ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός

 

Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:57 | Δήμητρα

    ΔΙΑΦΩΝΩ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:45 | ΝΙΚ

    Αφού προωθείται το νομοσχέδιο αυτό στο όνομα της ισότητας, πείτε μου το εξής, αν ένας ομοφυλόφιλος λαθρομετανάστης κάνει γάμο με έναν άλλο ομοφυλόφιλο λαθρομετανάστη, εντός της ελληνικής επικράτειας, ή έστω με έναν Έλληνα π.χ. τοξικομανή (για να του προσφέρει χρήματα για τη δόση του), αποκτά μετά την ιθαγένεια;
    Όπως θα συνέβαινε και αν έκαναν γάμο δύο ετεροφυλόφιλα άτομα;
    Γιατί αυτό συμβαίνει αν κάνει γάμο κάποιος μη Έλληνας με κάποια Ελληνίδα,
    οπότε αφού θέλετε ισότητα και ίσα και όμοια δικαιώματα, έτσι πρέπει να γίνει και για τους ομοφυλόφιλους και λαθρομετανάστες

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:15 | GIANNIS

    Δεν υπάρχει κάτι φυσιολογικό στο νομοσχέδιο – τελεία. Δε χρειάζεται καν συζήτηση, τα πράγματα είναι πολύ απλά και αυτό που θα ψηφιστεί είναι λάθος. Απλώς θα πάει στα αζήτητα όπως και τόσα άλλα. Λυπάμαι για την ανεπαρκή ανταπόκριση της εκκλησίας. Κρίμα και στο χρόνο που σπατάλησα για να γράψω δυο προτάσεις. Και η ζωή συνεχίζεται…

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:07 | Αικατερίνη

    Διαφωνώ κάθετα με αυτό το νομοσχέδιο!!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:52 | Ιωάννης

    Νομοσχέδιο που πληγώνει και τραυματίζει τον θεσμό της οικογένειας…Δεν μπορεί στο όνομα της ισότητας τα θέλω του κάθε ανθρώπου να μετατρέπονται σε δικαιώματα κόντρα στους νόμους της φύσης ή για αυτόν που πιστεύει, κόντρα στο θέλημα του Θεού….Διαφωνώ κάθετα…

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:03 | Μαρία

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο. Δεν είναι φυσικό ένα παιδί να μεγαλώνει με γονείς του ίδιου φύλου, για να μεγαλώσει υγιώς, κυρίως ψυχικά, χρειάζεται και τα δύο πρότυπα των γονέων, του πατέρα και της μητέρας άλλωστε αν ήταν φυσικό θα υπήρχε τεκνοποίηση με φυσικό τρόπο. Όταν ο άνθρωπος πηγαίνει κόντρα στη φύση μόνο κακό μπορεί να προκαλέσει.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:45 | Δήμητρα

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο. Η οικογένεια αποτελείται από τους δύο γονείς,την μητέρα και τον πάτερα. Το δημιούργημα του Θεού είναι αυτό ακριβώς που έπλασε,δεν γίνεται να πάμε αντίθετα από τι έχει πλάσει ο ίδιος ο Θεός. Όχι στο γάμο των ομοφυλόφιλων, όχι στην τεκνοθεσία των παιδιών.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:34 | Αλέξανδρος

    Διαφωνώ κάθετα για πολλούς λόγους

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:34 | ΒικΥ

    Διαφωνώ κάθετα σε Όλα!ΟΧΙΙ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:28 | Βασίλης

    Συμφωνώ με το νομοσχέδιο. Αποτελεί ένα ακόμα βήμα για την προώθηση της συμπεριληπτικοτητας και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Επιπλέον, όπως αποδεικνυεται από μελέτες, άξιοι γονείς γονείς μπορεί να είναι τόσο ετερόφυλα όσο και ομόφυλα ζευγάρια. Ο σεξουαλικός προσανατολισμός δε ρυθμίζει τη γονική συμπεριφορά και την προσφορά της ανιδιοτελούς αγάπης.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:03 | Ιωάννης

    ΔΙΑΦΩΝΩ…

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:20 | Βάσω Λ

    ΥΠΕΡ του νομοσχεδίου. Ίσα δικαιώματα για όλους!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:11 | Ιωάννης ΓΚΡΑΙΚΙΏΤΗΣ

