ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ’ ΕΝΑΡΞΗ ΙΣΧΥΟΣ Άρθρο 13 Έναρξη ισχύος

 

Η ισχύς του παρόντος αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν άλλως ορίζεται σε επιμέρους διατάξεις.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 07:34 | Δρένου Νικολέτα

    Πρέπει να σκεφτούν καλά αυτοί που θα ψηφίσουν και τους πνευματικούς νόμους που είναι αμείλικτοι.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:02 | Παναγιώτης Γεωργιάδης

    Διαφωνώ διότι, από βιολογικής άποψης απαιτούνται και τα δύο φύλα προκειμένου να γεννηθεί μία νέα ζωή. Και το παιδί που θα δημιουργηθεί έχει ανάγκη και το γυναικείο και το ανδρικό πρότυπο.

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:41 | Νίκος Κοτοπούλης

    Αυτό που θα γίνει με το νόμο αυτό είναι:
    1. H εμπορευματοποίηση της τεκνοποίησης και της τεκνοθεσίας.
    2. H κατάργηση του δικαιώματος του παιδιού στη σχέση μητρότητας – πατρότητας.
    3. Η εκμετάλλευση της γυναίκας ως παρένθετης μητέρας.
    4. Η πολλαπλή εκμετάλλευση του παιδιού.
    5. Η εξυπηρέτηση των πάσης φύσεως επιθυμιών των ενηλίκων.
    6. Ο ευτελισμός του θεσμού του γάμου με αναγνώριση γονικής σχέσης του παιδιού με περισσότερους από δύο γονείς, ακόμα και με «πρόσωπα που ισχυρίζονται ότι είναι γονείς».
    7. H Ευθεία προσβολή και o εμπαιγμός στο Θεό Δημιουργό του ανθρώπου ο οποίος δημιούργησε άνδρα και γυναίκα με βιολογική-συμπληρωματική δυνατότητα τεκνοποιίας. Ο ίδιος ο Χριστός είπε:»«Από δε αρχής κτίσεως άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς˙ ένεκεν τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα, και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν˙ ώστε ουκέτι εισίν δύο αλλά μία σαρξ» (Μάρκος, 10, 6-8)».

    Απορώ πραγματικά με την εθελοτυφλία των νομοθετούντων και την αδιαφορία τους απέναντι στο συμφέρον των παιδιών αλλά και στην αλήθεια ότι «ο Θεός δεν εμπαίζεται» (Γαλάτας 6,7). Είναι σαν κάπου να χρωστάνε και να σύρονται. Εμείς,όμως, τα παιδιά μας και τα εγγόνια μας τι τους χρωστάμε…

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:52 | Φώτης Αστερίου

    Τα ανθρώπινα δικαιώματα ΔΕΝ εξαρτώνται από την «κοινή γνώμη», ΟΥΤΕ τίθενται σε δημοψηφίσματα, για να μπορεί να τα αρνείται μια θρησκόληπτη δράκα προνομιούχων!

    Αντιμετωπίστε την αλήθεια οι θρησκόληπτοι, ούτε θα μας «κάψει» ο θεός σας τα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα, ούτε τίποτα τρομερό θα γίνει, απλά θα γίνει σύντομα νόμος αυτό το ν/σ και θα ζήσουμε ΙΣΟΤΙΜΑ στη χώρα μας!

  • 30 Ιανουαρίου 2024, 00:09 | Ελένη

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο που επικαλείται τα δικαιώματα τον ενηλίκων και κατάφορα καταπατεί τα δικαιώματα των παιδιών. Δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα για ένα παιδί να έχει μάνα και πατέρα?
    Γιατί τόση σπουδή για το εν λόγω νομοσχέδιο? όλα τα άλλα προβλήματα έχουν λυθεί? Γιατί δεν μας ρωτάτε σε τι κοινωνία θέλουμε να ζούμε και να μεγαλώνουμε τα παιδιά μας?

