Αντικείμενο του παρόντος νόμου αποτελούν: α) η τροποποίηση του Αστικού Κώδικα, προκειμένου να αναγνωρισθεί η δυνατότητα σύναψης γάμου από πρόσωπα του ιδίου φύλου, β) οι αναγκαίες παρεμβάσεις στην εργατική νομοθεσία για την προστασία των ομοφύλων συζύγων και γονέων, γ) η διεύρυνση της προστασίας από διακρίσεις και δ) η ειδικότερη ρύθμιση σχέσεων με στοιχεία αλλοδαπότητας.
Απαράδεκτο
ΔΙΑΦΩΝΩ
ΟΧΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ!!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!
ΝΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΤΕΙ.
Διαφωνώ κάθετα! Γάμος είναι η συζυγία άνδρα και γυναίκα. Δεν μπορούμε με έναν νόμο να αλλάξουμε τη φύση, τη βιολογία των ανθρώπων. Οι κοινωνικές συνέπειες, αν ψηφιστεί αυτό το νομοσχέδιο, θα είναι ολέθριες. Ας σεβαστούμε τουλάχιστον τη φύση, αν δε θέλουμε να σεβαστούμε τις πατροπαράδοτες αξίες μας.
Το παρόν Νομοσχέδιο θα πρέπει να συμπληρωθεί με τα κάτωθι:
1) Παροχή δυνατότητας τέλεσης γάμου και ταυτόχρονη αναγνώριση τεκμηρίου γονεϊκότητας όπως ισχύει στα ετερόφυλα. Ίδρυση συνεπώς συγγένειας ένεκα γάμου ανεξαρτήτους του φύλου των προσώπων και επέκταση της ρύθμισης αυτής και στο πλαίσιο του συμφώνου συμβίωσης.
2) Επέκταση της δυνατότητας εκούσιας αναγνώρισης τέκνων, για τα εκτός γάμου τέκνα, και για τα ΛΟΑΤΚΙ πρόσωπα όπως πχ. μέσω της συμβολαιογραφικής δήλωσης συναίνεσης κατά τη διαδικασίας της ΙΥΑ η οποία θα δημιουργεί αμάχητο τεκμήριο γονεϊκότητας για τα συμμετέχοντα πρόσωπα.
Πρακτικά δηλαδή η ίδρυση της συγγένειας να γίνεται με ίδιο τρόπο όπως στα ετερόφυλα ζευγάρια. Φαίνεται νομικά ανεξήγητο το γιατί επιλέγει η κυβέρνηση τη ρύθμιση των σχέσεων μεν αλλά σε αρκετά χαμηλότερο επίπεδο παροχής προστασίας για τα ΛΟΑΤΚΙ πρόσωπα. Είναι σα να έχει ως πρώτο μέλημα την προστασία των υπαρχόντων σχέσεων παραβλέποντας το γεγονός ότι τα λοατκι πρόσωπα θα εξακολουθήσουν να σχετίζονται και να δημιουργούν οικογενειακούς σχηματισμούς και στο μέλλον.
3) Συμπλήρωση του νομοσχεδίου με διατάξεις που να αφορούν την ΙΥΑ (εξωσωματική και παρενθεσία) ώστε να παρέχουν ρητή αναφορά στο δικαίωμα συμμετοχής των ΛΟΑΤΚΙ προσώπων είτε τελούν εντός είτε εκτός γάμου.
4) Συμπλήρωση διατάξεων για τη διόρθωση των ληξιαρχικών εγγραφών των τρανσ ατόμων, έτσι ώστε αν το τρανσ πρόσωπο που διόρθωσε το καταχωρισμένο φύλο του, έχει παιδιά, (ανεξαρτήτως του τρόπου απόκτησης αυτών) να μεταβάλλονται στα στοιχεία της ληξιαρχικής πράξης γέννησης των παιδιών του αναφορικά με την καταχώριση του φύλου του τρανσ γονέα καθώς και του μικρού ονόματος και του προσαρμοσμένου επίθετου της/του γονέα
5) Συμπλήρωση διατάξεων προκειμένου για την δυνατότητα δικαστικής αναγνώρισης του γονεϊκού ρόλου (συγγένειας) ΛΟΑΤΚΙ προσώπων (μη βιολογικών) που τελούν σε διάσταση κατά την δημοσίευση του παρόντος και συνεπώς δεν υφίσταται για εκείνα ου=ύτε η δυνατότητα εκούσιας αναγνώρισης των τέκνων τους, αλλά ούτε και η υπαγωγή στη διαδικασία της τεκνοθεσίας.
Αναφέρεται στο άρθρο αλλά και σε όλο τον νόμο ο όρος «ομόφυλα».
Εστιάζω στην παντελώς εσφαλμένη χρήση του όρου «ομοφύλων».