    Διαφωνώ κάθετα με το παρόν νομοσχέδιο γιατι πλήτεται βάναυσα ο θεσμός της οικογένειας

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:47 | Ανθή Π

    ΥΠΕΡ του νομοσχεδίου. Ίσα δικαιώματα για όλους!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:42 | Αγγελική

    Απαράδεκτο. Ισότητα στο γάμο ανοίγει το δρόμο και για την τεκνοθεσία… Ποιος θα υπερασπιστεί τα δικαιώματα αυτών των παιδιών που θα αναγκαστούν να μεγαλώσουν σ ένα περιβάλλον χωρίς ΜΗΤΕΡΑ ή χωρίς ΠΑΤΕΡΑ; Εσείς που κόπτεστε για την ισότητα των τάχα αδικημένων μήπως έχετε επιλεκτική ευαισθησία; Η φύση έχει καθορίσει τους ρόλους. Και τους τρόπους.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:42 | ΘΑΝΟΣ

    ΔΙΑΦΩΝΩ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:32 | Μαρία

    Διαφωνώ!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:16 | Stefanos

    ΔΙΑΦΩΝΟ ΚΑΘΕΤΑ!!!!!
    ΟΠΩς ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ!!!!!!!
    ΝΤΡΟΠΉ ΣΑΣ!!!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:27 | Ιφιγένεια Πολυμέρου

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Συντάσσομαι πλήρως με τη θέση της Εκκλησίας όπως αυτή διατυπώθηκε στην ανακοίνωση της Ιεραρχίας.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:11 | Δήμητρα

    Διαφωνώ με τον γάμο και την τεκνοθεσία.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:29 | Βασίλειος Μπάρδης

    Διαφωνώ κάθετα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:29 | Παρθένα Παρασκευαΐδου

    Πιστεύω πως κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος να κάνει τις επιλογές του.Όμως αυτές δεν μπορεί να είναι αντίθετες στη φύση.Πρέπει να υπάρχουν νόμοι του κράτους που να διέπουν τις σχέσεις όμως δεν μπορούμε να αλλάζουμε τις έννοιες και τις αξίες όπως επιθυμούμε χάνοντας την ουσία των λέξεων.Γάμος είναι η ένωση δύο ανθρώπων διαφορετικού φύλου και από εκεί προκύπτουν και τα παιδιά . Οικογένεια είναι ο μπαμπάς η μαμά τα παιδιά και ο παππούς και η γιαγιά.Οχι στο γάμο των ανθρώπων του ίδιου φύλου .Όχι στην υιοθεσία παιδιών στα ομόφυλα ζευγάρια.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:53 | ΑΛΕΞΙΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ

    ΔΙΑΦΩΝΏ ΚΆΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ Νομοσχέδιο!!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:53 | Βασίλης

    ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ. Διαφωνώ κάθετα με το εν λόγω νομοσχέδιο. Τα προβλήματα που δημιουργεί είναι περισσότερα από αυτά που υποτίθεται ότι λύνει

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:47 | Παπανικολάου Ανεστης

    Kατ’αρχην έχω επιφύλαξη για την ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ.Δηλ.Αν το 90% διαφωνεί με το νομοσχέδιο θ’αλλαξει κάτι;ΔΙΑΦΩΝΩ ΛΟΙΠΟΝ κι εγώ με το νομοσχέδιο,τα δικαιώματα των ομόφυλων νομίζω δεν καταπατουνται το πολύ να χρειάζονταν μια μικρή αλλαγή.Για τα δικαιώματα των παιδιών που θα υιοθετηθούν έχοντας υπόψη ένα διαστραμενο μοντέλο οικογένειας ποιος θα ενδιαφερθεί;Αν ένα ΕΝΗΛΙΚΟ ΑΤΟΜΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΘΕΙ ΚΑΛΩΣ.Αλλιως είναι ΕΓΚΛΗΜΑ ΝΑ ΣΤΕΡΗΣΕΤΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ…Για την υιοθεσία θα ελεγχθούν άραγε οι υποψήφιοι γονείς όπως γίνεται και στα άλλα ζευγάρια;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:08 | Σέ Μ Φιλιππάκης

    Διαφωνώ ριζικά.