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:14 | ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΑΤΣΗ

    ΔΙΑΦΩΝΩ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:12 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Η οικογένεια δεν είναι κοινωνική κατασκευή , είναι βιολογική οντότητα που δημιουργήθηκε και δημιουργείται αυθόρμητα ανά τους αιώνες απο ισχυρές ελκτικές δυνάμεις μεταξύ άρρεν και θήλυ ,δυνάμεις που βρίσκονται στα έγκατα της ανθρώπινης υπόστασης .Αυτή η πηγαία φυσική έλξη δημιουργεί την οικογένεια στους ανθρώπους όπως ακριβώς συμβαίνει και στο υπόλοιπο φυτικό και ζωικό βασίλειο.
    Έτσι γεννιούνται τα παιδιά .Κάθε τι διαφορετικό αποτελεί εκτροπή ή σπάνια εξαίρεση που δεν επιβεβαιώνει τον κανόνα .
    Αδιανόητη και πέραν κάθε λογικής η πρεμούρα για την ψήφιση σε νόμο κάτι αντίθετο στη φύση του ανθρώπου ,με απρόβλεπτες συνέπειες για απροστάτευτα παιδιά που χωρίς να το επιλέξουν θα κληθούν να μεγαλώσουν σε ένα αφύσικο και αλλόκοτο σχήμα

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:01 | Ιασονας

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο. Συγνώμη κύριε Μητσοτάκη μήπως έχετε βρει λύση για τα υπόλοιπα προβλήματα τις χώρας και βγάζετε αυτό το νομοσχέδιο ως κάτι σημαντικό;

    Η βία που έχει καλλιεργηθεί στους εφήβους,οι οποίοι μοιάζουν σαν τις συμμορίες στην Αμερική είναι απόσταγμα της διαλύσεως της αληθινής μας Πίστεως και της κανονικής οικογένειας.

    Και αντί να κάνετε κάτι για αυτό δεν λογαριάζετε ούτε τον Θεό ούτε και τα παιδιά τα οποία θα μεγαλώσουν με διαστροφικά πρότυπα δήθεν γονέων.

    Αν δεν σας ενδιαφέρει τι λέει ο Κύριος μας για την ομοφυλοφιλία τουλάχιστον διαβάστε το άρθρο 21 του Συντάγματος το οποίο μιλάει για την διατήρηση του θεσμού της οικογένειας και της μητρότητας, αλήθεια για ποια μητρότητα θα μιλάμε όταν θα έχουμε γονέα α και β;

    Αποσύρετε αμέσως το νομοσχέδιο αφού το ίδιο είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:44 | Νανά

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να προχωρήσουμε σε κάτι τέτοιο.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:01 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Η οικογένεια δεν είναι κοινωνική κατασκευή , είναι βιολογική οντότητα που δημιουργήθηκε και δημιουργείται αυθόρμητα ανά τους αιώνες απο ισχυρές ελκτικές δυνάμεις μεταξύ άρρεν και θήλυ ,δυνάμεις που βρίσκονται στα έγκατα της ανθρώπινης υπόστασης .Αυτή η πηγαία φυσική έλξη δημιουργεί την οικογένεια στους ανθρώπους όπως ακριβώς συμβαίνει και στο υπόλοιπο φυτικό και ζωικό βασίλειο.
    Έτσι γεννιούνται τα παιδιά .Κάθε τι διαφορετικό αποτελεί εκτροπή ή σπάνια εξαίρεση που δεν επιβεβαιώνει τον κανόνα .
    Αδιανόητη και πέραν κάθε λογικής η πρεμούρα για την ψήφιση σε νόμο κάτι αντίθετο στη φύση του ανθρώπου ,με απρόβλεπτες συνέπειες για απροστάτευτα παιδιά που χωρίς να το επιλέξουν θα κληθούν να μεγαλώσουν ένα αφύσικο και αλλόκοτο σχήμα.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:31 | Μαρια Χ

    Δεν είστε άνθρωποι φυσιολογικοί!!!κάντε δημοψήφισμα τωρα!!! Η πίστη σας που πηγε; ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΑΣ ΓΕΝΝΗΣΕ ΚΑΙ ΕΣΑΣ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:08 | Αθηνά

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:02 | Σοφία

    Απαράδεκτο το νομοσχέδιο! Απορώ πώς σκεφτήκατε τέτοιο πράγμα.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 23:54 | Λίνα

    Ο λαός αυτής της χώρας πρέπει να έχει τον λόγο. Ζητώ δημοψήφισμα

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 22:54 | Μαρλέν Σίντχομ

    Δυστυχώς το σχέδιο νόμου παρά τον τίτλο του και τις δηλωμένες προθέσεις για ισότητα, σε όλο του το περιεχόμενο καθώς και στον τρόπο διατύπωσης των άρθρων συντηρεί έμφυλες διακρίσεις και «κατηγορίες πολιτών».

