1. Οι δαπάνες λειτουργίας, καλύπτονται από τον προϋπολογισμό της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού, η οποία και υποστηρίζει διαχειριστικά τον Εθνικό Συντονιστή. Η διενέργεια των αντίστοιχων δαπανών γίνεται από τον Εθνικό Συντονιστή ως κύριο διατάκτη.
2. Με απόφαση του Εθνικού Συντονιστή εγκρίνεται η μετακίνηση οποιουδήποτε μέλους της Συντονιστικής Επιτροπής για εκτέλεση υπηρεσίας στο εσωτερικό ή το εξωτερικό, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.2685/1999.
Παρά το γεγονός ότι μέχρι σήμερα δεν έχει αλλάξει τίποτα απολύτως στον τρόπο λειτουργίας των Οργανισμών Ιδιωτικού Δικαίου, και παρα τις ανακοινώσεις στη Διαύγεια (Σιγά τις ανακοινώσεις! Περνάμε στα Διοικητικά συμβούλια ότι θέλουμε, όπως το θέλουμε, χωρίς πρακτικά επίσημα μαγνητοφωνημένα, όπου γράφεται ότι καταλαβαίνει η κάθε κομματική γραμματεύς ή ότι της υπαγορεύει ο εκάστοτε Πρόεδρος ή Διευθυντής), θα συνεχίσω να καταθέτω προτάσεις. Μόνο και μόνο από πείσμα.Να δώ πότε επι τέλους θα βρεθεί ενας ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΑΝΔΡΑΣ να εφαρμόσει κάτι για το καλό των επόμενων, γιατί εμείς πάμε, μας κάψατε!!
– Τα Διοικητικά Συμβούλια πρέπει να ανακοινώνουν τα θέματα τα οποία θα συζητηθούν στην επόμενη συνεδρίαση, ώστε εγώ να μπορώ να καταθέσω τις προτάσεις ή τις αντιρρήσεις ή να λάβω γνώση για την παρανομία η οποία πρόκειται να υλοποιηθεί.Διότι εγώ ως εργαζόμενη στο χώρο γνωρίζω τι οφελεί και τι βλάπτει τον Οργανισμό, όπως και τι οφελεί ή τι βλάπτει τον Διοικητή ή τον Διευθυντή.
– Να μπορώ να καταγγέλω την παράβαση χωρίς να μπορούν να με τιμωρήσουν.
-Ελεγχος από το Υπουργειο Οικονομικών κάθε χρόνο και όχι από εναν Οικονομικό Επιθεωρητή αλλά από τρείς.
-Καμμία Οικονομική δοσοληψία αν δεν είναι συνδεδεμένος ο Οργανισμός με το Υπουργειο Οικονομικών.Δηλ. Στη συγκεκριμμένη περίπτωση εισιτήρια συναυλίας.Ηλεκτρονικό εισιτήριο , Οικονομική Εφορία και Υπουργειο Οικονομικών.Μεγάλο πρόβλημα το εισιτήριο είτε καλλιτεχνικού είτε αθλητικού γεγονότος.
-Ο έλεγχος να διαρκεί μόνο μεχρι 3 μήνες και πολύ είναι. Σε αντίθετη περίπτωση να επιβάλλονται ποινές στους Δημοσίους Υπαλλήλους.
-Δε συζητάμε για τον έλεγχο των περιουσιών! Αυτό ειναι απαραίτητο. Αν και τώρα τα χρήματα τα πέρνουν στο χέρι και δεν τα πανε στην τράπεζα για να τα βρείτε.
-Οι διοικήσεις .Τι κριτήρια είναι αυτά Θεέ μου!!Δεν αρκεί να είναι φίλος κάποιος για να τοποθετηθεί σε ΔΣ.Ούτε κομματικό στέλεχος.Λίγη προσοχή.
