ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις» ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ ΣΚΟΠΟΣ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Άρθρο 1 Σκοπός

 

Ο παρών νόμος αποσκοπεί στη διασφάλιση της αρχής της ισότητας, μέσω της επέκτασης της δυνατότητας σύναψης γάμου και σε πρόσωπα του ιδίου φύλου και στην ενίσχυση της προστασίας από διακρίσεις, προς την κατεύθυνση της υλοποίησης της Εθνικής Στρατηγικής για την Ισότητα των ΛΟΑΤΚΙ+.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:05 | Σταύρος

    Διανύοντας την 7η δεκαετία της ζωής μου έχω να τονίσω την πλήρη αντίθεσή μου στο υπό συζήτηση νομοσχέδιο. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να μη λαμβάνεται υπόψιν η ιστορία, η παράδοση και η θρησκευτική Χριστιανική Ορθόδοξη πεποίθησή μας, που καταδεικνύουν την τεράστια σημασία που έχει η παραδοσιακή οικογένεια ως το κύτταρο της οργανωμένης κοινωνίας μας. Εύχομαι το εν λόγω νομοσχέδιο να μην υπαγορεύεται από οργανωμένα λόμπι του εξωτερικού κυρίως αλλά και του εσωτερικού και να είναι μια λανθασμένη επιλογή των κυβερνόντων σήμερα την Ελλάδα μας. Δεν καταλαβαίνω την σκοπιμότητά του, διότι η αγάπη προς τα παιδιά και η ισότητα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μπορούν να προστατεύονται με άλλους νομικούς τρόπους.
    Συνταξιούχος εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:59 | Αλίκη

    Ναι. Εννοειται πως πρεπει ο νομος να περασει και να γινει πραγματικοτητα. Επρεπε να ειχε γινει κιολας πολυ νωριτερα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:59 | Κωνσταντίνα

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο.
    Προσβάλλει τις απανταχού μανάδες και πατεράδες. Δεν μπορεί ούτε από τη φύση, ούτε και κοινωνικά ένα άντρας να οριστεί ως μητέρα και να πάρει το ρόλο της, ούτε μια γυναίκα να έχει ρόλο πατερα.
    Τη σεξουαλικη προτίμηση την κάνατε ταμπέλα και την νομιμοποιειτε. Τα παιδιά προβάλλονται ως «ασπίδα» με αποτερο σκοπό να περάσουν την σεξουαλικη προτίμηση τους ως φυσιολογική.
    Τα παιδιά αυτά και εκείνα τα προς υιοθέτηση, θα έχουνε πάντα ένα κενό βαθύ, χάνουν την ευκαιρία να ξεστομισουν τις λέξεις «ΜΑΜΆ» ΚΑΙ «ΜΠΑΜΠΆ», όπως ακριβώς σημαίνουν, να τις ΝΙΏΣΟΥΝ βιώνοντας τα οφέλη που ο κάθε ρόλος προσφέρει! Υποβαθμιζετε τον ρόλο των ετεροφυλων γονέων και το ρόλο της οικογένειας μέσα στην κοινωνία.
    Επίσης, ανοίγετε την κερκοπορτα για την εκμετάλλευση των γυναικών, αργά ή γρήγορα μέσω της δυνατότητας για «παρένθετη μητέρα».
    Τέλος, με το νομοσχέδιο αυτό δεν εκσυχρονιζομαστε, αντιθέτως πάμε πολλούς αιώνες προ Χριστού.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:56 | Μαριέττα Μυλωνοπούλου

