ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣΤΗΣ ΣΥΝΑΨΗΣ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΩΝΥΜΟ – ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ Άρθρο 3 Σύναψη γάμου από πρόσωπα του ιδίου φύλου – Τροποποίηση παρ. 1 άρθρου 1350 Αστικού Κώδικα

 

Στην παρ. 1 του άρθρου 1350 του Αστικού Κώδικα, περί των όρων σύναψης γάμου, προστίθεται νέο, πρώτο, εδάφιο, και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:

«Άρθρο 1350
Όροι για τη σύναψη γάμου

Ο γάμος συνάπτεται μεταξύ δύο προσώπων διαφορετικού ή ίδιου φύλου. Για τη σύναψη γάμου απαιτείται συμφωνία των μελλονύμφων. Οι σχετικές δηλώσεις γίνονται αυτοπροσώπως και χωρίς αίρεση ή προθεσμία.».

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 16:09 | Μαρία

    Διαφωνώ και στο γάμο και στη τεκνοθεσία.
    Όπως τιμωρήθηκαν οι Συριζαίοι για τη Μακεδονία κι έπεσαν στα τάρταρα έτσι κι εσείς να πέσετε αν το περάσετε.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 16:18 | Μαρίνα

    Διαφωνώ κάθε με το νομοσχέδιο. Είναι αντίθετο με το νόμο της φύσης, το νόμο του Θεού.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 16:49 | Βέρα

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο διότι καταλύει θεσμοὺς αἰώνιους καὶ διαλύει τὴν ἑλληνικὴ κοινωνία.
    Η ελληνική οικογένεια καταστρέφεται και αποστασιοποιείται από το χριστιανικό πνεύμα .

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 15:09 | Σοφία

    Διαφωνώ κάθετα! Τα παιδιά χρειάζονται για αναπτυξιακούς αλλά και συναισθηματικούς λόγους τόσο το ανδρικό όσο και το γυναικείο πρότυπο, κάτι που δεν γίνεται να επιτευχθεί από μια οικογένεια με 2 μπαμπάδες ή 2 μαμάδες.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 15:55 | Νικος

    Πως θα διασφαλίσετε να μην παντρευτούν δυο παιδόφιλοι μεταξύ τους πάνε στο εξωτερικό υιοθετήσουν παιδιά και τα φέρουν στο σπιτι τους στην Ελλάδα ;

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 15:13 | ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ

    Διαφωνώ κάθετα με τον γάμο των ομοφυλοφίλων και την υιοθεσία παιδιών απο αυτούς. Γάμος νοείται μόνο ανάμεσα σε άνδρα και γυναίκα. Αυτός είναι ο νόμος του Θεού και δεν αλλάζει. Καμιά άλλη εποχή και κανένας πολιτισμός δεν αναγνώρισε άλλο είδος γάμου.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 15:26 | Νεκταρία

    ΔΙΑΦΩΝΏ

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 15:19 | Μπάρλα Γιούλα (Παναγούλα)

    Δυστυχώς το νομοσχέδιο αυτό, είναι πολύ λάθος.
    Ὁ γάµος είναι μεταξύ ετερόφυλων ατόμων ανθρώπων μόνο.
    Η εμμονή είναι ύποπτη…αν κάνουν λαθος 36 κράτη και το σύμπαν όλο
    δε σημαίνει ότι θα πρέπει να κανουμε και εμείς…το λάθος
    πάντως Ιταλία,Κυπρος,Ουγγαρία,Αίγυπτος, Κίνα,Ρωσία κ.α.
    δεν κάνουν αυτό το λάθος…και αυτα κράτη είναι καποια με μεγάλη ιστορία
    πανάρχαια…όχι «φτιαχτά» κράτη προσφατα…
    Ο γαμος Δὲν εἶναι δικαίωµα. Δικαίωμα είναι η συμβίωση μεταξύ ανθρώπων
    και το τι κάνει ο καθένας συνειδητά με θεληση του για τον εαυτό του,
    χωρίς να κάνει κακό στον διπλανό του.
    Ο γαμος είναι κοινωνικός θεσμός, τον προστατεύει το ελληνικό σύνταγμα.
    Η προπαγάνδα τύπου δικαιώματα ισότητα των ομοφυλοφίλων στο γαμο
    και η τυχόν ψηφιση του λειτουργεί ίσως αντι-εθνικά…θελει λοιπον κατανόηση του νομοσχεδίου , να διαβαστεί ,να προβλεπτούν όλες οι πιθανές επιπλοκές μεταγενέστερα…οχι το τώρα μόνο.
    Ένας τετοιος κατοχυρωμένος γάμος, θα αυξησει τη σύγχυση ταυτότητας και μαλλον τα δυστυχισμένα παιδιά , της τεκνοθεσίας αργότερα-που προφανώς είναι ο σκοπός…
    Σε ατυχία δε αυτού του»γάμου» τα παιδιά (που θα έχουν ή είχαν εξ αλλοτρίων κρατών) θα υποστούν διπλή ατυχία…
    άραγε ποιος τα σκέφτεται…;
    παίζουμε με τα μωρά με τα ανήλικα επειδή μας αρέσει να κάνουμε ο΄τι σκφτόμαστε για εμάς…αλλά είναι πλήρη κανονικοί άνθρωποι με δικαιώματα πρωτίστως αυτά τα παιδιά τα μωρά….

