1. Η διεξαγωγή της δημοπρασίας γίνεται μέσω διαδικασίας πολλαπλών γύρων με αυξανόμενο τίμημα επί της, σύμφωνα με το άρθρο 2 παρ. 5 , καθοριζόμενης τιμής εκκίνησης . Η διεξαγωγή της δημοπρασίας αρχίζει από την ημερομηνία εκκίνησής της και ολοκληρώνεται την ημερομηνία ανακήρυξης των υπερθεματιστών αδειούχων. Η διάρκεια του κάθε γύρου , ο καθορισμός της προσαύξησης της τιμής προσφοράς ανά γύρο, οι υποχρεώσεις των συμμετεχόντων, ο τρόπος υποβολής των προσφορών από τους συμμετέχοντες, η ανακήρυξη των υπερθεματιστών, ο τρόπος καταβολής του τιμήματος και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για τη διεξαγωγή της καθορίζονται από την προκήρυξη του Ε.Σ.Ρ.
2. Πριν την ανακήρυξη των υπερθεματιστών για κάθε δημοπρατούμενη άδεια διεξάγεται από το Ε.Σ.Ρ., ως προς την υψηλότερη υποβληθείσα προσφορά, έλεγχος της προέλευσης και του τρόπου απόκτησης των οικονομικών μέσων που θα διαθέσει ο υποψήφιος για την καταβολή της. Ο έλεγχος διενεργείται με βάση τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στο φάκελο που ήδη έχει καταθέσει ο υποψήφιος με την αίτησή του. Σε περίπτωση που το Ε.Σ.Ρ. κρίνει ότι από τα στοιχεία αυτά δεν δικαιολογείται ο τρόπος απόκτησης των οικονομικών μέσων του υποψηφίου, υποχρεούται να ζητήσει από τον υποψήφιο πρόσθετα δικαιολογητικά. Με την προκήρυξη καθορίζεται κάθε σχετική λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου, καθώς και ο χρόνος ολοκλήρωσης του ως άνω ελέγχου, ο οποίος δεν μπορεί να υπερβεί τις τριάντα (30) ημέρες από την υποβολή της προσφοράς. Σε περίπτωση που δεν δικαιολογείται η υποβληθείσα οικονομική προσφορά, ο ως άνω υποψήφιος δεν ανακηρύσσεται υπερθεματιστής και τη θέση του λαμβάνει ο επόμενος πλειοδότης, κατόπιν του προβλεπόμενου ελέγχου του προηγούμενου εδαφίου.
3. Το τίμημα καταβάλλεται από τον υπερθεματιστή με τραπεζική επιταγή που εκδίδεται σε διαταγή του Ελληνικού Δημοσίου μέσα στην προθεσμία που θα ορίσει η προκήρυξη και η οποία δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερη των δεκαπέντε (15) ημερών από την ανακήρυξή του. Σε περίπτωση που ο υπερθεματιστής δεν καταβάλει το τίμημα εντός της οριζόμενης προθεσμίας, εκπίπτει, και τη θέση του λαμβάνει ο επόμενος πλειοδότης.
4. Μετά τη λήξη της διαδικασίας ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα του Ε.Σ.Ρ. οι υπερθεματιστές στην κάθε δημοπρασία ανά κατηγορία εμβέλειας, προγράμματος και περιεχομένου, στους οποίους χορηγείται η αντίστοιχη άδεια.
5. Η μη υποβολή καμίας υποψηφιότητας ή μη προεπιλογή καμίας υποψηφιότητας για τη συμμετοχή σε κάθε δημοπρασία ή η υποβολή λιγότερων υποψηφιοτήτων σε σχέση με τις προκηρυσσόμενες άδειες συνεπάγεται την εν όλω ή εν μέρει ματαίωση της αντίστοιχης διαδικασίας αδειοδότησης από το Ε.Σ.Ρ. για τις συγκεκριμένες άδειες και την επαναπροκήρυξή τους στο ίδιο ή άλλο είδος προγράμματος (ενημερωτικό ή μη) και στο ίδιο ή άλλο θεματικό περιεχόμενο. Σε κάθε περίπτωση το Ε.Σ.Ρ. μπορεί να ματαιώσει τη διαγωνιστική διαδικασία αναφέροντας τους λόγους ματαίωσης, χωρίς καμία απαίτηση των υποψηφίων.
6. Οι υποψήφιοι δεν δικαιούνται αποζημίωσης για δαπάνες σχετικές με τη σύνταξη και υποβολή των στοιχείων που απαιτούνται για τη συμμετοχή τους σε κάθε στάδιο της διαδικασίας αδειοδότησης.
Οι αδειοδοτήσεις σταθμών των οποίων το περιεχόμενο θα αφορά αποκλειστικά τις ΤΗΛΕΠΩΛΗΣΕΙΣ να ενταχθούν σε ειδικό καθεστώς με υψηλότερο το ποσό εκκίνησης, δεδομένου ότι, στις περιπτώσεις αυτές, δεν υφίσταται κόστος των Ρ/Τ Σταθμών για την παραγωγή προγράμματος παρά μόνο για την λειτουργία τους.
Ο πελάτης είναι εκείνος ο οποίος αναλαμβάνει τα κόστη παραγωγής για την προβολή των προϊόντων του.
Ο αριθμός αδειών για λειτουργία σταθμών του τύπου «ShopTV» να είναι συγκεκριμένος βάσει της δυναμικής που έχουν διαμορφώσει οι παρούσες συνθήκες στην διαφημιστική αγορά.
Ωστόσο και προκειμένου να μην αποδυναμωθούν διαφημιστικά οι μη «ShopTV» σταθμοί, να μην επιτρέπεται στους σταθμούς αυτού του τύπου η μετάδοση εμβόλιμων και μικρής διάρκειας διαφημιστικών μηνυμάτων.
Θα πρέπει να υπολογιστεί και να καταβληθεί η ορισμένα παλαιότερα πριν τα ΔΛΠ φήμη και πελατεία που έχουν σωρευσει ως σημαντικό περιουσιακό τους στοιχείο τα κανάλια που υπάρχουν και για το οποιο σε περιπτωση πώλησης τους θα λάμβαναν ενα υψηλό premiunm
Για την διεξαγωγή της δημοπρασίας, το ΕΣΡ μπορεί να στηριχθεί στην τεχνογνωσία της ΕΕΤΤ (τα στελέχη της οποίας προσέβαλε με αήθη τρόπο κατ’εξακολούθησιν ο νυν αν.υπουργός ΥΜΔ χωρίς να ζητήσει συγγνώμη όπως ζητήθηκε με σχετική εξώδικη πρόσκληση κατά του προϊσταμένου του υπουργού Ανάπτυξης από 27/5/2015)
Δηλαδή σε κάθε περιφέρεια οι άδειες θα είναι λιγότερες από όσα καναλια λειτουργούν σήμερα; Δηλαδή να απολυθεί κόσμος,να χάσουν προμηθευτές χρήματα αλλά και το κράτος φόρους; Ποιο το ποσό εκκίνησης και γιατί να μη θεσπιστεί ένα ποσό που όποιος μπορεί να το πληρώσει να συνεχίσει να εκπέμπει; Πουθενά λόγος για ίση μεταχείριση σε κρατική διαφήμιση. Πουθενά λόγος για είσπραξη προβολής κομμάτων ή συνδυασμών όπως στα εθνικής εμβέλειας σε εκλογικές διαδικασίες. Αυτό δεν είναι τίμιο. Πάλι τα περιφερειακά φτωχός συγγενής της Αθήνας;