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 22:07 | ΜΑΡΘΑ

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 22:36 | Σωτήρα

    Διαφωνώ και απορώ γιατί τόση επιμονή σε κάτι που είναι πασιφανές αφύσικο.Ο Γάμος είναι συζυγία δεν είναι συντροφικότητα, είναι θεσμός ευλογημένος απο τον Θεό.Η κοινωνία μας έχει πολλά προβλήματα δεν είναι φρόνημο να της προστεθούν κι άλλα.Τι δεν καταλαβαίνουμε δηλαδή,καλά λέει ο λαός πολλές φορές πάμε γυρεύοντας.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 22:14 | Καλλιόπη

    Διαφωνω με το νομοσχεδιο για τεκνοθεσια από ομοφυλόφιλα ζευγάρια ως μητερα,ως ανθρωπος,ως πολιτης αυτης της χωρας.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 22:33 | Σωτήρα

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο,δημιουργεί προβλήματα και σύγχηση στην κοινωνία μας,είναι αντίθετο με τον θεσμό του Γάμου,διότι ο Γάμος δεν είναι απλή συντροφικότητα αλλά συζυγία.Είναι αντίθετο με το θέλημα του Θεού και αντίθετομε την φυσιολογία του ανθρώπου,διαφωνώ και απορώ με την εμονή της επιβολής,καλά λέει ο λαός μας πολλές φορές πάμε γυρεύοντας.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:52 | Σωτήρα

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο,διότι κάθε ανατροπή της ηθικής αποδομεί την αξία του ανθρώπου.Γάμος είναι συζυγία και όχι απλή συντροφικότητα,η οικογένεια είναι θεσμός ιερός,ευλογημένος απο τον ίδιο τον Θεό,δεν είναι δικαίωμα αυτών που προκλητικά αντιστρατεύονται στο θέλημα του Θεού.Κάθε παράβαση και αλλοίωση της φυσιολογίας αντιβαίνει στην ηθική και δημιουργεί προβλήματα στην κοινωνία,είναι τόσο δύσκολο να αντιληφθούμε που έγκειται η αλήθει ή δεν μας αφορά,διαφωνώ και απορώ γιατί τόση εμονή,καμιά φορά,σωστά λέει ο λαός,πάμε γυρεύοντας.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:14 | Ηλιας

    Διαφωνώ καθετα με τους δηθεν προχωρημένους.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 21:48 | Διαλεχτή

    Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 20:06 | Φώτης Αστερίου

    Οι απειλές περί «ξεσηκωμού» των «ενάρετων» εναντίον των ΛΟΑΤΚΙ+ θα ήταν αστείες, αν δεν ήταν επικίνδυνες!

    Καλώ τους moderators να στείλουν ΟΛΑ αυτά τα απειλητικά σχόλια στη ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 20:59 | Ελένη Τ

    Διαφωνώ τελείως με όλο το νομοσχέδιο.
    Όταν κάποιος έχει μια πληγή και εσύ την σκεπάζεις με πολυτελή ενδύματα, αντί στοργικά να προσπαθήσεις να την θεραπεύσεις, αυτό αφήνει τον άνθρωπο να υποφέρει και γίνεται πηγή μολυσμού και για τους άλλους.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 19:19 | ΑΘΗΝΑ ΖΑΜΠΟΥΡΗ

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο και όλα τα άρθρα του.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 19:23 | Μαρία

    Διαφωνώ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 19:03 | Ελένη

    Διαφωνώ

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 18:12 | Χατζηνικολή Παναγιώτα

    Είναι κρίμα αυτό που συμβαίνει, να περάσει το νομοσχέδιο για των ομοφυλικών ζευγαριών!!
    Πρέπει να το προσέξετε, η Ελλάδα είναι ένα κράτος ορθόδοξο, μην προκαλείτε τον κόσμο
    γιατι στο τελος θα μας βρείτε μπροστά σας και εάν ξεσηκωθούμε , δεν μας σταματά κανένας.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 17:18 | Γιώργος Ιωαν

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο.
    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να ακολουθούμε και να αντιγράφουμε τις «προηγμένες» χώρες ακόμα και σε αποδεδειγμένα αποτυχημένα εγχειρήματα..Δείτε τα αποτελέσματα στα παιδιά που μεγάλωσαν με ομοφυλόφιλους γονείς και θα φρίξετε..

