ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός

 

Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:29 | Βασίλειος

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΆΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:27 | ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΝΤΑΦΟΥΛΗΣ

    Διαφωνώ απόλυτα με το Νομοσχέδιο , ο Θεός να μας φυλάξει από τα επερχόμενα δεινά που θα πέσουν στο κεφάλι μας γιατί όλοι έχουμε ευθύνη για αυτό το κατάντημα που ζούμε. Κατά το λαό και οι άρχοντες! , κάποια στιγμή θα δώσουμε λόγο στο φοβερό κριτήριο του Κυρίου μας για όλες τις πράξεις μας. Είθε να μετανοήσουμε όλοι

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:07 | Εύα Κυρβασίλη

    Διαφωνώ.

    Ο ρόλος του πατέρα και της μητέρας είναι απαραίτητος για ένα παιδί. Μια τέτοια ανευθυνότητα θα προκαλέσει στο παιδί στέρηση αυτών των δύο προσώπων και πολλές άλυτες απορίες καθώς δεν υπάρχει κάποια βάση βιολογική και φυσιολογική.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:05 | ΙΩΑΝΝΗΣ

    Αγράμματοι νομοθέτες ανοίξτε ένα λεξικό να διαβάσετε την διαφορά των λέξεων ομόφυλος και ομοφυλόφιλος.
    «οἱ ἐμπνευστές τοῦ νομοσχεδίου καί οἱ συνευδοκοῦντες σέ αὐτό προωθοῦν τήν κατάργηση τῆς πατρότητας καί τῆς μητρότητας καί τήν μετατροπή τους σέ οὐδέτερη γονεϊκότητα, τήν ἐξαφάνιση τῶν ρόλων τῶν δύο φύλων μέσα στήν οἰκογένεια καί θέτουν πάνω ἀπό τά συμφέροντα τῶν μελλοντικῶν παιδιῶν τίς σεξουαλικές ἐπιλογές τῶν ὁμοφυλοφίλων ἐνηλίκων».
    ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΕΝΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΕΩΝ ΣΑΣ.
    Η ΠΑΤΡΊΔΑ ΜΑΣ και οι Έλληνες υποφέρουν και σεις το κομμάτι σας. Δεν βλέπουμε καμμία σπουδή για την επίλυση της ακρίβειας, εγκληματικότητας κλπ. Η μόνη σας σπουδή είναι η ικανοποίηση παραφύσιν ορέξεων «εκλεκτων» συνδαιτημόνων σας.
    ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!
    Προεκλογικά δεν βγάλατε λέξη.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:59 | Μαρία Σαρίδου

