δυνατότητες του γάμου με κύρια εξαίρεση τη δυνατότητα απόκτησης παιδιών με υιοθεσία ή παρένθετη κύηση. Το σύνθημα της «ισότητας στον γάμο» αποβλέπει σε ένα στόχο, στην απόκτηση παιδιών από «ομόφυλα ζευγάρια».
• Ανακοινώθηκε ότι θα επιτρέπεται ο «ομόφυλος γάμος» και η «ομόφυλη γονεϊκότητα» μέσω υιοθεσίας και (με διάφορες διόδους) μέσω παρένθετης κύησης. Οι εμπνευστές του νομοσχεδίου και οι συνευδοκούντες σε αυτό προωθούν την κατάργηση της πατρότητας και της μητρότητας και τη μετατροπή τους σε ουδέτερη γονεϊκότητα, την εξαφάνιση των ρόλων των δύο φύλων μέσα στην οικογένεια και θέτουν πάνω από τα συμφέροντα των μελλοντικών παιδιών τις σεξουαλικές επιλογές των ομοφυλόφιλων ενηλίκων. Με βάση το νομοσχέδιο, ομοφυλόφιλοι μονογονείς θα μπορούν να επιβάλουν στο παιδί τους τον σύντροφό τους ως «πατέρα 2» ή ως «μητέρα 2».
• Η νομοθετική αυτή πρωτοβουλία καταδικάζει μελλοντικά παιδιά να μεγαλώσουν χωρίς πατέρα ή μητέρα σε ένα περιβάλλον σύγχυσης των γονεϊκών ρόλων. Η μονογονεϊκή οικογένεια είναι διαφορετική περίπτωση. Προκαλεί στέρηση του ενός γονέα, αλλά όχι σύγχυση των ρόλων των γονέων. Αντίθετα, η ομοφυλοφιλική συμβίωση προξενεί και τα δύο. Επιπλέον, τα παιδιά αυτά συχνά δεν θα έχουν δυνατότητα γνωριμίας με τον άλλο βιολογικό γονέα τους. Δεν θα έχουν επίσης το προσωπικό βίωμα της παρουσίας του άλλου φύλου (αντίθετου των «ομόφυλων γονέων» τους) μέσα σε μία ετερόφυλη σχέση. Τα παιδιά με πατέρες 1 και 2 ή με μητέρες 1 και 2 (ή και παραπάνω) θα είναι τα θύματα ενός αφύσικου μηχανισμού τεκνοθεσιών.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο
Διαφωνώ απόλυτα με αυτό το νομοσχέδιο.Κανενας νομος των ανθρώπων δεν μπορεί να καταργήσει το νόμο του Θέού και της φύσης Η φύση δεν καταργείται και δεν διατάσσετσι! Και όταν η φύση παραβιάζεται και βιάζεται τότε τιμωρεί. Και τιμωρεί σκληρά..Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒAΛΕΙ ΤΟ ΧΈΡΙ ΤΟΥ
Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο!
Συμφωνώ με την απόφαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας μας την 23η Ιανουαρίου 2024.Η ζωή στην Ορθόδοξη Εκκλησία είναι ό,τι πιο αληθινό υπάρχει και οδηγεί τον άνθρωπο στη σωτηρία.
Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο
– Κύριε Ράμφε, τι είναι για εσάς ο γάμος και η οικογένεια;
Αυτό είναι πράγματι το βασικό και κρίσιμο ερώτημα θα έλεγα, και το αφετηριακό σημείο αν θέλουμε να μιλήσουμε με πιο απαιτητικούς όρους. Εάν δεχτούμε ότι ο γάμος είναι το επιστέγασμα της αγάπης όπως είπε ο πρωθυπουργός μεταξύ δυο ανθρώπων και ταυτόχρονα ένα νομικό συμβόλαιο για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μελών του, θα πρέπει να αναρωτηθούμε γιατί επί τόσες χιλιετίες, και ξεκινώντας από την πατριαρχική μορφή της κοινωνίας και την αρχέγονη πατριά, άνθρωποι άγνωστοι μεταξύ τους και παντού στη γη αισθάνθηκαν και αισθάνονται την ανάγκη να ενωθούν και να σχηματίσουν αυτό το παράξενο μόρφωμα που είναι η βάση της κοινωνίας και λέγεται οικογένεια.
– Και δεν είναι ο γάμος το επιστέγασμα μιας αγάπης;
Η αγάπη που καλώς υπάρχει, δεν ίσχυε επι χιλιετίες, αυτό είναι ένα ζήτημα που προέκυψε για να το πω χαριτολογώντας, μετά τον σαιξπηρικό Ρωμαίο και Ιουλιέτα, είναι ένα ζήτημα των τριών τελευταίων αιώνων και στην πραγματικότητα, η αγάπη στο γάμο ως μόνη προϋπόθεση, είναι μια υπόθεση μερικών μόνο δεκαετιών. Αν δεχτούμε την σύγχρονη και μάλλον απλή αυτή ερμηνεία ότι ο γάμος είναι το επιστέγασμα της αγάπης, τότε εγώ, αν μπορούσα να νομοθετήσω, θα κατέθετα ένα νομοσχέδιο κατά του γάμου, επειδή αν έφτανε η αγάπη δεν θα χρειαζόταν γάμος.
– Αρα για εσάς ο γάμος είναι κάτι πολύ περισσότερο.