-Δεν είναι περίεργο ενας εργαζόμενος επί 30 χρόνια να μην έχει μπεί ούτε μία φορά σε επιτροπή Διαγωνισμού καί άλλοι να είναι μόνιμα μέλη;
Μήπως αυτό αποτελεί ένα κριτήριο για τους δικούς μας ανθρώπους;
-Γιατί καταργήθηκε η ανώνυμη καταγγελία; Υπάρχουν εργαζόμενοι και πολίτες οι οποίοι δεν έχουν ούτε την οικονομική δυνατότητα ούτε την ψυχική για να δεχθούν επιθέσεις, από τις καταγγελίες τις οποίες θα ήθελαν να κάνουν.
-Οικονομικοί Εισαγγελείς παντού.Γρήγοροι και αποτελεσματικοί.
-Ο Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης να αλλάζει συνέχεια και γιατί να είναι ένας. Να μπούν και άλλοι.
-Σημαντικό επίσης είναι και το θέμα της ενημέρωσης των πολιτών ότι έχουν κάθε δικαίωμα να καταγγέλουν κάθε παρανομία η οποία πέφτει στην αντίληψή τους.Τα απαιδιά να το διδαχθούν στα σχολεία.
Παρακαλώ τώρα να μου επιτραπεί να αναφέρω ότι»Δε μπορούμε να μιλάμε για καταπολέμηση της διαφθοράς» ΌΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΚΑΛΥΨΗ ΠΕΡΙ ΕΥΘΥΝΗΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ’ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΑΟ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΛΥΠΤΕΣΘΕ. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
Η Γενική Γραμματεία του πρωθυπουργού που τα βρίσκει τα λεφτά αυτά??
Αν νομίζετε ότι ο κόσμος μπορεί να πληρώνει τα καύσιμα για χρυσό, και ενοίκιο στην Ελλάδα για το σπίτι του δια χαρατσίων είσαστε ανίκανοι για να αποφασίζετε.
Πρέπει να κόψετε το κόστος αντι να ζητάτε κι άλλα.
Οπως λέει ‘ολος ο κόσμος πλέον, μια ντροπή είσαστε οι δημόσιοι υπάλληλοι.
Η αλήθεια είναι ότι η δημοκρατία αυτη μας στοιχίζει πολύ περισσότερο απο το κανονικό.
Δεν θα χρεώσει κανείς το παιδί του για να ζεί ο δημόσιος υπαλληλόγυφτος πλούσια σήμερα.
Απο πού περισεύουν τα λεφτά αυτα για να δωθούν σε επιτροπές ?
Βλέπουμε τόσες σπατάλες απο υπαλλήλους και εμείς να ζούμε στην φτώχεια?
Είναι επιτακτική η ανάγκη της σύστασης ενός οργάνου που θα έχει
στόχο την πάταξη της διαφθοράς.Το θέμα πάντοτε είναι όχι η σύστα-
ση αλλά η λειτουργία του.Δυστυχώς έχουμε δεί την σύσταση πολλών
οργάνων τα οποία δεν λειτούργησαν ποτέ.
Κατά την άποψή μου την θέση των Γενικών Γραμματέων θα πρέπει
να την αντικαταστήσουν με τοποθέτηση μονίμων ή δικαστικών ή δημο-
σίων υπαλλήλων.π.χ.Γενικών Διευθυντών.Ως υπάλληλος δέχτηκα πολλές
φορές πιέσεις σε διάφορα υπηρεσιακά θέματα απο Γενικούς Γραμμα-
τείς και αν και έκανα χρήση όλων των μέσων που προβλέπονται στον
Υπαλληλικό Κώδικα δυστυχώς αγνοήθηκα .
Οι υπάλληλοι που θα αποσπαστούν πρέπει αποδεδειγμένα να έχουν γνώ-
ση και εμπειρία στην καταπολέμηση της διαφθοράς.Ποιά είναι αυτά τα κριτήρια; Πάντως όχι οι αξιολογήσεις τους ?Ίσως πρέπει να λαμβά-
νεται υπόψιν η επίτευξη κάποιων στόχων,η μακρόχρονη εμπειρία τους
και η απασχόλησή τους σε πολλούς τομείς.
Ευελπιστούμε όλοι στην σύσταση ενός δίκαιου και αμερόληπτου οργάνου.