    Ὁ Γάµος είναι Δύο μεταξύ Ετερόφυλων ατόμων, μόνο
    λειτουργεί Συμπληρωματικά.Ετσι προβλπει η φυση και η γαμετογένεση εκ των δυο διαφορετικών γαμετών ωαρίου και σπερματοζωαρίο που διαφερουν πολύ και αλληλοσυμπληρωνονται.Τα ετερώνυμα ελκονται φυσιολογικά.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 14:16 | Παρασκευούλα

    Διαφωνώ απόλυτα με την αντιθεη ενέργεια σας.
    Μακριά από τα ανυπεράσπιστα παιδιά,οι ανήθικες βλέψεις σας.
    Όσο για το γάμο,ο ορισμός παντρεμένοι δεν υφίσταται καθώς ο πολιτικός γάμος δεν ισχύει. Δεν πιστεύουμε σε κανένα δήμαρχο, παρά μόνο πιστεύουμε στον Τριαδικό Θεό και μάλιστα ορθοδόξως.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 14:43 | Οδυσσέας Φιλιππίδης

    Διαφωνώ απόλυτα.
    Ο γάμος από καταβολής κόσμου, είναι ένωση ανθρώπων αντίθετου φύλου, οπότε το νομοσχέδιο που εισάγει τέτοια παρωδία είναι σκέτο έκτρωμα. Για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων συνανθρώπων μας, αρκούν οι υφιστάμενοι νόμοι με το Σύμφωνο Συμβίωσης
    Προωθείται έμεσα η παιδεραστία.
    Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ του νομοσχεδίου είναι η υιοθέτηση παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια, όπως έχει συμβεί σε άλλες χώρες. Αποκρύπτεται από την κυβέρνηση, ότι αν ψηφισθεί αυτό το έκτρωμα, τότε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα ακολουθήσει η νομοθέτηση της υιοθεσίας για τα ομόφυλα ζευγάρια, διαφορετικά η χώρα μας θα καταδικαστεί από το Διεθνές Δικαστήριο. Δεν μπορεί να επιτρέψεις οι ομόφυλοι να παντρεύονται, αλλά να απαγορεύσεις να υιοθετούν!
    Πακέτο πάει και η απόκτηση τέκνων από παρένθετες μητέρες, που μπορεί να γίνει σε χώρες εκτός Ελλάδας. Η παρένθετη κύηση είναι υποβιβασμός της γυναίκας σε αναπαραγωγική μηχανή, και μαζί με την υιοθεσία παραβιάζουν το βασικό δικαίωμα των παιδιών, να έχουν πατέρα και μητέρα… Γι’ αυτό δεν έχω ακούσει κανέναν υπέρ του νομοσχεδίου, κι αμέτρητοι ομοφυλόφιλοι το καταδικάζουν. Ας το καταψηφίσουν και οι βουλευτές το έκτρωμα.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 14:28 | Στέλιος Λιατσας

    Πρώτο λάθος εκ του πονηρού!!!! Δεν είναι ομόφυλα αλλά ομοφυλόφιλα ζευγάρια!!!!! Διαφωνώ κάθετα με την αισχρή ανωμαλία που προωθεί συστηματικά και πονηρά στη διάλυση του ιερού ιστού της οικογένειας!! Δεν θυσιάστηκαν οι ήρωες μας το 1821 και 1940 για μια ελεύθερη πατρίδα για να την καπηλευτουν εκ του πονηρού μια χούφτα σήμερα!!!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 14:00 | Σουλτάνα Λευκοπούλου

