ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός

 

Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:21 | Βασιλικη

    Διαφωνω καθετα με την νομιμοποιηση και γενικα με την επεκταση της οικογενειας στους ομοφυλους συντροφους. Δεν υφισταται ετσι ο ορος οικογενεια.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:00 | Βασιλική Φ.

    Το νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο. Υπάρχει ΗΔΗ το σύμφωνο συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια, οπότε είναι ΗΔΗ ίσοι απέναντι στον Νόμο και το κράτος. Δεν γίνεται να νομιμοποιήσουμε το αφύσικο σε φυσικό, γιατί πολύ απλά έχουν καταλυθεί οι νόμοι της φύσης.Τα φύλα ήταν, είναι και θα είναι 2 -και αυτά βιολογικά-.
    Μιλάει για ισότητα και δικαιώματα. Έχω να σας πω τα εξής:
    1. Με το σύμφωνο συμβίωσης δεν έχουν ισότητα;
    2. Τα παιδιά δεν έχουν δικαίωμα μητρικής και πατρικής αγάπης;
    3. Μπορούν τα ζευγάρια πολύ απλά να μεταβούν στο εξωτερικό και να τεκνοθετήσουν, ποιο το πρόβλημα;
    4. Αντί να αλλάξετε/διευκολύνετε με έτερο σχέδιο νόμου τη διαδικασία υιοθεσίας τέκνου σε φυσιολογικά ζευγάρια που περιμένουν χρόνια να κρατήσουν ένα παιδάκι στην αγκαλιά τους, καταθέτετε σχεδιο νόμου-έκτρωμα με το οποίο προωθείτε τεκνοθεσίες άλλου είδους; Ποιος ο λόγος; Γιατί τόση βιασύνη; Μην κριθείτε ως συντηρητικοί;
    5. Δεν είδαμε πουθενά στο νομοσχέδιο να έχετε μελετήσει την επίδραση στην ψυχολογία παιδιών ομόφυλων ζευγαριών. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ ή τα παιδιά δεν τα σκεφτήκατε ποτέ;
    6.Με αυτό το νομοσχέδιο θα αλλάξετε την κοινωνία; θα σταματήσετε το bullying; Θα σταματήσετε την αντίδραση στη διαφορετικότητα; Τη βία μεταξύ ανηλίκων; Τη φτώχεια που μαστίζει ακόμη και τη μεσαία τάξη;
    7. Σκύψτε πρώτα στα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας (φτώχεια, εγκληματικότητα, οπαδική βία, νεανική παραβατικότητα,πρόσφυγες,ισότιμη εκπαίδευση σε ολιγοθεσια σχολεία που δεν έχουν ποτέ ειδικότητες) να αλλάξει λίγο η ψυχολογία των πολιτών και μετά ασχοληθείτε και με τα δευτερεύοντα.
    8. Εν κατακλείδι, η κοινωνία όπως είναι τώρα δεν θα προοδεύσει με την ψήφιση του εν λόγω σχεδίου, καθώς δεν έχουν τεθεί πρώτα οι βάσεις που είναι η ύπαρξη του ΚΡΑΤΟΥΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ για ΚΑΘΕ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, για ΚΑΘΕ ΑΝΕΡΓΟ, για ΚΑΘΕ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, για ΚΑΘΕ ΦΤΩΧΟ, για ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΑΝΑΓΚΗ και η εκπαίδευση των πολιτών στο σεβασμό σε όλους.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:06 | Κλεονίκη

    Μόνο την ισότητα δεν εξυπηρετεί το συγκεκριμένο νομοσχέδιο.Καταστρατηγεί βασικές ελευθερίες του ατόμου!Το νομοσχέδιο εξυπηρετεί το 2% της ελληνικής κοινωνίας και αντίκειται στην άποψη του υπόλοιπου 98%. Που είναι η Δημοκρατία και η ισότητα που επικαλείστε;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:05 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ! ΤΥΠΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 21!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:30 | Νίκος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο, το πώς επιλέγει να πορευτεί ο καθένας στην ζωή του είναι προσωπικό του θεμα, αλλά όταν πρόκειται για την υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια είμαι κάθετα αντίθετος.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:28 | ΠΑΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΑΘΗΝΑ

