ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣΤΗΣ ΣΥΝΑΨΗΣ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ – ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Σύναψη γάμου από πρόσωπα του ιδίου φύλου – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 1350 Αστικού Κώδικα

 

Στην παρ. 1 του άρθρου 1350 του Αστικού Κώδικα, περί των όρων σύναψης γάμου, προστίθεται νέο, πρώτο, εδάφιο, και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:

«Άρθρο 1350
Όροι για τη σύναψη γάμου

Ο γάμος συνάπτεται μεταξύ δύο προσώπων διαφορετικού ή ίδιου φύλου. Για τη σύναψη γάμου απαιτείται συμφωνία των μελλονύμφων. Οι σχετικές δηλώσεις γίνονται αυτοπροσώπως και χωρίς αίρεση ή προθεσμία.».

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 14:14 | Κλήμης

    Το άρθρο είναι αντισυνταγματικό, καθώς το Ελληνικό Σύνταγμα ξεκινάει με την φράση: Εις το όνομα της Aγίας και Oμοουσίου και Aδιαιρέτου Τριάδος.

    Ενώ αναφέρει επίσης: Το κείμενο της Aγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο (άρθρο 3, παράγραφος 3 του Ελληνικού Συντάγματος).

    Ως εκ τούτου, διαφωνώ πλήρως με τον γάμο μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου. Διαφωνώ πλήρως με την υιοθεσία τέκνων από ζευγάρια ατόμων του ιδίου φύλου. Διαφωνώ πλήρως με τις εκτρώσεις (προηγούμενοι νόμοι νομιμοποίησης εγκλημάτων). Διαφωνώ πλήρως με το αυτόματο διαζύγιο. Διαφωνώ πλήρως με το σύμφωνο συμβίωσης.

    Η εκάστοτε Ελληνική Κυβέρνηση οφείλει να νομοθετεί με γνώμονα την αναβάθμιση του ήθους των πολιτών.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 14:19 | ΕΛΕΝΗ

    Αντίθετη με τον γάμο των ομοφυλοφίλων.
    Τα παιδιά έχουν ανάγκη από μπαμπά και μαμά. Η παρένθετη μητέρα υποβιβάζει το πρόσωπο της γυναίκας σε μηχανή αναπαραγωγή, χωρίς συναισθήματα . Καταλύεται κάθε νόμος της βιολογίας, απ’ όπου κι αν το κοιτάξει κανείς.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 14:45 | κατερινα

    Συμφωνω οχι αποκλεισμους και διακρισεις

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 14:26 | Δεσποινα

    Δεν συμφωνω με αυτο το νομοσχέδιο ούτε στο απειροελάχιστο !! Κάθε παιδί πρέπει να μεγαλώσει σε μια οικογένεια με πατέρα και μητερα!

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 13:12 | Πασχαλίνα Φώτη

    ΟΧΙ σ’αυτό το νομοσχέδιο το αντίθετο με την φύση του ανθρώπου όπως την δημιούργησε ο Θεός μας, άρρεν και θήλυ έπλασε ο Κύριος και μόνο μεταξύ αυτών είναι ευλογημένος ο γάμος από τον Ιησού Χριστό μας.Τα παιδιά έχουν μητέρα και πατέρα και αυτούς χρειάζονται για να μεγαλώσουν φυσιολογικά.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 13:38 | Νεκταρία

    Ανθρωποι που δε φοβούνται τον αφορισμό, που έχουν ήδη υποστεί, δε λαμβάνουν υπ’ όψιν ούτε τη φωνή του λαού, ούτε της Εκκλησίας, δηλαδή του Θεού. Από μόνο του αυτό δείχνει πόσο Χριστιανοί είστε. Τα κεράκια στην Καπνικαρέα δεν είναι απόδειξη πίστεως.

    Επομένως, εμείς ξέρουμε ότι θα προχωρήσετε ακάθεκτοι στο βδελυρό νομοσχέδιό σας, αλλά εσείς δεν ξέρετε ούτε κατά διάνοια τι σας περιμένει.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 13:20 | Κωνσταντίνος Λιάσκος

    Το νομοσχέδιο είναι ενάντια στη θέληση της συντριπτικής πλειοψηφίας του Ελληνικού Λαού. Προβλήματα που προφανώς υπάρχουν με τις ήδη υπάρχουσες «οικογένειες» αυτού του τύπου θα μπορούσαν και θα έπρεπε να αντιμετωπιστούν με διαφορετικού είδους νομοθετικές ρυθμίσεις και όχι με καθολική αποδοχή και νομοθέτηση ενάντια στη βούληση του Ελληνικού Λαού και της Ορθοδόξου Πίστεως του. Δε γίναμε ξαφνικά πιο «έξυπνοι» στη γενιά μας και με το περιτύλιγμα της ισότητας και της ισονομίας (που όντως μέριμνα για τις ήδη υπάρχουσες οικογένειες αυτού του τύπου θα έπρεπε να υπάρξει, προφανώς με διαφορετικό τρόπο) να νομοθετούμε ενάντια στην Πίστη μας, στις παραδόσεις μας, στην ιστορία μας και σε ότι μας καθορίζει ως Έλληνες. Κρίμα…

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 13:02 | Παναγιώτα

    Ίσα δικαιώματα σε όλους, ανεξάρτητα από τις επιλογές τους

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 12:19 | Δημήτρης

    ΚΑΙ ΕΓΏ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ. ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙΤΕ ΤΟ ΜΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ! ΚΑΤΑΣΤΡΈΦΕΤΑΙ Η ΨΥΧΉ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, ΑΝΕΠΊΤΡΕΠΤΟ ΈΓΚΛΗΜΑ.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 12:37 | Νίκος

    Μὴ πλανᾶσθε, οὔτε πόρνοι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι
    Απόστολος Παύλος (Α΄ Κορ. στ΄ 9-10)

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 12:31 | Αργυρώ Μπουγατσά

    Όχι στο νομοσχέδιο του «γάμου» υπέρ των ομοφυλόφιλων!!! Δεν θα μας επιβάλετε το αφύσικο ως φυσιολογικό!Τα παιδιά έχουν και αυτά δικαιώματα, τα οποία τα προστατεύει το σύνταγμα, σύμφωνα με το οποίο κάθε παιδί πρέπει να μεγαλώνει με την μάνα του και τον πατέρα του,όχι με γονέα α’ και γονέα β’,αφήστε ήσυχα τα παιδιά μας,δεν θα κάνουμε την αμαρτία νόμο!!!Αυτό το νομοσχέδιο πάει κόντρα στο νόμο του Θεού, δεν συμφωνούμε, θα αντισταθούμε!!!