    Διαφωνώ απόλυτα. Όπως έχει τονιστεί από ειδικούς, η φυσιολογία δεν καταργείται με νομικές διατάξεις. Ο γάμος δεν είναι δικαίωμα, είναι θεσμός.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 13:20 | Ελευθερία

    Ο γάμος δεν είναι ούτε ήταν ποτέ αποκλειστικά θεσμός της ορθόδοξης χριστιανικής εκκλησίας. Υπήρχε πριν τον χριστιανισμό, υπάρχει σε κουλτούρες και θρησκείες εκτός του χριστιανισμού, υπάρχει ως πολιτικός γάμος. Δεδομένου ότι το νομοσχέδιο δεν θα αναγκάσει καμία εκκλησία να ιερολογησει γάμους ομόφυλων, και κυρίως επειδή δεν ζούμε σε θεοκρατία, το τι πιστεύει η χριστιανική ή οποιαδήποτε άλλη θρησκεία για το θέμα ειναι άσχετο. Οι νόμοι δεν βασίζονται – και ούτε πρέπει να βασίζονται ποτέ – σε προσωπικες θρησκευτικές αντιλήψεις του οποιουδήποτε. Έχουμε θρησκευτική ελευθερία, δεν μπορούν οι κανόνες μιας θρησκείας να επιβάλλονται σε όλους.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 13:24 | Ελευθερία

    Για τα παιδιά με ομοφύλους γονείς, η επιστήμη έχει μιλήσει κι έχει πει ξεκάθαρα ότι τα παιδιά αυτά μεγαλώνουν εξίσου καλά όσο κι όταν μεγαλώνουν με ετεροφυλους γονείς. Οι νόμοι πρέπει να βασίζονται σε έρευνες, όχι στα συναισθήματα του καθένα. Συμφωνώ με την ψήφιση του νομοσχεδίου, αν και η άποψη μου δεν έχει σημασία. Σημασία έχει τι λέει η επιστήμη.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 13:26 | Βασιλική Π.

    Το σημαντικό είναι η πολιτεία να ακούει τη γνώμη του λαού και όχι να αποφασίζει ο κάθε Πρωθυπουργός όπως εκείνος θέλει. Φυσικά και ψηφίζω ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟΣΧΈΔΙΟ όπως βλέπω και πολλοί άλλοι Έλληνες. Οι λόγοι είναι προφανείς από τον καθένα όσο και αν δεν θέλουν να τους παραδεχτούν. Γιατί όμως θα ψηφιστεί τελικά παρά τις αντιρρήσεις του λαού; Είναι αυτό δημοκρατία όπως θέλουν να την ονομάζουν ή μοναρχία; Η γνώμη των πολλών δεν κάνει λάθη και αυτή θα πρέπει να εφαρμόζεται!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 13:25 | Θεκλα Βακαλακη

    Διαφωνώ κάθετα και απόλυτα με αυτό το αισχρό νομοσχέδιο.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 13:46 | ΟΛΙΒΙΑ

    Συμφωνώ απόλυτα. Πέρα απο τα προσωπεία των «κανονικών» οικογενειων που έκρυβαν αυτό που δεν μπορούσαν να φανερώσουν, πέρα από τα πρέπει του μικροαστικού κόσμου, οι άνθρωποι που επιθυμούν να αποτελέσουν ζευγάρι και να περάσουν τη ζωή τους βαδίζοντας σε κοινα μονοπάτια πρέπει να αναγνωρίζονται από την πολιτεία να απολανβάνουν τα ίδια δικαιώματα και να υπόκεινται στις ίδιες υποχρεώσεις. Τότε μπορούμε να προχωρήσουμε ως κοινωνία της φανερής αγάπης και όχι των κρυμμένων παθών!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 12:02 | Πέτρος

    Όλα αυτά είναι απαράδεκτα προς τη φύση και το θείο θέλημα.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 12:40 | Άντζελα

    Διαφωνώ καθολικά με την τεκνοθεσια των ομοφυλόφιλων ζευγαριών.
    Γιατί, αλήθεια,έχετε αλλάξει τη λέξη ομοφυλόφιλος με ομόφυλος;;;

    Το εγκυκλοπαιδικό λεξικό του ΗΛΙΟΥ γράφει για τη σημασία της λέξεως ομόφυλος: (ετυμος σημαίνει αληθινός , βλέπε ετυμηγορία, ετυμολογία κλπ.)
    Ομόφυλος:  Ο της ιδίας φυλης, του ιδίου εθνους. Ο εχων τήν ιδια εθνική καταγωγή. Ομοεθνής, Ομογενής. Ο του ιδίου φύλου (δηλ. φυλής).