Βεβαίως. Και είναι το θεσμικό επιστέγασμα που διαμορφώνει την οικογένεια. Επειδή οι άνθρωποι μετά την αρχέγονη πατριά, αναγνώρισαν την ανάγκη να διαχειριστούν την ζωή τους, μ έναν τρόπο που θα μπορούσε να εγγυηθεί στην ανθρωπότητα, έναν διαφορετικό τρόπο ζωής από αυτήν που ζούνε τα ζώα. Αυτό που εμείς είπαμε οικογένεια και που με τον τρόπο που την ξέρουμε εμείς υπάρχει μόνο στον άνθρωπο. Αν δεχτούμε ως προϋπόθεση μόνο την αγάπη τότε, τιποτε δεν μας εμποδίζει να μιλήσουμε αύριο για την αγάπη ανάμεσα σ έναν άνθρωπο και ένα ζώο, ή ανάμεσα σ έναν άνθρωπο και ένα ρομπότ και ποιος ξέρει τι άλλο θα μπορούσε να φανταστεί κανείς.
– Και αυτό το περισσότερο, τι είναι;
Στον γάμο λοιπόν υπήρχε πάντα ένα βαθύτερο αίτημα το οποίο δεν ήταν επιπόλαιο. Μέσω του γάμου, δημιουργείται οικογένεια και ο ρόλος της είναι πάρα πολύ σημαντικός διοτι μέσω αυτής αναπροσανατολίζεται με τρόπο ποιοτικό και με τρόπο αξιακό, η επιθυμία του ανθρώπου. Αντί δηλαδή για ζωώδεις ορμικές πιέσεις, αναπτύσσουμε επιθυμίες αξιακές που μπορούν να μας εξανθρωπίσουν. Με τον θεσμό του γάμου και μέσα από την οικογένεια, επιτυγχάνουμε την διαφοροποίηση της επιθυμίας η οποία παύει να είναι μια ενστικτώδης επιθυμία χωρίς όρια και χωρίς προσανατολισμό όπως είναι στα ζώα που αδιαφορούν για τα πάντα. Αυτός ο αναπροσανατολισμός της επιθυμίας ανεξαρτήτως του τι γίνεται στη ζωή, ανεξαρτήτως του αν έχουμε άθλιες και κακές οικογένειες, αποτελεί τον ιδεότυπο της οικογένειας Αυτό το περιέγραψε ο Φρόιντ με το Οιδιπόδιο σύμπλεγμα και με την απαγόρευση της αιμομιξίας, στο πλαίσιο τού γάμου και της οικογένειας. Αυτός λοιπόν είναι ο σκοπός της οικογένειας, ο εξανθρωπισμός του ανθρώπου, μιλώντας ανθρωπολογικά, ψυχαναλυτικά και κοινωνιολογικά. Και όχι με βάση του τι ακούμε για άθλιους γονείς που κακοποιούν τα παιδιά τους ή οτιδήποτε ανάλογο και που όντως υπάρχουν.
– Αυτό είναι ένα επιχείρημα πάντως κατά της «φυσιολογικής» οικογένειας, που ακούγεται συχνά…
Είναι όμως σαν να λέμε ότι διαθέτοντας τον ιδεότυπο του αριθμού για να κάνουμε πράξεις, και κάνοντας εμείς λάθη στην πρόσθεση ή την αφαίρεση, να φταίει ο αριθμός. Το θέμα λοιπόν δεν είναι μια συγκεκριμένη οικογένεια, αν είναι καλή ή κακή, αλλά ο ιδεότυπος εκείνος, αυτό το «δέον», η καταστατική προϋπόθεση αν θέλετε, που θα διαμορφώσει μια κοινωνία χωρίς άγρια ένστικτα, αλλά αναπτύσσοντάς την με αισθήματα αγάπης, συντροφικότητας, αλληλοβοήθειας και τα συναφή. Γι αυτό και λέμε ότι ο πυρήνας της κοινωνίας είναι η οικογένεια. Επαναλαμβάνω ως ιδεότυπος και όχι ως καλή ή κακή πρακτική. Και έχει πολύ μεγάλη σημασία να καταλάβουμε ότι όλη η κουβέντα γίνεται για αυτόν τον ιδεότυπο.
– Και που περιλαμβάνει και το παιδί, ως φυσικό επακόλουθο;
Ακριβώς. Είναι το μεταγενέστερο βήμα, μέσα σ αυτήν την οικογένεια και σ αυτόν τον ιδεότυπο. Το σημαντικό είναι η εικόνα εαυτού που αποκτά το παιδί ως υποδοχέας αξιών και συναισθημάτων, και είναι η οικογένεια που το εξανθρωπίζει μέσα από τα μικρά και μεγάλα «μη» και «όχι», και τις άλλες απαγορεύσεις. Είναι η οικογένεια που εξανθρωπίζει τις επιθυμίες παύοντας έτσι ο άνθρωπος να έχει μια ατελείωτη ορμική επιθυμία. Επειδή αν έχουμε μια ατελείωτη ορμική επιθυμία, τελειώνει και η κοινωνία, επειδή και η βία θα είναι χωρίς όρια όπως τείνει να γίνει σήμερα. Υπό αυτή την έννοια, το παιδί έχει ανάγκη μητέρας και πατέρα, και όχι ομοφύλων συζύγων για να έχει μια σωστή και ξεκάθαρη εικόνα εαυτού, και όχι μια θολή εικόνα εαυτού επειδή τότε δεν θα μπορεί να εκτιμήσει τι πρέπει να κάνει και τι όχι. Για να αναπτύξει ένα παιδί συναισθήματα κοινωνικότητας θα πρέπει να έχει μια καθαρή εικόνα εαυτού.