    Ενδεικτικά σας παραθέτω κάποιες θέσεις. Μπορείτε να βάλετε κάποιες από αυτές, όλες και άλλες που εσείς θέλετε. Το προτεινόμενο νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο και πρέπει να αποσυρθεί, επειδή:
    * Όποιος αποφασίζει να συζήσει με κάποιον άλλον, είτε ετεροφυλόφιλος είτε ομοφυλόφιλος, μπορεί να κάνει χρήση του θεσμοθετημένου σύμφωνου συμβίωσης ή και να το επεκτείνει με μια ακόμα νομική/συμβολαιογραφική πράξη, όπως επιθυμεί. Ο γάμος δεν του προσφέρει τίποτα περισσότερο, απλά ευτελίζει τον θεμελιακό για την κοινωνία θεσμό του γάμου, ο οποίος αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο στην ένωση ανδρός και γυναικός.
    * Η πρόσβαση των ομοφυλόφιλων στην υιοθεσία/τεκνοθεσία βάζει σε κίνδυνο το συμφέρον του παιδιού, παραβιάζοντας το δικαίωμα του να μεγαλώσει δίπλα σε μία μητέρα και έναν πατέρα. Οι περιπτώσεις των παιδιών που μεγαλώνουν διαφορετικά σήμερα, λόγω απουσίας ενός από τους 2 γονείς, δεν είναι περιπτώσεις προς μίμηση, αλλά αποτελούν δυσχερείς καταστάσεις για την ανατροφή του παιδιού.
    * Η υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλους γονείς, 2, 3 ή και περισσότερους παραβιάζει παράφορα το ανθρώπινο δικαίωμα του παιδιού να ζήσει κοντά σε μια μητέρα και ένα πατέρα, σε μια φυσιολογική δηλαδή οικογένεια. Η αντιμετώπιση δε που ενδέχεται να έχει από τα υπόλοιπα παιδιά και γενικά από την κοινωνία, είναι βέβαιο ότι θα το κάνει δυστυχισμένο.
    * Το επιχείρημα της Κυβέρνησης ότι προσπαθούν να εξομοιώσουν τα δικαιώματα των παιδιών των ομοφυλόφιλων με τα υπόλοιπα παιδιά είναι επίσης παραπλανητικό, αφού οι περιπτώσεις παιδιών που μεγαλώνουν με ομοφυλόφιλους γονείς είναι ελάχιστες. Τα παιδιά αυτά πρέπει να αντιμετωπίζονται, όπως και τα παιδιά των μονογονεϊκών οικογενειών ή τα παιδιά που μεγαλώνουν από ανάδοχους γονείς, οι οποίοι δεν είναι οι βιολογικοί τους. Φυσιολογικά δηλαδή και με αγάπη, περισσότερη ακόμα και από τα υπόλοιπα παιδιά, αφού γνωρίζουμε ότι η κατάσταση στην οποία βρέθηκαν δεν είναι αυτό που θα ήθελαν. Αυτό που πραγματικά θα ήθελαν είναι να μεγαλώσουν μέσα στην αγκαλιά της βιολογικής τους μητέρας και του βιολογικού τους πατέρα.
    * Οι ισχυρισμοί περί κακής ανατροφής ορισμένων παιδιών από κάποιους ετεροφυλόφιλους γονείς δεν αποτελεί λόγο παραγκώνισης όλων των ετεροφυλόφιλων γονέων και αποδοχής των ομοφυλόφιλων. Οι περιπτώσεις παραβατικής γονεϊκής συμπεριφοράς πρέπει να απομονώνονται και να τιμωρούνται. Αποτελούν δε μια ελάχιστη μειονότητα στο σύνολο των οικογενειακών συμπεριφορών.
    * Στην περίπτωση της παρένθετης τεκνογονίας εγκυμονείται ο κίνδυνος να δημιουργηθεί μία «βιομηχανία» δημιουργίας παιδιών, πράγμα εντελώς απαράδεκτο. Ούτε οι άνθρωποι είναι εμπορεύματα προς διακίνηση, ούτε οι γυναίκες είναι μηχανές παραγωγής παιδιών. Η πιθανή εκμετάλλευση τους από επιτήδειους και η εμπορευματοποίηση του σώματος τους και των παιδιών τους, οδηγεί στα σκοτεινά χρόνια των σκλαβοπάζαρων και στην οπισθοδρομική αντικειμενοποίηση των ανθρώπων.
    * Η πρόφαση της εύρεσης οικογένειας για να μεγαλώσουν τα ορφανά παιδιά που βρίσκονται σε ιδρύματα, είναι ανίσχυρη, αφού τα προς υιοθεσία παιδιά στην Ελλάδα είναι μόλις 2-3 εκατοντάδες, ενώ οι υπάρχουσες αιτήσεις από ετεροφυλόφιλα ζευγάρια ξεπερνούν τις 6 χιλιάδες.
    * Η επιλογή των ομοφυλόφιλων να συμβιώνουν και να ζευγαρώνουν είναι μία πρακτική που δεν προσφέρει καμία δυνατότητα αναπαραγωγής. Έτσι, σε κάθε περίπτωση δεν θα υπάρχει ο βιολογικός δεσμός γονέα-παιδιού, τουλάχιστον για τον ένα ομοφυλόφιλο. Αυτό μελλοντικά μπορεί να αποδειχθεί πολύ αρνητικό για το παιδί, μια που ο ένας γονέας του δεν θα το βλέπει σαν βιολογικό παιδί του.
    * Ο ισχυρισμός ότι η χώρα μας υποχρεούται να νομοθετήσει τον παρόντα νόμο είναι ψευδής και εκφράζεται για να παραπλανήσει την κοινή γνώμη. Σε πολλές Ευρωπαίκες χώρες, όπως η Ιταλία, η Ουγγαρία, η Πολωνία και άλλες, η απόκτηση παιδιού από ομοφυλόφιλους γονείς απαγορεύεται ρητά.
    * Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι, οι οποίοι απορρίπτουν την ομοφυλοφιλία και την υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια, ως πράξεις που ζημιώνουν τόσο την ψυχή των ομοφυλόφιλων γονέων, όσο και των παιδιών που μεγαλώνουν σε ένα τέτοιο περιβάλλον.
    * Το Έθνος μας έχει ως βασικό κύτταρο του την Ελληνική παραδοσιακή οικογένεια η οποία αποδυναμώνεται και περιθωριοποιείται, με κίνδυνο την αλλοίωση του Εθνικού μας χαρακτήρα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:55 | Π.Παναγιωτου

    Θα μπορούσα να γράψω σελίδες, αλλά με κάλυψε πλήρως το ΚΚΕ. Διαφωνώ πλήρως. Τα δικαιώματα των παιδιών πρέπει να προηγηθούν. Επίσης, θεωρώ πολύ πιο επείγον το νομοσχέδιο για την εκτός σχεδίου κ.λ.π που τόσο συζητήθηκε αλλά κάπου χάθηκε, και να πω την αλήθεια εκείνο περίμενα να σχολιάζω τώρα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:43 | Σοφία

    Διαφωνώ. Πόσο εκφυλισμό ακόμα… Φτάνει!!! Αντί να διορθώνουμε καταστάσεις, ανοίγουμε κι άλλα μέτωπα. Επικράτηση του απόλυτου χάους!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:34 | Μαρία Πλουμη

    Διαφωνώ με την ψήφιση του νομοσχεδίου

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:16 | Αράβας Γεώργιος

    Διαφωνώ!!!!

