Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.
Η πολιτική αναγνώριση των δικαιωμάτων των ομόφυλων ζευγαριών συνιστά κοινωνική αναγνώριση η οποία είναι απαραίτητη για την ισότιμη συμμετοχή όλων στο οικονομικό και κοινωνικό γίγνεσθαι της χώρας. Μία σύγχρονη κοινωνία κρίνεται για την ανάπτυξη και τη συνεκτικότητά της από το βαθμό αναγνώρισης της διαφορετικότητας και των δικαιωμάτων όλων των ανθρώπων ανεξάρτητα από τη φυλή, το χρώμα, τις θρησκευτικές πεποιθήσεις και το φύλλο. Οφείλουμε να θέλουμε να ανήκουμε σε κοινωνίες που βρίσκονται σε υψηλό βαθμό αναγνώρισης της διαφορετικότητας και των δικαιωμάτων. Στην κατεύθυνση αυτή οποιαδήποτε διάταξη η οποία δημιουργεί νέες ανισότητες και αποκλεισμούς δε δύναται να γίνεται αποδεκτή από μία τέτοια κοινωνία. Τα ομόφυλα ζευγάρια πρέπει να έχουν δικαίωμα στον πολιτικό γάμο και ισότιμη πρόσβαση σε υπηρεσίες και δικαιώματα όπως όλοι οι πολίτες της χώρας. Θα πρέπει να μπορούν να αποκτούν παιδιά είτε μέσω της υιοθεσίας, είτε μέσω παρένθετης μητέρας, είτε μέσω άλλων διαδικασιών, όπως ακριβώς προβλέπεται για κάθε ετερόφυλο ζευγάρι ή άτομο στην Ελλάδα, χωρίς καμία εξαίρεση για τα ομόφυλα ζευγάρια. Για παράδειγμα, δεν γίνεται τα ομόφυλα ζευγάρια να υιοθετούν τα παιδιά που αποκτούν από το γάμο τους, ακολουθώντας τη μακρά και επίπονη διαδικασία της υιοθεσίας, όπως προβλέπει ο παρόν νόμος, όταν κάτι αντίστοιχο δεν ισχύει στην ελληνική νομοθεσία για την ετερόφυλα ζευγάρια που παντρεύονται. Η διάταξη που προβλέπει κάτι τέτοιο δεν συνάδει με το πνεύμα του παρόντος νόμου περί ισότητας στον πολιτικό γάμο, καθώς δημιουργεί νέες ανισότητες και αποκλεισμούς για τα ομόφυλα ζευγάρια.
Διαφωνώ
Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο! Δεν είναι αυτό που πιστεύουμε και που μάθαμε.
Διαφωνώ κάθετα.
Όλο αυτό είναι ενάντια στη φύση, ενάντια στο φυσιολογικό, όσο και αν θέλουν να μας πείσουν για το αντίθετο.
Ας κοιτάξουνε να διευκολύνουν τις διαδικασίες για την υιοθεσία παιδιών από ετερόφυλα ζευγάρια και να προστατέψουν αθώες ψυχές από κάθε τι μη φυσιολογικό.
Ο Θεός έκανε γυναίκα και άνδρα και δημιούργησαν απογόνους
Σέβομαι απόλυτα την επιθυμία δύο ενηλίκων του ίδιου φύλου να αποφασίζουν ελεύθερα να συμβιώνουν και η πολιτεία να οφείλει προστατεύει και να ρυθμίζει νομοθετώντας ζητήματα του κοινού τους βίου. Επίσης θεωρώ αυτονόητο τόσο οι ομοφυλόφιλοι όσο και τα ομόφυλα ζευγάρια να χαίρουν σεβασμού της κοινωνίας και να μην υπάρχει σε βάρος τους καμία διάκριση εργασιακών ή άλλων ατομικών δικαιωμάτων.
