ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣΤΗΣ ΣΥΝΑΨΗΣ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ – ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Σύναψη γάμου από πρόσωπα του ιδίου φύλου – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 1350 Αστικού Κώδικα

 

Στην παρ. 1 του άρθρου 1350 του Αστικού Κώδικα, περί των όρων σύναψης γάμου, προστίθεται νέο, πρώτο, εδάφιο, και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:

«Άρθρο 1350
Όροι για τη σύναψη γάμου

Ο γάμος συνάπτεται μεταξύ δύο προσώπων διαφορετικού ή ίδιου φύλου. Για τη σύναψη γάμου απαιτείται συμφωνία των μελλονύμφων. Οι σχετικές δηλώσεις γίνονται αυτοπροσώπως και χωρίς αίρεση ή προθεσμία.».

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 19:44 | ΙΩΑΝΝΗΣ

    Διαφωνώ. Δέν υπάρχει τεκμηρίωση. Απαράδεκτο Νομοσχέδιο.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 19:26 | Γιωργος

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΌΤΗΤΑ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 19:47 | ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

    Διαφωνώ με το απαράδεκτο νομοσχέδιο γιατί αντιβαίνει στους ανθρώπινους νόμους και τον νόμο του Θεού και Δημιουργού των πάντων της γης. Κύριος εποίησε άρρεν και θήλυ εις γάμου κοινωνία και πέραν τούτου ουδέν!!!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 18:14 | Ευγενία

    Αίσχος το νομοσχέδιο που πρόκειται να ψηφίσετε. Όλοι εσείς οι βουλευτές που θα το ψηφίσετε θα μας βρείτε απέναντι…..

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 18:31 | Ελένη Πολυχρονιάδου

    Νεοδημοκρατες βουλευτές της σημερινής ελληνικής Βουλής και Πρωθυπουργέ Μητσοτάκη, ποιοί νομίζετε ότι είστε?
    Σίγουρα δεν είστε για να υπηρετείτε αρχές ξένες προς την μέχρι πρότινος συντηρητική παράταξη, που ξέραμε και ελπίζαμε ότι θα κρατήσει σταθερά τις αξίες της Ελλάδας μας. Όσο κοροϊδευτικά και να το σχολιάζουν οι «προοδευτικοί» του κόσμου τούτου οι αρχές μας είναι Θρησκεία, Πατρίδα και Οικογένεια. Μάλιστα παρενθετικά για την οικογένειά σας κ. Πρωθυπουργέ μας προβάλετε με κάθε τρόπο ότι είστε υπερήφανος. Για τα άλλα δύο δεν ξέρω. Εσείς ξέρετε. Ξέρετε άραγε?
    Δεν είστε για να πετάτε με ευκολία στα σκουπίδια την οικογένεια όπως την ξέραμε μέχρι σήμερα ως εκ τούτου και την θρησκεία μας. Απελπισμένοι χρησιμοποιείτε όλα τα σύγχρονα μέσα πλύσης εγκεφάλου για να πετύχετε τον σκοπό σας. Για να μας πείσετε ότι υπάρχουν 500 είδη οικογένειας , 500 είδη γάμου και βαφτιζετε όσους σας «αντιμιλουν» σκοταδιστές και ο,τι άλλο παράγει το μυαλό σας.
    Έλεος πια. Βαρεθηκαμε. Δεν συμφωνούμε. Το μαύρο δεν γίνεται να είναι άσπρο. Είναι μαύρο!!
    Μετανιώνω κάθε μέρα που υποστήριζα την ΝΔ τόσα πολλά χρόνια από την ζωή μου!!!! Μετανιώνω!!!
    Μπορεί να μην διαβάσετε καν τα κείμενα που τόσοι άνθρωποι σας στέλνουν αλλά τουλάχιστον έχουμε ήσυχη συνείδηση ότι αντιδράσαμε στην κατρακύλα σας. !!!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 18:26 | Λενα

    Δεν χρειάζεται κάποιος να έχει χριστιανική πίστη για να είναι αντίθετος με αυτό το νομοσχέδιο.
    Η φύση η ίδια έχει το αρσενικό και το θηλυκό, τέλος. Πώς είναι δυνατόν να θέλουν να παντρεύονται άντρες μεταξύ τους και να θεωρούν φυσιολογικό να έχουν ενα παιδι,είναι άδικο για το παιδί να μεγαλώνει χωρίς το πρότυπο της μητέρας, τα δικαιώματα του παιδιού ποιος τα υποστηρίζει;
    Εμένα με προσβάλει σαν γυναίκα ο ομοφυλόφιλος άντρας που θέλει να τεκνοποίηση χωρίς να υπάρχει το πρότυπο της μητέρας στη ζωή του παιδιού.
    Αυτό κανονικά πρέπει να γίνει δημοψήφισμα. Είναι αντισνταγματικο το νομοσχέδιο με αυτό τον τρόπο που γίνεται.Απαραδεκτος νόμος

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 18:46 | Λενα

    Δεν χρειάζεται κάποιος να έχει χριστιανική πίστη για να είναι αντίθετος με αυτό το νομοσχέδιο.
    Η φύση η ίδια έχει το αρσενικό και το θηλυκό, τέλος. Πώς είναι δυνατόν να θέλουν να παντρεύονται άντρες μεταξύ τους και να θεωρούν φυσιολογικό να έχουν ενα παιδι,είναι άδικο για το παιδί να μεγαλώνει χωρίς το πρότυπο της μητέρας, τα δικαιώματα του παιδιού ποιος τα υποστηρίζει;
    Εμένα με προσβάλει σαν γυναίκα ο ομοφυλόφιλος άντρας που θέλει να τεκνοποίηση χωρίς να υπάρχει το πρότυπο της μητέρας στη ζωή του παιδιού.
    Αυτό κανονικά πρέπει να γίνει δημοψήφισμα. Είναι αντισνταγματικο το νομοσχέδιο με αυτό τον τρόπο που γίνεται.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 17:37 | ΕΛΕΝΗ ΑΝ

