Η στοχοθεσία και αξιολόγηση τείνουν να γίνουν ή είναι ήδη γεγονός σε πολλές δραστηριοτητες ώς απαραίτητες προϋποθέσεις. Παρ' ότι δέν είμαι αρνητικός, έχω δύο επιφυλάξεις: α) Ο χώρος της παιδείας δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι στον ίδιο παρονομαστή με οποινδήποτε άλλο χώρο. β)Για να είναι αξιόπιστη και αποδεκτή μια αξιολόγηση προϋποθέτει κάτι πολύ ουσιαστικό καιθεμελιώδες: ένα αξιόπιστο κράτος που δέν υπάρχει αυτή τη στιγμή. Άρα λίγη καθυστέρηση ή όση καθυστέρηση χρειάζεται για την προώθηση αυτού του θεσμού μέχρι να ωριμάσουν κάποιες συνθήκες, τη θεωρώ απαραίτητη.
Η στοχοθεσία και αξιολόγηση τείνουν να γίνουν ή είναι ήδη γεγονός σε πολλές δραστηριοτητες ώς απαραίτητες προϋποθέσεις. Παρ' ότι δέν είμαι αρνητικός, έχω δύο επιφυλάξεις: α) Ο χώρος της παιδείας δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι στον ίδιο παρονομαστή με οποινδήποτε άλλο χώρο. β)Για να είναι αξιόπιστη και αποδεκτή μια αξιολόγηση προϋποθέτει κάτι πολύ ουσιαστικό καιθεμελιώδες: ένα αξιόπιστο κράτος που δέν υπάρχει αυτή τη στιγμή. Άρα λίγη καθυστέρηση ή όση καθυστέρηση χρειάζεται για την προώθηση αυτού του θεσμού μέχρι να ωριμάσουν κάποιες συνθήκες, τη θεωρώ απαραίτητη.