    Πριν ξεκινήσουμε να νομοθετούμε αλλαγές στο θεσμό του γάμου και της οικογένειας πρέπει να σκεφτούμε τι μέλλον θέλουμε να έχει η ελληνική εθνοτική ομάδα σε μια χώρα που μετατρέπεται σταδιακά σε έναν πολυεθνικό χώρο. Το ελληνικό κράτος έχει ένα αδιαμφισβήτητο δεδομένο στα χέρια του: την πτώση στις γεννήσεις. Κοινως, ως εθνοτική ομάδα έχουμε δημογραφικό πρόβλημα. Το πρόβλημα αυτό δεν εντοπίζεται σε άλλες εθνοτικές ομάδες που έρχονται στην Ελλάδα. Οι αιτίες μπορεί να είναι οικονομικές, ιδεολογικές, οντολογικές, ψυχολογικές κτλπ. Και έρχεται η ηγεσία του ελληνικού κράτους που αντί να προτείνει σε μια κρίσημη για τον Ελληνισμό εποχή λύσεις που θα τονώσουν τον παραδοσιακό θέσμο της οικογένειας, ο οποίος κατά το άρθρο 21 του Συντάγματος συντηρεί και προάγει το Έθνος (με άλλα λόγια το ετερόφυλο μοντέλο που γεννά παιδιά), αντί να προωθήσει καμπάνιες που θα φέρουν τα δύο φύλα, άνδρες και γυναίκες πιο κοντά ώστε να επέλθει μια ισορροπία και αρμονία στην κοινωνία, αντί να βοηθήσει οικονομικά και εργασιακά τους Έλληνες και τις Ελληνίδες να ορθοποδούν πιο νωρίς και όχι να καταλήγουν να πάσχουν από παλιμπαιδισμό μετά τα 25, αντί να διευκολύνει τα ετεροφυλόφιλα ζευγάρια να υιοθετούν τα παιδιά από τα ιδρύματα, και πολλά άλλα που θα μπορούσε να κάνει το ελληνικό κράτος για να λύσει το δημογραφικό πρόβλημα των Ελλήνων, αντ’αυτού προτείνει ως λύση το νομοσχέδιο για τη νομιμοποίηση του γάμου των ομοφυλόφιλων (ή όπως το αναφέρει, των ομόφυλων) και την τεκνοθεσία παιδιών.
    Το νομοσχέδιο ουσιαστικά:
    -Παραβιάζει το άρθρο 21 του Συντάγματος που σαφέστατα ορίζει τη μορφή οικογένειας αποδεκτής από το Σύνταγμα. Είναι αυτή η οποία παράγει παιδιά, άρα συντηρεί το Έθνος. Εξασφαλίζει τη συνέχεια του έθνους μέσω της γέννησης νέων παιδιών.
    -Καταργεί το δικαίωμα των παιδιών να μεγαλώνουν με μητέρα και πατέρα που είναι μια εγγενής ανθρώπινη ανάγκη, καθώς μητέρα (XX) και πατέρας (XY) είναι αυτοί που δημιουργούν παιδιά μέσω της σωματικής ένωσής τους, άρα μητέρα και πατέρας συμβάλλουν ο καθένας από την πλευρά του στην ισορροπημένη πνευματική και ψυχική ανάπτυξη του παιδιού. Η Φύση είναι σοφή. Το κράτος θα πρέπει να επιζητά την ιδανική λύση για τα παιδιά, όχι τη λιγότερο χειρότερη.
    -Υποβιβάζει τη μητρότητα και πατρότητα, καθώς εισάγει νέες έννοιες γονεϊκότητας που αργότερ θα προσλαμβάνονται ως φυσιολογικές από τα παιδιά. Για τα παιδιά θα μεγαλώνουν σε οικογένειες ομοφυλοφίλων/ατόμων ίδιου βιολογικού φύλου η μητρότητα και η πατρότητα θα καταργηθεί. Κάποια παιδιά δε θα μάθουν ποτέ τι σημαίνει, μητέρα,γιαγιά, πατέρας, παππούς. Αποκόβονται έτσι από τις ρίζες τους.
    -Υποβιβάζει την ιερότητα του γάμου ως θεσμού ένωσης της γυναίκας με τον άντρα. Ο γάμος ξεκίνησε ως ιεροτελεστία, θεσμός καθαρά θρησκευτικός που εμπεριέχει τη θεία ευλογία για το ζευγάρι του άντρα και της γυναίκας που θέλουν να ενωθούν και να φτιάξουν οικογένεια. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο το κράτος επιμένει να διαβρώνει το θεσμό του γάμου. Η Πολιτεία δεν πρέπει να εισέρχεται σε πεδία που έχουν θρησκευτικό χαρακτήρα. Η θέσπιση του πολιτικού γάμου έγινε για να εξυπηρετηθούν οι άθεοι πολίτες. Τότε θα έπρεπε να χαρακτηριστεί αλλιώς μια νομική ένωση που δεν έχει θρησκευτικό χαρακτήρα, άλλά όχι γάμος. Υπάρχει ήδη το σύμφωνο συμβίωσης, το οποίο μάλιστα το προτιμούν κάποιοι που δε θέλουν να έχουν σχέση με θεσμούς που έχουν θρησκευτική προέλευση. Επιπλέον, ποιος ο λόγος άνθρωποι που υποτίθεται ότι δεν έχουν συντηρητικές ιδέες να θέλουν να αποδείξουν στην υπόλοιπη κοινωνία ότι πρέπει και αυτοί να παντρεύονται. Οι ακτιβιστές του ομοφυλοφιλικού κινήματος ήταν πάντοτε υπέρ του ελεύθερου, χωρίς δεσμά, έρωτα. Εδώ προκύπτει μια περίεργη ασυμφωνία της ιδεολογίας με τις πράξεις.
    -Η θέσπιση του γάμου των ομοφυλοφίλων και η δυνατότητα να μεγαλώνουν παιδιά σίγουρα θα εισάγει ένα νέο πρότυπο ερωτικής έκφρασης και επιλογής για τα παιδιά. Σίγουρα, κάποια από τα παιδιά που θα μεγαλώνουν σε αυτές τις οικογένειες θα στραφεί προς την ομοφυλοφιλία και άλλες ταυτότητες που προωθεί το λοατκί κίνημα. Και αυτό που λέω είναι δημοσιευμένο στο pubmed, https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/20642872/ . Συγκεκριμένα, στον πρόλογο αναφέρεται: «Despite numerous attempts to bias the results in favour of the null hypothesis and allowing for up to 20 (of 63, 32%) coding errors, Cameron’s (2006) hypothesis that gay and lesbian parents would be more likely to have gay, lesbian, bisexual or unsure (of sexual orientation) sons and daughters was confirmed. Percentages of children of gay and lesbian parents who adopted non-heterosexual identities ranged between 16% and 57%, with odds ratios of 1.7 to 12.1, depending on the mix of child and parent genders. Daughters of lesbian mothers were most likely (33% to 57%; odds ratios from 4.5 to 12.1) to report non-heterosexual identities.». Η επέκταση και η επικράτηση των λοατκί