Η καταπολέμηση της διαφθοράς έχει κάποιες βασικές προϋποθέσεις:
1. την απλούστευση των γραφειοκρατικών διαικασιών
2. Την ελαχιστοποίηση της άμεσης επαφής των πολιτών με τα όργανα της Διοίκησης
3. Την εξάπλωση σε όλους τους τομείς της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης
4. Την απλούστευση και την κωδικοποίηση της Νομοθεσίας.
5. Τον διαρκή έλεγχο των δημοσίων λειτουργών και την αποτελεσματική λειτουργία των πειθαρχικών οργάνων.
Αν δεν συνυπάρχουν όλα αυτά, η δημιουργία οποιουδήποτε Οργάνου για την καταπολέμηση της διαφθοράς, απλά θα προσθέσει κάποιες θέσεις για την τακτοποίηση ημετέρων και κάποιες πρόσθετες δαπάνες για τον ελληνικό λαό.
OI DAPANES ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ
Προτάσεις περί Συλλογής στοιχείων στην Ελλάδα και το εξωτερικό προς διαπίστωση ή προσέγγιση περιουσίας όλων των δημόσιων λειτουργών στενού και ευρύτερου δημόσιου τομέα, όλων των βαθμίδων, συνεπώς για το σύνολο του ανθρωπίνου δυναμικού που κατέχουν θέσεις στο δημόσιο που θα περιλαμβάνει:
Άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών ατομικών, κοινών οποιουδήποτε τραπεζικού προϊόντος
Άνοιγμα ονομαστικών Θυρίδων τραπεζών ατομικών ή κοινών
Ενημέρωση από ΧΑΑ για ύπαρξη μετοχών 31/12 κάθε έτους από το 2000 έως σήμερα και χαρακτηρισμός κατόχου (χαμηλής, μεσαίας, υψηλής κίνησης)
Διακρατικές συνεργασίες όπου τουλάχιστον ισχύουν προς παροχή πληροφοριών για ύπαρξη τραπεζικών λογ/σμών ή άλλων αξιογράφων ονομαστικών κάθε δημοσίου λειτουργού.
Κάθε δημόσιος υπάλληλος στενού και ευρύτερου τομέα να προβεί σε απογραφή κινητών και ακίνητων περιουσιακών στο εσωτερικό και εξωτερικό δικειολογώντας την ύπαρξη και κατοχή αυτών και ασφαλώς να τροποποιεί στην λήξη κάθε ημερολογιακού έτους ότι έχει μεταβληθεί, υποβάλλοντας τροποποιητικές δηλώσεις, παράλληλα με την δήλωση φορολογίας εισοδήματος
Συλλογή όλων των υποβληθέντων δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος Ε1 και ακίνητης περιουσίας Ε9-ΕΤΑΚ τουλάχιστον δεκαετίας
Συνεργασία με επιχειρήσεις κοινής ωφελείας και εταιρίες κινητής τηλεφωνίας για παροχή πληροφοριών αναφορικά με ετήσιο ύψος πληρωμών κάθε δημοσίου λειτουργού, για διάστημα που θα είναι εφικτό κάτι τέτοιο από την βάση δεδομένων κάθε παραπάνω οικονομικού οργανισμού.
Τέλος σύγκριση όλων των στοιχείων που θα συλλεχθούν με τα δηλωθέντα εισοδήματα ενός εκάστου δημόσιου λειτουργού.
Εκτός των παραπάνω ενδεικτικών στοιχείων, μπορούν να αναζητηθούν και άλλα στοιχεία για διασταύρωση αρκεί ο χρήστης να έχει όρεξη και φαντασία, πλαισιωμένος ανάλογα από το απαραίτητο νομικό, θεσμικό αλλά και πολιτικό πλαίσιο.