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 12:24 | Χριστίνα Ορθοδοξία

    Είμαι κατά του «γάμου»των ομοφυλοφίλων και λέω Όχι και στην τεκνοθεσια ανυπεράσπιστών παιδιών.
    Ο γάμος εννοείται καὶ ορίζεται ως σαρκικὴ ένωση ανδρὸς καὶ γυναικός, απὸ τὴν οποία μὲ τὴν γέννηση τέκνων εξασφαλίζεται η διαιώνιση του ανθρωπίνου γένους, η συνέχιση της ανθρώπινης υπαρξης, τὸ ειναι του ανθρώπου. Αυτὸ ειναι τόσο αυτονόητο καὶ αναμφίβολο.
    Ο Θεός έκανε άνδρα και γυναίκα (Γενν.) και ευλόγησε τον γάμο ως Μέγα Μυστήριο δεν ευλόγησε ομοφυλόφιλους αλλά τους έκαψε με πυρ και θειάφι τα Σόδομα και Γόμορρα τη σημερινή νεκρά θάλασσα.

    Αυτό το επαίσχυντο νομοσχέδιο δεν αποσκοπεί σε τίποτε καλό/αγαθό αλλά σε διαστροφή του ανθρώπινου γένους,σε διάλυση της φυσιολογικής οικογένειας ,σε παρακμή, σε όλεθρο του ανθρώπου ως οντότητα, σε δολοφονία παιδικών ψυχών προβάλλοντας το πάρα φύσιν, την ανωμαλία, την τρέλα,την διαστροφή ως κάτι φυσιολογικό ενώ δεν είναι.
    Πόσο φυσιολογικό είναι να βλέπεις ένα άντρα με μούσια να είναι βαμενος και να φοράει φούστα δηλαδή να έχει μετατρέψει τον εαυτό του σε ενα απαίσιο εξευτελιστικό θέαμα επειδή δεν έχει βρεί τον εαυτό του, οπότε είναι ένας προβληματικός άνθρωπος ο οποίος χρήζει βοήθεια πνευματικού ειδικού για να θεραπευτεί. Είναι δυνατόν τέτοιου είδους άνθρωποι να προβάλλονται και να έχουν προνόμια στη κοινωνία ως κάτι το διαφορετικό ενώ είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ και επικίνδυνο για την κοινωνία!
    Αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να βοηθηθούν πνευματικά και να μην δικαιώνει ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ουτε κατα διάνοια το Κράτος να κάνεις νομους που είναι ΚΑΤΑ του ανθρώπινου γένους.
    Θα μας βρείτε αντιμέτωπους σε όλα αυτά τα δολοφονικά νομοσχέδια που υποστηρίζεται!

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 12:21 | Αλκιβιάδης

    Φυσικά και διαφωνώ σε όλα!!!

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 12:07 | Αγραφιώτη Χριστίνα

    Είμαι κατά του «γάμου»των ομοφυλοφίλων και λέω Όχι και στην τεκνοθεσια ανυπεράσπιστών παιδιών.
    Ο γάμος εννοείται καὶ ορίζεται ως σαρκικὴ ένωση ανδρὸς καὶ γυναικός, απὸ τὴν οποία μὲ τὴν γέννηση τέκνων εξασφαλίζεται η διαιώνιση του ανθρωπίνου γένους, η συνέχιση της ανθρώπινης υπαρξης, τὸ ειναι του ανθρώπου. Αυτὸ ειναι τόσο αυτονόητο καὶ αναμφίβολο.

    Αυτό το επαίσχυντο νομοσχέδιο δεν αποσκοπεί σε τίποτε καλό/αγαθό αλλά σε διαστροφή του ανθρώπινου γένους,σε διάλυση της φυσιολογικής οικογένειας ,σε παρακμή, σε όλεθρο του ανθρώπου ως οντότητα, σε δολοφονία παιδικών ψυχών προβάλλοντας το πάρα φύσιν, την ανωμαλία, την τρέλα,την διαστροφή ως κάτι φυσιολογικό ενώ δεν είναι.
    Πόσο φυσιολογικό είναι να βλέπεις ένα άντρα με μούσια να είναι βαμενος και να φοράει φούστα δηλαδή να έχει μετατρέψει τον εαυτό του σε ενα απαίσιο εξευτελιστικό θέαμα επειδή δεν έχει βρεί τον εαυτό του, οπότε είναι ένας προβληματικός άνθρωπος ο οποίος χρήζει βοήθεια πνευματικού ειδικού για να θεραπευτεί. Είναι δυνατόν τέτοιου είδους άνθρωποι να προβάλλονται και να έχουν προνόμια στη κοινωνία ως κάτι το διαφορετικό ενώ είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ και επικίνδυνο για την κοινωνία!
    Αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να βοηθηθούν πνευματικά και να μην δικαιώνει ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ουτε κατα διάνοια το Κράτος να κάνεις νομους που είναι ΚΑΤΑ του ανθρώπινου γένους.
    Θα μας βρείτε αντιμέτωπους σε όλα αυτά τα δολοφονικά νομοσχέδια που υποστηρίζεται!