    Λεξικό Liddell @ Scott. Ομόφυλος: Ο εκ της αυτής φυλής, του αυτου γένους, ευρύτερον κατ εννοιαν του «ομοεθνής». Φιλία ομοφύλων στήν αρχαιότητα σήμαινε φιλία πρός τους εχοντες τήν ιδια καταγωγή.

    Λεξικό Σταματάκου: Ομόφυλος: (ομου + φυλον), ο εκ του αυτου φύλου, εκ της αυτης φυλής, εκ του αυτού εθνους, ομοεθνής.

    Επίσης γιατί θέλετε να συμπεριλάβετε την τεκνοθεσια των ομοφυλόφιλων ζευγαριών στην αλλαγή του νόμου;
    Πώς μπορεί ένας άντρας να κυοφορήσει; Έχετε δει πολλά θηλαστικά αρσενικά να κυοφορούν;
     Διαφωνώ κάθετα σε όποιο σχέδιο νόμου αφορά την τεκνοθεσια και τις περιπτώσεις του.
    Να αποσυρθεί.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 12:06 | Ιωάννα

    Διαφωνώ απόλυτα διότι ότι τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να έχουν μητέρα και πατέρα όπως έχει οριστεί από τον Θεό.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 12:03 | Χρυσα Καδηγιαννοπουλου

    Διαφωνώ

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 12:17 | Χριστίνα Γούδα

    Διαφωνώ πλήρως.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 12:17 | Θανάσης

    Διαφωνώ απόλυτα. Γάμος είναι μόνο μεταξύ άνδρα και γυναίκα, οτιδήποτε άλλο δεν είναι γάμος, είναι παραφύση.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 12:13 | ΑΡΗΣ

    ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΘΕΟΥΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ , ΟΥΤΕ ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΑΝΟΧΗ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ. ΕΧΕΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 11:57 | Χαρικλεια

    Διαφωνώ!!!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 11:38 | Ανθή

    Θεωρώ ότι δεν είναι σωστό να περάσει το νομοσχέδιο για τον γάμο και την τεκνοθεσία των ομοφυλόφιλων ζευγαριών. Γιατί είναι κόντρα στην φύση. Τα παιδιά δημιουργούνται από μητέρα και πατέρα και χρειάζονται και τους δύο. Χρειάζονται τα παιδιά και τα δύο πρότυπα. Και τα ίδια τα παιδιά δεν θα είναι καλά γιατί θα δέχονται άσχημα σχόλια σε όλες τις φάσεις της ζωής τους. Και δεν έχουμε δει τι επιπτώσεις θα έχει μία τέτοιου είδους ανατροφή στην μετέπειτα ψυχολογία τους. Όλο αυτό είναι κόντρα στην φύση και στον Θεό. Θέλουμε να είναι καλά όλοι αυτοί οι άνθρωποι, αλλά υπάρχουν και όρια.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 11:32 | Εμμανουήλ

    Διαφωνώ με το νομοσχέδιο αυτό. Προσβάλει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και την ανθρώπινη ηθική.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 11:22 | Κώστας

    Με το κατάπτυστο αυτό νομοσχέδιο, επιβεβαιωνεται η άποψη ότι θέλετε να μην αφήσετε τίποτα όρθιο. Ούτε ιερό ούτε όσιο. Διαλυσατε παιδεία, θρησκεία κ τώρα βάλατε στόχο την οικογένεια. Είστε θλιβεροι κ ανίκανοι. Λύσατε όλα τα τεράστια προβλήματα της χώρας κ σας καίει να νομιμοποιησετε την ανωμαλία..