    ΔΙΑΦΩΝΩ
    ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:00 | Γιωργος

    Η υιοθεσία ομοφυλοφίλων ζευγαριών προάγει την εμπορευματοποίηση των παιδιών. Είναι ένα μέσο που έμμεσα θα οδηγήσει στην εξαγορά ανθρώπων από αμφιβόλου προέλευσης κίνητρα. Ως εκ τούτο διαφωνώ στο εν λόγω νομοσχέδιο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:04 | Άννα Μπουτου

    Διάβασα χθες μια ανάρτηση για το πρόγραμμα Universe 25 που είχε κάνει ο John Calhoun με ποντίκια.
    Η κοινωνία των ποντικών που είχε άφθονη τροφή και νερό, αρχικά ζούσε αρμονικά.
    Σταδιακά, έχαναν το ενδιαφέρον για φλερτ, θηλυκά γίνονταν επιθετικά, αρσενικά γίνονταν όμορφα αγόρια. Μέχρι που υπήρχε κανιβαλισμός.
    Άκουσα για τις πέντε ανήλικες που ξυλοκόπησαν 15χρονη στην Θεσσαλονίκη και ανέβασαν το βίντεο του επεισοδίου.
    Ζούμε σε μια τέτοια δυστοπικη κοινωνία όπως στο Σύμπαν 25.
    Ο Calhoun εργαζόταν στο Αμερικανικό Εθνικό Ινστιτούτο Πνευματικής Υγείας.
    Οι κοινωνίες εκφυλίζονται με την ενθάρρυνση της ομοφυλοφιλίας.
    Αναγνωρίζω ότι η ομοφυλοφιλία υπήρχε και θα υπάρχει.
    Αλλά τα παιδιά που ανατρέφονται από ζεύγος ομόφυλων κατά την γνώμη μου θα έχουν ψυχολογικά προβλήματα.
    Αυτό το νομοσχέδιο είναι για γάμο ΛΟΑΤΚΙ+
    Δηλαδή, να γίνονται γονείς και άτομα που αυτοπροσδιορίζονται ως Αυτό;
    Θα χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:11 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ! ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ. ΑΝΤΙΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥς ΘΕΪΚΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ. ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΟΛΕΘΡΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΑΣΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΙΟΛΟΥ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:09 | ΙΩΑΝΝΑ

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο!! Άλλο ισότητα και άλλο ισοπέδωση και εξομοίωση των ανθρώπων. Ο καθένας έχει τον ρόλο του, που του τον έχει δώσει ο δημιουργός του. Δεν έχουμε το δικαίωμα να παρεμβαινουμε και να αλλάζουμε βασικές δομές της κοινωνίας με τρόπο ανατρεπτικό και κατά τη γνώμη μου καταστροφικό! Θα πέσει το οικοδόμημα και θα μας πλακώσει!!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:57 | Χρήστος

    Δεν βλέπω να εξυπηρετεί κάτι περισσότερο για αυτή την μερίδα των συνανθρώπων μας το προς ψήφιση νομοσχέδιο, από το σύμφωνο συμβίωσης που ισχύει ήδη εδώ και μερικά χρόνια.Η ιδιωτική τους ζωή είναι δικαίωμα και το υπερασπίζομαι και εγώ ως ελευθερία και με όρια εκεί όπου δεν πειράζει τον συνάνθρωπό μου. Το να αποκτήσουν παιδιά, δεν το επιτρέπουν ούτε οι φυσικοί νόμοι, ούτε οι στοιχειώδεις ελευθερίες του ανθρώπου και συγκεκριμένα των παιδιών τα οποία έχουν ανάγκη περισσότερης προστασίας από την κοινωνία, και όχι να γίνονται αντικείμενο εμπορίου, όπως και η μητρότητα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:49 | Π.Κ.