προτύπων θα οδηγήσει σε περαιτέρω μείωση γεννήσεων εντός της εθνοτικής ομάδας των Ελλήνων. Το γεγονός ότι το πολιτικό σύστημα της Ελλάδας σκέφτεται την ενσωμάτωση των μεταναστών ως λύση δεν ακυρώνει τη θέση ότι οι Έλληνες ως εθνοτική ομάδα θα κινδυνεύσουν σοβαρά να γίνουν μειονότητα στο κοντινό μέλλον, γιατί ήδη οι υφιστάμενοι ετεροφυλόφιλοι έχουν παράξει κάτω από 2 εκ. Παιδιά (σύμφωνα με την τελευταία απογραφή) και ας σκεφτεί σοβαρά η κυβέρνηση τι θα γίνει στο μέλλον, όταν εισαχθούν στην ελληνική κοινωνία λοατκί πρότυπα. Αν πάψει να υφίσταται η πληθυσμιακή κυριαρχία της ελληνικής εθνοτικής ομάδας, τότε η ισχύς θα περάσει σε άλλες εθνοτικές ή θρησκευτικές ομάδες και αυτό σημαίνει ότι εντός της Ελλάδας είναι σχεδόν σίγουρα ότι οι Έλληνες θα πάψουν να ρυθμίζουν την πολιτική και οικονομική ζωή της χώρας. Άλλωστε, είναι γνωστό από ποιες περιοχές έρχονται μετανάστες στην Ελλάδα με παράνομο τρόπο και είναι γνωστές οι υπερσυντηρητικές ιδέες που έχουν και σίγουρα τα υφιστάμενα ελληνικά κόμματα θα τους αφήσουν παγερά αδιάφορους. Ως κυρίαρχες ομάδες θα έχουν δικαίωμα εκλέγειν/εκλέγεσθαι. Θα φτιάχνουν κόμματα και θα βγάζουν κυβερνήσεις. Και τότε το ελληνικό πολιτικό σύστημα μπορεί να πει για πάντα αντίο στην ύπαρξή του. Όποιος παίζει με θέματα όπως κυριαρχία, πληθυσμός, εθνική ταυτότητα, εθνικές αξίες, θεσμοί, δυστυχώς ανοίγει το «κουτί της Πανδώρας». Σκάβει το λάκκο στο οποίο θα πέσουμε όλοι ανεξαιρέτως, ανεξάρτητα της ιδεολογικής κατεύθυνσης που έχει ο καθένας. Όποιος έχει προσδεθεί στο άρμα της Δύσης, θέτει σοβαρά σε κίνδυνο την κυριαρχία των Ελλήνων εντός της Ελλάδας.
    Εκτός των άλλων, είναι πολύ προβληματική η επίσημη αναφορά δίπλα στο λοατκί του συμβόλου +. Σύμφωνα με το πανεπιστήμιο Πρίνστον https://www.gsrc.princeton.edu/lgbtqia-101 , το
    + «holds space for the expanding and new understanding of different parts of the very diverse gender and sexual identities». Πως αυτό ερμηνεύεται νομικά; Ποιες άλλες ταυτότητες νομιμοποιεί το παρόν νομοσχέδιο, από τη στιγμή που το + υπονοεί την επέκταση στις ταυτότητες φύλου και σεξουαλικές ταυτότητες. Δεν μπορει ένα νομοσχέδιο να μην αναφέρει ξεκάθαρα ποιες ταυτότητες νομιμοποιεί. Το + είναι ασαφές και παραπλανητικό.
    Η ελληνική κοινωία εισέρχεται τώρα σε πεδία άγνωστα, στα οποία χώρες όπως η Βρετανία και οι ΗΠΑ βρίσκοντα εδώ και αρκετά χρόνια. Και αυτά που ξέρουμε ότι συμβαίνουν εκεί είναι εντελώς αποθαρρυντικά για το σκοπό όλης της επιβολής αυτής της ατζέντας στην ελληνική κοινωνία με το πρόσχημα την πρόοδο. Το γεγονός ότι στο εξωτερικό, γίνεται από μικρή ηλικία συστηματική προώθηση της λοατκί ατζέντας σε σχολεία, ακόμα και νηπιαγωγεία, αγγίζει τα όρια της προπαγάνδας που έχει στόχο ένα παιδικό εύπλαστο μυαλό που δεν μπορεί να επεξαργεί τόσο δύσκολες έννοιες. Επιπλέον, δε θεωρώ ότι είναι ορθό να προωθείται η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σε σχολεία. Τα μαθήματα βιολογίας αρκούν για να γίνεται η εκμάθηση ανατομίας. Για την πρόληψη ασθενειών και άλλων επικίνδυνων καταστάσεων θα μπορούσαν να γίνουν σεμινάρια με συμμετοχή και των γονέων, γιατί είναι θέματα που αφορούν και τους γονείς. Δε γίνεται το κράτος να αποκλείει τους γονείς. Οι γονείς πρέπει να γνωρίζουν τι διδάσκονται τα παιδιά τους. Είναι πολύ ανησυχητικές οι αναφορές από γονείς του εξωτερικού από την όλο και πιο έντονη σεξουαλικοποίηση των παιδιών που γίνεται σε σχολεία της Δύσης. Ας δουν οι βουλευτές και οι πολίτες αυτό το μίνι ντοκιμαντέρ που δείχνει την έκταση του προβλήματος. https://youtu.be/XA07ta2tJpQ?si=AuPgt5csKjnwKXsf . Gender ideology δε θα έπρεπε να διδάσκεται στα σχολεία. Δεν είναι ζήτημα του κράτους να κατευθύνει τα παιδιά προς κάποια ταυτότητα. Αυτό ταυτίζεται με επίσημη προπαγάνδα. Επιπλέον, κανένας λογικός άνθρωπος δε θα ήταν υπέρ να παρέχονται γνώσεις σε παιδιά που αφορούν μόνο τους ενήλικες. Ίσως μόνο όσοι μάχονται υπέρ της νομιμοποίησης της παιδοφιλίας θα ήθελαν τα παιδιά να αρχίσουν να διδάκσονται θέματα σεξουαλικού χαρακτήρα. Η διδασκαλεία γεννά περιέργεια, σκέψη, ιδέες και πράξεις. Αφήστε τα παιδιά έξω από αυτές τις πολιτικές. Αρκετά με την σεξουαλικοποίηση των παιδιών. Αφήστε τα παιδιά στην αθωότητά τους.
    Επιπροσθετα, όπως υπάρχει η δυνατότητα στο εξωτερικό για τους μουσουλμάνους πολίτες να παίρνουν τα παιδιά τους απαλλαγή λόγω πίστης από τα μαθήματα σεξ. εκπαίδευσης, ειδικά από τα μαθήματα που διδάκσουν λοατκί ιδέες, θα έπρεπε το ελληνικό κράτος να σεβαστεί την πίστη των Ορθοδόξων Ελλήνων που θέλουν να μεγαλώνουν τα παιδιά τους με παραδοσιακές αξίες. Το κράτος οφείλει κατά το Σύνταγμα να σέβεται τα θρησκευτικά πιστεύω των Ελλήνων πολιτών.
    Τέλος, τόσο σοβαρά και κρίσιμα εθνικά θέματα θα έπρεπε να τίθενται σε δημοψήφισμα και όχι να αποφασίζεται από 300 άτομα το μέλλον, στο οποίο θα ζήσουν οι επόμενες γενιές Ελλήνων.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:48 | Σύνδεσμος Ομόφυλων Νέας Μάκρης