    ΑΙΣΧΟΣ!!!!! Η ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΘΕΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟ ΓΕΝΕΤΗΣΙΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΦΥΛΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ. ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ Η ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ Η ΟΠΟΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΚΝΟΠΟΙΙΑ. Ο ΓΑΜΟΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ 21 ΠΑΡ. 1 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΩΣ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΕΝΩ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 12 ΤΗΣ ΕΣΔΑ ΘΕΤΕΙ ΩΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΑΜΟΥ ΤΟ ΕΤΕΡΟΝ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ. Ο ΓΑΜΟΣ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟΡΠΙΛΗ ΣΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΝΩ Η ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΑΘΩΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ. ΑΥΤΑ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΛΙΣ 72.244 ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟ 2023 ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΓΙΑ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΙΔΙΩΝ ΣΚΟΤΕΙΝΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ. ΠΑΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΩΡΑ !!!! ΤΟ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΗ ΤΟ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ «ΕΣΤΙ ΔΙΚΗΣ ΟΦΘΑΛΜΟΣ, ΟΣ ΤΑ ΠΑΝΘ’ ΟΡΑ». ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Η ΣΥΝΤΡΙΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΜΑΤΙΚΗ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 17:44 | Μητροδώρα

    Οποιαδήποτε μάνα που αγαπάει τα παιδιά της και δεν τα έκανε μόνο από εγωισμό γιατί έκαναν πριν από αυτήν οι φίλες της, καταλαβαίνει ότι το παιδί χρειάζεται μαμά και μπαμπά. Αυτό αποδεικνύεται και επιστημονικά… ας έρθει η κυβέρνηση να προσκομίσει μια μακροπρόθεσμη μελέτη για τις συνέπειες στα παιδιά που ετοιμάζονται να δώσουν σήμερα στους ομοφυλοφιλους και αυριο στον κάθε πανσεξουαλιστη, transexual, asexual, 2 spirit κλπ! Αν δλδ ένας παιδόφιλος πετύχει να αναγνωριστεί ότι δεν είναι εγκληματίας, αλλά πρόσωπο με διαφορετική σεξουαλικη προτίμηση, θα του δώσουμε και παιδί; Μας λέει η κυβέρνηση για τις χώρες που έχουν αναγνωρίσει τον γάμο αυτό: για τις άλλες που δεν τον έχουν αναγνωρίσει, τι έχει να πει; Όλες αυτές είναι τόσο οπισθοδρομικές; Αντί να τιμωρήσουμε τους ομοφυλοφιλους που φέρνουν παιδιά στην Ελλάδα ενώ γνωρίζουν ότι δεν θα έχουν κανένα δικαίωμα, ψάχνουμε τρόπο να το νομιμοποιήσουμε… Επειδή δλδ μια μειοψηφία κλέβει, θα πρέπει να νομιμοποιήσουμε την κλοπή; Δήθεν επρεπε να ενημερωθεί η κοινωνία και το νομοσχέδιο ανεβαίνει εσπευσμένα σε διαβούλευση για μια μόνο εβδομάδα…

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 17:54 | Αλεξάνδρα

    Διαφωνώ διότι καταπατείται το ιερό πρόσωπο της μάνας, το ιστορικό μας γίγνεσθαι διότι θα πρέπει να αλλάξουμε και όλη τη φιλολογία και φιλοσοφία μας!
    Το σημαντικότερο και Μέγιστο πρόβλημα, καταπατούμε το θέλημα και τις εντολές του Τριαδικού μας Θεού!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 17:02 | Δημήτρης

    Δε λυπάστε μωρέ τα παιδάκια και τα στέλνετε να μεγαλώσουν με δύο άντρες που δεν είναι ούτε μπαμπάς, ούτε μαμά ή με δύο γυναίκες που επίσης δεν είναι ούτε μπαμπάς ούτε μαμά… και δήθεν το κάνετε για το καλό τους… Θα σηκωθούν οι πέτρες να μας χτυπήσουν με τους παραλογισμούς που κάνουμε και έχουμε το θράσος να τους βαφτίζουμε όχι μόνο πρόοδο αλλά θεάρεστες πράξεις! Δυστυχώς μετά την αποστασία φέρνουμε μόνοι μας στο κεφάλι την καταστροφή…

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 17:02 | Νεκταρία

    Τι οικογένεια θα είναι αυτή που θέλετε να νομιμοποιήσετε, όταν το παιδί δε θα έχει καμία βιολογική σύνδεση με τον ένα «γονέα» ή και με κανέναν από τους δύο, ενώ ταυτοχρόνως θα του λείπει το σημαντικότατο πρότυπο του άλλου φύλου του γονέα ;;; Τι ψυχολογία και σε τι συναισθηματική κατάσταση θα βρεθεί το παιδι όταν μάθει κάποια στιγμή ότι η βιολογική μητέρα του πληρώθηκε για να το γεννήσει και να το μοσχοπουλήσει ως εμπόρευμα;;;;

    Με αυτό τον τρόπο ποιον προστατεύετε;;; Τσ γούστα των ανώμαλων;;; Τα παιδιά πώς θα τα προστατεύσετε;;;

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 17:40 | Φώτης Αστερίου

    Ανακοίνωση
    Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα σχόλια που υποβάλλονται από τους πολίτες στις ανοικτές προς σχολιασμό διαβουλεύσεις δεν δημοσιεύονται άμεσα στην πλατφόρμα του OpenGov με το πάτημα του πλήκτρου «Υποβολή». Η δημοσίευσή τους προϋποθέτει την έγκριση από την ομάδα παρακολούθησης των σχολίων του εκάστοτε αρμόδιου Υπουργείου. Η Ομάδα παρακολούθησης επιβλέπει σε τακτά χρονικά διαστήματα και εντός κάθε ημέρας τη διεξαγωγή της ηλεκτρονικής διαβούλευσης και προχωρά στην ανάρτηση των σχολίων.

    Αλήθεια; Τότε γιατί εγκρίνονται προσβλητικά και κακοποιητικά προς τα ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα σχόλια, που δεν έπρεπε ποτέ να αναρτώνται σε κρατικό site?

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 17:02 | Σωτήρης Δούδης

    Διαφωνώ!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 17:19 | Μάρθα

    ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ!