«Ομόφυλος», κατά κυριολεξία, είναι εκείνος που ανήκει στην ίδια φυλή με κάποιον άλλον. Όχι αυτός που έχει το ίδιο φύλο. Άλλο πράγμα η «φυλή» και άλλο το «φύλο».
Συνώνυμα του ομόφυλου είναι ο «ομοεθνής», ο «ομογενής». Αντίθετα του ομόφυλου είναι ο «αλλόφυλος», ο «αλλογενής», ο «αλλοδαπός», μεταφορικά ο «ξένος» (βλ. Ἀντιλεξικόν ἤ Ονομαστικόν τῆς Νεοελληνικῆς Γλώσσης, ἐπιμ. Θ. Βοσταντζόγλου, β΄ ἔκδ., Ἀθῆναι 1990, σ. 93).
Με αυτή την έννοια, ο όρος χρησιμοποιείται στην Ευχές της Γονυκλισίας της Πεντηκοστής «… καί ἀνάπαυσον πάντας τούς πατέρας ἑκάστου καί μητέρας καί ἀδελφούς καί ἀδελφάς καί τέκνα καί εἴ τι ἄλλον ὁμογενές καί ὁμόφυλον, καί πάσας τάς προαναπαυσαμένας ψυχάς …» (β΄ευχή της γ΄ γονυκλισίας).
Με την ίδια λογική συναντούμε και άλλους όρους με πρώτο συνθετικό το «ομο»: ομόβουλος ή ομόθυμος ή ομόφρων, ομοειδής, ομόγλωσσος, ομόθρησκος η ομόδοξος, ομοδίαιτος ή ομόσιτος, ομοδύναμος, ομόδρομος, ομόζυγος ή ομόσκηνος, ομόθρονος, ομόλογος ή ομότιμος, ομόρρυθμος ή ομότροπος, ομόσπονδος κ.ο.κ. (βλ. Ἀντιλεξικόν ἤ Ὀνομαστικόν, ό.π., σ. 990).
Εντελώς άλλη σημασία έχει ο όρος «ομοφυλόφιλος»: αυτός που αισθάνεται παρά φύσιν γενετήσια έλξη προς άτομα του ίδιου φύλου (βλ. Ἀντιλεξικόν ἤ Ὀνομαστικόν, ό.π., σ. 281).
Συμφωνώ με το Νομοσχέδιο, το οποίο είναι μία καλή αρχή για ίσα δικαιώματα σε όλους, όλες, όλα. Τα Ανθρώπινα δικαιώματα δεν είναι προς διαπραγμάτευση, είναι αυτονόητα. Το Σύνταγμα της χώρας μας ορίζει ισονομία για όλους τους πολίτες. Μπράβο στην κυβέρνηση που φέρνει αυτό το νομοσχέδιο, που είναι στη σωστή κατεύθυνση για την άρση αδικιών απέναντι σε συνανθρώπους μας.
Διαφωνώ με το γάμο των ομοφυλόφιλων.
Το Σύμφωνο Συμβίωσης είναι αρκετό!
Η αγάπη προς κάθε εν ζωή ον είναι αυτονόητη.
Και αναφέρεται κ ως ατομικό δικαίωμα , αλλά δυστυχώς η έννοια αυτή κ στο πλαίσιο του όποιου πολιτικού συστήματος , δυστυχώς χάνεται κατά το δοκούν και κατά ερμηνεία .
ΔΕΝ συμφωνώ με τις εξαγγελίες του νομοσχεδίου.
Τρέφει το πάθος ανθρώπων που αντιτίθενται στο κατά φύσιν.
Εμπορευματοποιεί τη οποία γυναίκα είναι σε θέση να τεκνοποιήσει προς όφελος της τεκνοθεσίας.
Προωθεί το παιδί σε προϊόν επιδιώξεων και την όλη κοινωνία σε ένα πείραμα με μελλοντικές μη εναρμονισμένες παραδοσιακές σχέσεις καθώς και τον αυθαίρετο αυτό ορισμό του ατόμου ανεξαρτήτως πραγματικής βιολογικής υπόστασης.
Μεταλλάσει το γάμο σε μια ευρεία έννοια πέραν της ήδη ορισμένης χριστοκεντρικής αλλά και νομικά/συνταγματικά ορισμένης .
Εν κατακλείδι, επαναλαμβάνω την αντίθεση μου.
ΔΙΑΦΩΝΩ. ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΟΣ.
«Η χριστιανική παραδοσιακή οικογένεια αποτελείται από πατέρα, μητέρα και παιδιά»
Διαφωνώ κάθετα! Γιατί δεν λαμβάνετε υπόψη σας τη γνώμη της πλειοψηφίας;
Το νομοσχέδιο αυτό εναρμονίζει την Ελλάδα με τα ελεύθερα κράτη της Δύσης!