Συμφωνα με το ισχυον θεσμικο πλαισιο:
1)Οι νεοδιοριζόμενοι εκπαιδευτικοί δεν κατοχυρωνουν κανενα δικαιωμα μεταθεσης,αλλα ειναι υποχρεωμενοι να παραμεινουν επι τρια συνεχη ετη στην περιοχη διορισμου τους.
Συμφωνα με το νεο προς διαβουλευση προτεινομενο θεσμικο πλαισιο:
1)Οι νεοδιοριζομενοι εξακολουθουν να μην εχουν κανενα δικαιωμα μεταθεσης, οταν ταυτοχρονα ΔΟΕ και ΟΛΜΕ απο κοινου εχουν ηδη επισημανει την κατηγορηματικη αντιθεση τους περι τουτου.
2)Οι νεοδιοριζομενοι εξακολουθουν να ειναι υποχρεωμενοι να παραμενουν επι τρια συνεχη ετη στην περιοχη διορισμου τους,χωρις καν να τους δυναται η δυνατοτητα να αιτηθουν μεταθεσης ασχετως αν μπορουν ή δεν μπορουν τελικα να μετατεθουν βασει των μοριων που συγκεντρωνουν.
3)Οι νεοδιοριζομενοι δεν εχουν κανενα δικαιωμα αποσπασης.
Απο τη δικη μου οπτικη γωνια, νομιζω πως σκοπιμο ειναι να αποφευχθει καθε "τιμωρητικη" ή μεροληπτικη διαθεση σε βαρος των νεοδιοριζομενων, γιατι ειλικρινα αυτο διαφαινεται απο τις μεχρι τωρα διαταξεις.Αναρρωτιεται κανεις αν οι νεοδιοριζομενοι ειναι τελικα εκεινοι οι οποιοι ειναι υπαιτιοι για τα τρωτα της εκπαιδευσης.Ομως, τα καλυτερα δυνατα αποτελεσματα θα επελθουν αποκλειστικα και μονο με την παροχη κινητρων, οπως συμβαινει και στην μαθησιακη διαδικασια. Τα κινητρα, οπως υψηλη μοριοδοτηση για παραδειγμα για παραμονη του εκπαιδευτικου για 2 ετη ή για 3 ετη στην ιδια περιοχη και ακομη περισσοτερα μορια για καποιον που θα επιθυμει να παραμεινει στο ιδιο σχολειο (παιδαγωγικα πιο ορθο), ειναι εκεινα που θα οδηγησουν στην παροχη υψηλης ποιοτητας εκπαιδευτικου εργου! Αντιθετα, εαν δεν δινονται κινητρα και συνεχιστει αυτου του ειδους η "απαγορευση" θεσπιζοντας "τιμωρητικες" διαταξεις,τοτε οι νεοδιοριζομενοι εκπαιδευτικοι(που δειχνουν ισως και τη μεγαλυτερη διαθεση να προσφερουν σε συγκριση με "παλαιοτερους" συναδελφους) δεν αποκλειεται να καταλαγιασουν αυτο το παθος τους για παροχη ουσιαστικης εκπαιδευσης στους μαθητες.
Ανακεφαλαιωνοντας, ειναι κατανοητο πως και οι νεοδιοριζομενοι αλλα και οι υπολοιποι εκπαιδευτικοι εχουν τις ιδιες υποχρεωσεις αλλα και τα ιδια δικαιωματα. Το να αποκλειστουν και παλι οι νεοδιοριζομενοι εκπαιδευτικοι ομως απο τη διαδικασια των αποσπασεων εκτος του οτι προκαλει θυμο και οργη στους ιδιους και τις οικογενειες τους, δεν θα επιφερει καποιο θετικο αποτελεσμα.Αντιθετως, οπως προαναφερθηκε, σε καθε περιπτωση καλα ειναι να παρεχονται κινητρα και οχι να επιβαλλονται μετρα, τα οποια ειναι κι εκεινα που αμβλυνουν την φαντασια του εκπαιδευτικου τελικα,κατι πολυ σημαντικο στην εκπαιδευση!