    Ή πληθώρα των υποτιθέμενων θεμάτων ήδη ρυθμίζεται από άλλες υπάρχουσες νομοθετικές διατάξεις.
    Ή κίνηση περί εξίσωσης του φυσικά ομαλού του υγιως αναγκαίου με το κατ εξαίρεση περιθωριακό στην βάση κιβδηλης πολιτικής ορθότητας είναι συνταγή για πολύ σοβαρότερα προβλήματα από ότι έχουμε
    Και εδώ την ευθύνη επωμίζεται ή κυβέρνηση Μητσοτάκη πού σίγουρα δεν εκλέχθηκε με τήν ατζέντα που με έκπληξη ακόμα και οι οπαδοί τής διαπιστώνουν.
    Κανείς δεν διαφωνεί με τήν ανοχή των λογής ατομικών ιδιαίτεροτητων και τόν σεβασμό στην βάση τού ατόμου.
    Όμως αυτή ή ανοχή και ό σεβασμός δεν μπορεί νά μεταφραστεί ως ή αποδοχή τής εξαίρεσης ως ό κανόνας.
    Αν ή παρούσα κυβέρνηση έχει ακόμα ίχνος δημοκρατικής συμπεριφοράς οφείλει νά αποσύρει τό επιζήμιο νομοσχέδιο αρδην

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:07 | Αρης Aravidis

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο…

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:04 | Καίτη

    Διαφωνώ κάθετα με την ψήφιση του νομοσχεδίου για τον γάμο των ομοφυλοφύλων. Ο Αριστοτέλης λέει:»Τίποτα η φύση δεν κάνει χωρίς σκοπό.»
    «Η φύσις μήτε ατελές ποιεί, μήτε μάτην.» Η Φύσις τίποτε δεν κάνει που να μην είναι τέλειο και τα πάντα έχουν τον σκοπό τους. «Θήλυ και άρρεν της γενέσεως ένεκεν.»
    Ο άνδρας και η γυναίκα έγιναν κατ’αυτόν τον διαφορετικό τρόπο για να διαιωνίζεται το ανθρώπινο είδος. Εκατομμύρια χρόνια οι άνθρωποι έζησαν σύμφωνα με αυτόν τον νόμο της φύσεως. Πώς τώρα ο ανθρώπινος νόμος θα καταργήσει τον νόμο της φύσεως;
    Ως προς την τεκνοθεσία, τα παιδιά αυτά έχουν κάθε δικαίωμα να μην διδαχθούν έμπρακτα να αντιτίθενται στον νόμο της Φύσεως. Διαφορετικά, θα έχουν προβλήματα, διότι η Φύσις εκδικείται…

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:52 | Βασίλειος Μπάρδης

    Διαφωνώ κάθετα

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:59 | Ματίνα Κ.

    Το παρά φύσιν δεν καθίσταται κατά φύσιν με νομικές διατάξεις!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:45 | Sevasti

    Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι,
    καταρχήν εύχομαι να είστε όλοι καλά.

    Λαμβάνω την ευκαιρία για να εκφράσω τη βαθιά μου ανησυχία για τον παρόντα νόμο, που έρχεται στη Ελληνική Βουλή. Η πορεία της φυλής μας μέσα στους αιώνες προχώρησε, εμπλουτίστηκε και κρατήθηκε με βάση τις διαχρονικές της αξίες του πολιτισμού, που την χαρακτηρίζουν.

    Οι αξίες αυτές μεταλαμπαδεύτηκαν από γενιά σε γενιά μέσω κατά βάση της οικογένειας. Αυτής που τώρα κινδυνεύει με πλήρη καταστροφή.
    Επιγραμματικά και μιλώντας ως μητέρα 4 παιδιών παραθέτω μονάχα μία οπτική της καταστρατήγησης της οικογένειας. Φυσικά υπάρχουν και άλλα επιχειρήματα, αλλά εν προκειμένω εστιάζω στα στοιχειώδη ως προς τα πρότυπα.