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 17:14 | Παύλος

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο!!! Όλη η κατάσταση θεωρείται και πηγαίνει κόντρα στο φυσιολογικό!! Χαρακτηρίζεται παρά φύσιν, διαστροφικό και καταστροφικό, ειδικά απέναντι στα ανήλικα που θα υιοθετηθούν.Ακόμη δε, από πνευματικης άποψης ο Θεός δημιούργησε τον άνδρα και την γυναίκα για να ενωθούν με αποτέλεσμα η ένωση αυτή να επιφέρει καρπούς που είναι τα παιδιά! Αν ο Θεός επέτρεπε τον γάμο μεταξύ δύο ατόμων ιδιου φύλου, μέσα από αυτό θα έδινε και καρπούς κάτι που στην συγκεκριμένη περίπτωση επιστημονικά είναι αδύνατο! Ο κάθε άνθρωπος έχει ελεύθερη βούληση ακόμα και από τον ίδιο τον Θεό να κάνει ότι θέλει! Ας κάνει! Όχι να νομιμοποιήσει όμως και να περάσει ως κάτι φυσιολογικό στην κοινωνία μας το παρά φύσιν και το διαστροφικό !!! Ελλάδα, μια χώρα γεμάτη με αξίες που κατά κύριο λόγω χαρακτηρίζεται χριστιανική πήρε και παίρνει διαρκώς την «κάτω βόλτα». Ο Θεός να μας ελεήσει και να κάνει οικονομία στην οργή Του!!! ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!!!!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 16:14 | ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΤΣΟΥΛΙΔΟΥ

    Ένας παραλογισμός

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 16:43 | Νάνσυ Καραγιάννη

    Διαφωνώ απόλυτα. Η οικογένεια είναι ο πυρήνας της κοινωνίας μας! Ένα τέτοιο νομοσχέδιο θα ανοίξει τον ασκό του Αιόλου. Είναι πολλές οι φωνές ας ελπίσουμε πως θα εισακουστούν.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 16:16 | Ειρήνη

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο διότι δεν είναι ηθικό. Είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι και η οικογένεια αποτελείται από την ένωση άνδρα και γυναίκας.Ηδη υπάρχει η δυνατότητα συμφώνου συμβίωσης για αυτά τα άτομα .Είναι αμαρτία να ευλογεί η εκκλησία ομοφυλόφιλους και ποσο μάλλον να βαπτίζουν τα παιδιά τους ,τα οποία δεν διάλεξαν να έχουν αυτούς τους γονείς.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 15:41 | Γλυκερία

    ΣύνδεσμοςΔιαφωνώ διότι:
    1. Δεν υφίσταται ένωση σε άτομα που δεν είναι συμπληρωματικά ανατομικά και βιολογικά.
    2. Η αρχή της ζωής και συνεπώς η ανθρώπινη ύπαρξη στηρίζεται στην ετεροφυλικότητα.
    Και τέλος η οικογένεια και ο γάμος δεν είναι δικαιώματα είναι θεσμός.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 15:54 | Θεοδωρα ιωαννιδου

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχεδιο καθώς η ομοφυλοφιλία είναι θανάσιμη αμαρτία και ως εκ τούτου δεν υφίσταται πνευματική ένωση δύο ανδρών η’ δύο γυναικών.Αυτοι που προσπαθούν να το περάσουν ως φυσιολογικό έχουν διεστραμμένο νου,είναι απόμακροι απτην εκκλησία κ τον Λόγο του Θεού κ πασχουν ηθικά.Δεν μπορώ να φανταστώ ένα παιδί που δεν θαχειπρότυπο μητέρα κ πατέρα πόσο πιο επιρρεπή θα είναι στην αμαρτία αλλά κ πόσα ψυχολογικά θέματα δεν θα μπορέσει να διαχειριστεί λόγω της απουσίας αυτών των προτύπων..εύχομαι ολόψυχα να μην περάσει…