– Αυτό που ζούμε τώρα με την έξαρση της μαθητικής βίας έχει σχέση μ’ αυτό που λέτε;
Ναι δεν είναι τυχαίο ότι τώρα οργιάζει η βία των παιδιών αν και δεν θέλω να μπω σ αυτό το θέμα, αλλά ναι, έχει σχέση με αυτά που λέμε. Επειδή την θέση των γονιών τους την έχουν πάρει οι μηχανές, η τεχνολογία, τα τάμπλετ, τα κινητά, οι υπολογιστές. Και το κύρος των γονέων έχει περάσει σ αυτά τα μηχανήματα, όμως αυτά, δεν συμμετέχουν στην οργάνωση της κοινωνίας όπως συμμετέχουν τα παιδιά στην πραγματική οικογένεια. Με αυτή την θολή εικόνα εαυτού, τα παιδιά ως ενήλικες θα δημιουργήσουν κοινωνίες, σκληρά ανταγωνιστικές, όπου το μεγάλο ψάρι θα τρώει το μικρό. Θα επιστρέψουμε σε μια ζωώδη κοινωνία, στην ζωώδη, πραγματικά και κυριολεκτικά κατάσταση του ανθρώπου.
– Όμως οι κοινωνίες δεν εξελίσσονται, δεν προχωράνε μπροστά όπως είναι η κοινή αντίληψη για τον πρόοδο;
Η εξέλιξη των κοινωνιών με τον τρόπο που την ζούμε σήμερα, είναι μια κατακόρυφη επαύξηση της βίας. Είναι μια επιστροφή φυσικών ορμών και επιθυμιών που δεν έχουν αναπροσανατολιστεί αξιακά. Και μιας χρονικότητας που ζητάει εδώ και τώρα την ικανοποίησή της, όπως τα ζώα. Γυρνάμε κατ ευθείαν στη ζούγκλα και επειδή αναφερόμαστε σε ανθρώπους θα είναι πιο άγριο. Κατανοούμε αυτά τα προβλήματα εις βάθος και όχι με όρους πολιτικούς και δεχόμαστε ότι οι κυβερνόντες έχουν καλές προθέσεις, διαπιστώνουμε όμως ότι τα δικαιώματα που επιχειρούν να προωθήσουν δημιουργούν προϋποθέσεις αδιέξοδων καταστάσεων . Μια ακροάτριά μου στα μαθήματα που κάνω στο Ίδρυμα Θεοχαράκη, μου ανέφερε ότι αναζητώντας να νοικιάσει ένα σπίτι στο Ρόττερνταμ, έπρεπε να απαντήσει σε μια σειρά ερωτημάτων που σκοπό είχαν να σχηματιστεί η ταυτότητα της, αυτό το ζητάει το κράτος. Μια από τις ερωτήσεις, ήταν αν είχε ερωτική σχέση με το κατοικίδιο που είχε μαζί της. Και αυτό όχι για να την απορρίψουν αλλά για να έχουν μια διαυγή εικόνα της ταυτότητά της. Στην Ολλανδία επίσης υπάρχουν σωματεία παιδόφιλων που κάνουν οργανωμένες εκδρομές σε χώρες με χαλαρά ήθη. Το ότι χώρες προηγμένες οικονομικά έχουν θεσπίσει τέτοια μέτρα όπως η Ολλανδία, δεν σημαίνει ότι δεν κάνουν λάθη. Και το μεγαλύτερο λάθος των προηγμένων χωρών είναι ότι προκάλεσαν την κλιματική αλλαγή, την πιο επικίνδυνη κρίση, στο όνομα της ανάπτυξης. Οπότε δε μπορούμε να παίρνουμε τοις μετρητοίς ό,τι εκείνες αποφασίζουν. Κάνουν κι εκείνες μεγάλα λάθη.
– Καταλήγοντας λοιπόν η γνώμη σας είναι ότι…
Ο πατέρας και η μητέρα, ο μπαμπάς και η μαμά, είναι η καταστατική προϋπόθεση της κοινωνίας. Όχι ο μπαμπάς -μπαμπάς, ή η μαμά -μαμά ή ο γονέας 1- γονέας 2. Επειδή σ αυτά τα σχήματα, διαμορφώνει το παιδί μια τόσο θολή εικόνα εαυτού που μετά δεν θα μπορεί να ανταπεξέλθει στις ορμικές του επιθυμίες και στην ίδια την κοινωνικότητά του. Αυτό είναι το πρόβλημα. Είμαι βέβαιος ότι με την καλύτερη των προθέσεων η πολιτεία σκέφτηκε αυτό το μέτρο, κυρίως πιεζόμενη από την επικαιρότητα του διεθνούς συρμού.
Καλύτερα θα ήταν να ακούσουμε τις ενοχές μας για τον άθλιο τρόπο που φέρθηκε η ανθρωπότητα ανά τους αιώνες στους ομοφυλόφιλους και να κρατήσουμε στην θετική λύση όπως είναι το σύμφωνο ελευθέρας συμβιώσεως, ένα από τα καλύτερα πράγματα που έχει κάνει ο Σύριζα και είχαν ψηφίσει τότε και ορθώς και αρκετοί βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Και το οποίο καλύπτει όλα τα προβλήματα που σήμερα θέλει να ξαναλύσει το νομοσχέδιο που πρόκειται να φέρει στη Βουλή η κυβέρνηση. Τα καλύπτει όλα απολύτως. Όπως την περίπτωση που έρχεται από το εξωτερικό ένα ομόφυλο ζευγάρι. Ερχόμενοι από το εξωτερικό οι ομόφυλοι σύζυγοι, υπογράφουν το σύμφωνο ελευθέρας συμβιώσεως, υπογράφουν και την αναδοχή του τέκνου του ενός από τους δυο συζύγους και προχωρούν κανονικά. Σε περίπτωση θανάτου το παιδί μένει με τον ανάδοχο σύζυγο κανονικά και δεν χρειάζεται να απευθυνθεί κανείς σε ίδρυμα για να το περιθάλψει.