Συμφωνα με το ισχυον θεσμικο πλαισιο: 1)Οι νεοδιοριζόμενοι εκπαιδευτικοί δεν κατοχυρωνουν κανενα δικαιωμα μεταθεσης,αλλα ειναι υποχρεωμενοι να παραμεινουν επι τρια συνεχη ετη στην περιοχη διορισμου τους. Συμφωνα με το νεο προς διαβουλευση προτεινομενο θεσμικο πλαισιο: 1)Οι νεοδιοριζομενοι εξακολουθουν να μην εχουν κανενα δικαιωμα μεταθεσης, οταν ταυτοχρονα ΔΟΕ και ΟΛΜΕ απο κοινου εχουν ηδη επισημανει την κατηγορηματικη αντιθεση τους περι τουτου. 2)Οι νεοδιοριζομενοι εξακολουθουν να ειναι υποχρεωμενοι να παραμενουν επι τρια συνεχη ετη στην περιοχη διορισμου τους,χωρις καν να τους δυναται η δυνατοτητα να αιτηθουν μεταθεσης ασχετως αν μπορουν ή δεν μπορουν τελικα να μετατεθουν βασει των μοριων που συγκεντρωνουν. 3)Οι νεοδιοριζομενοι δεν εχουν κανενα δικαιωμα αποσπασης. Απο τη δικη μου οπτικη γωνια, νομιζω πως σκοπιμο ειναι να αποφευχθει καθε "τιμωρητικη" ή μεροληπτικη διαθεση σε βαρος των νεοδιοριζομενων, γιατι ειλικρινα αυτο διαφαινεται απο τις μεχρι τωρα διαταξεις.Αναρρωτιεται κανεις αν οι νεοδιοριζομενοι ειναι τελικα εκεινοι οι οποιοι ειναι υπαιτιοι για τα τρωτα της εκπαιδευσης.Ομως, τα καλυτερα δυνατα αποτελεσματα θα επελθουν αποκλειστικα και μονο με την παροχη κινητρων, οπως συμβαινει και στην μαθησιακη διαδικασια. Τα κινητρα, οπως υψηλη μοριοδοτηση για παραδειγμα για παραμονη του εκπαιδευτικου για 2 ετη ή για 3 ετη στην ιδια περιοχη και ακομη περισσοτερα μορια για καποιον που θα επιθυμει να παραμεινει στο ιδιο σχολειο (παιδαγωγικα πιο ορθο), ειναι εκεινα που θα οδηγησουν στην παροχη υψηλης ποιοτητας εκπαιδευτικου εργου! Αντιθετα, εαν δεν δινονται κινητρα και συνεχιστει αυτου του ειδους η "απαγορευση" θεσπιζοντας "τιμωρητικες" διαταξεις,τοτε οι νεοδιοριζομενοι εκπαιδευτικοι(που δειχνουν ισως και τη μεγαλυτερη διαθεση να προσφερουν σε συγκριση με "παλαιοτερους" συναδελφους) δεν αποκλειεται να καταλαγιασουν αυτο το παθος τους για παροχη ουσιαστικης εκπαιδευσης στους μαθητες. Ανακεφαλαιωνοντας, ειναι κατανοητο πως και οι νεοδιοριζομενοι αλλα και οι υπολοιποι εκπαιδευτικοι εχουν τις ιδιες υποχρεωσεις αλλα και τα ιδια δικαιωματα. Το να αποκλειστουν και παλι οι νεοδιοριζομενοι εκπαιδευτικοι ομως απο τη διαδικασια των αποσπασεων εκτος του οτι προκαλει θυμο και οργη στους ιδιους και τις οικογενειες τους, δεν θα επιφερει καποιο θετικο αποτελεσμα.Αντιθετως, οπως προαναφερθηκε, σε καθε περιπτωση καλα ειναι να παρεχονται κινητρα και οχι να επιβαλλονται μετρα, τα οποια ειναι κι εκεινα που αμβλυνουν την φαντασια του εκπαιδευτικου τελικα,κατι πολυ σημαντικο στην εκπαιδευση!