    Δεν μπορούμε να καταπατούμε το ιερό Μυστήριο του γάμου, στο οποίο εισέρχονται ο άνδρας και η γυναίκα προκειμένου να δημιουργήσουν οικογένεια. Άτομα του ίδιου φύλου μπορούν αν θέλουν με το σύμφωνο συμβίωσης να είναι μαζί, δεν θα τους κρίνει κανένας, αλλά φυσικά δεν γίνεται να μιλάμε σε αυτή την περίπτωση για γάμο και υιοθέτηση παιδιών. Είναι τελείως παράλογο αυτό που αναφέρει το νομοσχέδιο. Η ομοφυλοφιλία είναι γεγονός ότι υπάρχει, είναι και αυτή μια ασθένεια της ψυχής μας και το καλύτερο θα είναι τα άτομα που σηκώνουν αυτό το σταυρό, να αναζητήσουν βοήθεια στον κορυφαίο Ιατρό των ψυχών και των σωμάτων ημών.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 16:55 | ΙΩΑΝΝΗΣ

    ΕΑΝ Ο ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟΣ ΘΕΟΣ ΕΙΧΕ ΠΛΑΣΕΙ ΔΥΟ ΑΝΤΡΕΣ (ΤΟΝ ΑΔΑΜ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΜΣ) Ή ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ (ΤΗΝ ΕΥΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΗ), ΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ;;; ΟΤΑΝ ΛΑΒΟΥΜΕ ΔΥΟ ΜΑΓΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΠΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΘΕΤΙΚΟΥΣ Ή ΑΡΝΗΤΙΚΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ;;;; ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΟΙ Η ΙΔΙΑ Η ΦΥΣΗ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΤΟ ΛΑΘΟΣ. ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΠΑΤΕΡΑ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ. ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ. ΠΡΟΣ ΤΙ Ο ΓΑΜΟΣ;;;;;;

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 16:48 | ΕΛΕΝΗ -Β

    Λέω όχι στο γάμο των ομοφυλοφίλων γιατί «Το παρά φύσιν δεν καθίσταται κατά φύσιν με νομικές διατάξεις. Αντίθετα, ένας τέτοιος νόμος προσβάλλει τη Δημιουργία. Δεν αποτελεί κοινωνική πρόοδο αλλά σύγκρουση με τη φυσική τάξη, κατήφορο».

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 16:24 | Αναστασία

    Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΑΣ συνίσταται στην ολική κατάργηση της ιερής έννοιας «οικογένεια», η οποία αποτελεί το βασικό κύτταρο μιας κοινωνίας. Συνεπώς, η επιδιωκόμενη διάλυση αυτού του κυττάρου θα καταργήσει καθ’ ολοκληρία την έννοια του Έθνους μας. Όχι η υιοθεσία από ομόφυλοφιλα ζευγάρια είναι ένα εγκληματικό λάθος ένα επικίνδυνο λάθος που πλήττει όχι μόνο τα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας και της οικογένειας αλλά κυρίως εναντιώνεται στην φύση.
    Οι ομόφυλοφιλοι γονείς επηρεάζουν την σεξουαλικότητα των παιδιών και αυξάνουν τηνυπογεννητικότητα.ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ δεν θα γεννήσουν παιδιά εφόσον θα παντρευτούν άτομα του ίδιου φύλου. Αυτό σημαίνει ότι το Ελληνικό Έθνος θα οδηγηθεί σε αφανισμό.
    ΤΙΠΟΤΑ ΑΦΥΣΙΚΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ . ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ .ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ . ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ .ΤΙ ΠΡΟΤΥΠΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ;ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.ΕΔΩ ΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ Η ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΑΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ .ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΦΥΛΟΥ .ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ . Είμαστε λίγο πριν το χείλος του αφανισμού
    Για να αντιληφθείτε το μέγεθος της καταστροφής και πόσο δύσκολο είναι να σωθεί το Ελληνικό Έθνος, ακόμα και στην Ουγγαρία, ο πρωθυπουργός της χώρας Βίκτωρ Όρμπαν, για να πολεμήσει την υπογεννητικότητα ανακοίνωσε πλήρη φοροαπαλλαγή στις πολύτεκνες μητέρες (3 παιδιά και άνω) και χρειάστηκε 4 χρόνια για να αυξήσει τον δείκτη γεννήσεων από το 1.50 στο 1.55! Επίσης η Ουγγαρία για να το καταφέρει αυτό απαγορεύει σε ομόφυλα ζευγάρια να παντρεύονται ακριβώς για να μην αυξηθεί ο λοάτκι πληθυσμός!
    Για να σωθεί ένα έθνος χρειάζεται δείκτης γεννήσεων στο 2.1! Έχοντας λοιπόν η Ελλάδα έναν δείκτη στο 1,36 αντιλαμβάνεστε ότι αν δεν αλλάξει σήμερα κιόλας όλη η πολιτική, είναι εξαιρετικά αμφίβολο το αν θα υπάρχουμε σε ελάχιστους αιώνες από τώρα.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 16:03 | ΑΝΔΡΕΑΣ- Β

    Λέω όχι στο γάμο των ομοφυλοφίλων γιατί «Το παρά φύσιν δεν καθίσταται κατά φύσιν με νομικές διατάξεις. Αντίθετα, ένας τέτοιος νόμος προσβάλλει τη Δημιουργία. Δεν αποτελεί κοινωνική πρόοδο αλλά σύγκρουση με τη φυσική τάξη, κατήφορο».

