Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ | 25 Νοεμβρίου 2009, 14:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Έχουμε ήδη υποστεί την αδικία της κατάργησης της επετηρίδας που μας πέταξε έξω τη στιγμή ακριβώς που θα διοριζόμασταν .Η δημόσια εκπαίδευση μας έχει ήδη χρησιμοποιήσει όσες φορές μας χρειάστηκε ως αναπληρωτές και ωρομίσθιους καθηγητές , έχουμε ήδη διδάξει και αξιολογήσει μαθητές μέσα στις σχολικές αίθουσες του δημόσιου σχολείου. Με ποιο σκεπτικό θα υποβληθούμε είκοσι χρόνια μετά στην ιεροεξεταστική διαδικασία του ΑΣΕΠ που ο διαγωνισμός του για τους εκπαιδευτικούς μόνο ακύρωση του πτυχίου και της παιδαγωγικής τους κατάρτισης σημαίνει.Είναι ένας διαγωνισμός ντροπής που προσβάλλει και εμάς και τους πανεπιστημιακούς καθηγητές μας οι οποίοι μας έχουν ήδη κρίνει ως άξιους και παιδαγωγικά κατηρτισμένους. Το να επιμένετε να στέλνετε ανθρώπους 40-45 ετών που έχουν δώσει ήδη τα διαπιστευτήριά τους στις σχολικές αίθουσες , πίσω στα θρανία των εξεταζομένων και με θέματα μάλιστα που έχουν ως στόχο τον αφανισμό μας , το πέρασμά μας από τα μεγαλοφροντιστήρια του ΑΣΕΠ , την οικονομική και ψυχική μας εξουθένωση δείχνει ότι μόνο το καλό του μαθητή και της δημόσιας εκπαίδευσης δεν επιδιώκετε για άλλη μια φορά. Με αυτό το σκεπτικό ας περάσουν από την ιερά εξέταση του ΑΣΕΠ και όλοι οι ενεργοί εκπαιδευτικοί που βρίσκονται αυτή τη στιγμή μέσα στα δημόσια σχολεία. Γιατί κι εμείς όταν διαλέγαμε επάγγελμα είκοσι χρόνια πριν , κάναμε την επιλογή μας με βάση τα τότε δεδομένα . Μιλάμε λοιπόν για ένα κράτος που μας εξαπάτησε και συνεχίζει να μας εξαπατά με το χειρότερο τρόπο, που παίζει με τις ζωές και την οικογενειακή μας γαλήνη , που μας χρησιμοποιεί κατά το δοκούν όταν μας χρειάζεται και μετά μας ξεχνάει. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ . Η πίκρα μας έχει από καιρό μετατραπεί σε οργή . Η αδικία , η αναλγησία , η ανοησία και η επιπολαιότητα έχουν κι αυτά ΟΡΙΑ. Οι εκάστοτε υπουργοί παιδείας, που αλλάζουν κάθε τόσο με ιλλιγγιώδεις ρυθμούς (γιατί άραγε;) έχουν ξεπεράσει ήδη προ πολλού αυτά τα όρια. Κυρία Διαμαντοπούλου πάψτε να τους συναγωνίζεστε. Δείτε το παράλογο του πράγματος .Θεσπίστε ειδικές ρυθμίσεις για τους ανθρώπους που ταλαιπωρούνται τόσα χρόνια πριν και μετά την κατάργηση της επετηρίδας προσπαθώντας μάταια να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους. Υπάρχουν πολλοί πραγματικά αξιοκρατικοί αλλά και κοινωνικά δίκαιοι και λογικοί τρόποι να κριθεί ο άξιος και έτοιμος να μπει στην τάξη εκπαιδευτικός. Και μη μου πείτε ότι ένας τρίωρος γραπτός ,στημένος ως προς τα θέματα , μεροληπτικός ως προς ορισμένες ηλικίες ΄,διαγωνισμός είναι το καλύτερο που μπορείτε να σκεφτείτε !!! Έχουμε πάρει πτυχία Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων ,έχουμε κάποιους βαθμούς πτυχίων , έχουμε διδακτική εμπειρία , έχουμε παιδαγωγική κατάρτιση , έχουμε ήδη προαγάγει ,κρίνει ,διδάξει , αξιολογήσει μαθητές , έχουμε πτυχία ξένων γλωσσών ή και πληροφορικής,έχουμε οικογένειες και παιδιά ήδη στο γυμνάσιο ή και στο λύκειο..... Τίποτε από όλα αυτά δεν΄είναι αρκετό για να κριθούμε και είναι μόνο ένας διαγωνισμός ;