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 11:10 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ! Προσκρούει στη λογική, την κοινή ηθική, στους φυσικούς και ηθικούς-πνευματικούς νόμους που όρισε ο Δημιουργός (ο κατασκευαστής) του ανθρώπου και του κόσμου, Θεός. Διαφωνώντας κανείς με την Εκκλησία, ουσιαστικά διαφωνεί με τον ίδιο το Χριστό, διότι η Εκκλησία δεν είναι απλώς ένας σύλλογος, ένα σωματείο, αλλά είναι ο ίδιος ο Χριστός παρατεινόμενος στους αιώνες. Και…αλοίμονο, πόσο μικροί είμαστε εμείς οι άνθρωποι για να διαφωνούμε με τον Παντοκράτορα Θεό!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 11:46 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΤΕΚΝΟΘΕΣΙΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΥΛΩΝ (ΚΑΘΕ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ)

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 11:19 | Ιωάννης

    Όχι και φυσικά δεν συμφωνώ

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 11:37 | Μαρία

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ! ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 10:39 | Μαριάννα Οικονόμου

    Διαφωνώ απόλυτα.
    Ο δικαιωματισμός δεν είναι μπορεί να είναι στα πάντα γνώμονας.
    Επιπλέον στην περίπτωση του γάμου μιλάει η ίδια η φύση.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 09:36 | Pianos P

    Η σύναψη γάμου για τα ομόφυλα ζευγάρια προστατεύεται επαρκώς από το Νόμο περί συμφώνου συμβιώσεως. Η εν λόγω ρύθμιση για την επέκταση του ομόφυλου γάμου και στον πολιτικό γάμο είμαι ενάντια στην δημόσια τάξη της Χώρας μας, η οποία θεμελιώνεται στις παραδοσιακές χριστιανικές ορθόδοξες αξίες, στον παραδοσιακό οικογενειακό πυρήνα και στην ηθική και πολιτισμική κοινωνική ταυτότητα του ελληνικού λαού. Η εν λόγω ρύθμιση που έρχεται ενάντια στην μέση κοινωνική ελληνική αντίληψη και δεν λαμβάνει υπόψιν το ιδιαίτερο ηθικό υπόβαθρο του τόπου μας είναι ενάντια στο Σύνταγμα και στις επιταγές του περί ορθής άσκησης πολιτικής διακυβέρνησης. Τα δικαιώματα των εν λόγω ατόμων προστατεύονται επαρκώς από τον Νόμο για το σύμφωνο συμβίωσης και καμία παραβίαση δεν υφίσταται ως προς τα ανθρώπινα δικαιώματα. Η δια της κυβερνητικής πίεσης ψήφιση νομοσχεδίων που παρεισφρύουν στον σκληρό ελληνικό ηθικό πυρήνα είναι αποδειξη μη ορθής διακυβέρνησης. Είναι λυπηρό σε ένα δημοκρατικό κράτος να μην λαμβάνεται υπόψιν η γνώμη των πολλών. Ο νομικός μας πολιτισμός όπως επιτάσσει δεκαετίες τώρα απαιτεί ενα νομοσχέδιο να φέρει της αποδοχής τουλάχιστον της πλειοψηφίας του εκλογικού σώματος όχι της επιβολής των μειοψηφικών αντιλήψεων.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 09:08 | Έλενα

    Λυπάμαι.. γιατί όποιος ύψωσε τον εαυτό του πάνω από τον Θεό γρήγορα κατάλαβε….ο καθένας σπίτι του ας κάνει ότι θέλει…
    Όχι στο θείο μυστήριο..δεν σας ανοίκει η εκκλησία… εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε ίσως τίποτα..ας αφήσουμε λοιπόν τον Θεό να μιλήσει..με προσευχή…θα σας απαντήσει πολύ σύντομα..

    Αρχή σοφίας φόβος Κυρίου!!!!!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 09:06 | Θάνος