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 16:17 | ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΔΕΚΗ

    ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ, ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΤΡΙΑΔΟΣ: ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ – ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ, ΖΩΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ.Λέμε Ο Χ Ι στην επιστημονικά απαράδεκτη, αντεθνική και αντορθόδοξη απόφαση της κυβέρνησης να φέρει στη Βουλή σχέδιο νόμου που προβλέπει τον «γάμο» των ομοφυλοφίλων και το «δικαίωμά» τους στην υιοθεσία.Δηλώνω εξαρχής τη σταθερή μου αντίθεση και εκφράζω έντονη αποδοκιμασία. Το νομοσχέδιο, σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδίου του πρωθυπουργού, προτείνεται στα πλαίσια της ίσης αντιμετώπισης εκ μέρους της πολιτείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων και της υπεράσπισης των δικαιωμάτων των παιδιών που ήδη έχουν αναλάβει – νόμος, όμως, που δεν επιβάλλεται ούτε από το ποσοστό των συμπολιτών μας που συμφωνούν με την κίνηση αυτή, αλλά ούτε και από την Ευρωπαϊκή Ένωση.Τέτοια σχέδια νόμου διαλύουν τον ιερό θεσμό της οικογενείας.Εκφράζω την απέχθειά μου προς το κατάπτυστο αυτό νομοσχέδιο.-

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 16:33 | ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΑΣΔΕΚΗΣ

    ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ, ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΤΡΙΑΔΟΣ: ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ – ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ, ΖΩΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ.Λέμε Ο Χ Ι στην επιστημονικά απαράδεκτη, αντεθνική και αντορθόδοξη απόφαση της κυβέρνησης να φέρει στη Βουλή σχέδιο νόμου που προβλέπει τον «γάμο» των ομοφυλοφίλων και το «δικαίωμά» τους στην υιοθεσία.Δηλώνω εξαρχής τη σταθερή μου αντίθεση και εκφράζω έντονη αποδοκιμασία. Το νομοσχέδιο, σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδίου του πρωθυπουργού, προτείνεται στα πλαίσια της ίσης αντιμετώπισης εκ μέρους της πολιτείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων και της υπεράσπισης των δικαιωμάτων των παιδιών που ήδη έχουν αναλάβει – νόμος, όμως, που δεν επιβάλλεται ούτε από το ποσοστό των συμπολιτών μας που συμφωνούν με την κίνηση αυτή, αλλά ούτε και από την Ευρωπαϊκή Ένωση.Τέτοια σχέδια νόμου διαλύουν τον ιερό θεσμό της οικογενείας.Εκφράζω την απέχθειά μου προς το κατάπτυστο αυτό νομοσχέδιο.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 15:55 | Δημήτριος Παφίλης

    Τάσσομαι κατά του απαράδεκτου νομοσχεδίου, που τσαλαπατάει αξιοπρέπειες, διαστρέφει την κανονικότητα της ανθρώπινης φύσης και σαπίζει τις αξίες στην εξέλιξη των γενεών ενός έθνους!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 15:16 | αλεξανδρος

    Ο γάμος είναι μυστήριο, όχι έθιμο.
    Δεν συμφωνώ με αυτό το νομοσχέδιο.
    Κάθε παιδί πρέπει να μεγαλώσει σε μια οικογένεια με πατέρα και μητέρα!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 15:39 | Ελευθέριος Γεωργιάδης

    Εξαιρετικό το πολυαναμενόμενο νομοσχέδιο για την άρση του αποκλεισμού από την τέλεση γάμου και την τεκνοθεσία για τα ζευγάρια του ίδιου φύλου.

    Ειδικά για το θέμα του γάμου, από την αρχή δεν ετίθετο θέμα αντισυνταγματικότητας με δεδομένο ότι στο άρθρο 21 παρ. 1 δεν περιλαμβάνεται κανένας ορισμός του γάμου που να περιορίζει την τελέσή του μόνο για τα ετερόφυλα ζευγάρια, όπως αντίθετα συμβαίνει στα συντάγματα άλλων κρατών (ενδεικτικά το βουλγαρικό, το κροατικό, το σερβικό, το ούγγρικο και το πολωνικό). Επιπλέον, το επιχείρημα που προβαίνει σε ιστορική ερμηνεία της εν λόγω παραγράφου και θεωρεί ότι η βούληση του συνταγματικού νομοθέτη ήταν με τη λέξη γάμος να περιγραφεί αποκλειστικά η ένωση δύο προσώπων του αντίθετου φύλου είναι λανθασμένο. Και αυτό γιατί αν ήθελε πραγματικά ο συνταγματικός νομοθέτης να περιορίσει τον γάμο σε ετερόφυλα ζευγάρια με ταυτόχρονο αποκλεισμό των ομόφυλων ζευγαριών από την τέλεσή του, θα το είχε αποτυπώσει ρητά (π.χ. με ορισμό) στο κείμενο της παραγράφου 1 του άρθρου 21. Αντίθετα, ο συνταγματικός νομοθέτης, έχοντας υπόψη του και τις κοινωνικές εξελίξεις που ήδη συντελούνταν ή επρόκειτο κατά την κρίση του να επέλθουν στην Ελλάδα, άφησε σκόπιμα ανοιχτό το περιεχόμενο των εννοιών οικογένεια και γάμος, έτσι ώστε το περιεχόμενό τους να εμπλουτίζεται και να μεταβάλλεται σε βάθος χρόνου και σε συμφωνία με την εκάστοτε κοινωνική πραγματικότητα, και να παραμένει πάντοτε επίκαιρο. Κατά συνέπεια, την προστασία του άρθρου 21 παρ. 1 απολαμβάνουν στη σύγχρονη εποχή μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με υιοθετημένα τέκνα, μόνοι ενήλικες με υιοθετημένα τέκνα, ανασυσταθείσες οικογένειες (δηλαδή ζευγάρια με τέκνα από προηγούμενους γάμους), παραδοσιακές πυρηνικές οικογένειες (το πιο διαδεδομένο μοντέλο έγγαμης συμβίωσης και οικογένειας στον δυτικό κόσμο) και, πλέον, με την άρση του αποκλεισμού που προϋπήρχε στην οικεία διάταξη του οικογενειακού δικαίου, ομόφυλα ζευγάρια.
    Ακόμη, η επίκληση του άρθρου 12 της ΕΣΔΑ για το δικαίωμα συνάψεως γάμου προκειμένου να αποκλειστούν τα ομόφυλα ζευγάρια από την τέλεση γάμου είναι, επίσης, λανθασμένη. Και αυτό γιατί ο σκοπός του συγκεκριμένου άρθρου είναι να παρασχεθεί υπερεθνική προστασία στην πιο διαδεδομένη μορφή γάμου και οικογένειας (αυτή των ετερόφυλων ζευγαριών) και να εξασφαλιστεί τουλάχιστον η ρύθμιση του γάμου ετερόφυλων ζευγαριών, καθώς και των οικογενειακών σχέσεων που προκύπτουν από αυτούς τους γάμους, από το οικογενειακό δίκαιο όλων των κρατών-μερών της ΕΣΔΑ (46 στον αριθμό), και όχι να αποκλειστεί η ρύθμιση του γάμου ομόφυλων ζευγαριών, καθώς και των οικογενειακών σχέσεων που προκύπτουν από αυτούς τους γάμους, από το οικογενειακό δίκαιο των κρατών-μερών που θα επιλέξουν να το πράξουν.