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 12:45 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Αξιότιμες κύριες/Αξιότιμοι κύριοι,

    Φρονώ πως είναι άλλο να μάχεσαι για την αποδοχή της σεξουαλικής διαφορετικότητας, και την αστιγμάτιστη, ελεύθερη συμμετοχή στην κοινωνική ζωή και είναι διαφορετικής τάξης ζήτημα να θέλεις να ανατρέψεις εκ βάθρων τις οικογενειακές σχέσεις, τα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά πρότυπα, εν τέλει τα θεμέλια της κοινωνικής ζωής στον τόπο μας, επειδή έτσι αξιώνει ο πανσεξουαλισμός του νέου εμπορευματικού/καταναλωτικού ολοκληρωτισμού. Από τη γνήσια και ειλικρινή αυτή ανεκτικότητα όμως, την οποία σήμερα πια κανένας δεν αμφισβητεί σοβαρά, μέχρι τη νομοθετική απονομή πλήρους θεσμικής υπόστασης στην ομοφυλόφιλη σχέση, υπάρχει μεγάλη ακάλυπτη απόσταση.

    Το εν θέματι νομοσχέδιο οδηγεί λογικοκρατικά σε επαναπροσδιορισμό της αντίληψής μας για τον γάμο και την οικογένεια, ώστε να ενσωματωθεί η αντίληψή τους για τη ρευστότητα των φύλων. Κάτι που ισοδυναμεί με ανατροπή μιας ανθρωπολογικής σταθεράς που συνόδευε όλες τις ανθρώπινες κοινωνίες, όριζε την έμφυλη δυαδικότητα της οικογένειας και την συναρτούσε από την ύπαρξη του εκάστοτε πατρικού και μητρικού προτύπου που συνεισφέρει στην ανατροφή των παιδιών, καθώς η οικογένεια πάντα προϋπέθετε τα δύο φύλα. Την αρχή της συμπληρωματικότητας των δύο φύλων την αντικατέστησε το δόγμα της συμπεριληπτικότητας και την αξία της ελευθερίας ο νόμος του δικαιωματισμού.

    Ο γάμος είναι το θεσμικό επιστέγασμα που διαμορφώνει την οικογένεια και η οικογένεια, ως ιδεότυπος, είναι ο πυρήνας της κοινωνίας.

    Τα δικαιώματα που επιχειρείται να προωθηθούν δημιουργούν προϋποθέσεις αδιέξοδων καταστάσεων. Η απρονοησία της Κυβέρνησης προσπερνά αβίαστα το ανθρωπολογικό βάθος που αγγίζει το επιχειρούμενο και τις αρνητικές μη αναστρέψιμες συνέπειες που θα βιώσουν τα παιδιά μας στην αυριανή κοινωνία της Ελλάδας.

    Εάν τραυματίσεις την φυσιολογική ψυχοσωματική ανάπτυξη του παιδιού που συνδέεται με τις θέσεις και τους ρόλους τους βιολογικά προσδιορισμένους από το βιολογικό υπόστρωμα των αναγκών, των θέσεων και των ρόλων των φύλων, έχεις αποδομήσει το σύνολο της προσωπικότητάς τους και της μετέπειτα ζωής των παιδιών. Παιδιά που -με πιθανότητα που προσεγγίζει τη βεβαιότητα- καταλήγουν χειραγωγήσιμο υλικό εάν καταρρακωθεί ο βιολογικός πυρήνας συγκρότησης της προσωπικότητάς τους.

    Προσπαθώ δημοκρατικά να αντιταχθώ στην επιβαλλόμενη και στον τόπο μας ιδεολογία του πολιτικώς ορθού. Το όλο θέμα είναι θέμα κοινής λογικής και προσωπικής και κοινωνικής ηθικής.

    Καλώ με ειλικρινή σεβασμό τους κκ Βουλευτές να σεβαστούν την ιδιοπροσωπία του λαού μας, την ιστορία, τις παραδόσεις, τον πολιτισμό μας. Οι κυβερνήσεις και οι πολιτικοί που έχει ανάγκη ο τόπος δεν είναι για τα εύκολα, είναι για τα δύσκολα, αλλά αληθινά και συνετά. Αναμένω να πάρετε θέση με την ψήφο σας και όχι να απέχετε «μεσοβέζικα» πριμοδοτώντας την υπερέχουσα άποψη υπερψήφισης, καθόσον όλοι γνωρίζουμε ότι λαμβάνετε υπόψη η απόλυτη πλειοψηφία επί των παρόντων βουλευτών (αρ. 67 Σ.).

    Εκ των ανωτέρω, καλώ τους κκ Βουλευτές ΝΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΠΕΧΟΥΝ από την ψηφοφορία του νομοσχεδίου. Να σταθούν στο ύψος της ιστορικής κρισιμότητας, σεβόμενοι την δημοκρατική ψήφο που τους εμπιστεύτηκε ο λαός της Ελλάδας.

    Με εκτίμηση.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 12:13 | ΤΑΣΟΣ ΠΑΠΑΦΡΑΓΚΑΣ

    ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ. ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙΤΕ ΤΟ ΜΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ!

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 12:03 | Γεώργιος Στεφάνου

    Ως ορθόδοξος χριστιανός είμαι αντίθετος στη νομιμοποίηση πολιτικού γάμου μεταξύ δύο ατόμων του ίδιου φύλου. Όχι γιατί έτσι θέλω εγώ, αλλά γιατί αυτό είναι το θέλημα Του Θεού.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 12:16 | ΝΙΚΟΛΕΤΑ

    ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 12:35 | ΙΩΑΝΝΗΣ

    Το παρόν νομοσχέδιο είναι απαραδεκτο και ενάντια στη βούληση της πλειοψηφίας του Ελληνικού λαού. Ήδη με το Σύμφωνο Συμβίωσης έχουν ληθεί όλα σχεδόν τα νομικά ζητήματα αυτής της ισχνύς μειοψηφίας των συνανθρώπων μας. Κάποια θέματα που αφορούν την πολύ μικρή μειοφηφία της ήδη μικρής μειοψηφίας, θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν με κάποιες συμπληρωματικές διατάξεις. Ο ΜΟΝΟΣ λόγος που θέλετε να περάσετε το «γάμο» είναι αποκλειστικά η υιοθεσία και αργότερα η απόκτηση τέκνου από «παρένθετη» μητέρα. Μιλάτε για δικαιώματα των ομοφυλοφίλων και δεν νοιάζεστε για τα δικαιώματα των παιδιών, που θα μεγαλώσουν χωρίς μητέρα ή πατέρα, όχι από αναγκαστική φυσική κατάσταση (ορφάνια), αλλά από την επιλογή κάποιων να γεμίσουν τα αφύσικα συναισθηματικά κενά τους. Επιπλέον έρχεστε από το παράθυρο να νομιμοποιήσετε την απαράδεκτη και ρατσιστική,έναντι των γυναικών, πρακτική της «παρένθετης» μητέρας, όσων αποκτούν παιδιά με τη μέθοδο αυτή από το εξωτερικό. Όποιος, λοιπόν έχει χρήματα να «αγοράσει» ένα τέτοιο παιδί από το εξωτερικό θα μπορεί άνετα και «νόμιμα» να το «παραγγέλνει»… Εάν αυτό δεν είναι ρατσισμόςς και στην ουσία… «μισογυνηδισμός», τότε τί είναι…!