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 15:56 | Ευθυμία

    Πώς είναι δυνατόν να επιμένετε να νομιμοποιήσετε το κατ’εξοχήν παράνομο και αφύσικο!!! Η ίδια επιστήμη την οποία επικαλειστε και είστε δήθεν υπέρμαχοι έχει αποδείξει πως η ομοφυλοφιλία είναι διαστροφή! Πώς, λοιπόν, άνθρωποι νοήμονες θα ψηφίσουν να επιτραπεί η ανατροφή αθώων παιδιών σε ανθρώπους άρρωστους! Ποιες πιέσεις είναι πιο ισχυρές απο την κοινή λογική και τον ανθρωπισμό σας, κύριοι βουλευτές; Όσοι απο εσάς πιστεύετε στον Μεγαλοδυναμο που δημιούργησε δύο φύλα πως θα αντικρίσετε ξανά την εικόνα του; Τον Σταυρό του; Πώς θα τολμήσετε νά εισέλθετε σε εκκλησία;

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 15:58 | Φώτης Αστερίου

    Ο Αντώνης Καραμπατζός είναι καθηγητής του αστικού δικαίου στη Νομική Σχολή του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, διδάκτορας του αστικού δικαίου στο πανεπιστήμιο Tubingen της Γερμανίας και με μεταδιδακτορική ειδίκευση στο αγγλοσαξονικό δίκαιο των συμβάσεων στο UCL του Λονδίνου.

    Και δήλωσε τα εξής:

    Προφανώς σε νομικό και συνταγματικό επίπεδο ΔΕΝ μπορούν τα δικαιώματα να μπαίνουν ούτε στο ζύγι πλειοψηφίας- μειοψηφίας, ούτε στο ζύγι βεβαίως των δημοσκοπήσεων.
    Από εκεί και πέρα, προφανώς οι δημοσκοπήσεις λαμβάνονται υπόψη σε πολιτικό επίπεδο προκειμένου να προχωρήσει μια κυβερνητική πρωτοβουλία ή όχι.
    Αλλά σε επίπεδο προστασίας ανθρωπίνων δικαιωμάτων κάτι τέτοιο είναι αδιάφορο.

    Συζήτηση γίνεται επίσης και για τις ηθικές σταθμίσεις που πρέπει να έχει ένας νόμος.
    Και το ερώτημα τελικά είναι τι είναι ηθική σε ένα νόμο και αν μπορεί μια μειοψηφία ή μια πλειοψηφία να ορίζει το ηθικό ή το ανήθικο στη ζωή των ανθρώπων.

    Κατά τη γνώμη μου, αλλά και κατά τη γνώμη των σοβαρότερων και πιο έγκριτων φιλοσόφων του δικαίου διεθνώς, ΔΕΝ μπορεί μια κοινωνική πλειοψηφία να επιβάλει πρότυπα ζωής ως προς τις βασικές βιοτικές επιλογές σε μειοψηφίες ή σε ομάδες ανθρώπων. Δεν μπορεί δηλαδή να υποτάσσονται ως προς τις βασικές τους βιοτικές επιλογές πρόσωπα και κοινωνικές ομάδες στις επιταγές της πλειοψηφίας. Αυτό δεν γίνεται. Αυτό είναι αντίθετο στην αξία του ανθρώπου.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 14:13 | Κατερίνα Ιντσέπελη

    Διαφωνώ διότι:
    1. Η οικογένεια και ο γάμος δεν είναι δικαιώματα είναι θεσμός.
    2. Δεν υφίσταται ένωση σε άτομα που δεν είναι συμπληρωματικά ανατομικά και βιολογικά.
    3. Η αρχή της ζωής και συνεπώς η ανθρώπινη ύπαρξη στηρίζεται στην ετεροφυλικότητα.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 14:14 | Ε.Κ.