    Στον ομόφυλο γάμο πέρα από την έλλειψη βιολογικής σχέσης των μελών της οικογένειας ελλείπει εκ προοιμίου είτε η ανδρική, είτε η γυναικεία παρουσία. Είναι όμως απαραίτητη η παρουσία και πατέρα και μητέρας δηλ. και του άντρα και της γυναίκας στη ζωή ενός παιδιού; Μάλιστα, είναι, για τους παρακάτω λόγους:
    Γιατί ο πατέρας διαπαιδαγωγεί διαφορετικά από τη μητέρα.(17)
    Ο πατέρας παρέχει την αίσθηση ασφάλειας και δύναμης στην οικογένεια. Είναι αυτός που συνήθως θέτει τα όρια και τους κανόνες. Λειτουργεί ως εκπαιδευτής σε θέματα που γνωρίζουν καλύτερα οι άνδρες, ως ανδρικό μοντέλο για να ταυτιστεί με αυτόν ο γιος του, ως μοντέλο συζύγου για τον γιο και την κόρη του.
    Η απουσία του πατέρα για το γιό του συνοδεύεται συχνά από εγκατάλειψη του σχολείου και κακές σχολικές επιδόσεις, ενώ η απουσία πατέρα για την κόρη συνοδεύεται από πρόωρες σεξουαλικές σχέσεις, εγκυμοσύνες και αναζήτηση της πατρικής ασφάλειας σε μεγαλύτερα ή ακατάλληλα ανδρικά άτομα.
    Η μητέρα λειτουργεί ως μοντέλο γυναίκας και μητέρας για τη κόρη της αλλά και για το γιό της. Βοηθά τη κόρη της να αντιληφθεί και να διαχειρισθεί τα ιδιαίτερα θέματα της γυναικείας φύσης (π.χ περίοδος, εγκυμοσύνες, καλαισθησία….),την εκπαιδεύει σε θέματα διαπροσωπικών και οικογενειακών σχέσεων από την οπτική της γυναίκας, ενώ λειτουργεί ως δύναμη συγκατάβασης και ανεκτικότητας. Η έλλειψη μητέρας δημιουργεί αίσθημα κενού και έλλειψης στοργής και φροντίδας για το παιδί.
    Τα παιδιά έχουν ανάγκη και από τα δύο μοντέλα διαπαιδαγώγησης συγχρόνως γιατί αυτά είναι συμπληρωματικά. Εξάλλου αυτό είναι και θέμα ισότητας για το παιδί. Τα παιδιά συγκρίνουν τους εαυτούς τους με άλλα παιδιά και άλλες οικογένειες και λαχταρούν αυτόν που λείπει.

    Με την ευχή να ψηφίσουν οι Έλληνες βουλευτές το πραγματικό συμφέρον για τις οικογένειές τους και των παιδιών τους.
    Σεβαστή Λ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:40 | Σοφία

    Διαφωνώ κάθετα, διότι όταν φύγει η παράδοσις, τότε μένει η παράβασις.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:30 | Ειρηνη

    Διαφωνώ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:09 | Στυλιανή

    ΟΧΙ στο νομοσχέδιο του γάμου των ομόφυλων το οποίο καταπατά την θεμελιώδη αρχή της ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ του ανθρώπου και αποτελεί διατάραξη του θεσμού της ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:55 | ΝΑΝΤΙΑ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΜΕ ΗΘΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΤΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΙΔΕΩΔΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΤΟΠΟ.
    ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΡΩΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ!!! ΑΝ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΕ Η ΑΡΡΕΝΟΠΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΤΡΑ ΚΑΙ Η ΘΗΛΥΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΣΑΣ.
    ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ. ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ….

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:41 | Βασιλική Παπαδοπούλου

    ΥΠΕΡ του νομοσχεδίου. Πρέπει επιτέλους όλοι οι πολίτες αυτής της χώρας να έχουν ίσα δικαιώματα. Αυτό είναι το αυτονόητο. Ελπίζω σε μία ιστορική νίκη όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για όλες τις Ορθόδοξες χώρες.

    Το μέλλον είναι ξεκάθαρο και εμείς μπορούμε να είμαστε κομμάτι του ή να μείνουμε για άλλη μια φορά πίσω.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:31 | ΠΟΛΥΧΡΟΝΗΣ ΚΑΛΟΥΠΤΣΗΣ