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 11:31 | Ελένη Τ.

    Σε διαβούλευση το βγάλατε, σοβαρά υπ’όψιν θα λάβετε την πλειοψηφία των αρνητικών σχολίων; Διότι έχουμε άσχημη εμπειρία από το παρελθόν. Το παίζετε Δημοκράτες, αλλά δεν είστε. Ρίχνετε στάχτη στα μάτια για άλλη μια φορά, αλλά διόλου σας ενδιαφέρει η βούληση του λαού, που σας αρέσει δεν σας αρέσει, στην πλειοψηφία του είναι Ελληνορθόδοξος και παραδοσιακός. Λέτε πολλοί ναι στην ισότητα, ναι στα δικαιώματα, όχι στους διαχωρισμούς, αλλά όταν σας συμφέρει τα λέτε. Για τα δικαιώματα του αγέννητου παιδιού ούτε που σας νοιάζει, για τα δικαιώματα των ανεμβολίαστων και το δικαίωμα στην αυτοδιάθεση του σώματος στην κόβιντ εποχή, ούτε που σας ένοιαξε, τότε δεν μιλούσατε για διαχωρισμούς. Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο! Πολλοί μιλάτε για αγάπη και κατηγορείτε αυτούς που δεν συμφωνούν με το νομοσχέδιο-έκτρωμα για έλλειψη αγάπης, αλλά προσωπικά περισσότερο μίσος βλέπω σ’εσάς καθώς, οτιδήποτε δεν συμφωνεί με τα δικά σας πιστεύω το αναθεματίζετε και συνεχώς κατηγορείτε τους άλλους που έχουν διαφορετική γνώμη. Έχετε καταλάβει ότι αποστρεφόμαστε την ομοφυλοφιλική πράξη σαν πάθος, όπως και όλα τα πάθη και όχι τον ομοφυλόφιλο του οποίου ευχόμαστε την μετάνοια, όπως ευχόμαστε και τη μετάνοια ολονών μας; Ενώ οι υποστηρικτές των LGBTQ+ κατηγορούν όχι τα δικά μας πάθη, αλλά εμάς τους ίδιους ως υποκριτές και απάνθρωπους, τρέφοντας οι ίδιοι μίσος για τους μη έχοντες τη δική τους άποψη. Και έλεος να το παίζετε και πιο αγαπητικοί, δημοκράτες, ελεήμονες και υπερασπιστές ελευθεριών από τον ίδιο τον Θεό! Έλεος! Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα και όποιος θέλει μπορεί να βρει τις απαντήσεις σε Παλαιά και Καινή Διαθήκη, αλλά μόνο ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω. Και σ’ένα σχόλιο που λέει ότι η ζωή είναι μία, απαντούμε ότι η ζωή είναι αιώνια και ποιοι θα την κληρονοήσουν δε θα το αποφασίσω εγώ ή εσύ, αλλά ο Δικαιοκρίτης Θεός, που είναι Ένας και ο Ίδιος για όλους μας και Εκείνος έχει θέσει τους όρους.
    ΥΓ. Για να προλάβω τις κατηγορίες περί ψεκασμένων, οπισθοδρομικών, σκοταδιστών και απαίδευτων, να πούμε ότι και πτυχία έχουμε και μεταπτυχιακά δύσκολα και όχι αγορασμένα έχουμε και ξένες γλώσσες μιλάμε και στη γλωσσα της αγάπης προσπαθούμε να εντρυφούμε και ακολουθούμε τον Χριστό που είναι το Φως, Αλήθεια, η Οδός και η Ζωή! Και τους εχθρούς μας προσπαθούμε να αγαπάμε, σε αντίθεση με τους εξτρεμιστές, γιατί ο επόμενος χαρακτηρισμός που θα δώσετε σίγουρα είναι «Χριστιανοταλιμπάν». Φτάνει πια!

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 11:00 | Κώστας Καφετζόπουλος

    ΟΧΙ στο νομοσχέδιο, όχι στην οριοθέτηση γάμου μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου.
    Δεν είναι γάμος η συμβίωση δυο ατόμων ίδιου φύλου, και θα έπρεπε να καλύπτεται από το σύμφωνο συμβίωσης κάθε νομική και κοινωνική κάλυψη τόσο της σχέσης ατόμων ίδιου φύλου όσο και κάθε άλλης συμβίωσης. Αυτή η εμμονή με την ονομασία «γάμος» στην «συμβίωση» οδηγεί σε σύγχυση ρόλων που αργά ή γρήγορα οδηγεί σε αδιέξοδα και δημιουργεί προβλήματα αντί να λύνει τα υπάρχοντα.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 11:38 | Ηλίας

    Ανοίγουν οι ασκοί του Αιόλου. Αύριο θα ζητήσουν οι μουσουλμάνοι πολιτικό γάμο με τέσσερις γυναίκες. Μεθαύριο οι μορμόνοι με πενήντα.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 11:38 | Ισίδωρος Βαροτσης

    Τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να μεγαλώνουν σε φυσιολογικές οικογένειες! Σεβαστείτε τα δικαιώματα των παιδιών να έχουν μάνα και πατέρα! Κυρίως μάνα γιατί η μάνα είναι παράγων πολιτισμού και παιδείας! Όλοι οι άνθρωποι που έμειναν στην ιστορία είναι επειδή είχαν σπουδαίες μάνες! Μην παραβιάζετε τα δικαιώματα των παιδιών λοιπόν για τα δικαιώματα κάποιων ανθρώπων που έχουν μυαλό παιδιού… αλλά προήλθαν από φυσική οικογένεια με μάνα και πατέρα και τώρα προσπαθούν να μας πείσουν το αντίθετο…

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 11:43 | Δεσποινα

    Ναι στην ισότητα όλων των ανθρώπων !
    Είναι βασικό ανθρώπινο δικαίωμα !