    Διαφωνώ ως προς το θέμα της τεκνοθεσίας. Θα μπορούσε να ρυθμιστεί το θέμα των υπαρχόντων τέκνων ομοφυλόφιλων ζευγαριών με άλλους νομικούς τρόπους. Θεωρώ ότι πρόκειται για εγωϊσμό και όχι δικαιωματισμό των ζευγαριών αυτών. Αλλά ακόμη και αν δεχθούμε το δικαιωματισμό των ενηλίκων, υπερτερεί άραγε έναντι του δικαιωματισμού των ανήλικων τέκνων να έχουν και να βιώσουν το μητρικό και πατρικό πρότυπο?? Είναι αλήθεια ότι τα παιδιά χρειάζονται αγάπη, γιατί όμως θεωρείται δεδομένη ότι θα προσφέρεται από τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια? Οι σχέσεις των ομοφυλόφιλων ζευγαριών δεν είναι περίπου ίδιες με αυτές των ετεροφυλόφιλων (π.χ. εντάσεις, χωρισμοί κλπ). Το σκεπτικό που προβάλλεται ότι δηλαδή είναι καλύτερα για τα παιδιά των ιδρυμάτων να ζουν με τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια είναι απλά δικαιολογία. Και ως προς τα ιδρύματα, ας προσέξει η κυβέρνηση να διασφαλίζει κατάλληλες συνθήκες διαβίωσης και εκπαιδευμένους επαγγελματίες και να απλοποιήσει τις διαδικασίες υιοθεσίας. Κλείνω με ένα (ρητορικό) ερώτημα. Είναι σίγουρη η κυβέρνηση ότι θα μπορέσει να αποτρέψει πιθανή αγοραπωλησία παιδιών, που μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε χώρα του κόσμου και να νομιμοποιηθεί ως τεκνοθεσία εδώ?

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 14:18 | ΜΠΕΝΙΑ ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ

    Προσυπογράφω με όλη μου την καρδιά στο νομοσχέδιο που ενσαρκώνει την κοινή λογική, τον ανθρωπισμό και την επιστημοσύνη!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 13:43 | Γιωργος

    Τα δικαιώματα ενος ανθρωπου σταματουν εκει που ξεκινουν καποιου αλλου. Τα δικαιωματα των ομοφυλόφιλων ωστοσο οχι μονο δεν σταματούν, αλλα καταπατουν. Θεσμους, αξιες, παραδοσεις, πιστη, και συντομα… μικρα παιδια! Ντροπη σας, η ψηφος μας πηγε χαμενη…

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 13:44 | Ανδρέας Παπαδάκης

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο, υπάρχει το σύμφωνο συμβίωσης που τους καλύπτει και όπου δεν τους καλύπτει ας το επεξεργαστεί το κράτος

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 13:34 | Θαλεια Σ.

    Ειναι ελευθεροι να κανουν μεταξυ τους αυτο που επιθυμουν. Τα παιδια ομως τι τα θελουν. Οτι και να κανουν η φυση απο μονη της τους πεταει εξω. Τα παιδια που θελουν, τα κανει ΜΟΝΟ Η ΣΥΖΕΥΞΗ ΑΡΣΕΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΘΗΛΥΚΟΥ. Αρα Εμποριο αγεννητου και γεννημενου παιδιου!!!!ΟΧΙ ΠΟΤΕ.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 13:53 | Μαρία Σ

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο, με προσβάλει ως Ελληνίδα ορθόδοξη.
    Ν’αποσυρθεί άμεσα, είναι ντροπή για τη χώρα μου, τη παιδεία μου, την οικογένειά μου.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 13:38 | Μαρία Σκλαβουνου

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο, με προσβάλει ως Ελληνίδα ορθόδοξη.
    Ν’αποσυρθεί άμεσα, είναι ντροπή για τη χώρα μου, τη παιδεία μου, την οικογένειά μου.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:28 | Πλασσαρα Χρυσαυγη

    Διαφωνω με το νομοσχεδιο σας που προσβαλει τον ιερο θεσμο του γαμου ως μυστηριακη πραξη ενωσης ανδρος και γυναικος.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:35 | Σοφία Ι.

    Τα παιδιά χρειάζονται γυναίκα που θα είναι η μητέρα τους και άνδρα που θα είναι ο πατέρας τους. Δικαιώματα έχει ο καθένας, τα παιδιά αυτά δεν έχουν δικαίωμα να μεγαλώσουν σωστά? Βλέπουμε τόσα παιδιά ορφανά που έχουν ψυχολογικά προβλήματα. Είμαι γιατρός και απορώ με το σκεπτικό σας. Κρίμα που σας εμπιστεύθηκε ο Ελληνικός λαός.