    Το άρθρο αναφέρει ότι ο νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας μέσω της δυνατότητας σύναψης γάμου.
    Δεν πρόκειται για την αρχή της ισότητας, διότι πρόκειται για πρόσωπα που τελούν υπό διαφορετικές συνθήκες. Εάν επρόκειτο για προσβολή της αρχής της ισότητας, τα δικαστήρια θα ήταν υποχρεωμένα από το Σύνταγμα να την αποκαταστήσουν, χωρίς αλλαγή της νομοθεσίας.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:51 | Νικόλας

    Συμφωνώ στο ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ για την Ισότητα γιατί άρει την όποια διάκριση στα παιδιά! Να προσέχει ο καθείς πως τοποθετείτε γιατί πρέπει να αναλογτεί αν ήτανε το δικό του παιδί σε επικίνδυνη και μειονεκτική θέση τι θα έκανε? ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙ αν κινδύνευε να το πάρει η πρόνεια τι θα έκανε? Πάμε λίγο να σκεφτούμε σοβαρά και να μη κάνουμε comment καφενείου.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:20 | Αποστόλης

    Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο.
    Δεν θα δεχθούμε ποτέ την ανωμαλία & διαστροφή της ομοφυλοφιλίας ως κάτι το φυσιολογικό & κανονικό.
    Από πότε η επιθυμία έγινε δικαίωμα;
    Που θα μας οδηγήσει αυτή η παράνοια;
    Τα παιδιά δεν έχουν δικαιώματα;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:28 | Κωνσταντίνος

    Δεν συμφωνώ με το Νομοσχέδιο. Φανταστείτε να μεγαλώνει ένα κοριτσάκι μέσα σε δύο «μπαμπάδες». Ποιος το προστατεύει από αυτούς τους ανθρώπους, οι οποίοι αποδεδειγμένα αποδέχονται το παρά φύσιν; Δεν μπορούν να ασελγήσουν πάνω του; Πού θα είναι η μητέρα του για να το προστατέψει;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:43 | Ζωή

    ΔΙΑΦΩΦΩ!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 11:25 | Βικτωρία Τ

    Διαφωνω

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:50 | M.M.

    Όχ, σε όλα! Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο!
    Εγω και η οικογένεια μου δεν θα σας ξαναψηφήσουμε

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:53 | Ευφροσύνη

    Διαφωνώ.
    Λυπάμαι τα παιδιά που θα υιοθετηθούν από ομόφυλα ζευγάρια, και θα μεγαλώσουν χωρίς το πρότυπο του πατέρα και τη μητέρας και χωρίς να μπορούν να ερωτηθούν.
    Γιατί να προωθήσουμε ένα νομοσχέδιο που δεν το θέλει η πλειοψηφία του ελληνικού λαού;
    Στ’ αλήθεια, οι βουλευτές που θα υπερψηφίσουν το νομοσχέδιο, με τι πρόσωπο θα αντικρίσουν τους ψηφοφόρους τους;
    Τι λόγο θα δώσουν στο Θεό;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:26 | ευα

    Δεν συμφωνώ!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:27 | Στέλλα

    Δεν συμφωνώ με την ψήφιση του νομοσχεδίου για τον γάμο των ομοφυλόφιλων. Είναι ενάντια στις αρχές και τα πιστεύω μου. Η οικογένεια αποτελείται από μαμά μπαμπά κι αν δώσει ο Θεός και παιδί ή παιδιά ! Όχι και πάλι ΟΧΙ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:52 | Σοφία Αμανατιδου

    Διαφωνώ!!!!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:52 | Μαρία

    Δεν συμφωνώ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:32 | Βασιλική

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ! ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ. ΘΑ ΈΧΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΆ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΙΔΟΥΣ. ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ ΠΟΥ ΟΡΙΣΕ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΘΕ ΖΩΝΤΑΝΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΘΗΛΥΚΟ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:49 | Κυριακή

    ΟΧΙ στο Νομοσχέδιο!!!!
    Ο Λόγος Του Θεού είναι Σαφής:
    ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΚΕΦ. 1:24-28:
    <>

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:13 | Χαράλαμπος

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:42 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΓΙΑΤΙ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙΩΝΟΝΤΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΘΕΣΜΟΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:39 | Βαρβάρα Διαμαντή