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 11:32 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΝΑΥΠΛΙΩΤΗΣ

    ΟΧΙ. Γιὰ τὴν Ἐκκλησία, γάμος εἶναι ἡ συζυγία, ὄχι ἡ συντροφικότητα (Μητροπολίτης Μεσογαίας Νικόλαος)

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 11:48 | Ντεγιαννης Αναστάσιος

    Ένας πρόγονος μου δίκασε την χούντα πριν από 50 χρόνια.
    Ζω για την στιγμή που κάποιος άλλος δικαστής θα δικάσει την δικιά σας χούντα.
    Το 2023 έγιναν 2200 αιτήσεις για υιοθεσία από ζευγάρια που δεν μπόρεσαν να έχουν δικά τους παιδιά.
    Και από τα 127 παιδιά που είναι προς υιοθεσία δεν υιοθετήθηκε κανένα.
    Η ιστορία θα είναι αμείλικτη μαζί σας.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 11:43 | Ελεύθερος Πολιορκημένος

    Όσα αρνητικά σχόλια και να γραφούν η Αγγλοσαξονική ελίτ αποφάσισε κάτι και όλες οι κυβερνήσεις της ΕΕ θα ακολουθήσουν τρέχοντας.
    Φυσικά και δεν είναι σωστό να μας γυρίσουν με ένα νομοσχέδιο 4 χιλιάδες χρόνια πίσω , στα Σόδομα και Γόμορρα, αλλά για τις ορέξεις μιας μηδαμινής μειοψηφίας θα μας το επιβάλλουν.
    ΟΧΙ στην οπισθοδρόμηση στο 4000 π.Χ των Σοδόμων και Γομόρρων.
    Ναι στις φυσιολογικές οικογένειες.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 11:32 | Στεφ

    «Καθαρίστε από την πνευματική πανούκλα τη δυστυχισμένη την Ελλάδα, για να μπορέσουνε να δουλέψουνε οι άξιοι δουλευτάδες.. Τα σκουλήκια, για να σώσουνε την τιποτένια ύπαρξή τους, δεν αφήνουνε καμμιά άξια ψυχή να ορθοποδήσει, από συμφέρον κι από φθόνο. Όλοι τούτοι οι πνευματικοί σαλταδόροι έχουνε πιάσει τα πόστα, όλα τα πόστα, κι η δύναμή τους είναι ιερή συμμαχία που έχουνε κάνει μεταξύ τους, ενώ ο καθένας είναι σαν μια μυτζήθρα, που παριστάνει το κάστρο. Αλλά είναι δεμένοι μεταξύ τους, όπως είναι οι κάμπιες κολλημένες η μία δίπλα στην άλλη. Μόλις τις χωρίσει κανένας ψοφάνε. Έτσι πρέπει να γίνει και με τις ανθρωποκάμπιες που μαραζώνουνε το πνευματικό ολόδροσο δέντρο της φυλής μας.. Σήμερα που έφθασα «μέχρι των πυλών του θανάτου», τους καταγγέλω στον λαό μας, από πόνο βαθύ. Είναι νεκροθάφτες της κάθε αξίας.. Τίμια αδέρφια μου, καθαρογεννημένοι, ξεριζώστε αυτά τα φαρμακερά βρωμόχορτα!» Φώτης Κόντογλου, ένας μεγάλος Δάσκαλος του Γένους.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 11:28 | Δεσποινα

    Άμεση ψήφιση της ισότητας για κάθε φύλο για κάθε σεξουαλικο προσανατολισμό και ελεύθερη επιλογή. Είναι αδιανόητο να μην υπάρχει πλαίσιο που να υποστηρίζει την lgbtqi κοινότητα και τα παιδιά αυτών των ανθρώπων. Τα παιδιά χρειάζονται αγάπη για να μεγαλώσουν και αυτό κάλλιστα μπορεί να το προσφέρει ένα ομόφυλο ζευγάρι. Η ΕΨΕ με ανακοίνωση της θυμίζει σε όλους πως η ομοφυλοφιλια δεν είναι ψυχική ασθένεια . Ας φροντίσει το κράτος για την ισότητα και την ελευθερια όλων των ανθρώπων

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 11:52 | Κώστας Καραμάνης

    Το προτεινόμενο νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο και πρέπει να αποσυρθεί. Για τους εξής λόγους:

    – Οι ομοφυλόφιλοι έχουν εξασφαλισμένα τα δικαιώματα συμβίωσης τους μέσα από το θεσμοθετημένο σύμφωνο συμβίωσης. Ο πολιτικός γάμος αυτών δεν φέρνει κάτι διαφορετικό. Επίσης, δεν υπάρχει καμία ανάγκη ή πίεση για το πολιτικό γάμο.

    – Μεγάλο θέμα αποτελεί η πρόσβαση των ομοφυλόφιλων σε υιοθεσία, τεκνοθεσία και παρένθετη τεκνογονία. Στις πρώτες δύο περιπτώσεις προέχει το συμφέρον του παιδιού. Δεν μπορεί να δίνονται παιδιά σε κάποιους που δηλώνουν απλά «διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό», όπως οι ομοφυλόφιλοι. Με την ίδια λογική, αν κάποιοι άλλοι, με άλλους «σεξουαλικούς προσανατολισμούς» θέλουν να υιοθετήσουν ή τεκνοθετήσουν παιδιά θα πρέπει η Πολιτεία να τους τα δώσει και θα υπάρχει προηγούμενο. Στην περίπτωση της παρένθετης τεκνογονίας το θέμα είναι ακόμη χειρότερο γιατί θα δημιουργηθεί μία «βιομηχανία» δημιουργίας παιδιών, πράγμα εντελώς απαράδεκτο, οι άνθρωποι δεν είναι εμπορεύματα.

