ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός

 

Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:13 | Mαρια

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:01 | Πέρβελη Ευανθία

    ΔΑΦΩΝΩ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:00 | ΤΣΑΟΥΣΙΔΗΣ ΛΑΖΑΡΟΣ

    Διαδωνω αυστηρά δεν είναι φυσιολογικο δυο άτομα του ιδίου φύλλου να είναι παντρεμένα είναι άρρωστο είναι αισχρό. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:22 | Μαρία

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:14 | Ψαρρα φωτεινή

    Η οικογένεια είναι μια με πατέρα και μητέρα
    Οτιδήποτε άλλο είναι εκτός φύσης και ενάντια στον λόγο του Θεου
    Ευχαριστω

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:29 | Stela

    Είμαι υπέρ του νομοσχεδίου. Ίσα δικαιώματα για όλους/ες/α.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:27 | Stela

    Συμφωνώ απόλυτα. Πρέπει επιτέλους να σεβαστούμε τα ίσα δικαιώματα όλων των πολιτών και να υπάρχει ισονομία

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:32 | ΔΟΜΝΑ

    Εννοείτε ότι δεν συμφωνώ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:12 | ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ Ν

    ΔΙΑΦΩΝΩ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:05 | Αθηναΐς Γεωργία Ψυχογιού

    Είμαι μια Ελληνίδα πολίτης, χριστιανή ορθόδοξη, ομοφυλόφιλη, που έχω συνάψει σύμφωνο συμβίωσης με την επί δεκαοκτώ χρόνια σύντροφό μου και έχω υιοθετήσει δύο μικρά παιδιά. Επιπλέον, είμαι τόσο κατά οικογενειακή παράδοση, όσο και κατά συνειδητή επιλογή υποστηρίκτρια της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ειλικρινά θλίβομαι διαβάζοντας τα σχόλια στα πλαίσια της δημόσιας αυτής διαβούλευσης. Θλίβομαι για τη μισαλλοδοξία του κόσμου, για τη μηδενική διάθεση κατανόησης και αποδοχής οτιδήποτε διαφορετικού. Η ομοφυλοφιλία δεν είναι επιλογή, είναι φυσική παραλλαγή, τόσο στον άνθρωπο όσο και στο ζωικό βασίλειο. Η αγάπη, είναι αγάπη και τα παιδιά χρειάζονται αγάπη, στοργή, φροντίδα, υποστήριξη και ασφάλεια, την οποία μπορεί απλόχερα να προσφέρει ένα ομόφυλο ζευγάρι, για το οποίο η απόκτηση παιδιών δεν είναι ζήτημα τύχης, είναι συνειδητή επιλογή και έρχεται κατόπιν μεγάλης προσπάθειας. Συνάμα, χαίρομαι ιδιαιτέρως με την πρωτοβουλία της Κυβέρνησης να προχωρήσει σε αυτή την απολύτως αναγκαία τροποποίηση του νόμου, ώστε να διασφαλίζονται ίσα δικαιώματα για όλα τα ζευγάρια, ομόφυλα και ετερόφυλα, και κυρίως για όλα τα παιδιά.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:55 | Stela

    Συμφωνώ απόλυτα. Σεβασμός στα δικαιώματα όλων των πολιτών και εφαρμογή της αρχής της ισονομίας

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:38 | Αναστασία

    Διαφωνώ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:31 | Πέρβελη Ευανθία

    ΔΙΑΦΩΝΩ!!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:50 | Ευαγγελία

    Διαφωνώ κάθετα

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:44 | Stela

    Συμφωνώ ότι επιτέλους πρέπει να αλλάξει το νομοσχέδιο. Ίσα δικαιώματα για όλους/ες/α και αναγνώριση των ίσων δικαιωμάτων των ΛΟΑΤΚΙ+

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:37 | Maria P.