    Ξεκάθαρα ΟΧΙ, ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:49 | Βούλα

    Φυσικά καί ΟΧΙ πώς γίνεται κάτι που δεν είναι φυσιολογικό, νά τό κάνουμε φυσιολογικό στην κοινωνίας μας,από μόνη της η φύση τό πετάει έξω . ΞΥΠΝΗΣΤΕ κάτι πάει λάθος στην κοινωνίας μας όλα τα ανώμαλα τά κάνουμε φυσιολογικά.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:45 | ΝΤΙΝΟΣ

    ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕ ΝΟΜΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΤΟΤΕ ΑΠΛΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ. ΖΕΥΓΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΔΡΟΓΥΝΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ. ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ; ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΣΜΟΥ; ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ, ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ. ΤΙ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ; ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΣΜΟΣ, ΕΤΣΙ ΣΤΡΑΒΑ ΠΟΥ ΑΡΜΕΝΙΖΟΥΜΕ…

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:23 | Παναγιωτα

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών. Είναι προσβολή προς τον τριαδικό Θεό και την ανθρωπότητα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:26 | KOSMAS PAPAZOGLOU

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. ΔΙΑΦΩΝΩ ΠΛΗΡΩΣ!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:37 | ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:26 | Παναγιώτης

    Είμαι αντίθετος στο νομοσχέδιο που πάνε να περάσουν. Είναι αυτονόητο να υπάρχει η ισότητα αλλά υπάρχουν και άλλοι τρόποι και όχι με τον «γάμο», γιατί ο γάμος προσβλέπει αλλού. Και ο Θεός μας έφτιαξε άνδρες και γυναίκες… Επίσης μ’ αυτό δεν καταρρίπτεται η αγάπη του Θεού προς όλους, είναι η αγάπη του Θεού προς όλους !!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:29 | Μαρία Δαρα

    Είμαι υπέρ του νομοσχεδίου. Πιστεύω πως είναι δικαίωμα του κάθε πολίτη να έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει τέκνο ανεξάρτητα από την σεξουαλική του ταυτότητα.

    Σύμφωνα με το άρθρο 1463 του ΑΚ (πότε συνεπάγεται η συγγένεια) «η συγγένεια του προσώπου με τη μητέρα του και τους συγγενείς της συνεπάγεται από τη γέννηση. Με τον πατέρα και τους συγγενείς του συνεπάγεται από το γάμο της μητέρας με τον πατέρα ή ιδρύεται με την αναγνώριση». Το ίδιο να ισχύσει και για τα τέκνα μέσα σε γάμο ή σύμφωνο μεταξύ γυναικών.

    Σύμφωνα με το άρθρο 1456 κάθε ιατρική πράξη που αποβλέπει στην ιατρική υποβοήθηση της ανθρώπινης αναπαραγωγής διενεργείται με την έγγραφη συναίνεση ενώπιον συμβολαιογράφου, των προσώπων που επιθυμούν να αποκτήσουν τέκνο.

    Εφόσον υπάρχει γάμος και η συναίνεση και των δύο γυναικών στην ιατρική πράξη υποβοήθησης της αναπαραγωγής να τεκμαίρεται ότι η μη βιολογική γονέας αυτομάτως αναγνωρίζει εκουσίως το τεκνό, όπως συμβαίνει και στα ετερόφυλα ζευγάρια

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:05 | Κωνσταντίνος

    Διαφωνώ κάθετα με το απαράδεκτο νομοσχέδιο και συλλογίζομαι τις τραγικές επιπτώσεις που θα επιφέρει στα παιδάκια.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:14 | Παναγιώτης

    Τα διαφορετικά δεν γίνονται ίδια με σοφίσματα. Άλλο είναι ο γάμος, άλλο είναι το σύμφωνο συμβίωσης που είναι αρκετό για τα ομόφυλα ζευγάρια. Πώς γίνεται η απόκτηση παιδιών από άτομα του ίδιου φύλου, αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω. Αλήθεια, τα δικαιώματα των παιδιών τα σκέφτηκε κανείς; Θα πρέπει το νομοσχέδιο να αποσυρθεί το συντομότερο και να αντικατάσταθεί με ένα πιο προσεγμένο κείμενο που εκφράζει το σύνολο της κοινωνίας.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:03 | Μ.Π.