    Δυστυχώς, διακρίνεται ένα εντελώς παράδοξο, να υπάρχει ρατσισμός από τη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα προς τη διαφορετικότητα. Οι αντιδράσεις των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων, εμπεριέχουν ρατσισμό πως άλλα άτομα με διαφορετικότητα όπως π.χ. ως προς τις δυνατότητες όρασης, στους οποίους η Πολιτεία δεν χορηγεί δίπλωμα οδήγησης, αποτελούν πολίτες β΄ κατηγορίας. Δεν είναι ισότιμοι πολίτες οι άνθρωποι αυτοί; Ασφαλώς και είναι. Δεν είναι δικαίωμα και υποχρέωση της πολιτείας να νομοθετεί για όσα σημεία η διαφορετικότητα επηρεάζει τρίτους; Ασφαλώς. Άρα, η ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα συνειδητά παραπλανά με σοφιστείες, εκτός αν η ίδια θεωρεί ότι τα άτομα με διαφορετικότητα εκτός των ΛΟΑΤΚΙ είναι υποδεέστερα όντα ή «πολίτες β΄ κατηγορίας».
    Είναι δυνατόν άτομα με διαφορετικότητα ως προς τις δυνατότητες όρασης να έχουν διαφορετική γνώμη από την πολιτεία; Φυσικά. Και μπορούν να οργανώσουν σύλλογο όπου ζητούν την χορήγηση διπλωμάτων άνευ όρων. Έτσι, είναι δικαίωμα των ΛΟΑΤΚΙ ατόμων να ζητούν πράγματα παρά το γεγονός ότι το ζήτημα του γάμου τους μεμονωμένα δεν συναντά αμφισβητήσεις, όμως ένας σοβαρός σκεπτικισμός αφορά το ζήτημα της τεκνοθεσίας και της παρενθεσίας.
    Όμως η τελική απόφαση όπως και σε όλα τα άτομα με διαφορετικότητες, είναι της Πολιτείας και ταυτόχρονα της Κοινωνίας, καθώς οι βουλευτές είναι αντιπρόσωποι του λαού και οφείλουν να εκφράζουν και τις ανησυχίες του.

  • Άρθρο 3. Όροι για τη σύναψη γάμου.
    Ακριβώς για τους ίδιους λόγους στα δύο πρώτα Άρθρα, προτείνουμε έναντι της αναφοράς σε πρόσωπα ιδίου ή διαφορετικού φύλου, σε πρόσωπα ανεξαρτήτως φύλου.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 08:37 | Χρήστος

    «Άρθρο 1350
    Όροι για τη σύναψη γάμου

    «Ο γάμος συνάπτεται μεταξύ δύο προσώπων διαφορετικού ή ίδιου φύλου…»»

    Από την Ένδοξη 12θειστική Ελληνική Αρχαιότητα του Φιλόσοφου Σόλωνα που κλήθηκε να νομοθετήσει τον Γάμο, μέχρι σήμερα την Ελεύθερη αλλά από τους Ξένους καθοδηγούμενη Ελληνική Χριστιανική Δημοκρατία όπως αυτοπροσδιορίζεται στα άρθρα 1 & 3 του Συντάγματος & όλα τα ενδιάμεσα χρόνια της υποδούλωσης των Ελλήνων σε Δυτικούς & Ανατολικούς, ο…

    Γάμος ήταν ανάμεσα στον Άνδρα & στην Γυναίκα από τουλάχιστον Έναν Έλληνα & ΜΟΝΟ!

    Ούτε ανάμεσα σε 2 πρόσωπα, ούτε ανάμεσα σε 2 προσωπεία!

    Και μια γάτα έχει πρόσωπο, μπορώ να την παντρευτώ και να «υιοθετήσω» ένα 9χρονο κοριτσάκι που μπορεί να μην είναι καν Ελληνίδα για να την «αναθρέψω» όπως έκαναν οι βάρβαροι στο παρελθόν ή όσοι έχουν πολλά πρόσωπα μπορούν να κάνουν μονογονεϊκή οικογένεια και να υιοθετήσουν παιδιά που μπορεί να μην είναι καν Έλληνες από έναν τουλάχιστον Έλληνα ή Ελληνίδα γονέα? Αυτό μας λέτε στο Άρθρο 1350?

    Εξαφανίστε αυτόν τον Βαρβαρικό & οπισθοδρομικό Νόμο πριν εξαφανιστεί η Ελλάδα από αυτόν μιας & καταστρέφει το κύτταρο του Έθνους μας που είναι ο Γάμος από τουλάχιστον έναν Έλληνα & η διαιώνιση του Ελληνισμού μέσου του Γάμου & των Ελλήνων απογόνων που προκύπτουν από αυτόν!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 08:58 | Συμεωνίδης Χαράλαμπος

    Να γίνει δημοψήφισμα και να εφαρμοστεί η απόφαση του λαού. Όχι όπως το 2015.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 05:31 | ΕΙΡ.ΧΡΥ.ΠΑΣΤΡ.