Οπότε δεν υπάρχει θέμα ιδρύματος όπως φοβάται ο πρωθυπουργός, το παιδί είναι απολύτως καλυμμένο και για άλλα κληρονομικά ή άλλης φύσεως θέματα. Άρα δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα που χρειάζεται τον καινούργιο νόμο για να λυθεί από την στιγμή που υπάρχει το πραγματικά φιλελεύθερο μέτρο της ευέλικτης και εναλλακτικής λύσης του συμφώνου ελευθέρας συμβιώσεως. Και αν υπάρχει κάποιο κενό ή κάποια παράληψή ας διορθωθεί επί τούτο. Επομένως το νομοσχέδιο περί γάμου των ομοφύλων ζευγαριών περισσότερο δημιουργεί παρά λύνει προβλήματα.
———————————————————————
Πέρα από τα κοινωνιολογικά άνω επιχειρήματα, μη βιάζεστε να παραγκωνίσετε όλους τους προηγούμενους Χριστιανούς αδερφούς μου και όσους θα ακολουθήσουν, που διαμορφώνουν το επιχείρημά τους σε αυστηρά θεολογικά πλαίσια! Η άριστη θεολογία είναι αντικειμενικά άμεμπτη. Όλοι εμείς οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι έχουμε ιερά υποχρέωση να μην κρίνουμε κανέναν άνθρωπο. Πέραν του ότι είναι σαφής ευαγγελική εντολή, εδώ ο ίδιος ο Κύριος στον Σταυρό Του πάνω προσευχόταν για συγχώρεση των σταυρώτων Του. Δεν τους Έκρινε. Έχουμε όμως, δικαιώμα και υποχρέωση ακόμα να καταγγέλλουμε κάθε πράξη ως παρεκκλίνουσα, αμαρτία, αντίθετη προς την οδό της ζωής.
Έτσι, λοιπόν, ενώ δεν μπορούμε να κρίνουμε κανέναν ομοφυλόφιλο για το ότι είναι ομοφυλόφιλος, μπορούμε να αντιδράσουμε και πρέπει να αντιδράσουμε όταν προσπαθούν αδιαντρόπως να εγκαθιδρύσουν την παρέκκλιση ως νέα νόρμα, την διαστροφή της φύσης και θεσμών αρχεγόνων και Ιερών νόμο. Τα πεύκα αντιδρούν, ο αέρας αντιδράει. Πώς το λένε. Ο γάμος είναι ορισμένος απ’ αρχής του κόσμου.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Ο γάμος είναι διαχρονικός θεσμός και θέλει πατέρα και μητέρα. Κάθε άλλη σχέση (παράνομη) μπορεί να ρυθμιστεί αλλιώς, όχι μέσα από το γάμο.
Επιπλέον, δεν γίνεται να καταδικάζουμε τα παιδιά που θα υιοθετηθούν από ομόφυλα ζευγάρια, να αναπτυχθούν κοινωνικώς και προσωπικώς στερημένα από την πατρότητα και τη μητρότητα. Δεν μπορούμε να πάμε κόντρα στη φύση και στο νόμο του Θεού, γιατί θα πληρώσουμε…
Εννοείται ότι είμαστε κάθετα αντίθετοι και στην τεκνοθεσία μέσω παρένθετης μητέρας.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο για τους εξής λόγους:
1. Τα δικαιώματα του παιδιού, με βάση δικαστικών αποφάσεων του Ευρωπαϊκού δικαστηρίου, αναγνωρίζει ότι πρώτον το παιδί, έχει δικαίωμα στη ζωή και δεύτερο έχει δικαίωμα να ζήσει μ’ ένα πατέρα και μία μητέρα.
2. Η οποιαδήποτε επιθυμία κάθε ανθρώπου δεν μπορεί να νοείται ως δικαίωμα και νόμος.
3. Νομιμοποιείται η ατομική επιθυμία του κάθε ατόμου, γεγονός που θα οδηγήσει στην ανάπτυξη ατομικών κοινωνιών, υπόδουλες στο κράτος.
4. Μεταποιείται η φυσική αναπαραγωγή του ανθρώπου σε τεχνητή. Παιδιά παραγγελία.
5. Ανατρέπονται οι θεσμοί και η κανονικότητα. Αύξηση ψυχικής ανισορροπίας της κοινωνίας.
6. Η βάση της επιχειρηματολογίας του νομοσχεδίου, πατάει στην διαστρέβλωση, αλλοίωση, κατάργηση εννοιών όπως η αγάπη, η οικογένεια, δικαιώματα, εκκλησία και Θεός.
7. Η υποστήριξη του νομοσχέδιου βασίζεται σε πρότυπα μη επιστημονικού κύρους, με άξονα μία αγαπολογία και ψευτοελευθερία, υποβαθμίζοντας την σοβαρότητα του κινδύνου.
8. Οι ομόφυλοι ή ομοφυλόφιλοι άνθρωποι, δεν είναι άνευ παθών και προβλημάτων, ώστε να παρουσιάζονται ως καλύτεροι γονείς από τους ετερόφυλους. Δικαστικές υποθέσεις έχουν δείξει το αντίθετο, άτομα ΛΟΑΤΚΙ δεν μεγάλωσαν σωστά τα παιδιά τους.
9. Το κράτος αποκτά αυταρχική και μοναρχική διάσταση, ψηφίζοντας ένα νομοσχέδιο αντίθετο με τους πολίτες.