Όμως κάθε επιλογή μας έχει δυνατότητες και περιορισμούς. Έτσι και η σχέση ομοφύλων αποτελεί ιδιαίτερη συνθήκη και ένας βασικός περιορισμός της είναι η τεκνοποιία και κατ΄επέκταση η δημιουργία οικογένειας με παιδιά, που συνδέεται με το γάμο των ετερόφυλων. Το να απαιτούν δια νόμου, με την τεκνοθεσία, να βιώσουν δύο γυναίκες την πατρότητα ή δύο άντρες την μητρότητα, αποτελεί κατά τη γνώμη μου ένα παιχνίδι μίμησης ρόλων με αντικείμενο τα παιδιά που προήλθαν από ωστόσο από ετερόφυλες σχέσεις. Θεωρώ χρέος της πολιτείας να προστατεύσει τα παιδιά και να φροντίσει ώστε να γεννιούνται και ανατρέφονται από ζευγάρια με πατέρα άντρα και μητέρα γυναίκα εντός γάμου, απολαμβάνοντας την γονεϊκότητα στον απόλυτο βαθμό.
Τα προβλήματα της ελληνικής οικογένειάς και του θεσμού του γάμου δεν θα λυθούν με το γάμο των ομοφύλων. Τα ζητήματα που αφορούν στα ‘τέκνα των ομοφύλων» (ΣΧΉΜΑ ΟΞΎΜΟΡΟ) ας ρυθμιστούν στο πλαίσιο του Συμφώνου Συμβίωσης.
Στο δίλημμα :»Αν ένα παιδί είναι καλύτερο να μεγαλώνει σε μια προβληματική οικογένεια που το κακοποιούν ή σε ένα ίδρυμα ή να υιοθετηθεί από ένα ζευγάρι ομοφύλων» απαντώ: πρώτα να θεραπευθεί και να στηριχθεί η οικογένεια με ευθύνη της πολιτείας και αν φθάσουμε στην ανάγκη της υιοθεσίας να γίνει από ένα κατάλληλο ετερόφυλο ζευγάρι από την τεράστια λίστα αυτών που περιμένουν χρόνια να υιοθετήσουν
Αν όλες οι επιθυμίες ατόμων ή ομάδων μετατρέπονται σε δικαιώματα ετοιμαστείτε για το απόλυτο κοινωνικό χάος. Είμαι λοιπόν αντίθετη με το περιεχόμενο του νομοσχεδίου ,το σκεπτικό ,και τις λύσεις που προτείνει
Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο.Οικογενεια σημαίνει πατέρας, μητέρα και παιδιά. Πώς είναι δυνατόν το αφύσικο και ανώμαλο να μου το παρουσιαζετε ως φυσιολογικό και να θέλετε να το περάσετε υποχρεωτικά βάση νόμου;Ο καθένας ας κάνει ο,τι θέλει στο κρεβάτι του είναι δικό του δικαίωμα, όχι όμως να ζητανε τώρα όλοι αυτοι οι άρρωστοι, γιατί για μένα άρρωστοι άνθρωποι είναι να θελουν γάμους και παιδιά κιόλας να υιοθετησουν.Κι εσείς να συμφωνείτε κύριοι να νομιμοποιήσετε την αρρώστια τους αυτή; Αν είναι δυνατόν! Τα παιδιά αυτά των ομοφιλοφιλων τα σκέφτεστε τι θα περάσουν, τι ψυχολογικα θα δημιουργήσετε σε αυτα;Και σε όλο το κοινωνικό συνολο που θα κλονιστεί.Πάρτε πίσω το νομοσχέδιο εκτρωμα σας παρακαλω για το καλό όλων μας και όλων σας. Ο Θεός να μας ελεησει.
Κανένας δεν έχει δικαίωμα να νομοθετεί καταπατώντας τα ήθη, τα δικαιώματα των παιδιών και κυρίως, τα όσα ο ίδιος ο Κύριος δίδαξε.
Ανήθικα όλα όσα προσπαθείτε να περάσετε μέσα απ’το νομοσχέδιο αυτό. Οι σαρκικές επιθυμίες του κάθε ανθρώπου, δεν μπορεί να αποτελούν έρεισμα για νομικές διεκδικήσεις.
Ας κάνει ο καθένας τις επιλογές του κι ας κριθεί γι’αυτές. Αλλά δεν μπορείτε να υποχρεώσετε τα παιδιά μας κι εμάς να μιλάμε και να αποδεχόμαστε τα παρά φύσιν.
