ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός

 

Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:07 | Αλεξάνδρα

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο!!!
    Αίσχος !!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:48 | Despoina

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Προσωπική επιλογή ενός πολιτικού που μάλλον αγνοεί οτι για να δημιουργηθεί ενα παιδί χρειαζεται άνδρα και γυναίκα. Αν εχουμε δημοκρατία ας ρωτησει τον λαό. Δεν ψηφίστηκε για να αποφασίσει εν λευκώ για όλα! Σε ενα τόσο θεμελιακό θεμα για την ελληνική κοινωνία που αφορά τα παιδιά χρειαζεται δημοψήφισμα! Αγνοείτε τις απόψεις μας εδω, αγνοείτε το αίτημα για δημοψήφισμα, μάλλον το ολοκληρωτικό καθεστώς ειναι που σας εκφράζει… Αυτή θα ειναι η αρχή του τέλους γι αυτη την κυβέρνηση.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:26 | Vasileios

    Το νομοσχέδιο θα βοηθήσει την Ελλάδα να αναδειχθεί ως άξιο μέλος της Ευρωπαϊκής Κοινότητας.

    Η αλλαγή αυτή έχει αργήσει πάρα πολύ στη χώρα μας. Η οποιαδήποτε καθυστέρηση προφανώς θα υποβαθμίσει περαιτέρω την ανικανότητα της κυβέρνησης να δώσει ίσα δικαιώματα σε όλους τους πολίτες της, ανεξαρτήτως του σεξουαλικού προσοναλισμού τους.

    Επιπλέον, ειδικά βλέποντας τι καταστάσεις αναδεικνύονται τελευταία με τις <> οικογένειες της χώρας μασ, φυσικά θα πρέπει να υπάρχει και ισότητα στην τεκνοθεσία, καθώς ζευγάρια του ίδιου φύλου γνωρίζουν ειλικρινά τι σημαίνει αγάπη, χωρίς κανόνες και προϋποθέσεις.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:49 | Argyro

    Διαφωνώ!!!!
    Συμβάλλει σε μια κοινωνία έκτρωμα

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:23 | Ιωάννης Μ.

    Με προβληματίζει έντονα η περίπτωση παιδόφιλων, που μέσω ενός «εικονικού» γάμου, θα αποκτούν δικαίωμα στην τεκνοθεσία. Υπάρχει κάποια δικλίδα ασφαλείας σε αυτή την περίπτωση;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:45 | Κατερίνα

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο. Αντιτίθεται στον Νόμο του Θεού.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:51 | Θεοχαράκη Αλεξία

    Είμαι ΚΑΤΑ του νομοσχεδίου της τεκνοθεσίας!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:44 | Έλενα Παπαδοπούλου

    Συμφωνώ με το νομοσχέδιο και με απογοητεύει η στάση των συμπολιτών μου σε κάποια άλλα σχόλια. Ναι στο αυτονόητο!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:42 | Σταυρούλα Θεοδωροπούλου

    Ποια είναι η ραχοκοκαλιά της οικογένειας, αγαπητοί κυρίες/οι της Κυβέρνησης; Η μητέρα και ο πατέρας φυσικά, που εσείς ξαφνικά υποκαθιστάτε από δύο άτομα του ιδίου φύλου. Παράδοξο σαφέστατα, αφού τα παιδιά δεν έρχονται ουρανοκατέβατα αλλά προέρχονται από την γονιμοποίηση των σπερματοζωαρίων μέσα στην γυναικεία μήτρα, δηλαδή απαιτείται η συμμετοχή δύο ετεροφυλων ανθρώπων, ακόμα κι αν αυτό γίνεται με τεχνητά μέσα. Πέραν της παραδοξότητας του όλου θέματος, ένα άλλο πρόβλημα που προκύπτει είναι ότι ουδείς μπορεί να διασφαλίσει οτι δεν θα χρησιμοποιηθούν κάποιες γυναίκες ως μηχανές αναπαραγωγής από τα ομόφυλα ζευγάρια αφού προφανώς δεν έχουν την δυνατότητα να απαναραχθούν. Το νομοσχεδίου είναι εκτός πάσης λογικής και άρα απορριπτέο!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:27 | Γιώργος