    – Η επιλογή των ομοφυλόφιλων να συμβιώνουν και να ζευγαρώνουν είναι μία πρακτική που δεν προσφέρει καμία δυνατότητα αναπαραγωγής. Έτσι, σε κάθε περίπτωση δεν θα υπάρχει ο βιολογικός δεσμός γονέα-παιδίου, τουλάχιστον για τον ένα ομοφυλόφιλο. Αυτό μελλοντικά μπορεί να αποδειχθεί πολύ αρνητικό για το παιδί μια που ο ένας γονέας του δεν θα το βλέπει σαν βιολογικό παιδί του.

    – Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι οι οποίοι απορρίπτουν συλύβδην την ομοφυλοφιλία και την υιοθεσία παιδιών από αυτούς. Η Ελλαδική Εκκλησία που εκπροσωπεί τους Έλληνες Ορθόδοξους έχει τοποθετηθεί καθαρά αρνητικά για το επερχόμενο νομοσχέδιο. Σύμφωνα με το Σύνταγμα της χώρας μας αναγνωρίζεται και προστατεύεται η Ορθόδοξη Εκκλησία, ενώ βλέπουμε ότι σήμερα υποβαθμίζεται και παρακάμπτεται από το σημαντικό ρόλο της ως κοινωνικός εταίρος.

    – Ο ιστός του Έθνους μας βασίζεται και στην οικογένεια. Το προτεινόμενο νομοσχέδιο αποδυναμώνει την οικογένεια. Η οικογένεια δεν είναι ότι νομίζει ο οποιοσδήποτε, με τον οποιοδήποτε «σεξουαλικό προσανατολισμό».

    – Δεν υπάρχει καμμία υποχρέωση της χώρας μας να νομοθετήσει κάτι τέτοιο. Στη γειτονική μας Ιταλία (και αλλού) δεν επιτρέπεται με κανένα τρόπο η απόκτηση παιδιού από ομοφυλόφιλους και είναι αποδεκτό. Δεν είναι ανάγκη να επιτρέπονται όλα, σε όλες τις χώρες. Έτσι και το επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι προσπαθούν να εξομοιώσουν τα δικαιώματα των παιδιών των ομοφυλόφιλων, με τα υπόλοιπα παιδιά είναι έολο. Είναι σαν να θέλει κάποιος να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα ένα όχημα που δεν πληρεί τις προδιαγραφές της χώρας.

    – Οι ομοφυλόφιλοι έχουν τη δική τους σεξουαλική προτίμηση. Αυτό δεν τους καθιστά επιλέξιμους για το οτιδήποτε. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου για να έχει κάποιος δικαίωμα σε κάτι, πρέπει να πληρεί συγκεκριμένες συνθήκες και σίγουρα ο τρόπος που απολαμβάνει κάποιος τον έρωτα δεν μπορεί να είναι κριτήριο.

    – Τέλος, η μεθόδευση από το Πρωθυπουργό για το συγκεκριμένο νομοσχέδιο είναι βαθύτατα αντιδημοκρατική. Προέτρεψε, και λόγω δεσπόζουσας θέσης μάλλον διέταξε όποιον διαφωνεί με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο, από το κόμμα του, να απόσχει. Οι Έλληνες Βουλευτές, βάσει του Συντάγματος πρέπει να ενεργούν ελεύθερα και βάσει της δικής τους βούλησης.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 11:11 | Δημήτρης Ρόδης

    Πραγματικά είναι αφελές να πιστεύει κάποιος πως δεν θα γίνει ο γάμος των ασθενών ψυχικά ανθρώπων, με την ασθένεια της ομοφυλοφιλίας.

    Ολα αυτά είναι προαποφασισμένα και οι εκάστοτε κυβερνήσεις εκτελούν εντολές. Ο κόσμος βαδίζει στόν παραλογισμό και την πλήρη απαξίωση της λογικής. Φυσικά και διαφωνούμε αλλά δεν θα μας ακούσει ο »κόσμος», ούτε έχει σημασία τι θα γραφεί εδω.

    Θα επικρατήσει κάθε τι μη φυσιολογικό ενάντια στο φυσιολογικό που είναι η δημιουργία του Θεού. Ζούμε την προετοιμασία του κόσμου σύμφωνα με ένα ύφος κα ήθος δαιμονικό.

    Ζούμε την προετοιμασία για μια νεα παγκόσμια τάξη επι γης. Ο έχων νου ας λογαριάσει υπο ποιόν μελλοντικό παγκόσμιο κυβερνήτη. Καλή μετάνοια σε όλους μας.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 11:46 | ΛΑΙΛΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    Σας παρακαλώ μην εμπλέκεται την υιοθεσία παιδιών με τα ομόφυλα ζευγάρια. Ο κάθε άνθρωπος μπορεί να κάνει ότι θέλει στο κρεβάτι του αλλά τα παιδιά πρέπει να μεγαλώνουν με μια κανονική μητέρα και έναν κανονικό πατέρα.Δεν έχει κανένας το δικαίωμα να αποφασίζει για ένα παιδί κάτι διαφορετικό. Έτσι είναι από την φύση τα πράγματα και έτσι πρέπει να διατηρηθούν.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 10:48 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

    Κάνουμε που κάνουμε τόσα κακά, μην τα κάνουμε και νόμο, περάσαμε τα εσκαμμένα.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 10:00 | Σοφία Κωνσταντινίδου

    Το ῾νομοσχέδιο῾ είναι ντροπή. Μεγαλύτερη όμως ντροπή είναι ότι θα ψηφιστεί, ενώ διαφωνεί η συντριπτική πλειοψηφία του λαού, παρ᾽όλη την πλύση εγκεφάλου από τα μέσα ενημέρωσης..

