Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ευδοκία | 26 Νοεμβρίου 2009, 23:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μεγαλύτερο λάθος που κάνετε όλοι εσείς, αν και υποτίθεται ότι είστε άνθρωποι μορφωμένοι και με επίπεδο που θα διδάξουν παιδιά και θα διαμορφώσουν το χαρακτήρα τους, είναι ότι αντί να ενωθείτε, έχετε βάλει στόχο άλλους συναδέλφους και πυροβολείτε. Δεν αντιλαμβάνεστε ότι έτσι εξυπηρετείτε τα συμφέροντα της εκάστοτε εξουσίας που βασίζεται στην πολιτική του “διαίρει και βασίλευε”! Η καραμέλα της ΠΔΣ που πιπιλάτε πολλοί από σας είναι τόσο ανόητη. Η προϋπηρεσία που μαζεύει κανείς (όντως συχνά με μέσο) αφορά μόνο ελάχιστες ειδικότητες και είναι τόσο μικρή που είναι σχεδόν ασήμαντη. Πως μπορείτε να μιλάτε για βισματικό Ενιαίο Πίνακα όταν τόσοι άνθρωποι δεν έχουν κάνει ποτέ ΠΔΣ μιας και δεν ανήκουν στις εν λόγω ειδικότητες (δηλαδή ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04) ή γιατί την έκαναν οι μόνιμοι, αλλά έτρεχαν για 7 ευρώ την ώρα; Η ταλαιπωρία τους, τα έξοδά τους για να “αγοράσουν” αυτήν την προϋπηρεσία, για να καλύψουν τις “ανάγκες της υπηρεσίας” δε μετράνε πουθενά; Όσο για τους αναπληρωτές και τις υπόνοιες ότι δεν προσλαμβάνονται αξιοκρατικά αυτό είναι μεγάλο λάθος. Εκτός ίσως από την περίπτωση της Σιβιτανιδείου, όπου όλοι σχεδόν μπαίνουν με μέσο και κακώς κατά τη γνώμη μου,μετράει τα τελευταία χρόνια η προϋπηρεσία τους, οι υπόλοιποι τρέχουν ανά την επικράτεια για να μαζέψουν προϋπηρεσία και είναι εύκολο σε όλους να δουν τα μόρια τους και την περιοχή πρόσληψής τους ανά πάσα στιγμή, κάτι που παλιότερα όταν οι αιτήσεις γίνονταν σε κάθε νομό αυτό δεν ήταν δυνατό. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν κάνει όνειρα, σχέδια και είχαν την ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα διορίζονταν, όχι για να κάθονται όπως κάποιοι διατείνονται, αλλά για να νιώσουν μια ασφάλεια σε αυτή τη ζωή με τις τόσες δυσκολίες που έχει. Μη βγάζετε την κακία σας επειδή εσείς μπορεί να μην έχετε δουλέψει μέχρι τώρα γιατί πολλές φορές επιλέξατε να βγάλετε περισσότερα χρήματα σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα ή γιατί δε θελήσατε να τραβολογάτε την οικογένειά σας από χωριό σε χωριό! Ο καθένας έχει το δικαίωμα να επιλέξει τον τρόπο με τον οποίο θα βγάλει το ψωμί του και θα ζήσει την οικογένειά του! Και βέβαια μην ξεχνάτε ότι παλαιότερα τα μόρια του ΑΣΕΠ δε μετρούσαν και δεν εντάσσονταν στον Ε.Π. Ξαφνικά αρκετοί εκπ/κοί που πέτυχαν στο διαγωνισμό (συγχαρητήρια βέβαια γι΄αυτό) βρέθηκαν μπροστά από ανθρώπους με προϋπηρεσία και πάλι τους έβγαλαν απ΄έξω. Πάλι αυτοί που έχουν μόνο προϋπηρεσία θα είναι οι αδικημένοι; Εξάλλου ποιος είναι αυτός που εγγυάται ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ αναδεικνύει και τους καταλληλότερους εκπ/κούς για να σταθούν στην τάξη; Και αν οι επιτυχόντες χρειαστεί να ξαναδώσουν, και αυτή τη φορά αποτύχουν, τι θα έχουν να πουν που δε θα μπορούν να διοριστούν; Τότε ο καθένας δε θα έχει το δικαίωμα να τους χαρακτηρίσει ως “άχρηστους” όπως αυτοί κάνουν σήμερα για αυτούς που δεν έχουν κάποια επιτυχία σε ΑΣΕΠ; Στην τελική, σκεφτήκατε ποτέ ότι κάποιος έχει το δικαίωμα να μην υποβάλλει τον εαυτό του σε αυτή την ψυχοφθόρα διαδικασία του διαγωνισμού από επιλογή, γιατί ίσως θεωρεί πως όλο αυτό στην ουσία απαξιώνει τις σπουδές και το πτυχίο του; Σκεφτείτε καλά τη στάση σας και συλλογιστείτε πως θα συμπεριφερόσασταν εσείς στη θέση των “αντιπάλων”. Μια ήδη διορισμένη εκπαιδευτικός της Β/θμιας Επκ/σης, που καθώς δεν επηρεάζεται άμεσα από τις νέες εξαγγελίες για τον τρόπο πρόσληψης, ίσως μπορεί να δει τα πράγματα πιο αντικειμενικά.