    Διαφωνώ με το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου. Ο Θεός έπλασε τον άνδρα και τη γυναίκα για να δημιουργήσουν οικογένεια. Οίκο, δηλαδή σπίτι και Γένος, δηλαδή γενιά, διαιώνιση του ανθρώπου. Οι γονείς είναι πρότυπα και οι άνθρωποι που μαθαίνουν στο παιδί Αρχές και Αξίες. Η οικογένεια είναι πηγή συναισθηματικής υποστήριξης και άνευ όρων αγάπης. Ένα υγιές οικογενειακό περιβάλλον, συνεπώς, είναι καθοριστικό για την καλή ψυχική υγεία. Ο ρόλος της μητέρας στην οικογένεια παρέχει μία αίσθηση κοινωνικής ταυτότητας που καθορίζουν τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα του παιδιού μεγαλώνοντας.
    Έρευνες δείχνουν ότι η μητρική στέρηση κατά την παιδική ηλικία θα μπορούσε να οδηγήσει σε αλλαγές στη δομή του εγκεφάλου και στην ανάπτυξή του παιδιού. Άραγε τι κοινωνία θέλετε να φτιάξετε ψηφίζοντας τέτοιους νόμους;;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:27 | Πέρβελη Ευανθία

    ΔΙΦΩΝΩ!!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:34 | Γιάννης Χρ

    Δεν προσφέρει τίποτα , καθώς ήδη μπορούν να συνάψουν σύμφωνο συμβίωσης.
    Απλά προσβάλει πρώτα απ’ όλα το γάμο, που είναι ένας θρησκευτικός θεσμός. Και δεύτερον προσβάλει τα ήθη της ελληνικής κοινωνίας, καθότι θεωρώ ότι η πλειοψηφία της δε μπορεί να συνδέσει την έννοια του γάμου και της οικογένειας με ομόφυλα ζευγάρια.
    Και όλα αυτά από ένα κόμμα το οποίο υποτίθεται ότι είναι συντηρητικό. Πώς θεωρούν, λοιπόν, ότι εκφράζουν τους ψηφοφόρους τους με τέτοια νομοσχέδια

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:27 | Αφροδίτη

    Διαφωνώ κάθετα και εύχομαι πραγματικά όλοι αυτοί οι άνθρωποι να συνειδητοποιήσουν ότι δεν είναι θέμα ισότητας,δικαιωματισμου αλλά θέμα οντολογίας της ίδιας της ύπαρξης

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:23 | Πέρβελη Ευανθία

    ΔΙΑΦΩΝΩ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:01 | Ερασμία

    Θεωρώ ότι το νομοσχέδιο βάζει σε δεύτερη μοίρα τα δικαιώματα των παιδιών, που έχουν εκ φύσεως δικαίωμα και ανάγκη να έχουν και πατέρα και μητέρα. Ο αντίλογος ότι πολλά παιδιά μεγαλώνουν χωρίς τον ένα από τους δύο γονείς δεν πείθει, καθώς γνωρίζουν την ύπαρξη του άλλου γονέα (πατέρα ή μητερας), από ποιον δηλαδή ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ, ακόμη κι αν αυτός έχει πεθάνει ή ζει μακριά τους. Στη φύση δεν μπορούμε να πάμε ενάντια. Ένα παιδί γεννιέται από ετερόφυλους γεννήτορες! ΤΕΡΜΑ! Ακολυστε και τους γιατρούς βουλευτές σας!
    Κάθε παραβίαση του φυσικού νόμου λόγω επιλογής του ανθρώπου (σεξουαλικής κλπ) και ικανοποίησης του εγώ του, θα γυρίσει μπούμερανγκ στην κοινωνία! Θα το δείτε, κ. Πρωθυπουργέ, σε 20 με 30 χρόνια, ποια θα είναι η κατάληξη των οικογενειών αυτών και των παιδιών τους.
    Η δε απόκτηση παιδιών μέσω παρένθετης μητέρας είναι ένα ακόμη ζήτημα εμπορευματοποίησης της μητρότητας και εκμετάλλευσης των ευάλωτων γυναικών.
    Άρα δηλώνω την ΑΝΤΊΘΕΣΉ μου στο νομοσχέδιο.
    ΑΝ ΚΑΙ ΑΜΦΙΒΆΛΛΩ ΟΤΙ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΏΝ!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:53 | Δανάη Δετοράκη

