Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από την εμπειρία μου ως εκπαιδευτικός στη Δημόσια Τεχνική-Επαγγελματική εκ/ση για 25 συναπτά έτη έχω να πω ότι πρέπει τα μαθήματα γενικής παιδείας πρέπει να είναι προσανατολισμένα στον τομέα και την ειδικότητα, τουλάχιστο σε ένα μέρος τους (π.χ. τα μαθηματικά για τους ηλεκτρολόγους, τους δομικούς και τους βρεφονηπιοκόμους να διαφοροποιούνται, επίσης να υπάρχει μάθημα που να μάθουν να συντάσσουν τεχνικά κείμενα, εκθέσεις κλπ, επίσης ξενόγλωσση ορολογία)