    Ο Τριαδικός και Αληθινός Θεός έδωσε μόνο τον γάμο
    Μεταξύ Γυναικας και Άνδρα ή την Παρθενία!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:13 | Μαρία

    Σας παρακαλούμε πολύ για το καλό της πατρίδας μας αποσύρετε αυτό το παράλογο νομοσχέδιο!!! Η πολιτεία οφείλει να προστατεύει την οικογένεια και την μητρότητα. Κινείστε σε λάθος κατεύθυνση και θα μας παρασύρετε όλους στο γκρεμό.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:07 | Βασίλης

    Πέρα από το θρησκευτικό κομμάτι, με το οποίο ο καθένας δικαιούται να συντάσσεται ή όχι, ως νέος διαφωνώ με τον προτεινόμενο νόμο για τον εξής λόγο: τα παιδιά τα δικά μου και της γενιάς μου που σε λίγα χρόνια θα γεννηθούν και θα πάνε σχολείο, δεν θέλω να έχουν ως πρότυπα οικογένειας 3 ισοδύναμα, μπαμπάς-μαμά, μπαμπάς-μπαμπάς, μαμά-μαμά. Μπορεί θεωρητικά να ψηφίζεται το παρόν για να θεραπεύσει κάποιες λίγες ήδη υπάρχουσες καταστάσεις, πλην όμως θα δημιουργήσει πολλαπλάσιου μεγέθους και διαστάσεων προβλήματα στα παιδιά της επόμενης γενιάς, που δεν θα μπορούν να διακρίνουν τις διαφορές, καθώς θα έχουν μεγαλώσει σε ένα κλίμα που τα θεωρεί όλα φυσιολογικά. Συνεπώς, ο καθένας δικαιούται να κάνει ό,τι θέλει στην προσωπική του ζωή χωρίς να μου πέφτει λόγος, αλλά εδώ που μιλάμε για θέσπιση γάμου, αυτό συνιστά αλλαγή στη αντίληψη της φυσιολογίας στην ελληνική κοινωνία (στο τι θα θεωρείται φυσιολογικό δηλαδή) και διαφωνώ.

    Αν η υπάρχουσα δυνατότητα για σύμφωνο συμβίωσης κάπου πάσχει ως προς τα νομικά δικαιώματα που χορηγεί (π.χ. φορολογικές διευκολύνσεις), ας αναθεωρηθεί εκείνη. Η θέσπιση γάμου με προφασισμό την εξάλειψη των διακρίσεων υπονομεύει αυτή την ίδια την αντίληψη των μελλοντικών γενεών γύρω από το θέμα και δεν μπορεί να ψηφίζεται με συνοπτικές διαδικασίες, κομματικές πειθαρχίες κ.τ.ό., ούτε με άνωθεν επιβαλλόμενες ευρωπαϊκές οδηγίες χωρίς να λαμβάνονται υπ’ όψη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και η παράδοση κάθε κράτους μέλους. Αυτό δεν είναι διάκριση εις βάρος όχι μιας μερίδας ανθρώπων μόνο, αλλά ενός ολόκληρου λαού που έχει γαλουχηθεί με άλλες αξίες απ’ ό,τι π.χ. ένας Ολλανδός;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:04 | Χριστινα

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:51 | Μαρια

    Γιατί το σύμφωνο συμβίωσης δεν είναι αρκετό; Γιατί μάλλον δεν καλύπτεται το θέμα της τεκνοθεσιας.
    Δεν είναι δυνατόν από τη φύση, ακόμα και με την βοήθεια της επιστήμης, ένα ομόφυλο ζευγάρι να έχει βιολογικά παιδιά και των δύο. Άρα πάλι για ποιανου τα παιδιά λέμε;
    Σχετικά με την υιοθεσία, ειναι δηλαδή τόσα παιδιά στα ιδρύματα και δεν φτάνουν τα ζευγάρια που θέλουν να τα υιοθετήσουν; Δεν νομίζω.. υπάρχει περίπτωση γνωστού μου ζευγαριού που έχει ένα παιδάκια με αναδοχη και πραγματικά παλεύει για την υιοθεσία σ’ ένα σύστημα πού κινείται πολύ αργά..
    Καλά τα λέει και ο Γαβαλάς..
    Ας αφήσουμε τα α-φύσικα νομοσχέδια και ας κοιτάξουμε τα παιδιά μας και τι θα κάνουμε για την Ελλάδα μας, γιατί νομίζω ότι ασχολούμαστε με μια ελάχιστη μειονότητα η οποία δεν είναι και τόσο καταπιεσμένη τελικά

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:21 | Θεοφάνης

    Διαφωνούμε ΑΠΟΛΥΤΩΣ με το προωθούμενο νομοσχέδιο διότι:

