Το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 48 του κ.ν. 2190/1920, όπως ισχύει, τροποποιείται ως εξής: «Έννομο συμφέρον για τη λύση της εταιρείας έχουν και ο Υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού καθώς και ο Υπουργός Επικρατείας αρμόδιος για θέματα Δημόσιας Ραδιοτηλεόρασης.»
Αρχική Ρυθμίσεις Θεμάτων Δημόσιου Ραδιοτηλεοπτικού Φορέα, Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση Ανώνυμη Εταιρεία και τροποποίηση του άρθρου 48 του Ν2190_1920Άρθρο 18
Άρθρο 18
- 112 ΣχόλιαΆρθρο 01
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 02
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 03
- 49 ΣχόλιαΆρθρο 04
- 22 ΣχόλιαΆρθρο 05
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 06
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 07
- 46 ΣχόλιαΆρθρο 08
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 09
- 32 ΣχόλιαΆρθρο 10
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 11
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 12
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 13
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 14
- 28 ΣχόλιαΆρθρο 15
- 220 ΣχόλιαΆρθρο 16
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 17
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 18
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 19
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
9 Μαρτίου 2015, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
12 Μαρτίου 2015, 10:00
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
5 Σχόλια 582 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 8983 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μια Ελλάδα με Όλους για Όλους:Εθνική Στρατηγική για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία 2024-2030
- Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις
- ΕΘΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ 2022-2027
- Διαβούλευση για το σχέδιο της Έκθεσης Εθελοντικής Αξιολόγησης της Ελλάδας (Voluntary National Report) σχετικά με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ)
- Εθνική Αρχή Προσβασιμότητας, Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και Εθνική Επιτροπή Βιοηθικής και Τεχνοηθικής
- Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρία
- Προδιαβούλευση για τη Βελτίωση της Επικοινωνίας των ατόμων με Αναπηρία με τη Δημόσια Διοίκηση
- Κατευθυντήριες - οργανωτικές διατάξεις υλοποίησης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες
- Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου
- Σχέδιο προκήρυξης ανοιχτού διεθνούς διαγωνισμού αδειοδότησης των ψηφιακών τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου
- Αδειοδότηση παρόχων περιεχομένου επίγειας ψηφιακής τηλεοπτικής ευρυεκπομπής ελεύθερης λήψης
- Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική
- Καταπολέμηση της Διαφθοράς
- Περιορισμός της πολυνομίας, κωδικοποίηση και αναμόρφωση της νομοθεσίας
- Ρυθμίσεις Θεμάτων Δημόσιου Ραδιοτηλεοπτικού Φορέα, Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση Ανώνυμη Εταιρεία και τροποποίηση του άρθρου 48 του Ν2190_1920
- Ανοικτό Σύστημα Επιτάχυνσης Στρατηγικών Επενδύσεων
Για να κλείσει η ΕΡΤ πρέπει να προηγηθεί δημοψήφισμα, προκειμένου να εκφράσει τη γνώμη του ο λαός και συνειδητοποιήσουν όλοι τη συνταγματική υποχρέωση του κράτους να καλύπτει ραδιοφωνικά και τηλεοπτικά κάθε γωνιά της Ελληνικής επικράτειας και να ενημερώνει όλους τους Έλληνες όπου και αν βρίσκονται στη γη. Να μην μπορεί να κλείσει με πράξη νομοθετικού περιεχομένου, που ποτέ δεν επικυρώθηκε από τη βουλή. Πρακτικές αντίστοιχες του » Αποφασίζομεν και διατάσομεν …» που μας έφεραν αναμνήσεις μιας άλλης εποχής.
Διαφωνώ ως προς αυτή τη διάταξη. Δεν μπορεί μια προσωρινή κυβέρνηση να διαλύσει τον ραδιοτηλεοπτικό φορέα, θυμηθείτε τι έγινε με το μαύρο στην ΕΡΤ, το οποίο και καταδικάστηκε από την σημερινή κυβέρνηση. Θα πρότεινα είτε Δημοψήφισμα, είτε να υπάρχει αυξημένη κοινοβουλευτική πλειοψηφία (180 βουλευτές) για την διάλυση της ΕΡΤ.
ΕΦ ΟΣΟΝ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΜΑς ΝΑ ΡΩΤΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ: ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ
Τι σχέση έχει η ΕΡΤ και γενικότερα κάθε δημόσιο μέσο με το Νόμο περί Ανωνύμων Εταιρειών;Είναι λάθος ο τρόπος όπως μπαίνει η διάταξη
Η ρύθμιση, έτσι όπως τίθεται, είναι εσφαλμένη: Με την γενική αντικατάσταση του τελευταίου εδαφίου του άρθρου 48, ο Υπουργός Επικρατείας έχει έννομο συμφέρον για την λύση (οποιασδήποτε) ανώνυμης εταιρείας, δηλαδή και εταιρειών άσχετων με την ραδιοτηλεόραση.
Ορθότερο είναι να θεσπισθεί αυτοτελώς ειδική ρύθμιση για την λύση της ΕΡΤ.