    Διαφωνούμε κάθετα με αυτό το νομοσχέδιο που προσπαθεί να πατρονάρει μέσω της πατριαρχίας τις αδέσμευτες, ανεξάρτητες και ελέυθερες φωνές των ΛΟΑΤΚΙ+.
    Η ομοφυλοφιλία είναι μια συνειδητή απόφαση που ανήκει στον προσωπικό βίο, ως ατομική κατάκτηση και όχι ως «δικαίωμα» των ανθρώπων σαν τους σσχεδιαστές του νομοσχεδίου που προσπαθούν να μας πατρονάρουν.
    Όλες οι προοδευτικές φωνές παρακαλούμε να αντιταχθούν σε αυτό το έκτρωμα.
    Είμαστε και θα είμαστε αδέσμευτοι από τις κοινωνικές συμβάσεις όπως ο γάμος που θέλετε να μας φορτώσετε.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:40 | Αθανάσιος Γ. Χρυσίνας

    Έχω την βεβαιότητα ότι καταστρέφεται, με τον νόμο αυτό, πλήθος υπάρξεων με το μοναδικό επιχείρημα της προστασίας κάποιων, αποδεδειγμένα μάλιστα λίγων, παιδιών που ήδη διαβιούν σε περιβάλλον ομοφυλόφιλων. Εγώ διαμαρτύρομαι για την πλήρη αδιαφορία στα δικαιώματα των πολλών παιδιών που θα υποστούν τις ορέξεις των δήθεν οικογενειών, πολύ περισσότερο που διαρκώς, καθημερινά, παρατηρούμε να συμβαίνει ήδη με σωρεία διαστροφών (παιδεραστών κλπ, κλπ.)

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:34 | Αλέξανδρος Δρίτσας

    Διαφωνώ με όλο το νομοσχέδιο!
    Δεν λαμβάνει υπόψη την βιολογική φύση του ανθρώπου και δημιουργεί ερωτηματικά σχετικά με την έννοια της οικογένειας. Δεν λαμβάνει υπόψη και δεν παρουσιάζει τις πιθανές στρεβλώσεις που θα προκύψουν και τις πιθανές μεθόδους διόρθωσης τους. Δυστυχώς, ο σημερινός «άνθρωπος» βγαίνει από τον ρόλο του και δεν σέβεται τον δημιουργό και την δημιουργία. Και αυτό λέγεται απλά Ύβρις…

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:22 | Ραφαήλ Στουδίτης

    Παρακαλώ κι αν ακόμη δεν θέλει η κυβέρνηση να διεξαγάγει δημοψήφισμα, ας προσεγγίσει τα παρόντα σχόλια ως δημοψήφισμα. Λυπούμαι που πρέπει να απολογούμαστε για τα αυτονόητα. Πάντως επειδή σήμερα όλοι γνωρίζουν γράμματα, βουλευτές και πολίτες, δεν χρειάζεται κάποιος να μας πείσει για την προέλευση αυτού καθώς και άλλων παρόμοιων νομοθετημάτων. Η κοινή λογική λέει ότι κέντρα εκτός Ελλάδος έχουν κάνει την πατρίδα μας πειραματόζωο και επιθυμούν πάση δυνάμει την αλλοίωσή της. Η ιστορία θά γράψει με πολύ μελανές σελίδες όσους βουλευτές απεμπολίσουν τον έλεγχο της συνειδήσεώς τους, και ψηφίσουν γιά τήν περαιτέρω αποδόμηση του κοινωνικού ιστού της Πατρίδας μας. Πώς θα αντικρίσουν τους ψηφοφόρους τους επιστρέφοντας στις έδρες τους ; Ας όψεται η διοικούσα Εκκλησία που ενώ έχει τή δύναμη, δεν εκφέρει λόγο προφητικό και προδρομικό : «Ουκ έξεστί σοι».

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:03 | Γιωργος

    Διαφωνώ ! Το νομοσχέδιο είναι επαίσχυντο! Αποσύρτε το ΑΜΕΣΩΣ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:49 | Ειρήνη

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο! Συντάσσομαι με την απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:43 | Λουκάς

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΡΙΖΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΆΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ

    Νομικά ό γάμος είναι ισόβια κοινωνία βίου, με έντονο ηθικό κατά βάση χαρακτήρα, δύο φυσικών προσώπων διαφορετικού φύλου, πού αναγνωρίζεται, ρυθμίζεται και προστατεύεται από την έννομο τάξη.
    Κατά τη χριστιανική όμως Δογματική, ο γάμος δεν είναι ούτε απλή σύμβαση, ούτε απλός κοινωνικός δεσμός, αλλά θρησκευτικό μυστήριο, ένα από τα επτά. Ο Θεός το ευλόγησε από την πρώτη στιγμή της Δημιουργίας λέγοντας στους πρωτοπλάστους «Αύξάνεσθε και πληθύνεσθε» (Γεν. α’, 28), αλλά και ως Θεάνθρωπος το ευλόγησε στο γάμο της Κανά (Ίω. β’, 1-11).
    Ο Απόστολος Παύλος χαρακτήρισε το γάμο «Μυστήριον μέγα εις Χριστόν και εις την Έκκλησίαν» (Εφ. ε’, 32), που σημαίνει ότι ο γάμος εκτός του ότι είναι μυστήριο και μάλιστα πολύ μεγάλο, είναι και δεσμός τελείας ενώσεως και αφοσιώσεως, ισόβιος και αδιάλυτος: Αυτοί τους οποίους «ο Θεός συνέζευξε άνθρωπος μη χωριζέτω» (Ματθ. ιθ’ 6).