10. Κατά την εκκλησία μας, η ομοφυλοφιλία νοείται ως ένα πάθος άρα η πράξη της είναι αμαρτία. Το νομοσχέδιο νομιμοποιεί την αμαρτία αφαιρώντας την δυνατότητα μετάνοιας και σωτηρίας του ατόμου.
Η ψήφιση του νομοσχεδίου δεν επιλύει προβλήματα αλλά δημιουργεί μεγαλύτερα. Απορυθμίζει και ανατρέπει την υπάρχουσα κοινωνία, καταστρέφει το διαχρονικό ήθος και πνεύμα της χώρας μας καθώς και την ιστορία και τον πολιτισμό της.
ΔΙΑΦΩΝΩ
Διαφωνώ με τον γάμο μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου και την τεκνοθεσία από αυτά τα ζευγάρια. Στην προκειμένη περίπτωση το σύμφωνο συμβίωσης είναι υπεραρκετό.
Και σε αυτούς που αναφέρουν ότι αυτοί που δεν δέχονται την ΛΟΑΤΚΙ είναι φανατικοί και νυχτωμένοι θα ήθελα να πω ότι έκαστος κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια: Κατηγορεί δηλ. τους άλλους για κάτι που κάνει ο ίδιος του. Στην προκειμένη περίπτωση αυτοί είναι που δεν αποδέχονται με φανατισμό όσους δεν δέχονται την γνώμη τους.
Τουλάχιστον αυτοί που δεν δέχονται όλα αυτά αυτά έχουν και κάτι έξω από τον εαυτό τους στο οποίο στηρίζουν την άποψη τους και έτσι έχουν ένα εργαλείο επαλήθευσης, αυτοί τι έχουν πέραν από την δική τους κρίση;
Εσείς τα παπαγαλάκια που αναπαράγετε το υποστηρικτικό μήνυμα, πάτε να βρείτε καμμιά τίμια δουλειά να κάνετε αντί να κοάζετε. Το έκτρωμα αυτό της κυβέρνησης δεν θα περάσει. Είναι καταισχύνη για ένα λαό με ιστορία χιλιετιών.
ΔΙΑΦΩΝΏ
Δε συμφωνώ με τίποτα. Οικογένεια είναι πατέρας – μητέρα – παιδί. Διαφορετικά καταργούμε την πατρότητα και μητρότητα καταδικάζοντας τα παιδιά να ζήσουν ισόβια χωρίς το χάδι της μάνας ή τη στοργή του πατέρα.
Αλητεία της κυβέρνησης που πάει με ύπουλο τρόπο να διαλύσει τα πάντα !!!
Αφού διέλυσε την δυνατότητα των νοικοκυριών να ζούν με αξιοπρέπεια θέλει τώρα να διαλύσει και τον πιο θεμελιώδη θεσμό της κοινωνίας. Ντροπή σας !
Ως μητέρα πολύτεκνη και εκπαιδευτικός παρακαλώ την κυβέρνηση που ψηφίστηκε από την πλειοψηφία των Ελλήνων να αποσύρει το νομοσχέδιο για το γάμο των ομόφυλων ζευγαριών. Η πατρίδα μας κινδυνεύει. Κάντε καμπάνια, στηρίξτε τα νέα παιδιά να κάνουν οικογένειες και παιδιά και ξεχάστε τέτοιους νόμους. Ακούστε την αγωνία των μητέρων σας!!!!!!!!
Διαφωνώ,όταν το κύτταρο της κοινωνίας, που λέγεται οικογένειά, αλλάζει σύσταση τότε τι θα συμβεί?Τερατογέννηση.
Είναι θέμα ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Συμφωνώ με το νομοσχέδιο καθώς επισης και με την τεκνοθεσια
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Η αγάπη είναι ζητούμενο στο γάμο αλλά δεν είναι το μοναδικό συστατικό του. Οι επιλογές όλων των ανθρώπων είναι σεβαστές αλλά δεν μπορούμε με βάση αυτές να ορίζουμε έννοιες και αξίες διαχρονικές. Ας μη βιαστούμε για ένα τόσο σοβαρό θέμα.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΥΙΟΘΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΘΕΤΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ.
ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΟ.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΡΙΖΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΆΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.
Ὁ Γάμος εἶναι προεικόνιση τοῦ γαμήλιου γεῦματος στή Βασιλεία τῶν Ουρανῶν (βλ. Παραβολή τῶν Βασιλικῶν Γάμων, Ματθ. ΚΒ᾽ στῖχ.1-15).Οἱ ἑνούμενοι στόν γάμο νεόνυμφοι συνάπτονται ὥς νέα μέλη τοῦ σώματος τοῦ Χριστοῦ, δηλ. τῆς Ἐκκλησίας. Ο Απόστολος Παύλος χαρακτηρίζει τον γάμο – τη νόμιμη και για όλη τους τη ζωή ένωση άντρα και γυναίκας – ως “μυστήριον μέγα” κι από τα πρώτα της χρόνια η Εκκλησία τον ευλόγησε με ειδική ακολουθία που συμπεριλαμβάνεται στα επτά μυστήρια. Μόνο με την ευλογία της Εκκλησίας, που δίνεται με το μυστήριο του γάμου, ο άνδρας και η γυναίκα γίνονται ανδρόγυνο.
Σε όποιον φαίνονται παράξενα τα παραπάνω ας αναλογιστεί που πατά και που βαδίζει. Ας αναλογιστεί τις θυσίες των προγόνων μας που έδωσαν το αίμα τουςγια του Χριστού την Πίστη και της Πατρίδας την Ελευθερία για να μπορούν κάποιοι σήμερα να βλασφημούν θέλοντας να περάσουν αφύσικα, άνομα, αντισυνταγματικά νομοσχέδια, ενάντια στην κοινή λογική και τη φύση.
