Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Χρήστος | 26 Νοεμβρίου 2009, 23:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
-Η επιλογή στελεχών εκπαίδευσης πρέπει να συνδεθεί με την αξιολόγησή τους. - Ενας καλός τρόπος για να αποφευχθούν οι αδικίες κατά τη συνέντευξη και οι σφαγές του παρελθόντος, προκειμένου να προωθηθούν στις θέσεις που επιθυμούσαν οι ημέτεροι είναι ο εξής: Να προηγείται η συνέντευξη και αφού ανακοινωθεί η βαθμολογία - μοριοδότηση του υποψηφίου, τότε να γίνεται η δήλωση προτίμησης σχολείων κ.τ.λ..Όπως γίνεται δηλαδή και με τις πανελλαδικές εξετάσεις. Έτσι κανείς από το Υπηρ. Συμβούλιο δεν θα γνωρίζει από πριν τι πρόκειται να δηλώσει ο υποψήφιος και για ποια θέση πρωτίστως ενδιαφέρεται. Μ αυτό τον τρόπο δεν θα μπορούν πλέον οι κύριοι του υπηρεσιακού να σφάζουν συναδέλφους με πολλά μετρήσιμα , προκειμένου να προωθήσουν τους δικούς τους.... -Επίσης θα πρέπει να μπει φρένο στη μοριοδότηση των συνδικαλιστών καθώς και στη μοριοδότηση της διοικητικής εμπειρίας. Να υπάρχει μοριοδότηση , αλλά να είναι μικρή καθώς αυτοί οι άνθρωποι ποτέ και από κανέναν δεν αξιολογήθηκαν. Γιατί να μοριοδοτηθεί π.χ. ένας προιστάμενος, ή ένας διευθυντής που ήταν όμως ακατάλληλος ή ανεπαρκής? Ευχαριστώ πολύ