    Το νομοσχέδιο νομιμοποιεί τον γάμο των ομοφυλόφιλων ζευγαριών (και είναι η αρχή για το επόμενο στάδιο, αυτό της τεκνοθεσίας από τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια). Γεγονός που αντιβαίνει την ίδια την φύση (φυσική σχέση μεταξύ αρσενικού και θηλυκού και κατ’επεκταση σύλληψη και τεκνοποιία), την διδασκαλία του Ευαγγελίου και των πατέρων της Ορθοδόξου ημών πίστεως, που είναι και η επικρατούσα θρησκεία της πατρίδα μας.
    Η Ιερά Σύνοδος της ιεραρχίας της Εκκλησίας, έχει τοποθετηθεί αρνητικά στην ψήφιση του υπόψιν νομοσχεδίου, τεκμηριώνοντας τις ενστάσεις της. Αυτό από μόνο του θα έπρεπε να προβληματίσει την κυβέρνηση και να αποσύρει το νομοσχέδιο ή στην πιο δημοκρατική της έκφραση να το θέσει στην κρίση του με τη διενέργεια δημοψηφίσματος.
    Ταυτόχρονα όμως, τίθεται και η ηθική πλευρά του θέματος καθώς η ομοφυλοφιλική σχέση δεν προτιμάται από την ίδια την φύση καθώς δεν επιδρά θετικά στην διαιώνιση του οποιουδήποτε είδους και ιδιαίτερα του ανθρώπου, Αποτελεί εγωιστική πράξη στηριζόμενη απόλυτα στην απλή υλική απόλαυση, δημιουργεί λανθασμένα πρότυπα επί του τι εστί φυσιολογικό στα παιδιά, είναι κατακριτέα από την πλειοψηφία του Ελληνικού λαού και η ψήφιση, δε, του νομοσχεδίου εξυπηρετεί ένα μικρό ποσοστό του λαού μας. Είναι βέβαιο ότι η ψήφιση του νομοσχεδίου θα βλάψει τον θεσμό της οικογένειας και θα επηρεάσει αρνητικά την ηθική υπόσταση των νέων μας.
    Τέλος πιστεύω ότι η ψήφιση του νομοσχεδίου θα επιφέρει πολλά δεινά στην πατρίδα μας δεδομένου του φλέγοντος δημογραφικού ζητήματος, που ήδη αντιμετωπίζουμε. Το έθνος μας συρρικνώνεται με ταχείς ρυθμούς και ταυτόχρονα τείνει να καταλήξει ένα έθνος υπέργηρων. Η ψήφιση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου δεν συνιστά δημοκρατική εθνική πράξη αλλά στερεί από την πατρίδα μας τις μελλοντικές προοπτικές που της αξίζουν.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:26 | Σοφία Αραβίδου

    Διαφωνώ κάθετα

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:14 | ΓΙΩΤΑ

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο. Με προσβάλλει ώς προσωπικότητα.
    Άλλο ο καθένας να είναι ελεύθερος να επιλέγει τη ζωή που θέλει να ακολουθήσει και άλλο να επιβάλλονται νέοι νόμοι, πρακτικές στην καθημερινότητά μας και εκπαιδευτικά προγράμματα, που θα οριοθετούν και θα προδιαγράφουν τη ζωή τη δική μας και των παιδιών μας.
    Ας να γίνει δημοψήφισμα για ένα νομοσχέδιο που αλλάζει το σύνταγμα της Ελλάδας και το θέσφατα της Εκκλησίας.
    Επιτέλους για ποια ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ μιλάμε;
    Άλλο ο σεβασμός προς το πρόσωπο του άλλου και άλλο η επιβολή ενός διαφορετικού τρόπου ζωής.
    Οι φράσεις του στυλ «Εγώ είμαι επιχειρηματίας με πτυχία, πληρώνω φόρους και έχω δικαίωμα ως ομοφυλόφιλος/η να γίνει ο κόσμος όπως τον θέλω εγώ…» σίγουρα δεν αποτελεί επιχείρημα. Η ομοφυλοφιλία δεν έχει να κάνει με τη μόρφωση, ούτε με τον πλούτο του καθενός. Ούτε η ομοφυλοφιλία αφορά την πλειονότητα.
    Αυτά δεν δικαιολογούν τη συζήτηση του σχετικού νομοσχεδίου.