Πατρίς-Θρησκεία-Οικογένεια. Έτσι γαλουχηθήκαμε. Έτσι επιθυμούμε να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο
Audieretur et altera pars
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο συμμεριζόμενος τις απόψεις καθηγητών νομικής:
π.χ. Ρόης Παντελίδου, https://www.tovima.gr/2024/01/15/opinions/o-gamos-os-enosi-dyo-prosopon-diaforetikou-fylou/
Ειδικότερα, όμως το νομοσχέδιο είναι κακότεχνο για πλείονες λόγους μεταξύ άλλων:
1. Δεν αφουγκράζεται την κοινή γνώμη [οράτε και τα άλλα σχόλια της διαβούλευσης]. Άλλωστε, αν ήταν τόσο σύμφωνη η ελληνική γνώμη και έτοιμη να δεχθεί κάτι για το οποίο δεν εξουσιοδότησε την παρούσα κυβέρνηση να προτείνει ως νόμος προς ψήφιση [σεβασμός στην αρχή λαϊκής κυριαρχίας!], γιατί η κυβέρνηση δεν επιχειρεί έστω και την ύστατη στιγμή να προτείνει δημοψήφισμα??Τι έχει να φοβηθεί? Τη ανύπαρκτη υποχρέωση περί θεσμοθέτησης «γάμου» για ζευγάρια από ομοφυλοφίλους, όταν το ίδιο το ΕΔΔΑ τηρεί επαμφοτερίζουσα στάση περί του ζητήματος. Ασχολίαστο περαιτέρω ότι το αφήγημα περί υποχρέωσης από το δίκαιο Ε.Ε. δεν ευσταθεί, αν σκεφτούμε ότι η συνθήκη της Λισαβώνας αφήνει ανέπαφο το εθνικό οικογενειακό δίκαιο των κρατών μελών. Το επιχείρημα «ότι επί ατομικών δικαιωμάτων δεν χωρεί δημοψήφισμα» δεν είναι και πολύ ακριβές. Χώρες του δυτικού κόσμου όπως η Ελβετία πρώτα έκαναν δημοψήφισμα και μετά θεσμοθέτησαν [έχοντας τροποποιήσει το Σύνταγμα τους] τον «γάμο για όλους» (Ehe für alle). Μάλλον, εμείς είμαστε πιο δημοκρατικοί ακόμη και από το δημοκρατικότατο [κατ’ άμεση συμμετοχή του λαού] πολίτευμα της κυβερνώσας βουλής, που ισχύει στην Ελβετία. …Τι στη Δύση δεν ανήκουμε??? Σε κάθε περίπτωση ο γάμος και η προστασία της οικογένειας όπως προστατεύονται στο άρθρο 21 δεν είναι ατομικό αλλά ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Εκτός κι αν τέλει δεν προστατεύουμε τα παιδιά και την οικογένεια [για τα οποία προβλέπει το άρθρ.21 Συντ.] αλλά πάμε απλώς στην προστασία του αυτοπροσδιορισμού του κάθε ατόμου [Συντ.5] και επαληθεύονται οι φωνές περί εγωιστικού δικαιωματισμού. Food for thought..
2. Ο νόμος δεν μας λέει τι θα συμβαίνει με ζευγάρι από ομοφυλόφιλες γυναίκες που μια εκ των 2 αποφασίσει να προβεί σε παρένθετη κύηση. Τι θα συμβεί με τη «σύζυγο της» κατά την έννοια του νόμου? Είναι φανερό ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να εφαρμόσουμε ανάλογα το τεκμήριο πατρότητας αφού γυναίκα και πατρότητα μέχρι στιγμής είναι έννοιες ασύμβατες από πολλές οπτικές [λογική, νομική, φιλοσοφική, γλωσσική]. Χωρίς να θέλω να δώσω ιδέες, χώρες όπως Ελβετία, η οποία πριν καθιερώσει το «γάμο για όλους», φρόντισε να «ρωτήσει» πρώτα τους πολίτες της, έχει θεσπίσει ειδική διάταξη [άρθρ.255α Ελβτικός ΑΚ αμάχητο τεκμήριο μητρότητας σε περίπτωση «ζεύγους» ομοφυλοφίλων γυναικών που προσφεύγουν σε παρένθετη]. Το τελευταίο δεν το γράφουμε ως πρόταση, μάλλον για να φανεί ότι το σχέδιο νόμου είναι κακότεχνο όχι μόνο επί της αρχής αλλά και επί των κατ’ ιδίαν ρυθμίσεων.