Διαφωνώ ρητά με το νομοσχέδιο για πολλούς λόγους από τους οποίους θα αναφέρω τον σημαντικότερο.
Το νομοσχέδιο το οποίο προωθείται ως «ισότητα» στον γάμο αποτελεί εξαρχής ανισότητα στην ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΦΉ των αθώων παιδιών. Είναι εγκληματικό να στερείς με το έτσι θέλω από ένα παιδάκι την μητέρα και τον πατέρα που του έδωσε ο Θεός (και η φύση) μέσα από την βιολογική διαδικασία της φυσιολογικής Ένωσης ενός άνδρα και μιας γυναίκας.
Αφήστε πια τους ανθρώπους να αγαπούν και να αγαπιούνται ελεύθερα. Τα παιδιά θέλουν αγάπη κατανόηση και φροντίδα όχι φυλετικές διακρίσεις. Μόνο η ελευθερία και η αγάπη μπορεί να κάνει τον κόσμο μας καλύτερο. Συμφωνώ λοιπον. Με πολύ αγάπη μια 100% στρέιτ μανούλα που θέλω τα παιδιά μου να έχουν το δικαίωμα να δώσουν την αγάπη που τους δίνω εγώ, αν φυσικά το θέλουν, ασχέτως προσωπικού σεξουαλικού προσανατολισμού.
Διαφωνώ.Η φύση έχει προνοήσει για όλα.Αν η τεκνοθεσία απο ομόφυλα ζευγάρια είναι φυσιολογική γιατι δεν έχει προνοήσει η φύση για αυτό?Το σύμφωνο συμβίωσης γιατί δεν είναι αρκετό? Αν η κάθε επιλογή (π.χ.χρήστες ουσιών)μερίδας ατόμων ζητηθεί να νομιμοποιηθεί τι θα γίνει?Είναι και αυτό φυσιολογικό?Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν δικαιώματα?
Λαμβάνοντας υπόψη το παρακάτω κείμενο του καθηγητή κ. Τριανταφυλλίδη, διαφωνώ με το σχέδιο νόμου.
Παιδιά ομοφυλόφιλων ζευγαριών:
Τι δείχνουν αποτελέσματα αντικρουόμενων ερευνών.
Με αφορμή τη δημόσια συζήτηση για το ζήτημα της γονεϊκότητας των ομοφυλόφιλων ζευγαριών, αναζήτησα απαντήσεις σε σχετικές έρευνες.
Α) Οι δύσκολες κοινωνικές και νομικές συνθήκες είναι παράγοντες άγχους για τις οικογένειες του ίδιου φύλου, αλλά δεν επηρεάζουν τη συμπεριφορά των παιδιών και των νέων με γονείς του ίδιου φύλου, σύμφωνα με έρευνα στην Ολλανδία (Deni Mazrekaj, et al. Behavioral Outcomes of Children with Same-Sex Parents in The Netherlands. International Journal of Environmental Research and Public Health, 2022; 19: 5922 DOI: 10.3390/ijerph19105922
B) Σε σύγκριση με γονείς αντίθετου φύλου, τα παιδιά που φροντίζουν ζευγάρια του ίδιου φύλου: Διατρέχουν περισσότερο από διπλάσιο κίνδυνο συναισθηματικών προβλημάτων, όπως κατάθλιψη, άγχος, κακή συμπεριφορά, κακές σχέσεις με συνομηλίκους και αδυναμία συγκέντρωσης (Donald Sullins. Are Children Harmed with Same-Sex Parents? The Full Mandiner Interview (2021). Available at SSRN: https://ssrn.com/abstract=3891386 or http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.3891386).
Γ) Τα παιδιά με γονείς του ίδιου φύλου αντιμετωπίζουν περισσότερα συναισθηματικά προβλήματα από αυτά των γονέων αντίθετου φύλου (https://www.postoj.sk/141138/paul-sullins-growing-up-with-same-sex-parents-has-several-negative-consequences-for-children)
Δ) Ποιες είναι οι κύριες διαφορές μεταξύ των σχέσεων του αντίθετου φύλου και των σχέσεων του ίδιου φύλου;
Δ.1. Οι σχέσεις αντίθετου φύλου τείνουν να είναι πολύ πιο σταθερές από τις σχέσεις μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου. Υπάρχει πολύ υψηλότερο ποσοστό χωρισμού μεταξύ των ομοφυλόφιλων ζευγαριών.
Δ.2. Όταν ένα παιδί δημιουργείται από μια σχέση αντίθετου φύλου, και οι δύο γονείς έχουν μια επένδυση σε αυτό το παιδί. Αυτό το παιδί αντανακλά τη βιολογική και γενετική πραγματικότητα και των δύο γονέων. Καθένας από τους δύο μπορεί να δει τον εαυτό του στο παιδί και αυτό τους βοηθά να τα δέσουν μεταξύ τους. Με τους ομοφυλόφιλους γονείς, δεν υπάρχει αυτός ο κοινός δεσμός με το παιδί, δεν υπάρχει η ίδια δυναμική. Όταν λοιπόν έρχεται ένα παιδί, έχει μια ασύμμετρη σχέση με τους δύο γονείς.