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 10:25 | Χρυσόστομος Γεωργακόπουλος

    Το νομοσχέδιο προσβάλλει τον Αιώνιο Νομοθέτη, τον Θεό, προσβάλλει την ίδια τη φύση.
    Είναι αντισυνταγματικό. Πού είναι η προστασία στην οικογένεια; Πού είναι η προστασία στα παιδιά;
    Μην συσσωρεύετε κι άλλη Θεϊκή Οργή, για να μην επαναληφθούν τα Σόδομα και τα Γόμορρα, τότε θα είναι αργά.
    Πάρτε το πίσω πριν είναι αργά.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 10:38 | Ευαγγελία Μπασδάρα

    Όχι στο νοσηρό νομοσχέδιο που στοχεύει στη δημιουργία αφύσικων παιδιών! Κάτω τα χέρια απ’ τα αγνά αθώα παιδιά!Στα κρεβάτια σας κάνετε ο, τι θέλετε αλλά πάνω απ’ τα κρεβατάκια των παιδιών πρέπει να σκύβει μια μάνα και ένας πατέρας!

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 10:42 | Λιανοπούλου Κυριακή

    Φυσικά και όχι στο γάμο των ομοφυλόφιλων ζευγαριών και στην υιοθεσία παιδιών!!Ο Θεός δεν κάνει λάθη!!! είναι παράλογο…

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 10:35 | Φώτης

    Όλα τα έχουμε ακούσει για αυτό το νομοσχέδιο, αλλά ποτέ κανέναν ειδικό κι έρευνες. Παρακάτω παρατίθονται μερικές:

    1) Έρευνα του Williams Institute στο UCLA School of Law, η μεγαλύτερη σε έκταση έρευνα (1986 – 2019) αναλύει με παιδιά 25 ετών μεγαλωμένα με γονείς ίδιου φuλou, ότι τα αγόρια με δύο μπαμπάδες έχουν διπλάσια πιθανότητα να γίνουν σαν αυτούς και τα κορίτσια με δύο μαμάδες τριπλάσια πιθανότητα να γίνουν σαν αυτές.
    👉 https://williamsinstitute.law.ucla.edu/press/nllfs-25-yo-press-release/
    👉 https://www.nbcnews.com/feature/nbc-out/adult-children-lesbian-parents-less-likely-identify-straight-study-finds-n989976

    2) School of Law Case Reserve University : Όταν υπάρχουν δύο μπαμπάδες ή δύο μαμάδες φυσικά και αυτό επηρεάζει την σε/τητα του παιδιού.
    👉 https://scholarlycommons.law.case.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1572&context=faculty_publications

    3) Δεν υπάρχει «γkει γονίδιο. Τα παιδιά δεν γεννιούνται με συγκεκριμένη τάση. Την αποκτούν στην πορεία ανάλογα με την παιδική τους ηλικία.
    👉 https://www.pbs.org/newshour/science/there-is-no-gay-gene-there-is-no-straight-gene-sexuality-is-just-complex-study-confirms

    4) Απόδειξη για όλα τα παραπάνω και το πως επηρεάζονται στα παιδιά είναι ότι σήμερα στην Αμερική το 20% της νέας γενιάς είναι λοατκι. Διότι στην Αμερική ξεκίνησε το woke κίνημα.
    👉 https://www.statista.com/statistics/719685/american-adults-who-identify-as-homosexual-bisexual-transgender-by-generation/

    5) Το 92% των παιδιών που έχουν υποστεί λεκτική κακοποίηση, χειροδικία ή σεξουαλική κακοποίηση
    👉 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=863526629108429&set=pb.100063532991323.-2207520000&type=3

    6) Στις ΗΠΑ, η κηδεμονία ενός παιδιού χανόταν κάποτε αν ένας από τους 2 γονείς ήταν όμοφ και το έδειχνε μπροστά στο παιδί.
    👉 https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED370143.pdf
    Πλέον αυτό δεν υπάρχει σε μεγάλο βαθμό, γι’ αυτό και τα ποσοστά τους έχουν ανέβει σε 20% στους Generation Z.

    7) Σε ποιες ηλικίες τα παιδιά μαθαίνουν το καθετί για φύλο, σεξouαλικότητα κτλ.
    👉 https://www.facebook.com/ManosGW/posts/869731281821297

    8 ) Δείτε πως το νέο νομοσχέδιο για γάμους και υιοθεσίες συμβάλει στην υπογεννητικότητα βάση επίσημων στοιχείων και πως κάθε χρόνο οι Έλληνες μειώνονται.
    👉 https://www.facebook.com/photo/?fbid=868833825244376&set=a.219628006831631

    9) Έρευνα: «Παιδιά που μεγάλωσαν με 2 μπαμπάδες ή 2 μαμάδες, κατά 17% είχαν ΣΟΒΑΡΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙ 7% όσων ηταν με μαμά και μπαμπα».
    👉 https://www.youtube.com/watch?v=RFPAQJo89Qw

    10 ) Ψυχολόγος αναλύει γιατί τα παιδιά είναι απαραίτητο να μεγαλώνουν με μητέρα και πατέρα βάση της οξυτοκίνης:
    👉 https://www.instagram.com/reel/C1M0DHWilS1

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 10:52 | Αιμίλιος

    Διαφωνώ. Όχι σε όλα.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 10:59 | ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΣΕΡΓΗ

    Είμαι κάθετα αντίθετη με την τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια. Αν έχουν δικαιώματα οι ομοφυλόφιλοι , έχουν και τα παιδιά. Έχουν το δικαίωμα να μεγαλώσουν σε μια φυσιολογική οικογένεια με μητέρα και πατέρα!! Το νομοσχέδιο βάζει βόμβα στα θεμέλια της οικογένειας και στα θεμέλια της κοινωνίας!!Στις ΗΠΑ τα παιδιά που έχουν υιοθετηθεί από ομόφυλα ζευγάρια έχουν δημιουργήσει συλλόγους διαμαρτυρίας σε τέτοιους είδους κινήσεις από το κράτος, καταθέτοντας τις αρνητικές τους εμπειρίες. Γιατί δεν τους ακούει κανείς;; Μιλάνε εκ πείρας. Να μην αφήσουμε τα παιδιά στα χέρια δικαιωματιστών, που απαιτούν τάχα από αγάπη την ολοκλήρωση της οικογένειάς τους, αλλά καταπατούν τα δικαιώματα των παιδιών. Ας ακούσουμε τη φωνή της λογικής , ας σεβαστούμε επιτέλους το φυσιολογικό! Ας σεβαστούμε τα παιδιά!!!