    Τέλος, ας μου επιτραπεί ένα γενικόλογο σχόλιο κριτικής σε όλους όσους σπατάλησαν το χρόνο τους (γιατί προφανώς δεν έχουν τι να κάνουν και γιατί θέλουν να παραπλανήσουν ότι τάχα είναι «οι πολλοί» και ότι εκφράζουν δήθεν «τη βούληση των υπολοίπων») προκειμένου να καταχραστούν μια σοβαρή διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης και να υποβάλουν σχόλια άσχετα σε περιεχόμενο, σχόλια με ψευδείς και παραπλανητικές πληροφορίες, χυδαίες εκφράσεις και τοποθετήσεις, και αυταρχική γλώσσα (του τύπου «θέλω να περάσει με το έτσι θέλω το δικό μου και όλα τα υπόλοιπα που δεν αρέσουν σε εμένα είναι αφύσικα»).

    Είμαστε υπερήφανοι ως απόφοιτοι της Νομικής ΑΠΘ που σε ένα τέτοιο άρτιο νομοσχέδιο συνέβαλαν τα μέγιστα καθηγήτριες από τη σχολή μας.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 15:56 | Σπύρος Γιαννούκος

    Παρακαλώ να μην ψηφίσετε το νομοσχέδιο για τον γάμο ομοφυλοφίλων. Για να έρθουμε στην ζωή ένας πατέρας και μία μητέρα αγαπήθηκαν, δύο άνθρωποι που συμπληρώνουν ο ένας τον άλλο αγαπήθηκαν και παντρεύτηκαν. Δύο άνθρωποι συμπληρωματικοί διαφορετικού φύλου μας μεγάλωσαν για να γίνουμε το κομμάτι της αλυσίδας της σημερινής κοινωνίας. Μην πολεμάτε την οικογένεια, το κύτταρο της κοινωνίας, όπως όλοι την έχουμε ζήσει. Τιμήστε τους γονείς σας και σεβαστείτε τα παιδιά σας, σεβαστείτε τον ίδιο τον Θεό που μας δημιούργησε και μην γίνεστε θεομάχοι.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 15:05 | Γιάννης Τσιαντης

    Είμαι καθολικά αντίθετος. Οι Έλληνες έχουμε πρώτα την οικογένεια με αρχές και σεβασμό.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 15:44 | Αναστασία

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ…

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 15:39 | Ιωάννα Ανδρεάδου

    Ο γάμος είναι μυστήριο, όχι έθιμο. Διαφωνούμε με τον γάμο ομοφυλοφίλων, πολλώ δε μάλλον με την τεκνοθεσια παιδιών εξ αυτών. Οι ηγέτες πρέπει να σταθούν στο ύψος των ηθικών αξιών της πατρίδας μας. Στώμεν καλώς, στώμεν μετά φόβου.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 15:24 | Παρασκευή

    ΟΧΙ!ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΥΤΕ ΣΑΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ, ΟΥΤΕ ΣΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ.ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΓΑΠΗ,ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ.Ο ΓΑΜΟΣ ΚΑΙ Η ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΛΑΣΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΚΟΣΤΟΣ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ ΚΑΘΕ ΙΧΝΟΣ ΥΓΕΙΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΕΤΣΙ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΄΄ΠΟΛΤΟ΄΄ ΑΥΤΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΟΥΝ ΤΙΣ ΄΄ΜΑΖΕΣ΄΄. ΑΛΗΘΕΙΑ, ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΙ, ΠΑΙΔΟΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΟΙΟΛΟΓΟΙ (ΟΧΙ ΜΕΜΟΝΟΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΠΟΨΗ) ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΖΗΤΗΜΑ.ΤΙ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ; Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΥΠΕΡΜΑΧΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΄΄ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ΄΄ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ,ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 14:07 | Κώστας

    Στην ζωή μας υπάρχει μπαμπάς και μαμα. Δεν μου αρέσει ο διαχωρισμός που γίνεται . δικαίωμα τους εάν θέλουν δύο άνδρες να παντρευτούν όπως και δύο γυναίκες. Αλλά δεν είναι σωστό να έχουν παιδιά.εαν έχουν και θέλουν να χωρίσουν ποιος θα έχει την επιμέλεια; γιατί δεν κοιτάμε να δώσουμε βάση στην οικογένεια μαμά και μπαμπάς.το καλύτερο για την κοινωνία θα ήταν χωρίς παιδιά μόνο γάμο.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 14:23 | Vassilis Moraitis

    Θεωρώ απαράδεκτη και την συζήτηση ακόμη για το συγκεκριμένο θέμα . Οι σεξουαλικές προτιμήσεις του καθενός αποτελούν θέμα προτίμησης του . Το φυσιολογικό (από την Φύση ) απαιτεί ένα αρσενικό και ένα θυληκο για την δημιουργία μιας συνέχειας ζωής και επιβίωσης . Οι ομοφυλόφιλοι δικαιούνται την συμβίωση εφόσον το επιθυμούν για το νομικό θέμα της υπόθεσης όχι όμως την υιοθεσία ή τον γάμο . Οι παροικούντες στην¨ Ιερουσαλήμ ¨ καλά θα κάνουν να ασχολούνται με τα σοβαρά και επικίνδυνα θέματα της πατρίδας μας και όχι με νομιμοποίηση της κρεβατοκάμαρας καθενός από μας ! Λυπάμαι ιδιαίτερα γιατί ως πολίτης αυτής της χώρας δεν ενημερώθηκα ούτε ρωτήθηκα όπως θα πρεπε και το παραμύθι ότι τα ατομικά δικαιώματα δεν μπαίνουν σε δημοψήφισμα άλλου !Φοβάμαι δε πως σαν ψηφοφόρος και αγωνιστής για αυτή την παράταξη που κυβερνά εξαπατήθηκα σφόδρα !

