Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη GIORGOS | 26 Νοεμβρίου 2009, 23:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για Δ/ντές σχολείων πρέπει να καταργηθεί το αίσχος της συνέντευξης, που αλλοιώνει 100% τους πίνακες των υποψηφίων Δ/ντών, και να μοριοδοτούνται με αυξημένα μόρια: 1. Η εμπειρία σε Δευθυντικά καθήκοντα (χρόνια ως Δ/ντής) 2. Τα έτη υπηρεσίας, με δικαίωμα συμμετοχής τα πάνω από 20 χρόνια,αναλογικά. 3. Η κλιμακούμενη πιστοποίηση στις νέες τεχνολογίες (Α ή Β Επιπέδου)(Ιδιαίτερα αυξημένα μόρια σε αυτό, διότι παίζει καθοριστικό ρόλο στην άσκηση Διοίκησης). Όλα τα άλλα προσόντα (μεταπτυχιακά, ξένες γλώσσες κλπ) θεωρώ, από την εμπειρία μου, ότι δεν παίζουν κανένα ρόλο για να είσαι επιτυχημένος Δ/ντής.