    Να διασφαλιστεί ότι ισότητα στο γάμο θα έχουν και τα τρανς άτομα, τα οποία δυστυχώς απαγορεύεται να είναι παντρεμένα προκειμένου να μεταβούν σε νομική αλλαγή της ταυτότητας φύλου τους. Γιατί το ΛΟΑΤΚΙ+ πρέπει να συμοεριλαμβάνει και στην ουσία τα τρανς άτομα. Η ισότητα στο γάμο θα επιτευχθεί μόνο όταν όλα μας χωρίς περιορισμούς μπορούμε να παντρευτούμε και φυσικά να παραμείνουμε παντρεμένα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:47 | Ραφαηλία

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο και πιστεύω ακράδαντα ότι θα έχει ολέθριες συνέπειες!
    ΚΆΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:32 | Ευγενία

    Διαφωνώ με το εν λόγω νομοσχέδιο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:21 | Ειρήνη

    Δεν συμφωνώ με τον νομοσχέδιο.Η λέξη ΜΗΤΈΡΑ είναι ιερή και ο ρόλος της μέσα στην οικογένεια αναμφισβήτητος. Έχουμε αναρωτηθεί ποτέ γιατί το παιδί σταματά να κλαίει μόνο στην αγκαλιά της μάνας, γιατί όταν φοβόμαστε φωνάζουμε <> ή <>.Οικογένεια σημαίνει πατέρας -μητέρα-παιδί και αυτό δεν μπορεί να αλλάξει,γιατί μόνο ο άντρας και η γυναίκα μπορούν να ενωθούν και να δημιουργήσουν το θαύμα της ζωής και κανένας άλλος.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΝ ούτε δύο άντρες να κάνουν παιδιά ούτε δύο γυναίκες.Αυτό ονομάζεται ΒΙΟΛΟΓΊΑ και δεν μπορούμε να την αλλάξουμε επειδή έτσι μας βολεύει.Όλοι γεννηθήκαμε από ΆΝΤΡΑ και ΓΥΝΑΊΚΑ! ΌΛΟΙ ΜΑΣ!!!Τα παιδιά λοιπόν χρειάζονται τη ζεστή μητρική αγκαλιά και κανείς δεν μπορεί να τους στερήσει το δικαίωμα αυτό. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συνεχίζουμε να αμφισβητούμε και να θέλουμε να αλλάξουμε την φύση μας και την βιολογία. Ας φωτίσει ο καλός Θεός τους πολιτικούς μας να πάρουν την σωστή απόφαση.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:19 | Αναστασιοσ

    Διαφωνω γαμοσ ειναι μεταξυ ανδρων και γυναικων τελοσ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:14 | Γεωργία Κουνδουρά

    Ρητορικό ερώτημα προς τούς οικογενειάρχες βουλευτές που σκέπτονται να ψηφίσουν το νομοσχέδιο αυτό παραβιάζοντας τη συνείδησή τους: πώς θα σας φαινόταν τα παιδιά σας, αγόρια ή κορίτσια, που τόσο τα φροντίζετε και προστατεύετε -και πολύ καλώς κάνετε-, που θέλετε να τα σπουδάσετε, που οραματίζεσθε να μεγαλώσουν, θέλετε να τα δείτε ευτυχισμένα, που είναι τέλος πάντως το σπλάγχνο και η απαντοχή σας, πώς θα σας φαινόταν αυτά, κάτω από διάφορες περιστάσεις της ζωής, να βρίσκονταν εγκλωβισμένα μέσα σε μια οικογένεια με δύο μπαμπάδες ή δύο μαμάδες;
    (σημειωτέον, δεν εθελοτυφλούμε, πολλές ετερόφυλες οικογένειες σήμερα χωρίζουν και αφήνουν ψυχικά τραύματα στα παιδιά, δεν σημαίνει ότι όπου φυσιολογικός γάμος = ευτυχία, χρειάζονται προϋποθέσεις, πνευματικές κυρίως. Αλλά πολύ περισσότερο δεν θα βρούμε αυτές τις προϋποθέσεις στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια, που … ). Και μάλιστα είναι γνωστό τοις πάσι ότι αυτά τα πρόσωπα δεν «κρατιούνται» ούτε κρατούν τους τύπους αλλά γενικώς όλη τους η βιοτή συνέχεται από αυτό τό πάθος. Α) τα παιδιά λοιπόν είναι αρκετά πιθανό ότι θα είναι θεατές της «αμοιβαίας έλξεως» των γονέων τους μπροστά τους, αν όχι τίποτε χειρότερο. Β) πώς θα πρέπει να αισθάνεται ένα τέτοιο παιδί όταν ο λεγόμενος «γονέας», αρχίζει να το «γλυκοκοιτάζει »; Πού θα καταφύγει ; Στην Αστυνομία ; Η Αστυνομία τί θα πει ; Μήπως θα πει «είσαι νόμιμο παιδί αυτής της οικογένειας και συνεπώς δεν εμπλεκόμαστε στα οικογενειακά σας»; Για σκεφθείτε το λίγο σας παρακαλώ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:08 | Stela