Ασφαλώς και τα παραπάνω στοιχεία είναι πολλά, η επεξεργασία των οποίων θα αποτελέσει ένα αρκετά ασφαλές συμπερασματικό πεδίο για κάθε δημόσιο λειτουργό, αρκεί να οργανωθεί σωστά, με επιμέλεια και υπομονή. Είναι σίγουρο όμως ότι το αποτέλεσμα μπορεί να είναι εντυπωσιακό ή τουλάχιστον ικανό να καταδείξει σε μεγάλο βαθμό το μέγεθος της συνολικής διαφθοράς διαχρονικά αλλά και ατομικά και να αποτελέσει εργαλείο εξυγίανσης με ότι αυτό συνεπάγεται για τους λειτουργούς του Ελληνικού Δημοσίου
Επιπλέον η συνολική παραπάνω καταγραφή και τα συμπεράσματα, πρέπει να αποτελέσουν ευκαιρία μιας δυναμικής και συνεχούς στο μέλλον ελεγκτικής εργασίας από εσωτερικούς ελεγκτές κάθε δημόδιου οργανισμού σε επίπεδο μονάδας ή οργανισμού ή υπουργείου.
Με τα παραπάνω προσπάθησα να αποτυπώσω μερικές εκ των ενεργειών που άμεσα θα μπορούσαν να εφαρμοσθούν προκειμένου στο μέλλον οι Δημόσιοι λειτουργοί με τις απαραίτητες πολιτειακές παρεμβάσεις, αυστηρές αλλά δίκαιες, να αποτελούν πρόσωπα σεβασμού και μεγάλης αποδοχής και αναγνωρισιμότητας, πρόσωπα που θα συμβάλουν ουσιαστικά στην ανάπτυξη ενός σύγχρονου μοντέλου οργάνωσης, διαχείρισης και αποτελεσματικότητας της Δημόσιας Διοίκησης.
ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΣ ΜΑΝΔΥΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ 40 ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΙΠΟΤΕ. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ,ΕΡΕΥΝΕΣ,ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΚΛΠ.ΚΛΠ. ΟΙ ΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ,ΚΑΘ’ ΥΛΗΝ ΑΡΜΟΔΙΟΙ,ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ? ΟΤΑΝ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΜΑΖΥ ΘΑ ΦΩΤΙΣΤΟΥΝ? ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΜΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΚΑΘΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ »ΘΕΛΕΙ» ΝΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΑ ΛΑΘΗ Η’ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Η’ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ. ΑΝ ΟΙ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΗΤΑΝ ΗΛΙΘΙΟΙ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ »’ΧΑΖΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΟΣΑ ΞΕΡΟΥΝ, ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΝΟΥΝ»’ΑΜ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ . ΒΓΑΖΟΥΝ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΗΜΙΜΕΤΡΑ, ΓΙΑ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΔΗΘΕΝ ΟΤΙ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΝΟΥΝ. Π.Χ. ΣΥΝΑΛΑΓΗ 1500Ε ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΗΣ. ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΤΩΝ 1499 ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ? ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΚΟΠΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΙ ΘΑ ΔΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ? ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΣΤΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ,ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΛΠ. ΓΙΑΤΙ? ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ? ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟ ΦΑΚΕΛΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΒΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ? Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ »ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ» , ΦΟΡΟΓΙΑΦΥΓΗ,ΕΙΣΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ,ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ,ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΑ ΚΛΠ ΚΛΠ. ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΣΕ ΜΕΤΡΗΤΑ .ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΟΛΑ. ΤΙ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙΣ,ΤΙ ΞΟΔΕΥΕΙΣ , ΜΕ ΔΗΛΩΜΕΝΑ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ. ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΦΑΚΕΛΑΚΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΡΤΑΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΑΣΘΕΝΗ ΤΟΥ? ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΒΕΙ ΤΗ ΜΙΣΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ? ΟΤΑΝ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΘΑ ΦΑΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ? ΚΛΠ.ΚΛΠ.ΚΛΠ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ……ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΤΡΑ ΡΙΖΙΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ.ΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΩΜΕ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΙΑ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ. ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ Η ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΓΙΝΕΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ.
Ο Εθνικός συντονιστής θα πρέπει να είναι μια όσο το δυνατόν ανεξάρτητη αρχή και όχι άμεσα εξαρτημένη ακόμη και από την γενική γραμματεία πρωθυπουργού, οικονομικά και διαχειριστικά. Για να είναι και όσο το δυνατόν αξιόπιστα αποδεκτή από τον πολίτη.
