Αρχική Σύστημα Αποσπάσεων και Μεταθέσεων7. Συμφωνείτε ότι πρέπει να μοριοδοτηθούν τα κριτήρια για τις μεταθέσεις στα ΣΜΕΑΕ, τα ΚΕΔΔΥ, τα μουσικά σχολεία κλπ; Αν ναι, πώς κρίνετε την προτεινόμενη αριθμητική αποτίμησή τους;Σχόλιο του χρήστη ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ | 2 Μαΐου 2011, 18:29
Στην προταση σας αντιμετωπιζετε τους μεταπτυχιακους τιτλους (μαστερ-διδακτορικο) ως τιτλους που οδηγουν σε επαγγελματικα προσοντα. 1) Με ποιο σκεπτικο οι διαφοροι τιτλοι όπως διδακτορικο,μαστερ,εκπαιδευσεις ,μετεκπαιδευσεις,σεμιναρια,κλπ………κλπ….αντιμετωπιζονται ως επαγγελματικοι τιτλοι όταν το προσοντολογιο διεπει την αρχη ότι τα κατά περιπτωση κλαδου η ειδικοτητας απαιτουμενα προσοντα για διορισμο κλπ συνδεονται με τους αντιστοίχους τιτλους σπουδων που παρεχει το εκπαιδευτικο συστημα της χωρας μας κατά βαθμιδα εκπαιδευσης (ΠΕ,ΤΕ,ΔΕ,ΥΕ) ? 2) Γιατι στην προταση σας τοποθετειτε τους αποφοιτους των παιδαγωγικων τμηματων ειδικης αγωγης που εχουν βασικο τιτλο σπουδων ιεραρχικα χαμηλοτερα από τους αποφοιτους που δεν εχουν τον ιδιο βασικο τιτλο σπουδων παρα διαφορους μεταπτυχιακους τιτλους που όπως ανεφερα παραπανω συμφωνα με το προσοντολογιο δεν οδηγουν σε επαγγελματικα προσοντα ? Αν δεν φτανει ένα τετοιο πανεπιστημιακο τμημα που να εκπαιδευει πραγματικους επιστημονες στην ειδικη αγωγη ας δημιουργηθουν και αλλα τετοια τμηματα εφ οσον κατά την γνωμη σας οι αναγκες είναι μεγαλες για την καλυψη ολων των κενων και να μην αντιμετωπίζονται οι μαθητες αυτοι ως δευτερης κατηγοριας ατομα. Επομενως το εκπαιδευτικο συστημα της χωρας εχει και λειτουργει πανεπιστημιακο τμημα και το υπουργειο, να σταματησει και να κοψει,τον ομφαλιο λωρο καποιον συντεχνιων και να σταματησει ο καθενας να ανακηρύσσει τον εαυτό του σε βεδικό παιδαγωγό χωρίς να διαθέτει τα τυπικά προσόντα, δηλαδή , το πτυχίο που δίνει το κάθε ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜ ΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ Κατά συνεπεία για την κάλυψη θέσεων είτε με μεταθέσεις είτε με αποσπάσεις τα απαιτούμενα προσόντα συνδέονται με το αντίστοιχο πτυχίο η δίπλωμα η απολυτήριος τίτλος σχολών της ημεδαπής ,η ισοτιμος,αντιστοιχης ειδικοτητας,σχολων της αλλοδαπης(ΔΟΑ/Φ.13/26502/27-12-2005) 3) Για να μην γινονται ξανα νομοθετικες ρυθμισεις θα πρεπει να προταθουν τα κατωθι α)Δικαιωμα μεταθεσης ,απόσπασης σε ολους τους τυπους-κατηγοριες σχολικων μοναδων ΕΑΕ εχουν για την πρωτοβαθμια οι Δασκαλοι και Νηπιαγωγοι Ειδικης Αγωγης κλαδων ΠΕ 71 και ΠΕ 61 το ιδιο και στην δευτεροβαθμια εκπαιδευση ΕΕΕΚ για τους ΠΕ 71 β)Εφ οσον δεν καλυφθουν τα κενα να προσλαβανονται αναπληρωτες από <> πινακες αναπληρωτων ειδικης αγωγης με βαση τον κλαδο ΠΕ 61 και ΠΕ 71 και όχι όπως γινετε σημερα με την ανοχη της ηγεσιας του υπουργειου να είναι εγγεγραμμενοι και οι της γενικης εκπαιδευσης <> Οι συγκεκριμενοι εκπαιδευτικοι να μπουν σε άλλο πινακα με κλαδο ΠΕ χχ.50 γ)Εφ οσον εξαντληθουν οι ανωτερω πινακες να γινονται μονο αποσπασεις από την γενικη εκπαιδευση διοτι δεν είναι ανεργοι σε σχεση με την (β) κατηγορια με τα προσοντα που λεει ο νομος 3699/2008 δ)Αν συνεχιζουν να υπαρχουν κενα ,από ξεχωριστο πινακα αναπληρωτων κλαδων ΠΕ χχ.50 για την ΕΑΕ και να μην είναι διπλοεγγεγραμμενοι. Να επιλεξουν τον ένα πινακα αναπληρωτων Το ιδιο και για την δευτεροβαθμια εκπαιδευση Αποστολος Παπανικολαου