    Πάρτε πίσω το έκτρωμα.
    Μόνο με μάνα και πατέρα το παιδί.
    Μην τα βάζετε με τη φύση.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:25 | Θανασης

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η ελεύθερη σεξουαλική επιλογή ορισμένων συμπολιτών μας δεν πρέπει να συμβαδίζει με τις φυσικές της συνέπειες. Αφού η ίδια η φύση αποφάσισε η επιλογή της ομοφυλοφιλία- καλύτερα ετεροφοβίας- να είναι στείρα δεν νομίζω ότι είναι τίμιο να μετερχομαι μεθόδους και πιέσεις αυτό να το αναιρέσω. Η φύση όταν την αγνοείς υπάρχουν συνέπειες. Προτείνω να γίνει δημοψήφισμα και να εχει ο λαός την ευθύνη για αυτές τις συνέπειες. Αν όχι η ευθύνη θα είναι σε αυτούς που αποφασίσουν.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:45 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΣΤΡΑΓΑΛΙΝΟΥ

    Απαράδεκτο νομοσχέδιο , κόντρα στον Θεό , στην φύση , στον άνθρωπο και στην λογική .
    Μικρά απροστάτευτα παιδάκια θα γίνουν αξεσουάρ . Τα παιδιά έχουν δικαιώματα ;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:24 | Μαρία

    Συμφωνώ !! Έπρεπε να είχε ψηφιστεί χρόνια πριν.
    Γιατί όμως στερείτε στα ομόφυλα ζευγάρια το δικαίωμα στην παρένθετη μητρότητα;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:12 | Στέλλα Ρ.

    Διαφωνώ καθώς το αποτρέπει η θρησκεία μας και στη θρησκεία δεν διαλέγεις να πιστεύεις όσα σου αρέσουν και σου ταιριάζουν με τη ζωή που θέλεις να κάνεις. Ας μην ορίζεται φυσιολογικό αυτό που δεν είναι ούτε τα παιδιά να μεγαλώνουν χωρίς το πρότυπο ενός πατέρα ή μιας μάνας.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:27 | Ευθυμία Π

    Υπέρ του νομοσχεδίου! Είμαι χριστιανή ορθόδοξη αλλά η εκκλησία με την οποία μεγάλωσα τους αγαπάει όλους και δεν κάνει διακρίσεις.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:25 | ΣΟΦΙΑ

    ΩΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΔΙΑΦΩΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΙΘΕΤΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΣΧΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:58 | Αναστάσιος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο το οποιο είναι βόμβα στα θεμέλια της κοινωνίας και της οικογένειας. Φτάσαμε στο σημείο να θεωρούμε το ανώμαλο φυσιολογικό, το άσπρο μαύρο. Φτάνει πια

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:22 | Τρυγωνα Τελιογλανιδου

    Ποιος ο λόγος αυτου του νομοσχεδίου; πόσους αφορά;ποια η ανάγκη;πόσες είναι οι περιπτώσεις που χρήζουν νομοθετική ρύθμιση; ποια η ευθύνη της κυβέρνησης;
    Τα παιδιά που γεννιούνται εντός περιβάλλοντος ομοφυλικων συμβάσεων είναι ελάχιστα εκτός της πατρίδας μας. Το όλο θέμα είναι εισαγόμενο και έρχεται σε αντίθεση με το Σύνταγμα, τον πολιτισμό και τις αξίες της ελληνικής κοινωνίας!!!