Αγαπητοί πολιτικοί, η δημιουργία επιτροπών, φορέων, συντονιστικών κλπ. δεν είναι η λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζει ήδη όσια διοίκηση συμπεριλαμβανομένου και της διαφθοράς. Εφαρμόστε τις αποφάσεις και τις προτάσεις των ήδη λειτουργούν θεσμών, συνήγορος του πολίτη, ελεγκτής δημόσιας διοίκησης κλπ., δώστε τους επιπλέον εξουσία και αφήστε τους να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς πολιτικές παρεμβάσεις. Δώστε τους το κύρος που θεσμικά έχουν και μην τους υποβαθμίζεται αδιαφορώντας για τις αποφάσεις και εισηγ´ησεις τους. Μόνο έτσι θα λυθεί το πρόβλημα της διαφθοράς και όχι με επιπλέον θεσμούς επιτροπές δυσκίνητες που ποτέ δεν συνεδριάζουν γιατί έχουν ταυτόχρονα και άλλα 3,5,8 καθήκοντα όπως η επιτροπή που προτέινεται.
Οχι άλλους θεσμούς και επιτροπές. Εφαρμογή των αποφάσεων και έλεγχος και ποινή σε όσους δεν τις εφαρμόζουν. Αυτή είναι η λύση για την καταπολέμηση της διαφθοράς.
Σε τι χρειαζεται ο Συντονιστης απο τη στιγμη που το γενικο πλαισιο ειναι χαλαρο? Θελω να πω οτι η διαφθορα για ν’ αντιμετωπιστει αποτελεσματικα χρειαζεται 2 πολυ απλους πυλωνες : (1) ΑΜΕΣΟΣ προσδιορισμος της ποινης βασει του αδικηματος (διαφθορας) που διαπραχθηκε, π.χ. σε επιασαν να κλεβεις αποδεδειγμενα απο τον κρατικο κουμπαρα σαν δημαρχος, 10 χρονια φυλακη αμεσα χωρις δικαστηριο ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΟΙΝΗΣ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΑΔΙΚΗΜΑΤΟΣ, (2) ΑΜΕΣΗ διεξαγωγη εντος τριμηνου ειδικου δικαστηριου που θα ασχολειται μονο με θεματα διαφθορας δημοσιου για τυχων ελαφρυντικα ΔΙΧΩΣ δικαιωμα ΑΝΑΒΟΛΗΣ και ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ. Και για να το πω πιο απλα λιγο πρεπει να προσομοιωσουμε στο στυλ του Στρατου ο οποιος για πασιφανη ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ παραπτωματα εχει συγκεκριμενο Κανονισμο με ποινες που επιβαλλονται και εκτελουνται αμεσα και οχι μετα απο 1 ημερα ή 1 χρονο, π.χ. ακουρευτος στις 22/3 = 2 ημερες κρατηση 22-23/03. Οποτε ο Εθνικος Συντονιστης θα ηταν αναγκαιος μονο αν ειχε ξεκαθαρο και πολυ συγκεκριμενο πλαισιο μεσα στο οποιο εργαζεται και οχι απλως ετσι για να υπαρχει και να λεμε οτι εχουμε και Εθνικο Συντονιστη κατα της διαφθορας. Τι να το κανουμε αν αντιμετωπιζουμε τη διαφθορα με τον Συντονιστη, αφου ολοι ξερουν οτι χρηση της δικαστικη οδου σημαινει οτι ειτε θα ξεχαστει το θεμα ειτε θα γινει η δικη μετα απο 10 χρονια (μεχρι τοτε ο κατηγορουμενος ζει και βασιλευει). Ο κοσμος θελει αμεσες αποφασεις για τα πασιφανη και οχι παραμυθια, δεν ξεγελιεται πλεον μ’ αυτα. Εννοειται βεβαια οτι προσεχουμε να μην καψουμε μαζι με τα ξερα και τα χλωρα.