    α. Φιλοσοφικά-οντολογικά ανατρέπει το, από των αιώνων και όλων των πολιτισμών παραδεκτό, περιεχόμενο της έννοιας γάμος ως ένωση προσώπων αντιθέτου φύλου. Η επιχειρούμενη αυτή αλλαγή μπορεί να αλλάξει το εννοιολογικό περιεχόμενο σε μια διασταλτική ερμηνεία περιλαμβάνοντας πάσης μορφής ένωση, θεωρώντας τη και αυτή ως γάμο.
    β. Βιολογικά είναι πρόδηλο και αυταπόδεικτο -ανατομικά,φυσιολογικά,κυτταρικά- πως για την επίτευξη του γάμου, δηλαδή της ένωσης, αναγκαίος όρος είναι η συμπληρωματικότητα.
    γ. Νομικά είναι προσχηματική η πρόφαση της ισότητας στον γάμο, καθόσον οι Νόμοι 4356/2015 και 4358/2018 καλύπτουν αυτά τα ζητήματα. Επιπροσθέτως εγείρονται και ενστάσεις συνταγματικότητας του συγκεκριμένου νομοσχεδίου ως προς τα άρθρο 3,π.α και άρθρο 21,π.α του Συντάγματος.
    δ. Κοινωνικά διασπά τον κοινωνικό ιστό και διασαλεύει την κοινωνική συνοχή, ως μη όφειλε, εισάγοντας για πρώτη φορά τον κοινωνικό »ακροβατισμό» να αναγνωρίσει μια επιθυμία κάποιων ως δικαίωμα έναντι της κοινωνίας!!! Όχι, δεν μπορεί η επιθυμία του οιοδήποτε να αναγνωρίζεται ως δικαίωμα.
    ε. Ρεαλιστικά και οντολογικά μας επιστρέφει στις σκοτεινότερες περιόδους της ανθρώπινης ιστορίας, θεωρώντας τις γυναίκες ως »τεκνοποιητικές μηχανές», τα δε παιδιά προς υιοθεσία(ή παραγγελία) από τους συγκεκριμένους »γονείς» ως rex-πράγματα, αφού δεν τους αναγνωρίζει το πρωταρχικό και θεμελιώδες δικαιωμα της πατρότητας και της μητρότητας και επίσης της γνώσης των βιολογικών τους γονέων.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:14 | ΘΕΌΔΩΡΟΣ ΑΚΡΙΔΑΣ

    Διαφωνώ πλήρως. Ποταμοί χρημάτων έρευσαν από τους ενδιαφερόμενους για να φτάσουμε μέχρις εδώ. Ποιος νοιάζεται για τα παιδάκια; Η υποκρισία και η εγωπάθεια περίσσεψαν….

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:03 | ΓΕΩΡΓΙΟΣ Δ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:55 | Μαρία Σωτηροπούλου

    Διαφωνω

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:45 | ΕΥΑ

    Διαφωνώ! Είναι αισχρό και ανήθικο να εργαλείποιουμε τα παιδιά και να καταργείται ο ρόλος της μάνας. Προσέξτε! θα τα βρούμε όλα μπροστά μας!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:25 | Αναστασία

    Διαφωνώ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:24 | ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ

    Σεβόμαστε τα δικαιώματα όλων των συνανθρώπων μας ανεξάρτητα από την διαφορετικότητα τους η τον σεξουαλικο τους προσανατολισμό, δεν πρέπει ομως αυτά να έρχονται σε αντίθεση με τα δικαιώματα της οικογενειας και του παιδιού που απορρέουν από το Σύνταγμα μας. Άλλωστε δεν είναι θέμα δικαιώματος και ισοτητας στον γάμο οπως ισχυριζεται μια μικρή μειονότητα γιατί ο γαμος είναι θεσμός και δεν είναι δικαίωμα.
    Πάρα πολλοί ετερόφυλοι αντισυμβατικοι με μοντερνες ιδεες τον θεωρούν απαρχαιωμένο και δεν θέλουν να Παντρεύονται και είναι απορίας άξιον πως άνθρωποι με μοντέρνες όπως ισχυρίζονται ιδέες θέλουν να μπουν οπωσδήποτε σε αυτή την σύμβαση !
    Αφου τα δικαιώματα των συντρόφων τους αλλά και των τέκνων τους κατοχυρώνονται με το σύμφωνο συμβίωσης, το οποίο αν σε κάποια σημεία είναι ελλιπές μπορεί να συμπληρωθεί για περισσότερη κατοχύρωση.
    Το Σύνταγμα ορίζει και προστατεύει την μορφή της οικογένειας μητέρα πατέρας παιδιά, προστατεύοντας ιδιαίτερα την μητρότητα και τα παιδιά.
    Αλλάζοντας την σύνθεση της οικογένειας ο νόμος αυτός έρχεται σε πλήρη αντίθεση στην συνταγματική διάταξη του άρθρου 21 που θεωρεί την οικογένεια θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους . Ποια οικογένεια μπορεί να είναι θεμέλιο για την συνέχιση και προαγωγή του έθνους ;
    Ποια μητρότητα και παιδιά μπορούν να προέλθουν από άλλου είδους οικογένεια;

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:24 | Δημήτρης

    Τάσσομαι κατά του νομοσχεδίου. Δεν γίνεται σε μια χώρα με τοση υπογεννητικότητα να βάζουμε και την ταφόπλακα με τέτοιους νόμους.