    Την αξία της ελευθερίας την αντικατέστησε ο νόμος του δικαιώματισμου! Η κυβέρνηση νομικά θέλει να δώσει διέξοδο σε κάθε αφύσικη, αλόγιστη και νοσηρή επιθυμία

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:01 | Manos A

    Συμφωνώ απολύτως με το νομοσχέδιο σχετικά με τον γάμο και τα ίσα δικαιώματα που προβλέπει.

    Διαφωνώ με την τεκνοθεσία/υιοθεσία απο ζεύγη ανδρών. Τα παιδιά χρειάζονται μητέρα.

    Η εκκλησία δεν έχει κανένα λόγο να καθορίζει τα δικαιώματα των πολιτών και καλό είναι να περιοριστεί στον φανταστικό της κόσμο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:42 | B

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο…………..

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:12 | ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΑΝΔΡΑΛΗΣ

    Βάναυση καταστρατήγηση της αρχής της ισότητας η υιοθεσία από ομοφυλόφιλους

    Είναι «θέμα ισότητας ο γάμος των ομοφυλοφίλων», σύμφωνα με τον πρωθυπουργό, επιχείρημα που αναπαράγουν ατυχώς, όλοι οι υποστηρικτές του συγκεκριμένου νομοσχεδίου.

    Το επιχείρημα αυτό είναι απολύτως αβάσιμο νομικά, αφού η συνταγματική αρχή της ισότητας (αρ. 4 Σ) επιβάλλει την ομοιόμορφη μεταχείριση των προσώπων που βρίσκονται κάτω από τις ίδιες συνθήκες. Είναι προφανές ότι καμία ομοιότητα δεν υπάρχει σε ένα ζεύγος ετεροφύλων, αυτό που για χιλιετίες θεωρείτο και το θεωρούμε ακόμα φυσιολογικό και αλληλοσυμπληρωματικό, με ένα ζεύγος ομοφυλοφίλων, εκ των πραγμάτων στείρο και ξένο προς τη φυσιολογία του ανθρώπου. Επομένως, δεν τίθεται κανένα θέμα ανισότητας με το ισχύον έως σήμερα οικογενειακό δίκαιο.

    Αντιθέτως, θα υπάρχει σοβαρή καταστρατήγηση της συνταγματικής αρχής της ισότητας με το υπό ψήφιση νομοσχέδιο, καθώς, η παροχή δυνατότητας σε ομόφυλα ζευγάρια να υιοθετούν παιδιά, θα στερεί από τα συγκεκριμένα παιδιά το δικαίωμα να ανατρέφονται σε οικογένεια με μητέρα και πατέρα, λαμβάνοντας όσα πολύτιμα προσφέρουν η μητρότητα και η πατρότητα για τη ζωή και την ψυχοσωματική ανάπτυξή τους, ιερά δικαιώματα που θα απολαμβάνουν τα παιδιά που θα υιοθετούνται από φυσιολογικά ζευγάρια, με πατρικό και μητρικό πρότυπο. Έτσι, με την αναγνώριση δικαιώματος υιοθεσίας από ζεύγη ομοφυλοφίλων, δημιουργείται δυσμενής διάκριση εις βάρος των παιδιών που υιοθετούνται από ομοφυλόφιλα ζεύγη, παριστάνοντας τους «καρπούς» του έρωτά τους σε μία αποκρουστική απομίμηση οικογένειας.

    Μάλιστα, τη στιγμή κατά την οποία υπάρχει η δυνατότητα να υιοθετηθούν από ετερόφυλες οικογένειες, οι οποίες περιμένουν κατά εκατοντάδες υπομονετικά να υιοθετήσουν.

    Επομένως, και για αυτό το λόγο πάσχει αντισυνταγματικότητας το «νομοσχέδιο Σκέρτσου» και φυσικά για την αλλοίωση του συνταγματικού όρου «οικογένεια» ως θεμέλιο της προαγωγής του Έθνους και τη μερική κατάργηση του συνταγματικού όρου «μητρότητα» (άρθρο 21 Σ).