    Διαφωνώ με το προς ψήφιση νομοσχέδιο.
    Σέβομαι τις επιλογές του κάθε ανθρώπου ανεξάρτητα αν συμφωνώ ή όχι με αυτές.
    Πιστεύω όμως, ότι με το προτεινόμενο νομοσχέδιο στραγγαλίζεται το δικαίωμα κάθε παιδιού να δέχεται την αγάπη και στοργή από την μητέρα και τον πατέρα αν υπάρχουν στη ζωή (ένας από τους δύο ή και οι δύο). Αν πραγματικά αγαπάμε τα παιδιά δεν θα θέλαμε να μεγαλώσουν σε μία «φτιαχτή» άρα «ψεύτικη» «οικογένεια».

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:01 | Άννα

    Δε συμφωνώ οι ομοφυλόφιλοι να παντρευτούν ούτε να υιοθετούν παιδιά!!! Είναι αφύσικο και άρρωστο !!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:20 | ΕΛΠΙΔΑ

    ΔΙΑΦΩΝΩ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:02 | Ανδρομάχη

    Είναι πολύ διαφορετικό πράγμα η αποδοχή και ο σεβασμός ύπαρξης των ομοφυλόφιλων ανθρώπων σε σχέση με την θεσμοθέτηση επίσημου γάμου μεταξύ τους. Όλοι είμαστε πλάσματα του Θεού, ο καθένας με τις αδυναμίες του. Ο καθένας πρέπει να λαμβάνει τον ίδιο σεβασμό με όλους τους άλλους. Όμως, το να λαμβάνουμε μέτρα θεωρώντας την αδυναμία φυσιολογική, είναι λάθος. Εθελοτυφλούμε αν νομίζουμε ότι με τη νομιμοποίηση του γάμου και της τεκνοθεσίας θα γίνουν περισσότερο αποδεκτοί και ότι θα αισθάνονται ίσοι. Η φύση από μόνη της μας δείχνει ότι η δημιουργία νέου ανθρώπου χρειάζεται άνδρα και γυναίκα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:45 | Μαρίνα

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.
    Τα παιδιά χρειάζονται ανδρικό και γυναικείο πρότυπο. Δεν έχουμε δικαίωμα να στερήσουμε από κανένα παιδί τον πατέρα ή την μητέρα, ιδιαίτερα από ένα ορφανό. Η Βιολογία επίσης δείχνει ότι μόνο άνδρας και γυναίκα γεννούν παιδιά. Δύο άνδρες ή δύο γυναίκες δεν δημιουργούν, συνεπώς δεν αποτελούν οικογένεια. Είναι ενάντια σε κάθε φυσική, κοινωνική και νομική λογική.
    Εξάλλου αν αυτό που μας ενδιαφέρει είναι κάποια νομικά δικαιώματα αυτών των ανθρώπων, αυτά διασφαλιζονται ήδη από το συμφωνώ συμβίωσης.
    Για τα δικαιώματα των παιδιών ποιος θα ενδιαφερθεί;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:20 | Λάμπρος

    Διαφωνώ κάθετα με το υποτιθέμενο νομοσχέδιο. Είναι η καταδίκη της οικογένειας και της αναπαραγωγής του ανθρώπινου είδους.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:09 | Ειρήνη