Οι λεσβίες έχουν τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να μεγαλώνουν παιδιά από τους ομοφυλόφιλους άνδρες. Και οι λεσβίες γεννούν όλο και περισσότερο τα παιδιά τους με τεχνητά μέσα. Σκεφτείτε τι συμβαίνει όταν είστε λεσβιακό ζευγάρι και λέτε ότι θέλετε ένα παιδί. Εάν επιλέξουν να κάνουν το παιδί βιολογικά, πρέπει να αποφασίσουν ποια από αυτές θα φέρει το παιδί και να είναι η βιολογική μητέρα. Το παιδί έρχεται και αυτό που συμβαίνει είναι η δυναμική αυτής της σχέσης αλλάζει. Η βιολογική μητέρα επικεντρώνεται σε αυτό, αγαπά και σχετίζεται με αυτό το βιολογικό παιδί – και η κοινωνική μητέρα αρχίζει να νιώθει περιττή.
Ε) Έχει διαφορά αν ένα παιδί μεγαλώνει από δύο μητέρες ή από δύο πατέρες;
Το γεγονός ότι οι γονείς του ίδιου φύλου θα μπορούσαν να είναι είτε δύο άνδρες είτε δύο γυναίκες προσθέτει μια άλλη διάσταση που πρέπει να λάβουμε υπόψη.
Με γονείς αντίθετου φύλου είναι πάντα ένας άντρας και μια γυναίκα που μεγαλώνουν είτε ένα αγόρι είτε ένα κορίτσι, οπότε αυτό είναι δύο περιπτώσεις. Σε γονείς του ίδιου φύλου έχουμε τέσσερις περιπτώσεις: δύο άνδρες που μεγαλώνουν ένα αγόρι, δύο άνδρες που μεγαλώνουν ένα κορίτσι, δύο γυναίκες που μεγαλώνουν ένα αγόρι και δύο γυναίκες που μεγαλώνουν ένα κορίτσι. Όταν οι άνθρωποι μιλούν για τα αποτελέσματα για παιδιά με γονείς του ίδιου φύλου, απλώς συγκεντρώνουν και τις τέσσερις περιπτώσεις μαζί καθώς ήταν το ένα πράγμα.
ΣΤ) Τα αγόρια που μεγαλώνουν από δύο άνδρες γονείς έχουν τετραπλάσιο κίνδυνο συναισθηματικών προβλημάτων σε σύγκριση με τα παιδιά με ετεροφυλόφιλους γονείς. Ωστόσο, όταν τα αγόρια μεγαλώνουν από δύο γυναίκες, αυτό το ποσοστό μειώνεται σε 2,6 φορές υψηλότερο κίνδυνο συναισθηματικών προβλημάτων.
Είναι ακριβώς το αντίθετο για τα κορίτσια. Εάν ανατρέφονται από δύο άντρες ομοφυλόφιλους γονείς, έχουν διπλάσιο κίνδυνο συναισθηματικών προβλημάτων (σε σύγκριση με παιδιά με ετεροφυλόφιλους γονείς), αλλά αν ανατρέφονται από δύο λεσβίες γονείς αυξάνεται έως και πέντε φορές ο κίνδυνος.
Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο γιατί από την αρχή του κόσμου δημιουργήθηκαν ο άντρας και η γυναίκα,σε διάφορες εποχές υπήρχαν αυτές οι παρεκλινουσες συμπεριφορές που είτε τιμωρουνταν με θάνατο είτε φτάνανε στο καναπέ του ψυχολόγου και του ψυχιάτρου και τώρα παρουσιάζεται ως φυσιολογικό.Δε γίνεται το άσπρο να το κάνεις μαύρο με το ζόρι αυτοί οι άνθρωποι ποτέ ένας άνδρας δε θα γίνει γυναίκα και μια γυναίκα να γίνει άνδρας από βιολογικής απόψεως.Τους συμπονω ότι έχουν πρόβλημα αλλά πρέπει να θελήσουν να θεραπευτούν.Απο ανέκαθεν η εικόνα ενός τέτοιου ζευγαριού μου προκαλούσε μια περίεργη αντίδραση και τώρα απλά αηδιαζω που θέλουν να κάνουν οικογένειά και παιδιά.Και αυτό γιατί στις διάφορες παρελάσεις «Υπερηφάνειας» αυτή η ομάδα τάσσεται εναντίον της συμβατικής οικογένειάς και κορόιδευαν επίσης τη πατρίδα την οικογένειά με το χειρότερο τρόπο οπότε πως γίνεται να θέλουν να κάνουν οικογένειά?αυτοί ζουν χωρίς κανόνες και πρέπει είναι τουλάχιστον υποκριτικό.Και τέλος με βάση την θρησκεία μας είναι απαγορευτικό γιατί η Ελλάδα ήταν πάντα ορθόδοξη χώρα με εξαίρεση τα τελευταία χρόνια που σώνει και καλά μας επιβάλλουν αλλά πράγματα.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Η αγάπη είναι ζητούμενο στο γάμο αλλά όχι το μοναδικό συστατικό του. Οι επιλογές μας είναι σεβαστές αλλά δεν μπορούμε με βάση αυτές να ορίζουμε έννοιες και αξίες διαχρονικές. Ας μη βιαστούμε για ένα τόσο σοβαρό θέμα.
Απαράδεκτο!Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.
Ναι στο πολιτικό γάμο ανθρώπων ιδίου φύλου. ΟΧΙ στη δυνατότητα τεκνοθεσίας. Και μόνο για αυτό, απαράδεκτο το νομοσχέδιο.
Διαφωνώ η οικογένεια αποτελείται από μητέρα και πατέρα ότι άλλο δεν είναι φυσιολογικό πιστεύω στην οικογένεια την πατρίδα και την θρησκεία!!!
Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο επειδή δείχνει έλλειψη αγάπης και ανθρωπιάς κυρίως στα παιδιά και κατά δεύτερο λόγο στους ενήλικες. Αντί να θεραπεύσει μια αρρωστημένη κατάσταση, την επιβάλει εις βάρος των παιδιών (ποιος τα ρώτησε αν θέλουν να μεγαλώσουν έτσι;) και όσων επιθυμούν να ζουν υγιεινά.