3. Πρόκειται για τον ορισμό και την επιτομή της κακής νομοθέτησης όταν: με επικοινωνιακό πρωθυπουργικό τρικ ισχυριζόμαστε ότι δεν προβλέπεται η προσφυγή στην παρένθετη αλλά αν κάποιοι προβούν σε σχετική ενέργεια στην αλλοδαπή αναγνωρίζουμε την έννομη συνέπεια..[άρθρ.10 Σχεδίου]. Με άλλα λόγια ο νομοθέτης ήδη πριν διαβεί το κατώφλι της βουλής το σχέδιο νομοθετεί υπέρ της καταστρατήγησης.
Τέλος πρόκειται για κακότεχνο νομοθετικό σχέδιο το οποίο για αυτούς και πολλούς άλλους λόγους ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ!
Λίγες σκόρπιες σκέψεις και συγγνώμη αν στενοχωρούν τη μια ή την άλλη πλευρά.
Συνφωνώ στην ψηφιση. ναι στην ισονομια για ολους τους ανθρωπους χωρίς εξαιρεσεις και αποκλεισμους
ΔΙΑΦΩΝΩ επειδή η ανάγκη των ΛΟΑΤΚΙ για pets μπορεί να καλυφθεί με ζωάκια.
Η αδιαμφισβήτητη ανάγκη των παιδιών για γονεϊκά πρότυπα πατέρα και μητέρας δεν καλύπτεται από τους ΛΟΑΤΚΙ.
Διαφωνώ απόλυτα!
ΣΥΝΦΩΝΩ
Διαφωνώ κάθετα με το εν λόγω νομοσχέδιο. Τα προβλήματα που λύνει είναι περισσότερα από αυτά που θα δημιουργήσει.
Διαφωνώ με το σχέδιο νόμου επί της αρχής και στα επιμέρους άρθρα. Δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία ότι μπορεί ένα παιδί να μεγαλώσει, ψυχικά υγιείς, από ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Επιπροσθέτως, υπάρχει κίνδυνος εμπορευματοποίησης της γυναίκας αλλά και των παιδιών σε παιδοφιλία!!
Πλήρης εμπορευματοποίηση της γυναίκας και των παιδιών. Ευτελισμός και απαξίωση της μητρότητας και της γυναικείας φύσης. Η woke agenda μάς κυβερνά.
Διαφωνώ.
Σχεδόν σε όλα τα άρθρα του παρόντος νομοσχεδίου καταστρατηγείται το άρθρο 3 του συντάγματος καθώς πετιούνται στον κάλαθο τον αχρήστων όλα όσα ο κύριος μας Ιησούς Χριστός μας εδίδαξε. Μετά από αυτό το νομοσχέδιο (έκτρωμα) μην απορήσετε γιατί τα πράγματα θα πάνε κατά «διαόλου» (περισσότερο από τώρα)! Ο Ελληνικός λαός δεν θέλει και δεν επιθυμεί το παρόν νομοσχέδιο στην πλειοψηφία του! Το κρίμα στις πλάτες των βουλευτών που θα το ψηφίσουν όχι στις δικές μας!
Όταν οι κυβερνώντες έρχονται σε αντίθεση με την ανθρώπινη οντολογία…
Διαφωνώ πλήρως με το νομοσχέδιο!Πιστεύω ακράδαντα ότι το υγιές πρότυπο των ρόλων πατέρα και μητέρας και σχέσεων άνδρα και γυναίκας είναι απαραίτητο για την ομαλή ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών.Με το δήθεν πρόσχημα του δικαιωματισμού κάνουμε κακό στο γενικό σύνολο. Η Ελλάς χρειάζεται τέκνα από μητέρα και πατερα από ετεροφυλόφιλα ζευγάρια. Προσοχή στο δημογραφικό προκειται για βόμβα μεγατόων με ανυπολόγιστες συνέπειες.
Διαφωνώ πλήρως με το νομοσχέδιο!