    Το ότι αφορά ο γάμος άτομα διαφορετικού φύλου είναι γνωστό από καταβολής κόσμου. Αποτελεί βαθιά εδραιωμένη πεποίθηση μεταξύ των ανθρώπων όλων των λαών, φυλών και θρησκειών. Δεν έχετε κανένα απολύτως δικαίωμα να μεταβάλλετε τους αναλλοίωτους φυσικούς νόμος επειδή οραματίζεστε παρά φύσιν. Έλεος πια με την εμμονή σας.
    Είμαστε Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί και θα παραμείνουμε ως τέλος με τη βοήθεια του Θεού.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:45 | Μίνα Μαντζαβινου

    Διαφωνώ κάθετα

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:34 | Νίκη Δημούλη

    Άκρως απαράδεκτο. Κλονίζει την βάση της οικογένειας. Διαταράσσει την κοινωνική συνοχή

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:33 | Β.Μ.

    1. Το νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο και διαφαίνεται ξεκάθαρα πως στόχο έχει να καταλύσει θεσμούς αιώνιους και χριστιανικές αξίες, καταργώντας στην ουσία τον πυρήνα της ελληνικής κοινωνίας, δηλ. την οικογένεια. Η φυσιολογία δεν καταργείται με νομικές διατάξεις. Το ζήτημα των παιδιών, με όποιον τρόπο αποκτήθηκαν, υπάρχει η δυνατότητα να τακτοποιηθεί πολύ εύκολα, όπως έχουν αναφέρει και οι ειδικοί, με σχετική προσθήκη στο σύμφωνο συμβίωσης.

    2. Διαφωνώ πλήρως. Νομικοί έχουν τονίσει ότι η χρήση του όρου «δικαίωμα» στην περίπτωση του νομοσχεδίου είναι κίβδηλη.

    3. Διαφωνώ απόλυτα. Όπως έχει τονιστεί από ειδικούς, οι νόμοι της φύσης δεν μπορούν να καταργηθούν από τους νόμους του κράτους. Ο γάμος δεν είναι δικαίωμα, είναι θεσμός.

    4. Διαφωνώ πλήρως. Το δικαίωμα του παιδιού για μητρικό και πατρικό πρότυπο ποιος θα το ικανοποιήσει;

    5. Διαφωνώ απόλυτα. Τα παιδιά, όπως έχει τονιστεί, δεν είναι κατοικίδια ζώα συντροφιάς για όποιον επιθυμεί να νιώσει κηδεμόνας.

    6. Διαφωνώ πλήρως. Εμπορευματοποιεί τη γέννησή παιδιών και εργαλειοποιεί το σώμα της γυναίκας, αφαιρώντας της κάθε δικαίωμα ισοτιμίας και σεβασμού στις ανθρώπινες σχέσεις.

    7. Διαφωνώ απόλυτα. Καταργεί κανόνες βιοηθικής, χριστιανικές αξίες και την ελληνική οικογενειακή παράδοση, ανατρέποντας τα δικαιώματα μελλοντικών παιδιών και τους ρόλους των φύλων ως στοιχείων συνοχής της κοινωνίας, γεγονός που αφορά κάθε Έλληνα πολίτη, έστω και αν δεν αποδέχεται τη χριστιανική ηθική.

    8. Διαφωνώ πλήρως. Κανένα «δικαίωμα» δεν μπορεί να υπερβαίνει τις φυσικές προδιαγραφές του ανθρώπου.

    9. Διαφωνώ απόλυτα. Όπως τόνισαν ειδικοί νομικοί, στο Δίκαιό μας η διαφορά φύλου είναι θεμελιώδης προϋπόθεση τέλεσης γάμου και η έλλειψή της καθιστά τον γάμο ανυπόστατο και αντισυνταγματικό.

    10. Διαφωνώ πλήρως. Το δικαίωμα των παιδιών, όπως προκύπτει από τη φύση, είναι δικαίωμα σε μητρικό και πατρικό πρότυπο, όπως αυτά διαφοροποιούνται σωματικά στην επιστήμη της βιολογίας.

    11. Διαφωνώ απόλυτα. Κάθε παράβαση και αλλοίωση της φυσιολογίας αντιβαίνει στην βιοηθική. Κάθε ανατροπή της ηθικής αποδομεί την αξία του ανθρώπου. Με τον νόμο αυτό η ανθρώπινη αξία κατακρημνίζεται και η αξιοπρέπεια της ανθρώπινης φύσης καταρρακώνεται.

    12. Διαφωνώ πλήρως. Η νομοθετική αυτή πρωτοβουλία καταδικάζει τα μελλοντικά παιδιά να μεγαλώσουν χωρίς πατέρα ή μητέρα σε ένα περιβάλλον σύγχυσης των γονεϊκών ρόλων.