    Ακόμη, δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί όποιος έχει αντίθετη άποψη έχει σκοταδισμό και όλα τα κοσμητικά επίθετα τα οποία στολίζεται. Νομίζω ότι ο ρατσισμός που βιώνουμε όσοι λέμε την άποψη μας στο συγκεκριμένο θέμα, είναι εκ των ουκ άνευ.

    Συζητώντας με άτομα, στο εργασιακό και στο φιλικό μου περιβάλλον, μου λένε ότι έχουν επιλέξει αυτό τον προσανατολισμό ή με απλά λόγια αυτό τους βγαίνει. Είναι απολύτως σεβαστό, αλλά αυτός ο προσανατολισμός ή επιλογή, δεν μπορεί να τους δώσει παιδιά απ’ τη φύση τους.

    Δεν γίνεται σε μια δημοκρατική κοινωνία να μας επιβάλλεται δια της βίας να μη λέμε την άποψή μας για αυτό το θέμα. Παρακολουθούμε καθημερινά στα ΜΜΕ, όποιον βγαίνει και λέει την αντίθετη άποψη δέχεται επίθεση με ειρωνικά σχόλια ή ξαφνικά τελειώνει ο τηλεοπτικός χρόνος…

    Όσον αφορά την άποψη της επιστήμης, πουθενά δεν αναφέρεται ότι κάποιος γεννιέται έτσι. Αν κάποιος βάλει την AI να του κάνει μια σύντομη αναζήτηση σε τέτοιου τύπου επιστημονικά άρθρα, η απάντηση που θα πάρει είναι ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι κάποιος γεννιέται έτσι. Αντί αυτού η προδιάθεση που μπορεί να έχουμε όλοι, ενεργοποιείται βάσει κοινωνικών, περιβαλλοντικών κ.α. παραγόντων..

    Είναι μια επιλογή, τη σεβόμαστε, αλλά δεν μπορούμε να μιλάμε τεκνοθεσια παιδιών. Τα παιδιά δεν είναι πειράματα…Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 1262 παιδιά σε ιδρύματα σε όλη την Ελλάδα. Απ’ αυτά προς υιοθεσία είναι τα 700 περίπου και οι οικογένειές που έχουν κάνει αίτηση είναι λίγο λιγότερες από 2500. Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι οι ανάγκες υπερκαλύπτονται απ’ την σημερινή μορφή της οικογένειας και εκπίπτει το επιχείρημα ότι τα παιδιά θα μείνουν στα ιδρύματα…

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:17 | Χριστινα

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο γιατί είναι αντίθετο με τις ελληνορθοδοξες παραδόσεις

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:11 | Στελιος

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:03 | ΘΩΜΑΣ Α

    Θεωρώ απαράδεκτο το νομοσχέδιο γιατί καταλύει τον ιερό θεσμό της οικογένειας και καταδικάζει αθώα παιδιά να μεγαλώσουν σε διαστροφικό περιβάλλον.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:54 | Χαράλαμπος

    Καταθέτω την απόλυτη διαφωνία μου με το παρόν σχέδιο νόμου που αποπειράται να διαστρεβλώσει την αληθινή έννοια του γάμου. Ο νομοθέτης οφείλει να παιδαγωγεί τους πολίτες στο καλό και αγαθό και να υπηρετεί το δημόσιο συμφέρον και όχι ατζέντες ξένες προς την παράδοση του λαού μας. Η ορθόδοξη πίστη μας, αποτελεί τον φωτεινό οδοδείκτη για να μην χάσουμε τον δρόμο μας ως κοινωνία και ως άνθρωποι με αιώνιο προορισμό. Έχουμε χρέος αγάπης απέναντι σε όλους τους συμπολίτες μας αλλά και στις μελλοντικές γενιές να λέμε την αλήθεια.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:50 | Κωνσταντία Παπανικολάου

    Δεν συμφωνώ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:36 | Χαράλαμπος

    Χάλια.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:32 | Σύναξη

    Να αποσυρθεί

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:29 | Κωνσταντίνα

    Διαφωνώ κάθετα με το νομοσχέδιο. Παραβιάζει τον ιερό θεσμό της οικογένειας, που αποτελεί το κύτταρο της κοινωνίας. Αντιτίθεται στις παραδόσεις και τις αρχές των Ελλήνων. Η ομοφυλοφιλία αποτελεί παρά φύσιν αμάρτημα και, σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει να επιβραβεύεται. Είναι αδιανόητο να επιτραπεί σε άτομα, τα οποία θέτουν πάνω από όλα και από όλους τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό, να μεγαλώσουν παιδιά. Με ποιο δικαίωμα «βιάζει» ένας νόμος αθώες παιδικές ψυχούλες; Στερώντας τους το δικαίωμα της ανατροφής σε μια υγιή και φυσιολογική οικογένεια, που απαρτίζεται από πατέρα και μητέρα. Δεν μπορεί ένα νομοσχέδιο να στερεί από τα παιδιά τα σωστά πρότυπα οικογένειας. Υπάρχουν εκατοντάδες οικογένειες που αιτούνται να υιοθετήσουν ένα παιδί και πολλές από αυτές μπορούν να μεγαλώσουν σωστά ένα παιδί. Για ποιον λόγο, λοιπόν, να δοθεί αυτό το παιδί σε μια οικογένεια που έχει ως θεμέλιο της μια παρά φύσιν αμαρτία; Κάθε γονέας που του έχει χαρίσει ο Θεός ένα παιδί οφείλει να το μεγαλώσει χριστιανικά δίνοντας του ορθόδοξα ερεθίσματα για να φτάσει στον αγιασμό του, που είναι ο σκοπός της ζωής κάθε ανθρώπου. Πως θα οδηγηθεί σωστά ένα παιδί σε αυτόν τον δρόμο μέσα σε μια οικογένεια, με «γονείς» που διαπράττουν μια τέτοια αμαρτία, χωρίς να μετανοούν για αυτή; Γιατί στερούμε από τα παιδιά αυτό το ευλογημένο πρότυπο οικογένειας; Για μια θέση στην Ευρώπη; Θυσιάζονται ψυχές για να μπορέσουν οι πολιτικοί μας να έχουν ένα όνομα στην Ευρώπη; Μη γένοιτο.. Ας ακούσουμε μια φορά την μητέρα Εκκλησία μας! Φτάνει πια ο ψευτοπροοδευτισμός! Πραγματικά προοδευτική είναι μόνο η Εκκλησία, όσο κι αν κάποιοι αδυνατούν να το αναγνωρίσουν.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:26 | Αναστάσης