    Χαράλαμπος Άνδραλης, Δικηγόρος

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:36 | Ιωάννα

    ΔΙΑΦΩΝΩ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:58 | ΕΛΕΝΗ Χ.

    Πραγματικά αδυνατώ να κατανοήσω γιατί τόσος ντόρος για ένα θέμα που η ίδια η φύση έχει προαποφασίσει. Η αναπαραγωγή όλων των έμβιων όντων γίνεται αποκλειστικά και μόνο μεταξύ θηλυκού και αρσενικού και αυτή η πρακτική έφερε την ανάπτυξη και πρόοδο του ανθρώπου μέχρι σήμερα. Οι ομοφυλόφιλοι έχουν κάνει την επιλογή τους και έχουν κάθε δικαίωμα να ζουν με αυτήν και τις συνέπειές της, μία εκ των οποίων είναι ότι καταδίκασαν τον εαυτό τους να μείνουν άτεκνοι. Η τεκνοποίηση δεν είναι «δικαίωμα» είναι μία φυσιολογική λειτουργία του ανθρώπινου σώματος. Μόνοι τους έχουν απορρίψει αυτή τη λειτουργία, ας αποδεχτούν πρώτα οι ίδιοι τις επιλογές τους και ας πάψουν πια να μας ζαλίζουν με τον δικαιωματισμό τους. «Μάνα είναι μόνο μία» όπως λέει και το ρητό και κάθε παιδί δικαιούται να έχει δύο πρότυπα στη ζωή του, θηλυκό και αρσενικό, για να μεγαλώσει και να αναπτυχθεί σωστά. Προέχουν τα δικαιώματα των παιδιών λοιπόν, και αυτά δεν τα ρωτάει κανείς. Υποκρισία και φαρισαϊσμός σε όλο του το μεγαλείο. Κι αφού η κυβέρνηση αυτοαποκαλείται «δημοκρατική», ας κάνει τώρα ένα δημοψήφισμα και θα δείτε πόσο γρήγορα πρέπει να ρίξετε το νομοσχέδιο στο καλάθι των αχρήστων.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:23 | Ελευθέριος Πάνου

    Ναι στο νομοσχέδιο. Η οικογένεια δεν έχει ούτως η άλλως μόνο μία μορφή.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:23 | Ιωαννα

    Διαφωνώ πλήρως. καταστρέφετε την κοινωνία μας!!?

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:57 | Άρης Μπάμπαλης

    Ναι στο νομοσχέδιο, ναι στην ισότητα για όλους.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:49 | Σοφία

    Διαφωνώ εντελώς.
    Αυτό είναι εξευτελισμος της οικογένειας και διάβρωση της κοινωνίας
    Ο καθένας μπορεί να κάνει και να σκέφτεται ό,τι θέλει εφόσον δεν ενοχλεί τον άλλον και δεν τον καταπιέζει ψυχικά και πνευματικά, κι αν βέβαια νομιμοποιηθεί και η υιοθεσία ή και η τεκνοποίηση με παρένθετες μητέρες, μπορεί και σωματικά να υπάρχει καταπίεση…
    Τι φταίνε τα παιδιά που θα προκύπτουν από τέτοιες οικογένειες εκτρώματα;
    Επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι παιδιά μέσα σε ομόφυλες οικογένειες είτε γίνονται και οι ίδιοι ομοφυλόφιλοι είτε έχουν μία ζωή ψυχολογικά προβλήματα ακόμα κι αν δεν θέλουν να το παραδεχτούν.
    Και εφόσον αυτό γίνει συνήθεια οπωσδήποτε δεν θα υπάρχει αναπαραγωγή του είδους.
    Η φύση, δηλαδή ο Θεός, έχει πλάσει τους ανθρώπους να αυξάνονται με ενα φυσιολογικό αναπαραγωγικό σύστημα
    που απαιτεί πρόσωπα συμπληρωματικά το ένα με το άλλο και ανατομικά και φυσιολογικά και ψυχικά. Το πρόβλημα δεν είναι τι γούστα έχει ο καθένας για τις ορέξεις του τις σεξουαλικές, αλλά το ότι αυτός ο νόμος θέλει να κάνει αυτές τις παραφύσην ενώσεις οικογένεια και μέσα σε αυτές τις οικογένειες να επιτρέπει και την ύπαρξη παιδιών..
    ε όχι αυτό είναι παράνομο.
    Δεν μπορεί να είναι κάτι τέτοιο μία νέα μορφή οικογένειας
    Δεν μπορεί να ονομάζεται καν οικογένεια…
    Μην αλλάξουμε τώρα και τους όρους!
    Ας έχουν όποιοι θέλουν σύμφωνα συμβίωσης, ό,τι θέλουνε, όχι όμως να έχουν και νόμιμη υπόσταση ως οικογένειες… έλεος!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:18 | Ιωάννα