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 10:08 | Δημήτριος

    Οι άνθρωποι που αυτοπροσδιορίζονται ως ΛΟΑΤΚΙ, έχουν μοναδική διαφορά από οποιονδήποτε άλλο άνθρωπο, το ότι ηδονίζονται με άλλον τρόπο. Αυτό δεν τους καθιστά κατώτερους κοινωνικά, ώστε να είναι υποχρεωτική μία νομοθεσία για να τους προστατέψει, είτε να τους δώσει κάποια δικαιώματα που δεν έχουν. Θύματα μιας νέας μορφής χειραγώγησης είναι και αυτοί και εμείς. Σταματήστε να μιλάτε γι’ αυτόυς σαν να είναι άρρωστοι σωματικά, ψυχικά είναι άρρωστοι κι αυτοί και όλοι οι εμείς.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 10:17 | Θ.

    Αυτό το νομοσχέδιο είναι ένα βήμα μπροστά για την ισότητα όλων των ατόμων. Δεν είμαστε πολίτες β’ κατηγορίας. Αγωνιζόμαστε και θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε για τα αυτονόητα.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 10:27 | Παναγιώτα

    Όχι στο γάμο των ομοφυλόφιλων, όχι στην τεκνοθεσία των παιδιών από ομοφυλόφιλους.Το παρά φύσιν δε μπορεί να καταστεί κατά φύσιν με νομικές διατάξεις.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 10:10 | Εμμανουήλ

    ΟΧΙ στο γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων ζευγαριών.
    ΟΧΙ στην τεκνοθεσία από τέτοια ζευγάρια.
    Γιατί μετά από αυτό θα έρθει και η παιδεραστία
    όπως πάνε να κάνουν στην Δύση και από έγκλημα πάνε να το
    περάσουν σαν »φυσιολογική» ανάγκη.
    Αλλά από αυτούς που μας κυβερνάνε τι άλλο να περιμένουμε;
    Ότι σκ@τ@ και το φτυάρι .
    Ο Θεός να σε συγχωρέσει Παπαδόπουλε πολύ καλά έκανες και τους
    κυνηγούσες όλους αυτούς.
    Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών!!!

  • Διαφωνώ κάθετα με το νέο νομοσχέδιο, επειδή Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΣ είναι στη συνέχεια να διεκδικήσει νομικά την υιοθέτηση παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια, όπως έχει συμβεί και σε άλλες χώρες. Για τα νομικά τεκμήρια αυτής τής μεθόδευσης, μπορείτε να δείτε την ακόλουθη ανάλυση: https://oodegr.com/oode/koinwnia/omofylofilia/omofylos_gamos_nomika_1.htm

    Θεωρώ ότι οι υφιστάμενοι νόμοι με το Σύμφωνο Συμβίωσης είναι επαρκείς για να διασφαλίσουν την ισότητα τών ομοφυλοφίλων, και η ισότητά τους, ΔΕΝ ορίζεται από την ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, να έχουν μία μητέρα και έναν πατέρα όταν υιοθετούνται, και να έχουν γονείς με Ορθόδοξες αρχές, αν πρόκειται για βαπτισμένα Ορθόδοξα παιδιά.

    Τα δικαιώματα κάποιου σταματούν εκεί που αρχίζουν τα δικαιώματα ενός άλλου.

    Θεωρώ εξαπάτηση τού λαού, το να ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΑΙ από την κυβέρνηση, ότι αν ψηφισθεί αυτός ο νόμος, τότε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα ακολουθήσει καταδίκη τής χώρας μας αν δεν νομοθετήσει υιοθεσία για τα ομόφυλα ζευγάρια, από Διεθνές Δικαστήριο, κάτι που θα αναγκάσει την επόμενη κυβέρνηση να το κάνει.

    Αντιβαίνει στη Δημοκρατία η απόκρυψη αυτής τής αλήθειας, αφού η πλειονότητα τών Ελλήνων είναι κατά τής υιοθεσίας ομοφύλων ζευγαριών, και η αποφυγή ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ, αφού πρώτα δηλωθεί αυτή η κρυμμένη αλήθεια.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 09:59 | ΖΑΦΕΙΡΙΑΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 09:53 | Μυρτω

    ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ! ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ! ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 09:53 | Ανδρέας Δημητρίου

    Σε όλη την ανθρώπινη ιστορία από καταβολής κόσμου, δεν θεσμοθετήθηκε ποτέ πουθενά επίσημα γάμος ομοφυλοφίλων. Ποτέ, σε καμία χώρα. Αγαπάμε όλους τους ανθρώπους, είναι παιδιά του Θεού, αλλά δεν γίνεται να αλλάξουμε τις λειτουργίες της φύσης. Τα όμοια δεν ολοκληρώνονται μεταξύ τους. Ούτε ολοκληρώνουν τον ψυχισμό του παιδιού. Τα παιδιά έχουν ανάγκη από πατέρα και μητέρα. Ας προσπαθήσουμε να έρθουμε στη θέση των παιδιών αυτών… Θα θέλαμε εμείς να μεγαλώναμε με δύο μπαμπάδες ή δύο μαμάδες; Δεν είναι δυνατό να νομοθετηθεί κάτι τέτοιο.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 09:23 | ΑΝΤΩΝΙΑ

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ!ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΑΤΗΤΑ! Είμαι υπέρ. Έχω δύο παιδιά και θέλω να είμαι σίγουρη ότι ανεξάρτητα με τις επιλογές στις διαπροσωπικές τους σχέσεις, θα έχουν πάντα ίση πρόσβαση στην ζωή και στη δημόσια σφαίρα. θα θεωρούνται πολίτες αυτής της χώρας, έχωντας τα ίδια δικαιώματα.

  • 26 Ιανουαρίου 2024, 09:51 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    »ἄρσενες ἀφέντες τὴν φυσικὴν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους, ἄρσενες ἐν ἄρσεσι τὴν ἀσχημοσύνην κατεργαζόμενοι…» (Πρὸς Ρωμαίους β΄, 26-27.)