Είναι αντίθετο με τη φύση μας. Ο Θεός δημιούργησε άντρα και γυναίκα.
Το νομοσχέδιο αυτό είναι αντίθετο στην Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία.
Οι πνευματικοί κανόνες είναι πιο ισχυροί από τους νόμους των ανθρώπων.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΡΩΜΑ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΜΑΛΙΑ
Δεν συμφωνώ. Οι νόμοι των ανθρώπων δεν μπορούν να αντίκειται στους νομούς της φύσης και του Θεού
Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο επί της αρχής και στα επιμέρους άρθρα
μπορείς να αντικαταστήσεις Μητέρα και Πατέρα είναι ανήθικο
Δεν συμφωνώ με τον γάμο και την τεκνοθεσία ομόφυλων
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ.
Κύριοι βουλευτές του ελληνικού κοινοβουλίου, εκπρόσωποι του ελληνικού λαού,
το νομοσχέδιο αυτό θα γκρεμίσει ότι θεμέλιο έχει απομείνει στο θεσμό της οικογένειας. Kαταστρέφοντας το υγιή κύτταρο της κοινωνίας μας που είναι ο θεσμός της οικογένειας η χώρα αυτή είναι καταδικασμένη. Δεν σας φτάνει η υπογεννητικότητα, η έξαρση της βίας και εγκληματικότητας των ανηλίκων που οφείλονται στη λανθασμένη πολιτική ως προς το θεσμό της οικογένειας; Τι νομοθετείται για την εξάλειψη αυτών των φαινομένων;
Που είναι ο σεβασμός σας προς τον τριαδικό Θεό, προς τα παιδιά σας, τους συγγενείς σας όταν αμφισβητείται με την θετική ψήφο σας τη σύζευξη μέσω του χριστιανικού γάμου των δύο μοναδικών φύλων του άντρα και της γυναίκας; Αναρωτηθείτε γιατί τα υπόλοιπα ορθόδοξα χριστιανικά κράτη δεν συζητούν καθόλου τη νομιμοποίηση του γάμου ομόφυλων ζευγαριών; Γιατί μεταλλασσόμαστε σε τάχα προοδευτικό λαό και παραμερίζουμε τις ηθικές αξίες, τον πολιτισμό μας;
Δεν σκέφτεστε τα παιδάκια που θα μεγαλώσουν μέσα σε ψυχοσωματικά άρρωστα ομόφυλα ζευγάρια; Μπορεί να αντικατασταθεί ο ρόλος του βιολογικού άντρα και της βιολογικής γυναίκας στο μεγάλωμα των παιδιών; Φαντάζεστε την κατάντια της κοινωνίας μας σε λίγες δεκαετίες!!! Ω Θεός να σας φωτίσει ώστε να σταματήσει η πνευματική κατρακύλα της Ελλάδας…
ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟ ΨΗΦΙΣΟΥΝ Ή ΑΠΕΧΟΥΝ. ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΑΙ καθώς δεν εκφράζεται την πλειοψηφία των ψηφοφόρων σας.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΠΛΗΡΩΣ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ.
ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ.
Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο αυτό! Για τέτοια θέματα θα έπρεπε να γίνεται δημοψήφισμα…
Διαφωνώ με όλες τις πολιτικές που ακολούθησαν όλες οι κυβερνήσεις τα τελευταία
50 χρόνια. Έχουν καταλύσει το Σύνταγμα και κάθε έννοια Δημοκρατίας. Το συγκεκριμένων νομοσχέδιο προσβάλει τον δημιουργό του ανθρώπινου είδους.