    Συμφωνώ με την τροποποίηση του νόμου! Ισότητα για όλους/ες/α και αναγνώριση των ΛΟΑΤΚΙ+

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:50 | Μαρία

    Διαφωνώ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:41 | Χαρα

    Είμαι υπέρ του νομοσχεδίου. Ίσα δικαιώματα για όλους ως πολίτες αυτής της χώρας. Όχι μόνο στις υποχρεώσεις τις οικονομικές προς το κράτος. Δικαίωμα για αναγνώριση. Δεν είναι αρρώστια. Υπήρχε και θα υπάρχει. Αποδεχτείτε το.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:33 | Κωνσταντίνος

    Θεωρώντας ότι είμαστε όχι μόνο μια Χριστιανική χώρα, αλλά μια Ορθόδοξη Χριστιανική χώρα, που πιστεύει στο Ευαγγέλιο, όπου στην προς Κορινθίους επιστολή του Αποστόλου Παύλου αναγράφεται ότι οι κιναιδοι και οι θηλυπρεπείς δεν θα κληρονομήσουν την Βασιλεία των Ουρανών και λαμβάνοντας υπόψη ότι η βασική εντολή του Χριστού είναι η αγάπη, όχι μόνο σε φίλους, αλλά σε όλους και ιδιαίτερα στους εχθρούς μας.
    Οφείλουμε να κατανοήσουμε, ότι έχουμε υποχρέωση να αγαπάμε τους ομοφυλόφιλους και να τους βοηθήσουμε να θεραπευτούν από αυτή την παρεκτροπή, όπως παρεκτροπή είναι και η παιδοφιλία.
    Δεν τίθεται θέμα ισότητας, το οποίο ήδη το απολαμβάνουν με την αγάπη μας, όπως προανέφερα.
    Όσο αναφορά το θέμα των παιδιών οφείλουμε να σεβαστούμε το δικαίωμα των παιδιών στο να ζουν σε μια οικογένεια που θα τους δίνει υγιή κατά Θεόν πρότυπα και να μην τα στερήσουμε από την παρουσία πατέρας και μητέρας
    που έχουν απόλυτη ανάγκη και από τους δύο για την σωστή ψυχοσωματική τους ανάπτυξη.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:12 | Δημήτρης Βασιλείου