    ΝΑΙ στο νομοσχεδιο – ΝΑΙ στην ισοτητα

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:04 | Σωτήριος Πραντζος

    Η ισότητα του γάμου των ομόφυλων δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα καθώς ο γάμος από μόνος του δεν είναι ανθρώπινο δικαίωμα. Η κοινωνία θέτει όρους και προϋποθέσεις για να αναγνώριση μια σχέση ως γάμο. Έτσι ως σήμερα απαγορεύονται οι γάμοι ανηλίκων, οι αιμομικτικοι γάμοι και οι γάμοι ανω των δύο ατόμων. Θεωρείται αυτό καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Ασφαλώς όχι.
    Επίσης οι περιορισμοί εδράζονται στη βιολογία της αναπαραγωγής, αφού η αναπαραγωγή είναι η καρδιά του θεσμού της οικογένειας. Άρα εκ των πραγμάτων μια ομοφυλοφιλική και μια ετεροφυλοφιλικη σχέση δεν μπορούν να εξισωθούν, από την ίδια τη φύση. Το δικαίωμα στην υιοθεσία το δίνει η κοινωνία και όχι η φύση, το ίδιο και την αναγνώριση του γάμου. Κι εγώ ως μέλος της κοινωνίας αντιτίθεμαι στην εξίσωση της ομοφυλης με την ετεροφυλη σχέση.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:22 | Νίκος

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:25 | Αρσενιος

    Παρακαλώ κάντε τον κόπο και ακούστε την πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση μεταξύ του τελευταίου εν ζωή Έλληνα Φιλοσόφου τον κο Στέλιο Ράμφου και τον κο Πορτοσάλτε σχετικά με το θέμα του γάμου των ομοφυλόφιλων.
    Αξίζει να το ακούσετε γιατί θέτει επίκαιρους και κρίσιμους προβληματισμούς.
    Για την συντομία του χρόνου αν δεν μπορείτε να το ακούστε όλο, σας μεταφέρω κάποιες από τις σκέψεις του.
    Αναφέρει εκτός των άλλων «πιο θα είναι από εδώ και στο εξής το δικαίωμα στην αιμομιξία;».
    «Όταν το δικαίωμα απομονωθεί γίνεται ολοκληρωτισμός».

    «Το δικαίωμα ΔΕΝ έχει όρια! Δεν σταματά! Και πως μπορεί αυτό μπορεί να λειτουργήσει σε ένα θεσμό όπως είναι η οικογένεια που η βάση του είναι τα όρια;».
    «Δεν είναι οι επιθυμίες των ενηλίκων που θα καθορίσουν αυτά που συζητάμε, αλλά οι ανάγκες των παιδιών. Δεν γίνεται με επιθυμίες ενηλίκων να χτίζουμε τα δικαιώματα των παιδιών».
    Η Κοινωνία έχει ανάγκη από όρια για να μπορεί να διεκδικεί ελευθερίες.
    -Όλα αυτά είναι συντηρητισμός κύριε Ράμφο;
    – Όχι είναι εκσυγχρονισμός! Ως εκσυγχρονιστής σας τα λέω! Με την ένια ότι με το σύγχρονο, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να προσέχουμε τι κάνουμε! Η συντήρηση είναι προϋπόθεση για την πρόοδο, και η πρόοδος βασίζεται στην συντήρηση για να είμαστε προσεκτικοί. ΕΔΩ έχουμε ένα νομοσχέδιο που ΔΕΝ είναι προσεκτικό. Έχουμε μεν διάθεση εκσυγχρονισμού αλλά μπορεί να γυρίσει ανάποδα.
    Άλλο να αναγνωρίζεις διαφορετικότητες άλλο να κτίζεις ισοδυναμίες. (Φανταστείτε ότι όλοι μετά, οι παράτυποι μετανάστες, οι παράτυποι εραστές και όλοι οι παράτυποι να ζητούν να αποκτούν ισοδύναμα δικαιώματα…). Θα χάσουν την ένια τους οι λέξεις και θα πάμε στην ζούγκλα του νοήματος.
    Ήδη έχει τεθεί θέμα γάμων με ζώα. Ήδη στην Ολλανδία έχουμε κόμμα παιδόφιλων. Αυτά τα πράγματα είναι πραγματικότητες γιατί κυριαρχεί το δικαίωμα. Το δικαίωμα δεν έχει το δίκιο μέσα του. Το δικαίωμα έχει το δίκιο στην αλήθεια η οποία το υποβαστάζει!
    Πως ο καθηγητής οικογενειακού δικαίου του πανεπιστημίου δεν συμμετέχει στις επιτροπές, να μάθουμε και εμείς την γνώμη του; Ακολουθούμε αυτοσχεδιασμούς που μας εκθέτουν.
    -Θέλετε να μας μιλήσετε ξανά για τον ολοκληρωτισμό του δικαιώματος;
    – Δεν βλέπετε το δράμα στην Αμερική τι γίνεται; Δεν μπορείς να μιλήσεις σε ένα Πανεπιστήμιο! Η κρίση του σημερινού κόσμου οφείλεται ακριβώς στις νέες αγκυλώσεις που υπεισέρχονται διαβρωτικά και υπονομευτικά στις κοινωνίες μας! Και οι οποίες με μορφές δικαιωμάτων ξανά φέρνουν στην επιφάνεια πάρα πολύ σκοτεινά πράγματα!