Διαφωνώ Ριζικά
Αρχικά είναι λάθος ο όρος «γάμος», γάμος νοείται από διεθνείς συμβάσεις η ένωση ατόμων διαφορετικού φύλου, αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε ρατσιστές κλπ απλά έτσι είναι. Αν θέλετε να δώσετε τα ίδια δικαιώματα στους ομοφυλόφιλους με τα ετερόφυλα ζευγάρια να χρησιμοποιήσετε άλλον όρο. Επίσης ισότητα μπορεί να προέλθει από επέκταση του σύμφωνου συμβίωσης, γιατί δεν ονομάζεται το νομοσχέδιο επέκταση σύμφωνου συμβίωσης;
Επίσης, καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται, επομένως γιατί δεν κάνετε ένα δημοψήφισμα αφού οι περισσότερες δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού δεν το θέλει;
Ακόμα, αναφέρεται στο σύνταγμα ως επικρατούσα θρησκεία η Aνατολική Oρθόδοξη Eκκλησία του Xριστού, επομένως γιατί δεν λαμβάνεται υπόψη την άποψη της;
ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ! Το νομοθετημα ειναι «κατα της φυσης», δεν βγαζει κανένα νόημα και υπονομεύει το θεσμο της οικογένειας! ΤΤα ιδια τα παιδια τα ρωρησε κανεις αν θελουν να μεγαλωσουν σε τετοιο αφυσικο περιβαλλον? Γιατι a priori να τους στερουν τη μανα ή τον πατερα? Προσπαθήστε να τονωσετε τις πολυτεκνες οικογένειες αρχικά με κίνητρα και διευκολυνσεις σε θεματα στεγασης, παιδειας και ανατροφής! Φανταστείτε στο μελλον να μπορεί να απαιτηθεί το ιδιο και για συναψη γαμου και τεκνοθεσιας και μεταξυ αλλων ζωντων οργανισμών, αναλογως των εκαστοτε επιθυμιών! Με λιγα λόγια, αφηστε να μιλησει η φυση κι η λογική. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ!
Διαφωνώ. Για μια τόσο ριζοσπαστική για την κοινωνία μας μεταρρύθμιση, θα έπρεπε να υπάρχουν πρώτα μακροχρόνιες μελέτες. Να μελετηθούν πώς εξελίχθηκαν τα όποια παιδιά έχουν ήδη μεγαλώσει σε ομόφυλες οικογένειες, και τι αντίκτυπο είχε αυτό στη ζωή τους- και μάλιστα στα δύσκολα χρόνια της εφηβείας. Αντί να ασχολούμαστε με το αν έχει δικαίωμα μια μειοψηφία ενηλίκων για τεκνοθεσία ή όχι, θα έπρεπε να ασχολούμαστε με το δικαίωμα των παιδιών να μεγαλώνουν φυσιολογικά.
Εφόσον τα ισοπεδώνετε όλα και θεωρείτε οτι είμαστε όλοι το ίδιο και όλοι ίσοι, άνδρες – γυναίκες, νέοι – γέροι, εργαζόμενοι – άνεργοι, αρτιμελές – ανάπηροι, πλούσιοι – φτωχοί κλπ , με βάση την Αρχη της ισότητας που επικαλείστε για την θέσπιση αυτού του νόμου, πρέπει να δώσετε συντάξεις και στους νέους, επιδόματα ανεργίας και σε εργαζομένους κλπ. και πάνω από όλα, ασυλία στους πάντες. Οχι μόνο στους υπουργούς, στους βουλευτές κλπ. Δικαίωμα στην ατιμωρησία εσείς; Δικαίωμα στην ατιμωρησία και εμείς ! ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.
ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΑΊΣΧΥΝΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΑΝΤΊΘΕΤΟ ΣΤΗΝ ΟΡΘΌΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΊΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΉ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ!!!
Ως ψυχολόγος διαφωνώ παντελώς. Τα παιδιά δεν είναι αντικείμενα να τα δίνουμε σε όποιον τα επιθυμεί. Ο,τι αφορά παιδιά θα πρέπει να γίνεται με βάση το συμφέρον του παιδιού και μόνο και όχι με βάση το συμφέρον ή την επιθυμία του ενήλικα. Μιλάτε για δικαίωμα ομοφυλοφιλων στην υιοθεσία παιδιών αλλά κανείς δε μιλά για το δικαίωμα του παιδιού να μεγαλώνει με μητέρα κ πατέρα. Για να ικανοποιήσετε την όποια επιθυμια μιας μειοψηφικης ομάδας ανθρώπων εκθετετε όλα τα παιδιά προς υιοθεσία σε κίνδυνο διαμόρφωσης μιας μη υγιούς ψυχοσυναισθηματικης ταυτότητας, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ψυχική τους υγεία και χωρίς να έχετε κανένα δεδομένο που να διασφαλίζει το αντίθετο. Το νομοσχέδιο αυτό συγκρούεται απόλυτα με τη φύση, με τον Θεό κ με την ίδια την ελληνική κοινωνία. Και αλίμονο όταν αντιδράσουν κ τα 3 αυτά μαζί. ΥΓ: Το να ψάχνεις συνενόχους στο έγκλημα σε κάνει περισσότερο ένοχο, όχι λιγότερο.