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:35 | Κωστας

    Διαφωνω,

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:29 | Μαρία Χριστίνα

    ΟΧΙ ΔΙΑΦΩΝΏ ΜΕ ΤΟ ΓΑΜΟ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΖΕΥΓΑΡΙΩΝ

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:23 | ΧΡΥΣΟΥΛΑ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΠΛΗΡΩΣ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:23 | Ευμορφία

    Δε συμφωνώ με τη νομοθέτηση γάμου μεταξύ ομοφύλων. Το σύμφωνο συμβίωσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για όσους επιθυμούν συμβίωση με άλλο άτομο του ίδιου φύλου. Πολλά ζητήματα δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων και ως προς την υιοθεσία από τον μονογονέα που έχει ομόφυλο σύντροφο, θα μπορούσαν να λυθούν με τροπολογίες, στο νομοσχέδιο για το σύμφωνο συμβίωσης, χωρίς να ευτελιστούν οι ιεροί θεσμοί του γάμου και της οικογένειας. Ο γάμος ομόφυλων δίνει επίπλαστη ισοτιμία σε κάτι που αντιβαίνει στην ανθρώπινη φυσιολογία, την κοινωνική ομαλότητα και το Θεϊκό Νόμο. Αν πραγματικά νοιαζόμαστε σαν κοινωνία για τα παιδιά, θα φροντίζαμε να τους εξασφαλίσουμε καλύτερες συνθήκες στις οικογένειες όπου ζουν και το δικαίωμά τους να ολοκληρώνονται ψυχικά μεγαλώνοντας με αληθινο πατέρα και αληθινή μητέρα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:21 | Κωνσταντίνα

    Διαφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο.
    Προσβάλλει τις απανταχού μανάδες και πατεράδες. Δεν μπορεί ούτε από τη φύση, ούτε και κοινωνικά ένα άντρας να οριστεί ως μητέρα και να πάρει το ρόλο της, ούτε μια γυναίκα να έχει ρόλο πατερα.
    Τη σεξουαλικη προτίμηση την κάνατε ταμπέλα και την νομιμοποιειτε. Τα παιδιά προβάλλονται ως «ασπίδα» με αποτερο σκοπό να περάσουν την σεξουαλικη προτίμηση τους ως φυσιολογική.
    Τα παιδιά αυτά και εκείνα τα προς υιοθέτηση, θα έχουνε πάντα ένα κενό βαθύ, χάνουν την ευκαιρία να ξεστομισουν τις λέξεις «ΜΑΜΆ» ΚΑΙ «ΜΠΑΜΠΆ», όπως ακριβώς σημαίνουν, να τις ΝΙΏΣΟΥΝ βιώνοντας τα οφέλη που ο κάθε ρόλος προσφέρει! Υποβαθμιζετε τον ρόλο των ετεροφυλων γονέων και το ρόλο της οικογένειας μέσα στην κοινωνία.
    Επίσης ανοίγετε της κερκοπορτα εκμετάλλευσης των γυναικών, αργά ή γρήγορα, μέσω των παρενθετων μητέρων.
    Τέλος, με το νομοσχέδιο δεν εκσυχρονιζομαστε, αντιθέτως πάμε πολλούς αιώνες προ Χριστού.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:18 | Γραμμενίδης Κωνσταντίνος

