1.) Ο τουλάχιστον τριπλασιασμός του χρόνου παραμονής των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στον τόπο του πρώτου διορισμού τους είναι κατάφορα άδικος, παράλογα σκληρός και ιδιαίτερα αδιάφορος για τον δάσκαλο και τον μαθητή.
• Κατάφορα άδικος διότι δεν ανακοινώθηκε έγκαιρα ώστε ο εκπαιδευτικός να έχει το χρόνο να κρίνει αν, με αυτές τις συνθήκες θα ήθελε να διοριστεί ή όχι. Έτσι άλλος έφυγε από την ιδιωτική εκπαίδευση, άλλος από την φροντιστηριακή ή άλλη δραστηριότητα διότι γνώριζε ότι μετά από ένα χρόνο θα μπορούσε να ζητούσε μετάθεση. Όταν όμως ανακοινώθηκε ο τριπλασιασμός του χρόνου παραμονής ήταν ήδη αργά για να αλλάξει άποψη. Όμως το υπουργείο παιδείας της χώρας μας δε θέλει τον εκπαιδευτικό ευχαριστημένο και χαρούμενο με το διορισμό του ώστε να αφοσιωθεί στο εκπαιδευτικό του έργο;
• Παράλογα σκληρό διότι ο καθηγητής είναι άνθρωπος και μάλιστα Έλληνας που την οικογένεια του την έχει πάνω όλα. Πως μπορεί να εγκαταλείψει τα παιδιά του για τρία χρόνια; Οικονομικά τι θα γίνει; Πως θα συντηρηθούν δύο σπίτια ;
• Ιδιαίτερα αδιάφορος για τον δάσκαλο και τον μαθητή διότι ο δάσκαλος με τόσα οικονομικά και οικογενειακά προβλήματα δεν έχει μυαλό για μάθημα… Τέλος ποιο εκπαιδευτικό σκοπό εξυπηρετεί η τριετία, αφού ο καθηγητής είναι περιπλανώμενος από σχολείο σε σχολείο ανάλογα με τις ανάγκες ;
2.) Η συνυπηρέτηση των συζύγων είναι εξόφθαλμα αναγκαία και για τους δημόσιους και για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους.
3.) Θέλει ερώτημα αν η νέα μητέρα χρειάζεται στήριξη για το σπουδαίο έργο της ;
4.) Η πολύτεκνη οικογένεια πρέπει να αφεθεί στην τύχη; Το δημογραφικό πρόβλημα δεν μας απασχολεί;
1.) Ο τουλάχιστον τριπλασιασμός του χρόνου παραμονής των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στον τόπο του πρώτου διορισμού τους είναι κατάφορα άδικος, παράλογα σκληρός και ιδιαίτερα αδιάφορος για τον δάσκαλο και τον μαθητή. • Κατάφορα άδικος διότι δεν ανακοινώθηκε έγκαιρα ώστε ο εκπαιδευτικός να έχει το χρόνο να κρίνει αν, με αυτές τις συνθήκες θα ήθελε να διοριστεί ή όχι. Έτσι άλλος έφυγε από την ιδιωτική εκπαίδευση, άλλος από την φροντιστηριακή ή άλλη δραστηριότητα διότι γνώριζε ότι μετά από ένα χρόνο θα μπορούσε να ζητούσε μετάθεση. Όταν όμως ανακοινώθηκε ο τριπλασιασμός του χρόνου παραμονής ήταν ήδη αργά για να αλλάξει άποψη. Όμως το υπουργείο παιδείας της χώρας μας δε θέλει τον εκπαιδευτικό ευχαριστημένο και χαρούμενο με το διορισμό του ώστε να αφοσιωθεί στο εκπαιδευτικό του έργο; • Παράλογα σκληρό διότι ο καθηγητής είναι άνθρωπος και μάλιστα Έλληνας που την οικογένεια του την έχει πάνω όλα. Πως μπορεί να εγκαταλείψει τα παιδιά του για τρία χρόνια; Οικονομικά τι θα γίνει; Πως θα συντηρηθούν δύο σπίτια ; • Ιδιαίτερα αδιάφορος για τον δάσκαλο και τον μαθητή διότι ο δάσκαλος με τόσα οικονομικά και οικογενειακά προβλήματα δεν έχει μυαλό για μάθημα… Τέλος ποιο εκπαιδευτικό σκοπό εξυπηρετεί η τριετία, αφού ο καθηγητής είναι περιπλανώμενος από σχολείο σε σχολείο ανάλογα με τις ανάγκες ; 2.) Η συνυπηρέτηση των συζύγων είναι εξόφθαλμα αναγκαία και για τους δημόσιους και για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους. 3.) Θέλει ερώτημα αν η νέα μητέρα χρειάζεται στήριξη για το σπουδαίο έργο της ; 4.) Η πολύτεκνη οικογένεια πρέπει να αφεθεί στην τύχη; Το δημογραφικό πρόβλημα δεν μας απασχολεί;