Ενδιαφέρον παρουσιάζει το νέο πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Έρευνας για την επιπλέον επιχορήγηση των συντονιστών του ΙΔΕΕΣ, ώστε να αξιοποιήσουν τα ερευνητικά τους αποτελέσματα.
Τα διαφορετικά χρηματοδοτικά προγράμματα της ΕΕ μπορούν να αξιοποιηθούν ώστε οι ερευνητές που έχουν ολοκληρώσει έργα στο Πρόγραμμα Πλαίσιο, με σημαντικά αποτελέσματα, να έχουν άμεση πρόσβαση σε Διαθρωτικά Ταμεία, ή στο Πρόγραμμα για την Ανταγωνιστικότητα και την Καινοτομία, κ.λπ.
Χρειάζονται τόσο το Ειδικό Πρόγραμμα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ), όσο και ειδικές δράσεις υποστήριξης και, κυρίως, δίκτυο εξειδικευμένων ανθρώπων που θα «κοινωνήσουν» αυτές τις δράσεις στις ΜΜΕ. Οι ΜΜΕ χρειάζονται καθοδήγηση, στοχευμένη πληροφόρηση (και με τη χρήση έξυπνων εργαλείων) και απτή υποστήριξη. Οι ΜΜΕ δεν έχουν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους και δεν καταλαβαίνουν την γλώσσα των προγραμμάτων. Επίσης το περιβάλλον αυτό είναι αρκετά περίπλοκο με πολλές δράσεις και λίγο χρόνο αντίδρασης στη διάθεσή τους. Άρα αυτό που χρειάζονται εκτός από προγράμματα και δράσεις που απευθύνονται σε αυτές, είναι δίκτυα με υπηρεσίες “one stop shop” στελεχωμένες από εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό που θα τους υποστηρίξουν σε όλες τις φάσεις της συμμετοχής τους. Τα δίκτυα αυτά θα πρέπει να είναι μη κερδοσκοπικά και να έχουν επαφή με τις ΜΜΕ. Για το λόγο αυτό θα πρέπει η ΕΕ να αξιοποιήσει την ήδη υπάρχουσα επιτυχημένη υποδομή που προσφέρει Enterprise Europe Network.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το νέο πρόγραμμα του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Έρευνας για την επιπλέον επιχορήγηση των συντονιστών του ΙΔΕΕΣ, ώστε να αξιοποιήσουν τα ερευνητικά τους αποτελέσματα. Τα διαφορετικά χρηματοδοτικά προγράμματα της ΕΕ μπορούν να αξιοποιηθούν ώστε οι ερευνητές που έχουν ολοκληρώσει έργα στο Πρόγραμμα Πλαίσιο, με σημαντικά αποτελέσματα, να έχουν άμεση πρόσβαση σε Διαθρωτικά Ταμεία, ή στο Πρόγραμμα για την Ανταγωνιστικότητα και την Καινοτομία, κ.λπ. Χρειάζονται τόσο το Ειδικό Πρόγραμμα για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ), όσο και ειδικές δράσεις υποστήριξης και, κυρίως, δίκτυο εξειδικευμένων ανθρώπων που θα «κοινωνήσουν» αυτές τις δράσεις στις ΜΜΕ. Οι ΜΜΕ χρειάζονται καθοδήγηση, στοχευμένη πληροφόρηση (και με τη χρήση έξυπνων εργαλείων) και απτή υποστήριξη. Οι ΜΜΕ δεν έχουν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους και δεν καταλαβαίνουν την γλώσσα των προγραμμάτων. Επίσης το περιβάλλον αυτό είναι αρκετά περίπλοκο με πολλές δράσεις και λίγο χρόνο αντίδρασης στη διάθεσή τους. Άρα αυτό που χρειάζονται εκτός από προγράμματα και δράσεις που απευθύνονται σε αυτές, είναι δίκτυα με υπηρεσίες “one stop shop” στελεχωμένες από εξειδικευμένο και έμπειρο προσωπικό που θα τους υποστηρίξουν σε όλες τις φάσεις της συμμετοχής τους. Τα δίκτυα αυτά θα πρέπει να είναι μη κερδοσκοπικά και να έχουν επαφή με τις ΜΜΕ. Για το λόγο αυτό θα πρέπει η ΕΕ να αξιοποιήσει την ήδη υπάρχουσα επιτυχημένη υποδομή που προσφέρει Enterprise Europe Network.