    Ως ομοφυλόφιλος πολίτης αυτής της χώρας, χαιρετίζω αυτό το νομοσχέδιο. Έρχεται όχι μόνο να λύσει πολλά προβλήματα υπαρχουσών οικογενειών, αλλά κυρίως να άρει τις διακρίσεις απέναντι σε εμάς, τους ΛΟΑΤΚΙ πολίτες. Αναγνωρίζει τις σχέσεις μας ως ισότιμες και άξιες προστασίας, όπως ακριβώς ακριβώς αναγνωρίζονται οι σχέσεις των ετεροφύλων. Έχοντας παρακολουθήσει στενά την επιχειρηματολογία, ευελπιστώ ότι το παρόν νομοσχέδιο συμπεριλαμβάνει στο πνεύμα του την επέκταση του τεκμηρίου γονεϊκότητας για παιδί που γεννιέται εντός γάμου ομοφύλων και στον μη βιολογικό γονέα, όπως ισχύει για τα ετερόφυλα παντρεμένα ζευγάρια. Επίσης ευελπιστώ ότι επιτρέπει σε θρησκευτικά δόγματα που το επιθυμούν να τελούν θρησκευτικούς γάμους ομοφύλων. Τέλος, διαφωνώ με την αφαίρεση από το νομοσχέδιο της πρόσβασης στην παρένθετη κύηση για τα ομόφυλα ζευγάρια αντρών, αλλά κατανοώ ότι ο δημόσιος διάλογος δεν έχει καταλήξει πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και ίσως αποτελέσει αντικείμενο μελλοντικών ζυμώσεων. Πάντως θεωρώ κι εγώ ότι εφόσον επιτρέπεται σε ετερόφυλα ζευγάρια, είναι διάκριση να μην επιτρέπεται στα ομόφυλα, εναλλακτικά θα έπρεπε να καταργηθεί τελείως ο θεσμός της παρένθετης κύησης.

    Εν κατακλείδι, η ισότητα στον γάμο έρχεται ως επιστέγασμα πολυετών αγώνων από μια μακρά σειρά ακτιβιστ(ρι)ών και είναι μια ηθική νίκη για τη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα, με πολύ μεγάλη αξία. Εύχομαι να συντελέσει στην ευρύτερη κοινωνική αποδοχή και άρση των αποκλεισμών από την ισότιμη συμμετοχή μας στη κοινωνία, στην πολιτική και στην οικογενειακή μας ζωή. Αλλά πάνω από όλα, αποτελεί αναγνώριση της ανθρώπινης αξιοπρέπειάς μας.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:13 | Μανώλης Ρούσσος

    Καταρχήν ο καθένας στην προσωπική του ζωή είναι ελεύθερος να επιλέγει τον τρόπο που ζει. Ωστόσο δεν μπορεί να θεσμοθετεί κανείς τρόπους ζωής οι οποίοι αλλοιώνουν την μορφή της κοινωνίας και των πολιτών, κάνοντας το αφύσικο θεσμοθετημένο και παρέχοντας του έννομο συμφέρον. Επιπλέον, τα παιδιά που θα μπλέξουν σε τέτοιες καταστάσεις δεν φταίνε σε κάτι.
    Με τί αξίες θα μεγαλώσουν αυτά τα παιδιά? Ας θυμηθούμε ότι κάθε παρέλαση υπερηφάνειας κάθε άλλο παρά μη προκλητική δεν είναι. Δυστυχώς όλα αυτά είναι πολύ λυπηρά. Και το πιο λυπηρό είναι οτι το προφανές δεν είναι προφανές στην Πατρίδα μας και πάμε να νομοθετήσουμε το αφύσικο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:07 | Γιώργος

    Διαφωνώ κάθετα

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:40 | ΘΩΜΑΣ

    ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΥΕΙ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΘΕΣΜΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΑΘΩΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:32 | Αντώνιος

    Δυστυχώς η απόρριψη του νομοσχεδίου από του πολίτες δέν μπορεί να εκφραστεί στη πλειοψηφία της Βουλής η οποία διαχρονικά ήταν υποταγμένη πνευματικά στη «Δύση».
    Ας μας ορίσουν πρώτα τί είναι ΛΟΑΤΚΙ+ και γάμος και μετά να φέρουν
    νομοσχέδιο για ψήφιση.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:43 | Δημητρσ Κραλιδου

    Διαφωνώ, εγείρονται σοβαρά θέματα βιοηθικής

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:30 | Κωνσταντίνος

    Συμφωνώ απόλυτα με το νομοσχέδιο αν κ δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει συμφωνώ η διαφωνώ στις προσωπικές ζωές τον άνθρωπο κ τών ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην αγάπη στην οικογένεια. Θεωρώ δεν πέφτει λόγος σε κανέναν. Η δημιουργία οικογένειας είναι το πιο όμορφο πράγμα , το να στερείται επειδή κάποιοι έτσι απλά δεν θέλουν αυτο είναι αισχρό αφύσικο κ ανώμαλο όπως αναφέρουν στα σχολεία κάποιοι. Δεν υπάρχει τίποτα κακό κ δεν καταλαβαίνω που επηρεάζει τις ζωές αυτόν που διαφωνούν. Όλοι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν ίσα δικαιώματα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:30 | Ευτύχία

    Αίσχος!Απαράδεκτο και εγκληματικό!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:28 | ΑΓΓΕΛΙΚΗ

    ΟΧΙ! Το νομοσχέδιο αυτό προσβάλλει την δημιουργία!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:24 | Φωτεινή

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο. Να μην ξεχνάτε πως είστε αντιπρόσωπος του λαού και ο λαός στην πλειοψηφία είναι ορθόδοξοι χριστιανοί και η πίστη είναι αντίθετη με το νομοσχέδιο!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:23 | VAL TSOU