    ΟΧΙ

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 05:15 | ΚΟΣΜΑΣ

    Αυτό το νομοσχέδιο δεν είναι υπέρ της ισότητας, αλλά ενάντια στην ίδια μας τη φύση από την αρχή της δημιουργίας του κόσμου.
    Δυστυχώς, έχει περάσει κάποια όρια η ανθρωπότητα και οδηγούμαστε σε αυτοκαταστροφή!!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 02:12 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

    Η παρά φύσις σχέση είναι ύβρη πόσο μάλλον η υιοθεσία παιδιών… «Άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς…» Μην τολμήσετε να το ψηφίσετε…

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 01:42 | ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΕΤΡΑΣ

    Ο γάμος, αφορά έναν άνδρα και μία γυναίκα.
    Πιστεύω ότι όλες τις άλλες επιλογές τις καλύπτει το σύμφωνο συμβίωσης.
    Φρονώ ότι το νομοσχέδιο είναι απαράδεκτο και οδηγεί στην μείωση του πληθυσμού!!! και φυσικά του Στρατού που υπερασπίζεται την Εθνική Ανξαρτησία κάθε χώρας = της Πατρίδας!
    Νομιμοποιεί – έστω και πλαγίως – ταυτόχρονα και την παιδεραστία.
    Τεκνοθεσία από παρένθετη μητέρα ΜΟΝΟΝ προς συγγενικό Ανδρό-Γυνο με πιστοποιημένη αδυναμία τεκνοποίησης.
    Το Νομοσχέδιο θα φέρει ΚΑΤΗΦΟΡΟ και ΟΧΙ! Πρόοδο.
    Μόνον 34 χώρες έχουν ψηφίσει γάμο ομοφυλοφίλων,χωρίς να λέτε πόσες χώρες δεν έχουν κάνει κάτι αντίστοιχο. Γιατί??? Το σύνολο των χωρών είναι 237!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 01:57 | Κωνσταντίνα

    Θα πέσει 🔥 να σας καψει

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 01:50 | Δημητρης

    Απαράδεκτο νομοσχέδιο για μια θλιβερή μειοψηφία που εξυπηρετεί για ακόμα μια φορά τα παραφυση!!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 01:06 | Χρήστος Κοκκινάκης

    Διαφωνώ.

    Ομαλό και ανώμαλο.

    Φυσικό και αφύσικο.

    Όταν σπέρνεις ανέμους θερίζεις θύελλες.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 01:05 | Δουκα Γεωργια

    Θεωρώ πως είναι απαράδεκτο το νομοσχέδιο.Καταφέραμε να παρουσιάζουμε το αφύσικο ,φυσιολογικό!Χάθηκε κάθε ηθική αξία.
    Πρέπει να λάβουμε υπόψιν τα κοινωνικά και ψυχολογικά προβλήματα που θα προκυψουν στα παιδιά που θα μεγαλώνουν με δύο γονείς του ιδίου φύλου!Όπως δικαιούνται να συμβιώνουν τα ομόφυλα ζευγάρια,έτσι και τα παιδιά πρέπει να μεγαλώνουν σε οικογένεια με μάνα και πατέρα!

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 01:10 | Μιχάλης

    Διαφωνώ. Η επιθυμία δεν μπορεί να γίνεται δικαίωμα.
    Και το πάρα φύσιν να γίνεται κατά φύσιν με ένα νόμο.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 00:12 | Μαρία

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. Ο γάμος από καταβολής κόσμου, είναι ένωση ανθρώπων αντίθετου φύλου. Αν κανείς κόπτεται για τα δικαιώματα των ομοφυλόφιλων συνανθρώπων μας, οι υφιστάμενοι νόμοι με το Σύμφωνο Συμβίωσης είναι επαρκείς. Δεν χρειάζεται κάτι άλλο.
    Αν ψηφιστεί αυτό το έκτρωμα, τότε ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα νομοθετηθεί και υιοθεσία για τα ομόφυλα ζευγάρια, διαφορετικά η χώρα μας θα καταδικαστεί από το Διεθνές Δικαστήριο.
    Πακέτο πάει και η απόκτηση τέκνων από παρένθετες μητέρες, που μπορεί να γίνει σε άλλες χώρες εκτός Ελλάδας, και να φέρνουν τα παιδιά στην Ελλάδα μετά. Η παρένθετη κύηση είναι υποβιβασμός της γυναίκας σε αναπαραγωγική μηχανή, και με την υιοθεσία παραβιάζουν το βασικό δικαίωμα των παιδιών, να έχουν πατέρα και μητέρα. Να αποσυρθεί/καταψηφιστεί το έκτρωμα.

  • 28 Ιανουαρίου 2024, 00:41 | Αναστάσιος

    ΔΙΑΦΩΝΩ απόλυτα με το κατάπτυστο και ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ νομοσχέδιο.