Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Δάνος | 26 Νοεμβρίου 2009, 23:15
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πραγματικά τελικά αισθάνομαι πως ο πυρήνας του προβλήματος στη δημόσια εκπαίδευση είναι οι καθεστωτικές νοοτροπίες που έχουν αναπτύξει αρκετοί μόνιμοι εκπαιδευτικοί ΠΑΛΙΑΣ ΚΟΠΗΣ οι οποίοι και πιο εύκολη πρόσβαση είχαν στο διορισμό και ουσιαστικά δεν αποδέχονται κάθε συζήτηση για αξιολόγηση τους αφού δεν έχουν αφουγκραστεί έννοιες όπως αξιολόγηση, διαπολιτισμικότητα, δια βίου μάθηση και επιδεικνύουν μια τάση αρνητισμού σε όλα. Ταυτόχρονα πολλοί από αυτούς έχουν κάνει τα σχολεία μικρά φέουδα μετά από μια πολύχρονη παραμονή τους σε αυτά. Αντίθετα, οι 'σχετικα' νεότεροι (και πολύ πιθανό αδιόριστοι) και έχουν γνώση των νέων τρόπων διδασκαλίας, και πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες και μεγάλη δίψα για να προσφέρουν. Θα πρότεινα η αξιολόγηση να αρχίσει από αυτούς που έχουν γεμίσει το λεωφορείο της δημόσιας εκπαίδευσης τους 'πατρικίους' της εκπαίδευσης και όχι από την καταδίκη των 'πληβείων' (αναπληρωτών και ωρομισθίων)που τόσα επιτελούν κοινωνικό έργο σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Όσες αδικίες και αν έχουν γίνει στους πίνακες πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Ναί στον ΑΣΕΠ σε βάθος χρόνου αλλά δεν είναι εκεί το μεγάλο πρόβλημα της δημόσιας εκαίδευσης. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΠΟ ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΔΙΟΡΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