    Επιτέλους συνειδητοποίησε η κυβέρνηση ότι θα πρέπει να σταματήσει η παραβίαση των βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Δεν νοείται σε «πολιτισμένη» χώρα, μέλος της ΕΕ, τέτοιος ντόρος για θέματα ισότητας! Όσον αφορά την εκκλησία, καλό θα ήταν το επόμενο νομοσχέδιο να είναι διαχωρισμός της από το κράτος. Δεν έχει λόγο στον πολιτικό γάμο, και γενικότερα δεν έχει λόγο στις αποφάσεις της πολιτείας. Δεν διαθέτει ούτε νομοθετική ούτε εκτελεστική εξουσία. Και, ειδικά για τις δηλώσεις του αθλίου Σεραφείμ, δεν υπάρχουν λόγια, έχουμε όλοι καταλάβει το ποιόν του καιρό τώρα. Το μόνο που θα πω είναι ότι αυτός δεν είναι άνθρωπος της εκκλησίας. Ωστόσο, το νομοσχέδιο είναι πλήρως ανεπαρκές. Δεν γίνονται οι απαραίτητες τροποποιήσεις στον ΑΚ, προκειμένου να απαλειφθούν όλες οι έμφυλες διατυπώσεις, ενώ δεν δίνει το δικαίωμα της τεκνοθεσίας μέσω υποβοηθούμενης αναπαραγωγής. Λόγου χάρη, ο όρος «υιοθεσία», ο οποίος περιέχει έμφυλη διατύπωση (υιός) δεν αντικαθίσταται από τον όρο «τεκνοθεσία», ο οποίος δεν περιέχει (τέκνο), οι όροι «Μητέρα» και «Πατέρας» από τους όρους «Γονέας Ι» και «Γονέας ΙΙ», από την στιγμή που οι γονείς δεν είναι απαραίτητα αντίθετου φύλου, δεν συμπεριλαμβάνεται πως ο γάμος συνάπτεται χωρίς διάκριση και στα χαρακτηριστικά φύλου (ήτοι και μεταξύ άλλων σεξουαλικών προσανατολισμών και κοινωνικών φύλων), κ.ο.κ. Εν τέλει, το νομοσχέδιο, ναι μεν φέρνει μια μεγάλη πρόοδο για την χώρα μας, θέλει δε βελτίωση και εμπλουτισμό.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:53 | Αναστασία

    Διαφωνώ ξεκάθαρα. Ο ορισμός της οικογένειας είναι πολύ συγκεκριμένος και συνταγματικά κατοχυρωμενος. Τα λοατκι άτομα έχουν εννοείται δικαιώματα να συμβιώνουν με όποιον ή όποιους θέλουν αλλά ΔΕΝ μπορεί να υπάρξει γάμος μεταξύ τους. Ωστόσο, με κατάλληλες παρεμβάσεις στο σύμφωνο συμβίωσης, τα ζητήματα των παιδιών αυτών των ομάδων θα μπορούσαν να διευθετηθούν.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:47 | ΚΩΣΤΑΣ

    ΔΙΑΦΩΝΩ. Ο ΙΕΡΟΣ ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΟΡΕΞΕΙΣ ΚΑΝΕΝΟΣ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:29 | Ελενη

    Ναι στην ελευθερια των ανθρωπων να φτιαξουν κοινωνιες που να χωρανε ολοι, να εχουν ισες επιλογες ανεξαρτητα απο τις δυαδικοτητες και το πως αγαπουν.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:12 | Αναστασία Σαμαρά

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο της κυβέρνησης.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:09 | Ναταλία

    Διαφωνώ! Δεν είναι σωστό να υιοθετούν παιδιά οι ομοφυλόφιλοι! Είναι αφύσικο!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:45 | ΝΙΝΑ

    Δεν συμφωνώ με το νόμο. Οι νόμοι των ανθρώπων δεν μπορούν να αντίκειται στους νομούς της φύσης και του Θεού. Παραβιάζεται κατάφορα το Σύνταγμα και τα δικαιώματα των παιδιών, ενώ εμπορευματοποιείται η γυναίκα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:44 | Παναγιώτης Κ