    Είναι ότι χειρότερο ένα νομοσχέδιο να γίνει γρήγορα νόμος και να μην έχει γίνει αποδεκτό στις συνειδήσεις είναι μεγάλο τραύμα αυτό και θα λειτουργήσει υπογείως στην κοινωνία και δεν ξέρουμε που βγάζει!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:15 | Άννα

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:15 | Κατερίνα

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο! Τα παιδιά δικαιούνται να έχουν μητέρα και πατέρα και όχι κάτι λιγότερο! Η υιοθεσία είναι δικαίωμα των παιδιών και όχι των ανθρώπων που θέλουν να τα υιοθετήσουν!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 10:55 | Δημήτριος

    Ένα ξεκάθαρο Ο Χ Ι σε αυτό το νομοσχέδιο. Δεν είναι δυνατόν η όποια σεξουαλική επιθυμία ενός ελαχίστου αριθμού συμπολιτών μας, να «βαπτίζεται» δικαίωμα και κατόπιν να νομοθετείται! Η ομοφυλοφιλία, είναι μία καθ΄έξη ανήθικη-αφύσικη συνήθεια, καθαρά ηδονιστικού χαρακτήρα, η οποία οφείλεται στην κακή προαίρεση του ανθρώπου και στην κακή χρήση του αυτεξουσίου του, δηλαδή της ελευθερίας του. Συνιστά αμαρτία, σύμφωνα και με την διδασκαλία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, της οποίας όλοι εμείς οι βαπτισμένοι είμαστε μέλη και συν το χρόνω, όταν αυτή (ενν. η αμαρτία) παγιωθεί ψυχοσωματικά στον άνθρωπο, τότε γίνεται δυστυχώς πάθος. Αυτό βέβαια ισχύει για όλα τα πάθη της ανθρώπινης ιδιοσυγκρασίας.
    Πέραν του ότι η προσβάλλεται και πλήττεται η εδώ και χιλιετίες παραδοσιακή και ευλογημένη από Τον Θεό μορφή οικογένειας ανδρός και γυναικός, ακόμα χειρότερο είναι το γεγονός ότι, θύματα αυτού του νομοσχεδίου, θα καθίστανται πλέον και τα μικρά παιδιά, μέσω την δυνατότητας τεκνοθεσίας τους από τα ομοφυλόφιλα (και όχι ομόφυλα παρακαλώ πολύ) ζευγάρια, δεδομένου ότι αυτά θα ανατρέφονται εν μέσω ενός νοσηρού και παθογενούς περιβάλλοντος, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τις αξίες του Ελληνορθόδοξου πολιτισμού των 2000 ετών, του οποίου φορείς είμαστε όλοι στην πατρίδα μας, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη διαμόρφωση μίας ολοκληρωμένης, συγκροτημένης και υγιούς προσωπικότητας, ώστε να μπορέσει το παιδί να ενταχθεί ομαλά στην κοινωνία μας όταν ενηλικιωθεί.
    Τέλος, υποβαθμίζεται στον έσχατο βαθμό και η γυναίκα, από μάνα-μητέρα και σύζυγος, σε «σκεύος» ή μηχανή αναπαραγωγής, κατά παραγγελία ή à la carte!
    Συνεπώς, όχι σε όλα για το υπόψη νομοσχέδιο.
    Ευχαριστώ για τη δυνατότητα να εκφράσω τις απόψεις μου και με συγχωρείτε για το μέγεθος του κειμένου μου.