Όλοι εσείς που διαφωνείτε και επιχειρηματολογείτε μιλώντας για «σωστά πρότυπα», θέλω να πείτε το ίδιο και στο παιδί της Καρολάιν, στον πατροκτόνο, στον αδερφοκτόνο και σε κάθε έναν που μεγάλωσε σε «φυσιολογική» οικογένεια.
Φυσιολογικό θεωρείται ότι κάνει τον καθένα να νιώθει καλά με τον εαυτό του, αρκεί να ΜΗΝ αντιβαίνει στους νόμους.
Όσο για τα παιδιά, ως παιδί straight γονέων που όμως δεν είμαι straight, μπορώ να πω πως μόνο η αγάπη μετράει, για να μεγαλώσει σωστά ένας άνθρωπος.
Το τι θα κάνει στο κρεβάτι του, δεν αφορά κανέναν σας! Το εάν είναι ικανός κάποιος να μεγαλώσει ένα παιδί, δεν σχετίζεται με τον σεξουαλικό του προσανατολισμό, αλλά με την ποιότητα του ως άνθρωπος.
Και από εσάς, του «Θεού», που μισείτε οτιδήποτε διαφορετικό από αυτό που ορίζει η φανατίλα στο κεφάλι σας, προτιμώ τους ΛΟΑΤΚΙ εκείνους που θα μεγαλώσουν παιδιά ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΑ!
Απαράδεκτο!!!!
Αν δεχτούμε ότι υπάρχει Θεός, τότε σαν τέλειος «δημιουργός» όλα τα έκανε σοφά και με κάποιο σκοπό. Έτσι έδωσε στην γυναίκα και στον άντρα το φοβερό και μοναδικό προνόμιο της δημιουργίας. Και στους δύο μαζί. Μέσω μίας ψυχοσωματικής ένωσης γεννιέται έναν νέος άνθρωπος. Η επιχειρούμενη νομοθέτηση γάμου μεταξύ ομοφυλόφιλων είναι ασύνετη, βέβηλη, ενώ ανοίγει και παράθυρο για την παρένθετη μητρότητα, που εξευτελίζει την γυναίκα σαν ύπαρξη. Τα παιδιά δεν είναι αξεσουάρ για να προσδίδουν κάποια ικανοποίηση σε κάποιον, αλλά μοναδικές προσωπικότητες που έχουν ανάγκη μητέρας και πατέρα.
Έτσι εξαπατάται και τους ομοφυλόφιλους οι οποίοι θα πιστέψουν ότι το νόμιμο θα είναι και ηθικό.
Η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία και πάθος ατιμίας και χρειάζεται προσωπικός αγώνας για την θεραπεία της. Εάν δεν το δούμε έτσι, τότε είναι σαν ένα Ιατρό, που ενώ διαγνώνει μία σοβαρή πάθηση σε έναν ασθενή, τον προτρέπει να συνεχίσει να ζει κανονικά, ενώ απαιτείται άμεσα εγχείρηση. Εάν έχουμε αγάπη για τους συνανθρώπους μας πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε με ειλικρίνεια. Αγάπη χωρίς την αλήθεια δεν υπάρχει.
Εύχομαι ο Θεός να μην επιτρέψει να ολοκληρώσετε το ανοσιούργημα σας.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΑΤΟΜΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ. ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΟ.
Ως υπέρ-πολύτεκνη μητέρα, διαφωνώ με το νομοσχέδιο, διότι εκθέτει τα προς τεκνοθεσία παιδιά των ιδρυμάτων σε ένα αφύσικο οικογενειακό περιβάλλον, χωρίς να σέβεται τα δικαιώματά τους.
Λυπηθείτε τα παιδιά!
Σε πολλά σημεία της Αγίας Γραφής καταδικάζεται ολόσωστα η ομοφυλοφιλία. Ειδικότερα στην προς Ρωμαίους επιστολή το περιγράφει. Ας μη συντελέσουμε στην παραποίηση τής φύσης, στην εμπορευματοποιηση των παιδιών και στην αύξηση της υπογεννετικότητας. Κύριοι ακούστε τον λαό που το καταδικάζει. ΔΕΝ ΘΈΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΊΝΟΥΜΕ ΣΌΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΌΜΟΡΡΑ. ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΠΟΤΈ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΌ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο για το γάμο του ίδιου φύλου
Τα πολλά σχόλια εδώ είναι από τα ίδια άτομα πολλές φορές μου φαίνεται με ψεύτικα ονόματα.
Τέλος πάντων, ΣΥΜΦΩΝΩ με το νομοσχέδιο!
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Ο γάμος είναι διαχρονικός θεσμός και θέλει πατέρα και μητέρα. Κάθε άλλη σχέση (παράνομη) μπορεί να ρυθμιστεί αλλιώς, όχι μέσα από το γάμο.
Επιπλέον, δεν γίνεται να καταδικάζουμε τα παιδιά που θα υιοθετηθούν από ομόφυλα ζευγάρια, να αναπτυχθούν κοινωνικώς και προσωπικώς στερημένα από την πατρότητα και τη μητρότητα. Δεν μπορούμε να πάμε κόντρα στη φύση και στο νόμο του Θεού, γιατί θα πληρώσουμε…
Εννοείται ότι είμαστε κάθετα αντίθετοι και στην τεκνοθεσία μέσω παρένθετης μητέρας. Εμπορευματοποίηση της γυναίκας δεν επιτρέπεται.