    13. Διαφωνώ απόλυτα. Ποιος θα προστατεύσει το πραγματικό δικαίωμα του παιδιού σε πατρικό και μητρικό πρότυπο, όπως προκύπτει απὸ την ίδια τη φύση;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:31 | Δημήτρης Χ.

    Διαφωνώ κάθετα!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:29 | Αλεξάνδρα

    Διαφωνώ απόλυτα. Με τους ομοφυλόφιλους δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα ως επιλογή ζωής αλλά δεν γίνεται να υιοθετούν παιδιά. Πρέπει ως χώρα να περιμένουμε να περάσουν τουλάχιστον 50 χρόνια, να γίνουν ποιοτικές έρευνες με συνεντεύξεις σε παιδιά χωρών του εξωτερικού που μεγάλωσαν παιδιά σε τέτοια σχήματα «οικογένειας», ώστε να υπάρχει σαφής επιστημονική εικόνα για την επίπτωση στον ψυχισμό των παιδιών. Το αν δημιουργούνται παιδικά τραύματα. Τα παιδικά τραύματα ακολουθούν ένα παιδί μέχρι τα βαθιά γηρατειά σε πολλές περιπτώσεις και είναι ανασταλτικός παράγοντας που λειτουργεί ασυνείδητα κατά της καθημερινής βελτίωσης της ενήλικης ζωής του. Λέω 50 έτη, επειδή έως τα 20 ή 30 έτη, τα παιδιά θα νιώθουν πιθανόν προστάτες των ανθρώπων που τα μεγάλωσαν κ πιθανόν δεν έχουν κάνει ανάλυση της εσωτερικής τους κατάστασης και τακτοποίησης αυτού που τους συνέβη.
    Επιπλεον, επειδή επί του παρόντος τα προς υιοθεσία παιδιά είναι περίπου 170 ενώ οι αιτήσεις 2.500 από ανδρόγυνα, τί θα γίνει αν άλλες 2.500 αιτήσεις από ομοφυλόφιλους μπουν στο σύστημα; Θα έπρεπε τουλάχιστον να υιοθετούν κατά προτεραιότητα παιδιά τα ανδρόγυνα και αν υπάρχουν παιδιά προς υιοθεσία, τότε να υιοθετούνται από ομοφυλόφιλους. Αν πχ τα κριτήρια είναι μόνο οικονομικής επιβίωσης είναι τελείως λάθος. Η προστασία της ψυχικής υγείας του παιδιού πρέπει να είναι προτεραιότητα.
    Επίσης αυτό το νομοσχέδιο ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου. Πχ γιατί στο μέλλον να μην ζητηθεί δικαίωμα στον γάμο από έναν άνδρα που θέλει να παντρευτεί πολλές γυναίκες όπως στις μουσουλμανικές χώρες; Επίσης σημαντικό είναι το ζήτημα της συνεπιμελειας. Δηλαδή αν ένα ανδρόγυνο χωρίσει και ο άνδρας συνάψει γάμο με άλλον άνδρα, τότε στο πλαίσιο της συνεπιμελειας, η μάνα θα πρέπει να δέχεται το παιδί να συγκατοικεί κατά τον μισό μήνα με το ζευγος των ανδρών; Τέλος είναι κερκόπορτα για να πηγαίνουν εξωτερικό, να βρίσκουν φτωχές γυναίκες παρένθετες, να εκμεταλλεύονται ως μήτρα (απαξία γυναίκας/μάνας) και να γυρίζουν Ελλάδα. Το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου είναι αντισυνταγματικό και το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης δείχνει ότι δεν είναι αναγκαίο. Η προστασία της παιδικής ηλικίας πρέπει να είναι αδιαπράγματευτη.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:07 | Παπαποστολου Θεοδώρα

    Διαφωνώ πλήρως, κάθετα και ριζικά με το νομοσχέδιο…. Είναι μια καταστροφή… Προσβάλλει το δόγμα και το ήθος της εκκλησίας μας!!!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:55 | Κώστας

    Κάθετη και απόλυτη διαφωνία με το αισχρότατο και ανώμαλο «νομοσχέδιο»

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:52 | Κυριάκος Κατσίκας

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.Δεν συμφωνεί με τα πιστεύω και τις αρχές μου!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:28 | Ελπίδα Ζ

    Διαφωνώ πλήρως με το νομοσχέδιο

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:11 | Λυδία

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο! Συμφωνώ πλήρως με τη θέση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:36 | Φαίη (she/they)

    Ειλικρινά απογοητεύομαι με τα σχόλια που διαβάζω εδώ. Ποιοι είστε για να κρίνετε ποια αγάπη είναι αληθινή και κάλπικη, τίμια ή αμαρτωλή; Η αγάπη είναι αγάπη, ανεξάρτητα από το φύλο των εμπλεκόμενων. Η αγάπη πρέπει να είναι ελεύθερη και να μην ορίζεται από όρια και κριτική. Αν αφήνατε στην άκρη το τυφλό σας μίσος, η ζωή σας θα γινόταν πιο πολύχρωμη και πιο όμορφη με το να υπάρχουν διαφορετικοί άνθρωποι μέσα της. Ζω στο σήμερα, και η κοινωνία έχει εξελιχθεί και έχει αλλάξει και είναι έτοιμη.