Συμφωνώ να έχουν τα ομόφυλα ζευγάρια ισότιμα δικαιώματα με τα ετερόφυλα.
Διαφωνώ
Δεν συμφωνώ
Σταματήστε τώρα αυτό το νομοσχέδιο έκτρωμα.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο
Δεν συμφωνώ με την τεκνοθεσία των ομοφυλόφιλων ούτε με τον γάμο τους.
Διαφωνώ πλήρως. Απαράδεκτη η θεσμοθέτηση του γάμου ομοφυλόφιλων ζευγαριών και κατ’ επέκταση η υιοθεσία. Να αποσυρθεί το νομοσχέδιο, μετά και την γενική αποδοκιμασία της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Το θεολογικό θέμα που εγείρεται το έχει θίξει η Eκκλησία η οποία είναι και η κατεξοχήν αρμόδια να το κάνει. Πέραν αυτού, θα ήθελα να επιμείνω στα παρακάτω:
1. Η ελευθερία του ατόμου να επιλέξει τρόπο ζωής και να είναι νομικά κατοχυρωμένο καλύπτεται εφόσον υφίσταται πλέον το σύμφωνο συμβίωσης. Δεν μπορεί όμως να επιβάλλεται στο σύνολο των πολιτών η αλλαγή θεσμών σε πρόσχημα τον σεβασμό μιας μειονότητας. Αυτό λέγεται δικτατορία ή ίσως ολιγαρχία, σε καμία περίπτωση δημοκρατία.
2. Η δυνατότητα απόκτησης τέκνου μέσω υιοθεσίας, σε ανδρόγυνα που αδυνατούν με φυσικό τρόπο να αποκτήσουν, δίνεται μετά από μακροχρόνια επίβλεψη των υποψήφιων γονέων από πλήθος ειδικών – μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται και ψυχολόγοι και πολλές φορές δεν δίνεται καθόλου. Αν αυτοί οι άνθρωποι δεν πληρούν εύκολα τα κριτήρια «επιλογής γονέων», πώς θα πείσετε την κοινωνία ότι μπορεί δύο ομοφυλόφιλοι να τα πληρούν εφόσον οι ίδιοι ψυχολογικά δεν είναι απόλυτα ισορροπημένοι (μέχρι πρότινος, η ομοφυλοφιλία θεωρούνταν ψυχική νόσος)
3. Ως καθηγήτρια, έχω δει πολλές περιπτώσεις παιδιών που οι περισσότερες προέρχονται από προβληματικές οικογένειες, τα οποία λόγω ακριβώς του δύσκολου οικογενειακού περιβάλλοντος που βιώνουν, λόγω τάσης της εποχής και προβολής τέτοιων προτύπων – βλέπε παρελάσεις ομοφυλόφιλων κλπ, δοκιμάζουν να εμπλακούν σε σχέση με άτομο του ιδίου φύλου. Αν προχωρήσουμε στην νομοθεσία αυτήν, προχωρούμε ακόμη περισσότερο στον αποπροσανατολισμό της νέας γενιάς παιδιών.
4. Ποιος δίνει το δικαίωμα σε κάποιον φορέα να αποφασίσει να «θέσει» μία νέα ζωή, σε μια οικογένεια χωρίς πατέρα και μάνα, σε μια οικογένεια όπως αυτή που εσείς οι βουλευτές είχατε όταν ήσασταν παιδιά;;;;
Επιπλέον να σας θυμίσω, ότι ο γερασμένος πληθυσμός της Ελλάδας, προφανώς δεν μπορεί να σας στείλει μηνύματα μέσω αυτής της ηλεκτρονικής σελίδας, ούτε να συμμετάσχει σε ηλεκτρονικά γκάλοπ, αλλά δεν θα το ξεχάσει την ώρα της ψήφου…
Σας παρακαλώ λοιπόν, να καταψηφίσετε αυτό το νομοσχέδιο που δεν θυμίζει τίποτα από Δημοκρατία, Ελευθερία και Ορθόδοξη Ελλάδα.