    Ως ψυχολόγος διαφωνώ παντελώς. Τα παιδιά δεν είναι αντικείμενα να τα δίνουμε σε όποιον τα επιθυμεί. Ο,τι αφορά παιδιά θα πρέπει να γίνεται με βάση το συμφέρον του παιδιού και μόνο και όχι με βάση το συμφέρον ή την επιθυμία του ενήλικα. Μιλάτε για δικαίωμα ομοφυλοφιλων στην υιοθεσία παιδιών αλλά κανείς δε μιλά για το δικαίωμα του παιδιού να μεγαλώνει με μητέρα κ πατέρα. Για να ικανοποιήσετε την όποια επιθυμια μιας μειοψηφικης ομάδας ανθρώπων εκθετετε όλα τα παιδιά προς υιοθεσία σε κίνδυνο διαμόρφωσης μιας μη υγιούς ψυχοσυναισθηματικης ταυτότητας, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ψυχική τους υγεία και χωρίς να έχετε κανένα δεδομένο που να διασφαλίζει το αντίθετο. Το νομοσχέδιο αυτό συγκρούεται απόλυτα με τη φύση, με τον Θεό κ με την ίδια την ελληνική κοινωνία. Και αλίμονο όταν αντιδράσουν κ τα 3 αυτά μαζί. ΥΓ: Το να ψάχνεις συνενόχους στο έγκλημα σε κάνει περισσότερο ένοχο, όχι λιγότερο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:07 | Μελέτης Καρδάτος

    Διαφωνώ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:30 | Αλεξία

    Διαφωνώ κάθετα με αυτό το νομοσχέδιο. Την ισότητα την υπερασπιζόμαστε με σεβασμό στη φύση του ανθρώπου και στον τρόπο με τον οποίο διαιωνίζεται. Δεν στερούμε το μητρικό γάλα και την αγκαλιά που δίνει η φύση -η βιολογική μητέρα στο μικρό παιδί, ούτε διαστρεβλώνουμε την έννοια του γάμου.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:59 | Μαρία

    Διαφωνώ κάθετα σε όλα!!!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:26 | Βασίλης

    Διαφωνώ καθέτως με την τεκνοθεσία, λόγω του ότι ένα παιδί πρέπει να έχει πατέρα ΚΑΙ μητέρα. Δεν αλλάζουν οι νόμοι της φύσης.
    Διαφωνώ και με το γάμο, καθώς η έννοια του γάμου συμπεριλαμβάνει την τεκνοποίηση, πράγμα που είναι φύσην αδύνατον να πραγματοποιηθεί από ομοφυλόφιλους.
    Αν επιθυμείτε να δώσετε δικαιώματα στη συμβίωση των ομοφυλοφίλων, μπορείτε κάλλιστα να νομοθετείσετε τροποποιώντας το σύμφωνο συμβίωσης.
    Δεν είναι λόγος να περνάνε τέτοιο νόμοι ασύμβατοι με το συντριπτικό ποσοστό της ελληνικής κοινωνίας, το ότι παρομοίως έχουν νομοθετήσει άλλες χώρες.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:24 | Ευη Παπαηρακλη