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 14:21 | Γιώργος Καστανιώτης

    Αγαπητοί βουλευτές, αν θέλουμε να λέμε ότι έχουμε δημοκρατία, ο λαός ψηφίζει κατά πλειοψηφία και με σκοπό το καλό του συνόλου. Πρώτου ψηφίσετε, ας μας πείτε πόσο της εκατό του πληθυσμού είναι ομοφυλόφιλοι? Ώστε να γνωρίζει ο κόσμος πόσους πολίτες αφορά, αυτό το νομοσχέδιο. Είμαι κατά του νομοσχεδίου… Δεν είμαι ρατσιστής, διότι έχω γνωστούς μου ομοφυλόφιλους εδώ και πολλά χρόνια, το τι κάνει ο καθένας στην σεξουαλική του ζωή, είναι αποδεκτό, αλλά να πούμε το αφύσικο φυσικό, αυτό είναι άδικο για το γενικό σύνολο. Με την ίδια λογική αφού μιλάμε για ισότητα και δικαιώματα ανθρώπων,να νομιμοποιήσουμε τις ενέργειες των αναρχικών που και αυτοί εκφράζουν κάποια δικά τους ιδεώδη. Σας παρακαλούμε μην καταστρέψετε την δομή της ελληνικής κοινωνίας που στηρίζεται, πάνω στην οικογένεια, την θρησκεία και την αγάπη στην πατρίδα μας. Ευχαριστώ πολύ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 13:51 | ΞΕΝΗ

    ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΔΙΑΦΩΝΩ.
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΣΕ ΑΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
    ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΘΥΝΗ ΣΑΝ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΛΑΟΥ. ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΑΝΩΜΑΛΙΑ.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 13:08 | Φώτης Αστερίου

    Η δημόσια διαβούλευση γίνεται προφανώς όχι για να αποσυρθεί το νομοσχέδιο, επειδή κάποιοι διαφωνούν ή θα διαφωνούν στο διηνεκές (όπως έκαναν π.χ. παλιότερα και για το σύμφωνο συμβίωσης).

    Αλλά γίνεται κυρίως για να υπάρξουν σοβαρές προτάσεις (από άτομα, συλλόγους κτλ) για προσθήκες (ή τροποποιήσεις) στο νομοσχέδιο, που ίσως χρειάζονται.

    Μερικές από τις (νομικές και μη) επισημάνσεις είναι εξαιρετικές, ειδικά στα επιμέρους άρθρα.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 13:31 | ΑΝαστάσιος Δοματζόγλου

    ΠΡΟΔΗΛΩΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ
    Οταν ο σνταγματικός νομοθέτης αποτύπωνε στις συνταγματικές διατάξεις τον όρο ¨οικογένεια¨ δεν είχε υπόψιν του την ένωση ατόμων ιδίου φύλου.
    Απαράδεκτη λοιπόν η με απλό νόμο προσπάθεια τερατώδους αλλοίωσης του όρου οικογένεια.
    Η προσχηματική προβολή της ισότητος στον γάμο δεν αντέχει σε σοβαρή κριτική .
    Η οικογένεια δεν είναι δικαίωμα αλλά θεσμός κοινωνικός, πολιτικός και σαφώς εκκλησιαστικός.
    Με το άρθρο 21 του Συντ ορίζεται » Η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους. ¨ Ποιά σχέση έχει το περιεχόμενο των όρων γάμος και οικογένεια όπως ο συνταγματικός νομοθέτης τους νοούσε με την αλλοίωση αυτών που εισάγεται με τον νέο νόμο, που συνεπάγεται ότι αύριο στα σχολεία θα διδάσκεται ως κανονικότητα.
    Εάν η πολιτεία θέλει να εισάγει τέτοια θεσμική και κοινωνική μεταβολή δεν δύναται να το πράξει παρά ΜΟΝΟΝ εάν τούτο επιτραπεί ρητώς μετά από συνταγματική αναθεώρηση.
    Τέλος α) το σύνταγμα επιγράφεται εις το όνομα της αγίας και ομοουσίου και αδιαιρέτου Τριάδος β) στο άρθρο 16 παρ 2 Συντ ορίζεται ότι » 2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.¨και γ) στο άρθρο 3 παρ. 1 Συντ ορίζεται μεταξύ άλλων ότι » Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Aνατολικής Όρθόδοξης Εκκλησίας του Xpιστού. H Όρθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Mεγάλη Εκκλησία της Kωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Χριστού· τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις.» Συνεπώς η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι κατ ουσίαν ένα ΝΠΔΔ αλλά είναι εκείνη που θα μας διδάξει τι είναι ηθικό και ποιο το περιεχόμενο της θρησκευτικής συνειδήσεως που θα πρέπει να εμπνέει η Πολιτεία στους Ελληνες τόσο με το ήθος της όσο και με τους νόμους της, αλλά και με όσα διδάσκονται στα σχολεία.
    Το σαρκικό πνεύμα ( με την εκκλησιαστική και πατερική σημασία του όρου ) εισάγει με κάθε παραλλαγή και έκφανσή του την αμαρτία στην ζωή του ανθρώπου Τούτο το δίδαξε ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός όσο και οι πατέρες από την αρχή έως και τους προσφάτους που γνωρίσαμε και εμπιστευόμαστε και μας είπαν με σοβαρότητα και ειλικρίνεια ότι όποιος μένει = εγκαθίσταται στην αμαρτία =σφάλμα δεν θα δει το πρόσωπο του Θεού.
    Ο απόστολος Παύλος στην προς Ρωμαίους επιστολή γράφει » Διά τοῦτο παρέδωκεν αὐτούς ὁ Θεός εἰς πάθη ἀτιμίας. Αἵ τε γάρ θήλειαι αὐτῶν μετήλαξαν τήν φυσικήν χρῆσιν εἰς τήν παρά φύσιν. Ὁμοίως δέ καί οἱ ἄρρενες, ἀφέντες τήν φυσικήν χρῆσιν τῆς θηλείας ἐξεκαύθησαν ἐν τῇ ὀρέξει αὐτῶν εἰς ἀλλήλους…» (Κεφ. 1 στ. 18-25).Ο ίδιος απόστολος στην προς Κορινθίους επιστολή γράφει «Μη πλανάσθε οὐτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτραι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοὶ ούτε αρσενοκοίται… βασιλείαν θεού ου κληρονομήσουσι» (Α´ Κορ. 6, 9), εννοώντας τον αμετανότητο σε αυτά.
    ΕΠομένως είναι αδιανόητο η Ελληνική Πολιτεία που θα πρέπει να διαπνέεται από το ορθόδοξο ήθος να διδάσκει με τους νόμους ή και αργότερα στα σχολεία ότι η ομοφυλοφυλία είναι κάτι αβλαβές για τον άνθρωπο που μένει σε αυτήν και την καθιερώνει στη ζωή του . Εκτός εάν η πολιτεία δεν έχει σύνταγμα , δέν έχει Θεό οπότε τότε θα δύναται να πράττει ότι θα κατεβάζει ο λογισμός των αρχόντων, η μόδα κτλ