    Εξάλλου, είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως η ανθρώπινη σεξουαλικότητα εμφανίζει ποικιλότητα και είναι πολυπαραγοντικό φαινόμενο. https://www.science.org/doi/full/10.1126/science.aat7693

    Στηρίζω το νομοσχέδιο. Καιρός να αλλάξουν τα πράγματα στην χώρα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:32 | Ειρήνη

    Ο παρόν νόμος καταπατεί τα ανθρώπινα δικαιώματα του παιδιού. Τα παιδιά έχουν δικαίωμα στην οικογένεια. Δύο ομόφυλοι άνθρωποι , σύμφωνα με τους απαραβιαστους νόμους της φύσης, δεν αποτελούν οικογένεια. Για την αναπαραγωγή του γένους χρειάζεται αρσενικό και θηλυκό. Η επιλογή των ομοφυλόφιλων ζευγαριών να συγκατοικούν είναι δικαίωμα τους. Το να εξαναγκάζουν άλλη μια ψυχή στην απόφασή τους, η οποία θα επηρεάσει καθοριστικά την ύπαρξη αυτής της ψυχής δεν αποτελεί δικαίωμα τους. Δεν μπορεί να διεκδικεί ισότητα κάποιος που αποφασίζει να παρεκκλίνει της φυσιολογικής οδού. Είναι επιλογή τους. Μη καταδικαστέα αλλά και ούτε νομοθετημένη ως φυσιολογική. Ο παρών νόμος προσβάλλει. Η ανθρώπινη ψυχοσύνθεση παραβιάζεται. Και οι επεκτάσεις του εκτρώματος αυτού δεν είναι διόλου αμελητέες.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:20 | ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΝΤΑΦΟΥΛΗΣ

    Διαφωνώ απόλυτα με το Νομοσχέδιο , ο Θεός να μας φυλάξει από τα επερχόμενα δεινά που θα πέσουν στο κεφάλι μας γιατί όλοι έχουμε ευθύνη για αυτό το κατάντημα που ζούμε. Κατά το λαό και οι άρχοντες! , κάποια στιγμή θα δώσουμε λόγο στο φοβερό κριτήριο του Κυρίου μας για όλες τις πράξεις μας. Είθε να μετανοήσουμε όλοι μας

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:15 | Νίνα

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.
    1. Τα ΔΙΚΑΙΏΜΑΤΑ των παιδιών είναι πιο πάνω από οποιαδήποτε άλλη ομάδα ανθρώπων.
    2. ΙΣΌΤΗΤΑ χωρίς διάκριση συνιστά κατάφορη αδικία και παράνοια.
    3. Αντί γάμου, να επεκταθεί το σύμφωνο συμβίωσης για να καλυφθούν τυχόν παραλείψεις για νομικά θέματα που απασχολούν.
    Αλλιώς πρόκειται για μέγιστη ΥΠΟΚΡΙΣΊΑ.
    4. Να γίνει δημοψήφισμα για να φανεί η γνώμη της πλειοψηφίας.
    Διαφορετικά για ποια ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ μιλάτε;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:14 | anfrew

    Το ομοφυλοφιλικό κίνημα ουδέποτε είχε σχέση με αυτό το τσίρκο των pride parade και ουδέποτε είχε ως αιτήματά του αυτή την ξεφτίλα των γάμων και των υιοθεσιών.
    Επαγγελματίες δικαιωματιστές και νεοταξίτικες ΜΚΟ που χρηματοδοτούνται με τεράστια ποσά, προωθούν την woke agenda και το great reset, τα οποια αποσκοπούν στην πλήρη αποδόμηση της κοινωνίας, στον αφανισμό της πατρότητας, της μητρότητας, της υιότητας και εν τέλει της προσωπικότητας και τη μετατροπή του ανθρώπου σε ψηφιοποιημένο νούμερο και τερματικό της κυβερνομηχανής – www.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:07 | Γιώργος

    Διαφωνώ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:42 | Δημήτριος Παπαγιαννούλης

    Διαφωνώ κάθετος με το νομοσχέδιο. Προσβάλει την οικογένεια, τον πυρήνα της κοινωνίας και ανοίγει τον δρόμο για την οικονομική εκμετάλλευση της μητρότητας.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:28 | Ολυμπία

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:38 | Αβραάμ

    Πατρίς Ελληνική! Σύ πού γέννησες σοφούς νομοθέτας, Σόλωνας, Λυκούργους, Ιουστινιανούς, εις τά χέρια ποίων ανθρώπων επεσες; Νά εκδίδουν Νόμους, τούς οποίους δέν διστάζομεν νά ονομάσωμεν προαγωγούς -μαστρωπούς πού κρατουν τό φανάρι καί δεικνύουν εις τήν Νεολαίαν μας τήν οδόν του εκφυλισμου. Νόμοι προστάτες τις ανηθικότητος

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:37 | Χαράλαμπος

    Διαφωνώ κάθετα με το εν λόγω Προς ψήφιση Νομοσχέδιο διότι είναι αντίθετο προς τις παραδόσεις του λαού μας και προς τις αξίες μας ως έθνος; επίσης είναι αντίθετο προς τον Θεόδοτο Νόμο του Ευαγγελίου και την παράδοση του θεσμού της ορθόδοξης οικογένειας

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:26 | ΆΝΝΑ ΛΙΤ.