    Η απαίτηση τεκνοθεσιας από τα ομοφυλα ζευγάρια δεν ικανοποιεί τίποτα περισσότερο από την ικανοποίηση του εγωισμού ανθρώπων οι οποιοι δεν σταματούν στην νομοποιηση της σχέσης τους αλλά θέλουν να την επιβαλλουν και ως πρότυπο οικογενειας στο παιδί που θέλουν να μεγαλώσουν! Δεν είναι θέμα αγάπης γιατί αυτό θα μπορούσε να αποδειχθεί μέσω της προσπάθειας τους για ανάδοχη η οποία δεν μπαίνει καν σε συζήτηση. Ειμαι κάθετα εναντίον γιατί παραβιάζονται αξίες και αρχές που προκύπτουν από την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους που δεν θα μπορούσε ποτέ να συντελεστεί αν από καταβολής του ανθρώπου υπήρχαν μόνο ομόφυλα ζευγάρια! Η φύση η θρησκεία η οικογένεια δεν είναι θέματα προς αναθεώρηση αναλόγως με τον σεξουαλικο προσανατολισμό του καθενος!Προσοχη σε λίγες ημέρες μην χαθούν για πάντα όσο με κόπο και θυσίες μας παρεδωσαν οι πρόγονοι μας και γραφτεί ακόμη μια μαύρη σελίδα στην ιστορία της Ελλάδας

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:27 | Διονύσης

    Δεν συμφωνώ με το παρόν νομοσχέδιο γιατί θα κάνει ζημιά στα αθώα παιδιά που θα έχουν δύο γονείς του ίδιου φύλου και όχι μητέρα και πατέρα που χρειάζεται κάθε άνθρωπος για την ομαλή ανάπτυξή του.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:23 | Δημήτριος

    Διαφωνώ απόλυτα ! όπως κάθε Έλληνας πολίτης που σέβεται την Πίστη του , τις Παραδόσεις του και τις Αξίες που έχει αυτός ο τόπος.. Όταν κυβερνούν «άνθρωποι” που δεν αγαπάνε την Ελλάδα και την Εκκλησία Πάντα θα βρίσκουν αφορμές για να μας πολεμούν ..!! Ας μας λυπηθεί ο θεός..!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:58 | Αντίγονος

    Αν και δεν είμαι εξ αρχής κατά του γάμου ομοφυλόφιλων, διαφωνώ με την πρόταση νόμου. Αφενός μεν, πιστεύω ότι νομιμοποιούνται ήδη με το σύμφωνο συμβίωσης, αφετέρου, από την στιγμή που δεν πατάει πάνω σε δεδομένα της κοινωνιολογίας, θα είναι ένας στρεβλός νόμος. Δεδομένου ότι πατάει πάνω στην φιλοσοφία και τους όρους μιας μειοψηφίας με αμφίβολη επιστημονική τεκμηρίωση, το νομοσχέδιο υπό αυτή την μορφή, σε βάθος χρόνου θα βλάψει τόσο τους ίδιους τους ομοφυλόφιλους, όσο και την ευρύτερη κοινωνία

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:57 | ΜΑΡΙΟΣ ΜΙΑΡΗΣ

    Διαφωνω με αυτό το νομοσχέδιο γιατί συμβάλει στην καταργηση της οικογένειας ,η Ελλάδα είναι ορθόδοξη και τιμά την οικογένεια ,.Αυτό δεν θα αλλάξει ποτε όπως δεν άλλαξε αιώνες τώρα.Οχι στο γάμο ομόφυλων ζευγαριών ,όχι στην τεκνοθεσία από ομόφυλα ζευγάρια.!!!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:31 | Νικολέτα