Οι ομοφυλόφιλοι μπορούν να έχουν τον τρόπο ζωής που επιθυμούν είτε με σύμφωνα συμβίωσης, είτε με prenups είτε με δικαστικές αποφάσεις-δεδικασμένα κλπ.
ΓΑΜΟΣ, δεν είναι η παρά φύσιν επαφές. Είναι η ένωση των δύο εκ φύσεως διαφορετικών φύλων προς διασφάλιση των δικαιωμάτων των παιδιών ΤΟΥΣ !
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Είμαι κατά των κίναιδων.
Διαφωνώ με το νομοσχέδιο
ΔΑΙΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ
ΟΛΟΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ111
Ο καθένας και η καθεμία έχει το δικαίωμα της Αυτοδιαθέσεως. Να θέτει δηλαδή εαυτόν όπως επιθυμεί. Έχει επίσης το δικαίωμα της Ελευθερίας, να πράττει δηλαδή όπως επιθυμεί ή βούλεται εφ΄ όσον ΔΕΝ προσβάλλει την Ελευθερίαν οποιουδήποτε άλλου.
Όσοι και όσες θέλουν να ζουν στην βάσιν μίας ομοφυλοφιλικής ή άλλως πως προσδιοριζομένης και διατυπωμένης σχέσεως, έχουν όλο το δικαίωμα να το κάνουν. Αυτό που δεν έχουν δικαίωμα είναι να προβάλλουν, πολλώ δε μάλλον να επιβάλλουν, το παρά Φύσιν σαν «φυσιολογικόν».
(Αν και περιττεύει, Απόδειξις του ανωτέρω είναι η ΜΗ δυνατότης τεκνοποιήσεως. Πράγμα που σημαίνει ότι εάν εφαρμοζόταν σε μέγιστην – πλανητικήν κλίμακα (και στα ζώα κατ΄επέκτασιν), σε μίαν γενιάν θα είχε εξαφανιστεί η ζωή από τον Πλανήτην.
ΓΑΜΟΣ είναι και νοείται η (ΙΕΡΑ) Ένωσις – Σύζευξις ΔΥΟ ατόμων, Ομοειδών και ΕΤΕΡΩΝΥΜΩΝ – ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ, ήτοι Άρρενος και Θήλεως.-
Ουδεμία «νομική» – νομικίστικη επικάλυψις του Γάμου δεν μπορεί να παραβεί – υπερβεί την Ουσίαν του.
Εκτός αυτού είναι και Παράνομη και Αντισυνταγματική ως προσβάλλουσα, ενδεικτικώς και κατ΄ ελάχιστον, τα εξής:
« Άρθρο 5 1. Kαθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Xώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.»
(Εδώ έχουμε κατάφωρην παραβίασιν των ΧΡΗΣΤΩΝ ΗΘΩΝ, όσο και αν επιτηδείως κάποιοι τείνουν να αλλοιώσουν τον χαρακτήρα τους).
«Άρθρο 21 ****1. Η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους.»
(Εδώ προσβάλλονται ευθέως ΟΛΕΣ οι αναφερόμενες έννοιες.)
Τα όποια «νομικά» – νομικίστικα δικαιώματα απορρέουν από την «νομικήν» – νομικιστικήν υπόστασιν του Γάμου (π.χ. περιουσιακά στοιχεία) μπορούν να τακτοποιηθούν μέσω ιδιωτικών συμφωνητικών ή και δικαστικών αποφάσεων εν ανάγκη, και τίποτε παραπέρα.
Βάσει των ανωτέρω ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΜΕ οποιαδήποτε δήθεν νομιμοποίησιν «γάμου» που ξεφεύγει της Ουσίας του.
Δεν αναγνωρίζουμε και δεν κάνουμε αποδεκτήν οποιαδήποτε τέτοια πράξιν ως παρά Φύσιν, παράλογην, κοινωνικώς ανάρμοστην, Εθνικώς επιβλαβήν, παράνομην, καταχρηστικήν και Αντισυνταγματικήν. –