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:46 | Φίλιππος ιερομόναχος

    Απαράδεκτο από πάσης απόψεως το νομοσχέδιο. Η πρόσφατος απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι σαφής και πρέπει να γίνει σεβαστή, αφού κατά το Σύνταγμα εκφράζει την επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα. Τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων καλύπτονται υπερβαλλόντως από το σύμφωνο συμβίωσης· και όσον αφορά την υιοθεσία παιδιών, για όλους τούς Ορθοδόξους, βάσει της Πίστεώς τους, είναι απαράδεκτο και θεοστυγές να παραδίδονται τα ανυπεράσπιστα παιδιά σε ομοφυλόφιλα άτομα για να τα αναθρέψουν.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:48 | Χρυσή

    ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΩ. ΚΑΤΑΡΓΕΊΤΑΙ Η ΈΝΝΟΙΑ «ΆΝΘΡΩΠΟΣ»!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:41 | Μαρία Λαρισαία

    Λέω όχι στο γάμο των ομοφυλοφίλων γιατί «Το παρά φύσιν δεν καθίσταται κατά φύσιν με νομικές διατάξεις. Αντίθετα, ένας τέτοιος νόμος προσβάλλει τη Δημιουργία. Δεν αποτελεί κοινωνική πρόοδο αλλά σύγκρουση με τη φυσική τάξη, κατήφορο».

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:13 | Μαρία

    Όχι. Διαφωνώ!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:16 | GEO

    Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΑΣ συνίσταται στην ολική κατάργηση της ιερής έννοιας «οικογένεια», η οποία αποτελεί το βασικό κύτταρο μιας κοινωνίας. Συνεπώς, η επιδιωκόμενη διάλυση αυτού του κυττάρου θα καταργήσει καθ’ ολοκληρία την έννοια του Έθνους μας. Όχι η υιοθεσία από ομόφυλοφιλα ζευγάρια είναι ένα εγκληματικό λάθος ένα επικίνδυνο λάθος που πλήττει όχι μόνο τα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας και της οικογένειας αλλά κυρίως εναντιώνεται στην φύση.
    Οι ομόφυλοφιλοι γονείς επηρεάζουν την σεξουαλικότητα των παιδιών και αυξάνουν τηνυπογεννητικότητα.ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ δεν θα γεννήσουν παιδιά εφόσον θα παντρευτούν άτομα του ίδιου φύλου. Αυτό σημαίνει ότι το Ελληνικό Έθνος θα οδηγηθεί σε αφανισμό.
    ΤΙΠΟΤΑ ΑΦΥΣΙΚΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ . ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ .ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ . ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ .ΤΙ ΠΡΟΤΥΠΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ;ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.ΕΔΩ ΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ Η ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΑΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ .ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΦΥΛΟΥ .ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ . Είμαστε λίγο πριν το χείλος του αφανισμού
    Για να αντιληφθείτε το μέγεθος της καταστροφής και πόσο δύσκολο είναι να σωθεί το Ελληνικό Έθνος, ακόμα και στην Ουγγαρία, ο πρωθυπουργός της χώρας Βίκτωρ Όρμπαν, για να πολεμήσει την υπογεννητικότητα ανακοίνωσε πλήρη φοροαπαλλαγή στις πολύτεκνες μητέρες (3 παιδιά και άνω) και χρειάστηκε 4 χρόνια για να αυξήσει τον δείκτη γεννήσεων από το 1.50 στο 1.55! Επίσης η Ουγγαρία για να το καταφέρει αυτό απαγορεύει σε ομόφυλα ζευγάρια να παντρεύονται ακριβώς για να μην αυξηθεί ο λοάτκι πληθυσμός!
    Για να σωθεί ένα έθνος χρειάζεται δείκτης γεννήσεων στο 2.1! Έχοντας λοιπόν η Ελλάδα έναν δείκτη στο 1,36 αντιλαμβάνεστε ότι αν δεν αλλάξει σήμερα κιόλας όλη η πολιτική, είναι εξαιρετικά αμφίβολο το αν θα υπάρχουμε σε ελάχιστους αιώνες από τώρα.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:28 | Αθανασία

    Απαράδεκτο!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:07 | Ειρήνη

    Δε συμφωνώ!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 12:47 | Βασιλική Σκουλούδη

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 10:55 | Αθανάσιος

    Η εντολή του Θεού .
    Αυξάνεστε και πληθύνεστε.!
    Αυτό τα λέει όλα!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 09:18 | Νεκταρία

    «Η ομοφυλοφιλία, όπως και η κτηνοβασία, είναι ασέβεια. Η μοιχεία είναι αδικία, γιατί αδικείς τη γυναίκα σου, αδικείς τον άντρα σου με τρίτο πρόσωπο. Η πορνεία είναι απλώς αμάρτημα. Αυτό το είπα, γιατί η εποχή μας χαρακτηρίζεται από αυτό το φοβερό αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας, και θεωρείται βδελυκτή μίξη, παράνομος πράξη, διάλυση κόσμου. Θέλουν να διαλύσουν το σχέδιο του Θεού πάνω στη δημιουργία οι ομοφυλόφιλοι!». «Το φοβερό αμάρτημα, με το οποίο θα έρθει το τέλος του κόσμου, είναι η αρσενοκοιτία, δηλαδή η ομοφυλοφιλία. Τα Σόδομα και τα Γόμορρα είναι τύπος του μέλλοντος κόσμου και της καταστροφής του. Λέγει ο Άγιος Ιερώνυμος: «Όταν θα πολλύνει η αρσενοκοιτία πάνω στη γη, τότε θα καταστραφεί ο κόσμος και θα έρθει ο Χριστός ξανά στη γη». Και φοβάμαι πως η αμαρτία αυτή πλέον δεν γνωρίζει όρια. Και όταν λέμε «αρσενοκοιτία», δεν εννοούμε μόνο άντρες με άντρες, αλλά είναι και ο λεσβιασμός».