    Διαβάζοντας τα σχόλια που γράφουν άνευ επιχειρημάτων ότι διαφωνούν, καθώς και αυτά που γράφουν ότι διαφωνούν κάνοντας επίκληση σε αντιεπιστημονικές απόψεις, προσωπικές θρησκευτικές πεποιθήσεις ή απλώς αναμασώντας μαθημένα κοινωνικά στερεότυπα, αναρωτιέμαι αν όλοι και όλες αυτοί μπήκαν στη διαδικασία να διαβάσουν έστω τους όρους συμμετοχής στη διαδικασία της δημόσιας διαβούλευσης, πολλώ δε μάλλον το ίδιο το νομοσχέδιο. Εγώ λοιπόν, έχοντας διαβάσει τους όρους συμμετοχής, θα ήθελα να εφαρμοστούν στην πράξη οι υπ’ αριθμό 6 και 7 όροι και να διαγραφούν τα σχόλια που δε συμμορφώνονται στους υπάρχοντες κανόνες.
    Προσωπικά διαβάζοντας το προτεινόμενο νομοσχέδιο, έχω να σχολιάσω ότι πράγματι ευθυγραμμίζεται στο σύνολό του με αντίστοιχες ρυθμίσεις που υπάρχουν σε άλλες ευρωπαϊκές έννομες τάξεις. Ωστόσο, υπάρχουν νομικά κενά και ελλείψεις. Όπως επισημαίνεται στην Ανάλυση συνεπειών ρύθμισης, «Το ΣχΝ δεν επεμβαίνει στις διατάξεις των άρθρων 1542 επ. Αστικού Κώδικα για
    την υιοθεσία, η εφαρμογή των οποίων, περιλαμβανομένου του άρθρου 1562
    Αστικού Κώδικα για την υιοθεσία από τον ένα σύζυγο του τέκνου του άλλου,
    αποτελεί αυτόθροη και αυτονόητη συνέπεια της επέκτασης του γάμου και στα
    ομόφυλα ζευγάρια.» Η ρύθμιση αυτή και η απαίτηση που προκύπτει να χρειάζεται να γίνει υιοθεσία των τέκνων από τον/την έτερο γονέα που δεν είναι ο βιολογικός, ουσιαστικά φέρνουν ένα επιπλέον κώλυμα και προσκρούουν στη ratio της διάταξης. Εφόσον υπάρχει το τεκμήριο του γάμου που ενώνει το ομόφυλο ζευγάρι θα έπρεπε αυτονόητα τα τέκνα να αναγνωρίζονται ως κοινά τέκνα και των δύο και να μην χρειάζεται να ακολουθηθεί η πλέον χρονοβόρα διαδικαστική διαδικασία. Κάτι τέτοιο θα ήταν ρεαλιστικό και θα συμβάδιζε με την αντίστοιχη πραγματικότητα των ετερόφυλων ζευγαριών, συνεπώς δεν θα συνιστούσε δυσμενή διάκριση ως προς τον σεξουαλικό προσανατολισμό.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:28 | Χωραΐτη Διονυσία

    Για να μπορεί να υπερασπιστεί το νομοσχέδιο τον τίτλο του «ισότητα στον πολιτικό γάμο» θα πρέπει να εξασφαλίζει ακριβώς τα ίδια δικαιώματα και τις ίδιες διαδικασίες , σε όλα τα θέματα ( τεκνοθεσία, υποβοηθούμενη αναπαραγωγή…), για όλα τα ζευγάρια που θα συνάψουν πολιτικό γάμο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:17 | Θεοπούλα

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο. Είμαστε Έλληνες ορθόδοξοι και υποστηρίζουμε την ελληνική ορθόδοξη οικογένεια!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:07 | Απτοσογλου Βασιλική

    Διαφωνώ με το σύνολο του σχεδίου νόμου.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:03 | Δήμητρα Άγγλου

    Θα ήθελα στη χώρα μου τα ομόφυλα ζευγάρια να έχουν τα ίδια δικαιώματα με εμένα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:48 | Κατερίνα

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.
    Επειδή κάποιοι επιθυμούν κάτι πέρα από τη φύση τους, το λεγόμενο παρά φύσει, δε σημαίνει ότι πρέπει να είναι και νόμιμο και να συμφωνούμε όλοι. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε και για τεκνοθεσία, δηλαδή για μικρά παιδιά που σε όλη τους τη ζωή θα γνωρίσουν τον γονέα 1 και γονέα 2.Αν είναι δυνατόν. Εσάς σας γέννησε ο γονέας 1 ή γονεάς 2? Δηλαδή
    Η διαφορετική επιλογή είναι η εξαίρεση και ΟΧΙ ο κανόνας, όπως θέλετε να μας την προωθήσετε μέσα από τα πάντα και τώρα μέσα από τη νομοθεσία.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 19:38 | ΑΘΑΝΑΣΙΑ

    Διαφωνώ απόλυτα!