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο. Ο μόνος αληθινός γάμος ενώπιον του Θεού είναι μεταξύ ενός άντρα και μιας γυναίκας, η ένωση των οποίων φέρει στον κόσμο ένα παιδί. Όλα τα υπόλοιπα είναι ενάντια στη φύση.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:03 | Παπαδόπουλος Ευθύμιος

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο διότι πλήττει τα δικαιώματα των παιδιών να μεγαλώσουν με μητέρα και πατέρα

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:01 | Δημήτριος Χατζηαποστόλου

    Οι περισσότερο πολίτες αυτής της χώρας, πάνω από 70%, είναι ξεκάθαρα αρνητικοί στον γάμο ομόφυλων ζευγαριών καθώς και στην τεκνοθεσία. Γιατί να μην γίνει ένα δημοψήφισμα; Εκτός και έχετε κατά νου να μην το λάβετε καθόλου υπ´όψιν…

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:00 | Ιωάννα

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:22 | Νίκος

    Διαφωνώ κάθετα με τη θεσμοθέτηση της ανωμαλίας.
    Η Δημοκρατία μας είναι μόνο κατ’ ευφημισμό.
    Σε μείζονος σημασίας θέματα, όπως είναι αυτό, θα έπρεπε να διεξάγονται Δημοψηφίσματα.
    Ο λαός που υποτίθεται οτι υπηρετείτε διαφωνεί και το ξέρετε.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:17 | Γιώργος

    ΔΙΑΦΩΝΏ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:15 | Eλένη Κατσανέβα

    Το προτεινόμενο νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο και πρέπει να αποσυρθεί,επειδή :
    A) Η χρήση του θεσμοθετημένου συμφώνου συμβίωσης ή και η επέκτασή του με νομική ή συμβολαιογραφική πράξη καλύπτει όλες τις ανάγκες ανθρώπων που συζούν,καλύπτει δε νομικά και τους απογόνους που προκύπτουν ή προυπάρχουν της συμβίωσης.
    Ο γάμος βιολογικά και κοινωνικά αναφερεται στην ένωση δύο εντελώς διαφορετικών φύλων.(Αλήθεια πόσο οικολογικό είναι ο νόμος να αγνοεί και να ισοπεδώνει την φύση;)
    B) Η υιοθεσία/τεκνοθεσία παιδιών από ομοφυλόφυλους γονείς ,2,3 ή και περισσότερους παραβιάζει παράφορα το ανθρώπινο δικαίωμα του παιδιού να ζήσει κοντά στην μητέρα και στον πατέρα από τους οποίους προέρχεται.(Οι περιπτώσεις παιδιών που μεγαλώνουν διαφορετικά σήμερα,λόγω απουσίας ενός από τους 2 γονείς , δεν είναι περιπτώσεις προς μίμηση , αλλά αποτελούν δυσχερείς καταστάσεις για την ανατροφή του παιδιού.
    Γ)Οι ισχυρισμοί περί κακής ανατροφής ορισμένων παιδιών από κάποιους ετεροφυλόφιλους γονείς δεν αποτελεί λόγο παραγκώνισης όλων των ετεροφυλόφιλων γονέων και αποδοχής των ομοφυλοφίλων .Οι περιπτώσεις παραβατικήε γονεικής συμπεριφοράς πρέπει να απομονώνονται και να τιμωρούνται.
    Δ)Στην περίπτωση παρένθετης τεκνογονίας υπάρχει ο κίνδυνος δημιουργίας «βιομηχανίας » δημιουργίας ,παιδιών γεγονός εντελώς απαράδεκτο λογω της εμπορευματοποίησης του σώματος της γυναίκας και του παιδιού.
    Ε) Η πρόφαση της εύρεσης οικογένειας για να μεγαλώσουν τα ορφανά παιδιά που βρίσκονται σε ιδρύματα ,είναι ανίσχυρη , αφού τα προς υιοθεσία παιδιά στην Ελλάδα είναι μόλις 2-3 εκατοντάδες , ενώ οι προυπάρχουσες αιτήσεις από ετεροφυλόφυλα ζευγάρια ξεπερνούν τις 6 χιλιάδες.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:46 | ΒΑΣΊΛΕΙΟΣ

    ΌΧΙ
    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.
    Συντάσσομαι με την άποψη της Εκκλησίας της Ελλάδος.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:46 | Μαρία

    Το νομοσχέδιο είναι ό,τι πιο αισχρό και ανήθικο. Δε θεωρώ ότι η Ελλάδα πρέπει να συμβαδίζει με τους υπόλοιπους λαούς. Η χώρα της ορθοδοξίας πρέπει να οδηγεί τους πολίτες της στο ΦΩΣ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:35 | Μαρία

    Διαφωνώ!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:23 | Maritina

    διαφωνώ κάθετα!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:23 | π. Χρίστος Κυριαζόπουλος

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο. Είναι αντιευαγγελικό και επαίσχυντο. Προκαλεί ντροπή.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:11 | Αναστασία

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:54 | Γεωργία

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Απαράδεκτο και ανήθικο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:50 | Δημήτρης Μπρ

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:35 | ΕΛΕΝΑ

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:22 | Βασω

    διαφωνώ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:16 | Άννα Σώπα

    Διαφωνώ απόλυτα!η τάξη των πραγμάτων έχει καθοριστεί, οποιαδήποτε αλλαγή φέρνει αντίθετα αποτελέσματα και με τον τρόπο αυτό οδηγούμαστε σε παραβατικές συμπεριφορές από τα παιδιά που θα μεγαλώσουν σε ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Δεν μπορούν όλοι να κάνουν όλα ούτε ο πατέρας να το παίζει μάνα ούτε κ το αντίθετο.οι ρολόι πρέπει να ασκούνται από αυτούς που η φύση το έχει επιλέξει. Αυτές οι αλλαγές μόνο καταστροφικές μπορεί να είναι. Άρθρο 221 άρθρο του Συντάγματος