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:49 | Κωνσταντίνος Κ.

    Διαφωνώ απόλυτος. Δεν θα έπρεπε να έρθει ποτέ ένα τέτοιο έκτρωμα προς ψήφιση ποτέ στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, στην Ελλάδα. Πρέπει να αποσυρθεί άμεσα, δηλαδή εχθές. Είδη η κοινωνία μας βρίσκεται σε κακό χάλι. Βλέπετε τα παιδιά μας πως έχουν γίνει, έχουν γίνει αγρίμια χωρίς ήθος και φραγμούς, χωρίς πιστεύω. Υπάρχει μόνο ο πατέρας και η μητέρα και τίποτα άλλο. Όλα τα υπόλοιπα είναι προσωπικά πάθη, πιστεύω και φιλοδοξίες που είναι ενάντια στη φύση και τον Θεό. Κανένας δεν έχει απαγορεύση τι θα κάνεις στο κρεββάτι σου. Είσαι ελεύθερος να κάνεις ότι θέλεις!! Αλλά ως εκεί!! Υπάρχει και το σύμφωνο συμβίωσης που καλύπτει νομικά όλες τις πολιτικές φιλοδοξίες των ομοφυλόφιλων. Τότε γιατί τέτοια βιασύνη!!! Προεκλογικά δεν είχε αναφερθεί κάτι για το θέμα αυτό για να ξέρει ο κόσμος. Το κρύψατε επιμελώς, επίτηδες. Ούτε φυσικά στα ΜΜΕ έλεγαν κάτι. Αποσύρετε τώρα αυτό το νόμο γιατί η Χώρα μας θα βρεθεί σε δύσκολες καταστάσεις μελλοντικά και όπως λέει ο σοφός λαός μας και το κρίμα στο λαιμό σας!!!

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 11:15 | Αναστάσιος Π

    Το νομοσχέδιο αυτό είναι η ταφόπλακα της Οικογένειας, ποια είναι η μητέρα σε μια οικογένεια ομοφυλόφιλων; τι θα απαντήσουμε στο παιδί όταν ρωτήσει πια γυναίκα και γιατί το γέννησε, για 20.000ευρώ; πια η αξία της μητέρας όταν υποβιβάζεται σε αναπαραγωγική μηχανή, και τα παιδιά όχι καρπός αγάπης αλλά μέσο για την επιβεβαίωση της παρέκκλισής μας.
    Ντροπή στην κυβέρνηση της Χώρας μας που μεγαλούργησε όταν στηριζόταν σε αξίες και ιδανικά και όχι στον δικαιωματισμό, και ας μην ξεχνάμε ότι όταν βιάζεται η φύση πάντα αντιδρά ( δυστυχώς για τους ‘προοδευτικούς’ οι νόμοι της φύσης είναι πάντα ίδιοι εδώ και χιλιάδες χρόνια).

  • 29 Ιανουαρίου 2024, 10:45 | Γαρυφαλλια Ε.

    Διαφωνω με το νομοσχεδιο,ως μητερα,ως ανθρωπος,ως πολιτης αυτης της χωρας. Η πραγματικοτητα σημερα αυτης της κοινωνιας οπως εξελισσεται,με βια,ανομια,φτωχεια,απαιδευσια σας ειναι αδιαφορα.Νομοθετειτε με κριτηρια ψηφοθηρικα,αυτοανακηρυσεστε προοδευτικοι με ενα νομοσχεδιο που κ αθελα σας η και ηθελημενα υποσκαπτει τα θεμελια της ελληνικης κοινωνιας.Γι ακομη φορα ο ελληνικος λαος διχαζεται,για ακομη φορα,θα στοχοποιηθουν οι διαφωνουντες οπως εγινε με τη συμφωνια των Πρεσπων. Ειλικρινα θεωρω αγνοειται την αλλη πλευρα,οχι μονο των απλων πολιτων αλλα κ των εξειδικευμενων επιστημονων. Για ακομη μια φορα ο Ελληνας με ιδανικα θα απομεινει μονος του. Τη χωρα αυτη ομως στις δυσκολες περιστασεις τα ιδανικα την εσωσαν.