    Απόσπασμα από την 17η ομιλία, απο το βιβλίο
    Δευτερονόμιο.

    Γέροντας Αθανάσιος Μυτιληναίος

    *Ευτυχώς που όταν νομοθετείτε σέβεστε και λαμβάνετε υπ’ όψιν σας την ορθοδοξία και τις αξίες της.*

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 09:46 | Αγγελική Κόκκινου

    Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΑΣ συνίσταται στην ολική κατάργηση της ιερής έννοιας «οικογένεια», η οποία αποτελεί το βασικό κύτταρο μιας κοινωνίας. Συνεπώς, η επιδιωκόμενη διάλυση αυτού του κυττάρου θα καταργήσει καθ’ ολοκληρία την έννοια του Έθνους μας. Όχι η υιοθεσία από ομόφυλοφιλα ζευγάρια είναι ένα εγκληματικό λάθος ένα επικίνδυνο λάθος που πλήττει όχι μόνο τα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας και της οικογένειας αλλά κυρίως εναντιώνεται στην φύση.
    Οι ομόφυλοφιλοι γονείς επηρεάζουν την σεξουαλικότητα των παιδιών και αυξάνουν τηνυπογεννητικότητα.ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ δεν θα γεννήσουν παιδιά εφόσον θα παντρευτούν άτομα του ίδιου φύλου. Αυτό σημαίνει ότι το Ελληνικό Έθνος θα οδηγηθεί σε αφανισμό.
    ΤΙΠΟΤΑ ΑΦΥΣΙΚΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ . ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ .ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ . ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ .ΤΙ ΠΡΟΤΥΠΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ;ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.ΕΔΩ ΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ Η ΔΙΑΙΩΝΙΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΑΣ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ .ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΦΥΛΟΥ .ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ . Είμαστε λίγο πριν το χείλος του αφανισμού
    Για να αντιληφθείτε το μέγεθος της καταστροφής και πόσο δύσκολο είναι να σωθεί το Ελληνικό Έθνος, ακόμα και στην Ουγγαρία, ο πρωθυπουργός της χώρας Βίκτωρ Όρμπαν, για να πολεμήσει την υπογεννητικότητα ανακοίνωσε πλήρη φοροαπαλλαγή στις πολύτεκνες μητέρες (3 παιδιά και άνω) και χρειάστηκε 4 χρόνια για να αυξήσει τον δείκτη γεννήσεων από το 1.50 στο 1.55! Επίσης η Ουγγαρία για να το καταφέρει αυτό απαγορεύει σε ομόφυλα ζευγάρια να παντρεύονται ακριβώς για να μην αυξηθεί ο λοάτκι πληθυσμός!
    Για να σωθεί ένα έθνος χρειάζεται δείκτης γεννήσεων στο 2.1! Έχοντας λοιπόν η Ελλάδα έναν δείκτη στο 1,36 αντιλαμβάνεστε ότι αν δεν αλλάξει σήμερα κιόλας όλη η πολιτική, είναι εξαιρετικά αμφίβολο το αν θα υπάρχουμε σε ελάχιστους αιώνες από τώρα.

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 09:40 | ΔΑΪΝΑΒΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ

    Δεν συμφωνώ με αυτό το νομοσχέδιο.
    Κάθε παιδί πρέπει να μεγαλώσει σε μια οικογένεια με πατέρα και μητέρα!

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 08:25 | ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ ΤΖΙΟΛΑΣ

    ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 03:11 | Nickolas Zotos

    ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ, ΟΜΟΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΤΡΙΑΔΟΣ: ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ – ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ, ΖΩΝΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ.

    Λέμε Ο Χ Ι στην επιστημονικά απαράδεκτη, αντεθνική και αντορθόδοξη απόφαση της κυβέρνησης να φέρει στη Βουλή σχέδιο νόμου που προβλέπει τον «γάμο» των ομοφυλοφίλων και το «δικαίωμά» τους στην υιοθεσία.

    Δηλώνω εξαρχής τη σταθερή μου αντίθεση και εκφράζω έντονη αποδοκιμασία. Το νομοσχέδιο, σύμφωνα με τα λεγόμενα του ιδίου του πρωθυπουργού, προτείνεται στα πλαίσια της ίσης αντιμετώπισης εκ μέρους της πολιτείας των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων και της υπεράσπισης των δικαιωμάτων των παιδιών που ήδη έχουν αναλάβει – νόμος, όμως, που δεν επιβάλλεται ούτε από το ποσοστό των συμπολιτών μας που συμφωνούν με την κίνηση αυτή, αλλά ούτε και από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

    Τέτοια σχέδια νόμου διαλύουν τον ιερό θεσμό της οικογενείας.

    Εκφράζω την απέχθειά μου προς το κατάπτυστο αυτό νομοσχέδιο.-

  • 27 Ιανουαρίου 2024, 02:04 | ΕΦΗ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ – ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ? ΠΟΣΟ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΦΥΛΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ. ΠΟΣΟ ΕΓΩΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ. ΑΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ. ΠΩΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.
    ΠΩΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ. ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΤΟΝ ΨΥΧΙΣΜΟ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΡΣΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΘΗΛΥΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΡΟΛΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΑΜΑ ΚΑΙ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ. ΚΑΝΑΤΕ ΕΡΕΥΝΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΦΥΛΟΥ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ? ΚΑΝΑΤΕ ΕΡΕΥΝΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ? ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ?