• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας' | 22 Ιουνίου 2011, 23:46

    Αν θέλουμε να είμαστε σοβαροί αυτή την ύστατη ώρα για την χώρα μας πρέπει να μην κάνουμε το σύνηθες. Ο κάθε υπουργός παιδείας άφηνε και από ότι φαίνεται συνεχίζει να αφήνει το στίγμα του στον εκπαιδευτικό χώρο με μια μεταρρύθμιση. Ειδικά για την απαξιωμένη επαγγελματική εκπαίδευση ακροβατεί. Είχαμε τα ΤΕΛ, μετά ήρθαν τα ΤΕΕ, έγιναν τα ΕΠΑΛ, τώρα έρχεται το Τεχνολογικό Λύκειο. Και όλα αυτά σε μια εικοσαετία. Πάντα μια επιτροπή έπαιρνε εντολή και ανακάτευε την τράπουλα. Κανένας μαχόμενος εκπαιδευτικός δεν ρωτήθηκε, κανένας τεχνοεπαγγελματικός φορέας και ακόμη κανένας μαθητής. Η υπουργός μόλις ανέλαβε κατήργησε τα Γρασύ. Τιμώρησε τους μαθητές της επαγγελματικής εκπαίδευσης σ'αυτή την δύσκολη συγκυρία που βιώνουμε. Άρα λοιπόν το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. ("Το πρώτα ο μαθητής" που είναι) Φτάνει πια. Αν θέλουμε το τεχνολογικό λύκειο, να γίνει πραγματικά «ισότιμο», με το γενικό/ενιαίο λύκειο, καλό θα ήταν, η εισαγωγή σε τεχνολογικές/ πολυτεχνικές σχολές (τεχνολογική κατεύθυνση), να γίνεται αποκλειστικά από αυτό. Οι εκπαιδευτικοί να επιμορφώνονται σε νέες τεχνολογίες πάνω στην ειδικότητά τους χωρίς όμως πάρτυ προγραμμάτων αλλά ουσίας. Να εξοπλιστούν τα σχολεία με σύγχρονα εργαστήρια. Οι νέες τεχνολογίες δεν είναι απαραίτητα η πληροφορική με τον στενό όρο αλλά η δυνατότητες αυτής στην κάθε ειδικότητα. Άρα σύγχρονα προγράμματα σπουδών. Και βέβαια ο εκπαιδευτικός που θα δώσει αυτή τη μάχη να μην είναι ο πιο κακοπληρωμένος. Μόνο τότε ο μαθητής θα φοιτήσει σ’αυτό το σχολείο ώστε να πάρει τα κατάλληλα εφόδια για την μελλοντική του εργασία και επομένως και να βοηθήσει και τον τόπο του να αναπτυχθεί.