    Όλοι όσοι ενδιαφέρονται για τα ανθρώπινα δικαιώματα, ας σκεφτούν και τα δικαιώματα των διπλανών τους. Εάν Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ είναι το ζητούμενο, αυτό πρέπει να περιλαμβάνει όλο τον κόσμο, αλλιώς μιλάμε για υποκρισία και ιδιοτέλεια.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:09 | Τασιοπούλου Μαρία

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:12 | Χαράλαμπος

    Ταπεινή άποψη μου…. διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο, κάτι τέτοιο θα καταστρέψει τον ρόλο της οικογένειας και των γονέων ( άνδρας και γυναίκα).
    Παρόλα αυτά η κοινωνία να σκεφτεί και να πράξει ανάλογα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:26 | Δαμιανός

    Διαφωνώ με τους gay γάμους
    και με την τεκνοθεσία των
    παιδιών από τους ίδιους

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:10 | Ευγενία Κοτσώνη

    ΔΙΑΦΩΝΏ ΚΆΘΕΤΑ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:37 | ΕΦΗ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ…ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΊΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΑΝΩΜΑΛΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΕΚΦΥΛΙΣΜΌ ,ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ Κ ΤΗΝ ΕΞΑΦΆΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΙΔΟΥΣ….ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΉ ΠΟΡΕΙΑ,ΠΡΟΣΠΑΘΟΝΤΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΊΣΟΥΝ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝΕΔΑΦΙΚΑ Κ ΜΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ…ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΕΠΊΣΗΣ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΤΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΌ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΩΣ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ,ΔΙΚΑΙΩΤΕΡΟ Κ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ…ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟΙ…ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ Η ΙΔΙΑ Η ΦΥΣΗ…Κ ΕΠΕΙΔΉ ΣΥΝ ΤΙΣ ΑΛΛΗΣ ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΜΑΛΟΙ ΑΝΑΠΟΔΟΙ Κ ΑΝΊΣΧΥΡΟΙ ,ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΧΕΡΙΚ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ…ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΘΗΚΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΩ…ΚΑΛΗ ΑΝΑΤΟΛΗ Σ ΟΛΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ Σ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΤΑΔΙΟ ΕΞΕΛΙΞΗΣ Κ ΑΝ ΔΙΑΓΟΥΝ…ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΕΣ,ΟΛΕΣ ΙΣΕΣ Κ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΕΣ…

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:54 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    Audieretur et altera pars
    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο συμμεριζόμενος τις απόψεις καθηγητών νομικής:
    π.χ. Ρόης Παντελίδου,Ο γάμος ως ένωση δύο προσώπων διαφορετικού φύλου
    [δημοσιευμένο στο vima.gr, 15/01/24]