    γνωρίζω πόσο ελάχιστο είναι το πραγματικό ποσοστό όπου από γενετικό λάθος κατά την κύηση προκύπτει χρωμοσωμικά μια ανωμαλία που όντως αλλοιώνει τον ψυχισμό του προσώπου. Η συντριπτική πλειοψηφία των (λίγων, κι ας παρουσιάζονται ολόκληρο κίνημα) περιπτώσεων των ομοφυλοφίλων έχει να κάνει με κάποιο είτε εξαναγκασμό στην παιδική τους ηλικία είτε με ανυπαρξία (ειδικά σήμερα) υγιούς πνευματικής καθοδήγησης από την οικογένεια, την Εκκλησία, το σχολείο. Έχει να κάνει δηλαδή με τη μάθηση, έτσι διδάχθηκαν, ας το πούμε πιο απλά.
    Ας φωτίσουμε μιά ουσιαστική πτυχή του θέματος που κανείς δεν αγγίζει. Αν ρωτήσετε Πνευματικούς που έχουν εξομολογήσει μετανοημένους ομοφυλοφίλους (γιατί υπάρχουν και τέτοιοι) θά μάθετε πόσο δυστυχισμένα είναι αυτά τά πλάσματα. Όσον αφορά τους αμετανότητους ομοφυλοφίλους, αυτοί, όταν περάσει η ηλικία τους και πλέον ασχημήνουν και κανείς δεν τούς θέλει, τότε πεθαίνουν μόνοι και δυστυχείς. Αυτη είναι η αλήθεια, ας μην κρυβόμαστε.

    Υ.Γ Κάτω τα χέρια από τα παιδιά μας.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:04 | Εμμανουήλ Μ.

    Η θέσπιση του εν λόγω νομοσχεδίου αντιτάσεται στο Χριστιανικό ήθος βάσει του οποίου έχει θεσπιστεί το Σύνταγμα της Ελλάδος (υπενθυμίζεται η πρώτη φράση του Συντάγματος «Εις το όνομα της Αγίας, Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος».
    Ο Δυτικός πολιτισμός στηρίζεται σε τρείς βασικές αξίες:
    α) Την Ελληνική φιλοσοφία
    β) Το Ρωμακό δίκαιο και
    γ) Το Χριστιανικό ήθος
    Οι 3 παραπάνω αξίες αποτελούσαν και αποτελούν τους βασικούς πυλώνες του πολιτισμού της Δύσης.
    Αν λοιπόν στο όνομα της δήθεν ισότητας που επικαλείται ο νομοθέτης (η οποία «ισότητα» απότελεί επί της ουσίας οπισθοδρόμηση σε πρό Χριστού εποχές) νομοθετούνται πράξεις που προσκόπτουν στις παραπάνω αρχές θα έχουμε δυσάρεστες συνέπειες στην καθεστυκηία τάξη κατάσταση των ηθικών αξιών και συνηθειών που θα διασαλεύσουν την κοινωνία συθέμελα με αποτέλεσμα την περαιτέρω κοινωνική ανυσηχία και αναταραχή.

    Η δε κατάπτυστη χρήση της γυναίκας ως παρένθετη κυοφόρο, όρος που χρησιμοποιήθηκε σε τηλεοπτικό πάνελ από έναν ομοφυλόφυλο – κατά τα άλλα συμπαθέστατο – κύριο παραπέμπει σε ορολογία κτηνοτροφίας που εξισώνει τη γυναίκα με τις γαλακτοφόρες αγελάδες και περιέχει το σκεπτικό φασίστα – Χρυσαυγίτη που δίνει τον αποκλειστικό ρόλο της ανθρώπινης αναπαραγωγικής μηχανής (όπως ισχύει συνήθως στα απολυταρχικά καθεστώτα).
    Εκτός του ότο μέσω του εν λόγω νομοσχεδίου η γυναίκα αποκαθηλώνεται από τον ιερό ρόλο της Μητέρας, θα πρέπει να σημειωθεί ότι ανοίγει διάπλατα η πόρτα στην κακή οικονομική εκμετάλλευση των γυναικών από τα «Ζεύγη συζύγων» που θα πληρώνουν και θα δανείζονται τα αναπαραγωγικά τους όργανα αποκτηνώνοντας έτσι την ανθρώπινη ύπαρξη και ευτελίζοντας τον θεσμό της οικογένειας (Οικογένεια = Οίκος + Γένος).

    Επομένως, λόγω των παραπάνω το εν λόγω νομοσχέδιο θα πρέπει να μην ψηφιστεί προς εφαρμογή από το Ελληνικό Κοινοβούλιο.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:02 | Κωνσταντίνα

    Διαφωνώ πλήρως με το νομοσχέδιο.τα παιδιά πρέπει να έχουν πατέρα και μητέρα.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:02 | Ευαγγελία Κόρδα

    Η φύση, η ιατρική και η βιολογία, αποδεικνύουν το αυτονόητο. Ζεύγος δεν μπορεί να υπάρξει αν δεν είναι διαφορετικού φύλου. Όλα τα άλλα είναι εκτροπή και αντίθετα στη φύση. Οι επιλογές κάποιων δεν μπορούν να θεσμοθετηθούν και να οριστούν ως οικογένεια.

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:00 | Γεωργία

    Διαφωνώ, απαράδεκτο!

  • 31 Ιανουαρίου 2024, 20:55 | Χρήστος

    Διαφωνώ σαν Έλληνας ορθόδοξος και χριστιανός.η οικογένεια είναι μία