    Διαφωνώ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:08 | Πηνελόπη

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο. Ελπίζω στη δημοκρατία που λέμε οτι έχουμε αυτή η δημόσια διαβούλευση να έχει λόγο και να ληφθούν υπόψιν όλα τα σχόλια. Επιπλέον, στη δημοκρατική χώρα που ζούμε,φυσικά και έχει ο καθένας στο δικαίωμα της επιλογής στο τρόπο ζωής του.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:01 | Παναγιώτης

    Διαφωνώ κάθετα. Να γίνει Δημοψήφισμα. Όχι άλλες επιβολές νόμων που είναι αντίθετες με το σύνολο της κοινωνίας.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:33 | ΑDA

    ΔΙΑΦΩΝΩ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:31 | Κωνσταντίνος

    Αρκετά έχουμε εγκληματήσει προς τη νέα γενιά. Πάμε τώρα να στερήσουμε από τα παιδιά μας και το δικαίωμα να μεγαλώσουν ανάμεσα σε μια μάνα κι έναν πατέρα. Πάμε να δώσουμε σε παιδιά ήδη ταλαιπωρημένα την απειλή να μεγαλώσουν σε ένα περιβάλλον που θα τους τραυματίσει ακόμα περισσότερο ψυχικά, χωρίς την παρουσία της μάνας ή του πατέρα. Πάμε να εκβιομηχανίσουμε το ιερότερο χάρισμά της μάνας: την ικανότητα να κυοφορεί νέα ζωή. Πάμε να στερήσουμε από τα παιδιά το δικαίωμα να μεγαλώνουν στα χέρια της μάνας που τα γέννησε, το δικαίωμα να βυζαίνουν από τα στήθη της μάνας τους. Αντί να αντιγράφουμε πρότυπα εισαγόμενα, αποτυχημένα και ίσως εντέχνως επιβαλλόμενα, ας εμπνεύσουμε στα παιδιά μας την ομορφιά του έρωτα όπως την καλλιτέχνησε η παράδοσή μας. Του έρωτα που καρπίζει και ανατρέφει ζωή, χαρά, ειρήνη και φως.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:22 | Ανθή Π

    Συμφωνώ με το νομοσχέδιο! Η εκκλησία δεν έχει κανένα λόγο να καθορίζει τα δικαιώματα των πολιτών.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:13 | ΑΓΓΕΛΟΣ

    Πέρα από την θρησκευτική διάσταση που καθιστά το παρόν νομοσχέδιο απαράδεκτο, αλλά την αντιπαρέρχεται η κυβέρνηση, θα πρέπει να εστιάσουμε στην κοινωνική διάσταση. Σε καμία κοινωνία από συστάσεως κόσμου, έστω και αν υπήρχε ομοφυλοφιλία, δεν υπήρχε γάμος ομοφύλων και τεκνοθεσία. Και αυτό γιατί ο διαχωρισμός μεταξύ άρρενος και θήλεος και των γνωρισμάτων τους είναι κατοχυρωμένος από την φύση και τεκμηριωμένος από την επιστήμη της βιολογίας και φυσιολογίας, η δε τεκνογονία προκύπτει από την ψυχοσωματική ένωση άνδρα και γυναίκας. Αυτό που συμβαίνει κατά φύση και αιτιολογημένα από καταβολής κόσμου σε όλες τις κοινωνίες, επιδιώκουμε να καταργήσουμε με ένα νόμο για να ικανοποιηθεί η παρά φύση απαίτηση μιας μερίδας πολιτών. Τα δικαιώματα των ανθρώπων αυτών κατοχυρώνονται απόλυτα με συμπληρωματικές διατάξεις του νόμου που θεσπίζει το σύμφωνο συμβίωσης, ώστε οι ομόφυλοι να είναι ισότιμοι έναντι των άλλων πολιτών. Η ψήφιση λοιπόν του εν λόγω νομοσχεδίου είναι εκ των ουκ άνευ. Αμφισβητώ την αποδοχή από την κοινωνία ενός τέτοιου γάμου, έστω και αν η πολιτεία τον νομοθετήσει, επειδή δεν έχει το σθένος να προβάλλει την ελληνική και χριστιανική παράδοση της χώρας. Το σπουδαιότερο δε είναι οι ανεπανόρθωτες κοινωνικές συνέπειες που θα προκύψουν, εφόσον επιτρέπεται σε ομόφυλους «συζύγους» να υιοθετούν παιδιά. Κάθε παιδί έχει ανάγκη από πατέρα και μητέρα που είναι γνήσιες ψυχοσωματικές οντότητες, όπως ορίζονται από τη φύση και την επιστήμη.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:54 | ΕΥΘΥΜΙΟΣ