    Ειδικότερα, όμως το νομοσχέδιο είναι κακότεχνο για πλείονες λόγους μεταξύ άλλων:
    1. Δεν αφουγκράζεται την κοινή γνώμη [οράτε και τα άλλα σχόλια της διαβούλευσης]. Άλλωστε, αν ήταν τόσο σύμφωνη η ελληνική γνώμη και έτοιμη να δεχθεί κάτι για το οποίο δεν εξουσιοδότησε την παρούσα κυβέρνηση να προτείνει ως νόμος προς ψήφιση [σεβασμός στην αρχή λαϊκής κυριαρχίας!], γιατί η κυβέρνηση δεν επιχειρεί έστω και την ύστατη στιγμή να προτείνει δημοψήφισμα??Τι έχει να φοβηθεί? Τη ανύπαρκτη υποχρέωση περί θεσμοθέτησης «γάμου» για ζευγάρια από ομοφυλοφίλους, όταν το ίδιο το ΕΔΔΑ τηρεί επαμφοτερίζουσα στάση περί του ζητήματος. Ασχολίαστο περαιτέρω ότι το αφήγημα περί υποχρέωσης από το δίκαιο Ε.Ε. δεν ευσταθεί, αν σκεφτούμε ότι η συνθήκη της Λισαβώνας αφήνει ανέπαφο το εθνικό οικογενειακό δίκαιο των κρατών μελών. Το επιχείρημα «ότι επί ατομικών δικαιωμάτων δεν χωρεί δημοψήφισμα» δεν είναι και πολύ ακριβές. Χώρες του δυτικού κόσμου όπως η Ελβετία πρώτα έκαναν δημοψήφισμα και μετά θεσμοθέτησαν [έχοντας τροποποιήσει το Σύνταγμα τους] τον «γάμο για όλους» (Ehe für alle). Μάλλον, εμείς είμαστε πιο δημοκρατικοί ακόμη και από το δημοκρατικότατο [κατ’ άμεση συμμετοχή του λαού] πολίτευμα της κυβερνώσας βουλής, που ισχύει στην Ελβετία. …Τι στη Δύση δεν ανήκουμε??? Σε κάθε περίπτωση ο γάμος και η προστασία της οικογένειας όπως προστατεύονται στο άρθρο 21 δεν είναι ατομικό αλλά ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ. Εκτός κι αν τέλει δεν προστατεύουμε τα παιδιά και την οικογένεια [για τα οποία προβλέπει το άρθρ.21 Συντ.] αλλά πάμε απλώς στην προστασία του αυτοπροσδιορισμού του κάθε ατόμου [Συντ.5] και επαληθεύονται οι φωνές περί εγωιστικού δικαιωματισμού. Food for thought..
    2. Ο νόμος δεν μας λέει τι θα συμβαίνει με ζευγάρι από ομοφυλόφιλες γυναίκες που μια εκ των 2 αποφασίσει να προβεί σε παρένθετη κύηση. Τι θα συμβεί με τη «σύζυγο της» κατά την έννοια του νόμου? Είναι φανερό ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να εφαρμόσουμε ανάλογα το τεκμήριο πατρότητας αφού γυναίκα και πατρότητα μέχρι στιγμής είναι έννοιες ασύμβατες από πολλές οπτικές [λογική, νομική, φιλοσοφική, γλωσσική]. Χωρίς να θέλω να δώσω ιδέες, χώρες όπως Ελβετία, η οποία πριν καθιερώσει το «γάμο για όλους», φρόντισε να «ρωτήσει» πρώτα τους πολίτες της, έχει θεσπίσει ειδική διάταξη [άρθρ.255α Ελβτικός ΑΚ αμάχητο τεκμήριο μητρότητας σε περίπτωση «ζεύγους» ομοφυλοφίλων γυναικών που προσφεύγουν σε παρένθετη]. Το τελευταίο δεν το γράφουμε ως πρόταση, μάλλον για να φανεί ότι το σχέδιο νόμου είναι κακότεχνο όχι μόνο επί της αρχής αλλά και επί των κατ’ ιδίαν ρυθμίσεων.
    3. Πρόκειται για τον ορισμό και την επιτομή της κακής νομοθέτησης όταν: με επικοινωνιακό πρωθυπουργικό τρικ ισχυριζόμαστε ότι δεν προβλέπεται η προσφυγή στην παρένθετη αλλά αν κάποιοι προβούν σε σχετική ενέργεια στην αλλοδαπή αναγνωρίζουμε την έννομη συνέπεια..[άρθρ.10 Σχεδίου]. Με άλλα λόγια ο νομοθέτης ήδη πριν διαβεί το κατώφλι της βουλής το σχέδιο νομοθετεί υπέρ της καταστρατήγησης.

    Τέλος πρόκειται για κακότεχνο νομοθετικό σχέδιο το οποίο για αυτούς και πολλούς άλλους λόγους ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ!

    Λίγες σκόρπιες σκέψεις και συγγνώμη αν στενοχωρούν τη μια ή την άλλη πλευρά.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:42 | ΘΑΛΕΙΑ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:19 | Δημήτρης Βενιζέλος

    Θεσμοθετείται το αφύσικο, δεν είναι πρόοδος αυτό.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:00 | Βασίλης

    ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ. Διαφωνώ κάθετα με το εν λόγω νομοσχέδιο. Τα προβλήματα που δημιοθργεί είναι περισσότερα από αυτά που υποτίθεται ότι λύνει.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:59 | Χριστίνα

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 14:55 | Ραφαήλ

    Είναι φοβερή αντίφαση να γίνεται νόμος του κράτους κάθετα αντίθετος με τη χριστιανική πίστη, την οποία ως επικρατούσα θρησκεία προστατεύει το Σύνταγμα (άρθρο 3) και επικαλείται στο προοίμιο (Εις το όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος).

    Επίσης είναι περίεργο που στο όνομα της ισότητας αφήνουμε παιδιά (ανυπεράσπιστα σωματικά και ηθικά) στην ευθύνη ανθρώπων με εκπεφρασμένες παρά φύσιν ορέξεις.

    Μάλλον έχουμε μπερδευτεί, παράλογο νομοσχέδιο.