    εννοείται οτι διαφωνώ και θα πρέπει να ντρέπεστε που το υποστηρίζετε

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:52 | Πανος

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΙΣΟΝΟΜΙΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΑΚΟ!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:32 | GIANNIS

    Τώρα είμαστε ΕΥΡΩΠΗ!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:31 | ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΖΙΦΑΣ

    Απαράδεκτο νομοσχέδιο , κόντρα στον Θεό , στην φύση , στον άνθρωπο και στην λογική .
    Μικρά απροστάτευτα παιδάκια θα γίνουν αξεσουάρ . Τα παιδιά έχουν δικαιώματα ;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:15 | Μιράντα Παπαδοπύλου

    Είμαι υπέρ του Νομοσχεδίου.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:12 | Βαγγέλης

    Συμφωνώ με το νομοσχέδιο. Μπράβο στον Πρωθυπουργό.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:44 | Γιωργοε

    Προτάσεις, σχόλια, υπερσύνδεσμοι ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, τα οποία διατυπώνονται σε γλώσσα και με τρόπο υβριστικό, χυδαίο ή περιέχουν ή υποκινούν μισαλλοδοξία και διακρίσεις που βασίζονται σε φύλο, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, φυλετική ή εθνική καταγωγή ή θρησκευτικές πεποιθήσεις δεν θα δημοσιεύονται στο OpenGov.gr. Επίσης δε θα δημοσιεύονται σχόλια τα οποία παραπέμπουν σε άλλους δικτυακούς τόπους για λόγους διαφήμισης, δημοσιότητας ή οποιονδήποτε άλλο σκοπό που κρίνεται από το OpenGov.gr ως καταχρηστικός.

    Όλα αυτά τα σχόλια που κάνουν διακρίσεις με βάση τον σεξουαλικό προσανατολισμό δεν θα έπρεπε να κρίνονται καταχρηστικά από το OpenGov.gr?

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:51 | Δημήτριος

    Διαφωνώ κάθετα. Αν ήμουν βουλευτής θα καταψήφιζα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:48 | Αικατερινη Βασιλακου

    Διαφωνω με το γαμο και την τεκνοθεσια των ομοφυλων. Ολα αυτα πανε αντιθετα με το νομο του Θεου και την ανθρωπινη φυση. Η ομοφυλλοφιλια ειναι θανασιμη αμαρτια που σε στελνει κατευθειαν στην κολαση αν δεν μετανοησεις. Τα παιδια δε φταινε σε τιποτα!Πρεπει να διαφυλαξουμε την ακεραιοτητα τους στο επακρο. Ποσο οδυνηρες ειναι οι συνεπειες της τεκνοθεσιας των παιδιων αυτων απο τους ομοφυλους, δεν μπορειτε να φανταστειτε!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:44 | Parthena Georgoudi

    Διαφωνώ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 15:29 | Στέλιος Βούλγαρης

    Επιτέλους, ένα νομοσχέδιο που μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά προς την ισότητα και την ισονομία!